یکشنبه 31 فروردین 1393 - 13:59
+ A - دوشنبه 18 آبان 1388 - 08:40:00 چاپ
امتیاز به مطلب 497 نفر

آیا 2012 پایان کار دنیا خواهد بود؟

دانش - بر اساس نظریاتی که ریشه در یک پیش‌گویی از مایای باستان دارد، روز 21 دسامبر / 30 آذر سال 2012 / 1391 روز موعود است و دنیا به پایان خواهد رسید. آیا واقعا 3 سال تا آخرالزمان باقی مانده است؟

علی‌رضا نورایی: آخر دنیا نزدیک است! بر اساس نظریاتی که ریشه در یک پیش‌گویی از مایای باستان دارد، روز 21 دسامبر / 30 آذر سال 2012 / 1391 روز موعود است و دنیا به پایان خواهد رسید! از همین الان هم ماشین بازاریابی فیلم در آستانه اکران «2012» بر تبلیغات پیرامون پدیده‌های مرتبط با نابودی جهان این تاریخ افزوده و فضا را برای فروشی بی‌نظیر آماده می‌کند.

اما واقعیت ماجرا چیست؟ آیا واقعا دنیای ما سه سال دیگر به پایان می‌رسد؟ در ادامه، پنج پدیده که طبق پیش‌گویی مایایی زمین را نابود می‌کند، بررسی شده است. شاید شما هم پس از به پایان بردن این مطلب، نظر دیگری درمورد این پیش‌گویی پیدا کنید.

پدیده‌ای فضایی، قطب‌ها را می‌چرخاند

در برخی پیش‌گویی‌ها پیرامون محشر 2012 گفته شده که زمین به واسطه برخورد یک شهاب‌سنگ دچار جابجایی قطب‌ها می‌شود، یا زمین در اثر پدیده‌ای نادر 27هزار سال‌نوری را یک‌شبه طی می‌کند و در مرکز کهکشان راه شیری قرار می‌گیرد؛ و یا داخل زمین به دلیل تشعشعات شدید خورشیدی ناپایدار می‌شود و به مکانی ناامن برای ساکنانش تبدیل می‌شود!

جابجایی قطب‌ها این‌گونه رخ می‌دهد که پوسته و گوشته زمین ناگهان جابجا می‌شوند و با گردش به دور هسته بیرونی زمین، شهرهای ویران را به قعر خود فرو می‌برند.

آدام مالوف، یکی از زمین‌شناسان دانشگاه پرینستون روی پیش‌گویی جابجایی قطب‌ها مطالعه کرده و این ایده آرماگدون 2012 را به چالش کشیده است. به گفته وی، شواهد مربوط به مغناطیس سنگ‌ها دال بر این است که قاره‌های زمین در گذشته چنین نوآرایی شدیدی را تجربه کرده‌اند ولی این فرآیندی میلیون‌ها سال به طول انجامیده و آن‌قدر آهسته اتفاق افتاده که انسان نمی‌تواند چنین چیزی را درک کند.

سیاره‌ای ناشناخته در راه برخورد با زمین

چند سال پیش، تلسکوپ فضایی هابل تصویری بی‌نظیر از ستاره متغیر 838 صورت‌فلکی تکشاخ را در فاصله بیست‌هزار سال‌نوری تهیه کرد که ستاره‌ای از نوع غول‌سرخ را همراه با غبار اطرافش نشان می‌داد؛ اما برخی پیدا شدند و گفتند این تصویر حاوی شواهدی از یک دنیای موهومی با نام سیاره ایکس ونیبیرو است و در مسیری واقع شده که تا سال 2012 به زمین اصابت خواهد کرد.

این در حالی است که به گفته دیوید موریسون، یکی از اخترشناسان ناسا، «هیچ چیزی در آنجا وجود ندارد و این نزدیک‌ترین چیز به حقیقت است! اگر آنجا یک سیاره یا یک کوتوله قهوه‌ای و یا هرچیز دیگری وجود داشته باشد که 3 سال تا ورود به منظومه شمسی فاصله داشته باشد، منجمان قطعا از یک دهه قبل‌تر آن‌را شناخته و در حال مطالعه‌اش بودند! از آن بدتر این‌که اگر چنین چیزی واقعا وجود داشته باشد، حتی امروز با چشم غیرمسلح باید دیده شود».

منشا این ایده در واقع پیش از آغاز شایعات پیرامون 2012 بود. زنی که ادعا می‌کرد از بیگانگان پیغام می‌گیرد، محشر نیبیرو را شایع کرد، تازه او اعلام کرده بود دنیا در سال 2003 به پایان می‌رسد و نه 2012.

مقارنه خورشید و کهکشان به محشر می‌انجامد

برخی رصدگران آسمان باور دارند که سال 2012، مقارنه آسمانی بی‌نظیری روی خواهد داد که برای اولین بار در 26هزار سال گذشته اتفاق می‌افتد. بر پایه این سناریو، مسیر خورشید در آسمان از نقطه‌ای می‌گذرد که قلب کهکشان راه‌شیری در آنجا قرار گرفته است.

برخی نگران آنند که نیروی گرانش خورشید و نیروهای ناشناخته و بسیار قدرتمند کهکشانی یکدیگر را تقویت کنند و و مثلا با پدید آوردن یک جابجایی قطبی یا کشاندن زمین به داخل ابرسیاه‌چاله فوق‌العاده عظیمی که در قلب کهکشانمان لانه گزیده، آخرین روز زمین را رقم بزند.

این درحالی است که هیچ مقارنه یا نظم کهکشانی جدیدی در سال 2012 وجود ندارد. هرسال به‌هنگام انقلاب زمستانی خورشید در نقطه‌ای از آسمان واقع می‌شود که بسیار نزدیک به مرکز کهکشان راه شیری است. شاید نویسندگان زیج‌ها و تقویم‌های نجومی از چنین مقارنه‌هایی هیجان‌زده شوند، ولی واقعیت آن است که چنین پدیده‌هایی فقط ظاهری است و برای اهل دانش معنی خاصی ندارد. مثال مشهور دیگر، قمر در عقرب است که ماهی یک‌بار اتفاق می‌افتد و هیچ تاثیر و تغییری در کشش گرانشی، تشعشعات خورشیدی، مدار سیارات یا هر چیز دیگری که حیات روی زمین را تحت شعاع قرار دهد، ندارد.

مایا آخر دنیا را در سال 2012 پیش‌گویی کرد
از آپولیناریو شیلی پیکستون نپرسید که آیا پایان دنیا در 2012 است یا نه. ریش‌سفید سرخ‌پوست مایا که در اکتبر 2009 / مهر 1388 در گواتمالا روی صفحه تلویزیون ظاهر شد، اعلام کرد که از این دامن زدن به این موضوع خسته شده است.

به گفته برخی باستان‌شناسان، تقویم مایا آن‌طور که برخی دیگر اظهار می‌کنند در سال 2012 به پایان نمی‌رسد و قدیمی‌ها هم هرگز این سال را به عنوان پایان دنیا نمی‌شناختند. اما روز 21 دسامبر 2012، روز مهمی برای تمدن مایا است.

آنتونی اونی، باستان-اخترشناس در دانشگاه کلگیت در ایالت نیویورک می‌گوید: «این زمانی است که بزرگ‌ترین دوره در تقویم مایا (یک میلیون و 872هزار روز یا 5125.37 سال) به پایان می‌رسد و دوره جدید آغاز می‌شود. در دوران اوج شکوه امپراتوری مایا، آنها تقویم بدون تکرار «شمارش بلند» را اختراع کردند؛ تقویمی با دوره‌ای بسیار طولانی که از بنیان‌های فرهنگی نشات می‌گیرد و به مسئله خلقت باز‌می‌گردد. دوره کنونی تقویم شمارش بلند در آن‌چه مایا به عنوان آغاز آخرین دوره آفرینش (11 آگوست 3114 پیش از میلاد) می‌داند، در انقلاب زمستانی 2012،به پایان می‌رسد. مایا این تاریخ را که هزاران سال پیش از تمدنش است را به عنوان «روز صفر» یا 13.0.0.0.0. نوشته است و در دسامبر 2012 تقویم گردشی مجددا به روز صفر می‌رسد و بازه طولانی دیگری آغاز می‌شود. این ایده حاکی از آن است که زمان و تمام جهان تجدید می‌شود، چه بسا بعد از سپری شدن دوره‌ای پراسترس. این درست مشابه شرایطی است که ما همیشه در روز اول سال، سال را نو می‌کنیم یا حتی در صبح بعد از تعطیلات آخر هفته».

طوفان‌های خورشیدی زمین را ناآرام می‌کنند

برخی دیگر شایع کرده‌اند که در 2012، خورشید فوران‌های مهلکی از شراره‌هایش تولید می‌کند که حرارتش، زمین را بر سر زمینیان ویران می‌کند.

فعالیت‌های خورشیدی در بازه‌هایی تقریبا 11 ساله تغییر می‌کند. البته طوفان‌های بزرگ خورشیدی می‌تواند با اختلال در عملکرد ماهواره‌ها و سیستم‌های مخابراتی و انتقال برق، بخصوص در عرض‌های جغرافیایی نزدیک به قطب، به جوامع و دیگر سیستم‌های زمینی آسیب برساند، ولی هیچ نشانه‌ای حداقل در کوتاه مدت، دال بر این وجود ندارد که خورشید طوفان‌هایی به پا کند که از شدتش سیاره‌مان بریان شود. از سوی دیگر، اخترشناسان براساس دوره‌های یازده‌ساله فعالیت خورشید پیش‌بینی می‌کنند که اوج فعالیت خورشید یکی دو سال دیرتر از 2012 اتفاق بیفتد.

پس 2012 چه اتفاقی می‌افتد؟

بسیاری از پژوهشگران که شواهد پراکنده مقبره مایا را واکاوی می‌کنند، عقیده دارند که امپراتور به روشنی پیش‌گویی کرده که هر چیز ویژه‌ای در 2012 اتفاق خواهد افتاد.

مایا، نگاره‌ای بر جای گذاشته که حتی اگر زمانی برایش مشخص نکرده باشد، به سناریوی پایان جهان در صفحه پایانی متن تقریبا 1100 صفحه‌ای که به عنوان «دست‌نوشته‌های درسدن» شناخته می‌شود، پرداخته است. مطابق توصیف این نگاره، جهان توسط یک سیل نابود می‌شود. این سناریویی است که بسیاری از فرهنگ‌ها به آن پرداخته‌اند و احتمالا توسط مردمان باستان هم تجربه شده است.

به باور آنتونی اونی، منظور سناریوی دست‌نوشته‌ها فقط خوانده شدن به صورت لفظی نبوده؛ بلکه به عنوان درسی در رابطه با رفتار انسان بوده است. او تقویم بدون تکرار مایا را به تجدید دوره سال نوی خودمان تشبیه می‌کند؛ دوره‌ای از فعالیت‌های پرآشوب و پراسترس به پایان ‌می‌رسد و دوره جدید مثل تولدی دوباره آغاز می‌شود که در آن بسیاری افراد تصمیم به بهبود زندگی خود می‌گیرند.

مطالب مرتبط
نظرات 1408
  • بدون نام دوشنبه 18 آبان 1388 - 12:23:19
    346 38 پاسخ به این نظر
    برای ما زیر خط فقری ها که فرقی نمی کند. اما به ثروتمندان اطلاع دهید تا هرچه زودتر هرچه دارند بخورند و گرنه از دستشان خواهد رفت
    • بدون نام چهارشنبه 18 آبان 1390 - 18:28:29
      127 86
      اصلا همچین چیزی وجد نداره داداش
    • آرمان 17 جمعه 9 تیر 1391 - 20:48:59
      54 127
      خدا رو چه دیدی شاید اتفاق افتاد نه دختراااااااااا؟
    • بدون نام دوشنبه 22 آبان 1391 - 04:03:51
      44 23
      سلام لطفا برید سوره طارق و تفسیر و روایات مربوط به آن را مطالعه کنید و آن را با جمعه یک دی شب یلدای سال نود یک مقایسه کنید ببینید چی میشه ؟
    • الهه یکشنبه 5 آذر 1391 - 20:19:11
      100 33
      من به هیچ کدام باوری ندارم .. مگر فراموش شده که قرار است امام آخرالزمان ظهور کند انشاالله.. این چیزها جیست که می نویسید زمین بدون اینکه امام مهدی نیاید پایانی نخواهد یافت .. من به امدن امام زمان ایمان دارم نه به این حرفهای که مثلا قوم مایا میگن.
    • اکرم پنجشنبه 23 آذر 1391 - 16:10:11
      58 3
      تنها خداوند به همه چیز عالم است ، پس به خدای خود توکل کنید .
    • partoo شنبه 25 آذر 1391 - 04:12:48
      16 6
      خدا کنه که این اتفاق وحشت ناک نیفته اخه من هنوز سنی ندارم 12سالمه ولی خیلی این اتفاق شایه شده تازه بعضی ها هم دست به خودکشی زدن ولی بازم امید وار باشید چون خدا باماست.پس به خدا توکل کنید
    • امیر دوشنبه 27 آذر 1391 - 19:39:22
      11 8
      من دوست ندارم بمیرم امیدوارم این درست نباشد.
  • بدون نام دوشنبه 18 آبان 1388 - 13:27:29
    124 51 پاسخ به این نظر
    خوب بود این گفته در قرآن و کتاب های دینی ما هم آمده ولی زمانی مشخص نشده است
    • ع چهارشنبه 21 دی 1390 - 19:16:52
      48 41
      منهم باتو موافق هستم
    • امير حسين یکشنبه 19 آذر 1391 - 19:26:00
      14 47
      سلام به دوستان من هم از قران كريم كه هممون بهش اعتقاد داريم بررسي كردم و فكر ميكنم كه اين اتفاق مي افته.
  • بدون نام دوشنبه 18 آبان 1388 - 09:27:14
    114 53 پاسخ به این نظر
    چه جالب!!!!!
    • رسول قشلاقي دوشنبه 12 دی 1390 - 02:55:06
      267 96
      دوستان سلام...نظرات همه رو ديدم... اينكه از نظر ديني اين مسئله با قرآن كريم مطابقت نداره همه قبول داريم ... اما بايد قبول كنيم اين روزا علم پيشرفت چشمگيري كرده.وقتي دانشمندان با اقتدار ميگويند كه مثلا دوسال ديگه در فلان روز و ساعت و دقيقه ماه و خورشيد و زمين در يك خط قرار ميگيرن وجالب اينكه درست درمياد پس منطقيه كه ببينيم دانشمندان درباره پايان دنيا چي نظر دادن ... تا آنجا كه مطالعه كردم دانشمندان مطرح نجوم هم اين مسئله رو رد كردن...پس نگران نباشيد و درآرامش زندگي كنيد... (خوشحال ميشم نطرتونو بدونم )
    • بدون نام چهارشنبه 28 دی 1390 - 00:46:35
      198 62
      منهم این نظریه را قبول دارم :ومعتقدم خداوند متعال هیچ کار بیهوده وبی هدفی در خلقت انسان ها قرار نداده است
    • حاجو شنبه 29 بهمن 1390 - 15:24:16
      123 163
      من میترسم مامانننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
    • محمد سه شنبه 24 مرداد 1391 - 20:42:41
      179 91
      ببینم شما این چیزا رو باور می کنید؟!!!!ببینم اگه کسی به شما بگه در فلان روز و در این ساعت و در این ثانیه می میرید شما باور می کنید؟!!!!!!!!!هیچ پیشگویی واقعی نیست به جز پیشگویی پیامبران و امام.الان من ادعا می کنم من فرستاده ی خدا هستم شما باور می کنید؟!!!!!!معلومه که نه!!پس بهتره نگران نباشید آیا در قرآن کریم به نابودی دنیا در 2012 اشاره شده؟!!قرآن کریم پیشرفته ترین کتاب است و قرآن کتاب خداوند است.شما مردم زود باورید.اونا با دوتا تر دستی ساده شما رو خام می کنند.در قرآن کریم هر چیزی نوشته اون درسته .پیشگویی به نظرتون واقعیه؟اگه شما فرد خوبی باشید و قرآن خون همین طور حلال و حرام را به خوبی می شناسید و همه از شما راضی اند چرا از روز قیامت می ترسید. به جای این ها از خدا بترسید.
    • sany یکشنبه 28 آبان 1391 - 19:26:07
      96 65
      من واقعن نمی دونم من میترسم من هنوز سنی ندارم که بخوام بمیرم کمک :(
    • وحید چهارشنبه 1 آذر 1391 - 18:50:52
      187 21
      فقط 2 جمله میگویم که تفسیر و رابطه اش با این موضوع به عهده خودتان میگذارم. علی(ع): اگر سخنی شنیدید که دور از اندیشه بود و یا شما را به شک واداشت، بدانید شما به آن سطح از علم نرسیده اید که آن را درک کنید. محمد(ص): اگر یک روز از عمر زمین باقی بماند خداوند آن روز را آنقدر طولانی میکند تا امام عصر ظهور کند.
    • AHMAD دوشنبه 13 آذر 1391 - 15:31:47
      79 62
      من هنوز 13سالمه نمیخوام بمیرم چون یک دختری رو دوست دارم و میخوام باهاش ازدواج کنم ولی اگه دنیا نابود نشه
    • مانیا چهارشنبه 15 آذر 1391 - 23:37:40
      78 28
      بابا یه الاغ رفت تو چاه شما هم میرید تو چاه
    • :) پنجشنبه 16 آذر 1391 - 21:16:02
      33 28
      ولی کلانیا....من نمیخوام بمیرم......هنوجونم ارزو دارم............ تغیروتحول خوبه اما به شرطی که زنده بمونیم
    • Mesili دوشنبه 20 آذر 1391 - 01:55:36
      78 31
      شرط میبندم حتی کسی که 100% مطمئنه هیچ اتفاقی نمیفته بازم تو دلش ترس داره نسبت به این قضیه...مگه نه ؟
    • بدون نام سه شنبه 21 آذر 1391 - 01:39:05
      18 27
      بد است
    • فرشته شنبه 25 آذر 1391 - 05:30:48
      49 4
      همه چیز دست خداست واومحافظ ماست وماتسلیم اراده ی او
    • جواد جمعه 1 دی 1391 - 03:24:24
      8 2
      ما این شانسها نداریم که به این زودی دنیا تموم شه یا امام زمان زودی بیا اقا هر چی زودتر بهتر.
  • عبدالله دوشنبه 25 آبان 1388 - 00:10:40
    97 44 پاسخ به این نظر
    امام زمان چند سال حکومت می کنه چیجوری شما می گویید که 2012 پایان دنیاست و ما پیش گویی های معصومین را بیشتر از پیش گویی های مایا قبول داریم از مدیر سایت می خواهم که جواب مرا بدهد
    • بدون نام جمعه 4 آذر 1390 - 04:25:43
      18 46
      اهههههههه عجب!!!!!!!!!!!!!!
    • فرهنگ 400 جمعه 18 فروردین 1391 - 23:31:47
      47 19
      عرزيز من قرار نيست اتفاقي بيفته ... شما غصه نخور حالا حالاها زمين عمر ميكنه ... پس نگران نباش
    • بدون نام شنبه 18 شهریور 1391 - 13:50:32
      33 18
      همون طوری که در آخر فیلم 2012 دیدید،تعدادی از افراد زمین زنده موندن،تازه هر پدیده ای هم که باشه نمی تونه جمعیت 7میلیاردی زمین رو به صفر برسونه!!!!!!!!!!
    • عابدزاده پنجشنبه 16 آذر 1391 - 23:22:29
      19 9
      شما که اطلاعات کافی ندارید نظر ندهید بهتر است.حدیث زیر را بخوانید تا جواب دستگیرتان شود. محمد(ص): اگر یک روز از عمر زمین باقی بماند خداوند آن روز را آنقدر طولانی میکند تا امام عصر ظهور کند. پس ربطی به مدت زمان حکومت امام زمان ندارد چون حتی امام زمان میتونه توی 1 روز که مثل هزاران روز باشه حکومت بکنه. باتشکر
    • هما شنبه 18 آذر 1391 - 19:21:07
      15 14
      اگه نشونه هایی از ظهور امام باشه چی؟؟؟؟؟؟؟؟
    • ...... دوشنبه 27 آذر 1391 - 14:50:40
      7 3
      به نظر من بحث نکنیم مثل بقیه بنگریم و ببینیم چی میشه.....
  • مهدی بکشلو دوشنبه 2 آذر 1388 - 16:31:00
    88 13 پاسخ به این نظر
    به نظرمن اگه به خواست خداهر اتفاقی ام که بخواد بیافته بزار بیافته خدا مارو افریده هوای مارو هم داره اینای که از اینده خبر میارن چرنده
  • رسول شنبه 23 آبان 1388 - 01:39:32
    86 22 پاسخ به این نظر
    خيلي جالب بود . ولي در تمام دين ما به كرات گفته شده كه هيچ كسي از زمان پايان دنيا خبر نداره . به نظر من خوندن داستان و ديدن فيلم 2012 خالي از لطف نيست ولي با فكر و گفته هاي دين ما و حتا مسيح قابل تطبيق نيستش .
    • ریحانه دوشنبه 20 آذر 1391 - 00:38:27
      12 5
      باهات موافقم چون من معتقدم تا خدا نخواهد هیچ اتفاقی نمیفته این اقای نمیدونم چیچی بیکاره دلش میخواد به چرتی بگه من و تو احمقیم که باور میکنیم
  • بی طرف یکشنبه 1 آذر 1388 - 22:30:35
    76 34 پاسخ به این نظر
    نباید این احتمال رو نادیده گرفت . خدا رو چه دیدی شاید اتفاق افتاد
    • غفلق جمعه 23 دی 1390 - 20:05:07
      4 51
      djjjjjjjjjjjjj
  • حاجي مهدي پنجشنبه 28 آبان 1388 - 12:17:52
    75 28 پاسخ به این نظر
    با سلام پس با اين حساب ظهور آقامون نزديكه . تو يك حديث از پيامبر ص آمده كخ : اگر از عمر دنيا فقط يك روز مانده باشد، خداوند آن روز را آن قدر طولاني مي كند تا مردي از فرزندانم كه اسم او همانند اسم من است ظهور كند و دنيا را با عدالت و دادگستري خود پر كند، آن گونه كه از ظلم و ستم پر شده است . پس ما هم انشا الله آقامون رو مي بينيم . اگه خدا بخواد . در ضمن يك چيز ديگه دين اسلام همه چيز رو به صورت علمي قبول داره نه به صورت خرافي و در عالم ماديات همه چيز ممكنه و چيز غير ممكني وجود نداره .
    • بدون نام دوشنبه 12 دی 1390 - 01:40:11
      31 44
      چرندیلا رو مثل مایاها کردن تو مختون
  • حسین پنجشنبه 22 بهمن 1388 - 23:29:21
    75 7 پاسخ به این نظر
    بابا ما فقط آدم باشیم دنیا هر وقت خاست تموم بشه بشه.چ فرقی میکنه .شاید قبل از 2012 مردیم اونوقت چی؟؟؟انسان باش و انسان زی.
    • نیایش دوشنبه 6 آذر 1391 - 05:15:59
      9 6
      یاشا!! گل گفتی
  • بدون نام سه شنبه 19 آبان 1388 - 13:57:28
    73 77 پاسخ به این نظر
    تمدن و پیشگوییهای مایاها همیشه جالب بوده اند
    • بدون نام دوشنبه 25 مهر 1390 - 00:38:25
      58 28
      vali be dard nemikhorad dar in donaya haar chizi ke khoda bekhahad mishavad na mayaha uo khod niz bandeye haman khodavand ast
    • بدون نام شنبه 30 اردیبهشت 1391 - 01:30:40
      57 35
      هیچ تمدنی به اندازه مایاها در نجوم پیشرفت نکردند . هر 26000 یکبار انقراض رخ داده اونهم در راستای همین هراستایی کهکشانی. حالا تو از کجا می دونی که این اراده پروردگار نیست؟
    • فاطيما شنبه 6 آبان 1391 - 00:26:36
      78 35
      كدوم يكي از پيش بيني هاشون درست بوده..........؟؟؟؟؟؟ تمام پيش بيني ها برنامش از قبل ريخته شده بوده...اتفاقو خودشون درست مي كنن خودشونم پيش بيني..........اين اتيش ها از سر اين فراماسونا بلند ميشه..............حالا من و تو ساده هم داريم باور مي كنيم
    • فاطمه چهارشنبه 22 آذر 1391 - 21:05:26
      21 14
      با فاطیما کاملا موافقم
    • احمد. پنجشنبه 23 آذر 1391 - 20:51:35
      19 8
      نظر مایا ها کاملا چرته مگه یادتون رفته سال های قبا مثل 2009 هم قرا بود زمین نابود بشه! پس چی شد؟ اونا خودشون را با این حرف ها سرگرم میکنن اگه این کار رو نکنن چیکار کنن؟
    • مینا جمعه 24 آذر 1391 - 15:16:50
      14 12
      منم با فاطیما جان موافقم همش کار این فراماسون هاس
  • پاسخ به فرضیه شنبه 23 آبان 1388 - 00:31:11
    73 19 پاسخ به این نظر
    البته فرضیه شما بیش از حد تخیلی است... انفجار یک بمب اتمی حتی نمیتواند یک سیارک یا دنباله دار را از مدارش منحرف کند، چه برسد به جابجا کردن سیاره ای در ابعاد زمین! برای اطلاع بدانید که 4.5 میلیارد سال پیش، جسمی هم اندازه مریخ امروز به زمین برخورد کرد و نتوانست زمین را از مدارش منحرف کند!
    • بدون نام دوشنبه 24 بهمن 1390 - 13:59:44
      63 15
      ماکه میدانیم یه روزمیمیریم چه آخردنیا باشدیانباشدماتخم مرگیم وخواهیم مردبه جای آخردنیا به انطرف دنیا بچسبیم
    • پریسا سه شنبه 9 آبان 1391 - 15:02:55
      51 21
      الان سال 2012 هستش و هیچ کدوم از برنامه مایاها اتفاق نیفتاد فقط ملکه فینگلستان فرار کرد از قصر!! گفته بودن تو المپیک 2012 تو لندن بمب منفجر میشه اما نشد!! از اینا بگذریم .... 21سپسامبر هنوز نیومده من ک میگم ی اتفاق مهم میفته اما پایان دنیا نیست
    • علی سه شنبه 21 آذر 1391 - 13:15:32
      14 11
      این برخورد ماله اون قدیماست! الان نصفشم بخوره زمین جابجا میشه!
  • freehyin جمعه 22 آبان 1388 - 21:58:22
    65 44 پاسخ به این نظر
    بررسی نوعی فرضیه: اگر در مدار زمین انفجار اتمی عمدی در فاصله ای از مدار زمین توسط بشر صورت پذیرد و کره زمین فقط درصدی نزدیک و یا دور از خورشید شود. موجوادت زمین ذوب یامجمد می شونند.که هر لحظه ممکن است بر اثر سهل انگاری بشر صورت پذیرد. این به معنای پایان زندگی موجودات زمینی نیست بلکه تبدیل از حالتی به حالت دیگر بصورت دردناک. بهمین دلیل لازم است که بشر برای زندگی اظطررای در پناهگاهای مخصوص یا کشتی فضای و یا بهتر بگویم شهر فضای مستقل بررسی و تمرین کنند . پیشگری قبل از وقوع حادثه احتمالی
    • jangandeye tariki جمعه 26 خرداد 1391 - 06:47:45
      26 14
      harfe khoobi zadi khosham oomad
    • hadi چهارشنبه 8 آذر 1391 - 01:58:38
      15 18
      منم تایید میکنم
  • مهسا صفری یکشنبه 4 بهمن 1388 - 14:45:02
    62 9 پاسخ به این نظر
    تا شقایق هست زندگی باید کرد
    • بدون نام چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391 - 20:43:28
      43 17
      تا زندگی هست شقایق باید کرد.چرا اشتباه نوشتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • amir hossin شنبه 25 آذر 1391 - 00:16:11
      2 5
      ایول
    • مرتضی یکشنبه 26 آذر 1391 - 05:48:55
      3 4
      ایول اینو خوب اومدی
  • بدون نام دوشنبه 18 آبان 1388 - 16:40:59
    61 61 پاسخ به این نظر
    لطفا در راستاي اهداف بعضي با اين حرف ها مردم را به سخره نگيريد
    • بدون نام چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 - 00:57:52
      33 37
      دقیقا درست میگی.
  • دوست دوشنبه 5 بهمن 1388 - 05:01:07
    61 6 پاسخ به این نظر
    در این که 2012 پایانه شک نکنید که مزخرفه . اما دوستان نگاه کنید . بیندیشید . هر چیزی رو اگه نتونی تفسیر درست کنی . 100 جور معنی میده . از پیشبینی مایا هم یه تفسیر دیگه بکنید . تفسیر من اینه که فکر کن فردا آخر دنیاست . شاید همه ی این تفسیر ها به این ختم بشه که : انسان باش . چون نمی دونی لحظه ای دیگر زنده ای یا نه !!!!
  • بهرام عزیزیان شنبه 30 آبان 1388 - 21:26:34
    58 41 پاسخ به این نظر
    به نظر من این یک نظریه تخیلی می باشد.
  • منوچ سه شنبه 20 بهمن 1388 - 19:35:22
    56 7 پاسخ به این نظر
    هنوز متوجه نشدین هر کسی نمیتونه آینده رو پیشبینی کنه ؟ و کسی هم که بتونه نمیاد به بقیه بگه.
    • پوریا سه شنبه 7 آذر 1391 - 02:00:04
      18 8
      من میگم فرارکنیم بریم مریخ
    • آلت تناسلی مردانه یکشنبه 26 آذر 1391 - 05:02:23
      7 6
      من میگم فرار کنیم بریم خارج
  • پیام یکشنبه 24 آبان 1388 - 17:09:36
    53 23 پاسخ به این نظر
    شاید هم یه راه حل باشه برای حل بحران اقتصادی
    • بدون نام جمعه 4 آذر 1390 - 04:24:33
      36 28
      دقیقا خودشه نظرت واقعا عالیه منم الان4 ساله که دارم تحقیق میکنم و به همین نتیجه رسیدم افرین
  • مهندس بيكار شنبه 12 دی 1388 - 00:35:18
    52 19 پاسخ به این نظر
    نوستراداموس هم اين سال رو پيش بيني كرده. 2012 تحول و انقلاب جهاني رخ مي ده چرخش 180 درجه. بيكارها شاغل ميشن وبر عكس صبر كنيد ولذتش رو ببريد
    • بدون نام سه شنبه 14 شهریور 1391 - 16:49:22
      24 8
      نوستراداموس بعد از اینکه چنگ چهانی 1و2 تمام شد گفت که من این حادثه را پیشبینی کردم.این به نظر من پس بینی هست!!
  • ho3in دوشنبه 2 آبان 1390 - 23:04:49
    50 4 پاسخ به این نظر
    بابا من هنوز زن نگرفتم
  • فرانک یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 - 22:21:02
    46 3 پاسخ به این نظر
    زندگیه ما ادما انقدر تکراری و مسخرست که مردن لطفه و دنیا تمومشه هر چه زودتر بهتر ...
  • بدون نام دوشنبه 25 آبان 1388 - 12:59:49
    45 19 پاسخ به این نظر
    آقای عبدالله، مثل اینکه شما مطلب رو متوجه نشدی. نویسنده که گفته اینها چرند میگویند، کجاش گفته 2012 دنیا تموم میشه؟
    • بدون نام سه شنبه 28 آذر 1391 - 16:06:09
      11 1
      دنیاداره تمام میشه.واویلا واویلا همه میریم هوا.واویلا واویلا میریم پیش خدا.واویلا واویلا ..پیشاپیش برشادی روحمان صلوات.. .
  • محمد دوشنبه 23 آذر 1388 - 16:27:24
    44 22 پاسخ به این نظر
    اینها همه اش خرافاته. این دانشمندان به جای اینکه که کتاب قران را بخوانند به حرفهای احمقانه مایا ها گوش می دهند. دنیا حالا حالا هست، تا زمانی که حضرت مهدی بیاد و حدود درست نمی دونم تقریبا 4400 سال حکومت خواهد کرد؛ بعدا اتفاقاتی می افته که عالم قیامت شروع می شود. باور نمی کنید، از کتابهای دینی معتبر و از احادیث امامان استفاده کنیید
    • آرش شنبه 10 دی 1390 - 17:58:59
      24 24
      داداش این حرف ها در مورد 2012 که خرافاته ...با علم و دانش و آگاهی میشه خرافات رو از میان برداشت نه با اون چیزی که شما گفتین
    • dead شنبه 20 خرداد 1391 - 03:23:37
      38 3
      اگه زمان مرگتو بدونی زندگی برات ارزشمند میشه.
    • لاله جمعه 17 آذر 1391 - 19:53:01
      6 7
      وقتی این اتفاق افتاد همه می فهمن که بعضی از چیزهای دنیا واقعی است وقتی خورشید از یک طرف دیگر بلندشودزلزله بیاید زمین به یک جهت دیگر بچرخد واگر از ترس زنده بمانیم با یک دنیای جدید اشنا میشویم و امام زمام ظوهور میکند حالا بگید این حرف ها خرافاته امید وارم از ترس نمیرید اگر کسی باور نمیکند در همهی سایت های خارجی این اتفاق نوشته شده است تا میتوانید از زندگی لذت ببرید 21 دسامبر ممکنه خیلی از انسان ها از ترس از بین بروند
    • گلی یکشنبه 19 آذر 1391 - 16:42:49
      13 4
      اگه اینا این قدر پیش بینی هاشون درسته پیش بینی کنن من کی پولدار میشم
  • امید چهارشنبه 25 آذر 1388 - 16:56:46
    42 14 پاسخ به این نظر
    و خداوند در زمین فرشتگانی از جنس خودتان قرار داد تا عبرت گیرید...
    • بدون نام چهارشنبه 22 آذر 1391 - 12:54:01
      7 6
      كو فرشته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
  • میلاد جمعه 23 بهمن 1388 - 14:29:47
    42 7 پاسخ به این نظر
    خیلی از دوستان هم نظر من رو دارند . همانطور که در قرآن هم نوشته شده کسی از آخر دنیا با خبر نیست .پس حالا که اینگونه بیان شده است درست زندگی کنیم طوری که انگار فردا میمیریم .
  • سوگماد سه شنبه 27 بهمن 1388 - 14:46:57
    34 2 پاسخ به این نظر
    به نظر من چه سال 2012 نیا تموم بشه چه نشه بهتره ما یه تلنگر به خودمون بزنیم. بیاید تصور کیم 2012 دنیا تموم میشه پس ما 2 سال وقت داریم. بییاید تو این دو سال مثل یک انسان واقعی زندگی کنیم. بیاید تو این 2 سال خدا رو از خودمون راضی نگه داریم. حالا اگه 2012 دنیا تموم نشه ما چیزیو از دست ندادیم. خوبه که ادم همیشه فکر کنه که به زودی نابود میشه این باعث میشه حواسش به کارش باشه. هرچن این جور که خدا به ما گفته ما همیشه جاویدیم(سوگماد=همیشه جاوید)
  • zorG جمعه 21 اسفند 1388 - 14:13:41
    34 6 پاسخ به این نظر
    راضیم به رضای خودش .
    • امیر حسین جمعه 3 آذر 1391 - 23:26:52
      3 4
      کاملا حق با شماست
  • امیر شنبه 3 بهمن 1388 - 02:47:40
    33 14 پاسخ به این نظر
    جفری ها عقیده دارن که سال 2012 سال مهمی هستش و اتفاقاتی در این سال رخ میده ولی اینکه دنیا تموم میشه یه خیاله از هر کسی که یه کمی جفر بلده بپرسید میگه این سال 2012 سال عجیبیه الله اعلم
  • مایا پنجشنبه 10 دی 1388 - 07:45:33
    31 38 پاسخ به این نظر
    همه میمیریم.اینم یه چیزی هثل اتفاقیه که واسه دایناسورها افتاد
    • ترسو چهارشنبه 22 شهریور 1391 - 19:01:11
      18 6
      نگران نباش ماكه دايتاسور نيستيم
    • ایول بمیریم دوشنبه 20 آذر 1391 - 06:36:33
      5 11
      درسته همه میمیریم و از بین میریم و جامون رو انسان های فضایی میگیرن
  • رضا جمعه 13 آبان 1390 - 11:39:04
    30 5 پاسخ به این نظر
    با سلام اين چرت وپرت ها چيه اين كارفقط درتوان خداست كه مالك زمين و اسمان هاست
  • ديبا یکشنبه 17 مهر 1390 - 15:54:33
    28 2 پاسخ به این نظر
    جز خداوند تبارك و تعالي هيچكس روز مرگ زمين را دقيقا نميداند
  • عادل یکشنبه 11 دی 1390 - 15:10:50
    28 4 پاسخ به این نظر
    امروز اولین روز 2012 خوبی بدی دیدین حلال کنین
  • محمد دوشنبه 17 اسفند 1388 - 16:55:39
    27 10 پاسخ به این نظر
    نترسین اگه خواست تموم شه بیایین خونه ما ضد زلزله هستش!!!
  • ramin یکشنبه 8 آذر 1388 - 19:10:36
    26 40 پاسخ به این نظر
    akhjoon... yani tamoom mishe rahat mishim? omidvaram tamoom she dige ham takrar nashe ...che hali mide pesar... enghaze khoobe:p
    • امير جمعه 10 آذر 1391 - 04:23:49
      21 9
      جواب: در 2012 هیچ اتفاق بدی برای زمین رخ نخواهد داد. سیاره مان برای بیش از 4 میلیارد سال به خوبی به حیات خود ادامه خواهد داد. دانشمندان مشهوری در سراسر دنیا تایید کرده اند که در 2012 هیچ تهدیدی برای زمین وجود نخواهد داشت.
  • بدون نام سه شنبه 17 آذر 1388 - 00:24:12
    25 50 پاسخ به این نظر
    امیدوارم که صحت داشته باشه. بهتره بخوایم برامون دعا کنن شاید دنیا خوب بشه!!!
    • حسرت چهارشنبه 6 مهر 1390 - 22:18:57
      63 18
      آقا یا خانم که حتی اسمتون رو نمیدونم اگر دنیا به پایان برسه چجوری میتونه دنیا خوب بشه ؟؟؟ واقعأ حرف خنده داری زدی ها
    • بدون نام پنجشنبه 8 دی 1390 - 07:25:36
      17 36
      واقعا! که
    • گناهي شنبه 17 دی 1390 - 19:40:06
      38 21
      من كلي آرزو دارم ميترسم بميرم
    • بدون نام شنبه 17 دی 1390 - 19:42:54
      27 19
      پس توبه كنيمو بخوابيم ذوبه قبله
    • بدون نام پنجشنبه 9 آذر 1391 - 20:00:10
      11 8
      از کی بخواهیم برمون دعا کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟می شه تو ضیح بدین!!!!!!!!!!!!!!!
    • :( پنجشنبه 16 آذر 1391 - 21:10:37
      6 4
      خوب به شرطی که ادامه اشم خوب باشه
    • بدون نام یکشنبه 19 آذر 1391 - 15:31:31
      8 4
      به نظره من شما که اینقد مایل به ماندن هستی خودتو بیمه کنید اونم بیمه بدنه نه عمر باشه پ
  • علی دوشنبه 26 بهمن 1388 - 15:16:38
    25 10 پاسخ به این نظر
    سلام به نضر من اینها همه فرضیه هستن اما پیامبران چیزهای دیگهای گفتن زمان آخرزمان زمانش نا معلوم
  • نوید شنبه 1 اسفند 1388 - 03:45:42
    25 7 پاسخ به این نظر
    به نظرم من این حرف که سال 2012 آخر زمان هست یه مشت چرندیاته .این شایعات ساخته قدرتطلبان برای رسیدن به منافع خودشونه.هیچ کس نمیتونه از کار خدا با خبر بشه.این پیشگویی ها بی اساس هستش.آخر زمان را خدا تایین میکنه نه پیشگویی بشر.بشر هنوز به طور قطع به یقیین نمی تونه بلایای طبیعی رو پیش بینی کنه چه برسه به آخرزمان. در اخر این نکته یادمون نره تا زنده هستیم درست زندگی کنیم
  • سپینود پنجشنبه 12 فروردین 1389 - 15:09:39
    25 6 پاسخ به این نظر
    چقدر هیجان انگیز!
  • فرحناز سه شنبه 26 مهر 1390 - 15:59:45
    25 3 پاسخ به این نظر
    دنیا تموم نمی شه اینا همش شایعه سازی و خرافات هستشششش. ولی حتما جنگ بزرگی راه می افته تو دنیا ولی پایان دنیا نسیت
    • فرشید سه شنبه 3 آبان 1390 - 16:59:27
      2 9
      تو دروغ میگی
  • - سه شنبه 17 آذر 1388 - 17:53:11
    23 45 پاسخ به این نظر
    لذت ببرید چون نزدیکه
    • بدون نام دوشنبه 23 آبان 1390 - 01:23:11
      34 22
      اشتباه فکر میکنی !!!!!!!!
  • kuhyar شنبه 24 بهمن 1388 - 12:16:10
    23 19 پاسخ به این نظر
    من متاسفم برای افرادی که این چرندیات را باور دارند.امکان نابودی زمین در 2012 صفر است و این نظریه های دروغ تنها به دلیل منافع مالی برخی میباشد و شاید هم زمینه ساز جنگی بزرگ که به نظر بسیاری از کارشناسان قریب الوقوع است که این جنگ به پیشبینی هایی از نوستر داموس که نظریه پایان دنیا را بیان کرده بنفع شرق بخوصوص پارسیان به پایان میرسد
  • نسيم چهارشنبه 12 اسفند 1388 - 21:32:31
    23 7 پاسخ به این نظر
    از اولشم ميدونستيم دنيا دو روزه حالا ميخواد نابود بشه ميخواد نشه!
  • خودم شنبه 29 اسفند 1388 - 16:32:06
    23 4 پاسخ به این نظر
    چقدر جالب میشه که با چشم خودمون به پایان رسیدن دنیا رو ببین و الکی از دنیا نریم خوبه من آمادم
  • کیمیا دانشجوی رشته ی فلسفه پنجشنبه 7 مهر 1390 - 20:36:31
    23 2 پاسخ به این نظر
    همه چيز دروغ است، فقط خداااااااااااااااااااااااااااااااااا
  • بدون نام یکشنبه 8 فروردین 1389 - 11:03:18
    22 7 پاسخ به این نظر
    من فقط میخوام بگم اون روز هم مثل روزای دیگه میاد و میگذره و کره زمین هم نابود نمیشه.
    • پریا جمعه 12 آبان 1391 - 22:55:32
      11 3
      کاملا موافقم100%!!!!
  • هیل جمعه 2 دی 1390 - 20:35:48
    22 1 پاسخ به این نظر
    از پیغمبر پرسیدند پایان دنیا کی است؟پیامبر گفت هیچکس نمیداند به جز خدا ...
  • الله بنده سی سه شنبه 22 دی 1388 - 00:01:26
    21 49 پاسخ به این نظر
    این همان سالی است که بعضیها معتقد به ظهور حضرت مهدی عج هستند.
  • مهدی موش دوشنبه 12 بهمن 1388 - 20:09:03
    21 33 پاسخ به این نظر
    ان شاالله اتفاق می افته ما که مردیم از تنهایی
  • رضا سه شنبه 27 بهمن 1388 - 11:42:38
    21 12 پاسخ به این نظر
    بدون شك سال 2012اتفاقات بسيار مهمي رخ خواهد دهد و علايم آن از2010شروع خواهد شد واين حوادث از سوي برخي كشورهاي قدر مند بوجود خواهد آمد
  • هلن دوشنبه 18 مهر 1390 - 19:04:48
    21 1 پاسخ به این نظر
    الله اعلم (خدا خودش بهتر میدونه)
  • سعيد یکشنبه 8 آبان 1390 - 15:18:15
    21 4 پاسخ به این نظر
    واقعا متاسفم براي همه كه به اين چرنديات گوش ميديد بريد يه كم تحقيق كنيد در مورد 2012 اين آمريكا و اسرائيل نقشه كشيدن كه آذر2012 يه كارايي تو ايران بكنن كه كاملا اشتباهه ما وحدت ملي مون رو از دست نميديم ...
  • آناهید پنجشنبه 26 آذر 1388 - 18:10:08
    20 21 پاسخ به این نظر
    ممکن است اتفاق بیفته اما ممکنه یک پلک شما یامن یا نظر دادن من باعث شه اتفاق نیفته
  • بدون نام جمعه 28 اسفند 1388 - 16:59:54
    20 16 پاسخ به این نظر
    اینقدر سطحی نگر نباشید؛ کدوم یکی از اساتید دانشگاه در دنیا اهمیتی داده? 4تا مایا که نه سوادی دارند نه دانشگاه رفته اند روتون تاثیر نذارن؛ به فکر ایرانمون باشید؛
  • ازراعیل دوشنبه 14 آذر 1390 - 00:19:37
    20 4 پاسخ به این نظر
    ...نگران نباشید به همه تون قبر میرسه
  • بدون نام یکشنبه 23 مهر 1391 - 23:40:33
    20 2 پاسخ به این نظر
    البته زمانی میرسد که دنیا به پایان برسد ولی کسی نمیتواند بگوید چه موقع....و در کار خدا هم کسی نمیتواند دخالت کند-به هر حال اگر اخرزمان باشد یا نباشد بهتره که توشه راهمون رو سبک کنیم و با اعمال نیکو به استقبال اخر زمان برویم- باشد که خداوند در همین دنیا جزای بدکاران و گناهکاران را بدهد
  • بدون نام شنبه 28 آذر 1388 - 16:11:55
    19 29 پاسخ به این نظر
    20012
  • دانش آموز نکته سنج جمعه 31 تیر 1390 - 01:47:26
    19 3 پاسخ به این نظر
    یعنی 30آذر 91 مدرسه ها تعطیله
    • esf_33 شنبه 28 آبان 1390 - 02:27:37
      4 3
      هه کلی خندیدم
  • بدون نام یکشنبه 5 آذر 1391 - 15:26:41
    19 3 پاسخ به این نظر
    ایشالله قارهها جابجا شن ما هم بیافتیم تو آمریکا یکم زندگی کنیم البته ....
    • من دوشنبه 27 آذر 1391 - 23:16:13
      0 0
      خدا کنه
  • فرشاد پنجشنبه 23 آذر 1391 - 07:27:22
    19 1 پاسخ به این نظر
    یه سوال... شما پیشبینی پیامبران عزیزمون رو باور داری یا... پیشبینی دوستراداموس و مایا هارو؟؟؟ منفی = نوستراداموس و مایا مثبت = حدیث ها و روایات پیامبرانمون
  • جلبک سه شنبه 13 بهمن 1388 - 23:40:22
    18 44 پاسخ به این نظر
    اگر هم تموم نشه من تمومش میکنم!+!
    • sadaf دوشنبه 19 دی 1390 - 20:19:11
      35 9
      enghadr nashokr nabashin har chi khoda bekhad hamoon misheeeeee
  • رامبد چهارشنبه 4 فروردین 1389 - 00:26:12
    18 14 پاسخ به این نظر
    من يك دكتر نجوم زمين شناسي هستم 4 سال است كه دارم روي خاك و دماي زمسن كار ميكنم دماي هسته زمين بسسياربالا ميرود به حدي است كهحتي اتشفشان ها جواب خنك كننده زمين نمي باشد پايان دنيا به احتمال 60 درصد 2012 مي باشد بله اتفاق خواهد افتاد ولي تاريخ اش معلوم نخواهد بودحداقل تا 3 تا 4 سال ديكه شروع واكنش هاي زمين نمايان خواهد شد
    • بدون نام سه شنبه 28 آذر 1391 - 15:13:46
      0 0
      نجوم هستی یا زمین شناسی?
  • شیدا چهارشنبه 4 فروردین 1389 - 20:02:05
    18 7 پاسخ به این نظر
    حضرت عیسی (ع) می فرماید جز خدا کسی نیست بداند منجی دنیا -همان امام زمان- کی می اید
  • رویا پنجشنبه 5 فروردین 1389 - 16:31:33
    18 6 پاسخ به این نظر
    شماها چقدر بیکارید بچسب به زندگیت بچه جون
  • j2c جمعه 8 مهر 1390 - 14:20:26
    18 2 پاسخ به این نظر
    چه خوب است باور کنیم وتادیر نشده خودرا اصلاح کنیم ودراین فرصت باهم مهربان باشیم . انسان باشیم. آدم شویم. و منتظر واقعی قائم آل محمد ع باشیم
  • sajad دوشنبه 18 مهر 1390 - 03:02:35
    18 3 پاسخ به این نظر
    بابا عزیزا ول کنید آخر زمان هر موقع وقتعش برسه ندا(صبح) میاد جون من دعا کنید من یه کار خوب پیدا کنیم تا بلکه بتونیم ازدواج کنیم هرکی دعام کنه دم اش گرم خیلی مرده اصلان ها ارادت داریم
  • کیمیا سه شنبه 13 دی 1390 - 00:47:22
    18 4 پاسخ به این نظر
    بچه ها یه چیزی.......میگن یه سیاره ای کشف میشه که میشه روش زندگی کرد!!!!!وعده ی ما 21 دسامبر 2012 1دی 1391 معلق در هوا!!!!!!همه جمع شیم تو اون سیاره اونجا هم به گند بکشیم!!!!!
  • لک لک جمعه 8 مهر 1390 - 21:41:00
    17 3 پاسخ به این نظر
    اتفاقاتی میفته اما نه نابودی دنیا بلکه یک جنگ نظامی بسیار پیچیده
  • جهنم ساکت چهارشنبه 11 آبان 1390 - 14:28:17
    17 3 پاسخ به این نظر
    پایان دنیا دروغ محضه.مگه وعده اونا سال2006نبود؟ پس چی شد؟ اونا میخوان افکار مارو مشغول کنن تا کاراشون رو انجم بدن. ووواقع بین باشیم
    • مهشاد رضای یکشنبه 28 آبان 1391 - 02:29:32
      3 1
      آفرین به کسانی که دوست دارن دنیا بازم باشه
  • eli چهارشنبه 18 آبان 1390 - 14:45:47
    17 2 پاسخ به این نظر
    من نگرانم ولی معتقدم خداوند پایانی برای این دنیا و زمانی برای شروع ابدیت قرار داده که فقط خودش میدونه که اون زمان کی فرا خواهد رسید ......
    • میلاد سه شنبه 8 آذر 1390 - 01:03:30
      5 7
      من که مطمئنم تموم میشه..خیلی از شماها رو نمیتونم درک کنم و بفهمم آخه بابا این دنیا چی داره که اینقد بهش چسبیدین و نگران تموم شدنشین؟؟؟ جز بدبختی هیچی به خدا...بذار تموم شه از این همه فلاکت و بدبختی و دروغ و جنگ و مصیبت راحتین شیم... ها...؟؟؟ اگه قابل دونستین...در مورد حرفام نظر بدین."خوشحال میشم"
  • حسام پنجشنبه 19 آبان 1390 - 09:27:54
    17 3 پاسخ به این نظر
    خب الان چیکار کنیم؟ مگه مسخره بازیه؟ یعنی دیگه ول کنیم درس خوندنمون رو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بیخیال بابا آزاد کن دل را چون که دل هر جا که بوی خوش دارد به سوی او خواهد رود
  • ملک الموت شنبه 5 آذر 1390 - 15:13:21
    17 6 پاسخ به این نظر
    راه فراری نیست چه پایان دنیا باشد چه نباشد مرگ حتمیست اما مرگ پایان دنیا نیست شروع زندگیست به فکر زندگی باشید و همچنین منتظر من !
    • masoud دوشنبه 7 آذر 1390 - 00:18:40
      4 6
      من میگم هیچ اتفاقی نمی افته چون از قدیم گفتن البته ما هم اینو شنیدیم که میگن به حرف گربه سیا بارون نمیاد حالام قرار نیست چون یه بیش گوی ماسون این حرفو زده این اتفاق حتما باید بیفته اونم با اون بیش گویی های قبلیش
  • - سه شنبه 17 آذر 1388 - 18:01:08
    16 31 پاسخ به این نظر
    دنیا به تعادل میرسه وصدای همه شنیده می شه.انسان ها قبیله قبیله می شن وفقط تعدادی به زندگی ادامخ می دن و فرزندی به وجود میاد که بی دین هستش ولی با ایمان،متصل به چیزی نیست و فقط پیرو خوبی و عدل هستش .
    • پریسا دوشنبه 29 اسفند 1390 - 11:28:35
      23 9
      سلام...با اول و اخر حرفهاتون کاملا موافقم ولی اینکه ... چرا تعدادی به زندگی ادامه میدن و تعدادی نه؟ممنون میشم جواب بدین
  • احمد دوشنبه 17 اسفند 1388 - 16:58:21
    16 26 پاسخ به این نظر
    اگه راست باشه چه حالی میده همه میمیرن hahahahahahahah
  • سينا 2 چهارشنبه 26 اسفند 1388 - 20:36:33
    16 12 پاسخ به این نظر
    تمام كساني كه مي گن خرافاته سخت در اشتباهند و تمام كساني نيز كه خوشحالند از اين قضيه متاسفانه افراد عاقلي نيستند.آخه كي از اينكه داره دنيا نابود مي شه و تمام انسان ها دارن از بين ميره و خودش هم داره از بين ميره خوشحال مي شه؟
    • مونا دوشنبه 27 آذر 1391 - 02:49:08
      5 1
      من.همه باهم بميريم بهترازاينه كه جلوي تلوزيون بشينيم واخبار كشتارمردم بي گناهو ببينيم...
    • فافا دوشنبه 27 آذر 1391 - 03:09:27
      2 2
      به نظرمن اتفاقات مهمي رخ خواهد داد.شك نكنيد! يكي شك كرد دوروز بعد هووووووووووووووووو ميخورمت... نوستراداموس وقتي عصباني ميشود!!!
  • بدون نام سه شنبه 3 فروردین 1389 - 15:25:08
    16 3 پاسخ به این نظر
    شهر فضایی ؟ برای کی؟ برای اینهمه مردم؟ با کدوم سرمایه میشه اینهمه شهر فضایی ساخت و مردم را در اون جا داد؟ اونم در فرصت کم...
  • شروین یکشنبه 5 اردیبهشت 1389 - 22:23:23
    16 5 پاسخ به این نظر
    شاید بایداین متن را بانظرات اسلامی هم مقایسه کرد.
  • ارن خ سه شنبه 11 خرداد 1389 - 10:43:54
    16 4 پاسخ به این نظر
    من همه چیز رادر یک جمله میگم فقط خدا میداند
  • دختر 16 ساله ازبدترين جاي دنيا جمعه 26 شهریور 1389 - 17:56:38
    16 33 پاسخ به این نظر
    براي منكه ايراني ام فرقي نداره چون به هر حال توايران آدم از بي هدفي ميميره
  • رسول یکشنبه 26 شهریور 1391 - 05:58:59
    16 10 پاسخ به این نظر
    سلام خدمت شما همه دوستان واقعا براي همه شما متاسفم که نظرات عجيبي داده ايد. يکي ميگه اخجون من ديگه قسط نمي دم!-يکي ميگه مدرسه نمي رم!! يکي ميگه اونوقت چجوري يارانه هارو بگيريم؟!و.... چرا امام زمان از نظر غايبه- ايا تا حال بهش فکر کرديد ...عقل ومنطق خودتون رو ول کرديد رفتيد به يه پيشگويي ساده که مايان قبيله سرخپوست وبي سواد درمکزيک روي اورديد-باور کنيد من خنده ام گرفته که اينطوري نظر دادديد!!!!!!!!!!
    • سحر جمعه 31 شهریور 1391 - 23:59:13
      4 4
      منم با نظر رسول موافقم
    • نانا جمعه 14 مهر 1391 - 23:19:41
      4 3
      ایول رسول باهات موافقم ......
  • تینا پنجشنبه 29 بهمن 1388 - 17:03:36
    15 24 پاسخ به این نظر
    نابود بشه.....بهتر!!!!
    • مایا یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 - 19:34:32
      15 3
      مثل این که خیلی دوست داری کباب شی؟؟ بازم خدا رحمتت کنه....
    • behnam tak چهارشنبه 22 آذر 1391 - 18:30:44
      3 2
      اره خیلی جالب میشه مگه نه...
  • سجادم یکشنبه 12 اردیبهشت 1389 - 19:11:38
    15 3 پاسخ به این نظر
    این هااگر پیش گوی بلدهستندبرن اول خداشون رابشناسندوبدانندکی اون هاراآفریده بعددرکارهاش دخالت کنند.لازم نکرده پیشگوی کنندبرن پیشینیان که خدای یکتارامیپرستند رابشناسند.بهترین پیشگو خدای یگانه هست که درقران مجیدازآن یادکرده.
  • مرتضی جمعه 8 مهر 1390 - 16:28:18
    15 2 پاسخ به این نظر
    سلام خدمت شما همه دوستان واقعا براي همه شما متاسفم که نظرات عجيبي داده ايد. يکي ميگه اخجون من ديگه قسط نمي دم!-يکي ميگه مدرسه نمي رم!! يکي ميگه اونوقت چجوري يارانه هارو بگيريم؟!و.... چرا امام زمان از نظر غايبه- ايا تا حال بهش فکر کرديد ...عقل ومنطق خودتون رو ول کرديد رفتيد به يه پيشگويي ساده که مايان قبيله سرخپوست وبي سواد درمکزيک روي اورديد-باور کنيد من خنده ام گرفته که اينطوري نظر دادديد!!!!!!!!!!
  • ali چهارشنبه 11 آبان 1390 - 16:29:42
    15 4 پاسخ به این نظر
    جای تاسف داره که بعضی ها پایان دنیای 2012 رو قبول میکنن اونا شاید نادانسته دارن بر افکار یهودی های صهیونیست صحه میزارن
  • ضد فراماسون پنجشنبه 10 آذر 1390 - 03:54:12
    15 4 پاسخ به این نظر
    ...این یه طرحی هست که فراماسون ها کشیدن تا واکنش جهانیان رو ببینن. سال 2012 سال بر پایی نظم نوین جهانیست و شروع جدی مبارزه میان نیروهای خیر و شر. خودتون رو برای این جنگ اماده کنین
    • Sina4@11 یکشنبه 26 شهریور 1391 - 18:45:21
      1 1
      اره خب خیلی ها این جوری گفتن :D
  • سوسک پنجشنبه 3 دی 1388 - 19:19:23
    14 23 پاسخ به این نظر
    این حرفارو وقتی داشتی از این بلایا فرار میکردی هم میزنی !!!!!!!؟
  • ج چهارشنبه 26 اسفند 1388 - 16:35:06
    14 17 پاسخ به این نظر
    فقط یه فرضیه است
  • بدون نام سه شنبه 3 فروردین 1389 - 15:13:01
    14 10 پاسخ به این نظر
    خدا رو شکر همه امون خلاص میشیم. مرگ یکبار شیون یکبار.
  • بدون نام سه شنبه 3 فروردین 1389 - 15:32:12
    14 4 پاسخ به این نظر
    اگه همه چشمهاشونو خوب باز کنند میبینند که همه چی داره تک تک اتفاق میافته . فقط باید دید.
    • tabasoom Amiri شنبه 10 تیر 1391 - 18:34:08
      11 6
      به نظر من هر چیزی ممکنه ... قیامت علامت هایی داره و از زلزله هم شروع میشه
  • نازي پنجشنبه 5 فروردین 1389 - 20:00:17
    14 6 پاسخ به این نظر
    همه اينا دروغه من هنوز ارزو دارم
  • بزرگمهر یکشنبه 1 آبان 1390 - 02:18:12
    14 3 پاسخ به این نظر
    به نظر من این امکان نداره چون تلسکوپ هابل در قطب شمال و جسمی که قرار به زمین برخورد کنه تو جنوب هر کسی میدونه که زمین حالت کروی داره پس دیدن این جسم غیر ممکن. در ضمن از تلسکوپ هابل خیلی وقت که استفاده نمیشه1 .....خرافات زود باور نکنید. دقت کرده باشید فیلم 2012 خیلی شبیه داستان حضرت نوحه.
  • Elena پنجشنبه 5 آبان 1390 - 00:20:11
    14 3 پاسخ به این نظر
    همه ی اینا چرت و پرته.............مگه اونا خدا هستن که ایندرو بگن هرچی خدا بخواد همونه.ولی جنگ جهانی سوم هست واقعیته................2012 فیلمش از ادمای شیطان پرسته که همش مسخرست اونا خدارو نمیپرستن اونا بر علیه خدا هستن.........میخوان همرو کافر کنن ...هر کسی این فکرو میکنه عقلش کامل نشده
  • ارزو مشکور دوشنبه 21 آذر 1390 - 15:35:07
    14 9 پاسخ به این نظر
    تا مهدی موعودمون نیاد دنیا میمونه. صهیونیست ما گولتو نمی خوریم. ما دینمون رو داریم که از خطر ها حفظ می کنه...
    • علی دوشنبه 5 دی 1390 - 13:58:34
      8 4
      ...زنده باد منتظران مهدی علیه سلام منتظرمهدی موعود باشیم...
    • بدون نام جمعه 24 آذر 1391 - 05:13:17
      2 1
      خندیدم lol
  • nahal سه شنبه 23 آبان 1391 - 19:29:49
    14 3 پاسخ به این نظر
    امیدوارم حقیقت نداشته باشه...! من فقط 16 سالمه کلی آرزو دارم ! خــــــــــــدای من خودت کمکـــــــ کن...
  • ماریا پنجشنبه 3 دی 1388 - 17:27:10
    13 46 پاسخ به این نظر
    خدای من !!دیگه کارمون تمومه
    • بدون نام دوشنبه 23 آبان 1390 - 01:27:48
      22 17
      نه
  • شهرام پنجشنبه 5 فروردین 1389 - 16:22:50
    13 11 پاسخ به این نظر
    این همه کس نگید!هیچی اتفاق نمیافته. بینید الان میزبان جام جهانی 2018 هم معلومه پس عقلتونو بکار بدازید اگه همچین چیزی بود مگ ه غربیا بیکار بودن این همه شایعه تحت تاثیر فیلم 2012 ساخته شده نظر خودتونو ایمیل کنید
    • سینا پنجشنبه 23 آذر 1391 - 03:28:21
      3 4
      این چه اتفاقی داره میوفته..........حمید.........قیامته!!!!!!!!!!!!!
  • هدیه یکشنبه 8 فروردین 1389 - 11:28:06
    13 2 پاسخ به این نظر
    اوندنیای هم هست از مرگ نترسید
  • Amir Hossein RoG دوشنبه 29 شهریور 1389 - 10:37:30
    13 6 پاسخ به این نظر
    به خدا اعتقاد دارین؟ به قران اعتقاد دارین؟ پس چی میگین. 2012 چیه دیگه بابا. اقا ادم خندش میگیره. ول کنین تو رو خدا. ایمانتون ضعیفه.اره
  • داریوش بزرگ دوشنبه 25 مهر 1390 - 14:00:25
    13 7 پاسخ به این نظر
    با سلام میخوام منطقی نظر بدم ایده 2012 یک ایده کاملا فراماسونری هستش که از زمان خشایار تا الان وجود داره اونا کارهاشون برنامه ریزی شده است و هدفشون قربانی کرن نسل اصیل آریایی هست پس به این شایعات اهمیت ندین واولا به فکر آزادی مملکت خودتون باشید ثانیا فکر پیشرفت باشیم تا ابرقدترتها نتونن به جمهوری ایرانی تجاوزی کنند جاوید ایران سرافراز ایرانی
  • فرهاد خان چهارشنبه 18 آبان 1390 - 03:41:13
    13 2 پاسخ به این نظر
    آقا این چیزا دروغه. هر کی بخواد با اصل قضیه آشنا شه باهام تماس بگیره
    • att دوشنبه 21 آذر 1390 - 03:07:33
      1 3
      omidvaram ke nabashe man nemikham beram jahannam
  • امير پنجشنبه 3 آذر 1390 - 21:16:02
    13 9 پاسخ به این نظر
    اين سال 2012بيادبره اونايكه اين خرافاتارو ساختن يه حالشون گرفته بشه دل ماهم خنك شه
  • بدون نام پنجشنبه 24 آذر 1390 - 18:03:28
    13 5 پاسخ به این نظر
    این که اتفاقی بیفته یا نه دست من وشما نیست بهتره زندگیمونو بکنیم ولی در عین حال مراقب اعمالمون باشیم چون مسلمون باید هر لحظه مرگ رو در نظر داشته باشه نه فقط برای این که 2012 اخر کاره مرگ فقط دست خداست صلاحمونو اون بهتر میدونه ....خودتونو در گیر این قضایا نکنید
  • مسعود سه شنبه 20 تیر 1391 - 07:42:23
    13 3 پاسخ به این نظر
    هر چيزيرو ميشه گفت شايعه هست يادرسته. اينو بخونيد:مایاها معتقد بودند که زمین از 5 دوره تشکیل شده، پایان هر دوره یه اتفاق خیلی بد می افته و دوره جدید شروع می شه. جالب اینجاست که 2012 پایان دوره پنجم هست! و ما وارد دوره ششم خواهیم شد، گفته می شه تمدن حاضر از بین خواهد رفت تا دوره ششم شروع بشه! . يكي ميگه يه سنگ ميخواد برخورد كنه.يكي ميگه انرژي عجيبي از خورشيده. ولي ما مسلمون هستيم.قبول داريم امام زمان هست و وجود داره. به قول دوستمون اين حديث هست كه ميگه :تو يك حديث از پيامبر ص آمده كه : اگر از عمر دنيا فقط يك روز مانده باشد، خداوند آن روز را آن قدر طولاني مي كند تا مردي از فرزندانم كه اسم او همانند اسم من است ظهور كند و دنيا را با عدالت و دادگستري خود پر كند، آن گونه كه از ظلم و ستم پر شده است
  • پیام یکشنبه 15 مرداد 1391 - 18:30:33
    13 2 پاسخ به این نظر
    بابا ... خوب 4-5 ماه دندون رو جیگر بزارین ببینیم این اتفاق میوفته یا نه دیگه اه
  • عزراعیل پنجشنبه 30 شهریور 1391 - 19:51:32
    13 3 پاسخ به این نظر
    فقط خدا می دونه دنیا کی نابود میشه
  • یاسسسسسسسسسسسسسسس دوشنبه 10 مهر 1391 - 21:54:02
    13 2 پاسخ به این نظر
    بگو بیخیالش
  • مهرداد جمعه 17 آذر 1391 - 15:30:24
    13 3 پاسخ به این نظر
    اوه 9 دی امتحان نوبت اول دارم آخ جوننن
  • حسین یکشنبه 19 آذر 1391 - 03:50:58
    13 1 پاسخ به این نظر
    چه بهتر دنیا زوتر نابود شه وقتی برادر به برادر خودش اطمینال ندار چه فاید
  • xXx چهارشنبه 19 اسفند 1388 - 11:26:25
    12 25 پاسخ به این نظر
    وحشتناكه
  • sa پنجشنبه 5 فروردین 1389 - 19:23:14
    12 8 پاسخ به این نظر
    آخه شما از کجا میدونید چرا به کار خدا دخالت می کنید مگه مردم آزارید بزارید زندگیمونو بکنیم..... در ضمن در کار خدا دخالت نکنید هر وقت که وقتش رسید خودش دنیا را به آخر میرساند... خداوند تواناست
  • فرید جمعه 13 فروردین 1389 - 02:25:05
    12 2 پاسخ به این نظر
    خیلی خوب می شد که اگه مرگ عزیزانمونو نمیدیم من که از خدامه
    • بدون نام دوشنبه 2 آبان 1390 - 21:42:41
      9 2
      ای ول اق فریدحرف دل منو نوشتی
    • ashkan شنبه 6 خرداد 1391 - 23:45:42
      4 1
      manam nazare toro daram,,ba ham bemirim kamtar zajr mikeshim
  • مهدی پنجشنبه 19 فروردین 1389 - 18:34:14
    12 2 پاسخ به این نظر
    خدا کنه که بمیریم من دوست دارم برم بهشت و مرگ فامیلامو نبینم......
  • سينا شنبه 21 فروردین 1389 - 00:37:25
    12 3 پاسخ به این نظر
    تا خدا نخواد هيچي نميشه بخوادم كه ما چكارهايم شكر
  • نیوشا دوشنبه 13 اردیبهشت 1389 - 12:07:18
    12 4 پاسخ به این نظر
    تا خدا نخواد هیچی نمیشه مگه دنیا کشک که با این پیشگوی های مسخره از بین بره اگه این طوره منم میگم فردا یه زلزله تو تهران می اید پیشگویه دیگه
    • مریم پنجشنبه 16 آذر 1391 - 23:58:18
      1 1
      باتوموافقم
    • رضا شنبه 18 آذر 1391 - 15:23:42
      1 1
      آفرین این درسته
  • غزاله سه شنبه 10 اسفند 1389 - 17:25:33
    12 2 پاسخ به این نظر
    به نظر من هر صبح که از خواب بیدار میشیم خدا رو بخاطر اینکه گذاشته یه صبح دیگه رو ببینیم شکر کنیم شاید اتفاق بیفته ولی در هر صورت من اعتقادی به این موضوع ندارم.
  • پگاه جمعه 19 فروردین 1390 - 15:41:11
    12 1 پاسخ به این نظر
    بنظرمن فقط خدامیدونه.ولی میدونم اتفاق مهمی در راه******
  • fafy شنبه 30 مهر 1390 - 22:05:51
    12 1 پاسخ به این نظر
    man ke bavar nemikonam
  • علی سه شنبه 8 آذر 1390 - 00:33:00
    12 12 پاسخ به این نظر
    باز چه بلای می خواین سر مردم دنیا در یارین فراماسون های عوضی هیچ قدرتی نمی تواند جلوی ایران وپیشرفت ایران رو بگیره حتی جنگ با کل دنیا ما خدا رو داریم
    • بدون نام یکشنبه 13 آذر 1390 - 17:54:22
      9 3
      بیشتر جوونا بدبخت وبیکارن شما اسم اینو میذارین پیشرفت ؟ خدا شماهایی رو که سختی ندیدین رو زنده نگه داره ما بدبختارو که هیچ دلخوشی نداریمو بکشه
  • محمدرضا پنجشنبه 24 آذر 1390 - 05:59:42
    12 5 پاسخ به این نظر
    ... اینا میگن در سال 2012 یه اتفاق بزرگ تو زمین میفته (نابودی). کفر که نمیگن! پیشگویی کردن! تو کتاب زمین شناسی دبیرستان گفته شده که زمین از 5 دوره تشکیل شده و ما الان در دوره پنجم هستیم. همینطور گفته شده که هر 20000سال یکبار زاویه زمین نسبت به خورشید 1 درجه تغییر میکنه و این تغییر اینبار در سال 2012 رخ میده! ...
  • سحر شنبه 4 شهریور 1391 - 23:02:37
    12 5 پاسخ به این نظر
    همه چیز دست خداست...!
  • مهدی سه شنبه 21 شهریور 1391 - 15:18:47
    12 3 پاسخ به این نظر
    اگر صاحب عقل هستید این خرافات رو باور نکنید قیامت رو خدا و کتاب مقدسش قرآن تعیین میکنه نه بشر
  • ایمان جمعه 31 شهریور 1391 - 02:09:04
    12 1 پاسخ به این نظر
    بابا گفته 21 دسامبر یعنی 30 اذر نه 31 شهریور
  • elnaz دوشنبه 10 مهر 1391 - 00:59:56
    12 3 پاسخ به این نظر
    البته قرار نیست که حضرت مهدی بیاد و دنیا تموم بشه . و معلوم هم نیست که نشه.البته اگه امام زمان بیاد و همه رو بیدار کنه به نظرم مرگ اینقدر که الان برامون ترسناک هست ترسناک نخواهد بود و تا اون روز هم معلوم نیست کیا مردن و کیا زنده اند.این دانشمندان برای سال 2000 هم کلی حرف زدن و ما اون روز یادمه منتظر خیلی اتفاقات بودیم که هیچکدوم اتفاق نیفتاد.مامانم میگه ما وقتی بچه بودیم یه شب رو گفتن یه سنگی از فضا میخوره زمین و همه میمیرن و میگفت همه اون شب رو بیدار بودن و کنار هم.اما هیچی نشد.هیچی.بهتره دعا کنیم و توکل
  • آقاگرگه چهارشنبه 17 آبان 1391 - 17:50:41
    12 2 پاسخ به این نظر
    باسلام....بچه ها به نظر من اصل داستان این نیست.قوم مایای پایان هر تقویم رو یه تغییر مهم یا بزرگ در دنیا میدونن نه پایان دنیا در زمانهای قدیم هم یک بار پایان تقویم داشتن ولی دنیایی به پایان نرسید. احتمالا یه تغییر بزرگ در دنیا اتفاق بیفته مثل جنگ ... سیل.... یازلزله ..
  • علی نورمحمدی شنبه 4 آذر 1391 - 05:48:32
    12 2 پاسخ به این نظر
    به نام حقیقت متعال هستی روز ها فکر من این است و همه شب سخنم که چرا غافل از احوال دل خویشتنم از کجا آمده ام آمدنم بحر چه بود به کجا می روم آخر ننمایی وطنم مانده ام سخت عجب کز چه سبب ساخت مرا یا چه بودست مراد وی ازاین ساختنم جان که از عالم علویست یقین میدانم رخت خود باز برآنم که همانجا فکنم مرغ باغ ملکوتم نیم از عالم خاک چند روزی قفسی ساخته اند از بدنم ای خوش آن روز که پرواز کنم تا بر دوست به هوای سر کویش پر و بالی بزنم دوستان به وجودی که شمارو از عدم بوجود آورده توکل کنید و انقدر سست ایمان نباشید هر چی که بشه به ضررتون نمیشه یقین داشته باشید
  • حمیدرضا شنبه 4 آذر 1391 - 19:27:42
    12 1 پاسخ به این نظر
    نمیشه حالا یه روز دیگه باشه.مثلا 1 دی . چون 30 آذر روز تولد منه........می خوام 27 سالگیمو ببینم....
    • حامد دوشنبه 27 آذر 1391 - 02:42:38
      1 0
      تولدت مبارک ولی هیچی نمیشه نترس سالم میمونیم
  • معصوم شنبه 18 آذر 1391 - 18:22:19
    12 2 پاسخ به این نظر
    تا حالا هیچ جا اینهمه نظر نخونده بودم . معلومه جونتون رو خیلی دوست دارین . نترسین هیچ اتفاقی نمی افته همتون زنده می مونین تازه اگه خدا بخواد یه کاری بکنه نیازی به نظر ما و شما نداره .به نظرم تا زنده هستیم باید زندگی کنیم البته منم مثل شما جونمو دوست دارم چون اولین مورد هست که نظر میدم
  • Maryam یکشنبه 26 آذر 1391 - 17:44:21
    12 1 پاسخ به این نظر
    سلام به همگی. واکنش سریع و البته بسیار زیاد عموم به این موضوع خیلی واسم جالب بود . خیلی خوشحال شدم چرا که احساس کردم با انسان هایی زندگی میکنم که هنوز هم همه چیز را از جنبه دینی بررسی میکنند . این موضوع رو میشه از دو بعد دید : 1. دینی : که 100% کذب میکند ؛ چرا که شیعیان اعتقاد دارند که زمان قیامت را نمیشه تعیین کرد و اینکه ما همه انتظار اومدن کسی رو میکشیم که بعد از ظهورش تازه طعم زندگی رو می چشیم. 2.علمی : کافیه یه سر تا سایت ناسا http://www.nasa.gov/ برید معتبر ترین منبع که این خبر رو با دلایل علمی قانع کننده ای به طور 100% کذب میکنه و این جمله هم به چشمتون می خوره : Our planet has been getting along just fine for more than 4 billion years. پس نگران چیزی نباشید. موفق باشید
    • yousef دوشنبه 27 آذر 1391 - 00:51:30
      2 5
      ممنون .واقعا خوشم آمد .کملا منطقی بود .اییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییول.
    • علی دوشنبه 27 آذر 1391 - 21:19:08
      3 1
      اولا کسی نگفته قیامته گفتن کره زمین نابود میشه و ممکنه نسل آدما ها برای دوره بعد حفظ شه. دوما ناسا نخواسته مردومو بترسونه
  • فربد چهارشنبه 29 آذر 1391 - 00:58:02
    12 1 پاسخ به این نظر
    دوستان من چرا خرافه پرستی می کنید . ( تو قائم بر خود نیستی یک قدم ز غیبت مدد می رسد دم به دم ) خداوند به انسان عقل داده تا یه فرقی با بقیه موجودات داشته باشه . 1. شما از کجا می دونید و مطمئن هستید که چنین پیش بینی وجود داره . مگه به شما نشون دادن . منم می گم فردا قراره از آسمون سنگ بباره مدرکم دارم جدم پیش بینی کرده ولی به شما مدرکم رو نشون نمی دم . 2. اصلا گیرم این آقا ( نوستراداموس ) پیش بینی کرده باشه . ایشون که بیشتر پیش بینی هاش اشتباه از آب در اومده برید مطالعه کنید می فهمید ( مثل جنگ ایران و فرانسه در کنار یک رود در فرانسه مزحکه :) 3. تمام ادیان به اومدن منجی بشارت دادن. و در کتاب مسحیت آرمانگدون جنگ بین خیر و شر هستش که حتما اتفاق می افته ولی تاریخ نداره بیه در ص2 جا نداره .
    • ati چهارشنبه 29 آذر 1391 - 04:31:41
      2 0
      بلی!بنده موافقم با نظر جنابعالی
  • shadi دوشنبه 2 آذر 1388 - 15:56:19
    11 43 پاسخ به این نظر
    in vaghean khube vashayadam bayad begam aliye
  • armin دوشنبه 5 بهمن 1388 - 17:57:17
    11 91 پاسخ به این نظر
    درسته چون من تحقیق کردم ومتاسفانه درسته تاد 2سال زنده نیستیم چون من اینده رو میبینم
    • حسین جمعه 16 دی 1390 - 18:06:33
      65 11
      خدا شفات بده !!!
    • بدون نام شنبه 11 شهریور 1391 - 03:45:44
      9 21
      موافقم آرمین
  • حميد یکشنبه 8 فروردین 1389 - 12:36:42
    11 6 پاسخ به این نظر
    با سلام.ما ايرانيها اعتقاد به ظهور منجي آخرالزمان (آقا امام زمان) هستيم ودر كل كسي كه به خدا و حكمت و قدرت و مهرباني و عظمت او ايمان داشته باشه با حرف چند تا مايا و يا هر كس ديگه اي تنش به لرزه نميفته تازه مگه ما به آخرت ايمان نداريم ونميگيم كه اصل زندگي بعد از مرگ شروع ميشه پس نگراني بي مورده و بيشتر به شگرد يه عده آدم بي مغز براي فروش فيلم هاشون و يا تكرار قضايايي مانند 11 سپتامبر شبيه و معلوم نيست اينبار ميخوان القاعده رو تو كدوم كشور علم كنن.لا حول ولا قوت الا بالله العلي العظيم.يا علي
  • ksworm چهارشنبه 18 فروردین 1389 - 22:21:22
    11 6 پاسخ به این نظر
    هر چیزی امکان داره رخ بده ولی باعث و بانی زمین خورشید خواهد بود.
  • مجید سه شنبه 24 فروردین 1389 - 13:26:25
    11 3 پاسخ به این نظر
    به نظر من احتمال هر چیزی هست مایاها دارای قدرت متافیزیکی بودن حالا اگه دنیا به پایان نرسه یه اتفاق مهمی در اون سال می افته همین تمرکز مردم روی اون سال و اون روز میتونه باعث بروز اتفاق بشه تهران که میگن قراره به زودی زلزله بزرگی بیاد ممکنه همون سال 2012 باشه شاید هم یه جنگ اتمی رخ بده شاید هم هیچ اتفاقی رخ نده وخدا اینطوری به هممون ثابت کنه که هرچی من بخوام میشه به هر حال ما منتظریم ببینیم چی میشه .
  • رفیق چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 - 23:09:32
    11 7 پاسخ به این نظر
    مطمئن باشید هیچ اتفاقی نخواهد افتاد
  • فريما جمعه 8 مهر 1390 - 18:06:29
    11 4 پاسخ به این نظر
    من خودم وقتي مايا داشت اين حرفو ميزد پيشش بودم،مسابقه گذاشته بوديم كه هر كي قشنگتر دروغ بگه برندست!!!!اون وقت ميدونين چي شد؟؟؟؟؟مايا برنده شد ديگه!!!!!!
  • XIII شنبه 12 آذر 1390 - 15:47:54
    11 8 پاسخ به این نظر
    خدا کنه حقیقت داشته باشه از این دنیا خلاص شیم
  • علیرضا شنبه 8 مهر 1391 - 17:19:20
    11 6 پاسخ به این نظر
    هممون میمیریم. الکی هم منو به زنده موندن امیدوار نکنید اگه راست میگین چرا دقیقا 21 دسامر روز جعه هست؟ چرا شب قبلش شب یلدا هست ؟ اولین روز ماه شعبان جمعه اولین روز ماه رمضان جمعه روز عید فطر جمعه عید قربان جمعه .. واقعا چه راضی در این روز نهفته شده؟ چرا ماسو ها تخریب مسجدالاقصی .و بیدایش معبد سلیمان و جنگ جهانی سوم رو برای 21 دسامر پیشگویی کردن ؟ تو يك حديث از پيامبر ص آمده كه : اگر از عمر دنيا فقط يك روز مانده باشد، خداوند آن روز را آن قدر طولاني مي كند تا مردي از فرزندانم كه اسم او همانند اسم من است ظهور كند و دنيا را با عدالت و دادگستري خود پر كند، آن گونه كه از ظلم و ستم پر شده است امام زمان هم که جمعه بیاد میخاد جهانو پر از عدل و داد کنه با ظالما بجنگه پس نتیجه میگیریم که میمیریم!
  • بچه محل یکشنبه 16 مهر 1391 - 17:57:11
    11 2 پاسخ به این نظر
    30 اذر تولدمه ...................
  • amir_nnn پنجشنبه 25 آبان 1391 - 03:49:43
    11 1 پاسخ به این نظر
    طبق ایه ی قران تعیین کنندگان وقت گناه کارن
    • بدون نام یکشنبه 28 آبان 1391 - 07:10:45
      2 1
      درست میگی
  • مریم پنجشنبه 2 آذر 1391 - 17:11:47
    11 3 پاسخ به این نظر
    من که واقعا نمی توانم بگم اتفاقی رخ میده یا نه. چون هر کس ی نظری میده..... ولی امیدوارم که رخ نده
  • علی یکشنبه 26 آذر 1391 - 18:00:39
    11 2 پاسخ به این نظر
    من دقیقا همین روز همین ساعت برواز دارم حدود 9 ساعت یکم ترسناکه نه؟ فکر میکنم کوچکنرین تکون هوابیما ترس داره
  • باز هم یه نفر دوشنبه 27 آذر 1391 - 01:38:39
    11 1 پاسخ به این نظر
    سلام سلام ... شمارو بخدا حرف منو به یاد داشته باشین... حرفم اینه : بیست و دوم دسامبر وقتی از خواب پا شدید و دیدین دنیا سرجاشه... به حماقت خودتون قاه قاه بخندید... تمام
  • شیدا چهارشنبه 4 فروردین 1389 - 19:57:54
    10 6 پاسخ به این نظر
    چه قدر خوب می شه ادم های بد وخوب همه باهم بمیرند و ما به ظهور امام زمان(عج) نزدیک میشویم من دختری 13 ساله هستم چه فرقی دارد بعد از 2 یا 3سال یا100 دیگر بمیرم خیلی خوب مشه یکی ازاخرین انسان های زمین باشم ولی نمی دانم عذاب قبر دارم یانه که میدونه لطفا به بگه ممنون می شم
    • بابک شنبه 17 تیر 1391 - 05:47:51
      3 7
      یه سر به وبلاگم بزن شعر کارو رو بخون
  • محمود فقيه منزه یکشنبه 29 خرداد 1390 - 18:37:40
    10 2 پاسخ به این نظر
    خودتون خسته فكرتون رامشغول اين كارها نكنيد فقط خدا مي دونه وبس كه كي آخرزمان مي شه
  • بدون نام پنجشنبه 14 مهر 1390 - 00:06:21
    10 3 پاسخ به این نظر
    براي سرگرمي جالبه.اما بايد از ديد ديگري نگاه کرد.... از کجا معلوم تا آخر اين نظر من زنده باشم؟بايد سعي کنيم آخرتمون درست باشه...
  • ببببببببببببببببببببببببب یکشنبه 15 آبان 1390 - 19:24:57
    10 4 پاسخ به این نظر
    مطالب عالی بود به نظر من2012 حقیقت نداره
    • بدون نام دوشنبه 23 آبان 1390 - 01:32:40
      3 6
      راست میگی
  • ali ghafouri جمعه 27 آبان 1390 - 23:03:24
    10 4 پاسخ به این نظر
    این که دنیا تو سال 2012 تموم بشه یا نشه یا جنگ جهانی سوم اتفاق بیفته یا نیفته یاهر اتفاق دیگه ی مورد تردیده اما مطمئنا 2012 یه سال خاص خواهد بود
  • محمد شنبه 28 آبان 1390 - 16:13:50
    10 6 پاسخ به این نظر
    معصوم 14تا داریم که به غیب آگاهن نکنه شماها هم معصومید و ما خبر نداریم؟؟؟؟؟؟
  • lida شنبه 5 آذر 1390 - 06:40:36
    10 3 پاسخ به این نظر
    هر چئ خدابخواد
  • همیشه گشنه چهارشنبه 21 دی 1390 - 22:08:17
    10 4 پاسخ به این نظر
    حالا شام چی داریم؟
  • بدون نام پنجشنبه 6 بهمن 1390 - 00:14:28
    10 3 پاسخ به این نظر
    همه چی عجیب غریب شده این ارزو و طلا سکه چرا روز به روز داره گرون تر میشه ......! کم کم داره باورم میشه داریم به آخر دنیا نزدیک میشیم .
  • بدون نام پنجشنبه 27 بهمن 1390 - 17:23:51
    10 1 پاسخ به این نظر
    همه چیز دست خدا است...
  • بدون نام جمعه 21 مهر 1391 - 20:51:41
    10 3 پاسخ به این نظر
    آرامش قبل ازطوفان است
  • امير یکشنبه 12 آذر 1391 - 20:42:00
    10 3 پاسخ به این نظر
    اللهم عجل لوليك فرج
  • reza سه شنبه 14 آذر 1391 - 18:13:03
    10 2 پاسخ به این نظر
    باور کنید چون بر اساس تحقیقات سنگین علمی در دانشگاه (اکس فورت لندن) اگر فقط 3 کلاهک هسته ای بر هر جای کره زمین اسابت کند باعث سوراخ شدن اتمسفر(لایه اوزن) میشود(پس در نتیجه به گفته انیشتین انسان به دست خودش نابودی خود را میسازد) و ساخته... کره زمین یا حتا فضا دیگر طاقت تحمل ما انسانها را ندارد(پس در نتیجه به هر نحوی که هست نابودی دووور نیست..................... .درسته
  • احسان جمعه 17 آذر 1391 - 03:05:17
    10 3 پاسخ به این نظر
    من از این نمیترسم که دنیا در سال 2012 نابود شود.از این میترسم که دنیا بی تغییر بماند
  • sepehr یکشنبه 26 آذر 1391 - 20:47:24
    10 1 پاسخ به این نظر
    مهم نیست که دنیا تموم میشه یا نه ولی جالب اینجاست که هیچ کسی تغییری نکرد حتی همونی هم که قبول داشت و همه همون دروغ هاَ,کارهاو...ی قدیمی رو میکنن نمی دونم چی باید گفت.
  • nojv یکشنبه 26 آذر 1391 - 21:33:02
    10 1 پاسخ به این نظر
    وای الان 26اذر 91 یعنی 4 روز دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
  • ستاره دوشنبه 27 آذر 1391 - 02:08:02
    10 3 پاسخ به این نظر
    من هنوز جووووووووووووووووووووووووووووووووونم چرررررررررررررررررررررررررررررررررررررا نمیزارین زندگی کنم چند روز پیش تولدم بود بزارید17ساله بشم بعدا............................................ راستی اگه اینجوری بشه دیگه امتحان ترم اول نمیدیم مگه نه؟؟؟من راضیم بمیرم ولی امتحان ترم ندم...........
  • بهاره یکشنبه 8 فروردین 1389 - 11:26:20
    9 5 پاسخ به این نظر
    امکان داره ! چون من به نظریه علمی بیشتر اعتقاد دارم. در ضمن من فیلم 2012 را دیدم از نظر علمی هر مدت یکبار مثل زمان حضرت نوح میشه، پس تا دو سال دیگه پول جمع کنید چون 2012 میگن هرکی پول داره سوار کشتی شه. هر کس داخل خودش را برای پول جمع کردن نمیبینه 2سال عشق دنیا رایکنه درضمن هنوز قیامت نیومده
  • احسان شنبه 14 فروردین 1389 - 01:46:40
    9 8 پاسخ به این نظر
    آخخخخخخخخ جوووووون همه ميميريم خيلي خوبه راحت ميشيم همه با هم
  • بهنام پنجشنبه 25 شهریور 1389 - 16:28:48
    9 4 پاسخ به این نظر
    دنیا میخواد نابود شه... که چی؟ چه به شما ها میرسه که با این صراحت میگید تموم میشه؟ اول ها میگفتین 2000 دیگه تمومه بعد شد 2002 حالا هم 2012 همش ساخته ذهنه
  • بدون نام جمعه 16 مهر 1389 - 11:26:33
    9 4 پاسخ به این نظر
    اینا همش چرنده من تازه میخام سال 2012 زن بگیرم
  • مسیح یکشنبه 19 دی 1389 - 07:13:14
    9 2 پاسخ به این نظر
    به نظر من جز الله هیچ کسی حتی پیامبر اسلام نمیداند که روز موعود کدام خواهد بود thanks....
  • مانا دوشنبه 9 اسفند 1389 - 16:08:21
    9 1 پاسخ به این نظر
    دروغ یا راست باعث شد کمی به خودمون بیاییم
  • مايا یکشنبه 29 اسفند 1389 - 16:17:15
    9 3 پاسخ به این نظر
    غلط كردم يه چيزي گفتم شماها باور نكنين
  • بدبخت جمعه 8 مهر 1390 - 18:07:56
    9 4 پاسخ به این نظر
    وای...... آخه تولد من 1 دی بووووووووووودددددد..... :(
  • پیشگویی دوشنبه 11 مهر 1390 - 22:05:51
    9 5 پاسخ به این نظر
    نوستراداموس در مورد جنگ جهانی هم پیش بینی کرده بود که درست از آب در اومد و چندتا پیش بینی دگیه هم کرده بود که اونا هم درست بودن و مایا هم همین طور..پس پیش بینی هاش درست بوده نمیشه گفت که اتفاقی نمیفته خودتونو گول نزنید احتمالش هست که اتفاقی بیفته......... آماده باشید...................
    • بدون نام یکشنبه 17 مهر 1390 - 17:35:04
      5 5
      اي عزيزان من جواني 23 ساله هستم وبه دين وخدا اعتقاد دارم ميخام بهتون بگم شوخي نگيريد من با نابودي زمين اعتقاد دارم ولي قيامت نميشه ...
  • asgar یکشنبه 17 مهر 1390 - 19:12:19
    9 1 پاسخ به این نظر
    tebge goftehaye ghoran har kas ke taeen kond akhar zaman ro kafar hast ...
  • fafy شنبه 30 مهر 1390 - 22:49:04
    9 2 پاسخ به این نظر
    velesh baba hichi nemishe 2008 ke nashod 2012 ham nemishe
  • آرمان شنبه 7 آبان 1390 - 14:53:34
    9 9 پاسخ به این نظر
    من که مطمئنم یه خبراییه .چون به جز مایاها وسومری ها نستراداموس هم همچین چیزی رو گفته.........من که منتظرم.
  • سرباز آریایی یکشنبه 20 آذر 1390 - 19:02:09
    9 8 پاسخ به این نظر
    ...سرفراز و پیروز ایران
  • mr یکشنبه 20 آذر 1390 - 19:48:25
    9 5 پاسخ به این نظر
    sale khasie
  • بدون نام شنبه 17 دی 1390 - 02:25:12
    9 3 پاسخ به این نظر
    من هنوز 19 سالمه ارزو دارم میخوام خوش باشم حالا شانس منه وووووووووووووووووووووووووووواااااااااااااااااااااااااااااااااااییییییییییییییییییییییییییییییییییی
  • ali چهارشنبه 12 بهمن 1390 - 04:36:58
    9 2 پاسخ به این نظر
    به حرفایه دانشمندا گوش نکن دادا.خدا رو بچسب.هر چی او بگه همونه!!!.
  • نوید یکشنبه 4 تیر 1391 - 07:42:31
    9 1 پاسخ به این نظر
    سلام من قبلا گفتم الانم میگم توبه کنید پایان نزدیک است ...وشما نگین خانوم شما که نظر منو رد میکنی ومیگی خدا با بنده هاش اینکارو نمیکنه درست میگی ولی نه بنده هایی که قرآن رو آتیش بزنن و هلوکاست رو انجام بدن خدا هیچوقت بنده های خوبشو اذیت نمیکنه و به قول شما اونارو اینجوری از بین نمیبره ولی اگه بنده هاش قران رو اتیش بزنن حتما جوابشونو میده اگه مطالعه کرده باشی حتما میدونی که نوستر اداموس اتش زدن قران رو هم پیش بینی کرده بود پس مطمئنا اینکار بنده هاش بی جواب نخواهد بود .... توبه کنید پایان نزدیک است.
    • بدون نام چهارشنبه 22 شهریور 1391 - 02:05:54
      4 2
      شما فرض کنید تو تلویزیون میگن فردا ایران با برزیل فینال فوتبال قهرمانی جهان رو برگزار میکنن همه دنیا کارشونو ول میکنن میشینن پای تی وی. یهو میگن بنابه دلایلی این بازی به هفته بعد موکول شد . حالا شما بیاین فکر کنین که 21 دسامبر پایان کار دنیاست تا اون موقع صبر میکنیم اگه شد که شد اگرم نشد باید منتظر قیامت باشیم بالاخره یه روزی قیامت میشه . من با وجود اینکه ادم خوبی نیستم اصلا نمیترسم چون هرچقدرم بدکار باشم بالاخره 2 تا سینه و زنجیر واسه اقا امام حسین وحضرت ابولفضل علیهه سلام زدم مطمعنم نجاتم میدن شماهام نگران نباشید بچه شیعه ها پارتی شون کلفته چیزیشون نمیشه. حرف اخر اینکه هرچه پیش اید خوش اید ما که خندان میرویم
  • امیرحسین پنجشنبه 26 مرداد 1391 - 21:26:10
    9 5 پاسخ به این نظر
    من دوست دارم دنیا نابود بشه حال میده!!!!!!!!!!
    • نانا جمعه 14 مهر 1391 - 23:24:41
      2 2
      چرا دنیا نابود شه من 100000000000000000000000000000تاو..... ارزو دارم.خودخواه نباش امیرحسین جون...!
  • لیلا وزینب سه شنبه 31 مرداد 1391 - 20:13:37
    9 2 پاسخ به این نظر
    ما هنوز جوانیم نمی خوایم بمی ریم
  • javad یکشنبه 5 شهریور 1391 - 04:50:03
    9 6 پاسخ به این نظر
    سلام به نظر من تو 2012 دنیا به آخر نمیرسه چون همون جور که دوستان گفتن اصلا هنوز امامون ظهور نکرده ولی به نظر من تو 2012 حتما یه اتفاق بزرگ می افته حالا یا به دست بشر یا مافوق طبیعی ولی می افته چون حتما یه چیزی هست که این همه راجبش میگن دیگه!
  • سارا سه شنبه 30 آبان 1391 - 07:37:51
    9 2 پاسخ به این نظر
    به نظر من مسخرس درسته 10%می ترسم ولی باورم ندارم چون که فقط خدا میدونه چی میشه
  • محمود پنجشنبه 2 آذر 1391 - 12:17:24
    9 2 پاسخ به این نظر
    نمی دونم واقعا چی درسته چی غلطه اما حتما یه اتفاق هولناک رخ میده منتظریم ببینیم چی میشه !
  • مریم مامان امیرعلی شنبه 18 آذر 1391 - 19:27:02
    9 2 پاسخ به این نظر
    کسی جز خدا نمیدونه آخرالزمان کی هست. خدا رو فراموش نکنید. ضمنا قیامت یه واقعه است و حتما اتفاق خواهد افتاد ... مواظب اعمالمان باشیم .
  • 2013 شنبه 25 آذر 1391 - 03:20:50
    9 1 پاسخ به این نظر
    بابا این دسامبر دروغ میگه من دارم میام نگران نباشیید
  • الیاس یکشنبه 26 آذر 1391 - 20:39:13
    9 3 پاسخ به این نظر
    فقط خدا از آخرین روز دنیا خبر داره. اینا همه چرت و پرت
    • ////// دوشنبه 27 آذر 1391 - 01:16:06
      2 2
      با نظر شما موافقم دوست عزيز
  • ناشناس سه شنبه 28 آذر 1391 - 00:01:01
    9 6 پاسخ به این نظر
    من که اصلا نميترسم.بيشتر براي من هيجان داره.مگه چه دردي داره؟ بذار بميرم!! آخه کجاش ترس داره؟کجاش درد داره؟بذار بسوزم!! ترسي نداره که بيشتر هيجان داره دوست دارم اتفاق بيفته ولي معتقدم که نميفته چون تمام اين هدف هاي صهيون هاست
  • جواد جمعه 1 دی 1391 - 20:45:58
    9 2 پاسخ به این نظر
    لااغر یه اتفاق کوچیک هم نیفتاد خاک بر سرشون هرچی خدا بخواد همون میشه و یه قوم جنگلی یا هیچ بشری نمیتونه همچین پیش بینی کنه
  • همون یه نفر شنبه 2 دی 1391 - 21:41:33
    9 0 پاسخ به این نظر
    آغاز ســـــــــــــــــــــال 1/1/1 مبــــــــــــــــــــــــارک بــــــاد.... " ستاد انسانهای باقیمانده "
  • hilda یکشنبه 23 اسفند 1388 - 00:12:21
    8 11 پاسخ به این نظر
    engar pesara kheili tahte tasir garar gereftan chon bishtar az onast darzemn inam morede tavajoh garar bedin ke ta hala tamame nazarie haye maya dorost az ab dar omade!
  • ج شنبه 29 اسفند 1388 - 15:31:29
    8 12 پاسخ به این نظر
    فرضیه است
  • نگار یکشنبه 8 فروردین 1389 - 12:32:51
    8 5 پاسخ به این نظر
    2012 اخر دنیا نیست. فقط یه شایعس. خیالتون راحت باشه. انسان نمیتونه هیچ وقت زمان پایان دنیا را تعیین کند. مثل این میمونه که بگیم قیامت کی هست. وقت کردید یه سری به وبلاگ منم بزنید. http://iwnts.blogfa.com
    • عابدزاده پنجشنبه 16 آذر 1391 - 23:37:27
      3 2
      شما درست میگید نگار خانوم. ولی انسان میتونه هر چیزی رو حدس بزنه .اینو قبول دارید که.همان طور که میدانید نشانه هایی برای اخر ازمان وجود دارد که الان اکثرش هست.حتی چند وقت پیش هم ناسا اعلام نگرانی از طوفان های خورشیدی داد.اما هیچ چیز معلوم نیست .میدانید میخواستم یه چیزی بگم. بستگی به خودمون داره.هر چه قدر بیش تر در گناه فرو رویم اوضاع بد تر میشه.فکرشو بکنید.!الان که فقط یه فرضیه کوچولو رو زدن این همه غوغا شده . بهتره برای اخرتمون یکم توشه جمع کنیم . اون وقت دیگه فرقی نداره که امروز اخر ازمان باشه یا فردا.یه چیز را فراموش نکنید.همیشه با خدا باشید.یه مطلب دیگه. ممکنه بعضی ها باور نکنند یا مسخره کنند!دو سه هفته پیش خوابی را دیدم که خورشید در حال بلعیدن زمین بود و پوسته زمین بسیار لغز شده بودممنون
  • یاور پنجشنبه 12 فروردین 1389 - 21:36:24
    8 5 پاسخ به این نظر
    نگران نباشید مرگ حقه من خودم که خیلی خوشحال میشم اگه اینطوری بشه!!! چون از همه ی زرت و پرت های این دنیا راحت میشیم. یاحق.
  • غریبه پنجشنبه 26 فروردین 1389 - 15:14:38
    8 11 پاسخ به این نظر
    مرگ دسته جمعی عروسیه ... خدا کنه این پیش بینی درست از آب در بیاد همه بمیرم سناریو یه زمین تموم بشه...
  • هنگامه یکشنبه 28 شهریور 1389 - 12:04:24
    8 3 پاسخ به این نظر
    خدا همون جور که بنده هاشو با احترام و راحتی آورد همون جور هم میبرد پس نترسین دیگه
  • فرشید شنبه 14 اسفند 1389 - 05:47:16
    8 1 پاسخ به این نظر
    هنوز مادری نزاییده کسی رو که پیشگویی کنه روز قیامت رو هنوز چه برسه اون هم از دین ما خارج بوده.خنده آوره.آخه مگه میشه به کسی که نه خدا رو میشناسه و نه اصلا میدونه قیامت چیه باور داشت.فقط و فقط خدا میدونه.پس با ذکر صلواتی به خدا پناه ببریم.
  • عشق و عرفان و خدا شنبه 14 اسفند 1389 - 18:53:00
    8 3 پاسخ به این نظر
    همین الان با ااوباما تماس گرفتم گفت:این یه پیش آماده سازی برای حمله به ایرانه
  • azar پنجشنبه 7 مهر 1390 - 22:07:50
    8 2 پاسخ به این نظر
    eeeeeeeeeeee hame mimirim dg kasi nist khakemon kone khobe dg man az ghabro beheshte zahra mitarsam
  • مقروض جمعه 8 مهر 1390 - 03:10:38
    8 3 پاسخ به این نظر
    پس قسطهای من مالیده؟؟
  • امید دوشنبه 11 مهر 1390 - 05:22:35
    8 7 پاسخ به این نظر
    تمام پيش گويي هاي نوستراداموس تا الان درست بوده و اين پيشگويي هم 100% درسته اين يه حادثه طبيعي براي زمينه ... موفق باشيد
    • pouya دوشنبه 25 مهر 1390 - 00:36:04
      4 1
      aya shoma ta in had tahsilat darid ke be in farziye ha nazar midahid man nojum shenas hastam va dar alman zendegi mikonade khod ra dargir in masael nakonid lotfan
  • هدي چهارشنبه 11 آبان 1390 - 20:45:40
    8 3 پاسخ به این نظر
    نوستراداموس هرچي پيش گويي کرده به حقيقت پيوسته مثلا جنگ جهاني اول و دوم .در مورد اين موضوع هم ميگه که دنيا با جنگ جهاني سوم از بين ميرود بعد ميگه که در اين جنگ از سلاحهاي استفاده ميشود که بيشتر کره زمين نابود ميشود.قران هم در مورد پايان دنيا هم گفته اگه اشتباه نکرده باشم معني ايه اش اين بود،همانا انان از زمان پايان دنيا پرسيده اند به انان بگو که علمش در نزد پروردگار عالم است.به گفته قران پايان دنيا هست ولي علم اين که چه زماني اتفاق مي افتد فقط خدا ميدونه
    • جیمز پنجشنبه 12 آبان 1390 - 03:52:34
      4 3
      سلام دوست عزیز میخوام کمی واقع بین باشی نکته دیگر که ظاهرا از نظر برخی از رواج دهندگان پایان جهان نادیده گرفته شده است اینجاست که اصلا وجه بارز و متمایز رباعیات و اشعار نوستراداموس که پیشگویی هایش را با آنها مکتوب کرده است، اینجاست که هچ تاریخی برای آنها ذکر نشده است. تمامی نوشته ها تا حد زیادی مبهم و مخدوش و بدون تاریخ هستند، این هم یک شگرد ماهرانه است برای آنکه بتوان هر رخدادی را که با سلیقه مخاطب جور در می آید جای پیشگویی، آقای پیشگو گذاشت! حال این افراد دور اندیش و مترجمان توانا و سکه بازان فروش اینترنتی هنر هفتم توانستند از دل نوشته های نوسترداموس تاریخ دقیق سال ۲۰۱۲ را استخراج کنند خود بحث پیچیده ای است. احتمالا به اندازه کافی مستندات در مورد کذب بودن ادعاهای نوستراداموس ارایه شده و زم
    • بدون نام دوشنبه 29 اسفند 1390 - 04:03:40
      2 1
      شايعه است اصلا باور نكنيد ...
  • جیمز پنجشنبه 12 آبان 1390 - 03:49:40
    8 2 پاسخ به این نظر
    مبلغان نوستراداموس مدعی‏ اند که او اعدام چارلز اوّل، پادشاه انگلیس، و لویی شانزدهم، پادشاه فرانسه، آتش‏ سوزی سال ۱۶۶۶ لندن، ظهور و سقوط ناپلئون اوّل، ظهور هیتلر و بسیاری از حوادث دیگر را پیش‏ بینی کرده است. این در حالی است که نوستراداموس از پیشگویی نزدیک‏ ترین حوادث زمانش عاجز بود. به‏ نوشته ویل دورانت، «نوستراداموس برای شارل نهم عمری نود ساله پیشگویی کرد که ده سال بعد در ۲۴ سالگی زندگی را بدرود گفت.» شارل نهم: پادشاه فرانسه از دودمان والوا، نوستراداموس ـ که هم عصر او بود ـ برای او عمری ۹۰ ساله پیش بینی کرده بود. اما دوران حکومت او از ۵ دسامبر ۱۵۶۰ آغاز و در ۳۰ مه ۱۵۷۴ پایان یافت.
  • سربازه وطن شنبه 28 آبان 1390 - 06:34:45
    8 7 پاسخ به این نظر
    ....در کل من به این چیزا اصلا اعتقادی ندارم چون هر کسی یه طوری پیش بینی می کنه و همش زیر سر آمریکاست که جهان رو درگیره کاری که خودش میخواد بکنه و اقتصادشو بالا ببره . اینا خرافاتی بیش نیست. به امید ظهور امام زمان (عج)
  • میلاد جمعه 25 آذر 1390 - 22:46:47
    8 8 پاسخ به این نظر
    درست نیست همش دروغ شایعه هستش باور نکنید
  • کیم کیم سه شنبه 13 دی 1390 - 00:32:43
    8 1 پاسخ به این نظر
    همه ی ما میدونیم که دنیا یه روزی تمومه وهمه ما میمیریم!!!خب...پس به نظر من 2012 وجود داره اما شاید همه مون نمیریم!!!
  • کردستان یکشنبه 14 اسفند 1390 - 18:50:51
    8 2 پاسخ به این نظر
    فقط و فقط آنچه خدای بزرگ و منان بخواهد و بس
    • بدون نام چهارشنبه 15 آذر 1391 - 14:04:27
      0 0
      درسته
  • محمد یکشنبه 28 اسفند 1390 - 03:51:00
    8 2 پاسخ به این نظر
    بخدا همش کاره فراماسون هاست ...
  • نوید دوشنبه 22 خرداد 1391 - 02:31:14
    8 3 پاسخ به این نظر
    توبه کنید پایان نزدیک است.من که باور شدیدی به این پیشگویی دارم چون معتقدم خداوند آنقدر مهربان ورعوف هست که چنین چیزی رو از قبل به بندگانش خبر بده تا خودشونو اصلاح کنن و آماده بشن , به نظر من خدا اون کسی روکه این جریان رو پیشگویی کرده به عنوان یک خبر دهنده به زمینیها به روی زمین فرستاده پس توبه کنید پایان نزدیک است...
    • negin دوشنبه 22 خرداد 1391 - 03:59:29
      4 4
      shoma k migi khoda kheili ra'oofo mehrabune , b nazaret in khodaye mehrabun mitune kari kone k hameye bandehash unjuri az bein beran ? na vaqean mishe hamchin chizi ? b nazaret tanaqoz nadare ?
  • حسام پنجشنبه 12 مرداد 1391 - 18:29:49
    8 7 پاسخ به این نظر
    خدا کنه بشه همه با هم بریم
  • حسین جمعه 13 مرداد 1391 - 05:25:32
    8 4 پاسخ به این نظر
    تاحالا چنین شایعه هایی شنیدیم ولی هیچ کدوم واقعیت نداشتند
  • :((((((( سه شنبه 24 مرداد 1391 - 20:05:45
    8 2 پاسخ به این نظر
    اي بابا خدا كنه راست باشه تموم بشه بره پي كارش.....خسته شديم بابا
  • جاستین یکشنبه 29 مرداد 1391 - 04:45:06
    8 2 پاسخ به این نظر
    اقا اینارو بیخیال من نیاز به دردو دل دارم یکی باهام حرف بزنه
  • 66 شنبه 11 شهریور 1391 - 02:17:56
    8 5 پاسخ به این نظر
    همش دروغه چرا مردم رو می ترسونید مگه شما قر آنید من تو صیه می کنم فقط به سخنان خداوند گوش کنید نه به این اراجیف.
  • من قرار بود بخورم زمین! دوشنبه 20 شهریور 1391 - 06:04:13
    8 4 پاسخ به این نظر
    میخواستن منو به زور با زمین کله به کله بزنن ولی خدا بهشون گفت تا من نخوام برگ از درخت نمیوفته،اینه که خیالتون تخت باشه راحت زندگیتونو بکنین ...
  • bahar جمعه 7 مهر 1391 - 22:54:24
    8 3 پاسخ به این نظر
    درسته هر کسی از مرگ ترس داره.هیچ کس هم نمیتونه بزنه زیرش.اما از نظر من هرکس یه دید نسبت به مرگ داره. شاید منم بترسم.اما راضیم به رضای خدا.یه روزهم یه روزه که تو این دنیای کثیف نباشیم.گناه کمتر!!!
  • نانا جمعه 14 مهر 1391 - 23:15:16
    8 3 پاسخ به این نظر
    دوستان سلام میخواستم به اطلاعتون برسونم همه این چیزا خرافات و الکیه و تا خدا نخواد دنیا نابود نمیشه اینا همش کار....که میخوان ذهن مارو درگیر کنن ولی ما خدا رو داریم و به این چیزای پیش پا افتاده هم توجهی نداریم.توکلتون به خدا باشه..همتونو به خدای بزرگ و قادر میسپرم به این چیزا هم فکر نکنید.مر30 بای
  • omid.m.y پنجشنبه 27 مهر 1391 - 19:55:21
    8 2 پاسخ به این نظر
    اینا همش حرفه موفته.به حرف .... که دنیا عوض نمیشه.زندگی آیینه دید خود انسانه.هرچی مثبت فکر کنید بهتر زندگی میکنید.به قول رابینسون عمروسن فقد یه عدده.پس خوب زنگی کنیدو حالشو ببرید البته از راه درست.
  • بابا اتی سه شنبه 9 آبان 1391 - 02:54:55
    8 2 پاسخ به این نظر
    با تشکر از فرصتی که در اختیارم قرار دادید آخه چرا ما رو تو این موقعیت قرار دادی ....?!!!
  • nikoo جمعه 12 آبان 1391 - 04:28:09
    8 2 پاسخ به این نظر
    چه بهتر مردیم از بس حسرت چیزای گرونو کشیدیم حد اقل از این فلاکت که بدتر نیست...
  • بهی دوشنبه 15 آبان 1391 - 01:36:38
    8 2 پاسخ به این نظر
    ببینید عزیزان امروز 1391/8/13 تو دنیا همه چیز داره بهم می خوره خداوند بزرگ این کارارو میکنه که ما از خواب بیدار شیم این کارارو میکنه تا بفهمیم خداوند هر موقع بخواد دنیا رو به پایان میرسونه تا دیر نشده کارایه نیک کنید من 13 سالمه اولا میترسیدم ولی الان میخندم
  • ارسطو چهارشنبه 17 آبان 1391 - 19:43:07
    8 5 پاسخ به این نظر
    بچه هـــــــــــــــــــــــــــــــا من تحقیق زیاد کردم و بهتون بگو که هیچی نمـــــــــــــــــــــــــــیـــشه جز اینکه در روز هـــــای 4 و 5 و 6 دی زمیـــن تاریک میشــــه و همه چیز یخ میزنــــه باید خونسردی خـــود را حفظ کــــــرده و اون 3 روز در خــــونه هامون بمونیم بعد از 3 روز همه چــــیز دوباره عادی میشه نگران نباشــــــــید :)
  • آیلار از آذربایجان دوشنبه 22 آبان 1391 - 17:47:15
    8 4 پاسخ به این نظر
    من زیاد این گفته ها رو باور نداشتم،امروز تقویمو ورداشتم،دیدم 21 دسامبر دقیقا روز جمعه هستش،یه خورده ترسیدم،به هر حال تا خدا نخواد هیچ اتفاقی نمیفته،فقط دوستان دعا کنین،چون دعا هر گونه بلایی رو دفع میکنه
  • حسین چهارشنبه 24 آبان 1391 - 04:35:19
    8 1 پاسخ به این نظر
    فوقش میمیریم !
  • anita جمعه 26 آبان 1391 - 00:27:55
    8 2 پاسخ به این نظر
    من آخرش نفمیدم چی شد . . . هی از این حرفا میزنن به ما جوونا استرس وارد میکنن . . . اه! اما با این وضعیت جهان گرونی و زلزله و طوفان و..... امیدوارم امام زمان به زودی ظهر کنن و مارو نجات بدن ولی من نمیخوام با اینجور حوادث بمیرم . . . همگی دعاکنید امیدوارم 2 دی هممون اینجا باشیم نه یه جای دیگه :(
  • نيما دوشنبه 29 آبان 1391 - 06:20:03
    8 2 پاسخ به این نظر
    درقرآن كريم آمده است كه دروغگويان كساني هستند كه آخرت(آخرلزمان)را مشخص كنند.
  • ali پنجشنبه 2 آذر 1391 - 15:17:55
    8 6 پاسخ به این نظر
    دروغهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    • بدون نام پنجشنبه 2 آذر 1391 - 20:20:02
      5 4
      ازکجا میدونی دروغه؟
  • مهدی چهارشنبه 8 آذر 1391 - 07:11:04
    8 5 پاسخ به این نظر
    وعده ی ما 22 دسامبر همینجا :) با اونایی که این قضیه رو مطرح کردن خیلی کار داریم!!!
  • ALFA69 شنبه 11 آذر 1391 - 00:04:33
    8 3 پاسخ به این نظر
    من نمی گم 2012 دنیا به پایان میرسه ولی اتفاقی می افته که باعث می شه بسیاری از مردم دنیا از بین برن و حدیثی از پیامبر که فرمود در آخرالزمان دو سوم مردم دنیا در حادثه ای از بین میروند این عقیدام رو تقویت می کنه
  • بدون نام پنجشنبه 16 آذر 1391 - 02:23:12
    8 3 پاسخ به این نظر
    شما چرا خودتون رو خسته میکنید؟ هر چند دروغه ولی اگه قرار بشه اتفاقی بیوفته پس چرا همه همینطوری نشستن؟
  • رها شنبه 18 آذر 1391 - 20:24:29
    8 4 پاسخ به این نظر
    خداکنه واقعی باشه من که دیگه خیلی خسته شدم از این زندگی مزخرف کوفتی یکنواخت هی تکرارو تکرارو تکرار. واقعا رو این سال 2012 حساب کردم.
    • ئثايه یکشنبه 19 آذر 1391 - 17:24:27
      3 3
      موافقم :مردن بهتر از زنگيست دنيا مرگه تدريجيه
    • علی چهارشنبه 22 آذر 1391 - 23:22:42
      4 1
      موافقم.این آدمای کثیف باید هشون نابود شن تا کی بی عدالتی
  • امین سه شنبه 21 آذر 1391 - 02:27:52
    8 3 پاسخ به این نظر
    سلام بخدا اینا همش چرند و مزخرفاته دوستان.اطمینان داشته باشید هیچ اتفاقی نمیوفته مگه اینکه برای اینکه ضایع نشن خودشون یه بمبی چیزی بزنن!! این پیشگویی رو هم حتما رفتن از یه هشت پا یاطوطی یا فیلی چیزی پرسیدن!!!!
  • سعیدد چهارشنبه 22 آذر 1391 - 19:58:31
    8 3 پاسخ به این نظر
    شاید اتفافی بیفتد ولی قطعا اخر دنیا نیست
  • MAHDI پنجشنبه 23 آذر 1391 - 17:23:02
    8 1 پاسخ به این نظر
    مرگ حق است.خداوند به همه چیز دانا است.شاید ظهور امام عصر نزدیک شده.
  • amir ali شنبه 25 آذر 1391 - 16:04:50
    8 1 پاسخ به این نظر
    بچه ها پاشید برید توبه کنیدودیگه اینترنت هم نیاین وچت نکنین پاشییییییییییییییییدتادیر نشده.هرکی میخواد بره بهشت از الان خودشو اصلاح کنه. بره حلالیت طلب کنه
    • امید یکشنبه 26 آذر 1391 - 03:07:54
      0 1
      گریه پس از مرگ سهراب
  • سينا چهارشنبه 26 اسفند 1388 - 20:31:11
    7 23 پاسخ به این نظر
    به نظر من كاملا اين اتفاق حقيقت دارد و از نظر علمي نيز ثابت شده و من نيز تحقيق زيادي كردم در ضمن غربي ها هم انقدر بيكار و احمق نيستند كه بخوان بيهوده شايعه بسازند.به هر حال من از كساني هستم كه مي گويم اين اتفاق حقيقت داره ولي خوب منم مثل همه ي انسان هاي ديگه دوست دارم اين اتفاق نيفته
  • بدون نام پنجشنبه 5 فروردین 1389 - 03:02:40
    7 14 پاسخ به این نظر
    به جهنم
  • تارا جمعه 27 فروردین 1389 - 20:56:24
    7 9 پاسخ به این نظر
    کاش واقعی باشه .خسته شدم ازین دنیا
  • بَبَعی یکشنبه 29 فروردین 1389 - 23:14:39
    7 6 پاسخ به این نظر
    اگه درست باشه که آخر عشق و حاله فقط باید زنده بمونیم بعدش دیگه صفا سیتی برو واسه خودت یوهوووووووووووووووووو
  • سعید شنبه 27 شهریور 1389 - 15:05:07
    7 4 پاسخ به این نظر
    سال 2000 که قراربود کامپیوترها از کاربیفتد-------------افتاد؟
  • ( ) جمعه 16 مهر 1389 - 20:59:44
    7 3 پاسخ به این نظر
    میخوام قبلش ازدواج کنم
  • صحرا سه شنبه 27 مهر 1389 - 13:18:54
    7 4 پاسخ به این نظر
    من نمیگم خود خدا میگه: اگه یه روز از دنیا مونده باشه اون روز رو اونقدر طولانی میکنم که منجی بشریت ظهور کنه و جهان رو پر از عدل کنه. حالا هر کی هرچی میخواد بگه بگه..
  • بدون نام چهارشنبه 6 بهمن 1389 - 01:21:30
    7 1 پاسخ به این نظر
    هر چقد میتونین قرض و وام بگیرین با خیال راحت بگردین و عشق و حال و کنین.بعده2012 قسط نمیدین
  • سید محمد اشرافی سه شنبه 23 فروردین 1390 - 20:26:46
    7 7 پاسخ به این نظر
    اعتقاد دارم ولی مشکوکه ایشالا معلوم می شود
  • بدون نام دوشنبه 11 مهر 1390 - 17:46:10
    7 7 پاسخ به این نظر
    دروغ
  • namco.2012 پنجشنبه 12 آبان 1390 - 19:31:37
    7 16 پاسخ به این نظر
    من می دونم همه مردییم
    • بدون نام دوشنبه 23 آبان 1390 - 01:35:07
      4 4
      معلومه هیچ چیز نمی دونی
    • بدون نام دوشنبه 23 آبان 1390 - 01:36:12
      4 3
      نمی خواهم بمیرم
    • بدون نام دوشنبه 23 آبان 1390 - 01:43:04
      2 3
      وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووواااااااااااای عجب حرفایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
  • محمد حسین چهارشنبه 18 آبان 1390 - 02:24:32
    7 5 پاسخ به این نظر
    سلام خداوند وقتی که دنیا را افرید هیچ یک از ادمیان حتی از دماغشان هم خون نیومد ... من نمیخوام بگم که این وبلاگ بد است بلکه خوب و بسیار زیباست من از دوست عزیزم که درباره این جریان مطلب جمع و درست کرده است و از او متشکرم ولی...
  • Parsiboy2012 دوشنبه 23 آبان 1390 - 00:14:56
    7 12 پاسخ به این نظر
    به نظر من اگه آخر دنیا هم نباشه نصفه مردم جهان توی 2012 میمیرن....حالا یا بخاطر جنگ جهانی سوم یا پیش بینی های سال 2012....من که قبول دارم!
    • ali_aliha پنجشنبه 26 آبان 1390 - 01:13:24
      3 3
      man nazar shomaro ghabol daram ama sal 2012 jang jahanie sevom etefagh nemiofteh balke sal 2014 etefaght miofteh plz be nazarieye man javab bedin
  • حنا دوشنبه 30 آبان 1390 - 23:29:18
    7 10 پاسخ به این نظر
    دوروغ هست
  • جاوید شنبه 5 آذر 1390 - 05:04:04
    7 3 پاسخ به این نظر
    جهان در سال 2012 نابود نمیشه.بلکه نظم نوین جهانی علنی میشه همونطور که این تغییرات رو در انقلابهای اطرافمون میبینیم.این یک سناریوی از پیش طراحی شدست.شما طوری زندگی کنید انگار فردا پایان دنیاست
  • میثم سه شنبه 22 آذر 1390 - 18:01:28
    7 6 پاسخ به این نظر
    واقعا دارم شمارش معکوس می شمارم...... .
  • مهدی سه شنبه 22 آذر 1390 - 18:03:32
    7 7 پاسخ به این نظر
    خیلی خوشحال می شم تا این روز رو ببینم.
  • میکایل برادر عزراییل چهارشنبه 23 آذر 1390 - 00:34:39
    7 6 پاسخ به این نظر
    2012 اولشه
  • NASIM EMAMI چهارشنبه 7 دی 1390 - 01:26:19
    7 4 پاسخ به این نظر
    تا امام زمان ظهور نکنه دنیا تموم نمیشهههههه
    • بدون نام چهارشنبه 7 دی 1390 - 19:18:29
      2 2
      آخه فقط بگید این چرت و پرت ها رو از کجا آوردید؟ من در 6 دی -نسیم-نظر دادم . اما چرا نوشتید من از آمریکا هستم من در ایران زندگی میکنم..............
  • از اینده دوشنبه 12 دی 1390 - 05:37:11
    7 3 پاسخ به این نظر
    امروز اولین روزه 2013 است .2012 تموم شد و اتفاقی نیفتاد
  • بدون نام چهارشنبه 14 دی 1390 - 18:22:02
    7 1 پاسخ به این نظر
    هيچكي نمي دونه جز خدا
  • daniyal چهارشنبه 26 بهمن 1390 - 04:02:54
    7 1 پاسخ به این نظر
    تو این دنیا چیزای زیاذی هست که باور کردن یا نکردنشون سخته اینم یکی از اوناس ...6 7 ماه دیگه مونده میمونیم ببینیم چی میشه
  • الی شنبه 23 اردیبهشت 1391 - 20:12:54
    7 3 پاسخ به این نظر
    به جای اینکه بشینیمو فکر کنیم دنیا نابود میشه یا نمیشه بهتره رفتارمونو درست کنیم ...
  • پیمان یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 - 19:29:47
    7 1 پاسخ به این نظر
    بچه میگم اگه این موضوع حقیقت داشته باشه بهتره توبه کنیم حداقل وقتی میمیریم گناهی نداریم. پس بهتره تا وقتی که وقت داریم توبه بکنیم. این نظر منه شاید یکی دیگه نظره دیگه داشته باشه. فقط خواستم منم چیزی گفته باشم که به نفعتون باشه. راستی اگه مردیم حلالمون کنید. خداحافظ.......
  • شراره سه شنبه 3 مرداد 1391 - 04:42:45
    7 2 پاسخ به این نظر
    ... امسال سال عجیبی خواهد بود باید مراقب بود و راه درسی را انتخاب کرد دقت کنید اولین روز ماه شعبان جمعه اولین روز ماه رمضان جمعه روز عید فطر جمعه عید قربان جمعه .. واقعا چه راضی در این روز نهفته شده؟
  • saeid شنبه 7 مرداد 1391 - 00:14:03
    7 5 پاسخ به این نظر
    بایان دنیادست خداست نه کسه دیگه
    • امیر پنجشنبه 26 مرداد 1391 - 22:46:10
      4 2
      آقا سید تو که می گی دست خداست حتما خداخواسته دیگه
    • علی جمعه 24 شهریور 1391 - 22:25:52
      7 2
      زمان نابودی دنیارو فقط خدا میدونه و برای بشر حتی قابل پیشبینی هم نیست پس در این مورد بشر هر چقدر هم که علم داشته باشه نمیتونه در این مورد چیزی رو پیش بینی کنه
  • نستراداموس یکشنبه 22 مرداد 1391 - 23:27:26
    7 4 پاسخ به این نظر
    خالي بستم
  • علي دوشنبه 23 مرداد 1391 - 10:41:43
    7 2 پاسخ به این نظر
    همه چيز دست خداست
  • وحید دوشنبه 24 مهر 1391 - 19:37:45
    7 7 پاسخ به این نظر
    اینا همش جو سازی علیه مسلمانان وتخریب شیعه است برای اطلاعات بیشتر به سخنرانی های .... مراجعه کنید
  • kamyab دوشنبه 1 آبان 1391 - 02:54:00
    7 4 پاسخ به این نظر
    من میگم نابود نمی شیم ولی اگه 1 درصدم شد دوست دارم زودتر از همه بمیرم
  • فاطيما جمعه 5 آبان 1391 - 23:52:38
    7 2 پاسخ به این نظر
    سال 2007همگفتن دنيا قراره تموم شه.تموم نشد.
  • m yas یکشنبه 21 آبان 1391 - 22:35:15
    7 4 پاسخ به این نظر
    اميدوارم اگه اين اتفاق بيفته يا هممون با هم بريم يا همه با هم بمونيم چون اگه يكي بره و يكي بمونه (دو عاشق)خيييييييييييييييييييييلي سخته من خودم تجربه كردم(دوري يار) اميدوارم برا هيچ كدومتون اتفاق نيفته
  • شهاب سنگ سه شنبه 30 آبان 1391 - 20:18:02
    7 2 پاسخ به این نظر
    چرا شایعه درست میکنید من حالا حالاها نمیام کار دارم راحت زندگیتون را بکنید
  • فریاد چهارشنبه 1 آذر 1391 - 02:10:01
    7 1 پاسخ به این نظر
    12 سال پیش ینی سال 2000 هم میگفتن دنیا به آخر میرسه و ازین حرفا چی شد؟ هیچ اتفاقی نیفتاد ممکن از لحاظ علمی یه اتفاقاتی بیفته اما همونطور که میدونیم خدا در قرآن روز قیامت و آخر زمان را مشخص نکرده.
  • nahal چهارشنبه 1 آذر 1391 - 20:11:50
    7 4 پاسخ به این نظر
    من خـــــیلی میترســـــــــــم..! من هنو 16 سالمه هزارو یک تا آرزو دارم.. خدایا خودت کمکـــ کن...
    • بدون نام پنجشنبه 2 آذر 1391 - 03:11:48
      4 6
      انا لله و انا الیه راجعون من این حرف هارو قبول ندارم چون به خدا ایمان دارم احواستون باشه امریکایی ها می خوان دل هوره بندازن تو بدنمون
  • لیدا جمعه 3 آذر 1391 - 00:30:39
    7 4 پاسخ به این نظر
    من دوست ندارم بمیرم و از اینکه این روزها داره زود میگذره من وحشت دارم
  • ندا یکشنبه 5 آذر 1391 - 06:45:19
    7 1 پاسخ به این نظر
    به نظر من شاید پایان دنیا نباشه ولی یه فاجعهی برنامه ریزی شده رو به وقوعه...خیلی از این اتفاقاتی که داره میوفته مثل تحریم ها ،جنگ ها،دشمنی ها، زلزله ، سیل ، آتش سوزی و... زمینه است برای این فاجعه ی بزرگ.... ولی خدا بزرگه ...انشاالله مه هیچ اتفاقی نمیوفته و همه در صلح و صفا زندگی خواهیم کرد.
  • amirabbas دوشنبه 6 آذر 1391 - 06:05:42
    7 2 پاسخ به این نظر
    قرآن حاکم است و بس...در هیچ آیه ای از قرآن صراحتاً نگفته است که کی پایان دنیا است .. اونچه همه ی ماها میدونیم اینه که حضرت مهدی ظهور میکند و عدالت می آورد و ..... پس انشالله روز 30 آذر روز ظهور آقامون باشد.. آمین یارب العالمین
  • مهسا سه شنبه 7 آذر 1391 - 15:54:19
    7 3 پاسخ به این نظر
    نمیدونم چرا همه علاقمند شدن نابودی دنیارو ببینن.شده داستان سریال قهرمانان که دوست داشتن دنیا نابود بشه.همش خیال پردازی.کسی نمیتونه در مورد اتفاقات نظر قطعی بده.با این حرفها میخوان تخم ناامیدی وبی ایمانی رو تو دلمون بکارن.باور نکنید.زندگی جاریست
    • مرتضی سه شنبه 7 آذر 1391 - 18:13:36
      4 4
      درسته با نظرت موافقم احسنت.
    • nima جمعه 10 آذر 1391 - 02:38:49
      5 2
      بابا یه ذره خوش بین باشید
  • پیشگو چهارشنبه 8 آذر 1391 - 20:51:54
    7 10 پاسخ به این نظر
    صددرصد اتفاق می افتد
    • یه نفر جمعه 10 آذر 1391 - 18:16:31
      4 3
      جناب آقای یا خانم پیشگو ... خدمت شما عرض شود که هیچ صددرصدی وجود ندارد ... شما راحت بخوابین...
  • حمید جمعه 10 آذر 1391 - 05:44:41
    7 10 پاسخ به این نظر
    وقتی دنیا و دانشمندا و مورخین دارن میگن همچین اتفاقی میوفته چرا من انکارش کنم؟! از اونجا که هممونم از مرگ میترسیم سعی میکنیم به بیخیالی بگیریمش یا بگیم دروغه! از اونجا هم که تو کشور ما هیچ بحثی راجع به این مسائل تو رسانه ها زده نمیشه هیچ اطلاعی از بعدش یا چجوری زنده بمونیم یا یه جایه امن پناه ببریم نداریم! حالا پیشنهاد من اینه که اونایی که مسترکارت دارن از سایت های دیگه این کتاب چگونگی زنده موندن در 2012 که 27$ بیشتر نیستو بخرن و یه لطفی کنن فقط فکر خودشون نباشن واسه بقیه هم میل کننD:- من هنوز جوونم بخدا !
  • دیگه چه خبر شنبه 11 آذر 1391 - 16:13:01
    7 6 پاسخ به این نظر
    ای چه حالی میده نابود بشه بخندیم. من که خیلی دوست دارم نابود بشه
  • بدون نام سه شنبه 14 آذر 1391 - 04:42:43
    7 3 پاسخ به این نظر
    اخه چرا مسئولین رسیدگی نمیکنند.
  • لیلا چهارشنبه 15 آذر 1391 - 18:08:56
    7 7 پاسخ به این نظر
    اگه دینمونو قبول داریم نباید این خرافاتو قبول کنیم
    • وحید چهارشنبه 15 آذر 1391 - 19:44:17
      3 5
      من باشما موافغم جونم ما به خداوند ایمان داریم نه به مایا ها.
  • میثم پنجشنبه 16 آذر 1391 - 01:42:31
    7 3 پاسخ به این نظر
    سلام خدا کنه بشه تا از این بیکاری نجات پیدا کنیم
    • :( پنجشنبه 16 آذر 1391 - 21:17:46
      6 3
      وووووووووووووووووووووووااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای نه................ البته از یه جهت خوبه چون2 دی امتحانای ترم اول شروع میشه:))
  • الهه پنجشنبه 16 آذر 1391 - 23:05:16
    7 4 پاسخ به این نظر
    من نمیدونم این خبرا واقعیت داره یا نه فقط میونم موقع ظهور هیجکس خبر نداره و یک دفعه اتفاق میفته و همه در شگفت میمانند
    • رحمن جمعه 17 آذر 1391 - 00:18:53
      3 5
      وقتی علم یاادیان تاریخ وقوع یک زلزله چندرشتری رانمینواندپیش گویی بکندچگونه پایان عمرزمین راپیشگویی میکنند؟
  • یوسف جمعه 17 آذر 1391 - 23:51:32
    7 5 پاسخ به این نظر
    من باور دارم که 13 روز دیگه همه میمیریم 2012/12/20 یعنی شب یلدا . شب یلدامونم خراب شد
  • پوريا متولد72 شنبه 18 آذر 1391 - 06:37:46
    7 4 پاسخ به این نظر
    من اول اعتقادم اين بود كه اينا همش يه دروغه واسه فروش فيلمشون ولي يك ساعت پيش پيامكي از دوستانم بهم رسيد كه( امشب سياره مريخ تا حد زيادي به زمين نزديك ميشه و بهتره گوشي موبايلتو خاموش كني ودور از سرت نگه داري چون اشعه ي خطر ناكي ساطع ميكنه) جالب اين جاست كه سايت ناسا هم خبر رو تاييد كرده!!!! به خاطر همين يه ذره مشكوك شدم!!!.....نكنه يه وقت...... واي خدا چه حالي ميده كاش نابود شه حال كنيم !!! هيجان انگيزه.... من كه خيلي دوست دارم دنيا نابود شه چون از مرگ طبيعي بدم مياد اخ جون اخ جون ..... تازه ضد حال ميدونيد چيه اين كه منادي ندا بده :گول خورديد آي گول خورديد!!!
  • ناهید شنبه 18 آذر 1391 - 12:40:40
    7 4 پاسخ به این نظر
    اگر ایمان قوی داشته باشی و توکلت به خدا باشه در این صورت دلت باید قرص باشه به این چرندیات بی تفاوت میشی اگه بگم اینم یه نوع جنگ روانیسیت دروغ نگفتم حالا خوب فکر کن به حرفام
  • سميرا یکشنبه 19 آذر 1391 - 00:59:42
    7 2 پاسخ به این نظر
    فقط خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااو بس هرچي خودش بخواد همون ميشه.باوركنيد.
  • ایرانی سه شنبه 21 آذر 1391 - 23:15:36
    7 3 پاسخ به این نظر
    به نظرم که خرافاته
  • حامد چهارشنبه 22 آذر 1391 - 15:59:40
    7 2 پاسخ به این نظر
    روایت است اگر یک روز از عمر زمین بهقی بماند خداوند ان روز را چنان طولانی می کند تا حجت بیایید
  • مریم چهارشنبه 22 آذر 1391 - 19:01:05
    7 4 پاسخ به این نظر
    آخرش که همه باید بمیریم پس چه بهتر همه با هم
    • بدون نام پنجشنبه 23 آذر 1391 - 14:47:27
      0 3
      میلاد........باهات موافقم
  • علی چهارشنبه 22 آذر 1391 - 22:03:18
    7 6 پاسخ به این نظر
    اینا خرافات است
  • حمید رضا پنجشنبه 23 آذر 1391 - 08:17:05
    7 4 پاسخ به این نظر
    سلام دوستان...اینقدر خوشبین نباشین...یادتون نره که نسل دایناسور هاهم از طریق چنین تراکنشی از بین رفت!
    • بدون نام پنجشنبه 23 آذر 1391 - 17:18:33
      2 1
      really???????????
  • نسرین پلنگ پنجشنبه 23 آذر 1391 - 18:04:02
    7 7 پاسخ به این نظر
    اخ جوووووووووووون میمیریم هوراااااااااااا دست دست
    • امین جمعه 24 آذر 1391 - 22:04:09
      2 1
      بانظرت مخالفم دنیاوبدبختیاش حالا حالا ها دست ازسرما برنمیدارن
  • سامي جمعه 24 آذر 1391 - 16:14:18
    7 2 پاسخ به این نظر
    همش دروغه باور نكنيد ..
  • امید یکشنبه 26 آذر 1391 - 02:54:04
    7 2 پاسخ به این نظر
    از این دنیا خسته نشدیداگر تمام شد که چه بهتر همه باهم می ریم یک دنیای دیگهه خیلی کنجکاوم بدونم اونجا چشکلی
    • مهدی یکشنبه 26 آذر 1391 - 19:50:39
      7 3
      چیه چراانقد میترسید گیرم دنیا نابود نشد میخوایم تو این دنیا چیکار کنیم .بیشتر عمر کنیم تابیشتر سرهم کلاه بذاریم بیشتر عمر کنیم تا هم دیگرو دور بزنیم تا حالا فک نکردید این دنیا چقد تکراریه من ازخدامه این اتفاق بیفته با اینکه سنیم ندارم ولی ازاین دنیا خستم دوسدارم جایه دیگرو تجربه کنم
  • مهدی یکشنبه 26 آذر 1391 - 22:00:22
    7 1 پاسخ به این نظر
    دوستان هموطنان ما که نیومدیم بمونیم تو قرآن هم اومده که دنیا محل آزمایشه. یه گزرگاهه. بلاخره که باید رفت. شما درست زندگی کنین. درست چه از لحاظ دینی چه عرف چه شهر و چه وجدان همش معنی درست یکیه. یه جوری زندگی کنین که فکر کنین آخرتی هست و موآخذه میشین. همه چیز حله. منکه چه دنیا نابود بشه چه نشه واسم فرقی نداره. وقتی قراره که یه روز بمیرم و بهش هم ایمان دارم که مرگ حتمیه پس جای ترس و خیال و ناراحتی و غم وغصه دیگه نیست.
  • reza یکشنبه 26 آذر 1391 - 22:06:19
    7 2 پاسخ به این نظر
    بهتر بذار نابود بشه
  • حسن دوشنبه 27 آذر 1391 - 00:56:33
    7 1 پاسخ به این نظر
    رازیم به رضای تو
  • ... دوشنبه 27 آذر 1391 - 17:00:49
    7 1 پاسخ به این نظر
    اره خب دنیا نابود میشه البته یه عده باقی می مونن و دوباره همه چی از صفر شروع میشه .پیشرفت از یه حد که میگذره بی مزه میشه تو بشینی همه چی خودش ردیف شه ... نه من اینطوریو نمی طلبم بازگشت به دوران غارنشینی خیلی قشنگ تر از این دوره است که همه دوست و فامیلا تا سر حد ممکن خط خوردن و همه چی داره مجازی میشه
    • سروووش سه شنبه 28 آذر 1391 - 22:07:00
      5 1
      میگم حالا اشکال نداره بریم به دوره غار نشینی فقط این نت رو از ما نگیرن ........
  • ميثم دوشنبه 27 آذر 1391 - 17:13:50
    7 1 پاسخ به این نظر
    بااين چيزا فقط ايمانتون رو قوي كنيد
  • اسما از ايلام(ملكشاهي) پنجشنبه 30 آذر 1391 - 00:00:53
    7 0 پاسخ به این نظر
    اگه اتفاق نيفته چي من كه همه ي امتحان مستمر هارو خراب كردم به خاطر اين شايعه !!
  • مهیار چهارشنبه 19 اسفند 1388 - 22:39:44
    6 37 پاسخ به این نظر
    من مطمئنم که جهان در سال 2012 تموم نمیشه بلکه 2013 که نحسه تموم میشه. حالا یه سال بیشتر وقت دارید هر کاری که می خواهید بکنید.
    • r یکشنبه 5 آذر 1391 - 20:01:55
      5 4
      دلیل این که میگین نحسه چیه ؟