امتیاز 6 نفر
پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 18:49:00 چاپ

بازار مبل ایران در آتش

جامعه > حوادث - بازاربزرگ مبل ایران واقع در یافت‌آباد طعمه حریق شد.

فارس نوشت: دقایقی قبل بخشی از بازار مبل تهران دچار حریق شد.
خوشزاد مدیر سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: دقایقی قبل وقوع یک آتش سوزی در بازار مبل تهران به مرکز 125 اعلام شده است. هنوز از وسعت آتش سوزی و همچنین علت آن اطلاعی در دست نیست.

 

ایسنا نوشت: در ساعت 13:30 ظهر امروز (پنجشنبه) آتش‌نشانان ایستگاه‌های 38، 72 و 33 از طریق دریافت پیام از مرکز فوریت‌های 125 در جریان وقوع آتش‌سوزی در پاساژ بزرگ مبل یافت‌آباد قرار گرفتند.

بر اساس گزارش‌های مردمی دود ناشی از این آتش‌سوزی تا شعاع چندکیلومتری بازار مبل به چشم می‌خورد و آتش‌نشانان از ایستگاه 22 نردبان و بالابر تقاضا کرده‌اند.

در حال حاضر آتش‌نشانان در حال اطفای حریق این آتش‌سوزی در بازار مبل هستند

47282
 

کلید واژه‌ها : آتش‌نشانی - آتش سوزی -
مطالب مرتبط
19 دیدگاه
  • بدون نام
    پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 19:02:19
    پاسخ
    29 2

    دودش از خونه ما معلومه ! خیلی خفن و زیاده @

  • امیر
    پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 19:21:38
    پاسخ
    16 10

    بیچاره اقای انصاری ما خودمون اهالی یافت اباد هستیم

  • حمید
    پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 19:41:01
    پاسخ
    11 2

    این دودی که من میبینم خیلی بیشتر از این حرفاست

  • رضا
    پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 19:49:55
    پاسخ
    1 1

    من بدون هیچگونه شوخی و اغراقی میگم کل منطقه ما بوی دود فرا گرفته و وسعت دود تا اینجا (آزادی) کاملا معلومه

  • سمانه
    پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 19:56:00
    پاسخ
    1 1

    منم آتیش و از نزدیک دیدم خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییی شدید بود

  • مجید
    پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 20:02:53
    پاسخ
    5 1

    انشالله خطر جانی نداشته باشه و از لحاظ مالی مشکلی نیست اونا خیلی خرپولند!

  • حامد
    پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 20:10:11
    پاسخ
    1 1

    خاموش کرده بودن.ولی انگار دوباره شروع شده.چندتا بالگرد هم اومده.خدا کنه زودتر خاموش بشه.برق خونه ماهم وصل بشه!

  • بدون نام
    پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 20:36:53
    پاسخ
    24 5

    مبل گران میشود!!!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام
      پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 22:12:42
      15 2

      چی گران نمی شود؟

  • بدون نام
    پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 20:50:53
    پاسخ
    5 3

    چرا؟کی بوده؟

  • بدون نام
    پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 20:58:11
    پاسخ
    4 1

    می گم چرا موبلمون رو نیاوردن امروز نگو سوخت ه رفته پی کارش!!!

  • بدون نام
    پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 21:58:28
    پاسخ
    6 14

    خدا رو شكر ما كه مبل گيرمون نمياد - بذار بسوزد

  • بدون نام
    پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 21:58:56
    پاسخ
    4 16

    بيچاره شركت بيمه

    • بدون نام
      پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 23:07:40
      3 2

      بيمه تو ايران معني نداره نگران بيمه نباش اونا خودشون گرگ بارون ديده اند اگه غير عمد هم باشه خسارت نميدن . فقط همون قدر كه دنبال بيمه ميدويي بهت حقوق ميدن

  • بدون نام
    پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 21:59:07
    پاسخ
    7 5

    كار خودشونه

  • مهدي
    پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 22:27:01
    پاسخ
    9 1

    من از يكي از همون مغازه ها كه سوخت مبل گرفتم خيلي اذيتم كرد و مبل ايراد دار بهم داد ازش راضي نبودم خدا به راه درست هدايتشون كنه

  • محمد
    پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 23:30:51
    پاسخ
    2 2

    اووووووه! دوودش از بالا پشت بوم ما هم معلومه! اینجا فلاح! پسر عمو های من اوونجا مغازه دارن ، خدا کنه سالم بمونن!

  • بدون نام
    جمعه 22 اردیبهشت 1391 - 00:07:20
    پاسخ
    0 2

    چند روز پیش بانک اقای انصاری رو بستند امروزم بازار مبلشو اتیش زدند شاید چند روز دیگه نوبت بازار موبایلش برسه خدا بهش رحم کنه .

  • لیلا
    جمعه 22 اردیبهشت 1391 - 07:21:17
    پاسخ
    3 0

    یعنی اون مبل 36 ملیونی هم سوخت؟!!!!!! هههههههه

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700