حامد لک دروازه بان صبا در بازی مقابل پرسپولیس دروازه اش را بسته نگه داشت و البته در این بازی برای رسانه ها سوژه هم درست کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ لك ابتدا درباره بازي مقابل پرسپوليس مي گويد:« بازي خيلي سختي بود اما ما براي كسب سه امتياز از همان ابتداي بازي برنامه داشتيم. مي خواستيم با این برد، باخت هفته گذشته مقابل ملوان را جبران كنيم كه به خواسته مان رسيديم.»
حامد لك در طول بازي مدام با تماشاگران پرسپوليس سر و كله مي زد. او در اين باره ادامه می دهد: «با تماشاگران پرسپوليس مشكلي نداشتم و فقط با آنها شوخي مي كردم. من به آنها بي احترامي نكردم. ضمن اينكه خودم پرسپوليسي هستم و با تماشاگران اين تيم زندگي مي كنم و آنها را از صميم قلب دوست دارم.»
دروازه بان 22 ساله صبا درباره اينكه چرا پاي خود را به تماشاگران نشان داد مي گويد:« من پاي خودم را نشان نمي دادم بلكه جوراب قرمزي را كه به پا داشتم نشان مي دادم. من پرسپوليسي هستم و به اين دليل جوراب قرمز را نشان دادم.»
بعد از گل دوم صبا، حامد لك به تير دروازه تكيه زد. او درباره اين واكنش خود مي گويد:« گفته بودم بعد از زدن گل دوم روي تير مي نشينم و منتظر گل دوم هم بودم. اميدوارم هواداران پرسپوليس مرا ببخشند و تيمشان به روزهاي اوج برگردد.»
در طول اين بازي مزدك ميرزايي يكي دو باري از شروع مجددهاي لك ايراد گرفت و مدعي شد او بايد كار با توپ را بيشترتمرين كند. لك در اين باره می‌گوید:« مگر من چند تا ضربه به توپ اشتباه داشتم؟ جواب مزدك را نمي دهم اما هر وقت او دستكش دروازه باني را از نزديك ديد، درباره من حرف بزند.»
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 233755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =