+ A - چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 15:20:00 چاپ
امتیاز به مطلب 85 نفر

دلیل مرگ سه کودک در برنامه خاله شادونه/نظر کاربران خبرآنلاین

جامعه > حوادث - مرگ سه کودک در برنامه خاله شادونه در خرمدره، تاسف عمومی به همراه داشته است.

بسیاری ملیکا زارعی، مجری برنامه را مقصر در بی نظمی و در نهایت مرگ کودکان دانسته اند و البته بسیاری هم هجوم بردن مادران و کودکان به در خروج را دلیل این حادثه عنوان کردند. همچنین به عقیده مخاطبان، برگزار کننده های برنامه هم تقصیر زیادی دارند. چه اینکه انها بیش از ظرفیت سالن بلیت فروختند و البته در خروج را هم تنگ کردند.

کاربران خبرآنلاین نظرات مختلفی درباره این حادثه دارند. تعدادی ماجرا را هم روایت کرده اند. به عنوان مثال:

"دوستان من یکی از شاهدان این اتفاق تلخ بودم متاسفانه مقصر اصلی مادرها بودند که به داخل سالن رفته بودند و برای خروج از سالن هجوم آوردند آنهم از دری که از بیرون 3پله می خورد.و اتفاق به اینصورت افتاد که یک از خانومها که به اتفاق بچه اش از در بافشار جمعیت بیرون می آمد چادرش زیر پایش گیر کرد و به زمین افتاد و بقیه هم روی آن افتادند .داخلی سالن چون بیرون دیده نمی شد همه برای بیرون آمدن هجوم می آوردن و روی هم می افتادن من هم خدا 2تا دخترمو دوباره بهم داد چون اونا هم بهمراه پسر دایی شون داخل سالن مونده بودن دختر بزرگم دیده بود شلوغ شد اونا رو برده بود یه گوشه تا خلوت شد بیان بیرون.
در هر صورت خدا به خانواده هاشون صبر بده انشاالله......"

کاربری هم نوشته: "بخاطر سود جویی بیشتر یک شرکت خصوصی سه طفل معصوم میرند زیر خاک. خدایا چرا ما هیچوقت نمیتونیم استاندارد عمل کنیم."

این نکته ای این مخاطب خبرآنلاین اشاره کرده است، در اظهارات فرماندار خرمدره وجود دارد. او یکی دو روز پس از حادثه گفته بود که یکی شرکت خصوصی از عوامل خاله شادونه دعوت کرده تا به خرمدره بیاید. در همین رابطه یکی از کاربران نوشته است: "بیرون سالن شرکت (...) پوشک رایگان توزیع می کرده مردم برای گرفتن پوشک هجوم اوردن این اتفاق افتاده."

با این حال خاله شادونه هنوز هم مقصر اصلی شناخته شده است. فقط به خاطر یک جمله: "بچه های عزیز حالا برید و مادراتون پیدا کنین." این هم روایت یکی از کاربران خبرآنلاین از آن مراسم و پیش از حادثه است. 

یکی از کاربران اما نوشته: "خاله شادونه باید مانع خروج بچه ها میشده ؟؟؟؟؟؟ کجای دنیا همچین رسمی وجود داره که مجری برنامه بعد از پایان برنامه مواظب خروج تماشاچیان باشه ؟؟؟؟ در ضمن یادت نره که با هجوم مادرها برای پیدا کردن بچه هاشون میون جمعیت این اتفاقات افتاده پس بیشتر از همه خود ما مقصریم که فرهنگ رفت و امد به مکانهای عمومی رو نه خودمون رعایت میکنیم ونه به بچه هامون یاد میدیم!!!!!!!!"

و همچنین: "من سر صحنه حضور داشتم به نظر من مشکل اصلی هجوم مردم و ناتوانی پلیس در رفع این مشکل بود."

کاربری هم نوشته: "منم معتقدم که متهم ردیف اول کسی دیگه است. ولی مجری هم مقصر بوده در حد و اندازه خودش. وقتی قراره برای بچه ها برنامه اجرا کنه باید بدونه و براش مهم باشه که امنیت جانی بچه ها تامین بشه. شرایطی بذاره. اینطور که دوستان گفتن توی شهرهای دیگه هم این بی نظمی بوده. پس باید یکی از شرط های اجرای برنامه رو امنیت و محیط مناسب می ذاشت. ضمن اینکه بچه ها از این آدما حرف شنوی زیادی دارن. می تونست مدیریت بهتری داشته باشه. نبایدمی گفت بچه ها برید پیش ماماناتون که اونا هم یه دفعه هجوم ببرن. اینا فقط مجری نیستن که یه سری حرف بزنن و برن. باید مدیریت کنن برنامه شون رو . بلافاصله هم که خودش رفته پشت صحنه و اصلا مهم نبوده براش چه اتفاقی می افته. اینها بچه هستن و شرایط اجرای برنامه براشون با بزرگتر ها فرق می کنه"

نظرات بسیاری هم درباره هجوم بردن مردم به در خروجی ثبت شده است و کاربران آن را دلیل مرگ سه کودک دانسته اند.

برای خواندن نظرات بیشتر، رای و پاسخ به نظرات، به خبرهای مرتبط پایین همین خبر مراجعه کنید.

4747

کلید واژه ها: تلویزیون - کودکان -
مطالب مرتبط
نظرات 59
  • بدون نام چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 15:33:50
    81 18 پاسخ به این نظر
    بعلت عدم مدیریت صحیح مجری و عوامل برنامه و مسئولین شهری همه اینها باید در آن دنیا جوابگوی این سه کودک باشند.
    • عزیزی چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 16:48:53
      42 8
      عدم مدیریت کردن مجری و عوامل برنامه و مسئولین برگزارکننده فقط نبوده بلکه عوامل متعددی از جمله عدم مدیریت بزرگترهای بچه های معصوم در ورود و خروج از سالن نقش داشته . خیلی از پدر و مادرها هستند وقتی با ازدهام بیش از حد در یک مکان عمومی مواجهه میشند از اون دوری کرده و بچه هاشون رو در اون مکان شرکت نمیدهند و برمیگردند و به قولی عطایش را به لقایش می بخشند.
    • shrviin چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 22:03:27
      7 19
      اون دنیا باید جواب پس بدن؟؟؟ همین جا باید اعدام بشن مگه شهر هرته به اون دنیا حواله میدین ؟؟؟
  • بدون نام چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 15:42:16
    67 8 پاسخ به این نظر
    به خاطر بی لیاقتی و بی کفایتی مسئولان و عدم نظارت کافی نباید فقط بلیط فروش مجازات شود باید مسئولان ناظر بر چنین کارهایی هم مجازات شوند تا اصلا همچین اتفاقی نیفتد نه اینکه وقتی افتاد یه نفر مجازات بشه وقتی هرکس بنا به تخصص در جایگاهش نباشد همین اتفاق می افتد
  • كيان چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 15:51:50
    34 9 پاسخ به این نظر
    با عرض سلام نظر من اين كه متاسفانه سودجويي بعضي ها در اين مملكت چه فاجعه هايي به بار مياره شان انساني جامعه ما چقدر نزول كرده است جا دارد مراجع قانوني با اين خانم و دست اندكاران اين برنامه به شدت برخورد كنند
  • آ تقی چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 15:58:37
    31 168 پاسخ به این نظر
    خاله شادونه باید اعدام بشه اون بچه ها رو کشته
    • کلانتری چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 19:11:14
      48 5
      من دخترم رو به این جشن برده بودم شاید حرف خاله شادونه و دویدنش تاثیر داشته باشه اما مقصر اصلی کسایی بودن که درهای خروجی رو بسته بودن و فقط درورودی داربست دارکه فقط 2 نفر ازش رد میشد باز بود و بلیط بیشتر از ظرفیت فروخته بودن و مادرایی که برای گرفتن پوشک تبلیغاتی دویدن مجری باید چیکا میکرد میگفت درارو بازکنید یا داربست و برداره یا بگه سمت پوشکها ندوید چرا درهای خروجی بموقع بازنبود و چرا بیشتر از ظرفیت بلیط فروخته شده به خانواده هایی که بچشون رو از دست دادن تسلیت میگم
    • بدون نام چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 20:59:56
      42 6
      شما میشه این نظریات مشعشعانتون رو فوران ندین جناب آ تقی
    • هانیه چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 23:56:19
      11 4
      حالتون خوبه اتقی
  • پارسا چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 16:05:26
    88 5 پاسخ به این نظر
    1-بي ارزش بودن جان انسان در ايران 2-مسئولين كشور كه با گذشت از اين قضايا باعث تكرار اون مي شن 3-طمع بيش از هد مسولين برگزار كننده كه حاضرن به خاطر پول هر قانوني رو زير پا بزارن حتي با جان مردم بازي كنند 4-غير استاندارد بودن سالنها 5-فرهنگ بالاي! ما كه هرجا وارد مي شيم بايد با هل دادن و عجله راه باز كنيم 6-مجري بي تجربه اي كه توان مديريت نداره 7-خود والدين كه با هجوم به سمت درها باعث مرگ اين عزيزان شدند.
  • رنجور چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 16:16:15
    51 3 پاسخ به این نظر
    خودخواهی مردم عدم احساس مسئولیت وحس انسان دوستی متاسفانه درچنین شرایطی ما هر چیز را برای خودمان میخواهیم نه برای جمع . مردم باید فرهنگ احترام به همدیگر را در مجامع عمومی رعایت کنند تا فرزندانشان یاد بگیرند
  • علی چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 16:23:21
    29 3 پاسخ به این نظر
    همیشه در همه شهر ها اینگونه برنامه ها بدون هیچگونه مدیریتی از طرف نهاد های مرتبط با همین اندازه ریسک برگذار میشوند واگر تا حالا کشته نداده ایم خدا رحم کرده پس باید خیلی سریع قانونی برای برگزاری مراسم های عمومی با تضمین امنیت از طرف برگذار کننده تصویب کنیم.
  • بدون نام چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 16:40:51
    39 3 پاسخ به این نظر
    در اجتماعات این چنینی که ظرفیت از حدی میگذرد باید نیروهای ویژه ای در محل حضور یابند مانند آتش نشانی، آمبولانس و... اما در ایران این چنین نیست مثلا حادثه فروردین 84 دراستادیم آزادی که منجربه فوت 5 نفر شد حادثه بهمن ماه 83 در مسجد ارک که منجر به کشته شدن 67 نفر در عزای حسینی شد ... شاید اگر نیروهایی برای این قبیل مراسمها در نظر گرفته شود شاهد این چنین اتفاقات تلخی نشویم.
  • سایه چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 16:58:52
    43 7 پاسخ به این نظر
    مادرا هم مقصر بودن همون موقع که وارد سالن شدن و اون جمعیت رو دیدن باید از سالن خارج میشدن خاله شادونه هم مقصره نباد قبول میکرد با این شرایط و جمعیت برنامه اجرا بشه و در اخر هم مردمی که هم رو هول دادن فرهنگ هم خوب چیزیه که خیلی ها تو مملکت ما ندارن
    • کلانتری چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 19:14:52
      11 15
      اولا بچه ها ازمادرا جدا بودن و بالاخره هر مادری باید دنبال بچش می رفت بعدشم درهای خروجی بسته بود و بعد از 10 الی 15 دقیقه اتمام برنامه باز شده شما که تو برنامه نبودی نظر نده
    • سایه چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 21:17:58
      15 8
      شما اول درست نظر من رو بخون بعد حرف بزن من گفتم از همون اول که اومدن تو سالن این وضع رو دیدن باید با بچه هاشون بیرون میرفتن اگر بچه ها با پدراشون بودن مطمئن باشید این اتفاق نمی افتاد چون بیشتر حواسشون به بچه هاشون هست
  • زارع چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 17:06:03
    60 8 پاسخ به این نظر
    تقصیر مادران بوده که این حادثه اتفاق افتاده من هر وقت که میرم دخترم رو از مدرسه بیارم یه همچین ماجرایی رو میبینم هرچی مسولین مدرسه هم تذکر میدن کسی گوش نمیکنه انگار بعضی ها فکر میکنن اگه دیر بجنبند بچه گیرشون نمیاد اگه یه موقع حادثه ای رخ بده همه طلبکار میشن
  • بدون نام چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 17:54:44
    31 5 پاسخ به این نظر
    توی چین با اون تراکم جمعیت این اتفتق نمی افته،اون وقت اینجا.....
  • سعيد چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 18:05:56
    67 5 پاسخ به این نظر
    سلام مشكل خود ما هستيم با اين فرهنگ افتضاحمون چرا راه دور ميريم ! يه جا نذري ميدن ..... يه جا وسيله يا خوراكي رايگان ميدن .... قرار وارد محل برگذاري يه مراسمي بشيم .... قراره خارج بشيم .. خب عزيزان من ما همه سر و ته يكي هستيم .. جهان سومي يعني همين ديگه .. يعني نظم و هماهنگي تعطيل .. يعني قانون جنگل ... هر كس زورش بيشتر باشه زود تر به خواستش ميرسه شده يه بار بريد يه جايي توي صف و با نظم كاري رو انجام بديد ... من خودم عمرا .. شما رو نميگم . اين خانه از پايبست خراب است .
    • بدون نام چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 19:33:38
      11 14
      خیلی بد که شما هم جز جهان سوم باشی . اول از خودت شروع کن . حق و نا حق کردن حقوق دیگران یعنی دزدی تو روز روشن . مردم خیلی کارها میکنند که درست نیست ، ولی این دلیل نمیشه که ما هم اون کار را انجام بدیم . یک کم خودمون را جای دیگران بذاریم .
  • بدون نام چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 18:23:46
    26 3 پاسخ به این نظر
    به نظر من اونایی که بلیط فروختن بی تقصیر نیستن اما حقیقت اینه که ما ایرانیا تو رانندگی عجله میکنیم واسه بیرون اومدن از هر جایی عجله میکنیم بعدهم طلبکاریم هر کار هم بکنیم این فرهنگ عوض نمیشه تو این مملکت وقت اصلا ارزش نداره اما ملت همین جور عجله میکنن
  • حسین چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 18:35:35
    21 4 پاسخ به این نظر
    در این فاجعه یکی دو نفر مقصر نیستند؛ بی برنامگی مراسم که مقصرش مسئولان برگزار کننده اند، مجری برنامه که هیچ اطلاعی از محیط دورو برش نداشت، عامل بلیط فروشی در این مراسم که اگه رهاش می کردن فکر کنم 10000 بلیط می فروخت و شایدم بیشتر !!!!!!!!!، مسئولان شهر که هیچ اطلاع رسانی در مورد ظرفیت مکان برگزاری برنامه نکرده بودن و اما مقصر اصلی!؟ """"""حضور کم رنگ ارگان های ذیربط مثل نیروی انتظامی، اورژانس و آتش نشانی . . . """""" """"""دارم فکر می کنم خوب شده تا حالا ایران میزبان المپیک نبوده وگرنه در مراسم افتتاحیه حتماً 10000 کشته می دادیم اونم از نوع بزرگسال"""""""
  • علی بی غم چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 18:51:52
    31 4 پاسخ به این نظر
    آهای آهای سالی 30000 تا هم دارن با این کیفیت جاده ها و ماشین ها و فرهنگ رانندگی تو جاده ها از دست میرن.آهای آهای خیلی از اونا هم بچه اند خیلی از اونا بیگناهن.ماشا الله به این مدیریت.آفرین آفرین!!!!!!!!!
  • بدون نام چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 18:58:01
    24 1 پاسخ به این نظر
    اگر در شهری بدون اجازه فرمانداری، چنین برنامه بزرگی با این وضعیت برگزار شود که منجر به چنین حادثه غم انگیزی شود، قطعاً مجازات مسؤولان آن شهر چیزی کمتر از حبس ابد نباید باشد که نه حواس شان به شهرشان هست و نه به برنامه های شهرشان و هر کسی جرآت می کند بدون هماهنگی و مجوز چنین داستانی را به وجود بیاورد.
  • مهرداد چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 19:10:01
    33 1 پاسخ به این نظر
    به نظر می آید همه مقصر بودن بجز اون مردمی که وحشیانه و بدون انضباط به طرف دربها هجوم بردند. آیا اینگونه صحنه ها در شهرهای ما زیاد نیست؟ در رانندگی در بانکها در ادارات و ..... چه کسی یادش رفت به ما آداب شهرنشینی را یاد بده؟؟؟؟؟
  • بدون نام چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 19:42:04
    12 2 پاسخ به این نظر
    خدامیدونه مقصرواقعی کیه.اماکاش بعضیایه کم وجدان داشته باشن همه چیزروسرسری نگیرن. سهل انگاری تاکی؟خودتونوبذارین جای اون پدرمادرا.ازاون روزتاحالاهزاربارخودشونولعنت کردن که کاش نمیرفتیم اونجا.مراسمی که قراربودشادی باشه بااهمال کاری وطمع تبدیل به عذاشد.حالاهرروزکه خانواده ها خاله شادونه روتوتلویزیون میبینن اون خاطرات تلخ زنده میشه.خدابهشون صبربده که جزصبربرمصیبت هیچ کاری نمیشه کرد
  • سماوات چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 20:49:38
    12 19 پاسخ به این نظر
    خاله شادونه باید با توجه به اینکه بچه ها از والدین خود جدا بودند، در پایان برنامه به همه تذکر لازم در خصوص رعایت حال بچه ها را میداد، که اینکار را نکرده، و در این مورد خیلی تقصیر کار است.
  • علیرضا- یزدانشهر نجف آباد چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 21:32:32
    12 4 پاسخ به این نظر
    واقعا خیلی دردناک بود. مقصر اصلی کسانی هستند که به خاطر مقداری پول بیشتر این همه بلیط فروخته بودند . این است عاقبت طمع زیادی مسئولان مربوطه. اون اصل کاریها باید مجازات بشن نه خرده ریزها
  • بدون نام چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 21:38:48
    25 2 پاسخ به این نظر
    رفتار مردم در موقع خروج بسیار تاثیر گدار بوده است.
  • shrviin چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 22:01:31
    2 8 پاسخ به این نظر
    3تا بچه معصوم فوت شدن لااقل 3 نفر از مسولین باید اعدام بشن --لااقل--
  • wqsa چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 23:08:19
    27 3 پاسخ به این نظر
    مردم برای یک پوشک از سروکول هم بالا میروند
  • بدون نام پنجشنبه 28 اردیبهشت 1391 - 00:39:28
    4 2 پاسخ به این نظر
    خدایا چرا ما هیچوقت نمیتونیم استاندارد عمل کنیم?????!!!!!!
  • بدون نام پنجشنبه 28 اردیبهشت 1391 - 01:04:32
    5 3 پاسخ به این نظر
    وقتی میگه سالن رو ترک کنید دیگه کسی جز این فکری نداره 10 نفر رو له کن یا بیرون صبر کن تا بیاد و دعوا کنین!تقصیر همون خانمهایی هست که فکر میکردن بیرون سالن سکه پخش میکنن.مجری چیکار کنه؟حالا تو استادیوم فوتبال چنین اتفاقی بیافته مقصر مربی و بازیکنان هستن؟
  • راستگو پنجشنبه 28 اردیبهشت 1391 - 01:04:54
    4 2 پاسخ به این نظر
    باز مثل همیشه همه یه فاجعه ای به بار اوردیم و هرکی تقصیرو گردن یکی دیگه میندازه کاشکی یکی بود همه ماهارو تنبیه میکرد..
  • Mr ?????????? پنجشنبه 28 اردیبهشت 1391 - 01:35:01
    8 7 پاسخ به این نظر
    من از خاله شادونه بدم میاد.
  • بدون نام پنجشنبه 28 اردیبهشت 1391 - 01:38:57
    5 3 پاسخ به این نظر
    کاش خود خانم زارعی هم که برنامه ایشون مسبب داغدار کردن این سه خانواده هستش (هرچند ایشون کاملا بی تقصیرن)حداقل به یک پیام بسنده نمیکرد و شخصا واسه مراسمهای اون عزیزان میرفتن و کلی وقت صرف اون خانوادهها میکرد-همینطور مصدومین خانوم زارعی یکم هم به چیزی غیر پول فکر کنین
  • بابك پنجشنبه 28 اردیبهشت 1391 - 03:55:24
    6 1 پاسخ به این نظر
    به نظر من عوامل مختلفي در اين مساله موثر بوده ولي مهم ترينش همون عدم رعايت حق ديگران و بي فرهنگي و بي نظميه كه متاسفانه در مردم ما هست كه در همه جا شاهدشيم .اگه همين تعداد ولي ادم ولي با فرهنگ متفاوت بودند امكان نداشت اين چنين فاجعه اي اتفاق بيوفته
  • سعيد پنجشنبه 28 اردیبهشت 1391 - 04:45:24
    6 2 پاسخ به این نظر
    از قصور و كوتاهي برگزار كنندگان نميتوان گذشت اما حتما همگي هنگام تعطيلي مدرسه يا بعنوان والدين يا رهگذر كنار مدرسه اي بوده ايم . واقعا چه ميبينيم: پدران و مادراني كه ماشينهاي خود را دوبله و سوبله پارك كرده ان و باعث راهبندان شده اند و بچه هايي كه با هل دادن هم و در حالي كه از سر و كول هم بالا ميروند ، ازمدرسه خارج ميشوند. مدرسه يك اجتماع كوچك است اين بچه كجا بايد ياد بگيرد كه در يك اجتماع بزرگتر چگونه رفتار كند؟كجا بايد ياد بگيرد كه حق ديگران را رعايت كند؟ كجا بايد احترام گذاشتن به دوست و رفيق خود را بياموزد؟
  • بدون نام پنجشنبه 28 اردیبهشت 1391 - 04:49:06
    5 3 پاسخ به این نظر
    مدیر برنامه وتهیه کننده برنامه همسر وبرادر همسر خانم زارعی بود واینها برای هر برنامه 5 میلیون تومان می گرفتند و نوعی طمع وکاسب کاری چندی بر این تیم سایه انداخته بود
  • بیننده پنجشنبه 28 اردیبهشت 1391 - 05:16:38
    9 3 پاسخ به این نظر
    همه اینها به خاطر فقر و پیروش نبود فرهنگ هست. به جای خاله شادونه یه زره تو این مدارس به بچه ها فرهنگ و احترام به حقوق دیگران رو بیاموزیم. متاسفانه فرهنگ سازی در سیستم آموزشی کشور صفر هست.
  • بدون نام پنجشنبه 28 اردیبهشت 1391 - 06:10:29
    10 3 پاسخ به این نظر
    . . . دلائل اصلی : 1_ 15 درصد قصور از طرف خاله شادونه بوده چون بی تجربگی خاله شادونه ازدحام اولیه رو رقم زده ایشون نباید می گفت بچه ها برن مادراشونو پیدا کنند....(....!!!) 2_ 15 درصد قصور از طرف مدیر برنامه بوده ایشون باید از قبل به خاله شادونه یاد میداد بچه ها رو آخر برنامه به صف کنه و مادران بیان به نوبت بچه ها رو ببرند. 3_ 70 درصد قصور از طرف خود مردم صورت گرفته چون مباید برای خروج از سالن ، این رفتار ....! رو می داشتند.... عجله برای چی بوده ؟! 4_ باید نهادهای ذی ربط برای جلوگیری و پیشگیری از حوادث مشابه احساس مسئولیت کنند.
  • بدون نام پنجشنبه 28 اردیبهشت 1391 - 12:46:59
    5 1 پاسخ به این نظر
    من كلا با اكثر نظراتي كه دوستان داده بودن موافقم عامل اصلي عدم مديريت عامل بعددي سوء استفاده و عامل آخر عدم فرهنگ
  • مهدي پنجشنبه 28 اردیبهشت 1391 - 14:42:20
    4 3 پاسخ به این نظر
    به نظر من ابتدا بايد اونايي مجازات بشن كه بيش از حد مجاز بليط فروشي كردن. خاله شادونه هم شايد خيلي مقصر نباشه چون اون فقط يه مجريه و بليط فروشي و كنترل ورودي و خروجي افراد كه دست اون نيست و در اين خصوص بايد عوامل اصلي برنامه پاسخ بدن. اما از همه بدتر خود مردم هستن كه اينقدر شعور نداشتن مثل آدم برن بيرون. مگه بلا به نسبت گوسفند بودن كه اينجور هجوم بردن به طرف درب هاي خروجي.حالا فوقش چند دقيقه ديرتر ميرسيدن خونه.
  • سمن پنجشنبه 28 اردیبهشت 1391 - 15:34:58
    4 3 پاسخ به این نظر
    از نظر من یکی از مقصرین اصلی مدیریت ارشد نیروی انتظامی است که به پرسنل رده های پایینتر آموزش مناسب جهت کنترل جمعیت (البته بدون بکارگیری باتوم!) نداده است!! وقتی تنها ابزار و روش کنترل جمعیتمان باتوم است، انتظار داشتید مامورین آنجا روند هل دادنها و هجوم به درب خروج را (مانند استادیوم آزادی) با باتوم کنترل میکردند!!
  • ایمان پنجشنبه 28 اردیبهشت 1391 - 16:22:30
    10 13 پاسخ به این نظر
    خاله شادونه فرشته مرگ.خاله شادونه چوب رویاییش جرقه هایش بچه ها را بهت زده کرد.او می توانست با هوشمندی از این حادثه جلو گیری کند.
  • محمد جمعه 29 اردیبهشت 1391 - 12:41:19
    6 3 پاسخ به این نظر
    این بار نیز خلبان مقصز اصلی میباشد. تا کی بایستی شاهد تکرار حوادث ناگوارباشیم.
  • مامان پارسا جمعه 29 اردیبهشت 1391 - 16:11:16
    3 3 پاسخ به این نظر
    با اینکه دیرمتوجه این قضیه شدم اما خیلی گریه کردم خودمم پسری دوساله دارم ومیفهمم که ازدست دادن چنین فرشته هایی چقدرسخته میدونم که هرکسی میتونه مقصر باشه اما بیاین قضاوت نکنیم شاید هرکدوم ازماها اتفاقاتی درزندگیمان رخ داده باشد که گریبانگیر دیگری شده مثلن مادر یا پدر یا دوستان یا همسایه همه اینها عزیز هستند اما اتفاق می افتد شایدهمه ما بگوییم واای چقدربدشدامابخدانمیخواستیم اینطوربشودیافکرش نمیکردیم ایا بایداعدام شویم یامورد قضاوت قراربگیریم؟؟؟ پس ما میبخشیم ومقصرین را اول به خدا وسپس به قانون بسپاریم باتشکر
    • سایه جمعه 29 اردیبهشت 1391 - 16:42:57
      4 3
      قانون که بعید میدونم اقدامی انجام بده
  • hanny شنبه 30 اردیبهشت 1391 - 21:16:12
    3 5 پاسخ به این نظر
    این موضوع ربطی به خاله شادونه بی چاره نداره اون فقط گفته بچه هابرن پیش ماماناشون مقصر مسئولین هستند که به جای دو هزار نفر به چهاااار هزار نفر بلیط فروختن
  • ترنم دوشنبه 8 خرداد 1391 - 15:38:57
    5 4 پاسخ به این نظر
    چه ربطی به شادونه داره؟
  • متین چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 23:31:13
    1 3 پاسخ به این نظر
    انحراف به چپ وناتوانی در کنترل علت وقوع این حادثه بوده امیدواریم این تذکرات را هموطنان جدی بگیرند خاله شادونه تو هم مقصری ایا حاضر می شدی تو این سالن رو زمین بشنی اگر یه سالن امفی تئاتر بود مطمئنا به تعداد بلیط می فروختند وهر نفر یه صندلی داشتند و این اتفاق نمی افتاد
  • مهری چهارشنبه 17 خرداد 1391 - 01:48:41
    1 2 پاسخ به این نظر
    چرا باید این تعداد زیاد جمیعت رو تو جایی که گنجایش نداره جمع کنن؟و هیچ نظارتی هم در مورد نحوه خروج حاضرین نداشته باشن؟البته خود مردم هم مقصر هستن یکم مراعات همدیگر رو کردن بد نیست چرا باید این جوری هجوم بیارند که زیر پاشون بچه ها رو له کنن مردم باید یکم فرهنگشون رو اصلاح کنن
    • دنیا جمعه 20 دی 1392 - 16:43:58
      0 0
      وای چه بدشد
  • رز شنبه 31 تیر 1391 - 02:49:29
    6 5 پاسخ به این نظر
    خاله شادونه هیچ گناهی ناشته وتقصیر مار و پدر های بچه ها بوده که مراقب بچه خود نبوده
  • زهرا دوشنبه 7 اسفند 1391 - 00:18:25
    4 3 پاسخ به این نظر
    خاله شادونه به نظرم هیچ گناهی نداره وبه خانواده ی این کودکان تسلیت عرض می کنم
  • امین شنبه 11 خرداد 1392 - 14:35:35
    4 3 پاسخ به این نظر
    خب این بیش تر به خاله شادونه ربط داره اگه نمیگفت برین دنبال مادراتون الان چنین حادثه ای پیش نمی اومد و انقدر بلیت هم نمیدادن . خب الان چیزی که شده نمیتونه درست بشه .(( پـــشــــیــــــمـــــانـــــــیــ ســـــودیـــــ نـــــدارد))
  • بی نام سه شنبه 16 مهر 1392 - 12:02:44
    1 1 پاسخ به این نظر
    حالا هر کی مقصر مهم جیگر اون مادر و پدر که سوخته و مثل شمع تا آخر عمرشون باید بسوزند .
  • بی نام جمعه 20 دی 1392 - 03:27:21
    0 1 پاسخ به این نظر
    من موندم این شادونه یا هر مزخرفی که اسمش هست با چه رویی و چه وجدانی دوباره میاد برنامه اجرا می‌کنه، واقعا که ...
  • kati سه شنبه 24 دی 1392 - 15:37:54
    1 0 پاسخ به این نظر
    مشکل از شادونه نبود اون بدبخت هم مثل هزار تا دیگه از مجری ها برنامشو اجرا کرده مشکل از ماست که فرهنگمون کمه اگه نبود برای چی همه هجوم بردن سمت در؟؟؟؟!!!
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.