فارس نوشت:

استاندار تهران با حضور در حرم مطهر امام (ره) با اشاره به بخشی از اقدامات این نهاد برای مراسم 14 خرداد گفت: پیش بینی می‌کنیم مراسم امسال به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

مرتضی تمدن استاندار تهران عصر امروز سه‌شنبه به همراه جمعی از ائمه جمعه استان تهران با حضور در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به مقام شامخ امام راحل ادای احترام کردند.

تمدن در حاشیه این مراسم با حضور در جمع خبرنگاران گفت: آنچه مردم ما را با نشاط در صحنه انقلاب نگه داشته است، وجود گران‌بهای امام عزیز بوده که حرف و کلام ایشان رنگ و بوی خدایی داشت.

استاندار تهران با بیان اینکه مردم به دلیل الهی بودن کلام امام به ایشان لبیک گفتند، افزود: با وجود فاصله گرفتن از ارتحال امام از سال 68 تاکنون، هر روز بر سیل مشتاقان و زائران امام راحل افزوده می‌شود.

وی یادآور شد: در سالگرد ارتحال امام (ره) ستاد ارتحال استان تهران کار سنگینی را در سه محور پیش رو دارد که‌ محور اول فراهم کردن حضور بیش از یک میلیون زائر و شهروند استان تهران است.

استاندار تهران بخش دیگر این اقدامات را بسیج کردن ناوگان عمومی اعلام کرد و افزود: باید امکان حضور آسان و راحت مردم را در مراسم 14 خرداد فراهم کرد.

وی به محور پشتیبانی و تدارکات اشاره و اضافه کرد: در این حوزه نیز کلیه بخش‌های امدادی، اورژانس، هلال‌احمر، آتش‌نشانی و همه شهرداری‌ها امکانات خود را برای روز 14 و 15 خرداد بسیج خواهند کرد.

تمدن در پایان متذکر شد: یکی از کارهای ویژه امسال هماهنگی برای جابجایی مکان پارکینگ‌ها و نزدیک شدن آن به محل مراسم است.

301234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 217134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =