سایت جماران نوشت:

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، به تحرکات تفرقه‌افکنانه در مراسم 14 خرداد هشدار داد و گفت: باید از هر حرکتی و جریانی و شعاری که موجب شائبه تفرقه در این مراسم باشد، به‌شدت پرهیز کنیم.
محمدعلی انصاری در جلسه طرح و برنامه ستاد بزرگداشت امام خمینی(س) با اشاره به درپیش بودن مراسم سالگرد بزرگداشت امام خمینی خاطرنشان کرد: ما هر چه به مراسم نزدیکتر می شویم باید انسجام و وحدت و اطلاعات مان از برنامه​های همدیگر قوی​تر و جدی​تر باشد تا به یاری خداوند مطمئن باشیم که در مسیر کار با مشکلی مواجه نیستیم.
وی نسبت به تحرکات تفرقه بر انگیز در مراسم 14 خرداد هشدار داد و گفت: باید از هر حرکتی و جریانی و شعاری که بعث به وجود آمدن شائبه تفرقه در این مراسم باشد، به شدت پرهیز کنیم. من یقین دارم که هر حرکتی غیر از آهنگ وحدت در این مراسم هم خلاف شرع است و هم خلاف رضایت مقام معظم رهبری است که امروز پرچمدار وحدت و انسجام و مکتب سیاسی امام هستند.
انصاری ادامه داد: کاروان ها و دستجات و گروه های سیاسی و جمعیت ها و هر کسی با سلایق و ایده ها و تحلیل های مختلف ممکن است در مراسم امام شرکت کنند و جز وظایف همه دوستداران امام است که در مناسبت های مربوط به امام شرکت کنند اما نکته ای که باید به همه گفته شود این است که در مراسم امام همه خصوصیات و حساسیت ها جز پیروی از امام، ولایت و مکتب امام باید کنار گذاشته شود و همه باید یکدل، یک زبان و یک جهت در برنامه این مناسبت بزرگ شرکت کنند.
وی با اشاره به مذاکرات هسته ای و آغاز مجلس نهم شورای اسلامی طی روزهای آینده و برگزاری مسابقه تیم ملی فوتبال در روز 14 خرداد خاطرنشان کرد: رسانه های گروهی به ویژه رسانه ملی باید توجه ویژه ای داشته باشند که این رویدادها موجب غفلت از مراسم 14 خرداد نشود و این مسائل باید به گونه ای منعکس شوند که بر مراسم حضرت امام سایه نیافکنند.
دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، همچنین از سخنرانی رییس جمهور در شب 14 خرداد در حرم مطهر امام خبر داد.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 214727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • توسی IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    15 7
    ما بیش از گذشته به اتحاد جریانهای سیاسی اصولگرا واصلاح طلب نیازمندیم