۰ نفر
۷ تیر ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۸

ایسنا نوشت:

قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر از تشدید عملیات‌های پنهان پلیس و وزارت اطلاعات برای کشف و برخورد با لابراتوارهای تولید مخدرهای صنعتی خبر داد.

طه طاهری درباره برخورد با تولید کنندگان مخدرهای صنعتی به ویژه شیشه که طی شش ماه گذشته تشدید شده است، گفت: عملیات پنهان پلیس، وزارت اطلاعات و دستگاه امنیتی بر کشف لابراتوارهای تولید مواد مخدر صنعتی متمرکز شده و اولین گزارشات مربوط به کشف و تولید مخدر صنعتی مورد رسیدگی قرار گرفته و با عاملان، تولید و توزیع‌کنندگان این مواد به شدت برخورد می‌شود.

به گفته طاهری، با توجه به اجرای طرح تشدید برخورد با تولید کنندگان و گردانندگان لابراتوارهای شیشه، تعدادی از این افراد در عملیات‌های پلیس کشته می‌شوند و یا به مجازات عمل خود می‌رسند.

وی در پاسخ به اینکه آیا از ورود مخدر جدید به ویژه «کروکودیل» گزارشی به ستاد ارسال شده است؟ پاسخ داد: کروکودیل ماده محرکی است که مربوط به ایران نیست و تاکنون هیچ گزارشی از سوی مراکز درمانی و کشفیات پلیس به ستاد مبارزه با مواد مخدر اعلام نشده است.

طاهری با بیان اینکه این مخدر بازار مصرفی در ایران ندارد، اظهار کرد: کسانی که از این ماده صحبت می‌کنند، دنبال ایجاد بازار مصرف آن در ایران هستند.

وی تاکید کرد: رسانه‌ها نباید سربازان توزیع مواد شوند، چرا که وقتی یک ماده مخدر صنعتی در کشور اعلام می‌شود، در مصرف کننده ولع ایجاد می‌شود.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 223768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
    13 0
    خب الان این تیترو این مطلب در مصرف کننده ولع ایجاد می کنه وقتی اینجوری میگین اصلد نباید رسا نه ایش کنین حالا خیلیا که اصن نمیدونستن میرن دنبالش
  • داش آکل IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
    12 0
    وی تاکید کرد: رسانه‌ها نباید سربازان توزیع مواد شوند، چرا که وقتی یک ماده مخدر صنعتی در کشور اعلام می‌شود، در مصرف کننده ولع ایجاد می‌شود.