فارس نوشت:

علی پروین پس از جلسه با رویانیان از سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس انصراف داد.علی پروین صبح امروز در جلسه‌ با محمد رویانیان شرکت و انصراف خود را از سرمربیگری پرسپولیس اعلام کرد.رویانیان روز گذشته اعلام کرده بود در صورتی که تا امشب با مربیان خارجی به نتیجه نرسند پروین سرمربی پرسپولیس خواهد شد.

پروین پس از انصراف در این مورد گفت:«صبح امروز وقتی به دفتر رویانیان رفتم متوجه شدم او از خیلی از چیزها خسته است. استعفای رویانیان را روی میزش دیدم و شوکه شدم. به رویانیان گفتم حق نداری پرسپولیس را ترک کنی و باید تا آخر باشی. اعلام کردم دوست ندارم در شرایطی سرمربی پرسپولیس شوم که رویانیان نباشد. با اصرار، نظر رویانیان را عوض کردم و من دیگر سرمربی پرسپولیس نمی‌شوم.»
پروین این را گفت و ادامه داد:« با اجازه سردار ظرف یکی دو روز آینده خودم شخصاً سرمربی پرسپولیس را ایرانی یا خارجی انتخاب می‌کنم. مطمئن باشید من کنار سردار تا آخرش می‌مانم. خسته شدن سردار برای من ناراحت کننده بود اما گفتم به تو اجازه نمی‌دهم از فوتبال بروی. سردار در نشست امروز قبول نمی‌کرد استعفایش را پس بگیرد اما وقتی من با او حرف زدم و به او همه چیز را گفتم شرایط فرق کرد.از سردار رویانیان هم تشکر می‌کنم که این اعتماد را به من کرد و این برای من یک دنیا ارزش داشت. سردار در پرسپولیس می‌ماند و با قدرت کار خود را دنبال می‌کند. اگر سرمربی جدید بیاید خودم بالاسر او می‌ایستم و مطمئن باشید تمام امور را زیر نظر خواهم داشت.»
 

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 223757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =