۰ نفر
۱۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۲

سایت کمیته ملی المپیک نوشت:

دبیرکل کمیته ملی المپیک ایران گفت: متاسفانه به رغم همه تلاش هایی که انجام دادیم، موفق به اخذ روادید برای امیررضا خادم نشدیم و به همین دلیل سرپرست فدراسیون کشتی به جای وی در نشست فیلا در حاشیه بازیهای المپیک لندن شرکت می کند.
بهرام افشارزاده در ادامه افزود: متاسفانه اسم خادم در فهرست اولیه نبود تا برای وی کارت ویژه (آی دی کارت) که حکم ویزا را نیز دارد، صادر شود ولی ما بلافاصله برای دریافت ویزای جداگانه اقدام کردیم و رییس فدراسیون بین المللی کشتی(فیلا) نیز در این زمینه وارد عمل شد اما تاکنون ویزا صادر نشده است.
وی اظهار كرد: خادم را برای دریافت ویزا به آنکارا اعزام کردیم ولی سفارت انگلیس در آنجا نیز ویزای وی را صادر نکرد و به همین دلیل خطیب در اجلاس فیلا که روز پنجشنبه آینده در لندن برگزار می شود، شرکت می کند.
افشارزاده گفت: ما هر تلاشی را که لازم بود انجام دادیم و همه مسیرها را طی کردیم ولی موفق نشدیم ویزای خادم را دریافت کنیم. با توجه به اینکه همه تشکیلات انگلیسی ها در زمینه صدور کارت ویژه بسته شده است، تلاش های ما از طریق اینجا نیز به بن بست خورد و نتوانستیم کاری بکنیم. این موضوع واقعا از کنترل ما خارج بود.
پيش از اين هم رواديد سيد مهدي هاشمي، رييس فدراسيون تيراندازي صادر نشده بود.
 
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 231940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
    دمشون گرم ایول !!!
  • بدون نام IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
    33 1
    چه بد سفر توریستی و رایگانشون کنسل شد !