بیشتر گلایه ها به محدوده میدان انقلاب تهران بر می گردد. با اینحال روابط عمومی مبین نت تاکید دارد این منطقه جزو مناطق تحت پوشش این شرکت است و اگر مشترکی در این مناطق با مشکل مواجه است، حتما باید این موضوع را با مرکز خدمات مشترکین این شرکت در میان بگذارد.
با این وجود بازهم مشتریان مبین نت برای ما می نویسند: لطفا مشکل کندی سرعت وایمکس مبین نت در ساعات بامدادی و در طول روزرا پیگیری کنید.این درحالی است که در محدوده میدان انقلاب تهران آنتن مبین نت وجود ندارد در حالی که تعداد زیادی مشترک در این محدوده در حال استفاده از وایمکس هستند و نزدیکترین آنتن در خیابان امام خمینی هست که با مشترکان این محدوده که کل منطقه 11 می شود،سرعت ما به شدت کاهش پیدا میکند و همچنین پاسخگو نبودن و بی تعهدی نسبت به شکایات مردم و عدم ارائه کد 17 رقمی پیگیری شکایت طبق قانون سازمان تنظیم مقررات رادیویی را پیگیری کنید.
در همین زمینه، روابط عمومی شرکت ارتباطات مبیننت میگوید این شرکت در حوالی منطقه یاد شده چندین دکل دارد. به همین دلیل مشترکانی که در دسترسی به اینترنت با مشکل مواجه هستند، میتواننداین موضوع را با مرکز خدمات مشترکین مبیننت به شماره تلفن 096790 اطلاع دهند یا به سایتwww.mobinnet.ir مراجعه کنند و مشکل خود را در بخش صدای مشتری ثبت کنند.
با اینحال در صورت عدم پاسخگویی، خبرآنلاین این موضوع را پیگیری خواهد کرد.
45/221
نظر شما