فارس نوشت:

پخش‌کننده فیلم سینمایی «خوابم می‌آد» گفت: از روز چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سینماهای حوزه هنری به گروه نمایش‌دهندگان فیلم اضافه خواهد شد و سینما آزادی نیز به سالن‌های نمایش این فیلم افزوده می‌شود.
علی سرتیپی پخش‌کننده فیلم سینمایی «خوابم می‌آد»  درباره اکران این فیلم در سینماهای حوزه هنری که گفته می‌شود با مشکل روبه‌رو شده است، گفت: از روز چهارشنبه ( 31 خرداد) سینماهای حوزه هنری به گروه نمایش‌دهندگان فیلم اضافه خواهد شد و سینما آزادی نیز به سالن‌های نمایش این فیلم افزوده می‌شود.

وی درباره فروش فیلم در سه روز اول اکران نسبت به سال گذشته با توجه به پخش فوتبال، گفت: با توجه به پخش فوتبال جام ملت‌های اروپا و تبلیغاتی که انجام شده، فروش فیلم در سه روز اول بسیار خوب بوده است. اگر بخواهیم مقایسه کنیم فروش سه روز اول فیلم نسبت به «ورود آقایان ممنوع» که در همین زمان سال گذشته اکران شد و با این تفاوت که پخش فوتبال را هم نداشت حدود 30 درصد بیشتر فروخته است و این نشان می‌دهد فیلم در شرایط فعلی بسیار خوب مورد توجه مخاطب قرار گرفته است.

وی درباره برنامه تبلیغ فیلم گفت: ما در روزهای ابتدایی تیزر تلویزیونی و بیلبوردهای شهری را نصب کردیم و تراکت‌ها را در سطح شهر پخش کردیم که ظرف چند روز آینده به تبلیغات آن افزوده خواهد شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: رضا، معلمی ساده و درستکار است که به سن میانسالی رسیده و در برقراری ارتباط با آدم‌ها دچار مشکل است، او با دختری پاستیل فروش آشنا می‌شود. دختر، برای پیوند کلیه خواهرش با مشکل روبروست و رضا را ترغیب به کارهایی می‌کند که باب میلش نیست و...

اکبر عبدی، مریلا زارعی، ناصر گیتی جاه، ویشکا آسایش، رضا عطاران، سروش صحت، اصغر سمسارزاده، حسین محب اهری، با همراهی خداداد عزیزی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

301301

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 221175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =