در دو روز پایانی هفته نیز خوانندگان سایت خبرآنلاین با مراجعه به بخش مشکلات مردم، مسائلی را که با آنها رو به رو بودند مطرح کردند تا رسیدگی شود.

موارد متعددی که در بخش نظرهای همین خبر می خوانید، از مواردی است که هموطنان با آنها درگیر بوده اند.

45234
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 237917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 35
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اهالی کوچه حامد IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
    1 0
    ضمن سلام و خسته نباشید متاسفانه 2 سال است که مسئولان شهرداری ناحیه 1 منطقه 5 به هیچ عنوان نسبت به نظافت و تمیزی منطقه، به آدرس ابتدای شهران خیابان مخابرات کوچه حامد ( خصوصا قسمت انتهای کوچه ) رسیدگی نمی کنند و هر بار قولهای الکی به مردم داده که این موضوع باعث آلودگی منطقه گردیده و بوی تعفن باعث آزار و اذیت اهالی و خانواده ها گردیده است.لطفا رسیدگی بفرمایید. با تشکر
  • بدون نام IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
    0 0
    لطفا بنویسد آقا چرا تسهیلات ساخت مسکن در بافت فرسوده را نمی دن دولت هر روز داره تبلیغات می کنه ما کلی خرج کردیم - خونمون خراب کردیم هر وقت می رویم ادارات عمران و مسکن سازان می گن وام نیست سهمیه داریم ولی بانکها وام نمی دن . پذیرش نمی کنند اخه می خوام ببینم از نوسازی بافت فرسوده مهم ترم داریم زلزله آذر بایجان خوبه هنوز داغه
  • امین _شیراز IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
    1 0
    سلام.بنده ساکن فاز2صدرا واقع درشیرازبوده ومحل کارم درنقاط مرکزی شهر (حدود 35کیلومترفاصله)میباشد وامثال بنده زیادند که همگی بدلیل نداشتن خط واحد،ناچاربه استفاده ازوسیله شخصی میباشیم.که باعث ایجاد ترافیک،مصرف سوخت،استهلاک و... میشود.لذا استدعا داریم حداقل یکی از 2خواسته ما تحقق یابد:1- ایجاد خط واحد درمسیر نمازی و شهرداری.2 : گذاشتن مینی بوس در مسیر فاز 2 و بزن .فکر نمیکنم خواسته زیادی باشد .انشاءالله مسوءلین محترم این مشکل ما را حل کنند.با تشکر فراوان از قبول زحمت خبرانلاین.
  • رضاحسيني IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
    1 0
    باسلام وعرض خسته نباشيد. در آزمون راهنمايي رانندگي افسري كه آزمون ميگيرد كنار آدم مي شينه و يك پارك دوبل و يك دور2فرمون از آدم ميگيره وبا سختگيري دفعه اول رد و دفعات بعدشايدقبول بشي!!!!! بهترنيست كه افسري كه كنار آدم نشسته يك مدت بشينه وتو شهرببينه كه تاچه حد قانون رعايت مي كنيم؟؟اگرگواهينامه ها اينطوري داده باشه تصادفات براي بعد كمتر ميشه
  • حسین IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
    2 0
    مشکل ما کمبود بنزین است . کارمند با 10 کیلومتر فاصله تا محل کار هرروز باید رفت و برگشت بدون وسیله نقلیه عمومی .آخه 60لیتربنزین به کجا میرسه؟مسئولین فقط شهرهای بزرگ در نظر میگیرند.درکشوری که جای جای اون مخازن عظیم نفتی وجود دارد چرا باید جیره بندی بنزین باشد؟؟ماشین پراید با سوخت بالا چرا ماشین با سوخت کمتر تولید نمیشه؟؟؟
  • علی IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
    2 0
    سلام. مشگل که زیاد است اما چند تاشو براتون می نویسم 1- بلاتکلیفی نیرهایی شرکتی 2- حقوق کم 3- تورم 100درصد4- مسکن 5- ...
  • طاهر IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
    0 0
    منطقه ما از روز دو شنبه تا الان که برایتان می نویسم حداقل نصف در خاموشی بوده و بارها برق بدون هیچگونه اطلاعی قطع شده که در یکی از موارد آسانسور در بین طبقات گیرکرده و از آنروز تاکنون خراب است و به سرویس کار هم گفتیم که میگوید تا برق برود همین مشکل ایجاد میشود. میخواهم بدانم آخه این چه رسمیست که برق این محله به مدتهای مدید و بدون اطلاع قطع میشود و باعث خسارتهای فراوان میگردد؟آیا وجدان کاری از بین رفته که یک اطلاع بدهند؟اگر یکبار بود خوب میشد گفت اتفاق ولی برای حداقل تاکنون 5 بار برق رفته اونهم طولانی مدت در حد 5 ساعت. کارگر-کوچه مجد
  • مهدی IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
    0 0
    من و بسیاری از دوستانم در تیر88 به خدمت اعزام شدیم.در آن زمان خدمت برای کارشناس ارشد16 ماه بود.در شهریور 88به دلیل قبولی در مقطع ارشد مرخصی تحصیلی گرفته و به ادامه تحصیل پرداختیم.در سال 90 فارغ التحصیل شده و در تیر 91 دوباره به خدمت اعزام شدیم.ولی اکنون به ما گفته می شود که باید 21 ماه خدمت کنیم.این در حالی است که کسانی که فراری بودند، در صورت مراجعه مجدد طبق قانون قدیم خدمت می کنند.آیا این درست است که ما چون برای ادامه تحصیل رفته بودیم اضافه خدمت بکنیم؟!
  • سجاد IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
    1 0
    تعطیلی های پشت سر هم کاری کرده که اوضاع بازار از این که آمار میدن هم بدتر شده وقتی کسب و کار نباشه اوضاع درآمد هم داغون شده.
  • mohsen IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
    2 0
    من از ایران خوردرو یه ماشین 206 تیپ2 خریدم تحویل تیر الان کی ؟؟؟ به سازمان بازرسی شکایت می کنیم جواب نمی دن به سازمان حمایت از مصرف کننده شکایت می کنی جواب نمی دن!!!! هر وقت به خودشون زنگ می زنی می گن قطعه نداریم !!! آخه من نمی دونم اگه روزی 80 تا 90 تا تولید دارن این قطعات رو از کجا میارن هر روز کارمنداشون رو با پرواز می فرستند فرانسه با بار چمدان موتور و قطعه بیارن؟ میخوان قیمت بازار رو به حدی بالا ببرن که دولت با افزایش قیمت خودرو موافقت کنه.
  • محمد IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
    0 0
    با سلام و احترام حضور دست اندرکاران این سایت و مخاطبان ارجمندش از شما عاجزانه استدعا دارم در رابطه با وضعیت بهداشت و زیبا سازی ساحل فرح آباد ساری که در حیطه شهرداری این شهر هست پیگیری نمایید با توجه به حجم بالای مسافر واقعا این امکانات محدود پاسخگو نیست و مردم و مسافرین لایق امکانات بیشتر رفاهی و تفریحی در ساحل ساری هستند.در ضمن از مدیران استان نمایندگان و شهردار محترم و اعضای محترم شورای شهر خواهشمندم پیگیر پروژه تفریحی ماهان ساحل ساری باشند که سالها بدون هیچ گونه فعالیتی بر زمین مانده.با سپاس از سایت شما و همه مسولین که دلسوزانه به این پیام های مخاطبان توجه می نمایند.
  • بدون نام IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
    4 0
    توان تامين اجاره خانه و رهن آن را ندارم. ديگه خسته شدم. همه چيز گرونه.
  • كريمي IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
    2 0
    باسلام وسپاس بابت اين صفحه،من وخانمم دوماه پيش(5/4/91) ماشين خودرافروختيم وماشيني از ايران خودرو(سمندال ايكس )بصورت قسطي وقطعي يك ماهه وبنام خانمم خريديم درسته كه قبول كرديم اگرتحويلش طول كشيدسودتاخيري بگيريم ولي اصلاحدس نميزديم همچين اتفاقي بيافتد الان كه نزديك به دو ماه ازثبت نام ما ميگذره نه تنها ماشين تحويل نشده بلكه درسايت اينترنتيشون درهمان مرحله ثبت نام مانده است جالب اينكه هم اكنون هم ايران خودرو فروش قسطي ونقدي سمند ال ايكس يك ماهه داردآيااين كلاه گذاشتن سرمردم نيست؟ تعطيلات تابستان ماكه تقريبا حرام شد.
  • معلم شرکتی IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
    1 0
    خواهشمند است لینکی برای معلمان شرکتی ایجاد کنید تا بتوانند مشکلات خود را به گوش مسئولین برسانند. با تشکر
  • موحدي IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
    0 0
    با سلام پيمانكار شركت برق منطقه اي تهران هستم و حدود يكسال است كه مطالبات معوق خود را نتوانستم از اين شركت وصول نمايم. با توجه به تورم موجود ارزش سرمايه بنده و همكارانم نصف گرديده و تمام كارگران و كارمندان خود را به دليل عدم وجود نقدينگي اخراج كرده ايم و در وضعيت بسيار بدي به سر ميبريم . در گذشته ماهيانه مبلغي را هرچند اندك بين پيمانكاران پرداخت مي كردند كه از 4ماه گذشته تا كنون هيچ پرداختي صورت نگرفته و فقط حقوق و دستمزد كارمندان خودشان را آنهم به سختي پرداخت مي كنند و جاي بسي تعجب است كه با وجود فرسودگي شديد سيستمها و ساختمانهاي اين شركت و نياز جدي به بهينه سازي شبكه هاي برق رساني و تاكيد مقام معظم رهبري به اقتصاد مقاومتي ؛ چرا دولت فكري به حال سيستم قديمي برق و پيمانكاران مظلوم آن نميكند
  • فرهنگی استان قزوین IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
    1 0
    با سلام،چرا وزارت آموزش و پرورش از تاریخ 1/4/1391 احکام معلمان را حدودا یک میلیون ریال کاهش داده است (بندهای بدی آب و هواو مناطق کمتر توسعه یافته ) ؟ جالب است احکام افزایش حقوق سالیانه را با تاریخ اجرای 1/1/91 صادر شده است را به فرهنگیان نمی دهند تا از مقایسه این دو حکم متوجه کاهش گردند.بهانه ای که برای کاهش دارند می گویند افزایش حقوقی که در تاریخ 1/12/90 اعمال شده بود اشتباه بوده و باید کاهش یابذ در حالی که به نظر می رسد این افزایش دليل ديگري داشته است!
  • بدون نام US ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۳
    1 0
    سامانه 137 شهرداری کارهای عمرانی کوچک و کم هزینه را انجام نمی دهد مثلا دوتا دریچه فلزی مستطیلی وسط کوچه کنار خانه ما خراب است و باهر بار عبور ماشین از روی آن صدای خیلی بد چکشی که روی آهن می خورد را مرتب تکرار می شود بارها هم برای 137 پیام گذاشته ایم که لطفا این دریچه ها را درست کنید یا تعویض کنید ولی الکی جواب می گذارند که انجام شد ولی هیچ کاری نشده است البته ناظر 137 پیگیری هم می کند وقتی به ناظر می گوییم کاری انجام نشده دوباره می بینیم این دفعه بزرگترشان مثلا کارشناس عمران پیام می گذارد که دریچه قابل تعویض نیست ! و ... ولی این مشکل و ناراحتی ادامه دارد.
  • اشکان IR ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۳
    9 0
    36 سالم. بدلایل مختلفی نمیتوانم ازدواج کنم. با اندکی پولی که داشتم - ولی برای اجاره خانه نقلی کافی بود- در محلات پایین شهر مشهد این در و ان در زدم هیچ کس خانه یی به من اجاره نداد. واقعا زندگی کردن با خانواده ام مشکل شده است. بعضی وقتها فکرهای وحشتناکی به سرم میزند. احساسم این ست جامعه من را آدم به حساب نمیاورد در حالی که به اندازه 2 ادم 18 ساله که از نظر قانون مسئول کارهایش هست عمر کردم و برگی از خطا ندارم ولی جامعه از مسئولیت یک آدم بزرگسال از من میخواهد کاری هم به مجرد بودنم ندارد و وقتی میخواهم از حقوق یک بزرگسال یعنی حق مسکن داشتن استفاده کنم من را محروم میکند و به من به چشم یک انسان مجرم و یا بالقوه خطرناک نگاه میکند! شما اسم جامعه چی میگذارید؟! 36 سال زندگی شرفتمندانه و بدور از خلاف
  • امیر IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۳
    0 0
    سلام زندگی خیلی خوبی باهمسرم داشتم ولی درسال 87 براثر تصادف فوت کرد بعد از 2سال از فوت همسرم ازدواج کردم ولی خانواده همسر مرحومم برایمهریه شکایت کرده اند و دادگاه می گوید با 110 سکه پرداخت کنیدو به خانواده همسرم می گویم چرا شکایت کردید می گویند ما حقمان می خواهیم حال با توجه به اینکه یک فرزند 6 سال از همسر مرحومم دارم و کارمند هستم و هزینه زندگی 2خواهر و مادرم با من هست و از همسر جدیدم نیز یک فرزند دیگر دارم توانایی پرداخت مهریه را ندارم لطفا رهنمایی کنید که من باید چکار کنم راستی در صحنه تصادف هم یک درصد مقصر نبودم و طرف مقابلم گواهینامه نداشت و به خاطر نداشتن گواهینامه نصف دیه یعنی 22/500/000 دادند . که سهم من 5میلیون شد حال دادگاه به من می گوید 80 میلیون بعنوان مهریه باید پرداخت کنید .
    • بدون نام IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
      1 0
      مگه مهریه به خانواده زن هم تعلق میگیره؟!!!!!!!!!!
  • معلم کاشانی IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۳
    3 0
    سازمان زمین شهری کاشان زمین هایی را که به معلمان انتقالی از کلان شهر ها بعد از قرعه کشی داده بود (در سال 88 ) پس از ماه ها پیگیری از دادن آن زمین ها امتناع می ورزد و این در حالی است که تمام شهرستان ها به بخشنامه ی ریس جمهور در مورد کارمندان منتقلی از کلان شهرها عمل نموده اند تمام پیگیری های ما به جایی نرسیده است خواهش می کنم مسئولان فکری برای ما معلمان آواره از انتقال و ضرر دیده بکنند
  • بدون نام IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۳
    0 2
    سلام بنده پيمانكار مسكن مهر هستم در سال 90 با ما تفاهم نامه بسته شد متري 300 هزار تومان با قيمت ميلگرد كيلويي 830 تومان اما حالا ميلگرد را كيلويي نزديك 2000 تومان ميخريم هرچقد به مسئولين تماس ميگيريم ميگويند بايد از جيبتان خرج كنيد آيا ما مسئول بالا رفتن قيمتها هستيم؟ما وبسياري از شركتها ديگر توان ادامه نداريم بنده طي چندين بار جلسه با مسئولين درخواست كردم كه با توجه به افزايش بيش از 100 درصدي قيمت مصالح با افزايش قيمت 50 درصدي از متري 300 به 450 موافقت كنند وبا افزايش وام بانك مسكن از 20 ميلون به 30 ميليون سهم آورده متقاضي نيز ثابت ميماند كه متاسفانه تاكنون ترتيب اثري داده نشده است لطفا جهت جلوگيري از ورشكستگي وبه طبع آن بيكاري بسياري از پرسنل وكارگران مسكن مهر پيگيري بفرماييد
    • بدون نام IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
      2 1
      ببینم اگه مصالح ارزون هم شده بود میومدی اینجا پیام بذاری که ما بیشتر از حقمون داره گیرمون میاد و اضافیش رو باید پس بدیم؟!معامله و کسب و کار و تجارت قانونش همینه یه موقع یه قرارداد میبندی میلیاردی سود میکنی یه دفعه هم یه قرارداد میبندی میلیونی ضرر میکنی تجارت هم سود داره هم زیان پس همونطور که موقع سود کلان اون سود رو حق خودت میدونی و ناشی از شانس خوبت در معامله؛این صرر رو هم ناشی از بدشانسی بدون و بابتش از کسی طلبکار نباش
  • غلامرضا مجاوری - 09121224508 IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۳
    5 0
    در سال 88 به استخدام شرکتی درآمدم که پس از ورود 3 ماهه خود به آنجا متوجه حجم قاچاق سر سام آور آن شرکت شدم. بیش از 100 میلیارد تومان در سال واردات قاچاق تنها در یک محصول وارداتی آن شرکت، که چندین قلم واردات دارد. روند مخالفت من با این موضوع باعث شد تا برایه من پرونده سازی شود، و من پس از 9 ماه موفق به خروج از این شرکت شدم. بازپرس و قضات محترم این پرونده تا کنون به هیچ یک از مدارک من توجهی نداشته و با ارسال ابلاغیه ها به آدرس های غیر مربوط برایه من رأی غیابی صادر نموده اند. در شعبات مختلف دادسرا، دادگاه ، تجدید نظر و دادگاه رسیدگی به تخلف قضات موضوع به صورت یک طرفه رسیدگی می شود و به هیچ وجه تا کنون موفق به حضور در هیچ دادگاهی در این مورد جهت ثبت اظهارات خود نشده ام.
  • تربیت معلم ورودی 88 IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۳
    14 0
    سلام .لطفا از نمایندگان عضو کمیسیون آموزش مجلس و وزارت موزش پرورش جویای مشکل ما فارغ التحصیلان تربیت معلم ورودی 88 شوید؟سه سال بلاتکلیف هستیم، 2500 جوان آیا اهمیتی برای این مسئولین ندارن که همچنان مشکلمان را حل نکرده اند
  • مرتضی ذوالقدر IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۳
    0 0
    با سلام. بنده در روز گذشته توسط ماموران راهنمایی در اتوبان تهران قم در حالیکه به گفته خود مامور راهنمایی رانندگی سرعت بنده که با دوربین ثبت شده بود 133 کیلومتر بر ساعت بوده جریمه شدم که مبلغ جریمه بعد از کلی صحبت کردن و منت گذاشتن از جانب مامور راهنمایی رانندگی و اینکه برات نمره منفی ثبت نمیکنم، 500000 ریال بود. از اونجا که بنده تو این زمینه ها کنجکاو هستم به محض رسیثدن به منزل به اینترنت رقتم و قانون رسیدگی به جرایم راهنمایی رانندگی رو مطالعه کردم و دیدم نیروی انتظامی یه تخلف خیلی محرز انجام داده و از اونجا که اکثر مردم بی اطلاع هستند از این قضیه و به علت مبلغ کم اختلاف این تخلف این مورد به چشم نیومده ولی برام جالب بود و امیدوارم از طریق این رسانه خبررساني شود.
    • بدون نام IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
      0 0
      من که نفهمیدم نیروی انتظامی دقیقا چه تخلفی انجام داده!!یعنی نباید جریمه میشدید؟!یا مبلغش زیاد بوده؟!
  • محسن ناظری IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۳
    1 0
    سایت خبری خبرآنلاین با سلام و عرض ادب اینجانب محسن ناظری دبیر رسمی آموزش و پرورش شهرستان شیراز با 23 سال سابقه خدمت و مدرک لیسانس.بعداز 28 سال اجاره نشینی از آموزش و پرورش محل خدمت تقاضای خانه سازمانی کردم و با اعتراض به واگذاریهای غیر قانونی به افرادی که حتی چندین منزل شخصی داشتند و بعضی که مراسم ازدواجشان را در منازل سازمانی گرفته بودند،با گزارشات جعلی و حاشیه پردازی و مطالب کلی مثل توهین،اخلال در نظم اداری،فحاشی... بنده را به دفعات به کسر گروه،انفصال یک ماهه و 6 ماهه و توبیخ و...وبلاخره تبعید از استان فارس به استان یزد محکوم کرده اند. در سراسر آموزش و پرورش،هیچ مرجعی از بنده نه تنها حمایت که به طور قانونی رسیدگی هم نکرد و حراست وبازرسی و دایره حقوقی از سطح ناحیه تااستان و وزارت همه هم خود
  • مهدی IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۳
    14 0
    مشکل تعهد خدمت فارغ التحصیلان تربیت معلم ورودی 88 کی حل خواهد شد از اعضای کمیسیون آموزش مجلس و وزارت آموزش و پرورش جویای این پرسش ما شوید
  • قاسم DE ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۳
    16 2
    سلام .لطفا از نمایندگان عضو کمیسیون آموزش مجلس و وزارت موزش پرورش جویای مشکل ما فارغ التحصیلان تربیت معلم ورودی 88 شوید؟سه سال بلاتکلیف هستیم، 2500 جوان آیا اهمیتی برای این مسئولین ندارن که همچنان مشکلمان را حل نکرده اند منم مشکلم همینه کی هست که جواب بده با برنامه ای که اینا ریختن پنج سال از زندگی عقب می افتم
  • محسن IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۳
    14 0
    سلام مشکل تعهد خدمت فارغ التحصیلان تربیت معلم ورودی 88 کی حل خواهد شد از اعضای کمیسیون آموزش مجلس و وزارت آموزش و پرورش جویا این پرسش ما شوید
  • تربیت معل ورودی 88 IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
    5 0
    سلام جناب وزیر دم از اجرا قانون میزنن چرا قانون مربوط به استخدام ورودی های 88 رو اجرا نکردن (اصلاح بند 111قانون بودجه 90) مسبب این بدبختیهای ما همین اقایونن چرا سال 88 نیرو گرفتن برای تربیت معلم که این بلا سر ما بیاد امسال هم بدون قانون میخاهند برای دانشگاه فرهنگیان دانشجو بگیرن ولی از بدو ورود استخدام خواهند شد. آیا قانون فقط برای ما حکم میکند میراث شهیدان رجایی و باهنر را به باد فنا دادند
  • پیمان محمدی IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
    7 0
    با رتبه 944 رفتم تربیت معلم که عین بقیه دانشجویان دوره های قبل تربیت معلم، معلم شم ولی... ولی آخر سر وزیر گفت برید سربازی بعد!!!! کجای تاریخ فارغ التحصیل تربیت معلم رفته سربازی که ما دومیش باشیم؟ چرا امسال که دانشجو پذیرش می کنن از همون ابتدا استخدام می شن ولی ما نه؟!!!
  • سارا IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    1 0
    سلام همان طور كه در دين اسلام به سلامت افراد تاكيد شده نياز است كه آموزش و پرورش نيز به اين امر توجه داشته باشد و به جاي قرار دادن نيروهاي مازاد ساير رشته ها در سمت مربي بهداشت نسبت به جذب مربيان بهداشت مدارس اقدام نمايند مربياني كه سالها با حقوق اندك و به صورت شركتي به فرزندان اين سرزمين خدمت كردند به اميد روزي كه نتيجه اين خدمت صادقانه خود را با استخدام شدن در اين ارگان ببينند فكر نمي كنم در هيچ قانوني اين خواسته قيرقانوني باشه!
  • بدون نام IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
    0 0
    دوستانی که تعداد روزهای تعطیل معلمان را از تقویم در می یارند باید یادشون باشه که مقایسه ای از کارمفید این قشر زحمتکش با دیگر کارمندان داشته باشند چطوری که یک پدرو مادر تحمل یک فرزند را در داخل خانه ندارند اما یک معلم در کلاس درس باید حداقل با 30 دانش آموز با 30 جور فرهنگ و طرز فکر تحمل کند و آموزش دهددر ضمن تابستونا کلاس بگذارندو معلما برند کلاس . راستی فراموشم شد که بگم بالاترین حقوق و تعطیلی برای آموزش های ضمن خدمت معلمی در ژاپم ویژه ی معلماست پس قضاوت نا بجا نفرمایید.