+ A - پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 18:48:00 چاپ
امتیاز به مطلب 6 نفر

بازار مبل ایران در آتش

جامعه > حوادث - بازاربزرگ مبل ایران واقع در یافت‌آباد طعمه حریق شد.

فارس نوشت: دقایقی قبل بخشی از بازار مبل تهران دچار حریق شد.
خوشزاد مدیر سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: دقایقی قبل وقوع یک آتش سوزی در بازار مبل تهران به مرکز 125 اعلام شده است. هنوز از وسعت آتش سوزی و همچنین علت آن اطلاعی در دست نیست.

 

ایسنا نوشت: در ساعت 13:30 ظهر امروز (پنجشنبه) آتش‌نشانان ایستگاه‌های 38، 72 و 33 از طریق دریافت پیام از مرکز فوریت‌های 125 در جریان وقوع آتش‌سوزی در پاساژ بزرگ مبل یافت‌آباد قرار گرفتند.

بر اساس گزارش‌های مردمی دود ناشی از این آتش‌سوزی تا شعاع چندکیلومتری بازار مبل به چشم می‌خورد و آتش‌نشانان از ایستگاه 22 نردبان و بالابر تقاضا کرده‌اند.

در حال حاضر آتش‌نشانان در حال اطفای حریق این آتش‌سوزی در بازار مبل هستند

47282
 

کلید واژه ها: آتش‌نشانی - آتش سوزی -
مطالب مرتبط
نظرات 19
  • بدون نام پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 19:01:19
    29 2 پاسخ به این نظر
    دودش از خونه ما معلومه ! خیلی خفن و زیاده @
  • بدون نام پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 20:35:53
    24 5 پاسخ به این نظر
    مبل گران میشود!!!!!!!!!!!!!!!
    • بدون نام پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 22:11:42
      15 2
      چی گران نمی شود؟
  • امیر پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 19:20:38
    16 10 پاسخ به این نظر
    بیچاره اقای انصاری ما خودمون اهالی یافت اباد هستیم
  • حمید پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 19:40:01
    11 2 پاسخ به این نظر
    این دودی که من میبینم خیلی بیشتر از این حرفاست
  • مهدي پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 22:26:01
    9 1 پاسخ به این نظر
    من از يكي از همون مغازه ها كه سوخت مبل گرفتم خيلي اذيتم كرد و مبل ايراد دار بهم داد ازش راضي نبودم خدا به راه درست هدايتشون كنه
  • بدون نام پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 21:58:07
    7 5 پاسخ به این نظر
    كار خودشونه
  • بدون نام پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 21:57:28
    6 14 پاسخ به این نظر
    خدا رو شكر ما كه مبل گيرمون نمياد - بذار بسوزد
  • مجید پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 20:01:53
    5 1 پاسخ به این نظر
    انشالله خطر جانی نداشته باشه و از لحاظ مالی مشکلی نیست اونا خیلی خرپولند!
  • بدون نام پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 20:49:53
    5 3 پاسخ به این نظر
    چرا؟کی بوده؟
  • بدون نام پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 20:57:11
    4 1 پاسخ به این نظر
    می گم چرا موبلمون رو نیاوردن امروز نگو سوخت ه رفته پی کارش!!!
  • بدون نام پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 21:57:56
    4 16 پاسخ به این نظر
    بيچاره شركت بيمه
    • بدون نام پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 23:06:40
      3 2
      بيمه تو ايران معني نداره نگران بيمه نباش اونا خودشون گرگ بارون ديده اند اگه غير عمد هم باشه خسارت نميدن . فقط همون قدر كه دنبال بيمه ميدويي بهت حقوق ميدن
  • لیلا جمعه 22 اردیبهشت 1391 - 07:20:17
    3 0 پاسخ به این نظر
    یعنی اون مبل 36 ملیونی هم سوخت؟!!!!!! هههههههه
  • محمد پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 23:29:51
    2 2 پاسخ به این نظر
    اووووووه! دوودش از بالا پشت بوم ما هم معلومه! اینجا فلاح! پسر عمو های من اوونجا مغازه دارن ، خدا کنه سالم بمونن!
  • رضا پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 19:48:55
    1 1 پاسخ به این نظر
    من بدون هیچگونه شوخی و اغراقی میگم کل منطقه ما بوی دود فرا گرفته و وسعت دود تا اینجا (آزادی) کاملا معلومه
  • سمانه پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 19:55:00
    1 1 پاسخ به این نظر
    منم آتیش و از نزدیک دیدم خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییی شدید بود
  • حامد پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 20:09:11
    1 1 پاسخ به این نظر
    خاموش کرده بودن.ولی انگار دوباره شروع شده.چندتا بالگرد هم اومده.خدا کنه زودتر خاموش بشه.برق خونه ماهم وصل بشه!
  • بدون نام جمعه 22 اردیبهشت 1391 - 00:06:20
    0 2 پاسخ به این نظر
    چند روز پیش بانک اقای انصاری رو بستند امروزم بازار مبلشو اتیش زدند شاید چند روز دیگه نوبت بازار موبایلش برسه خدا بهش رحم کنه .
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.