+ A - سه شنبه 28 شهریور 1391 - 16:50:00 چاپ
امتیاز به مطلب 8 نفر

وزیر ورزش و جوانان: هیچ سایت همسر یابی مجوز ندارد/ جوانان مراکز همسر یابی را ضروری می‌دانند

جامعه > خانواده - وزیر ورزش و جوانان گفت: هیچ یک از سایت‌های همسریابی و مشاوره‌ای از طرف وزارت ورزش و جوانان و سازمان سابق ملی جوانان مجوز دریافت نکرده‌اند.

محمد عباسی در حاشیه برگزاری جلسه ستاد ساماندهی ازدواج جوانان و در جمع خبرنگاران، افزود: وزارت ارشاد به سایت‌های مختلف مجوز می‌دهد، اما پس از تصویب نهایی آیین نامه ازدواج قرار است وزارت ورزش و جوانان و با وزارت ارشاد در زمینه شرایط لازم برای صدور مجوز برای سایت‌های همسریابی مذاکره کند.
وزیر ورزش وجوانان درباره فعالیت سایت‌های همسریابی تاکید کرد: مشاوره عالمانه یکی از موضوعاتی است که می‌تواند به ازدواج عالمانه کمک کند، بنابراین ضرورت برخورداری از مراکز مشاوره علمی احساس می‌شود و در نظرسنجی که از جوانان انجام شد آنان نیز این مراکز را ضروری می‌دانستند.
مسکن ووام قرض الحسنه می‌تواند در ازدواج جوانان موثرباشد
وی با اشاره به موضوع دوم جلسه امروز ستاد ساماندهی ازدواج جوانان گفت: جامعه ما در زمینه ازدواج با دغدغه‌هایی مواجه است. سن ازدواج و میزان طلاق در برخی نقاط کشور به ویژه کلان شهرها مانند تهران افزایش یافته است، بنابراین برای حل این موضوع لازم است راهکارهایی ارائه شود و از همه فرصت‌های دستگاه‌ها در این زمینه در جهت ترویج ازدواج آگاهانه، پایدار و آسان استفاده شود.
وزیر ورزش و جوانان افزود: در این جلسه گزارش‌هایی ارائه شد و مولفه‌های موثر در زمینه ازدواج جوانان مطرح شد. مسکن ووام قرض الحسنه می‌تواند در زمینه ترویج و ترغیب ازدواج جوانان موثرعمل کند.
وی در پاسخ به پرسشی در زمینه مشخص نشدن اختیارات وزارت ورزش و جوانان در حوزه جوانان از سوی مجلس، گفت: اینطور نیست که وزارت جوانان کل موضوعات مربوط به جوانان مانند اشتغال و مسکن را پوشش دهد؛ بلکه بر اساس قانون پنجم توسعه قرار است وزارتخانه‌های مختلف به این موضوع بپردازند و عملکرد آنان در زمینه جوانان را وزارت ورزش و جوانان پیگیری و پایش کند.
عباسی تاکید کرد: اختیارات وزارت ورزش و جوانان همان اختیارات و وظایف سازمان ملی جوانان است.
4545
 

کلید واژه ها: محمد عباسی - جوانان -
نظرات 8
  • محمد سه شنبه 28 شهریور 1391 - 17:42:29
    29 9 پاسخ به این نظر
    همسري كه با صدها نوع تحقيق و شفارش خودي و پدر و مادر و فاميل پيدا ميكنيم اينجوريند واي به حال اينترنتي هاش !!
  • بدون نام سه شنبه 28 شهریور 1391 - 19:32:47
    23 7 پاسخ به این نظر
    آقا شما تخصص خود را اول مشخص کن در چه زمینی ورزشی شما تخصص داری ؟ اصلا ورزش می کنی ؟ بعد بلند شو بیا در مورد همسر گزینی جوانان که یک مسئله کاملا شخصی است حرف بزن
  • بدون نام سه شنبه 28 شهریور 1391 - 18:36:57
    20 12 پاسخ به این نظر
    پس چرا فیلتر نمیشن اگر مجوز فعالیت ندارند؟!؟!؟!
  • بدون نام سه شنبه 28 شهریور 1391 - 17:09:25
    19 11 پاسخ به این نظر
    مگه همسر کالاست که بخوای به دنبالش بیفتی تا بیابی؟ این حرفها چیه؟ همسر از آدم های پیرامون افراد انتخاب میشه نه از سایت که همه به هم دروغ میگن. دوستی می‌گفت من با یک نفر توی سایت دوست شدم و بعد از مدتی با هم قرار گذاشتیم. وقتی به آنجا رفتم حتی قیافه طرف مقابلم 180 درجه فرق می‌کرد. حال تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
    • سارا یکشنبه 7 آبان 1391 - 17:48:14
      2 0
      دوست محترم سلام.موضوع سایت های همسریابی در اصل چیز بدی نیست اما درصورتیکه توسط دلسوزان امر ازدواج جوانان تحت کنترل قرار بگیره.این مساله در کشورهای دیگه هم وجود داره اما خوب متاسفانه فرهنگش برای ما و خانواده هامون جانیفتاده که بنظرم کامل حق داریم اعتماد نکنیم... به امید روزی که کمتر به همدیگه دروغ بگیم.یاعلی
    • سارا یکشنبه 7 آبان 1391 - 17:48:15
      1 0
      دوست محترم سلام.موضوع سایت های همسریابی در اصل چیز بدی نیست اما درصورتیکه توسط دلسوزان امر ازدواج جوانان تحت کنترل قرار بگیره.این مساله در کشورهای دیگه هم وجود داره اما خوب متاسفانه فرهنگش برای ما و خانواده هامون جانیفتاده که بنظرم کامل حق داریم اعتماد نکنیم... به امید روزی که کمتر به همدیگه دروغ بگیم.یاعلی
  • مجرد جمعه 10 آذر 1391 - 04:29:10
    0 0 پاسخ به این نظر
    در جواب شما:خیلی هم وزیر محترم کار خوبی میکنن که به فکر ما جوانان در آستانه ی ازدواج هستیم این عوض تشکرتونه؟من امیدوام چه برای ما چه برای نسل بعد مفید باشه...اقلا وقتی متولیان نظارت داشته باشن خیالت راحته طرف اطلاعاتی که داده درسته بعد هم زوری که نیست هر کسی تو انتخابش آزاده از دکتر عباسی عزیز هم ممنونم که بستر ازدواج و همسرگزینی را برای ما فراهم میکنن.
  • elham پنجشنبه 12 بهمن 1391 - 20:37:46
    0 0 پاسخ به این نظر
    بنظرمن انسان ذاتش درست بياشه وگرنه اين انسانها كه در اينترنت هستندكه از فضا يا از بك دنياي ديگه نيومدند اينها همون انسانهاي معمولي هستندكه ماباهاشون سركارداربم به نظر شماهركدوم از اين اينترنتي ها اگر بخواهند در شهر خودشون كسي را سركار بگذاره يا بااحساس كسي بازي كنند نميتونند در سايتهاي همسريابي هم مثل همه جاكه خوب وبد داره اونجاهم همين طور هيت بنظرمن خوب وبد تواين سايتها دارن پاي هم ميسوزند شايد واقعا كسي واسطه اي نداشته باشه براي ازدواج منتهي ادم بايد خودش عقلشو كار بندازه كي گفته كه اگربعد از دوماه رابطه براي شناخت كه قرار است به خواستگاري بياد دختر يا پسر از همديگر پول بخوان وبعد منجر به فراري شدنش بشه اخه كدوم ادم عاقل مياد پولش رو دست كسي ميده كه هنوز هيچ نسبتي باهم ندارن
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.