+ A - یکشنبه 16 مهر 1391 - 21:19:00 چاپ
امتیاز به مطلب 92 نفر

برای دیدن سایت وزارت اطلاعات اینجا را کلیک کنید

فناوری اطلاعات > اینترنت - نسخه بتای سایت وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران راه اندازی شد.

به گزارش خبرآنلاین نسخه بتای سایت رسمی وزارت اطلاعات تحت عنوان http://www.vaja.ir راه اندازی شد.

بر این اساس کاربران ایرانی می توانند به جای تماس با شماهر تلفن 113 ار این به بعد از طریق این سایت با این وزارت خانه تماس داشته باشند.در این سایت جدیدترین اخبار، مصاحبه ها، عکس ها و فیلم های مربوط به حوزه امنیت را ببینید. همچنین هشدارهای امنیتی را نیز در باکسی جدا ببینید. داستان های اطلاعاتی و سازمانهای اطلاعاتی نیز دو منوی دیگری هستند که در این سایت به چشم می خورد.

گفتنی است این سایت روی آی پی داخلی مخابرات 2.187.252.11 ست شده و کاربرانی ایرانی از داخل فقط به این سایت دسترسی خواهند داشت.(کاربران با وی پی ان و یا با آی پی های خارجی نمی توانند به این سایت دسترسی داشته باشند)

برای دیدن این سایت اینجا را کلیک کنید.

 

5656

مطالب مرتبط
نظرات 144
  • بدون نام یکشنبه 16 مهر 1391 - 23:13:55
    69 45 پاسخ به این نظر
    برای این نمیزارن از خارج کسی ببینه که هک نشه ضایع بشن!
    • بدون نام دوشنبه 17 مهر 1391 - 15:43:31
      55 55
      کاربر محترم. یکی از اهداف راه اندازی شبکه ملی اطلاعات جلوگیری از دسترسی غیر مجاز به منابع اطلاعاتی کشور است و هر کشور با توجه به سیاست های خاص خود نسبت به تامین امنیت اطلاعات خود چه در فضای سایبری و چه در فضای فیزیکی اقدام می نماید. به طور کلی ایجاد محدودیت برای بازدیدکنندگان خاص جزئی از اختیارات مدیر سایت می باشد که با توجه به شرایط این تصمیم گیری را انجام می دهد. با تشکر
    • بدون نام جمعه 21 مهر 1391 - 02:03:16
      10 25
      دوست بدون نام دوم کاملا جو گیر شده‌!!!!!!
    • گمنام جمعه 6 تیر 1393 - 21:06:40
      5 0
      خدا قبول کنه یا زهرا
  • سعید یکشنبه 16 مهر 1391 - 22:10:45
    48 17 پاسخ به این نظر
    با آی پی ایران هستم آدرسش را که باز میکنم فقط صفحه وب سایتش هر 2 ثانیه رفرش میشه و هیچی لود نمیکنه !!
    • بدون نام دوشنبه 17 مهر 1391 - 00:24:07
      26 13
      واسه من راحت اومد بالا
    • بدون نام سه شنبه 18 مهر 1391 - 23:53:52
      16 13
      من مشکلی ندیدم به راحتی باز شد.
    • بدون نام سه شنبه 18 مهر 1391 - 23:55:47
      16 7
      داخل برخی از ضفحاتش این پیام رو می ده: Information disclosure has been erased! یعنی چی؟
    • vpn یکشنبه 23 تیر 1392 - 19:55:25
      6 1
      من الان با vpn استفاده کردم باز شد ؛ عجب تکنولوژی ای استفاده کرده اند.
  • بدون نام دوشنبه 17 مهر 1391 - 03:34:02
    35 4 پاسخ به این نظر
    دوستان جهت ثبت آی پی خود می‌توانید به این سایت مراجعه فرمایید ... :دی
  • بدون نام یکشنبه 16 مهر 1391 - 23:07:34
    29 23 پاسخ به این نظر
    قبلا که آرم سازمان اطلاعات علامت الله بود خیلی بیشتر ابهت داشت تا این آرم جدید
  • سیدرضا دوشنبه 6 آذر 1391 - 05:33:38
    28 4 پاسخ به این نظر
    برای سلامتی حضرت حجت(عجل الله)ونایب برحقش حضرت اقاصلوات
  • ميلاد دوشنبه 13 آذر 1391 - 23:24:17
    26 11 پاسخ به این نظر
    سلام ميخواستم استخدتم وزارت اطلاعات بشم بايد چي كار كنم الان پيش دانشگاهي هستم؟؟؟؟؟
    • بی نام چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 01:18:46
      3 4
      تو تعین رشته باید بزند
  • رضا دوشنبه 17 مهر 1391 - 00:42:14
    23 9 پاسخ به این نظر
    سایت اصلا باز نمیشه ... با آی پی ایران
  • محمد دوشنبه 17 مهر 1391 - 00:59:03
    23 6 پاسخ به این نظر
    ولی من به راحتی بازش کردم و مشکلی نداشت ولی یکم قالب نامنظمه و رنگ بندی مطالب نا مناسبه و تو ذوق میزنه
    • احسان دوشنبه 28 مرداد 1392 - 21:39:23
      5 3
      پارتی ات کلفت است
  • am یکشنبه 16 مهر 1391 - 23:35:29
    20 9 پاسخ به این نظر
    جالبه برای من firefox 15 اخطار امنیتی می ده.
    • بدون نام سه شنبه 18 مهر 1391 - 23:52:20
      12 13
      سایت بانک رو هم اخطار امنیتی می ده. ظاهرا هر چیزی رو با استاندارد خودش چک می کنه
  • بدون نام شنبه 20 آبان 1391 - 00:58:28
    19 12 پاسخ به این نظر
    خیلی دوست دارم که یک مامور اطلاعاتی باشم دوست دارم یه مملکتم مفید باشم
    • داوود اربا بى یکشنبه 23 تیر 1392 - 15:12:23
      4 7
      بنده قسم مى خورم مى حواهم يك مامر اطلا عاتى باشم هم خارج از كشور وهم داخل كشور بخدا ازدلم مو كويم وشما يا ن از من اسفاده مى كنيد وبه من خر ج مصاريف حرج زن بجه هى تعمين كنيد ومن جانم به جمهورى اسلاامى بدا مى كنم يك مامور اعتمينا ن هرجه دشمنا ن جمهورى اسلاامى را به وزارت مى رسانم با شرط مدرك
    • سربازگمنام امام زمان دوشنبه 19 اسفند 1392 - 13:49:01
      3 7
      سلام درسته که عوامل وزارت اطلاعات خیلی زحمت می کشن ولی من اینجا میخوام از یه ارگان دیگه به نام سپاه وبسیج هم تشکر کنم واقعا زحمت اصلی رو اونا می کشن
  • سیدرضا یکشنبه 5 آذر 1391 - 01:53:52
    19 4 پاسخ به این نظر
    برای سلامتی اقامون صلوات.بسیارکارخوبی انجام شده
  • ساطع سه شنبه 18 مهر 1391 - 04:50:42
    18 7 پاسخ به این نظر
    سايت وزارت اطلاعات دو اشكال اوليه دارد: ١- بخش ارتباط با ما را ندارد. ٢- ذيل اخبارش جدول نظر براى خوانندگان ندارد. اين يك طرفه بودن اشكال اساسي و فني اين سايت است
  • حسین پنجشنبه 7 دی 1391 - 18:57:36
    18 5 پاسخ به این نظر
    چجوری میشه جذب شد؟
  • بدون نام دوشنبه 17 مهر 1391 - 01:49:43
    17 9 پاسخ به این نظر
    اصلا باز نمی شه
  • محمد حسین پیروزی سه شنبه 3 بهمن 1391 - 22:52:00
    16 3 پاسخ به این نظر
    میخواهم در وزارت اطلاعات امنیت کشور به عنوان سرباز گمنام امام زمان خدمت کنم
  • محمد رضا شاه حسینی دوشنبه 17 مهر 1391 - 22:07:25
    15 40 پاسخ به این نظر
    سلام ابتکار بسیار جالبی بود که سایت راه اندازی شد حالا دسترسی و اطلاع رسانی راحت تر شده به امید ظهور مهدی فاطمه خسته نباشید رحمت الله علیه
  • بدون نام دوشنبه 17 مهر 1391 - 12:42:27
    14 6 پاسخ به این نظر
    متاسفم واسه اینترفیس سایتشون
  • بدون نام دوشنبه 17 مهر 1391 - 01:51:11
    12 8 پاسخ به این نظر
    Server not found فقط پیغام میده
  • بدون نام سه شنبه 18 مهر 1391 - 13:12:20
    12 5 پاسخ به این نظر
    سايت اصلا باز نمي شه !!
  • سعید یکشنبه 8 بهمن 1391 - 21:38:35
    12 2 پاسخ به این نظر
    با سلام وصلوات بر محمد وآل محمد(ص) با احترام , 1) وزرات اطلاعات نهاد خبر رسانی مردمی دارد آگه دارد که بتوانیم بصورت داوطلب خدمت کنیم 2) نحوه جذب برای بسیجیان در سازمان وجود دارد خواهشمند است پاسخ بنده حقیر را در صورت صلاح دیده مراجع بدهید.
  • بدون نام دوشنبه 17 مهر 1391 - 01:51:35
    11 29 پاسخ به این نظر
    خیلی خوشحالم !
  • غلام رضا چهارشنبه 19 مهر 1391 - 18:11:00
    10 10 پاسخ به این نظر
    سپاس بابت سایت. به امید ایرانی پر از امنیت .
  • محسن یکشنبه 23 مهر 1391 - 03:37:52
    10 1 پاسخ به این نظر
    سایت به راحتی بازشدامااشکالی که داره بخش ارتباط بامانداره
  • یاسین سه شنبه 18 مهر 1391 - 17:32:38
    9 4 پاسخ به این نظر
    من هم مشکل سرور نات فوند رو دارم چه جوری وارد سایت بشم ؟ لطفا راهنمایی کنیید . ممن.ن
    • بدون نام سه شنبه 18 مهر 1391 - 23:52:42
      5 6
      سرویس پرووایدر شما اسمش چیست؟
  • حسین دوشنبه 22 آبان 1391 - 04:15:46
    8 5 پاسخ به این نظر
    یکی از ارزو هام اینه که یه مامور اطلاعات بشم وبتونم در زمینه های مهندسی فعالیت کنم اما اصلا نمیدونم برای رسیدن به این ارزو چه کار باید بکنم
    • محمد مهری چهارشنبه 12 تیر 1392 - 21:20:04
      9 1
      باسلام میخواستم بدونم من با مدرک دیپلم که الان در کنکور سراسری شرکت کردم میتوانم در وزارت اطلاعات شرکت کنم البته من برادرم هم نظامی هستن.لطفا راهنمایی کنید.
    • جلیل سه شنبه 13 خرداد 1393 - 15:02:05
      1 1
      منم دوست دارم ولی اگه راهش را پیدا کردی به من هم خبر بده .
  • بدون نام دوشنبه 17 مهر 1391 - 14:25:19
    7 5 پاسخ به این نظر
    یه مشکلی داره که نمی دونم چیه ولی نمی شه واردش شد
    • بدون نام سه شنبه 18 مهر 1391 - 23:53:12
      2 6
      کوکی ها را پاک کرده و مجددا تلاش کنید
  • علي دوشنبه 29 آبان 1391 - 22:02:15
    7 0 پاسخ به این نظر
    با تبريك به كاربران ايراني كه ميتوانند به سايت نهاد و سرويس مقتدر أمنيتي كشور شان دسترسي داشته باشند و نيز تبريك به سرباز ان گمنام و با صلابت امام عصر عج الله تعالي فرجه كه به اين احساس نياز ملت و دوستدار ان خود پاسخ مثبت دادند چون اين سايت لازم بود تا مردم بتوانند مأخذي براي مراجعه و مطالعه از اين نهاد مقدس داشته باشند اميدوارم اين قدم اين سايت به صحنه آنلاين خوش يومن و مبارك باشد و روز بروز پيشرفت كند و كانال ارتباطي جهت بازديد كنندگان سايت در آن تعبيه نمايند
  • mohammad یکشنبه 13 اسفند 1391 - 20:13:36
    7 4 پاسخ به این نظر
    سلام خسته نباشید میخواهم در دانشگاه وزارت اطلاعات ثبت نام کنم لطفا راهنمایی کنید با تشکر
  • سید مصطفی سه شنبه 26 شهریور 1392 - 22:05:40
    7 4 پاسخ به این نظر
    با سلام بنده دارای مدرک لیسانس مهندسی 25 سال سن دارم و دارای کارت پایان خدمت هستم و 12 سال سابقه بسیج دارم و دوره های مختلف بسیج را هم دیده ام در ضمن برادرانم نظامی هستند علاقه ی زیادی به خدمت در وزارت اطلاعات را دارم ولی نمی دانم از چه طریقی باید اقدام کنم. اگر وزارت اطلاعات عضویاب دارد مشخص است که عضویاب رفقای خودش را معرفی میکند و امثال بنده بی نصیب میمانیم. خواهشا اگه راهی پیدا کردید من رو هم در جریان بذارید.
  • سعید شنبه 11 آذر 1391 - 16:30:03
    6 1 پاسخ به این نظر
    با سلام بهتر است در این عصر ارتباطات، به جز شماره 113، شماره هایی دیگر در نظر گرفته شود(تلفن،دورنگار، ایمیل)
  • شهروند املشی دوشنبه 20 آذر 1391 - 22:56:56
    6 1 پاسخ به این نظر
    با کمال تاسف باید اذعان نمائیم انتظار افکار عمومی مردم ایران از سایت وزارت اطلاعات تاکنون محقق نشده است پس از گذشت حدود یک سال از وعده و عیدهای وزیر محترم اطلاعات مبنی بر راه اندازی سایت هنوز در مراحل آزمایشی سایت هستیم .
  • مجنون چهارشنبه 12 تیر 1392 - 14:56:59
    6 1 پاسخ به این نظر
    سلام.تمامی اون عزیزانی که علاقه دارن جذب واجا یا همون وزارت اطلاعات بشن دانشگاه سراسری باید شرکت کنن رشته های مدیریت اطلاعات،علوم سیاسی گرایش مطالعات امنیتی و علوم اجتماعی گرایش مطالعات امنیتی دانشکده ی امام باقر که برای وزارت اطلاعاته..نداشتن سوء سابقه،برخورداری از سلامت جسمی کامل کامل،عدم وابستگی خود و فامیل های درجه یک به احزاب و گروههای سیاسی از جمله ی شرایطشونه
  • نگار یکشنبه 20 مرداد 1392 - 01:25:40
    6 3 پاسخ به این نظر
    خانم ها هم میتونن به استخدام وزارت در بیان؟
  • Mehdi-mohamadi شنبه 7 بهمن 1391 - 23:27:00
    5 10 پاسخ به این نظر
    سلام من به سربازان اقاامام زمان.خسته نباشید.می خواستم بگم به عزیزدلم اقاخامنه ای بگوییدکه نوکر نمیخواد.اقاجان به خدااگه بزارین جاروکش خونه تون بشم هم میام.چرااقاهمه اونایی روکه مدرک بالاتردارن براسربازخودتون میگیرید مگه من که دیپلم تجربی دارم چه فرقی بااونا میکنم.مگه سربازاقابودن به مدرکه قربونتون.ارزوی سلامتی هم برااقادارم وهم براسربازان اقا.موفق باشید.درپناه خداوحضرت مهدی باشید.اگه اقاماروطلبیدبه ادرس ایمیل پاسخ بدید.(یامهدی عج)
  • سعید چهارشنبه 18 بهمن 1391 - 04:57:16
    5 1 پاسخ به این نظر
    باسلام به ساحت مقدس اقا امام زمان ونایب برحق اش امام خامنه ای وسربازان گمنامش اقا چرا استخدامتان سخته واصلا نمی دونم به کجا مراجعه کنم چون خیلی علاقه دارم با ضد انقلاب واشرار مبارزه کنم اما حیف نمیدونم.
  • نوید رحمانی دوشنبه 19 فروردین 1392 - 17:20:14
    5 4 پاسخ به این نظر
    با سلام و خسته نباشد من دارای امادگی جسمانی فوق العاده ای هستم و خیلی خوش فکر هستم در خواست همکاری با شما رو دارم 0 در بسیاری از موارد میتونم خیلی کمکتون کنم0
  • گمنام یکشنبه 20 مرداد 1392 - 22:48:51
    5 2 پاسخ به این نظر
    سلام ببخشید اصلا کسی پاسخگوی این همه سوالات هست؟؟؟من این همه سوال دیدم یه جواب ندیدم...!!!!!!.
  • میثاق جمعه 21 مهر 1391 - 15:51:43
    4 0 پاسخ به این نظر
    بهتر است یک بخش ارتباطی سریع مثل ایمیل برای ارتباط موثرتر در نظر گرفته شود.یک طرفه بودن این سایت از نقاط ضعف است.
  • مطهری -گیلان دوشنبه 29 آبان 1391 - 01:49:23
    4 0 پاسخ به این نظر
    فقدان بخش ارتباط با ما از اشکالات اولیه و اساسی سایت است
  • بی نام چهارشنبه 8 خرداد 1392 - 14:37:50
    4 4 پاسخ به این نظر
    سلام می خواستم بپرسم آیا خانوم ها هم می تونن تو سازمان اطلاعات استخدام بشن؟
  • حسین دوشنبه 3 تیر 1392 - 22:05:47
    4 4 پاسخ به این نظر
    خدایی این خیلی نامردیه که فقط باید پارتی داشته باشی تا بتونی جذب بشی
  • فرید رحمانی سه شنبه 18 تیر 1392 - 15:12:34
    4 2 پاسخ به این نظر
    باسلام،فرا رسیدن حولول ماه مبارک رمضان ماه مهمانی خدا را به تمام مسلملنان و بالعخص شیعیان جهان تبرک میگویم،انشاءالله طاعات و عباداتتون مورد قبول و اجابت درگاه حق قرار بگیرد.التماس دعا
  • سجاد جمعه 21 تیر 1392 - 00:49:21
    4 3 پاسخ به این نظر
    با سلام ، من يه مدت با سپاه همکاري کردم ولي دوست دارم اگر کاري از دستم بربياد واسه وزارت اطلاعات انجام بدم ، جانم فداي سيد علي .
  • amir دوشنبه 24 تیر 1392 - 17:03:27
    4 5 پاسخ به این نظر
    سلام دوستان من تنها دو آرزو دارم یکی خوب شدن مادرم و دیگری اینکه در وزارت اطلاعات استخدام بشم .. از همتون عاجزانه التماس میکنم کمکم کنید من میخوام استخدام این وزارت خونه بشم ؟؟؟؟؟؟؟
  • محمد مهری نام پدر.حسن یکشنبه 27 مرداد 1392 - 16:30:06
    4 5 پاسخ به این نظر
    به نام خدا. وبا عرض سلام وخستنه باشید به محضرحضرت ایت الله خامنه ای وتمامی سربازان گمنام امام زمان/عج/. بنده به سهم خودم از زحمات بی دریغ شماعزیزان تشکر میکنم.اما انتقادی هم دارم که البته اگر اسمش انتقاد باشد. ما لیاقت این که این عزیز را از نزدیک ملاقات کنیم نداریم پس از شما عزیزان که این پیام را میخوانید میخواهم به حضرت اقا برسانیدواگرلطف کنیدجوابش رابرایم به ایمیلم بفرستید اقاجان مانوکر شما هستیم ولی چه کسی گفته که این فقط مدرک بالایی هایند که میتوانند نوکری شمارابکنند وما دیپلمی ها در حسرت نوکری شما بمانیم بخدا ظلم است بنده برادر خودم در حفاظت اطلاعات ارتش مشغول خدمت ونوکری شماست پس به گونه ای به ماجوانان کنیدکه جزوسربازگمنام و همیشه باوفای شماباشیم به تحقیقات بیایید ود موردمن بپرسید
  • سيد محمد علي حسيني شنبه 23 شهریور 1392 - 15:31:13
    4 10 پاسخ به این نظر
    با عرض سلام خسته نباشي خدمت تمامي سربازان گمنام آقا امام زمان در سراسر ايران عزيز. ابنجانب متقاضي همكاري با اين نهاد مهم وكليدي نظلام ميباشم . خواهشمندم ايجانب را ( درباب عضو شدن ) راهنمائي فرمائيد . شايان ذكر است به زبان عربي آشنائي دارم
  • فرشید سه شنبه 12 آذر 1392 - 23:20:33
    4 2 پاسخ به این نظر
    عشق سربازان گمنام امام زمان (عج) سلامتیشون سلامت خدا حفظشون کنه
  • بدون نام دوشنبه 16 بهمن 1391 - 03:46:38
    3 5 پاسخ به این نظر
    بنام خدا با سلام و صلوات بر حضرت محمد (ص). آیا برای جذب در وزارت اطلاعات بین مذهب شیعه و سنی فرقی وجود دارد؟ لطفا راهنماییم کنید چطور ی میتوانم جذب این وزارت شوم.
  • هادی یکشنبه 22 بهمن 1391 - 05:23:34
    3 2 پاسخ به این نظر
    با عرض سلام خدمت همه کاربران محترمی که درخصوص سایت وزارت اظهار نظر نموده اند من بارها به سایت مراجعه کرده ام واز بخش های مختلف آن استفاده نمو ده ام سایت خوب و مفیدی است همین که این دستگاه امنیتی بر خلاف دستگاه های امنیتی دیگر کشورها به صورت کاملا مفید وارد فضای مجازی شده باید به دست اندرکاران آن احسن گفت خدا توفیق تان دهد انشاالله
  • عباس فدائیان چهارشنبه 14 فروردین 1392 - 22:50:23
    3 1 پاسخ به این نظر
    با عرض سلام من سابقه 15 ماه در جبهه را داراهستم وعلاقه شدیدی جهت کار در سازمان شما را دارمومدرک تحصیلی من دانشجوی معماری هستم ایا می توانم با سازمان شما همکاری داشته باشم .لطفا اگه امکان داره جواب بدهید .
  • محسن دوشنبه 21 مرداد 1392 - 14:35:37
    3 4 پاسخ به این نظر
    سلام خداقوت دعامیکنم اول خدابعدامام زمان پشتیبانتون من به نوبه خودم ازتون تشکر میکنم هرچنداسمتون گمنامه ولی توقلب ماجادارید
  • گمنام دوشنبه 21 مرداد 1392 - 23:39:52
    3 1 پاسخ به این نظر
    با سلام امیدوارم کسی که این سایتو راه اندازی کرده جوابگوی نظرات باشه....من هم علاقه زیادی به خدمت کردن به کشورم در این نهاد مقدس دارم...و امیدوارم که در این نهاد پارتی بازی نفوذ نکرده باشه...هر چند که وظیفه و عملکرد نهاد خیلی حساسه..و اینو شما هم بدونید که ما هم به عنوان شیعه و عضوی از جمهوری اسلامی این مسائلو درک میکنیم.نه اینکه حتما باید به قول شما معرف داشته باشیم..ب نظر من معرف با پارتی یکیه ....اگر وزارت ایران اینقدر قویه پس نیروهاتون را طور دیگه انتخاب کنید.
  • علی سه شنبه 9 مهر 1392 - 14:17:45
    3 6 پاسخ به این نظر
    با سلام من به حسب علاقه و توانایی ام میخواستم یکی از سربازان گمنام امام زمان (عج) شوم . میخواستم ببینم که با دیپلم کامپیوتر (فنی حرفه ای) میتوانم وارد دانشکده این وزارت خانه تحصیل کنم یا نه ؟ لطفا مرا راهنمایی کنید . ممنون
    • بنده خدا چهارشنبه 15 آبان 1392 - 14:26:28
      2 0
      دکتر تو چه گمنامی هستی که خودتو معرفی میکنی دقیق
  • سیدحامد طالبی چهارشنبه 29 آبان 1392 - 20:24:05
    3 2 پاسخ به این نظر
    سلام من یه سوال دارم نمیدونم کجا بپرسم
  • سلام پنجشنبه 30 آبان 1392 - 23:44:34
    3 2 پاسخ به این نظر
    خواهشمندم با مسدود نمودن تلفنهای کانالهای رادیویی و تلویزیونی مخالف جمهوری اسلامی ایران خانواده های در معرض خطر را نجات دهید.باتشکر و من الله التوفیق
  • سهیل شنبه 2 آذر 1392 - 23:07:13
    3 2 پاسخ به این نظر
    واقعا باید برای دوستانی که نظر دادن تاسف خورد. مگه اط مدرسه است که اینجوری جذب کنه. شما بگی من دوست دارم بیام اونها هم بگن باشه. بهتره یکم در مورد جذب اط و خود وزارت اطلاعات مطالعه کنیین. و با آگاهی صحبت کنیین. خدا خیرتون بده
    • بی نام دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 13:18:20
      0 2
      واقعا
  • گمنام دوشنبه 18 فروردین 1393 - 12:30:17
    3 0 پاسخ به این نظر
    ديگه مثل قبل نيستيد
    • مجید یکشنبه 8 تیر 1393 - 15:56:30
      0 0
      واقعاً
  • رضا - گیلان پنجشنبه 16 آذر 1391 - 02:59:54
    2 1 پاسخ به این نظر
    به نظر می رسد در برخی از استانها آنطور که انتظار می ر ود متولیان مربوطه بفکر رسیدگی به دغدغه ها ی فکری مشکلات و .... پرسنل بازنشسته وزارت نبوده که ادامه این روند باعث ایجاد سرخوردگی و تالمات روحی این عزیزان را به همراه خواهد داشت .
  • رضا شنبه 21 بهمن 1391 - 21:31:11
    2 3 پاسخ به این نظر
    باز نمی شه
  • amin جمعه 16 فروردین 1392 - 02:25:09
    2 11 پاسخ به این نظر
    با عرض سلام و خسته نباشید. من میخوام استخدام وزارت اطلاعات بشم اما نمی دونم چطور. تمام سایت ها هم زیرو رو کردم ولی چیزی پیدا نکردم. داخل سایت وزارت اطلاعات هم به غیر از یک کد پستی چیز دیگه ای نیست. از سایت های دیگ هم پرسیدم ولی تا الان کسی جوابمو نداده . خواهش میکنم لا اقل شما جواب بدین. ممنون
    • كاك محمد دوشنبه 13 خرداد 1392 - 10:59:03
      8 7
      باسلام وخسته نباشيدتمايل دارم به خاطر داشتن روحيات و استعدادوعلاقه اي كه به امنيت كشورعزيزم ايران دارم درحفظ وپايداري اين امنيت به آن وزارت كمك ويكي ازياران گمنم شماباشم.
  • مجيد پنجشنبه 9 خرداد 1392 - 00:26:38
    2 3 پاسخ به این نظر
    سلام . درخواست عضويت يا راهنمايي براي پيوستن به نيرو هاي شما را خواستارم .
  • بی نام دوشنبه 17 تیر 1392 - 23:36:45
    2 0 پاسخ به این نظر
    سلام
  • seyedmohammad دوشنبه 24 تیر 1392 - 00:58:06
    2 2 پاسخ به این نظر
    سلام.سایت خوبی می باشدامامن یک سوال داشتم:(چگونه بایدیکی ازسربازان گمنام امام زمان(عج)باشیم؟)درضمن اززحمات شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج)صمیمانه تشکرمی نمایم.
  • سیدمهدی پنجشنبه 27 تیر 1392 - 17:25:30
    2 2 پاسخ به این نظر
    میخواهم در وزارت اطلاعات امنیت کشور به عنوان سرباز گمنام امام زمان خدمت کنم ،لطفا راهنمایی کنید به غیر از جذب از راه دانشگاه راه دیگری هم برای جذب وجود دارد؟-(مدرک بنده مهندسی الکترونیک میباشد)
  • امیرحسین کولیوند دوشنبه 21 مرداد 1392 - 17:25:36
    2 4 پاسخ به این نظر
    سلام .خواستو بپرسم چرادراستان ما ایلام استخدام دراداره اطلاعات فقط باداشتن نسبت فامیلی امکان پذیراست.شاعرخوب گفته ....هرچه بگنددنمکش میزنند...وای به روزی که بگندد نمک ...این واقعیت اداره اطلاعات استان ایلام است.
    • اسماعیل افشار جمعه 23 اسفند 1392 - 22:10:10
      1 0
      سلام منم به این نظر شما ایمان دارم چون بنده را نیز بدون کوچکترین عذر موجهی رد کردند در اطلاعات استان ایلام افرادی هستند که پارتی بازی میکنند و هیچکس جرات ندارد حرفی بزند رهبر عزیزم توروخدا شما به داد من برسید
  • بی نام چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 11:34:47
    2 1 پاسخ به این نظر
    سلام و خسته نباشید به حفظان خوش اخلاق ایران عزیز نمیدونم واقعا همه که جذب میشوند تاپ هستند اگر اینطوره چرا بنده اعضای حتی جدید جذب شده سال 92 را که در آموزشند یا بعضی که میخوان تعهد بدهند را میشناسم شاید من خیلی ماهر هستم از آنها حرف میکشم . پس به مدرک کلاسیک و داشتن معرف کلفت نیست بلکه به تجربه و روابط عمومی هست. سید علی عاشقتم سابقه 12ساله در عرصه نظام گواه این عرض میباشد
  • عباس شنبه 4 آبان 1392 - 14:14:35
    2 0 پاسخ به این نظر
    باسلام وخسته نباشید اینجانب عباس دارای مدرک تحصیلی دیپلم کامپیوتر کاردانش باسابقه بسیج و15ساله که کنگفو کارمیکنم و مربی رزمی هستم متولد 1365هستم علاقه شدیدی دارم برای انجام خدمت در وزارت اطلاعات را دارم لطفامرا راهنمایی کنید متشکرم؟
    • علی جزینی شنبه 17 اسفند 1392 - 23:17:07
      1 0
      ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت.با سلام و خسته نباشی.از شهرستان دارلصابرین بم مزاحم میشوم ایا میتوانم به اداره اطلاعات بم جهت گزینش مراجعه کنم
  • حالا دوشنبه 27 آبان 1392 - 20:30:47
    2 0 پاسخ به این نظر
    به نظر من نیازی به وجود این سایت نیست.مگر در مواردی چون اطلاع رسانی عملیات ها به مردم که او هم به قول خودتون به دلیل ملاحظات امنیتی وجلوگیری از لو رفتن شیوه های شکار .یه سری داستانهای سروته زده اعلام میشه .در مورد شیوه های جذب هم خیلی گزینشی واتو کشیده عمل میکنید .خلاصه موفق باشید تولید کنندگان امنیت پایدار.
  • اسماعیل قموشی رامندی جمعه 4 بهمن 1392 - 15:03:41
    2 5 پاسخ به این نظر
    با سلام خدمت شما عزیزان وخدمتکاران نظام جمهوری اسلامی ایران . از شما می خواستم که در موردشرایط ونحوه ی پذیرش و ثبت نام وزارت اطلاعات ،اطلاعاتی برام بدهید.باتشکر از شما ! قموشی رامندی هستم از یکی از شهر های استان قزوین.
  • سعید نوروزی پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 11:55:53
    2 5 پاسخ به این نظر
    سلام.می خواستم شرایط عضو شدن در سازمان اطلاعت بود که باید به کجا مراجعه کنم
  • پیمان یکشنبه 4 اسفند 1392 - 11:32:10
    2 1 پاسخ به این نظر
    از این مردم را اطلاع رسانی میکنید.خیلی ممنونم.با تشکر
  • حا ج علي پنجشنبه 15 اسفند 1392 - 04:58:24
    2 3 پاسخ به این نظر
    سلا م و عر ض ادب ، اگر شا يسته خد مت با شيم وظيفه است. انشا الله
  • هادی پوریانسب جمعه 23 اسفند 1392 - 11:38:16
    2 0 پاسخ به این نظر
    سلام به برادران گمنام امام زمان خسته نباشید انشاله در سایه رهبر همیشه سربلند وپیروز باشید یا علی
  • مهدی دوشنبه 26 اسفند 1392 - 20:19:32
    2 0 پاسخ به این نظر
    دلم برا اونایی میسوزه میان اینجا داستان و رزومه زندگیشون رو مینیویسن و میگن میخوام عضو اطلاعات شم اینجا که گزینش اطلاعات نیست یه سایت خبریه با این سطح هوشی که دارین حتما استخدام میشین :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
  • بی نام پنجشنبه 14 فروردین 1393 - 09:22:54
    2 2 پاسخ به این نظر
    خدا قوت(یا مهدی)
  • فرشاد یکشنبه 17 فروردین 1393 - 09:38:27
    2 4 پاسخ به این نظر
    با سلام میشه راهنمایی کنید ما چطوری میتوانیم با سایت اطلاعات را به سازمان برسانیم
  • حسین دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 00:18:56
    2 1 پاسخ به این نظر
    سلام. گیج شدم. نحوه ثبت نام تو وزارت اطلاعات رو خواستم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • رضا چهارشنبه 28 خرداد 1393 - 20:14:43
    2 0 پاسخ به این نظر
    سربازان گمنام از قبل تعيين شده اند به خداتوكل كنيم تا گمنام باشيم انشاالله هم شهيد شيم.
  • تذلارا یکشنبه 4 فروردین 1392 - 16:10:49
    1 6 پاسخ به این نظر
    عالیه
  • امید سه شنبه 4 تیر 1392 - 19:14:05
    1 4 پاسخ به این نظر
    سلام می خواستم شرایت ونحوه همکاری باشمارا بدانم
    • مهدي شنبه 13 اردیبهشت 1393 - 09:24:15
      0 0
      نحوه همكاري افتخاري با شما چگونه است
  • علی یکشنبه 9 تیر 1392 - 00:30:35
    1 1 پاسخ به این نظر
    از مهربان آذربایجان شرقی برای امنیت سازان آرزوی موفقیت می کنیم
  • م.خ پنجشنبه 27 تیر 1392 - 10:46:21
    1 1 پاسخ به این نظر
    برای استخدام در وزارت اطلاعات باید اول در آزمون سراسری شرکت کنید.سپس کدرشته رشته های دانشکده وزارت اطلاعات رو که در دفتر چه شماره 2 سازمان سنجش در روز 15مرداد 92 منتشر میشه رو در فرم انتخاب رشته وارد کنید.در ضمن راه اندازی سایت خوبه اما هنوز ریزه کاری های زیادی داره.
  • گمنام اردجان نیرو آباد جمعه 25 مرداد 1392 - 02:30:58
    1 2 پاسخ به این نظر
    روفقا خسته نباشد
  • mmmmmmmmm شنبه 16 شهریور 1392 - 14:33:07
    1 0 پاسخ به این نظر
    بااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااز نمیشه
  • مجيد دوشنبه 18 شهریور 1392 - 06:13:51
    1 0 پاسخ به این نظر
    سلام و خسته نباشي اي مردان و زنان ميهن دوست
  • بی نام چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 11:41:54
    1 6 پاسخ به این نظر
    سلام خسته نباسید
  • محمد رودگر شنبه 6 مهر 1392 - 21:03:08
    1 0 پاسخ به این نظر
    باعرض سلام برپیشگاه عصر امام زمان(ع) وحضرت و عظما امام خامنه ای(ره)و حضرت خمینی(ره).روحش شاد.من به نوبه ی خود میخوهم در سازمان اطلاعات عضو شوم.باتشکر.
  • حسین نقیبی پنجشنبه 18 مهر 1392 - 19:19:30
    1 2 پاسخ به این نظر
    با سلام خدمت دوستان عزیز در وزارت اطلاعات میخاستم بدانم شرایط فعالیت در اطلاعات چیه با تشکر
  • کامبیز شنبه 20 مهر 1392 - 15:16:41
    1 0 پاسخ به این نظر
    باسلام وخسته نباشی اینجانب دارای مدرک تحصیلی کاردانی مدکاری اجتمای هستم دارای 10سال عضویت دربسیج گردان عاشورا .ستادپیشگیری حفاظت اجتمای استان البرز .شاغل در یکی از سازمانهای زیر مجموعه قوه قضاییه درخواست اسخدام در وزارت اطلاعات را دارم ازانجای که علاقه شدیدی برای انجام خدمت دراین وزارت رادارم لطفا مرا راهنمای کنید باتشکر
  • سروش صادقی یکشنبه 29 دی 1392 - 13:43:24
    1 1 پاسخ به این نظر
    با سلام سربازان گمنام امام عصر(عج) خسته نباشند... .
  • منصورمصطفي لو پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 22:14:07
    1 1 پاسخ به این نظر
    باسلام وعرض ادب :ميخواهم باحافظا ن مرز وامنيتي كشورم همكاري لازم را داشته باشم در هرعرصه تلاش نمايم از بچگي تنها شعارم اين است گمنام بميرم ........
  • حا ج علي پنجشنبه 15 اسفند 1392 - 03:31:26
    1 1 پاسخ به این نظر
    دو ست عز يز ي كه گفتي ، بهتر بو د ارم وزارت اطلاعات هما ن الله اكبر بو د ، اگر به ار م جديد دقت كني ، يكي از مفا هيم اين ارم نما د چشم است كه همان مفهوم دقت ، كنترل ، ومر اقبت و...... را مي رسا ند كه بسيار هو شمندانه طراحي شده.كا رشناس رشته سينما
  • بی نام چهارشنبه 27 فروردین 1393 - 19:19:54
    1 0 پاسخ به این نظر
    مشكل پخش كردن عكس هاي شخصي زنان ايراني و همچنين كارگذاشتن دوربين مخفي در اتاق پرو و هتل ها ومهمانپذير ها را جدي بگيريد و اقداماتي براي رفع ان بكنيد لطفا
  • میثم سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 - 12:13:29
    1 0 پاسخ به این نظر
    سایت خوبیه امیدوارم که بتونه در وهله اول به هدفهاش در راستای بیانات حضرت امام خامنه ای برسه و بنده هم در این موضوع بتونم سهم داشته باشم.لبیک یا خامنه ای
  • محمد .فداییان رهبر چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 - 19:14:38
    1 2 پاسخ به این نظر
    دمتون گرممممممممممممممم
  • مهدی فریدی شنبه 20 اردیبهشت 1393 - 08:17:12
    1 2 پاسخ به این نظر
    باعرض سلام و خسته نباشید بنده میخواستم درکنار شما دلاوران وتکاوران به کشور عزیزم جمهوری اسلامی ایران خدمت کنم واز شما میخواهم بنده را راهنمایی کنید تا بتونم نگهبان کشورم باشم ممنون از لطفتون ...آرزویم اینکه همیشه سلامت و پایدار باشید ..
  • ص.ز چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 - 10:53:14
    1 0 پاسخ به این نظر
    با عرض سلام واحترام . بنده از شما خواهش میکنم به خاطر دفاع از مقدسات جمهوری اسلامی اللخصوص شهیدان اجازه استخدام به افرادی که مخالفت با نظام میکنند را ندهیم چون هم خودشون اذیت میشن وهم خدای نکرده در محیط کار حرفهای زشت میزنن .درواقع کسی که بصیرت ندارد صلاحیت خدمت وتصمیم گیری ندارد این چکیده ی صحبت بنده است . خدا قوت
  • فرهاد سردشتی سه شنبه 6 خرداد 1393 - 13:42:25
    1 0 پاسخ به این نظر
    امید است اطلاعات نظارت بیشتندری به عملکر د باند بازان مسولین داشته باشد ورفع تبعیضات از اهم توجهات این نهاد محترم باشد سردشت اذربایجانغربی
  • مددکار ار اذربایجانغربی سه شنبه 13 خرداد 1393 - 23:31:46
    1 0 پاسخ به این نظر
    من انجه با برادران اطلاعات ارتباط داشته انسان های منطقی هستند ولی بیشتر به مسایل امنیتی اهمیت داده ومسایل ریز همجون تغییر ساختار مدیریت ونارضایتی مردم وکارمندات ارمدیران نقش عملکردی نداشته وانتظارات بیشتری از ان نهاد محترم می رود
  • سیدموسی سه شنبه 20 خرداد 1393 - 23:23:15
    1 2 پاسخ به این نظر
    باسلام ضمن عرض خسته نباشیدوآرزوی توفیق برای سربازان گمنام امام زمان عج هفته سربازان گمنام رابه محضرآقاامام زمان ونایب برحق آن حضرت امام خامنه ای وفرزندان زحمت گش وکمنامش تبریک وتهنیت عرض نموده وآمادگی خودرادررستای حفاظت ازآرمانهای برحق امام ورهبری درصورت نیازبافرزندان کمنام امام اعلام مینمایم
  • فرزاد پنجشنبه 12 تیر 1393 - 11:30:16
    1 0 پاسخ به این نظر
    یک کلام فقط ایران تا اخرین قطره خون فدای ایران
  • علي پنجشنبه 26 تیر 1393 - 12:32:28
    1 0 پاسخ به این نظر
    سلام به محضرآقا صاحب الزمان حضرت مهديعجوسلام به نائب برحقش امام خامنه اي ، به نظر اينجانب هركس ميخواهد در اين سيستم فعاليت كند بايد خودش رو ازهمه لحاظ خودسازي كند و هركس مي گويد بايد پارتي يا معرف داشته باشي كه به اين سيستم وارد شوي حرفي بيخودي است اگر ما فقط يه ذره توكلمون به خداوند باشه نه پارتي ميخواد نه معرف ، دوستان توكلتون فقط وفقط به خود خدا باشه بهترين پارتي خداوند است سرنمازهاتون منم دعاكنيد.
  • بی نام دوشنبه 30 تیر 1393 - 18:57:10
    1 0 پاسخ به این نظر
    سلام بر همگی ان شا الله با ظهور اقا امام زمان عج همه به خواسته هامون برسیم و همینطور کشور های تحت زور گویی ومورد ستم قرار گرفته ان شا الله ازاد بشوند برای ظهور امام زمان دعا کنیم التماس دعا
  • محمد چهارشنبه 5 تیر 1392 - 12:03:14
    0 6 پاسخ به این نظر
    سلام خسته نباشید بنده دانشجوی ادبیات فارسی هستم میخواستم در اداره اطلاعات رشت استخدام بشم لطفا شرایط استخدام را بفرمایید تشکر
    • قدیانی .سردشت جمعه 13 تیر 1393 - 03:04:29
      0 1
      برادران اطلاعاتی ادمهای خوبی هستندوکشور جهت امنیت وثبات نیاز به این نهاذ محترم ذاشته ولی نیاز است به اماکن فساد وقاجاق جیان شیشه مواد درجامعه جهت شنا سای این افراد ااهتمام اساسی داشته وریشه ان را بسوزاند تهاجم خاموش وبی سروصدا ازهمان جهت توسط دشمنان وارد می شود ...
  • بی نام جمعه 20 دی 1392 - 18:51:16
    0 4 پاسخ به این نظر
    چیکار کنم که ثبت نام شم کجاباید برم.
  • سهیل سه شنبه 24 دی 1392 - 11:46:41
    0 7 پاسخ به این نظر
    ثبت نام یا گزینش وزارت اطلاعات داخل مشهد کجاست لطفا خواهشا کمکم کنید
  • مهدی ا دوشنبه 30 دی 1392 - 02:04:52
    0 6 پاسخ به این نظر
    با سلام .از نوجوانی ارزویم این بود که سرباز واقعی امام زمان ع شوم و به امام زمان ع و اسلام و کشورم خدمت کنم و عاقبت شهادت را خداوند روزیم کند .اگر تشخیص دهید که من توانائی این کار را دارم حاضرم در هر زمینه ای یا هر کاری خدمت کنم. و من الله توفیق.
  • مرتض یکشنبه 25 اسفند 1392 - 23:04:47
    0 2 پاسخ به این نظر
    من یک مخترع هستم و دوست دارم دارم برای وزارت اطلاعات کار کنم باید چی کار کنم وذهنممم خیلی فکر مکنم خوب باشه ولی من بیشتر جواب هاشو پیدا نکردم وخدا وامامم کمکم کردن پیچیده است تعریفش یا مهدی خدا حافظ
  • ح ک پنجشنبه 21 فروردین 1393 - 10:52:17
    0 0 پاسخ به این نظر
    باسلام ازهمه شما تشکر میکنیم حق نگهدارتان
  • مهدی فریدی جمعه 19 اردیبهشت 1393 - 17:32:20
    0 4 پاسخ به این نظر
    من علاقه بسیاری به اداره اطلاعات دارم واز شما میخواهم که به بنده کمک کنید که در میان شما باشم ممنون از لطفتون .....
  • کوروش پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 - 17:08:04
    0 3 پاسخ به این نظر
    سلام،من میخواستم در اطلاعات ثبت نام کنم اما نمیدونم شرایطش چیه و چکار باید کنم،لطفا راهنمایی کنید،ممنون
  • جواد شهدادی ساردو جمعه 26 اردیبهشت 1393 - 03:23:09
    0 2 پاسخ به این نظر
    سلام خداقوت ،علی یارتان
    • ازعاشقان رهبری جمعه 23 خرداد 1393 - 13:11:45
      1 2
      با سلام نفهمیدم سایت استخدا م یا نظراته /
  • بی نام چهارشنبه 4 تیر 1393 - 17:03:24
    0 0 پاسخ به این نظر
    نه بابا
  • آرمان پنجشنبه 5 تیر 1393 - 21:03:42
    0 0 پاسخ به این نظر
    با سلام من آرمان هستم و دارای 26 سال سن و دارای مدرک کارشناسی رشته تکنولوژی آموزشی هستم و دارای کارت معافیت پزشکی هستم و بسیار علاقه دارم که در بخش اطلاعات فعالیت کنم و دوره هاش رو طی کنم و در وزارت اطلاعات فعالیت و استخدام بشم و همینطور دارای 6 سال سابقه بسیج دانشجویی و 2 سال بسیج محلی را دارم چگونه میتوانم در دوره هاش شرکت کنم؟باید به کجا مراجعه کنم؟لطفا کمک کنید تا به آرزوم برسم ممنون خدا قوت
  • بي نام دوشنبه 9 تیر 1393 - 13:45:01
    0 2 پاسخ به این نظر
    فك كرديد وزات اطلاعات علكي كه ميخوايد واردش بشيد ؟؟؟ بايد پارتي داشته باشيد بله عزيزان منم دوست دارم واردش بشم به ايران عزيزم خدمت كنم اما مطمن باشي د نميشه
  • قدیانی .سردشت چهارشنبه 11 تیر 1393 - 20:34:34
    0 1 پاسخ به این نظر
    با سلام / از وزارت اطلاعات انتظار می رود جهت استخدام وواردشدن نیروهای حراست ادارات از نیروهای شاخص که تحصیل کرده ومتعهد به خدا واعتقاد به احکام عملی به دین ومذاهب ونیروها ی بومی ونداشتن سلایق شخصی وگروهی ومشهور بودن به نجابت وشناخته شدن به محبوبیت دربین مردم وبا تجربه وسن کافی درشهرهای کردستان بیشتر از مرکز استان وغیربومی وازاشنایان واقوام خود جهت استفاده ازاین پست بکار می کیرند وانان هم از اشنایان ودوستان خود جهت تعیین مدیران بکار می کیرند وخود سیکل باند بازی شکل گرفته ودسته بندی های ایجاد کرده ....
  • مریم چهارشنبه 18 تیر 1393 - 10:40:45
    0 2 پاسخ به این نظر
    سلام اینجا اگه عضو شیم خبر میفرستن ب جیمیل؟
    • بی نام یکشنبه 29 تیر 1393 - 13:00:39
      0 0
      اگه اینطوری باشه که خیلی مشکل زا میشه
  • تکصدا جمعه 10 مرداد 1393 - 08:24:04
    0 0 پاسخ به این نظر
    سلام من با نظر علی موافقم بچه ها می دونید چرا ؟بخاطر اینکه منم خیلی دنبال استخدام بودم و خیلی کانال زدم برای اینکه معرفی بشم ولی هر دفعه یه مشکلی بدون اینکه خودم بخوام بوجود می اومد ولی درست دقیقا زمانی که انتظارشو نداشتم اونم از طرف شخصی که اصلا فکرشو نمی کردم و هیچ وقت هم رو بهش نداخته بودم بهم گفت اگر میخواهی تا اسمتو بدم برای استخدام حالا اینکه قبول بکنن که استخدام بشی یا نه دیگه با من نیست من فقط یه واسطه هستم برای معرفیت ولی از شانس بدم من اماده نبودم و مدرک تحصیلی که نیاز داشتن رو بخاطر تعللم نتونسته بودم هنوز بگیرم
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.