فارس نوشت:

دبیر جشنواره طرح ملی تولیدات دیجیتال گفت: بیش از 500 اثر به دبیر خانه طرح ملی تولیدات دیجیتال "امام من" ارسال شده است.

عبادالله رمضانی اظهار داشت: استقبال از طرح ملی تولیدات دیجیتال که به همت خانه فعالان مجازی و معاونت اجتماعی شهرداری در حال اجرا است با استقبال چشمگیر مخاطبان شیکه‌های اجتماعی مانند افسران جنگ نرم، شبکه محبان اهل بیت علیهم‌السلام(هادی نت)شبکه شکوفا و شمسه‌ای‌ها روبه‌رو شده است.

وی ادامه داد: فراخوان طرح ملی تولیدات دیجیتال که همزمان با شهادت امام علی‌النقی (ع) برگزار شد با استقبال مخاطبان روبه‌رو شده است به طوری که زمان ارسال تا 25 خرداد ماه تمدید شد.

رمضانی افزود: آثار رسیده به دبیرخانه طرح ملی تولیدات دیجیتال تاکنون بیش از 500 اثر بوده است که با توجه به تمدید مهلت آثار امیدواریم محبان امام هادی علیه‌السلام بتوانند تا پایان روز 25 خرداد آثار بیشتری به دبیر خانه ارسال کنند.

دبیر جشنواره طرح ملی تولیدات دیجیتال به تشریح مسابقه "امام من" پرداخت و در ادامه افزود: این طرح در سه بخش برگزار می شود. بخش اصلی این مسابقه در قالب‌های وبلاگ، وب سایت، پوستر، پادکست، عکس، کلیپ، نرم‌افزار و فلش است؛ بخش ویژه جشنواره است که هر یک از شرکت‌کنندگان در این بخش می‌توانند جمله‌ای را نذر این امام معصوم کنند و آن را در معرض دید دیگران قرار دهند.

رمضانی بخش جنبی طرح را مسابقه کتابخوانی اعلام کرد و گفت: این بخش از مسابقه با هدف شناساندن ابعاد شخصیتی و سبک زندگی آن حضرت برگزار می‌شود، در این بخش منبعی معرفی می‌شود که از آن 20 سوال طرح شده و به قید قرعه به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت emameman.com مراجعه کنند.

 

301234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 216842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =