ایسنا نوشت:

مرد جوانی که با معرفی خود به عنوان مسافربر اقدام به آزار و اذیت و تهدید زنی در مرکز پایتخت کرده بود، دستگیر شد.

در پی مراجعه زن جوان 26 ساله‌ای به دفتر سرپرست دادسرای ناحیه 27 تهران در یکم خرداد سالجاری،و اعلام شکایت در خصوص آزار و اذیت و همچنین تهدید و ضرب و جرحش توسط یک جوان مسافربرنما در محدوده میدان هفتم تیر، پرونده مقدماتی متشکله به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران، برای رسیدگی تخصصی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با ارجاع پرونده به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، کارآگاهان در اولین مرحله به تحقیق از شاکی پرونده پرداختند و وی در اظهارات خود و در حالیکه همچنان از شرح جزئیات حادثه دچار ترس و وحشت شده بود به کارآگاهان گفت که طبق روال هر روز ، در ساعت هشت صبح، 31 اردیبهشت برای رفتن به محل کار خود در محدوده خیابان فاطمی از منزل خارج و در حدود ساعت 8:20 سوار یک دستگاه خودرو پژو نقره‌ای شده و هنوز دقایق زیادی از زمان سوار شدنش به ماشین نگذشته بود که ناگهان راننده ماشین با تغییر مسیر از خیابان اصلی خارج شده و به داخل کوچه‌ای خلوت رفته و در حالیکه وی قصد اعتراض به او را داشته، راننده با کشیدن وسیله‌ای برنده و قدرت نمایی و حمله به سمت شاکی، اقدام به گرفتن گلویش کرده و با قرار دادن دستانش بر روی دهانش مانع از کمک خواستنش شده که در همین شرایط و در حالیکه از شدت ترس به او التماس می‌کرده که اجازه دهد از ماشین پیاده شود، وی شروع به آزار و اذیت کرده و پس از گذشت 20 دقیقه، ضمن حرکت به سمت عقب وی به بیرون از ماشین پرتاب و به سرعت از محل دور شده است.

در ادامه تحقیقات، شاکی که چهره دقیق راننده و حتی رنگ چشمان سبز رنگ او را به خاطر داشت، مشخصات وی را به ماموران داد و با توجه به شیوه و شگرد ارتکاب جرم و ارائه مشخصات راننده خودرو، کارآگاهان اداره شانزدهم وی را که از مجرمان سابقه‌دار به اتهام آزار و اذیت و ایجاد مزاحمت برای زنان به هویت «افشین - س» متولد 67 بود را شناسایی کردند.

کارآگاهان برای اطمینان بیشتر از هویت متهم پرونده ، تصاویر موجود از «افشین - س» را در برابر زن جوان قرار داده و وی نیز چهره درج شده در عکس را به عنوان راننده خودرو نقره‌ای رنگ مورد شناسایی قرار داد.

افشین از مجرمان سابقه داری است که پیش از این نیز بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف دستگیر و روانه زندان شده و آخرین سابقه دستگیری وی نیز مربوط به اوایل سال‌جاری است که به اتهام ایجاد مزاحمت برای زنان و سرقت مقرون به آزار و اذیت دستگیر و روانه زندان شده بود.

متهم با وجود اینکه تنها 24 سال سن دارد از سال 87 تاکنون بارها دستگیر و روانه زندان شده و قبل از آخرین سابقه دستگیری در اوایل سال 91 آدم ربایی و تجاوز به عنف، حمل و نگهداری موادمخدر از نوع شیشه، جعل اوراق شناسایی و سرقت داخل خودرو و عمل منافی عفت همراه با آزار و اذیت از جمله سوابق وی بوده است.

با توجه به شناسایی دقیق هویت متهم ، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ،با بهره‌گیری از اطلاعات موجود در سوابق متعدد متهم، محل سکونت و مخفیگاه وی در محدوده میدان هفتم تیر را شناسایی کرده و پس از اطمینان از حضور متهم در مخفیگاهش، در ساعت 10 صبح هستم خرداد اقدام به دستگیری و انتقال وی به اداره شانزدهم کردند اما وی پس از حضور در محل در اظهارات اولیه منکر هرگونه آزار و اذیت زن جوان شد و مدعی شد که تنها وی را به عنوان مسافر سوار خودرو کرده است.

متهم در اظهارات اولیه خود مدعی شد: هدفش از صحبت کردن با این زن آشنایی و طرح دوستی با وی بوده اما در اولین برخورد و صحبت، برداشت اشتباهی صورت گرفته و بعد از اینکه احساس کرده که این زن ناراحت شده توقف کرده و شاکی نیز در ماشین را باز و از خودرو پیاده شد و به هیچ عنوان آزار و اذیتی وجود نداشته است.

کارآگاهان اداره شانزدهم ، با توجه به اطلاعات دقیقی که از شیوه و شگرد متهم در خصوص آزار و اذیت و تعرض به اشخاص داشتند و با توجه به همین شیوه و شگرد در خصوص نحوه آزار و اذیت شاکی پرونده، اطمینان داشتند که متهم تلاش بر انکار واقعیت دارد؛ لذا در ادامه رسیدگی به این پرونده ، مواجهه حضوری میان متهم و شاکی پرونده را در دستور کار خود قرار دادند که در زمان مواجهه حضوری و در حالیکه زن جوان با دیدن دوباره متهم دچار ترس و وحشت شده و به شدت گریه می‌کرد، بار دیگر به تشریح روز حادثه و جزئیات آن پرداخت و از متهم سؤال کرد که آیا وی به او التماس نکرده که کاری با او نداشته باشد و با آینده و سرنوشتش بازی نکند؟ و ... که در این مدت ، متهم تنها با سکوت و تکان دادن سر خود، صحبت‌های شاکی پرونده را تأیید می‌کرد.

سرانجام در حالیکه متهم چاره‌ای جز اعتراف و بیان حقیقت نداشت، در اولین اظهارات خود ضمن اعتراف به آزار و اذیت زن جوان، معترف شد که شب قبل از حادثه اقدام به شرب خمر کرده و مصرف مواد مخدر کرده و چون با خانواده‌اش مشکل داشته و با آنان درگیر بوده، در روز حادثه در حال خودش نبوده است.

سرهنگ عباسعلی محمدیان، رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهم ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی دیگر شکات پرونده در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است؛ لذا از سایر شکات احتمالی پرونده که بدین شیوه مورد آزار و اذیت و ... قرار گرفته‌اند دعوت می‌شود تا برای شناسایی متهم به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه و اطمینان داشته باشند که هرگونه اظهار نظر آنان در خصوص این موضوعات ، کاملا محرمانه محسوب می‌شود.

45282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 220978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 53
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
    اعدام
  • محمد امين EU ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
    71 4
    عجب جانورى پسره
  • بدون نام IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
    215 2
    همچین آدمی با چنین سوابق درخشانی چرا باید آزاد باشه؟ آیا واقعا قوانین قوه قضائیه نیاز به بازبینی ندارند؟
  • احمد IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
    180 1
    آخه این شخص با این همه سابقه کیفری چرا آزاد بوده که دوباره دست به همچین کاری بزنه!؟
  • مسعود IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
    136 1
    نمیدونم یه نفر که چندین بار خلاف کرده اونم نه از اون خلاف های معمولی رو اینا چطور آزاد میکنن؟ به اینا باید 50 سال زندان بدن تا زندگیشون براشون نابود شه پاینده باشید
  • بدون نام IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
    101 3
    مقصر احکام سبک دادگاه است.
  • alex IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
    128 1
    با این همه خلاف چطوری راست راست تو خیابون میگشت ؟ جالبه!
  • امین IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
    75 23
    باید هر چه سریعنر اعدام بشه .
  • بدون نام IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
    32 46
    ادمای احساسی نگند فقط اعدام جوانای ما کم ظرفیت شدند میرند دنبال خلاف مسئولین پاتوکفش جوانها بگذارند یه چندقدم باهاش راه برند ببینندمشکلات چیه حداقل پیشگیری کنند
  • بدون نام IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
    35 20
    اگه بگم با اعدام مخالفند همه میگند فکر کن خواهر خودته اعدام دیگه کارنمیده
  • بدون نام IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
    53 1
    پیش از این نیز بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف دستگیر و روانه زندان شده بعد از این هم بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف دستگیر و روانه زندان خواهد شد.
  • بدون نام DE ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
    69 8
    خجالت خجالت ، باز ازادش میکنند ، اینجور ادمها باید اعدام شوند اعدام، اون قاضی قبلی را باید بازخواست کرد با حکمی که داده تا این باز ازاد بشه
  • حسین GB ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
    98 3
    دیده بودم یه نفر سابقه حمل مواد مخدر داشته باشه..ولی اینکه یکی سابقه آدم ربایی و تجاوز به عنف داشته باشه رو الان میبینم! مگه مجازات این جرم اعدام نیست؟پس چرا آزادش کرده بودن؟!
  • بدون نام US ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
    140 3
    در همین ساعت در تمام میادین و چهارراهای اطراف خیابان فاطمی گشت ارشاد حضوری فعال داشت.!!!!!!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
    59 1
    جند سال سابقه داشته چرا آزادش کردین فردا هم دوباره آزادش میکنین بعد چند سال دیگه میرسه میگین با شگرد دستگیرش کردیم
  • سعدی IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
    86 2
    خیلی باعث تعجب است . شخصی یک ماه قبل به جرم تجاوزبه عنف .سرقت . ضرب وجرح زنان وچندین جرم دیگر. { همین اول امسال } ونیز جرمهای متعدد دیگر درسالهای قبل . چگونه آزادانه در رفت و آمد بوده و بدون ترس اعمال مجرمانه اش را ادامه میداده. ؟ در نیروی انتظامی و قوه قضائیه چه میگذرد.؟ آنوقت سردار نیروی انتظامی درفکر فوتبال درسینماست.؟ آقایان کلاهتان را کمی بالاتربگذارید.
  • nazir IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
    65 1
    اینکه نوشتین با توجه به شیوه کار پلیس متهم را شناسایی کرده یعنی چی؟ ایا این شخص این نوع کارها را انقدر انجام داده که برای خودش صاحب سبک شده و تازه ازادانه توی خیابانها هم راه میرود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ گلی به جمال قوه قضاییه
  • بدون نام EU ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
    52 1
    چرا بعد این همه غلطی که کرده بوده آزاد بوده؟! پس تو اون زندانها چی کار میکنید؟ فقط آپدیت شیوه های جنایته انگار! هرکی میره برمیگرده وحشیتره....... خدایا به تو پناه میبرم.........................
  • بدون نام IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
    58 1
    من سوالم اینه کسی که "آخرین سابقه دستگیری وی نیز مربوط به اوایل سال‌جاری است که به اتهام ایجاد مزاحمت برای زنان و سرقت مقرون به آزار و اذیت" داره چطوری بهد حداکثر این حرکت رو دوباره انجام داده؟؟؟ بعد میگید قوه قضاییه پاکه !!!!!!!! خیلی پاکه که اینطوری مجرمی که هنوز سه ماه از آخرین جرم سنگینش نگذشته آزادانه اون جرم رو تکرار می کنه
  • بدون نام IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
    53 6
    سریع آزادش کنند تا بتونه به کارش ادامه بده!!!
  • بدون نام IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
    49 2
    چه فایده. 2 روز دیگه دوباره بیرون میاد.
  • بدون نام IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
    39 3
    از حیوان پست تر هست
  • لاله IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
    70 2
    متهم با داشتن 24 سال سن سابقه آدم ربايي ، تجاوز به عنف ، حمل و نگهداري مواد مخدر ووووو.. داشته پس چرا بيرون از زندان بوده ؟كه دوباره شرارت كنه ؟ يا به زن و بچه مردم رحم نكنه ؟پليس وظيفه اش چيه تو ايران ؟؟؟؟ قوه قضائيه چي ؟
  • بدون نام IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
    59 1
    ممنون از پلیس که چه امنیتی ایجاد کرده که این آدم به خودش این اجازه رو میده وسط شهر هر کاری می خواد انجام بده
  • بدون نام IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
    53 1
    می تونین توضیح بدین یک همچین فرد سابقه داری چگونه آزاد بوده و به فعالیت های مجرمانش ادامه می داده؟ حتما این دفعه هم بعد از 1-2 هقته آزادش می کنن و باز هم روز از نو و روزی از نو... جالبه!!! اونوقت خیلی از زندانی ها که جرمشون اینهمه کثیف و خطرناک نیست حتی حق استفاده از مرخصی زندانی رو هم ندارند....
  • بدون نام IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
    57 1
    چرا چنین نابغه ای با آلبومی از افتخارات آدم ریایی، تجاوز، سرقت، جعل اسناد و ... آزاد در سطح خیابانها می گشته؟
  • بدون نام IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
    41 1
    دوباره یارو رو ول میکنند
  • بدون نام IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
    37 2
    به زودی آزاد می شود و کارهای سابقش می پردازد
  • بدون نام US ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
    40 2
    از سوابق وی ازار و اذیت سرقت تجاوز به عنف و ... ب.وده و در خیابانها مشغول مسافر کشی بوده است؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ناشناس IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
    32 1
    حتما این بار هم مثل دفعات قبل و اول سال جاری آزاد می شود وبه عملیات موفق خود ادامه می دهد وای بر قوه قضاییه.
  • بدون نام DE ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
    35 1
    باعث تاسفه که این افراد بعد از مدت کوتاهی دوباره آزاد شده و شرورتر و جسورتر از دفعه قبل جنایات خود را ادامه میدهد.
  • بدون نام IR ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
    31 1
    چرا باید با اینهمه جرم چنین افرادی توی جامعه در تردد باشند. همین آقا مگه اول سال زندان نبوده؟ پس چی شده یک ماه بعد بیرون بوده؟ قوه قضایه برای این افراد کاری نمیکنه؟ هر دفعه که میرن زندان و بر میگردند بدتر از دفعه اول میشن. خیلی ها هم جرم میکنند که برن زندان. آخه خونه خالشونه
  • بدون نام IR ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
    33 1
    یعنی چه طرف کلی سوابق مزاحمت و تجاوز به عنف داشته و باز آزاد بوده است. دستگاه قضایی چه می کند. آن قاضی را که وی را آزد کرده بود با آن همه سوئابق باید محاکمه کرد.
  • ممد IR ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
    31 1
    دستگاه قضاهم کم کم داره اقتدار خودشه از دست میده .کسی که این همه خلاف داره سرقت مسلحانه وموادمخدر وآدم ربایی واسه چی آزادش میکنیین توی جامعه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ناشناس IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
    25 2
    آخه عجیب نیس متهمی که قبلا تجاوز به عنف داشته و ... تا حالا چرا اعدان نشده؟ جرم بدتر از این میخوایین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بسه دیگه این انگلهای جامعه رو نابود کنید دیگه
  • من IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
    23 1
    آخرین سابقه دستگیری وی نیز مربوط به اوایل سال‌جاری است که به اتهام ایجاد مزاحمت برای زنان و سرقت مقرون به آزار و اذیت دستگیر و روانه زندان شده بود. پس چرا آزاد بوده؟؟؟؟؟؟
  • هین IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
    24 4
    فقط اعدام....... این بی شرف رو اگر قبلا که جرمهای متعدد حمل مواد و ضرب جرح و زور گیری وتجاوز و.... رو داشت ... اعدام میکردن این اتفاق نمی افتاد... قابل توجه اقایان مثلا رو شن فکر.... فقط اعدام.............
  • بدون نام IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
    27 1
    به به عجب اوضاعی شده!!!!! بی لیاقت شرب خمر کرده و مصرف مواد مخدر کرده و چون با خانواده‌اش مشکل داشته و با آنان درگیر بوده، در روز حادثه در حال خودش نبوده است. به نظر من این فرد که سوابق متعدد آزار و اذیت رو داره باید تو یه سلول انفرادی نگه داری بشه و از حقوق اجتماعی و زندگی کردن در اجتماع محروم بشه تا میکروب جنایت هاش سرایت نکنه.
  • علی IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
    28 1
    واقعا جالبه یکی نیست بگه این حیوان با این همه سابقه اخه چجوری ازاد می گشته؟؟؟!!!!!!
  • بدون نام IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
    28 1
    در اوایل سال جاری دستگیروروانه زندان شده ودر 31 اردیبهشت مجددا" اقدام به تعرض به نوامیس مردم نموده ،لابد مجددا" در 31تیرماه دستگیر وروانه زندان خواهد شد ودوباره 2ماه دیگر این سریال ادامه خواهد داشت.
  • رضا IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
    29 1
    این که این همه سابقه داره چطور ازادش میکنن ول بچرخه؟
  • هین IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
    24 4
    فقط اعدام....... این بی شرف رو اگر قبلا که جرمهای متعدد حمل مواد و ضرب جرح و زور گیری وتجاوز و.... رو داشت ... اعدام میکردن این اتفاق نمی افتاد... قابل توجه اقایان مثلا رو شن فکر.... فقط اعدام.............
  • بدون نام IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
    41 1
    خیلی جالبه....متهم در ابتدای سال 91(یعنی کمتر از 3 ماه پیش)به جرم تجاوز به عنف و سرقت مقرون به ازار دستگیر و زندانی شده بوده اونوقت هنوز سه ماه از زندان رفتنش نگذشته که دوباره در سطح شهر اقدام به همان شرارتهای گذشته مینماید!!میشه اقایون لطف کنند و به ما بگن میزان حبس برای جرائم تجاوز به عنف و سرقت مقرون به ازار قانونا چقدره که این اقا هنوز 3ماه نشده دوباره اومده بیرون و کارهاش رو از سر گرفته؟!جواب طعمه های بعدی این اقا رو کدوم وجدان خفته در قوه قضائیه خواهد داد که اجازه میده همچین اشغالهایی با کلکسیونی از جرائم حتی به اندازه سه ماه هم در حبس باقی نمونند؟!
  • بدون نام IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
    29 1
    اين شخص با اين همه سوابق مشعشع آزاد بودند دست قوه قضائيه و نيروي انتظامي واقعا درد نكند!!!!!.........
  • ghalhar IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
    26 1
    با اين همه جرم و جنايتي كه مرتكب شده بوده اون هم اوايل امسال چطور الان آزاد بوده تا با سرنوشت اين دختر بازي كنه ؟؟؟؟ آقايون دستگاه قضايي و انتظامي يكي پيدا بشه جواب اين ملت بيچاره را بده !!!
  • بدون نام IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
    31 1
    دقت كنيد :متهم با وجود اینکه تنها 24 سال سن دارد از سال 87 تاکنون بارها دستگیر و روانه زندان شده و قبل از آخرین سابقه دستگیری در اوایل سال 91 آدم ربایی و تجاوز به عنف، حمل و نگهداری موادمخدر از نوع شیشه، جعل اوراق شناسایی و سرقت داخل خودرو و عمل منافی عفت همراه با آزار و اذیت از جمله سوابق وی بوده است. چندنكته تو دلشه؟؟؟ اول جوان 24ساله اين همه سابقه؟ دوم ايشون تو خيابون چيكار ميكردن؟ جاشون جاي ديگه بود
  • ناشناس IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
    28 1
    "آخرین سابقه دستگیری وی نیز مربوط به اوایل سال‌جاری است که به اتهام ایجاد مزاحمت برای زنان و سرقت مقرون به آزار و اذیت دستگیر و روانه زندان شده بود." چه جوری 2 ماه نشده آزاد شده که باز مرتکب جرم شده؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
    26 1
    آره جون خودت شب قبل شرب خمر و مواد مخدر چه ربطی به صبح داره حداقل چندین ساعت گذشته مزخرف میگه عوضی. طرف کلکسیونی از خلافه هربار هم یه سر میره تفریح تو زندان و برمیگرده روز از نو خلاف از نو. اینبار هم با آبروی یه دختر جوان کی مملکت ما میخواد درست بشه نمیدونم؟!یه برخورد جدی و حساب شده با اینجور افراد بشه نمیدونم؟!
    • بدون نام IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
      22 6
      چرا آبرو؟اون بدبخت چه گناهی داره؟اون بنده مظلوم خدا اعصاب و روانش نابود شده نه آبروش!
  • احسان IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
    8 1
    من فکر میکردم مجازات تجاوز به عنف اعدام هست به نظر من این فرد مهدور دم است و خانواده طرف یک فرد را اجیر کند که عدالت را اجرا کند
  • مجید IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
    11 0
    اگر در اوایل سال 91 به اتهام آدم ربایی و تجاوز به عنف بازداشت شده پس چرا اینقدر راحت ولش کردن!!؟؟ برای همینه که به همین سرعت جرمش رو تکرار کرده چون میدونه با جرم به این سنگینی بیشتر از چند روز زندان نمیمونه. آفرین به اون قاضی!!!
  • بدون نام IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
    64 1
    قابل توجه پلیس محترم غیر از مو و لباس خانم ها مسائل دیگری هم برای رسیدگی وجود دارد
  • مجید IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
    44 0
    سلام . ضمن خسته نباشید به ماموران محترم خواستم بدانم کسی که این همه شرارت وسابقه اذیت وآزار زنان را درکارنامه خود دارد چطور آزاد شده و مجدد دست به این اعمال میزند این جای سوال دارد? پس نتیجه میگیریم که به خودتان زحمت دستگیری اینجور آدمها را ندهید چون بلافاصله با وثیقه و سند وپارتی و ....خلاصه آزاد میشوند و باعث نا امنی در جامعه میگردند. جناب سردار نیروی انتظامی که جلوی دوربین از امنیت جامعه صحبت میکنید باید جواب این سوال مرا بدهید وگرنه خود شما متهم هستید.