فارس نوشت:

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: در حال حاضر توده گرد و غبار بر روی کشور عراق وجود دارد که بخش‌هایی از غرب و جنوب غرب کشور را آلوده خواهد کرد.

رضا امیدوار شهری گفت: با استقرار سامانه بارشی که از دو روز گذشته وارد کشور شده است، طی 48 ساعت آینده سبب رگبار و رعد و برق و وزش باد در سواحل دریای خزر، شمال‌شرق، دامنه‌های جنوبی البرز، بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های مرکزی زاگرس گردیده و به صورت پراکنده نیز سبب بارش در برخی نقاط شمال‌غرب، دامنه‌‌های جنوبی زاگرس و مناطقی از شرق کشور می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین شدت بارش باران و تگرگ در سواحل مرکزی و شرقی خزر و شمال شرق کشور خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: لازم به ذکر است که در مناطق مستعد، بارش تگرگ دور از انتظار نیست و همچنین در روز پنجشنبه بارش‌ها به شمال شرق کشور کشیده خواهد شد.

وی همچنین اضافه کرد: در حال حاضر یک توده گردوغبار بر روی کشور عراق وجود دارد که گرد و غبار ناشی از آن بخش‌هایی از غرب و جنوب غرب کشور را آلوده خواهد کرد و باعث کاهش دید افقی می‌شود.

امیدوار شهری افزود: همچنین آسمان تهران در روز چهارشنبه نیمه ابری و بتدریج ابری و در پاره‌ای از نقاط همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد همراه خواهد بود.

301301

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 221948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =