رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در نشست فراکسیون اقلیت مجلس که جمعی از اعضای فراکسیون اکثریت نیز حضور داشتند سخن گفت.

به گزارش  خبرگزاری فارس، غلامعلی حداد عادل رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس هشتم عصر امروز در جلسه فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم اظهار داشت: تجمع امروز ما تجمعی طبیعی است و ما می‌خواهیم فراکسیون اصولگرایان که در مجلس هفتم و هشتم وجود داشت را در مجلس نهم هم ادامه دهیم.

وی افزود: اگر عده‌ای تحت عنوان رهپویان ایثارگران یا پایداری یا متحد فعالیت می‌کنند تعریف جدیدی نیست بلکه منظور همان اصولگرایی عام است.

حداد عادل ادامه داد: حقیقتا جای این سؤال مطرح است که چه ضرورتی دارد که فراکسیون جدیدی در میان اصولگرایان تشکیل شوند.

نماینده مردم تهران اظهار داشت: بنده قصد داشتم در جلسه‌ای که همه اصولگرایان باشند خودم را معرفی کنم هر چند دوستان با ما آشنایی دارم. من در 12 سالی که در مجلس بوده‌ام روشم شناخته شده است.

وی به ذکر جزئیاتی از مشخصات فردی و کلیاتی از زندگی سیاسی و شخصی‌اش پرداخت و گفت: من متولد خیابان ری از محلات جنوبی تهران هستم و مسئولیت‌هایم را در انقلاب از اسفند 57 و در دولت موقت آغاز کردم.

حداد عادل اضافه کرد: در سال 72 با اجازه رهبری از وزارت آموزش و پرورش استعفا کردم و با اجازه ایشان ریاست فرهنگستان را پذیرفتم.

وی ادامه داد: در سال 1378 داوطلب ورود به مجلس شدم و تنها فردی که از فهرست جامعه روحانیت توانست به مجلس راه پیدا کند بنده بودم در آن زمان 5 ماه تصویب اعتبار نامه من به دلیل مخالفت با اصلاح طلبان طول کشید و در نهایت با 130 رای اعتبار نامه من تصویب شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس هشتم اظهار داشت: ما در مجلس ششم به همراه 50 نفر که فراکسیون اقلیت بودیم جنگیدیم تا اینکه مجلس هفتم تشکیل شد و من ریاست را بر عهده گرفتم.

حداد عادل اضافه کرد: بنده بیش از 400 مقاله دارم و آثاری هم که اسم بنده روی آن چاپ شده به 40 جلد می‌رسد.

1717

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 216521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
    0 0
    این آقای حداد به چه حقی و به چه دلیلی ضعیف کشی کرد و گوش کارمند مجلس را پیچاند؟ آیا این است معنای اصولگرایی؟