با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، ابراهیم خدایی، معاون فنی و آماری سازمان سنجش آموزش کشور، رئیس این سازمان شد.

به گزارش خبرآنلاین، با حکم کامران دانشجو، ابراهیم خدایی به سمت ریاست سازمان سنجش آموزش کشور منصوب شد.پیش از این خدایی معاون فنی و آماری سازمان سنجش آموزش کشور بود. سرورالدین که همزمان ریاست منطقه 13 دانشگاه آزاد اسلامی را برعهده داشت از این پس در دانشگاه آزاد ایفای مسوولیت خواهد کرد.
45232

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 222174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
    26 2
    درست یک هفته قبل از کنکور سراسری معلوم نیست در این سازمان چه خبراست. چرا باید توکلی حاشیه نشین شود وامثال ........ کاررا به اینجا بکشانند.
  • بدون نام IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
    9 11
    خدایش حق آقای توکلی که رئیس بشه
  • بدون نام IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
    41 3
    دست پیش گرفتند که پس نیفتند. کنکور دکتری را بد جور سوتی دادند توش موندند
  • بدون نام IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
    9 1
    وای به حال ازمون ها و دانشجو ها! یک کلام بدبخت شدیم
  • بدون نام CA ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
    13 1
    وقتی آقای سرورالدین افشاگری کرد معلوم بود که در این پست باقی نمی ماند.الان وزارت علوم باید پاسخگو باشد چرا تنها یک روز مانده به اعلام اسامی دعوت شدگان به مصاحبه، شبانه از سازمان سنجش بخواهد اسامی 1.5 برابر ظرفیت و نه 3 برابر ظرفیت جهت مصاحبه د عوت شوند؟ ایا سرنوشت این آزمون دکتری نیز همانند سرنوشت آزمون تخصصی گروه پزشکی می باشد؟ خواهشمندیم بررسی شود.
  • بدون نام IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
    11 1
    خدائیش کی اوضاع رو واسه آزمون دکترا درست کرده؟ ما سال دیگه بی خیال حتی امتحان کردن شانسمون تو آزمون دکترا میشیم. بریم زودتر خدمت تا نشده 1000 ماه!
  • م.م.ک IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
    4 21
    بابا رتبه هاتون اجق وجق شده طلب کارم هستید ؟ برید درس بخونید تو 1/3 آخر نباشید . آقای خدایی تبریک می گم. یکی از قبول شده ها. اگه شماها هم ریاضی بلد بودید می فهمیدید که نفر اول تا 4 اگه 3 تا دانشگاه با ظرفیت 1 مثلا رو بزنن رتبه 4 هرگز تو هیچکدوم اسمش در نمی یاد . برید ریاضیتون رو قوی کنید بعد دم از تقلب و این چرت و پرتا بزنید.
    • ناشناس IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
      1 0
      همه ریاضیشون خوب م.م.ک بلکه همه میگن چرا باید فقط 3برابر بره مصاحبه و رزومه معنایی نداشته باشه اخه مگه دکترا شوخی هست که فقط یه عده که فقط بلدن خر خونی کنن بتونن برن دانشگاههای خوب. من خودم دانشجوی دکترا هستم و دارم میبینم کسایی میان دکترا که اصلا بلد نیستن کار پژوهشی انجام بدن در حالی که دکترا که دیگه فقط خرخونی نیست
  • دکتر محمد حسین رضائی مقدم IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۲
    2 0
    با سلام من نتایج ارسال شده به دانشگاه تبریز را کنترل کردم در تمامی رشته های این دانشگاه 3 برابر ظرفیت اعمال شده است. با توجه به این که هر داوطلب امکان انتخاب 3 دانشگاه را داشته است بنابر این در حداقل سه دانشگاه اسامی تکرار و از اضافی شدن افراد پیش گیری شده است. برای مثال برخی رشته ها فقط در دانشگاههای محدودی دایر هستند. برای رشته ای که در 3 دانشگاه دایر می باشد با ظرفیت 2 نفر برای هر دانشگاه 18 نفر مجاز شده اند اما 6 نفر اول هر سه دانشگاه را انتخاب نموده اند. در چنین شرایطی نفرات 7 تا 18 به دانشگاه هها معرفی نخواهند شد. برای دانشگاه تبریز که در مجموع 390 نفر ظرفیت دارد 1492 نفر معرفی شده اند که منطقی به نظر می رشد. با آرزوی موفقیت برای همه داوطلبان دوره دکتری مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه