همه شایعات درباره موضوع کنفرانس خبری بزرگ مایکروسافت حول یک دستگاه در گردش است: یک تبلت لمسی، تولید خود مایکروسافت!

ماندانا سجادی: کنفرانس بزرگ خبری مایکروسافت، دوشنبه آینده در هالیوود برگزار خواهد شد. تا کنون حتی محل برگزاری این کنفرانس هم مشخص نشده و همه چیز به سبک کنفرانس های اپل، کاملا سری است!
همه شایعات تا امروز حول یک دستگاه در گردش است: یک تبلت لمسی، تولید خود مایکروسافت با سیستم عامل ویندوز RT، (نسخه‌ای از ویندوز 8) و البته به منظور رقابت با آی پد اپل!
وبلاگ هالیوود به نقل از منبعی نزدیک به مایکروسافت نوشته است که این کمپانی احتمالا قصد پرده‌برداری از محصولی سخت‌افزاری را دارد که او را در رقابت مستقمیم با تبلت اپل قرار خواهد داد.
این تقریبا اولین باری نیست که مایکروسافت پا به عرصه تبلت‌ها می‌گذارد، در واقع اولین تبلت مایکروسافت پیش از آی‌پد عرضه شده بود. اما بیشتر یک لپ تاپ ترکیبی بود که حتما به قلم نیاز داشت و بنابراین خیلی پاسخگو نبود.
در سالهای بین 2008 تا 2010 این کمپانی اعلام کرد که مشغول کار بر روی یک  تبلت تاشو لمسی –  شبیه یک کتاب- به اسم Courier است. اما مدیران مایکروسافت درست در زمانی که جابز آی پد را عرضه کرد، پروژه را متوقف کردند.
پیش از این بارها اظهارات نصفه نیمه‌ای درباره ویندوز تبلت از زبان استیو بالمر، مدیر عامل این کمپانی، شنیده ایم و تبلت های زیادی از طرف کمپانی‌های مختلف در راه است که با اینترفیس ویندوز 8 کار می کنند. اما اگر این بار شایعه ها به حقیقت تبدیل شوند، مایکروسافت این تبلت را در خانه خودش خواهد ساخت! درست مثل موفق‌ترین محصول دهه گذشته اش ، ایکس باکس.
40121
 
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 221258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام EU ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
    30 13
    همانطوری که نیکون با دو مدل دی 800 و دی 3200 حال کانن را گرفت امیدوارم ماکرو سافت هم هم بتواند پز اپل را بزند خیلی پررو شده اند خدا کنه گرون نباشه تا ما هم بتوانیم با وجود عمو بهمنی یه دون اش را بخریم
  • بدون نام NL ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
    11 11
    تا میاید ویروسی می شود ! بر خلاف آی پد ! مایکروسافت همین سیستم عاملش رو بده بیرون کافیه ! به کیفیت کار اپل نمی رسه !
    • سید سجاد IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
      13 9
      من موندم این طرف دارای اپل تا کی می خوان ایجوری باشن؟؟؟؟ ... کیفیت؟؟؟؟ شاهکار اپل همون گوشی خوشگله بود که انتن نمی داد! ... نقل قول از یکی از این طرفدارها: مگه تلفن همراه انتن هم لازم داره!!
    • چراغعلی IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
      0 0
      به شما دوست عزیز بگم که همه چیز دیوایس خوب نیست، گوشی گلکسی اس 3 حتی با داشتن سی پس یو 4هسته ای باز هم نمی تونه مثل ایفون کار کنه، دلیلشم اینه که نرم افزار قدرتمند که بتونه اطلاعات رو خوب تقسیم کنه و از تمام ظرفیت سیستمش استفاده کنه باید وجود داشته باشه، در ضمن سیستمی که نشه براش ویروس نوشت فکر نمی کنم قابل قیاس باشه با سیستمی که باید یه نگهبان24 ساعته براش بزاری که فقط از کار نیفته. من فکر می کنم کسایی که با اپل مخالفن یا تجربه کار با این سیستم ها رو ندارن، یا از کامپیوتر سر در نمی یارن، یا ارزش خودشونو نمیدونن.
  • بدون نام IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
    7 8
    كيفيت اپل و راحتي كار با اون را هيچكدوم ندارن حتي سامسونگ كه همه چيز را از اپل كپي كرده كار باهاش سخته
  • بدون نام IR ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
    10 4
    فقط کافیه تبلتی با سیستم عامل ویندوز8ساخته بشه که بشه نرم افزارهایی مثل فتوشاپ...روش نصب کرد اونروز تن استیوجابز تو گور خواهدلرزید