+ A - شنبه 7 مرداد 1391 - 01:59:00 چاپ
امتیاز به مطلب 23 نفر

نبرد گرگ‌ها بر سر ریاست گله/ عکس

دانش > طبیعت - یک گرگ نوجوان درشت‌اندام (سفیدرنگ) در حال مبارزه با نر آلفا (خاکستری) برای ریاست بر گله گرگ‌هاست. هرچند این گرگ مدعی نبرد سختی انجام داد، اما گرگ آلفا توانست بار دیگر پیروز شود و رییس باقی بماند.

این عکس را سزار آریستیگویتا برای نشنال‌جئوگرافیک ارسال کرده و برای مشاهده عکس در ابعاد بزرگ، می‌توانید اینجا را کلیک کنید.

5353

کلید واژه ها: حیوان - پستانداران -
نظرات 14
  • بدون نام شنبه 7 مرداد 1391 - 02:38:04
    34 2 پاسخ به این نظر
    عکس واقعا تا اوج خدا زیباست. گرگ سفید هم سال بعد جبران میکنه
  • behrang شنبه 7 مرداد 1391 - 03:40:24
    23 3 پاسخ به این نظر
    ماشالله دهو نیگا
  • بدون نام شنبه 7 مرداد 1391 - 03:55:50
    38 2 پاسخ به این نظر
    خدایی دمتون گرم این عکس هایی که از نشنال ژئوگرافی میزارید واقعا فوق العاده هستن
    • سمج شنبه 7 مرداد 1391 - 05:56:16
      27 11
      منظور اینه که خدایی نشنال جئوگرافیک جای خوبیه که از روش کپی کنید! سراغ جاهای دیگه نرید!
  • 2020 شنبه 7 مرداد 1391 - 04:25:40
    49 2 پاسخ به این نظر
    انسان ها نیز برای ریاست بر گله گاهی همچون گرگ هار می شوند!
  • بدون نام شنبه 7 مرداد 1391 - 04:27:22
    38 3 پاسخ به این نظر
    انسان گرگ انسان است! گرگ ها اگرچه مبارزه میکنند ولی یکدیگر را نمی کشند درحالی که انسان ها...
  • بدون نام شنبه 7 مرداد 1391 - 05:06:46
    27 1 پاسخ به این نظر
    اینا چرا دارن دوربین نگاه میکنن!!! :-) شباهت زیادی به جنگ حزب های سیاسی داره!!!! فقط کت و شلوار تنشون کنن حله!!!
  • بدون نام شنبه 7 مرداد 1391 - 16:37:36
    9 5 پاسخ به این نظر
    گرگا وقتی پیش هم هستند فقط بهم نگاه میکنند.اگه یکیشون روشونو برگردونه بهش حمله میکنند تا کشت میزنندش اگه گرسنه باشن میخورندش.انصافا حال این مقام طلبهاست.
    • بدون نام یکشنبه 8 مرداد 1391 - 00:11:57
      7 2
      کی گفته همچین چیزی رو . گرگها یکی از پیچیده ترین اجتماعات رو دارن تو حیونا. من عاشششششق گرگا هستم
  • بدون نام یکشنبه 8 مرداد 1391 - 22:41:48
    8 1 پاسخ به این نظر
    فکر کنم اینام شنیدن مرغ گرون شده دعوا شون شده
  • بدون نام یکشنبه 8 مرداد 1391 - 22:43:29
    6 1 پاسخ به این نظر
    حیوانات خونخوار اگه سیر باشن هیچ خطری ندارن ولی ما انسانه تا شکممون سیر میشه به چون هم می افتیم
  • فرهاد دوشنبه 9 مرداد 1391 - 04:05:37
    7 2 پاسخ به این نظر
    سلام من یک دامپزشکم. می خواستم مطلب مهمی بذارم: کاش خبرانلاین در مورد سگ ها هم مطلب می گذاشت سگ موجود اجتماعی است اگر در جایی حبس باشه وحشی میشه الان در کشور ما گزارش های زیادی حاکی از حمله سگ وجو د دارد ولی واقعیت اینه که نحوه نگهداری از سگ در کشور ما درست نیست فردی چندسگ را در اپارتمانی نگه می دارد و حیوان افسرده می شود این روزها نگه داشتم سگ را پیروی از مدل غربی می دانند و گاهی سگ اعدام می کنند اگر امکانش بود خبرانلاین در مورد بلایی که سر این موجودات بیچاره در ایران میاد، گزارشی تهیه می کرد بد نبود این وسط فقط انسان اذیت نمیشه نباید بروند از کلینیک های دامپزشکی گزارش بگیرند و هرکسی حیوانی دارد رو متهم کنند و بگویند(مرفهان بی درد جامعه)، خب این افراد چه کنند؟ اگر دامزشکی بد است..
  • یاسر دوشنبه 9 مرداد 1391 - 13:36:40
    4 1 پاسخ به این نظر
    گرگ سفیده اعصاب نداره و میفریاده که " در حسرت یک نهره مستانه بمدیم ویران شود این شهر که یک میخانه ندارد"
  • سینا سه شنبه 10 مرداد 1391 - 03:16:05
    0 18 پاسخ به این نظر
    همش فتوشاپه. این عکسها همش دروغه. من هم 10 تاش رو می تونم بسازم
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.