+ A - شنبه 1 مهر 1391 - 19:20:00 چاپ

سردار جعفری: دشمنی رژیم صهیونیستی با ایران به درگیری فیزیکی ختم می‌شود/ باید برای جنگی آماده شویم که ماهیت آن با ماهیت جنگ هشت ساله متفاوت است

سیاست > نظامی - فرمانده سپاه با جدی خواندن دشمنی اسراییل با اسلام و انقلاب، تهدیدات این رژیم علیه کشورمان را دشمنی‌ دانست که نهایتا به درگیری فیزیکی ختم می‌شود.
سردار جعفری در حاشیه افتتاح دومین نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های بهداری در رزم نیروهای مسلح که به همت معاونت بهداری نیروی زمینی سپاه برگزار شد، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره‌ی تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه ایران، اظهار داشت: تهدیدات آنها تنها ثابت می‌کند که دشمنی آنها با اسلام و انقلاب جدی است و نهایتا این دشمنی‌ها به درگیری فیزیکی ختم خواهد شد.
اهم سخنان فرمانده سپاه در ادامه به نقل از ایسنا می آید:
  • ما تمام تلاش خود را بر این می‌گذاریم که توان دفاعی خود را بالا ببریم تا اگر تعرضی شد یا بی‌عقلی از جانب آنها صورت گرفت، با توان دفاعی بالا از خود و دیگر کشورهایی که به کمک ما نیاز دارند، دفاع کنیم.
  • زمان در حال گذر است و شرایط به شدت متغیر و متحول می‌شود و اگر جنگی رخ دهد، دیگر جنگ هشت ساله با آن شرایطی که ما در مظلومیت قرار داشتیم نخواهد بود.
  • امروز نیروهای مسلح ما و بویژه سپاه از توانمندی‌ها، تجهیزات و تجربه هشت سال دفاع مقدس در عرصه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برخوردار است. در روزی که دست ما خالی بود، آنها نتوانستند کاری انجام دهند، چه رسد به امروز.
  • کسی جرات حمله به ایران را ندارد. جنگ رخ خواهد داد اما اینکه کجا و کی باشد معلوم نیست. انقلاب اسلامی مرز ندارد و تجربیات ما تنها متعلق به ما نیست بلکه ما باید تجربیاتی را که در طول انقلاب و بویژه هشت سال دفاع مقدس به دست آوردیم، به روز کنیم و به دیگران نیز انتقال دهیم.
  • لکه ننگ و غده سرطانی یعنی اسرائیل با ما سر جنگ دارد اما اینکه کی جنگ رخ دهد معلوم نیست. اکنون تنها راه مقابله را جنگ می‌دانند اما آنقدر احمقند که ارباب‌های آنها باید جلویشان را بگیرند.اگر کاری را شروع کردند، نقطه نابودی و اتمام ماجرای آنهاست. این اتفاق بالاخره رخ خواهد داد؛ چراکه انقلاب با این شتاب که به سمت اهدافش حرکت می‌کند، برای آنها قابل تحمل نیست و بالاخره روزی شرایط جنگی را به وجود خواهند آورد.
  • حتی اگر عقلانیت هم به خرج داده شود اما این حادثه رخ می‌دهد. همه می‌دانند که با قدرت نظام جمهوری اسلامی و بویژه در فرصت سی ساله‌ای که پس از انقلاب بوجود آمد، نمی‌توانند مقابله کنند اما تضمینی برای این عقلانیت وجود ندارد و ممکن است کارشان به جنون و دیوانگی برسد.
  • ما باید برای جنگی آماده شویم که ماهیت آن با ماهیت جنگ هشت ساله کاملا متفاوت است و هنر در این است که ما بتوانیم متناسب با جنگ آینده‌ای که در پیش داریم خود را تطبیق دهیم. ما باید با پایه و اساس قرار دادن تجربیات دفاع مقدس برای جنگ آینده آماده شویم، چراکه ماهیت آن بسیار متفاوت با جنگ گذشته خواهد بود.
27219
نظرات 54
  • بدون نام شنبه 1 مهر 1391 - 20:14:59
    پاسخ به این نظر
    بابا اسرائیل دچاره توهمه.
  • محمدی شنبه 1 مهر 1391 - 20:41:54
    پاسخ به این نظر
    دراین مدت احتمالی باقیمانده ما باید به حالت آمادگی صد درصد چه از نظر ایمان جهاد و فداکاری و چه نیروی رزمی چه از لحاظ سلاح برسیم تا همانند جنگ تحمیلی بتوانیم درمقابل متجاوزان ایستادگی و پرچم اسلام را به احتزاز بیاوریم.
    • بدون نام یکشنبه 2 مهر 1391 - 00:42:00
      ببخشید. این مدت باقی مانده، مثلاً تقریبی چقدره؟
  • بدون نام شنبه 1 مهر 1391 - 20:44:11
    پاسخ به این نظر
    روز بزرگ نزدیک است
  • بدون نام شنبه 1 مهر 1391 - 21:05:35
    پاسخ به این نظر
    آمريكا و اسراييل با هم هيچ غلطي نميتونن بكنن. اسراييل لبنانو نتونست بزنه ايرانو ميخواد بزنه؟؟؟
  • بدون نام شنبه 1 مهر 1391 - 21:11:43
    پاسخ به این نظر
    صحبت های ایشان جای تامل بسیار دارد.این که چه زمانی بهانه تراشی خواهند کرد و قصد حمله معلوم نیست.ولی چیزی که معلوم و روشن هست اینست که ما در طرح ها و نقشه های انها وجود داریم.ریشه این نقشه قطعا با 11سپتامبر و اشغال افغانستان و عراق وامروز سوریه اغاز شده ولی ته ان معلوم نیست ولی چیزی که ما میدونیم اینست که ما در وسط این ماجرا قرار داریم.همچنین اشغال لیبی بدست ناتو و بیرون انداختن چینی ها و روس ها و خیمه زدن بر روی منابع عظیم نفتی اشتها بی حد و حصر غرب به رهبری امریکا را نشان میدهد.اگر دوستان امروز میبینند چه بسا کشورهای عربی اشغال نمی شوند به علت تضمین های محکمی است که به غرب در مورد تامین انرژی و در ازای به رسمیت شناختن حکومت های انهاست.حرف اخر:باید به خدا از شر این گرگ صفتان پناه برد.
    • mohammad-s یکشنبه 2 مهر 1391 - 04:36:25
      سلام.درسته.من موافقم.در اینکه طمع انرژی بیگانگان رو به جنگ یا استثمار و چپاول کشورهای دیگه سوق میده،بی تردید درسته.ما باید از نظر نظامی قوی و قویتر بشیم تا توان دفاع و مواجهه با دزدانه بین المللیه انرژی رو داشته باشیم.هر چی باشه،ما کشوره ثروتمندی هستیم و تا قدرته دفاع نداشته باشیم،در امان نیستیم.
  • ramin شنبه 1 مهر 1391 - 21:14:17
    پاسخ به این نظر
    یعنی واقعا حالم از ایم اسرائیل به هم میخوره یعنی واقعا جرات میخواد به ایران حمله کنه دلم میخواد یه اسرائیلی این رو ببینه و بفهمه که بابا نه دولت مت ملت ما هم با شما دشمنی داره من درسته از وضعیت اقتصادی الان کشور اصلا راضی نیستم ولی اگر اسرائیل حکله کنه پوستشو میکنم
  • منصور نوین شنبه 1 مهر 1391 - 21:45:48
    پاسخ به این نظر
    حمله به ایران در قد و قواره اسرائیل نیست....
  • منصور نوین شنبه 1 مهر 1391 - 21:47:15
    پاسخ به این نظر
    دست خدا بالای همه دست هاست، جبه استکبار از تار عنکبوت سست تر است...
  • علی شنبه 1 مهر 1391 - 21:57:37
    پاسخ به این نظر
    واای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد. چقدر دلم میخواد این روزو ببینم
    • ساعد یکشنبه 2 مهر 1391 - 03:28:32
      سلام - با توجه به پیشرفت های نظامی کشور ولی هنوز هم در مظلومیت بسر می بریم
  • بدون نام شنبه 1 مهر 1391 - 22:11:53
    پاسخ به این نظر
    نخست وزیر فعلی اسرائیل یعنی ناتانیاهو کابینه ای بسیار افراطی و خطرناک تشکیل داده است است نمونه اش لیبرمن وزیر خارجه آنها که جزبش بسیار تندرو افراطی و جنگ طلب است. اما در مورد جنگ باید خیلی هشیار باشیم تا گرفتار افراد مجنونی مانند صدام حسین نشیم و تا حد ممکن از راه دیپلماسی جواب آنها را بدهیم. ذر مورد اضعارات سردار هم خواهش می کنم در مصاحبه هایشان بیشتر به موارد نظامی بپردازند و در مسائل سیاسی وارد نشوند زیر خلاف قانون است و به ضرر ما هم تمام می شود
    • سارا یکشنبه 2 مهر 1391 - 04:17:23
      شما اول برو ديكته ات رو خوب كن بعد بيا از مذاكره با اسرائيل ، كه فقط مثل زالو ها با خون سيراب ميشه حرف بزن! و اما راجع به سردار! ايشون فقط از يه نفر دستور ميگيره اونم رهبري عزيز هستند!
  • بدون نام شنبه 1 مهر 1391 - 22:12:56
    پاسخ به این نظر
    تنها نباید جلو را دید و برانداز کرد نیاز هست که در هر شرایطی پشت سر را هم نگریست....برویم گلستان سعدی را بخوانیم با دقت از سر صدق!
  • بدون نام شنبه 1 مهر 1391 - 22:25:58
    پاسخ به این نظر
    منم از اسرائیل بدم میاد ولی توی این شرایط اقتصادی سخت تورو خدا تو طبل جنگ نکوبید :(
  • بدون نام شنبه 1 مهر 1391 - 22:29:11
    پاسخ به این نظر
    ظهور خیلی نزدیک است...
  • بدون نام شنبه 1 مهر 1391 - 22:37:25
    پاسخ به این نظر
    بعد از جنگ جهانی دوم مولودی نا مشروع بنام اسرائیل شکل گرفت خدا میداند اگر جنگ دیگری در همان ابعاد رخ دهد بعد از پایانش چه چیزی از دل آن بیرون بیاید
  • بدون نام شنبه 1 مهر 1391 - 22:40:42
    پاسخ به این نظر
    چرا نظراتی منتشر میشه که اکثرا مخالف نظرات اکثریت است
  • محمدرضا شنبه 1 مهر 1391 - 22:41:23
    پاسخ به این نظر
    امام حسن (ع) با معاویه رویه صلح در پیش گرفت. حال ما نمی گوییم با آنها صلح کنیم و همه چی گل و بلبل شود. اما طرح این بحث که جنگ حتما رخ خواهد داد اما در یک زمان نامعلوم، حتی اگر 100 درصد پیروز هم باشیم هزینه ای جز در استرس ماندن ملت مسلمان ما و صرف هزینه های مالی و جانی و فکری چیزی به بار نمی آورد. پس حکیمانه تر این بود که در عین نشان دادن اقتدار دم از جنگ نمی زدیم. چراکه آن ها با نگاه به توانمندی ها و روحیه جوانان ما خوب می دانند که ایران هیچ گاه طعمه شیرینی برای متجاوزان نبوده است و نخواهد بود!
  • میلاد شنبه 1 مهر 1391 - 22:50:49
    پاسخ به این نظر
    سلام اصلا ما کشوری با نام اسرائیل داریم؟؟؟
  • بدون نام شنبه 1 مهر 1391 - 22:54:20
    پاسخ به این نظر
    چقدر دلم برای آژیر قرمز و رادیو وقت گفتن "شنوندگان عزیز توجه فرمایید شنوندگان عزیز توجه فرمایید ..." و دیوار نوشته های جنگ جنگ تا پیروزی تنگ شده. بسیار بسیار خوب است.
    • بدون نام یکشنبه 2 مهر 1391 - 02:40:48
      شما تو همون انگلیس بمون .... بزار داخل کشوریها درباره دلتنگی هاشون نظر بدن.
    • بدون نام یکشنبه 2 مهر 1391 - 02:59:33
      یعنی با این نظرت نشون دادی که.... دوست داری دوباره همه ی مادرای رزمنده ها شبانه روز به عکس پسرشون نگاه کنن و یک چششون خون باشه یک چششون اشک؟
    • بدون نام یکشنبه 2 مهر 1391 - 03:28:18
      از اینترنت دانلود کن هر روز تو خونه گوشش کن خوب!
    • فرید یکشنبه 2 مهر 1391 - 04:47:52
      بله شما ببین نظر 80 میلیون نفر دیگه چیه از انگلیس نظر نده
    • بدون نام یکشنبه 2 مهر 1391 - 06:02:09
      چه اشکالی داره نظرش رو داره تازه خودتونم که خارجی هستید ظاهرا.
    • بدون نام دوشنبه 3 مهر 1391 - 00:18:45
      معل.مه از جنگ فقط صدای آژیرش متوجه شدی. اگر در دوره جنگ مجبور بودی شبها در ظلمت و تاریکی به دنبال یک جای امن و بگردی و توی گوشهات رو بخاطر انفجارهای متعدد انواع سلاحها مجبور میشدی پنبه بچپونی و خیلی چیزهای ناگفته دیگه .......... اینطور آرزو نمی کردی.
    • بدون نام دوشنبه 3 مهر 1391 - 00:18:46
      معل.مه از جنگ فقط صدای آژیرش متوجه شدی. اگر در دوره جنگ مجبور بودی شبها در ظلمت و تاریکی به دنبال یک جای امن و بگردی و توی گوشهات رو بخاطر انفجارهای متعدد انواع سلاحها مجبور میشدی پنبه بچپونی و خیلی چیزهای ناگفته دیگه .......... اینطور آرزو نمی کردی.
  • بدون نام شنبه 1 مهر 1391 - 23:03:48
    پاسخ به این نظر
    تا آینده وقت است، فعلا بحران تورم و بیکاری را حل کنید
  • m16 شنبه 1 مهر 1391 - 23:13:27
    پاسخ به این نظر
    به اميد روزي كه صلح در بين فرزندان ادم(ع) برقرار باشه.
    • بدون نام یکشنبه 2 مهر 1391 - 02:15:20
      به امید نابودش شیاطین جن و انس
  • بدون نام شنبه 1 مهر 1391 - 23:28:49
    پاسخ به این نظر
    برای اعراب قوم گرای منطقه که کم هم نیستند بهتر از این نمیشود که ایران و اسراییل جان هم بیفتند و همدیگر را ضعیف کنند. تا مگر به مطامع دیرین خود برسند.
  • سولماز شنبه 1 مهر 1391 - 23:30:55
    پاسخ به این نظر
    به رژیم جعلی میگم که به فیل لگد نزن ! مورچه .............
  • سید محمود یکشنبه 2 مهر 1391 - 00:51:49
    پاسخ به این نظر
    مانند تمام عرصه های تاریخ ایران زمین غیرت ایرانی را به تمامی دشمنان اسلام نشان خواهیم داد
  • نیما یکشنبه 2 مهر 1391 - 02:26:43
    پاسخ به این نظر
    اسراییل خودش نوچه و جاده صاف کن جنگی امریکاست و نباید با یه مشت شعار خاله زنکی, بهونه دست دشمن و دلالان اسلحه داد. حتی اگه پیروز یه جنگی هم باشیم بازم ضررش بیشتره.
  • بدون نام یکشنبه 2 مهر 1391 - 02:49:14
    پاسخ به این نظر
    می خواهند قیمت ارز را زیاد کنند
  • سالار یکشنبه 2 مهر 1391 - 03:09:12
    پاسخ به این نظر
    من از جنگ متنفرم
  • محمد یکشنبه 2 مهر 1391 - 03:11:36
    پاسخ به این نظر
    تاوان اين جنگ را چه كسي بايد پرداخت كرد نميشه بجاي جنگ كار ديگري كرد فقط نياز به يك مديريت درست ميباشد
  • بدون نام یکشنبه 2 مهر 1391 - 03:46:17
    پاسخ به این نظر
    خدایا ،جنگ نشه لطفا.
  • عرفان یکشنبه 2 مهر 1391 - 03:55:37
    پاسخ به این نظر
    تو قران و روایات وعده نابودی اسراییل داده شده حضرت علی هم میفرماید هنگام ظهور حضرت مهدی سپاه ایران به اسراییل حمله میکند و یک یهودی هم باقی نمی گذارد(قریب به مضمون). راستی گرانی بسیار زیاد هم از نشانه های ظهور است که پیامبر هم در این مورد سخن گفته.پس این جنگ در اینده ای نه چندان دور اتفاق می افتد
  • بدون نام یکشنبه 2 مهر 1391 - 04:02:00
    پاسخ به این نظر
    مرگ بر اسرائیل
  • mohammad-s یکشنبه 2 مهر 1391 - 04:12:30
    پاسخ به این نظر
    سلام و درود بر سردار جعفری و امثاله ایشون.سرداره عزیز،امیدوارم خداوند به شما و دیگره عزیزان که برای دفاع از وطن همه جوره کم نگذاشته اید و تمرکز بر بالا بردن توان رزمی و دفاعی کرده اید،سلامتی بده.هیچ کشوری با وجود چون شما،جرات تعرض به ایرانه عزیزمون رو نداره.مطمئنم که بیگانگان دیوانه نیستند و به کشور ما تعرض نمیکنند.چرا که شما تنها نیستید.شما 70000000 جمعیته توانمند و غرور آفرینید.توفیقه روز افزونتان خواسته ی ملت ایرانه.
  • محمد یکشنبه 2 مهر 1391 - 04:54:22
    پاسخ به این نظر
    روز مرگ این رژیم جعلی نزدیکه.نصر من الله وفتح قریب
  • علی ذوالقدری یکشنبه 2 مهر 1391 - 05:07:08
    پاسخ به این نظر
    ما بسیارم . با آرمانهای بلند انقلاب بودیم و هستیم و خواهیم بود .
  • بدون نام یکشنبه 2 مهر 1391 - 05:40:10
    پاسخ به این نظر
    امیدوارم هیچ جنگی رخ ندهد. هنوز زخم های قبلی ترمیم نشده
  • بی نام یکشنبه 2 مهر 1391 - 06:51:57
    پاسخ به این نظر
    20سال از جنگ می گذره و هنوز که هنوزه تبعات مختلف اون رو چه از نظز اقتصادی و چه اجتماعی داریم می بینیم.
    • فدايي رهبر پنجشنبه 6 تیر 1392 - 12:05:06
      شمايي كه تو امريكا زندگي ميكني از درد ملت چه ميدونيد ما انقلاب كرديم وباي همه چيزش ايستاديم وبه اميد خدا به زودي همه چيز درست ميشه
  • *** یکشنبه 2 مهر 1391 - 12:48:18
    پاسخ به این نظر
    آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است با دوستان مروت با دشمنان مدارا
  • بدون نام یکشنبه 2 مهر 1391 - 14:02:22
    پاسخ به این نظر
    چرا نميشه به اين نظرات راي داد؟
    • بدون نام یکشنبه 2 مهر 1391 - 20:59:30
      عجب سؤالی. واقعاً چرا نمیشه؟.............
  • شهاب یکشنبه 2 مهر 1391 - 17:30:07
    پاسخ به این نظر
    حدود ده سال است كه درباره حمله قريب الوقوع اسرائيل يا امريكا به ايران مي گن اما تا حالا هيچ خبري نشده توان نظامي ايران هم چند برابر ده سال پيش شده مثلا اگه ده سال پيش مي گفتن ايران 500 فروند موشك شهاب داره الان خدا مي دونه چند تا داره شايد صد هزار داشته باشه . پس عاقلانه نيست الان با ايران درگير شن . اما چرا اين حمله صورت نگرفته علتش اينه كه اين جنگ با تمام جنگهاي قبل از اين تفاوت خواهدداشت و تنها شبيه اين جنگ جنگ امريكا و ژاپن در جنگ جهاني دوم است كه منجر به بكار گير ي سلاح اتمي شد. مسلما پاسخ ايران شديد خواهد بود اما اگر اين شدت به حدي باشه كه اونا پيش بيني نكرده باشن و زير ضربات مداوم ايران خورد شن احتمالا از سلاح اتمي استفاده خواهند كرد. و پاسخ ايران هم اتمي هست
  • بدون نام یکشنبه 2 مهر 1391 - 19:51:56
    پاسخ به این نظر
    هرگاه دشمن بفهمد يك اسلحه كمتر از ان داريم بلادرنگ حمله ميكند.
  • پرهام یکشنبه 2 مهر 1391 - 20:58:19
    پاسخ به این نظر
    ما رو مجبور به شفاف سازی در سطح وب می کنید !!! دیروز نظری که دادم و تایید نکردید بماند گزینه های مثبت و منفی رو هم برداشتید چرا ؟؟؟
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.