کریم باقری همچنان پیگیر کارهای کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان است.<BR> <BR> عکس‌ها: مجتبی صالح

به گزارش خبرآنلاین؛ او که در حال جمع‌آوری کمک‌های مردمی است می‌گوید: «از همه سپاسگزارم که شرایط را فراهم آوردند تا دست خالی به نزد هم استانی‌هایم نروم. دیروز اتفاقات خوبی رقم خورد. خیلی‌ها من را همراهی کردند. دیروز رفتم بازار طلافروشان. برخی از کسبه کمک کردند. برخی هم قرار است کمک‌هایشان را امروز به من برسانند. به تمرین سایپا رفتم و با بازیکنان و مربیانش صحبت کردم. آن‌ها هم کمک‌هایی در نظر گرفتند که قرار است بدهند.»
او در مورد حضورش در تمرین پرسپولیس هم می‌گوید: «به تمرین پرسپولیس هم رفتم که قرار شد کمک‌های بازیکنان از طریق مهدوی‌کیا به دست من برسد. آقای رویانیان هم با من تماس گرفت و گفت کمک‌ها را هماهنگ می‌کند که به من برسد؛ چه کمک‌های بازیکنان چه کمک‌هایی که خود باشگاه در نظر گرفته.»
از کریم می‌پرسیم هواداران هم به او پول داده‌اند که می‌گوید: «نه، آن‌هایی که در تمرین پرسپولیس پول دادند هوادار نبودند. یکی دو نفر با من هماهنگ کردند که گفتم دارم می‌روم درفشی‌فر و آنجا می‌بینمتان.»
باقری در مورد تاریخ سفرش به تبریز می‌گوید: «امروز عازم تبریز هستم. عصر امروز احتمالا می‌روم بازار بزرگ تبریز. فکر می‌کنم اصلی‌ترین کار من آنجا باشد. کسبه‌ای که می‌شناسم و آن‌هایی که مایل هستند کمک کنند، کمک‌هایشان را جمع‌آوری می‌کنم. پنجشنبه هم احتمالا می‌روم به تمرین تراکتورسازی. یکی از دوستان مشترک من و آقای قلعه‌نویی هم تماس گرفت. قرار شد چهارشنبه بروم تمرین استقلال اما چون عازم تبریز هستم منتفی شد. به آن‌ها گفتم اگر بازیکنان قرار است کمکی کنند من آمادگی این را دارم که کمک‌هایشان بگیرم و ببرم آنجا اهدا کنم. خبرآنلاین هم که شماره کارت بانکی من را اعلام کرده و ظاهرا مبالغی ریخته شده. آن را هم چک می‌کنم و همه این‌ها را روی هم می‌گذارم و به تبریز می‌روم. اسامی افرادی که کمک کرده‌اند را اعلام خواهم کرد اما شاید برخی نخواهند کسی بفهمند که چقدر کمک می‌کنند. یکی از کارگردان‌های خوب کشور هم تماس گرفت و گفت از جامعه هنر کمک‌ها را جمع‌آوری می‌کند و می‌دهد. بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم از این حس انسان‌دوستی جامعه ورزش و هنر.»
باقری در پایان، از همه تشکر می‌کند: «از همه آن‌هایی که من را همراهی کردند ممنونم. نفس کار مهم است. مبلغ و عدد مهم نیست. همین مبالغ کم که روی هم جمع شوند، می‌توانیم با آن خیلی کارها بکنیم. این‌ها ارزشمند و به یادماندنی است.»
همه هموطنان عزیز مان می توانند با شماره حساب 99999 بانک ملی متعلق به سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی یا شماره کارت 6037991192898488 بانک ملی به نام کریم باقری ، کمک های شان را به آسیب دیدگان زلزله برسانند.
 
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 236223

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =