ایرنا نوشت:

 

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ و قرارگاه شهید فهمیده گفت: ‌برای برقراری امنیت کامل در مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره)، هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

سردار 'محسن کاظمینی' روز دوشنبه در آخرین نشست با ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام(ره) که در حرم امام راحل برگزار شد، افزود: از بهمن ماه سال گذشته جلسات هماهنگی برای مراسم 14 خرداد آغاز شد و استان‌های سراسر کشور نیز بر اساس برنامه‌ریزی خود می‌توانند اعزام زائران را انجام دهند.

وی با بیان اینکه تاکنون جلسات مشترکی با وزارت کشور، ناجا و راهنمایی و رانندگی برای تسهیل در تردد زائران داشته‌ایم افزود: کمیته‌های پشتیبانی در قرارگاه شهید فهمیده نیز آمادگی خوبی برای برگزاری مراسم دارند.

فرمانده قرارگاه شهید فهمیده افزود: برای امنیت در مراسم 14 خرداد هماهنگی لازم بین ناجا، سپاه انصار، سپاه ولی امر، سپاه سید‌الشهداء(ع) و سپاه محمد رسول‌الله(ص) انجام شده و در این مورد هیچ ابهامی وجود ندارد و لذا امیدواریم مراسم امسال با شکوه تر از گذشته برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه هشدارهای لازم در بخش اطلاعاتی و امنیتی داده شده است، یادآور شد: امیدواریم میزبان خوبی برای زائران مراسم ارتحال امام(ره) باشیم.

کاظمینی در ادامه با اشاره به مراسم تشییع پیکر مطهر شهدا خاطرنشان کرد: مجموعه قرارگاه شهید فهمیده آمادگی دارد در ارتباط با این مراسم در روز ارتحال امام(ره) وظیفه خود را انجام دهد اما این امر بستگی به جمع‌بندی و نظرات ستاد بزرگداشت امام(ره) دارد.

 

301234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 216759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =