نماینده ولی فقیه و سرپرست بنیاد 15 خرداد جایزه اجرای حکم حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر اعدام سلمان رشدی مرتد را مبلغ 500 هزار دلار دیگر افزایش داد.

به گزارش خبرآنلاین، آیت‌الله حاج شیخ حسن صانعی، نماینده ولی فقیه و سرپرست بنیاد 15 خرداد با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن دست‌اندرکاران فیلم موهن نسبت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) جایزه اجرای حکم حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر اعدام سلمان رشدی مرتد را مبلغ 500 هزار دلار دیگر افزایش داد و به 000/300/3 دلار رساند.
متن بیانیه بدین شرح است:
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
ساخت فیلم سراسر اهانت نسبت به ساحت مقدس پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله و سلم هر چند تازه‌ترین اقدام ضداسلامی دشمنان دین خدا در اهانت به مقدسات اسلامی به ویژه وجود مقدس پیامبر اسلام(ص) است لکن تا زمانی که حکم تاریخی حضرت امام خمینی رضوان‌الله تعالی علیه مبنی بر اعدام سلمان رشدی مرتد نویسنده گستاخ کتاب آیات شیطانی اجرا نشود آخرین اقدام اهانت‌آمیز نخواهد بود. قطعاً اگر حکم امام اجرا می‌شد، اهانت‌های بعدی که در قالب کاریکاتور، مقالات و ساختن فیلم ادامه یافته صورت نمی‌گرفت. گستاخی دشمنان کینه‌توز اسلام را که زیر پرچم شیطان بزرگ آمریکا و صهیونیست‌های نژادپرست صورت می‌گیرد، فقط با اجرای قاطعانه حکم اسلام می‌توان به بن‌بست کشاند و مانع ادامه آن شد. حکم اعدام سلمان رشدی مرتد با هدف خشکاندن ریشه توطئه‌های ضداسلامی صادر شده بود و اکنون نیز با اجرای این حکم است که می‌توان این سلسله توطئه‌های کینه‌توزانه را ریشه‌کن ساخت و این روزها مناسب‌ترین زمان برای انجام این کار است.
تعیین جایزه برای اجرای حکم اعدام سلمان رشدی که بلافاصله بعد از صدور حکم امام(سلام‌الله علیه) با دستور و تنفیذ معظم له به بنیاد پربرکت 15 خرداد به وسیله اینجانب صورت گرفت، هدف ریشه‌کن کردن توطئه ضداسلامی را دنبال می‌کرد و اکنون ضرورت این اقدام بیش از هر زمان دیگری روشن شده است. به همین منظور اینجانب مبلغ 500 هزار دلار دیگر به جایزه اعدام سلمان رشدی اضافه می‌نمایم و هر کس این حکم را اجرا کند بلافاصله کل مبلغ به او پرداخت خواهد شد.
ضمناً لازم میدانیم این نکته را نیز اعلام نمایم که کلیه کسانی که با رعایت سیاست‌های حاکمیت در زمینه مقابله با توطئه‌های ضداسلامی به ویژه اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) فعالانه عمل کنند از حمایت‌های بنیاد 15 خرداد برخوردار خواهند شد.
نماینده ولی فقیه و سرپرست بنیاد 15 خرداد
حسن صانعی
25 شهریور 1391
 

بیست و پنجم بهمن ماه 24 سال قبل، خبرسازترین حکم اعدام تاریخ معاصر دنیا صادر شد: «اعدام به محض رویت مجرم» حکمی که امام خمینی (ره) درباره سلمان رشدی اعلام کرد و واکنش های سیاسی و اجتماعی زیادی را در پی داشت اما هیچ کدام از این واکنش ها نتوانست از خشم جوامع اسلامی نسبت به این نویسنده مرتد و تلاش برای اجرای حکم او کم کند. در این حکم آمده بود:

«باسمه تعالى‏

إنا لله و إنا إلیه راجعون‏

به اطلاع مسلمانان غیور سراسر جهان مى‏رسانم مؤلف کتاب «آیات شیطانى» که علیه اسلام و پیامبر و قرآن، تنظیم و چاپ و منتشر شده است، همچنین ناشرین مطلع از محتواى آن، محکوم به اعدام مى‏باشند. از مسلمانان غیور مى‏خواهم تا در هر نقطه که آنان را یافتند، سریعاً آنها را اعدام نمایند تا دیگر کسى جرأت نکند به مقدسات مسلمین توهین نماید و هر کس در این راه کشته شود، شهید است ان شاء اللَّه. ضمناً اگر کسى دسترسى به مؤلف کتاب دارد ولى خود قدرت اعدام او را ندارد، او را به مردم معرفى نماید تا به جزاى اعمالش برسد.

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته.

روح الله الموسوی الخمینى‏ 25 بهمن 1367/ 7رجب1409»
/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 243459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 24
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هادی - مشهد IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    28 80
    احسنت به امام خمینی «ره» و تمامی علما و رجال سیاسی کشور که بهترین تصمیم برای مجازات سلمان رشدی فاسق رو صادر کرده و رجال عزیزی که مقدار جایزه در قبال حکم کشتن آن مرتد را افزایش دادند.
    • نین PL ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
      23 11
      پولشو از کجا میخوان بدن؟ در مقابل پولی که فوتبالیسته میگیرن البته نا چیزه
  • بدون نام IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    39 5
    آنوقت چطوری بگیره؟!
    • دل خوش IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
      39 4
      اگه ایرانی باشه به ارز مرجع معادل ریالی میگیره ، اگه خارجی باشه یه خورده مشکل داره ، احتمالا باید تهاتر کنن باهاش
    • کاظمی IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
      40 36
      کشتن سلمان رشدی خیلی سخت تر از گرفتن پول جایزه ان است قبلا یک نفر از لبنان خواست سلمان رشدی را ترور کند نتونست و بوسیله محافظ هایش شهید شد. اگه حکم امام نبود بازهم امثال سلمان رشدی زیاد میشدن و باعث لوث شدن تفکر دینی.. واعتقاد به خدا و قران وپیامبران به یک پدیده طنز و خرافه پرستی تبدیل میشد و این حکم صرف این نیست که حتما باید یکنفر کشته بشه بلکه خواسته جلوی اینکارو بگیره که موفق بوده که هم اکنون نیز سلمان رشدی در ترس وخفا زندگی میکنه واین برای او از مرگ بدتره
    • بدون نام IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
      21 8
      اولويت چندم اختصاص ارز هستش؟ ارز دولتي ميگيره يا آزاد؟؟؟!!!
  • بدون نام IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    81 15
    این پولو خرج نیازمندا بکنن که کمم نیستن
  • بدون نام IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    38 4
    آنوقت چه جوری ثابت کنم که من کشتم ؟! چه جوری این پول را بگیرم؟! می دونید مشکل میزان پولی که می دید نیست! مشکل این دوتا سوالی که گفتم والا من حاضرم نصف ش را هم نگیرم و مال خود شما باشه ولی این دوتا سوال را برای من حل کنید بقیه ش با بنده . خیلی نوکریم . چاکریم . جواب را همین جا بگذارید.
  • قاتل غیر بلفطره EU ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    20 45
    من پول نمی خوام فقط یک شغل و و ام ازدواج بهم بدید و البته پاسپورت و یک اسلحه تا برم کلش رو بترکونم بفرستم هوا ، یعنی از ایک یک میلیاردو پانصد میلیون نفر مسلمان یک نفر نمی تونه سلمان رشدی رو بکشه ؟؟
  • بدون نام IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    12 43
    من انگلیس آدم دارم می تونم بگم یه گوله توی سرش خالی کنن ، می گم همه محافظ هاش را هم بکشند ،فقط چه جوری ثابت کنم من کشتم!
  • بدون نام IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    91 4
    من یک معلم هستم دو تا خواهر با یک چادر مشترک در دو شیفت مخالف می آمدند دانش آموزی سر کلاس خودم گفت ما دو ماه است گوشت نخورده ایم
  • بدون نام IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    12 67
    اگر حکم امام در مورد سلمان رشدی اجرا مشد الان شاهد چنین اعمال ننگینی نبودیم
  • محمد رسول چاوشی IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    11 57
    با سلام من برای کشتن سلمان رشدی ملعون اعلام آمادگی میکنم چگونه میتوانم با نماینده ولی فقیه ارتباط برقرار کنم ؟
    • esteghlali IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
      22 8
      دوست عزیز مطمنن کشتن سلمان رشدی هیچ نفعی برای اسلام و مسلمونا نداره فقط باعث تفرقه بیشتر بین مردم جهان با ادیان مختلف میشه سازندگان این فیلم هم نیتشون همین بوده چون قطعا عواقب کارشون رو میدونستن
  • بدون نام IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    75 6
    راستی از زلزله زدگان چه خبر؟
  • بدون نام IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
    31 5
    میدونید که دلار گرون شده پس این مبلغ را ضرب بر 2400 تومان کنید
    • بدون نام IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
      14 0
      دلار2650تومانه عزيزم ضمنا هم من وهم شما فهميديم كه پول وسوسه مياره اشتباهه كه ميگن پول عين چرك دست مي مونه اينها براي ما فقرا گفته اند نفهميده زندگي كنيم چرا نمي تونيم مسافت كنيم چون چرك دست را نداريم اگه داشتيم ما هم به همه جا مي رفتيم وخيلي چيزهاي ديگر.....................
  • خلیج فارس IR ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
    16 59
    مسلمان برای پول آدم نمیکشه بلکه از روی تکلیف این کارو میکنه......
    • ناشناس IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
      17 4
      پس بگو چرا تو کشورهای مسلمان این همه بمب گذاری انتهاری میشه از عراق گرفته تا پاکستان و افغانستان و سومالی وسودان ...
  • بدون نام IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
    4 43
    باید برای این کارگردان حکم قتل صادر شود سلمان رشدی که به تاریخ (ببخشید به جهنم) پیوست
  • بدون نام IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
    16 5
    من كاري به متن خبر ندارم اما يه نگاه به عكس خبر بندازيد و نوشته روي پلاكارد! فكر نمي كنيد همچين شعارهايي به اسلام هراسي و اسلام ستيزي در دنياي غرب دامن مي زنه؟ بهتر نيست در كنار تنبيه توهين كنندگان به قرآن و اسلام به فكر اصلاح گفتمان خودمون در مواجه با فرهنگ غير اسلامي هم باشيم؟
  • بدون نام IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
    25 3
    روي آن پلاكارد جلوييه نوشته "اسلام دنيا را تسخير مي كنه آزادي ميتونه بره به جهنم" فكر مي كنيد واكنش طبيعي يه غير مسلمان به اين جمله چيه؟! اسلام اينجوري هيچ وقت دنيا رو تسخير نخواهد كرد. بلكه با منطق و دوستي مهرورزي اين كار رو مي كنه.
  • ايزدي IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
    8 14
    سلمان رشدي ازترس مخفيگاه خودش را تغيير ميدهد
  • بدون نام IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
    9 15
    سلمان رشدی را باید کشت نه بخاطر پول بلکه بخاطر تکلیف شرعی