امضای 164 نماینده پای نامه حمایت از عملکرد مرتضوی را امروز در صحن علنی مجلس، پر حاشیه شد.

زهرا تالانی: رئیس مجلس هم در اعتراض گفت: "برخی از آقایان گفتند اصلا این نامه تحت عنوان دیگری نوشته و امضا گرفته شده است، این کارها نادرست است."

در همین زمینه با کمال الدین پیرموذن نماینده اردبیل گفت و گویی را انجام دادیم.وی از کسانی بود که امروز تذکر داد. او گفت: "این امضا با سیاست و کیاست خاصی برای تغییر ساختار صندوق تامین اجتماعی به سازمان جمع شد و نمایندگان نسبت به آن اعتراض دارند."
گفت وگوی خبرآنلاین با پیرموذن را بخوانید:


شما امروز نسبت به امضای 164 نفر از نماینده های مجلس برای حمایت از آقای مرتضوی تذکر دادید. این امضا چرا جمع شد و بعد مخالفتها نسبت به آن اعلام شد؟
این امضا با سیاست و زرنگی خاصی برای تغییر ساختار صندوق تامین اجتماعی به سازمان جمع شد، اما دیروز خبرگزاریها اعلام کردند که 164 نفر از نمایندگان نامه ای را در حمایت از قاضی معلقی که در پرونده مهم ملی متهم بزرگی است امضا کرده اند. برای همین خود نمایندگان هم از این دروغ متعجب بودند.


خبرگزاریها خبری که به آنها داده شده بود را منعکس کردند.
من نمی دانم چه کسی این خبر را به رسانه ها داده است. اما امروز تعدادی از نمایندگان به آقای توکلی اعتراض کردند و حتی یک نماینده هم امضای خود را تکذیب کرد.


یعنی نمایندگان بدون اینکه متنی ببینند آن را امضا کردند؟
من چون امضا نکردم در مورد متن اطلاعی ندارم.اما برخی نمایندگان می گویند متن نامه تغییر کرده و من نمی توانم در این مورد اظهار نظر کنم.من در تذکر امروز هم گفتم که شان مجلس بالاتر از این است که از یک فرد حمایت کند و چون ایشان حکم قضایی دارند ما هم باید به عنوان نماینده مردم از آن تبعیت کنیم. افکار عمومی نسبت به مرتضوی، نظر منفی دارد آنوقت چطور ما می توانیم حمایت کنیم؟


دیوان عدالت کشور عنوان کرد حکم در مورد برکناری مرتضوی اجرا شده و برای انتصاب جدید دوباره باید طرح شکایت شود.آیا نمایندگان به دنبال شکایت مجدد هستند؟
من خودم به شخصه نه.اما می دانم که برخی نمایندگان به دنبال این موضوع هستند.البته بیشتر دنبال دستگاهی هستند که چنین امضاهایی را جمع کرده است.
47232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 244538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عبدالهي IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    48 0
    به قول حضرت امام (ره) كاري نكنيد كه مردم شما را با اردنگي بيرون كنند . مردم مسئولاني را مي خواهند كه براي رضاي خدا خالصانه به مردم خدمت كنند و لا غير . حمايت بيجا از حسن و تقي راه به جايي نمي برد . خدا نياورد روزي را كه مردم خود وارد عمل شوند . آيا مجلس كار مهمتري ندارد ؟ براي زلزله زده ها كه از فرط سرما نمي دانند چه كنند چاره اي بيانديشيد. براي بيكاري مردم به ويژه جوانان تحصيل كرده چاره اي بيانديشيد . من سه فرزند مهندس دانشگاه شريف و تهران دارم ولي هنوز يكي از آنان كار پيدا نكرده است . اين به زبان علمي يعني يك سوم وعده هاي داده شده براي ايجاد دو ونيم ميليون شغل عملي نشده است . گرچه ايشان در ساوجبلاغ گفتند براي ايجاد دو و نيم ميليون شغل هيچ مشكلي نداريم! ولي نشد.
  • بدون نام IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    55 0
    یعنی شما و دیگر نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تاکنون نمیدانستید که مردم از اعمال مرتضوی و همراهانش در ان بازداشتگاه کذایی متنفرند.حاشا به ذکاوت تان
  • پای ثابت IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    31 0
    خوب بعد؟
  • بدون نام IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    67 0
    شاه رو اسون تر از مرتضوی برکنار کردیم
  • بدون نام IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    11 0
    شناسائی حامی مرتضوی از بر کناری او مهم تر است
  • بدون نام IR ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    11 0
    ادم شاخ درمیاره یه مرتبه بفرمایید رئیس جمهور بعدی هم سعید مرتضویه ملت رو راحت کنید.
  • بدون نام IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
    12 0
    این مرتضوی کیست که برکناری اش این همه مشکل ایجاد کرده است .
  • بدون نام IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
    0 0
    طی مکان ببین وزمان درسلوک شعر!!!! کاین طفل یکشبه ره صدساله میرود!!!