امتیاز 206 نفر
یکشنبه 16 مهر 1391 - 21:20:00 چاپ

برای دیدن سایت وزارت اطلاعات اینجا را کلیک کنید

فناوری اطلاعات > اینترنت - نسخه بتای سایت وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران راه اندازی شد.

به گزارش خبرآنلاین نسخه بتای سایت رسمی وزارت اطلاعات تحت عنوان http://www.vaja.ir راه اندازی شد.

بر این اساس کاربران ایرانی می توانند به جای تماس با شماهر تلفن 113 ار این به بعد از طریق این سایت با این وزارت خانه تماس داشته باشند.در این سایت جدیدترین اخبار، مصاحبه ها، عکس ها و فیلم های مربوط به حوزه امنیت را ببینید. همچنین هشدارهای امنیتی را نیز در باکسی جدا ببینید. داستان های اطلاعاتی و سازمانهای اطلاعاتی نیز دو منوی دیگری هستند که در این سایت به چشم می خورد.

گفتنی است این سایت روی آی پی داخلی مخابرات 2.187.252.11 ست شده و کاربرانی ایرانی از داخل فقط به این سایت دسترسی خواهند داشت.(کاربران با وی پی ان و یا با آی پی های خارجی نمی توانند به این سایت دسترسی داشته باشند)

برای دیدن این سایت اینجا را کلیک کنید.

 

5656

مطالب مرتبط
285 دیدگاه
  • سعید
    یکشنبه 16 مهر 1391 - 22:11:45
    پاسخ
    72 41

    با آی پی ایران هستم آدرسش را که باز میکنم فقط صفحه وب سایتش هر 2 ثانیه رفرش میشه و هیچی لود نمیکنه !!

    • بدون نام
      دوشنبه 17 مهر 1391 - 00:25:07
      46 32

      واسه من راحت اومد بالا

    • بدون نام
      سه شنبه 18 مهر 1391 - 23:54:52
      26 27

      من مشکلی ندیدم به راحتی باز شد.

    • بدون نام
      سه شنبه 18 مهر 1391 - 23:56:47
      24 15

      داخل برخی از ضفحاتش این پیام رو می ده: Information disclosure has been erased! یعنی چی؟

    • vpn
      یکشنبه 23 تیر 1392 - 19:56:25
      14 8

      من الان با vpn استفاده کردم باز شد ؛ عجب تکنولوژی ای استفاده کرده اند.

    • بی نام
      شنبه 2 اسفند 1393 - 11:25:18
      4 15

      باسلام وخسته نباشید اگه امکانش هست یه ایمیل شخصی بدیدشایدنخواهیم کسی حرفهایمان را بخواند

    • امید
      سه شنبه 1 تیر 1395 - 13:53:31
      5 1

      درود بر همه سربازان گمنام امام زمان

  • بدون نام
    یکشنبه 16 مهر 1391 - 23:08:34
    پاسخ
    42 32

    قبلا که آرم سازمان اطلاعات علامت الله بود خیلی بیشتر ابهت داشت تا این آرم جدید

  • بدون نام
    یکشنبه 16 مهر 1391 - 23:14:55
    پاسخ
    81 59

    برای این نمیزارن از خارج کسی ببینه که هک نشه ضایع بشن!

    • بدون نام
      دوشنبه 17 مهر 1391 - 15:44:31
      70 61

      کاربر محترم. یکی از اهداف راه اندازی شبکه ملی اطلاعات جلوگیری از دسترسی غیر مجاز به منابع اطلاعاتی کشور است و هر کشور با توجه به سیاست های خاص خود نسبت به تامین امنیت اطلاعات خود چه در فضای سایبری و چه در فضای فیزیکی اقدام می نماید. به طور کلی ایجاد محدودیت برای بازدیدکنندگان خاص جزئی از اختیارات مدیر سایت می باشد که با توجه به شرایط این تصمیم گیری را انجام می دهد. با تشکر

    • بدون نام
      جمعه 21 مهر 1391 - 02:04:16
      18 37

      دوست بدون نام دوم کاملا جو گیر شده‌!!!!!!

    • گمنام
      جمعه 6 تیر 1393 - 21:07:40
      20 3

      خدا قبول کنه یا زهرا

  • am
    یکشنبه 16 مهر 1391 - 23:36:29
    پاسخ
    25 11

    جالبه برای من firefox 15 اخطار امنیتی می ده.

    • بدون نام
      سه شنبه 18 مهر 1391 - 23:53:20
      15 17

      سایت بانک رو هم اخطار امنیتی می ده. ظاهرا هر چیزی رو با استاندارد خودش چک می کنه

  • رضا
    دوشنبه 17 مهر 1391 - 00:43:14
    پاسخ
    26 11

    سایت اصلا باز نمیشه ... با آی پی ایران

  • محمد
    دوشنبه 17 مهر 1391 - 01:00:03
    پاسخ
    24 8

    ولی من به راحتی بازش کردم و مشکلی نداشت ولی یکم قالب نامنظمه و رنگ بندی مطالب نا مناسبه و تو ذوق میزنه

    • احسان
      دوشنبه 28 مرداد 1392 - 21:40:23
      11 5

      پارتی ات کلفت است

  • بدون نام
    دوشنبه 17 مهر 1391 - 01:50:43
    پاسخ
    19 10

    اصلا باز نمی شه

  • بدون نام
    دوشنبه 17 مهر 1391 - 01:52:11
    پاسخ
    12 8

    Server not found فقط پیغام میده

  • بدون نام
    دوشنبه 17 مهر 1391 - 01:52:35
    پاسخ
    12 32

    خیلی خوشحالم !

  • بدون نام
    دوشنبه 17 مهر 1391 - 03:35:02
    پاسخ
    46 5

    دوستان جهت ثبت آی پی خود می‌توانید به این سایت مراجعه فرمایید ... :دی

  • بدون نام
    دوشنبه 17 مهر 1391 - 12:43:27
    پاسخ
    14 8

    متاسفم واسه اینترفیس سایتشون

  • بدون نام
    دوشنبه 17 مهر 1391 - 14:26:19
    پاسخ
    8 6

    یه مشکلی داره که نمی دونم چیه ولی نمی شه واردش شد

    • بدون نام
      سه شنبه 18 مهر 1391 - 23:54:12
      6 8

      کوکی ها را پاک کرده و مجددا تلاش کنید

  • محمد رضا شاه حسینی
    دوشنبه 17 مهر 1391 - 22:08:25
    پاسخ
    19 52

    سلام ابتکار بسیار جالبی بود که سایت راه اندازی شد حالا دسترسی و اطلاع رسانی راحت تر شده به امید ظهور مهدی فاطمه خسته نباشید رحمت الله علیه

    • بی نام
      چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 15:37:19
      3 6

      سلام. تو سایت جایی را برای برقراری ارتباط پیدا نکردم تا بتوانم خبرم را اطلاع رسانی کنم. راهنمایی کنید

  • ساطع
    سه شنبه 18 مهر 1391 - 04:51:42
    پاسخ
    26 13

    سايت وزارت اطلاعات دو اشكال اوليه دارد: ١- بخش ارتباط با ما را ندارد. ٢- ذيل اخبارش جدول نظر براى خوانندگان ندارد. اين يك طرفه بودن اشكال اساسي و فني اين سايت است

  • بدون نام
    سه شنبه 18 مهر 1391 - 13:13:20
    پاسخ
    12 5

    سايت اصلا باز نمي شه !!

  • یاسین
    سه شنبه 18 مهر 1391 - 17:33:38
    پاسخ
    10 5

    من هم مشکل سرور نات فوند رو دارم چه جوری وارد سایت بشم ؟ لطفا راهنمایی کنیید . ممن.ن

    • بدون نام
      سه شنبه 18 مهر 1391 - 23:53:42
      5 7

      سرویس پرووایدر شما اسمش چیست؟

  • غلام رضا
    چهارشنبه 19 مهر 1391 - 18:12:00
    پاسخ
    12 10

    سپاس بابت سایت. به امید ایرانی پر از امنیت .

  • میثاق
    جمعه 21 مهر 1391 - 15:52:43
    پاسخ
    6 2

    بهتر است یک بخش ارتباطی سریع مثل ایمیل برای ارتباط موثرتر در نظر گرفته شود.یک طرفه بودن این سایت از نقاط ضعف است.

    • امیر
      دوشنبه 8 تیر 1394 - 01:20:13
      4 0

      با تشکر از سربازان وطن و سربازان گمنام امام زمان

  • محسن
    یکشنبه 23 مهر 1391 - 03:38:52
    پاسخ
    17 3

    سایت به راحتی بازشدامااشکالی که داره بخش ارتباط بامانداره

  • بدون نام
    شنبه 20 آبان 1391 - 00:59:28
    پاسخ
    23 20

    خیلی دوست دارم که یک مامور اطلاعاتی باشم دوست دارم یه مملکتم مفید باشم

    • داوود اربا بى
      یکشنبه 23 تیر 1392 - 15:13:23
      10 23

      بنده قسم مى خورم مى حواهم يك مامر اطلا عاتى باشم هم خارج از كشور وهم داخل كشور بخدا ازدلم مو كويم وشما يا ن از من اسفاده مى كنيد وبه من خر ج مصاريف حرج زن بجه هى تعمين كنيد ومن جانم به جمهورى اسلاامى بدا مى كنم يك مامور اعتمينا ن هرجه دشمنا ن جمهورى اسلاامى را به وزارت مى رسانم با شرط مدرك

    • سربازگمنام امام زمان
      دوشنبه 19 اسفند 1392 - 13:50:01
      10 19

      سلام درسته که عوامل وزارت اطلاعات خیلی زحمت می کشن ولی من اینجا میخوام از یه ارگان دیگه به نام سپاه وبسیج هم تشکر کنم واقعا زحمت اصلی رو اونا می کشن

    • ابابیل محبت
      شنبه 26 اردیبهشت 1394 - 03:48:57
      3 0

      سلام اگر فکر کنی که نیستی سخت در اشتباهی . فدایی ولایت

  • حسین
    دوشنبه 22 آبان 1391 - 04:16:46
    پاسخ
    14 9

    یکی از ارزو هام اینه که یه مامور اطلاعات بشم وبتونم در زمینه های مهندسی فعالیت کنم اما اصلا نمیدونم برای رسیدن به این ارزو چه کار باید بکنم

    • محمد مهری
      چهارشنبه 12 تیر 1392 - 21:21:04
      19 8

      باسلام میخواستم بدونم من با مدرک دیپلم که الان در کنکور سراسری شرکت کردم میتوانم در وزارت اطلاعات شرکت کنم البته من برادرم هم نظامی هستن.لطفا راهنمایی کنید.

    • جلیل
      سه شنبه 13 خرداد 1393 - 15:03:05
      5 3

      منم دوست دارم ولی اگه راهش را پیدا کردی به من هم خبر بده .

  • مطهری -گیلان
    دوشنبه 29 آبان 1391 - 01:50:23
    پاسخ
    6 2

    فقدان بخش ارتباط با ما از اشکالات اولیه و اساسی سایت است

  • علي
    دوشنبه 29 آبان 1391 - 22:03:15
    پاسخ
    10 3

    با تبريك به كاربران ايراني كه ميتوانند به سايت نهاد و سرويس مقتدر أمنيتي كشور شان دسترسي داشته باشند و نيز تبريك به سرباز ان گمنام و با صلابت امام عصر عج الله تعالي فرجه كه به اين احساس نياز ملت و دوستدار ان خود پاسخ مثبت دادند چون اين سايت لازم بود تا مردم بتوانند مأخذي براي مراجعه و مطالعه از اين نهاد مقدس داشته باشند اميدوارم اين قدم اين سايت به صحنه آنلاين خوش يومن و مبارك باشد و روز بروز پيشرفت كند و كانال ارتباطي جهت بازديد كنندگان سايت در آن تعبيه نمايند

  • سیدرضا
    یکشنبه 5 آذر 1391 - 01:54:52
    پاسخ
    25 6

    برای سلامتی اقامون صلوات.بسیارکارخوبی انجام شده

  • سیدرضا
    دوشنبه 6 آذر 1391 - 05:34:38
    پاسخ
    33 7

    برای سلامتی حضرت حجت(عجل الله)ونایب برحقش حضرت اقاصلوات

    • شهر وندان شهر بایگ
      پنجشنبه 20 فروردین 1394 - 02:29:51
      0 0

      از وزارت اطلاعات تقاضا داریم تا با چند نفری که به صورت باند صحنه سازی تصادفات واخیرا بیمه نا مه هایه آتش سوزی مشغول به کلاهبرداری میباشند برخورد نمایند با یک تحقیقات ساده محلی درشهر بایگ موضوع کاملا روشن میشود با تشکر

  • سعید
    شنبه 11 آذر 1391 - 16:31:03
    پاسخ
    14 2

    با سلام بهتر است در این عصر ارتباطات، به جز شماره 113، شماره هایی دیگر در نظر گرفته شود(تلفن،دورنگار، ایمیل)

  • ميلاد
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 23:25:17
    پاسخ
    34 15

    سلام ميخواستم استخدتم وزارت اطلاعات بشم بايد چي كار كنم الان پيش دانشگاهي هستم؟؟؟؟؟

    • بی نام
      چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 01:19:46
      5 7

      تو تعین رشته باید بزند

    • بی نام
      یکشنبه 24 خرداد 1394 - 14:59:07
      6 1

      اگه عقل تو سرت بود توی اینترنت نمی گفتی

  • رضا - گیلان
    پنجشنبه 16 آذر 1391 - 03:00:54
    پاسخ
    3 2

    به نظر می رسد در برخی از استانها آنطور که انتظار می ر ود متولیان مربوطه بفکر رسیدگی به دغدغه ها ی فکری مشکلات و .... پرسنل بازنشسته وزارت نبوده که ادامه این روند باعث ایجاد سرخوردگی و تالمات روحی این عزیزان را به همراه خواهد داشت .

  • شهروند املشی
    دوشنبه 20 آذر 1391 - 22:57:56
    پاسخ
    7 4

    با کمال تاسف باید اذعان نمائیم انتظار افکار عمومی مردم ایران از سایت وزارت اطلاعات تاکنون محقق نشده است پس از گذشت حدود یک سال از وعده و عیدهای وزیر محترم اطلاعات مبنی بر راه اندازی سایت هنوز در مراحل آزمایشی سایت هستیم .

  • حسین
    پنجشنبه 7 دی 1391 - 18:58:36
    پاسخ
    22 7

    چجوری میشه جذب شد؟

    • امیر
      یکشنبه 9 شهریور 1393 - 23:53:23
      10 0

      من می خواستم در وزارت اطلاعات ثبت نام کنم.چگونه این کار را می توانم انجام دهم.

  • محمد حسین پیروزی
    سه شنبه 3 بهمن 1391 - 22:53:00
    پاسخ
    21 9

    میخواهم در وزارت اطلاعات امنیت کشور به عنوان سرباز گمنام امام زمان خدمت کنم

  • Mehdi-mohamadi
    شنبه 7 بهمن 1391 - 23:28:00
    پاسخ
    14 25

    سلام من به سربازان اقاامام زمان.خسته نباشید.می خواستم بگم به عزیزدلم اقاخامنه ای بگوییدکه نوکر نمیخواد.اقاجان به خدااگه بزارین جاروکش خونه تون بشم هم میام.چرااقاهمه اونایی روکه مدرک بالاتردارن براسربازخودتون میگیرید مگه من که دیپلم تجربی دارم چه فرقی بااونا میکنم.مگه سربازاقابودن به مدرکه قربونتون.ارزوی سلامتی هم برااقادارم وهم براسربازان اقا.موفق باشید.درپناه خداوحضرت مهدی باشید.اگه اقاماروطلبیدبه ادرس ایمیل پاسخ بدید.(یامهدی عج)

  • سعید
    یکشنبه 8 بهمن 1391 - 21:39:35
    پاسخ
    14 6

    با سلام وصلوات بر محمد وآل محمد(ص) با احترام , 1) وزرات اطلاعات نهاد خبر رسانی مردمی دارد آگه دارد که بتوانیم بصورت داوطلب خدمت کنیم 2) نحوه جذب برای بسیجیان در سازمان وجود دارد خواهشمند است پاسخ بنده حقیر را در صورت صلاح دیده مراجع بدهید.

  • بدون نام
    دوشنبه 16 بهمن 1391 - 03:47:38
    پاسخ
    5 13

    بنام خدا با سلام و صلوات بر حضرت محمد (ص). آیا برای جذب در وزارت اطلاعات بین مذهب شیعه و سنی فرقی وجود دارد؟ لطفا راهنماییم کنید چطور ی میتوانم جذب این وزارت شوم.

  • سعید
    چهارشنبه 18 بهمن 1391 - 04:58:16
    پاسخ
    8 5

    باسلام به ساحت مقدس اقا امام زمان ونایب برحق اش امام خامنه ای وسربازان گمنامش اقا چرا استخدامتان سخته واصلا نمی دونم به کجا مراجعه کنم چون خیلی علاقه دارم با ضد انقلاب واشرار مبارزه کنم اما حیف نمیدونم.

  • رضا
    شنبه 21 بهمن 1391 - 21:32:11
    پاسخ
    3 5

    باز نمی شه

  • هادی
    یکشنبه 22 بهمن 1391 - 05:24:34
    پاسخ
    8 5

    با عرض سلام خدمت همه کاربران محترمی که درخصوص سایت وزارت اظهار نظر نموده اند من بارها به سایت مراجعه کرده ام واز بخش های مختلف آن استفاده نمو ده ام سایت خوب و مفیدی است همین که این دستگاه امنیتی بر خلاف دستگاه های امنیتی دیگر کشورها به صورت کاملا مفید وارد فضای مجازی شده باید به دست اندرکاران آن احسن گفت خدا توفیق تان دهد انشاالله

  • mohammad
    یکشنبه 13 اسفند 1391 - 20:14:36
    پاسخ
    10 13

    سلام خسته نباشید میخواهم در دانشگاه وزارت اطلاعات ثبت نام کنم لطفا راهنمایی کنید با تشکر

  • تذلارا
    یکشنبه 4 فروردین 1392 - 16:11:49
    پاسخ
    2 8

    عالیه

  • عباس فدائیان
    چهارشنبه 14 فروردین 1392 - 22:51:23
    پاسخ
    4 2

    با عرض سلام من سابقه 15 ماه در جبهه را داراهستم وعلاقه شدیدی جهت کار در سازمان شما را دارمومدرک تحصیلی من دانشجوی معماری هستم ایا می توانم با سازمان شما همکاری داشته باشم .لطفا اگه امکان داره جواب بدهید .

  • amin
    جمعه 16 فروردین 1392 - 02:26:09
    پاسخ
    6 13

    با عرض سلام و خسته نباشید. من میخوام استخدام وزارت اطلاعات بشم اما نمی دونم چطور. تمام سایت ها هم زیرو رو کردم ولی چیزی پیدا نکردم. داخل سایت وزارت اطلاعات هم به غیر از یک کد پستی چیز دیگه ای نیست. از سایت های دیگ هم پرسیدم ولی تا الان کسی جوابمو نداده . خواهش میکنم لا اقل شما جواب بدین. ممنون

    • كاك محمد
      دوشنبه 13 خرداد 1392 - 11:00:03
      9 10

      باسلام وخسته نباشيدتمايل دارم به خاطر داشتن روحيات و استعدادوعلاقه اي كه به امنيت كشورعزيزم ايران دارم درحفظ وپايداري اين امنيت به آن وزارت كمك ويكي ازياران گمنم شماباشم.

  • نوید رحمانی
    دوشنبه 19 فروردین 1392 - 17:21:14
    پاسخ
    7 9

    با سلام و خسته نباشد من دارای امادگی جسمانی فوق العاده ای هستم و خیلی خوش فکر هستم در خواست همکاری با شما رو دارم 0 در بسیاری از موارد میتونم خیلی کمکتون کنم0

  • بی نام
    چهارشنبه 8 خرداد 1392 - 14:38:50
    پاسخ
    8 8

    سلام می خواستم بپرسم آیا خانوم ها هم می تونن تو سازمان اطلاعات استخدام بشن؟

  • مجيد
    پنجشنبه 9 خرداد 1392 - 00:27:38
    پاسخ
    4 7

    سلام . درخواست عضويت يا راهنمايي براي پيوستن به نيرو هاي شما را خواستارم .

  • حسین
    دوشنبه 3 تیر 1392 - 22:06:47
    پاسخ
    7 6

    خدایی این خیلی نامردیه که فقط باید پارتی داشته باشی تا بتونی جذب بشی

  • امید
    سه شنبه 4 تیر 1392 - 19:15:05
    پاسخ
    4 4

    سلام می خواستم شرایت ونحوه همکاری باشمارا بدانم

    • مهدي
      شنبه 13 اردیبهشت 1393 - 09:25:15
      1 3

      نحوه همكاري افتخاري با شما چگونه است

  • محمد
    چهارشنبه 5 تیر 1392 - 12:04:14
    پاسخ
    0 7

    سلام خسته نباشید بنده دانشجوی ادبیات فارسی هستم میخواستم در اداره اطلاعات رشت استخدام بشم لطفا شرایط استخدام را بفرمایید تشکر

    • قدیانی .سردشت
      جمعه 13 تیر 1393 - 03:05:29
      3 3

      برادران اطلاعاتی ادمهای خوبی هستندوکشور جهت امنیت وثبات نیاز به این نهاذ محترم ذاشته ولی نیاز است به اماکن فساد وقاجاق جیان شیشه مواد درجامعه جهت شنا سای این افراد ااهتمام اساسی داشته وریشه ان را بسوزاند تهاجم خاموش وبی سروصدا ازهمان جهت توسط دشمنان وارد می شود ...

  • علی
    یکشنبه 9 تیر 1392 - 00:31:35
    پاسخ
    2 1

    از مهربان آذربایجان شرقی برای امنیت سازان آرزوی موفقیت می کنیم

  • مجنون
    چهارشنبه 12 تیر 1392 - 14:57:59
    پاسخ
    9 1

    سلام.تمامی اون عزیزانی که علاقه دارن جذب واجا یا همون وزارت اطلاعات بشن دانشگاه سراسری باید شرکت کنن رشته های مدیریت اطلاعات،علوم سیاسی گرایش مطالعات امنیتی و علوم اجتماعی گرایش مطالعات امنیتی دانشکده ی امام باقر که برای وزارت اطلاعاته..نداشتن سوء سابقه،برخورداری از سلامت جسمی کامل کامل،عدم وابستگی خود و فامیل های درجه یک به احزاب و گروههای سیاسی از جمله ی شرایطشونه

  • بی نام
    دوشنبه 17 تیر 1392 - 23:37:45
    پاسخ
    4 2

    سلام

  • فرید رحمانی
    سه شنبه 18 تیر 1392 - 15:13:34
    پاسخ
    4 4

    باسلام،فرا رسیدن حولول ماه مبارک رمضان ماه مهمانی خدا را به تمام مسلملنان و بالعخص شیعیان جهان تبرک میگویم،انشاءالله طاعات و عباداتتون مورد قبول و اجابت درگاه حق قرار بگیرد.التماس دعا

  • سجاد
    جمعه 21 تیر 1392 - 00:50:21
    پاسخ
    4 3

    با سلام ، من يه مدت با سپاه همکاري کردم ولي دوست دارم اگر کاري از دستم بربياد واسه وزارت اطلاعات انجام بدم ، جانم فداي سيد علي .

  • seyedmohammad
    دوشنبه 24 تیر 1392 - 00:59:06
    پاسخ
    5 3

    سلام.سایت خوبی می باشدامامن یک سوال داشتم:(چگونه بایدیکی ازسربازان گمنام امام زمان(عج)باشیم؟)درضمن اززحمات شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج)صمیمانه تشکرمی نمایم.

  • amir
    دوشنبه 24 تیر 1392 - 17:04:27
    پاسخ
    9 8

    سلام دوستان من تنها دو آرزو دارم یکی خوب شدن مادرم و دیگری اینکه در وزارت اطلاعات استخدام بشم .. از همتون عاجزانه التماس میکنم کمکم کنید من میخوام استخدام این وزارت خونه بشم ؟؟؟؟؟؟؟

  • م.خ
    پنجشنبه 27 تیر 1392 - 10:47:21
    پاسخ
    1 1

    برای استخدام در وزارت اطلاعات باید اول در آزمون سراسری شرکت کنید.سپس کدرشته رشته های دانشکده وزارت اطلاعات رو که در دفتر چه شماره 2 سازمان سنجش در روز 15مرداد 92 منتشر میشه رو در فرم انتخاب رشته وارد کنید.در ضمن راه اندازی سایت خوبه اما هنوز ریزه کاری های زیادی داره.

  • سیدمهدی
    پنجشنبه 27 تیر 1392 - 17:26:30
    پاسخ
    7 8

    میخواهم در وزارت اطلاعات امنیت کشور به عنوان سرباز گمنام امام زمان خدمت کنم ،لطفا راهنمایی کنید به غیر از جذب از راه دانشگاه راه دیگری هم برای جذب وجود دارد؟-(مدرک بنده مهندسی الکترونیک میباشد)

  • نگار
    یکشنبه 20 مرداد 1392 - 01:26:40
    پاسخ
    13 8

    خانم ها هم میتونن به استخدام وزارت در بیان؟

  • گمنام
    یکشنبه 20 مرداد 1392 - 22:49:51
    پاسخ
    5 3

    سلام ببخشید اصلا کسی پاسخگوی این همه سوالات هست؟؟؟من این همه سوال دیدم یه جواب ندیدم...!!!!!!.

  • محسن
    دوشنبه 21 مرداد 1392 - 14:36:37
    پاسخ
    7 5

    سلام خداقوت دعامیکنم اول خدابعدامام زمان پشتیبانتون من به نوبه خودم ازتون تشکر میکنم هرچنداسمتون گمنامه ولی توقلب ماجادارید

  • امیرحسین کولیوند
    دوشنبه 21 مرداد 1392 - 17:26:36
    پاسخ
    4 5

    سلام .خواستو بپرسم چرادراستان ما ایلام استخدام دراداره اطلاعات فقط باداشتن نسبت فامیلی امکان پذیراست.شاعرخوب گفته ....هرچه بگنددنمکش میزنند...وای به روزی که بگندد نمک ...این واقعیت اداره اطلاعات استان ایلام است.

    • اسماعیل افشار
      جمعه 23 اسفند 1392 - 22:11:10
      2 1

      سلام منم به این نظر شما ایمان دارم چون بنده را نیز بدون کوچکترین عذر موجهی رد کردند در اطلاعات استان ایلام افرادی هستند که پارتی بازی میکنند و هیچکس جرات ندارد حرفی بزند رهبر عزیزم توروخدا شما به داد من برسید

    • بی نام
      دوشنبه 11 آبان 1394 - 10:56:56
      0 0

      من میخوام با مسئولین سازمان در استان مازندران ایمیل بزنم ولی متاسفانه نمیشه راهنمایی کنید؟ راه ارتباطی چیه ؟

  • گمنام
    دوشنبه 21 مرداد 1392 - 23:40:52
    پاسخ
    4 2

    با سلام امیدوارم کسی که این سایتو راه اندازی کرده جوابگوی نظرات باشه....من هم علاقه زیادی به خدمت کردن به کشورم در این نهاد مقدس دارم...و امیدوارم که در این نهاد پارتی بازی نفوذ نکرده باشه...هر چند که وظیفه و عملکرد نهاد خیلی حساسه..و اینو شما هم بدونید که ما هم به عنوان شیعه و عضوی از جمهوری اسلامی این مسائلو درک میکنیم.نه اینکه حتما باید به قول شما معرف داشته باشیم..ب نظر من معرف با پارتی یکیه ....اگر وزارت ایران اینقدر قویه پس نیروهاتون را طور دیگه انتخاب کنید.

  • گمنام اردجان نیرو آباد
    جمعه 25 مرداد 1392 - 02:31:58
    پاسخ
    1 3

    روفقا خسته نباشد

  • محمد مهری نام پدر.حسن
    یکشنبه 27 مرداد 1392 - 16:31:06
    پاسخ
    5 13

    به نام خدا. وبا عرض سلام وخستنه باشید به محضرحضرت ایت الله خامنه ای وتمامی سربازان گمنام امام زمان/عج/. بنده به سهم خودم از زحمات بی دریغ شماعزیزان تشکر میکنم.اما انتقادی هم دارم که البته اگر اسمش انتقاد باشد. ما لیاقت این که این عزیز را از نزدیک ملاقات کنیم نداریم پس از شما عزیزان که این پیام را میخوانید میخواهم به حضرت اقا برسانیدواگرلطف کنیدجوابش رابرایم به ایمیلم بفرستید اقاجان مانوکر شما هستیم ولی چه کسی گفته که این فقط مدرک بالایی هایند که میتوانند نوکری شمارابکنند وما دیپلمی ها در حسرت نوکری شما بمانیم بخدا ظلم است بنده برادر خودم در حفاظت اطلاعات ارتش مشغول خدمت ونوکری شماست پس به گونه ای به ماجوانان کنیدکه جزوسربازگمنام و همیشه باوفای شماباشیم به تحقیقات بیایید ود موردمن بپرسید

  • mmmmmmmmm
    شنبه 16 شهریور 1392 - 14:34:07
    پاسخ
    1 1

    بااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااز نمیشه

  • مجيد
    دوشنبه 18 شهریور 1392 - 06:14:51
    پاسخ
    3 2

    سلام و خسته نباشي اي مردان و زنان ميهن دوست

  • بی نام
    چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 11:35:47
    پاسخ
    2 3

    سلام و خسته نباشید به حفظان خوش اخلاق ایران عزیز نمیدونم واقعا همه که جذب میشوند تاپ هستند اگر اینطوره چرا بنده اعضای حتی جدید جذب شده سال 92 را که در آموزشند یا بعضی که میخوان تعهد بدهند را میشناسم شاید من خیلی ماهر هستم از آنها حرف میکشم . پس به مدرک کلاسیک و داشتن معرف کلفت نیست بلکه به تجربه و روابط عمومی هست. سید علی عاشقتم سابقه 12ساله در عرصه نظام گواه این عرض میباشد

  • بی نام
    چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 11:42:54
    پاسخ
    4 6

    سلام خسته نباسید

    • saeed mahiny
      چهارشنبه 16 دی 1394 - 00:09:40
      0 0

      سلام یاعلی

  • سيد محمد علي حسيني
    شنبه 23 شهریور 1392 - 15:32:13
    پاسخ
    7 11

    با عرض سلام خسته نباشي خدمت تمامي سربازان گمنام آقا امام زمان در سراسر ايران عزيز. ابنجانب متقاضي همكاري با اين نهاد مهم وكليدي نظلام ميباشم . خواهشمندم ايجانب را ( درباب عضو شدن ) راهنمائي فرمائيد . شايان ذكر است به زبان عربي آشنائي دارم

  • سید مصطفی
    سه شنبه 26 شهریور 1392 - 22:06:40
    پاسخ
    9 6

    با سلام بنده دارای مدرک لیسانس مهندسی 25 سال سن دارم و دارای کارت پایان خدمت هستم و 12 سال سابقه بسیج دارم و دوره های مختلف بسیج را هم دیده ام در ضمن برادرانم نظامی هستند علاقه ی زیادی به خدمت در وزارت اطلاعات را دارم ولی نمی دانم از چه طریقی باید اقدام کنم. اگر وزارت اطلاعات عضویاب دارد مشخص است که عضویاب رفقای خودش را معرفی میکند و امثال بنده بی نصیب میمانیم. خواهشا اگه راهی پیدا کردید من رو هم در جریان بذارید.

  • محمد رودگر
    شنبه 6 مهر 1392 - 21:04:08
    پاسخ
    1 2

    باعرض سلام برپیشگاه عصر امام زمان(ع) وحضرت و عظما امام خامنه ای(ره)و حضرت خمینی(ره).روحش شاد.من به نوبه ی خود میخوهم در سازمان اطلاعات عضو شوم.باتشکر.

  • علی
    سه شنبه 9 مهر 1392 - 14:18:45
    پاسخ
    5 6

    با سلام من به حسب علاقه و توانایی ام میخواستم یکی از سربازان گمنام امام زمان (عج) شوم . میخواستم ببینم که با دیپلم کامپیوتر (فنی حرفه ای) میتوانم وارد دانشکده این وزارت خانه تحصیل کنم یا نه ؟ لطفا مرا راهنمایی کنید . ممنون

    • بنده خدا
      چهارشنبه 15 آبان 1392 - 14:27:28
      5 1

      دکتر تو چه گمنامی هستی که خودتو معرفی میکنی دقیق

  • حسین نقیبی
    پنجشنبه 18 مهر 1392 - 19:20:30
    پاسخ
    2 2

    با سلام خدمت دوستان عزیز در وزارت اطلاعات میخاستم بدانم شرایط فعالیت در اطلاعات چیه با تشکر

  • کامبیز
    شنبه 20 مهر 1392 - 15:17:41
    پاسخ
    3 0

    باسلام وخسته نباشی اینجانب دارای مدرک تحصیلی کاردانی مدکاری اجتمای هستم دارای 10سال عضویت دربسیج گردان عاشورا .ستادپیشگیری حفاظت اجتمای استان البرز .شاغل در یکی از سازمانهای زیر مجموعه قوه قضاییه درخواست اسخدام در وزارت اطلاعات را دارم ازانجای که علاقه شدیدی برای انجام خدمت دراین وزارت رادارم لطفا مرا راهنمای کنید باتشکر

  • عباس
    شنبه 4 آبان 1392 - 14:15:35
    پاسخ
    3 3

    باسلام وخسته نباشید اینجانب عباس دارای مدرک تحصیلی دیپلم کامپیوتر کاردانش باسابقه بسیج و15ساله که کنگفو کارمیکنم و مربی رزمی هستم متولد 1365هستم علاقه شدیدی دارم برای انجام خدمت در وزارت اطلاعات را دارم لطفامرا راهنمایی کنید متشکرم؟

    • علی جزینی
      شنبه 17 اسفند 1392 - 23:18:07
      1 0

      ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت.با سلام و خسته نباشی.از شهرستان دارلصابرین بم مزاحم میشوم ایا میتوانم به اداره اطلاعات بم جهت گزینش مراجعه کنم

  • حالا
    دوشنبه 27 آبان 1392 - 20:31:47
    پاسخ
    2 1

    به نظر من نیازی به وجود این سایت نیست.مگر در مواردی چون اطلاع رسانی عملیات ها به مردم که او هم به قول خودتون به دلیل ملاحظات امنیتی وجلوگیری از لو رفتن شیوه های شکار .یه سری داستانهای سروته زده اعلام میشه .در مورد شیوه های جذب هم خیلی گزینشی واتو کشیده عمل میکنید .خلاصه موفق باشید تولید کنندگان امنیت پایدار.

  • سیدحامد طالبی
    چهارشنبه 29 آبان 1392 - 20:25:05
    پاسخ
    6 3

    سلام من یه سوال دارم نمیدونم کجا بپرسم

  • سلام
    پنجشنبه 30 آبان 1392 - 23:45:34
    پاسخ
    6 3

    خواهشمندم با مسدود نمودن تلفنهای کانالهای رادیویی و تلویزیونی مخالف جمهوری اسلامی ایران خانواده های در معرض خطر را نجات دهید.باتشکر و من الله التوفیق

  • سهیل
    شنبه 2 آذر 1392 - 23:08:13
    پاسخ
    6 2

    واقعا باید برای دوستانی که نظر دادن تاسف خورد. مگه اط مدرسه است که اینجوری جذب کنه. شما بگی من دوست دارم بیام اونها هم بگن باشه. بهتره یکم در مورد جذب اط و خود وزارت اطلاعات مطالعه کنیین. و با آگاهی صحبت کنیین. خدا خیرتون بده

    • بی نام
      دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 13:19:20
      1 2

      واقعا

  • فرشید
    سه شنبه 12 آذر 1392 - 23:21:33
    پاسخ
    4 3

    عشق سربازان گمنام امام زمان (عج) سلامتیشون سلامت خدا حفظشون کنه

  • بی نام
    جمعه 20 دی 1392 - 18:52:16
    پاسخ
    4 6

    چیکار کنم که ثبت نام شم کجاباید برم.

  • سهیل
    سه شنبه 24 دی 1392 - 11:47:41
    پاسخ
    1 9

    ثبت نام یا گزینش وزارت اطلاعات داخل مشهد کجاست لطفا خواهشا کمکم کنید

  • سروش صادقی
    یکشنبه 29 دی 1392 - 13:44:24
    پاسخ
    2 3

    با سلام سربازان گمنام امام عصر(عج) خسته نباشند... .

  • مهدی ا
    دوشنبه 30 دی 1392 - 02:05:52
    پاسخ
    1 9

    با سلام .از نوجوانی ارزویم این بود که سرباز واقعی امام زمان ع شوم و به امام زمان ع و اسلام و کشورم خدمت کنم و عاقبت شهادت را خداوند روزیم کند .اگر تشخیص دهید که من توانائی این کار را دارم حاضرم در هر زمینه ای یا هر کاری خدمت کنم. و من الله توفیق.

  • اسماعیل قموشی رامندی
    جمعه 4 بهمن 1392 - 15:04:41
    پاسخ
    8 7

    با سلام خدمت شما عزیزان وخدمتکاران نظام جمهوری اسلامی ایران . از شما می خواستم که در موردشرایط ونحوه ی پذیرش و ثبت نام وزارت اطلاعات ،اطلاعاتی برام بدهید.باتشکر از شما ! قموشی رامندی هستم از یکی از شهر های استان قزوین.

  • منصورمصطفي لو
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 22:15:07
    پاسخ
    1 3

    باسلام وعرض ادب :ميخواهم باحافظا ن مرز وامنيتي كشورم همكاري لازم را داشته باشم در هرعرصه تلاش نمايم از بچگي تنها شعارم اين است گمنام بميرم ........

  • سعید نوروزی
    پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 11:56:53
    پاسخ
    3 7

    سلام.می خواستم شرایط عضو شدن در سازمان اطلاعت بود که باید به کجا مراجعه کنم

  • پیمان
    یکشنبه 4 اسفند 1392 - 11:33:10
    پاسخ
    2 2

    از این مردم را اطلاع رسانی میکنید.خیلی ممنونم.با تشکر

  • حا ج علي
    پنجشنبه 15 اسفند 1392 - 03:32:26
    پاسخ
    3 2

    دو ست عز يز ي كه گفتي ، بهتر بو د ارم وزارت اطلاعات هما ن الله اكبر بو د ، اگر به ار م جديد دقت كني ، يكي از مفا هيم اين ارم نما د چشم است كه همان مفهوم دقت ، كنترل ، ومر اقبت و...... را مي رسا ند كه بسيار هو شمندانه طراحي شده.كا رشناس رشته سينما

  • حا ج علي
    پنجشنبه 15 اسفند 1392 - 04:59:24
    پاسخ
    3 5

    سلا م و عر ض ادب ، اگر شا يسته خد مت با شيم وظيفه است. انشا الله

  • هادی پوریانسب
    جمعه 23 اسفند 1392 - 11:39:16
    پاسخ
    3 2

    سلام به برادران گمنام امام زمان خسته نباشید انشاله در سایه رهبر همیشه سربلند وپیروز باشید یا علی

  • مرتض
    یکشنبه 25 اسفند 1392 - 23:05:47
    پاسخ
    2 4

    من یک مخترع هستم و دوست دارم دارم برای وزارت اطلاعات کار کنم باید چی کار کنم وذهنممم خیلی فکر مکنم خوب باشه ولی من بیشتر جواب هاشو پیدا نکردم وخدا وامامم کمکم کردن پیچیده است تعریفش یا مهدی خدا حافظ

    • هادی پوریانسب
      شنبه 28 شهریور 1394 - 08:45:00
      0 1

      باسلام وخسته نباشید به برادارن عزیزم دروزارت اطلاعات درمورد امربه معروف ونهی از منکر لطفا یک کاری انجام بدین کم کم شهر رو داره فساد برمیداره یا زهرا

  • مهدی
    دوشنبه 26 اسفند 1392 - 20:20:32
    پاسخ
    8 2

    دلم برا اونایی میسوزه میان اینجا داستان و رزومه زندگیشون رو مینیویسن و میگن میخوام عضو اطلاعات شم اینجا که گزینش اطلاعات نیست یه سایت خبریه با این سطح هوشی که دارین حتما استخدام میشین :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

  • بی نام
    پنجشنبه 14 فروردین 1393 - 09:23:54
    پاسخ
    6 5

    خدا قوت(یا مهدی)

  • فرشاد
    یکشنبه 17 فروردین 1393 - 09:39:27
    پاسخ
    3 7

    با سلام میشه راهنمایی کنید ما چطوری میتوانیم با سایت اطلاعات را به سازمان برسانیم

  • گمنام
    دوشنبه 18 فروردین 1393 - 12:31:17
    پاسخ
    3 3

    ديگه مثل قبل نيستيد

    • مجید
      یکشنبه 8 تیر 1393 - 15:57:30
      0 3

      واقعاً

  • ح ک
    پنجشنبه 21 فروردین 1393 - 10:53:17
    پاسخ
    1 1

    باسلام ازهمه شما تشکر میکنیم حق نگهدارتان

  • بی نام
    چهارشنبه 27 فروردین 1393 - 19:20:54
    پاسخ
    4 1

    مشكل پخش كردن عكس هاي شخصي زنان ايراني و همچنين كارگذاشتن دوربين مخفي در اتاق پرو و هتل ها ومهمانپذير ها را جدي بگيريد و اقداماتي براي رفع ان بكنيد لطفا

  • میثم
    سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 - 12:14:29
    پاسخ
    2 3

    سایت خوبیه امیدوارم که بتونه در وهله اول به هدفهاش در راستای بیانات حضرت امام خامنه ای برسه و بنده هم در این موضوع بتونم سهم داشته باشم.لبیک یا خامنه ای

  • محمد .فداییان رهبر
    چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 - 19:15:38
    پاسخ
    1 4

    دمتون گرممممممممممممممم

  • مهدی فریدی
    جمعه 19 اردیبهشت 1393 - 17:33:20
    پاسخ
    1 9

    من علاقه بسیاری به اداره اطلاعات دارم واز شما میخواهم که به بنده کمک کنید که در میان شما باشم ممنون از لطفتون .....

  • مهدی فریدی
    شنبه 20 اردیبهشت 1393 - 08:18:12
    پاسخ
    3 6

    باعرض سلام و خسته نباشید بنده میخواستم درکنار شما دلاوران وتکاوران به کشور عزیزم جمهوری اسلامی ایران خدمت کنم واز شما میخواهم بنده را راهنمایی کنید تا بتونم نگهبان کشورم باشم ممنون از لطفتون ...آرزویم اینکه همیشه سلامت و پایدار باشید ..

  • ص.ز
    چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 - 10:54:14
    پاسخ
    3 3

    با عرض سلام واحترام . بنده از شما خواهش میکنم به خاطر دفاع از مقدسات جمهوری اسلامی اللخصوص شهیدان اجازه استخدام به افرادی که مخالفت با نظام میکنند را ندهیم چون هم خودشون اذیت میشن وهم خدای نکرده در محیط کار حرفهای زشت میزنن .درواقع کسی که بصیرت ندارد صلاحیت خدمت وتصمیم گیری ندارد این چکیده ی صحبت بنده است . خدا قوت

  • کوروش
    پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 - 17:09:04
    پاسخ
    2 5

    سلام،من میخواستم در اطلاعات ثبت نام کنم اما نمیدونم شرایطش چیه و چکار باید کنم،لطفا راهنمایی کنید،ممنون

  • جواد شهدادی ساردو
    جمعه 26 اردیبهشت 1393 - 03:24:09
    پاسخ
    2 4

    سلام خداقوت ،علی یارتان

    • ازعاشقان رهبری
      جمعه 23 خرداد 1393 - 13:12:45
      3 5

      با سلام نفهمیدم سایت استخدا م یا نظراته /

  • حسین
    دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 00:19:56
    پاسخ
    4 2

    سلام. گیج شدم. نحوه ثبت نام تو وزارت اطلاعات رو خواستم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • فرهاد سردشتی
    سه شنبه 6 خرداد 1393 - 13:43:25
    پاسخ
    3 4

    امید است اطلاعات نظارت بیشتندری به عملکر د باند بازان مسولین داشته باشد ورفع تبعیضات از اهم توجهات این نهاد محترم باشد سردشت اذربایجانغربی

  • مددکار ار اذربایجانغربی
    سه شنبه 13 خرداد 1393 - 23:32:46
    پاسخ
    6 0

    من انجه با برادران اطلاعات ارتباط داشته انسان های منطقی هستند ولی بیشتر به مسایل امنیتی اهمیت داده ومسایل ریز همجون تغییر ساختار مدیریت ونارضایتی مردم وکارمندات ارمدیران نقش عملکردی نداشته وانتظارات بیشتری از ان نهاد محترم می رود

  • سیدموسی
    سه شنبه 20 خرداد 1393 - 23:24:15
    پاسخ
    2 5

    باسلام ضمن عرض خسته نباشیدوآرزوی توفیق برای سربازان گمنام امام زمان عج هفته سربازان گمنام رابه محضرآقاامام زمان ونایب برحق آن حضرت امام خامنه ای وفرزندان زحمت گش وکمنامش تبریک وتهنیت عرض نموده وآمادگی خودرادررستای حفاظت ازآرمانهای برحق امام ورهبری درصورت نیازبافرزندان کمنام امام اعلام مینمایم

  • رضا
    چهارشنبه 28 خرداد 1393 - 20:15:43
    پاسخ
    7 0

    سربازان گمنام از قبل تعيين شده اند به خداتوكل كنيم تا گمنام باشيم انشاالله هم شهيد شيم.

  • بی نام
    چهارشنبه 4 تیر 1393 - 17:04:24
    پاسخ
    1 4

    نه بابا

  • آرمان
    پنجشنبه 5 تیر 1393 - 21:04:42
    پاسخ
    3 3

    با سلام من آرمان هستم و دارای 26 سال سن و دارای مدرک کارشناسی رشته تکنولوژی آموزشی هستم و دارای کارت معافیت پزشکی هستم و بسیار علاقه دارم که در بخش اطلاعات فعالیت کنم و دوره هاش رو طی کنم و در وزارت اطلاعات فعالیت و استخدام بشم و همینطور دارای 6 سال سابقه بسیج دانشجویی و 2 سال بسیج محلی را دارم چگونه میتوانم در دوره هاش شرکت کنم؟باید به کجا مراجعه کنم؟لطفا کمک کنید تا به آرزوم برسم ممنون خدا قوت

  • بي نام
    دوشنبه 9 تیر 1393 - 13:46:01
    پاسخ
    24 9

    فك كرديد وزات اطلاعات علكي كه ميخوايد واردش بشيد ؟؟؟ بايد پارتي داشته باشيد بله عزيزان منم دوست دارم واردش بشم به ايران عزيزم خدمت كنم اما مطمن باشي د نميشه

    • سمیرا
      جمعه 17 مرداد 1393 - 17:04:13
      4 1

      با عرض معذرت الکی اینجوری درسته،اشتباه نوشتی.

  • قدیانی .سردشت
    چهارشنبه 11 تیر 1393 - 20:35:34
    پاسخ
    2 6

    با سلام / از وزارت اطلاعات انتظار می رود جهت استخدام وواردشدن نیروهای حراست ادارات از نیروهای شاخص که تحصیل کرده ومتعهد به خدا واعتقاد به احکام عملی به دین ومذاهب ونیروها ی بومی ونداشتن سلایق شخصی وگروهی ومشهور بودن به نجابت وشناخته شدن به محبوبیت دربین مردم وبا تجربه وسن کافی درشهرهای کردستان بیشتر از مرکز استان وغیربومی وازاشنایان واقوام خود جهت استفاده ازاین پست بکار می کیرند وانان هم از اشنایان ودوستان خود جهت تعیین مدیران بکار می کیرند وخود سیکل باند بازی شکل گرفته ودسته بندی های ایجاد کرده ....

  • فرزاد
    پنجشنبه 12 تیر 1393 - 11:31:16
    پاسخ
    3 3

    یک کلام فقط ایران تا اخرین قطره خون فدای ایران

  • مریم
    چهارشنبه 18 تیر 1393 - 10:41:45
    پاسخ
    1 8

    سلام اینجا اگه عضو شیم خبر میفرستن ب جیمیل؟

    • بی نام
      یکشنبه 29 تیر 1393 - 13:01:39
      7 4

      اگه اینطوری باشه که خیلی مشکل زا میشه

  • علي
    پنجشنبه 26 تیر 1393 - 12:33:28
    پاسخ
    5 2

    سلام به محضرآقا صاحب الزمان حضرت مهديعجوسلام به نائب برحقش امام خامنه اي ، به نظر اينجانب هركس ميخواهد در اين سيستم فعاليت كند بايد خودش رو ازهمه لحاظ خودسازي كند و هركس مي گويد بايد پارتي يا معرف داشته باشي كه به اين سيستم وارد شوي حرفي بيخودي است اگر ما فقط يه ذره توكلمون به خداوند باشه نه پارتي ميخواد نه معرف ، دوستان توكلتون فقط وفقط به خود خدا باشه بهترين پارتي خداوند است سرنمازهاتون منم دعاكنيد.

  • بی نام
    دوشنبه 30 تیر 1393 - 18:58:10
    پاسخ
    4 3

    سلام بر همگی ان شا الله با ظهور اقا امام زمان عج همه به خواسته هامون برسیم و همینطور کشور های تحت زور گویی ومورد ستم قرار گرفته ان شا الله ازاد بشوند برای ظهور امام زمان دعا کنیم التماس دعا

  • تکصدا
    جمعه 10 مرداد 1393 - 08:25:04
    پاسخ
    3 4

    سلام من با نظر علی موافقم بچه ها می دونید چرا ؟بخاطر اینکه منم خیلی دنبال استخدام بودم و خیلی کانال زدم برای اینکه معرفی بشم ولی هر دفعه یه مشکلی بدون اینکه خودم بخوام بوجود می اومد ولی درست دقیقا زمانی که انتظارشو نداشتم اونم از طرف شخصی که اصلا فکرشو نمی کردم و هیچ وقت هم رو بهش نداخته بودم بهم گفت اگر میخواهی تا اسمتو بدم برای استخدام حالا اینکه قبول بکنن که استخدام بشی یا نه دیگه با من نیست من فقط یه واسطه هستم برای معرفیت ولی از شانس بدم من اماده نبودم و مدرک تحصیلی که نیاز داشتن رو بخاطر تعللم نتونسته بودم هنوز بگیرم

  • س.ج.حوزه825.حفا
    جمعه 10 مرداد 1393 - 17:51:18
    پاسخ
    3 7

    هموطنان عزیز نیازی نیست عضوسازمان باشید میتوانیدبعنوان بعنوان بسیجیان گمنام امام زمان ع خدمت نمایید .ازطرف یه کارگر افتخارمیکنم این همه مشتاق جهت جذب درسازمان میبینم.جانم فدای رهبر

  • امیرمحمد
    یکشنبه 12 مرداد 1393 - 13:50:20
    پاسخ
    10 6

    سلام خسته نباشید من امیرمحمد هستم ودررشته ریاضی فیزیک دارای دیپلم هستم درضمن عضوبسیج کادر هم می باشم وداری مسئولیت تربیت آموزش نیز می باشم ودرسال93درآزمون سراسری ریاضی شرکت کرده ام 18ساله هستم می خواهم بدانم که برای ثبت نام دردانشکده امام محمد باقرعدرانتخاب رشته باید چکاربکنم زیرا وقت انتخاب رشته روبه پایان می باشد لطفا اگر زحمتی نداره راهنایی ام کنید ممنون می شوم

  • محسن
    دوشنبه 13 مرداد 1393 - 00:52:43
    پاسخ
    10 13

    سلام.خواهشا جواب بدیدمن امسال کنکوردادم رتبمم شده8000میخام عضوسازمان اطلاعات بشم امانمیدونم چکاربایدبکنم.خواهشا بهم بگید.

  • سرباز گمنام
    یکشنبه 2 شهریور 1393 - 10:54:04
    پاسخ
    8 9

    چطور به استخدام سربازان گمنام دربیام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • کاوس نجار
    دوشنبه 3 شهریور 1393 - 20:17:25
    پاسخ
    2 4

    سلام خسته نباشیددوستان عزیزامیدوارم دروظیفه محوله برای همیشه موفق وسربلندباشید

  • حمید
    پنجشنبه 24 مهر 1393 - 01:05:29
    پاسخ
    4 0

    موفق باشید. خدا قوت . بزقراری حکومت اسلامی وایرانی سرافراز وایچاد امنیت مدیون زحمات شماست . شما بواقع راست قامتان جاودانه تاریخ وفرزندان برومند ایران عزیزهستید

  • فرزند مقدس اسلام
    شنبه 26 مهر 1393 - 10:04:15
    پاسخ
    4 5

    هفته وزارت اطلاعات را به تمامی سربازان سازمان امنیتی ایران تبریک میگویم واز خداوند منان برای انها ارزوی توفیق وبهروزی خواستارم در ضمن ما همه اسایش و امنیت کشور ایران را مدیون وزارت اطلاعات هستیم

  • وهاب
    سه شنبه 6 آبان 1393 - 12:50:20
    پاسخ
    13 2

    با سلام خيلي دوست دارم استخدام وزارت اطلاعات شوم يا اداره اطلاعات ، اما نميدونم چجوري اقدام كنم خواهش ميكنم راهنمايي كنيد

  • بی نام
    سه شنبه 27 آبان 1393 - 21:52:47
    پاسخ
    2 4

    با سلام اميدوارم هميشه زنده باشيد زير پرچم اسلام

  • محمد
    پنجشنبه 20 آذر 1393 - 14:59:22
    پاسخ
    8 2

    آیا با معدل کل دیپلم 14.88 در دانشکده اطلاعات پذیرش میکنید

  • محمد طالبی
    جمعه 21 آذر 1393 - 23:06:31
    پاسخ
    14 3

    معدل کل 14.88 کل دیپلم ومعدل کتبی 11.81 ایا پذیرش میکنند

  • محمد ازکرمان
    جمعه 5 دی 1393 - 21:31:19
    پاسخ
    3 1

    باعرض سلام وخسته نباشید خدمت سربازان گمنام امام زمان عج .مهم نیست شما استخدام وزارت اطلاعات باشید مهم این است شما بتوانید با گزارشات واخبار خود کمک به سزای به این جان بر کفان داشته باشید .

  • مهدی سلیمانی
    چهارشنبه 17 دی 1393 - 12:20:15
    پاسخ
    5 0

    با سلام احتراما با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان از شما بابت تمام تلاش برای ایجاد امنیت در کشور تشکر کرده و از اینکه در کشوری زندگی میکنم که دارای چنین سازمان اطلاعاتی قوی هست بسیار خوشحالم انشالله در تمام مراحل موفق باشید

  • بی نام
    سه شنبه 23 دی 1393 - 07:49:44
    پاسخ
    0 8

    واقعا من از وزارت اطلاعات کشور تشکر میکنم

  • بی نام
    جمعه 3 بهمن 1393 - 16:35:54
    پاسخ
    2 5

    بابا میخوام. عضو بشم زمان ثبت نام رو نمیدونم اعلام کنید شاید طرف استعداد داشته باشه

  • بی نام
    پنجشنبه 9 بهمن 1393 - 09:08:35
    پاسخ
    2 2

    چرامن جاسوس بشم زماني كه ميتونم به كشور خودم خدمت كنم وقتي علايق واستعدادهاي ما ناديده گرفته بشه شك نكنيد سرويس هاي بيگانه به راحتي ميتونن نيرو جذب كنن

  • احمدعلی قیطاسی
    دوشنبه 20 بهمن 1393 - 22:03:20
    پاسخ
    1 4

    باسلام من خیلی دوست دارم دروزارت اطلاعات استخدام. بشم ودرقسمت عملیاتی ونظامی اونجا خدمت کنم چطور میشه امکانش هست ،لطفأ راهنماییم کنید23سال دارم ولیسانس مهندسی تکنولوژی ساختمان دارم ولی به قسمت نظامی،جنگن وعملیاتی علاقه دارم و فکرمیکنم استعدادش روهم دارم ،ضمنأ برج 2قراره برای خدمت اعزام بشم باتشکر فراوان

  • سعید ترک زبان
    شنبه 25 بهمن 1393 - 20:01:39
    پاسخ
    2 2

    سلام علیکم باعرض سلام و خسته نباشید خدمت یاران گمنام امام عصر دوستان اینجانب در سال 1385 استخدام نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شدم البته بصورت پیمانی اما قبل از اتمام دوره پیمانی ارتتش راترک کردم . باتوجه باینکه پدرم دارای 80 ماه حضوردر جبهه است وجزو خانواده شهدا نیز هستیم آیاامکان استخدام اینجانب در وزارت اطلاعات هست .؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • حسن
    شنبه 25 بهمن 1393 - 21:20:21
    پاسخ
    4 2

    باسلام خسته نباشید میخواستم بپرسم کسی که رشته فنی باشه میتونه وارد وزارت بشوداگه میشه لطفا راهنماییم کنید یا علی

  • بی نام
    یکشنبه 26 بهمن 1393 - 00:34:57
    پاسخ
    1 3

    سلام آیابندبه می‌توانم دانشکده اطلاعات مثبت نام کنیم ۳۶سعالمه دیپلم دارم

  • بی نام
    یکشنبه 26 بهمن 1393 - 12:29:53
    پاسخ
    0 3

    آیا افرادی که دوری سربازی را گذراندن و متولد 19/06/1370 هستند می توانند در این دوره از ثبت نام شرکت کنند.

  • sadegh
    دوشنبه 27 بهمن 1393 - 23:38:50
    پاسخ
    0 2

    سلام دوستان وجدانن هر کاری کردم صفحه باز نشد که نشد

  • بی نام
    سه شنبه 28 بهمن 1393 - 00:28:20
    پاسخ
    1 4

    داشتن اطلاعات یعنی دارا بودن دانش و در دست داشتن دانش یعنی دارا بودن سرمایه به نوبه خودم از دارا بودن این سرمایه به خود میبالم م.ر.م

  • behzad
    چهارشنبه 29 بهمن 1393 - 21:51:09
    پاسخ
    1 2

    آيا شرايط.سني داره

  • حسن جمعه 1 اسفند ماه 1393
    جمعه 1 اسفند 1393 - 20:05:15
    پاسخ
    1 3

    من ودوستم طلبه هستیم سطح سه حوزه تمام کردیم با دو سال درس خارج علاقه به خدمت در وزارت اطلاعات داریم وحقیر حافظ قرآن ونصف نهج البلاغه هستم باسن 34سال امکان ورود ما هست؟

  • سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 - 12:03:47
    پاسخ
    1 0

    سلام ازکارکنان وزارت تشکرمیکنم بخاطرامنیت کشورعزیزمان ایران بنده درازمون شرکت کردم ومیخوام درخدمت این سازمان باشم میشه بادرخواست کتبی امادگی خودرااعلام کنیم ممنون

  • reza atola
    جمعه 18 اردیبهشت 1394 - 23:51:12
    پاسخ
    0 0

    عزیزان حفاظت از خاک ایران وظیفه هر ایرانیست لذا تمام ما سرباز امام زمانیم

  • بی نام از تبریز
    شنبه 19 اردیبهشت 1394 - 16:39:34
    پاسخ
    0 0

    با عرض سلام بنده حقیر می خواهم مشکلاتم را بگویم به چه کسی بگم که مشکل ما حل شود لطما مرا راهنمائی کنید

  • هانیه السادات حسینی
    یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 - 01:34:42
    پاسخ
    0 0

    کمک کنید خواهش میکنم تنها جایی هست که میتونم کمک بخوام

  • امیر
    چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 - 14:03:00
    پاسخ
    0 0

    باعرض سلام وخسته نباشید به شماغیرت مردان جمهوری اسلام من به شما افتخار می کنم نمیدونم چطور میشه به شما افتخار کرد من وقتی مطالب شمارا ازسایت های دیگه می خوانم که چطور قاتلین دکتر علی محمدی را دستگیر کردید افتخار می کنم زیر چتر محافظتی ماموران اطلاعات هستم فدا همتون

  • رضا
    جمعه 25 اردیبهشت 1394 - 00:58:12
    پاسخ
    0 0

    عرض شود عراقی با این همه ناامنی ازجمله وجود داعش ودیگرگروهای تروریستی . ریاست محترم جمهور عراق پیشنهاد داده رفت وآمدشهروندان عراقی وایرانی بدون روادید رفت وآمد داشته باشند واین بسیار خطرناک است وممکن است گروهای تروریستی نفوذ کنند. که اتفاقا باید عکس این موضوع عمل شود. یادتون رفته زمانی که تیم افغانستان با ایران درتهران مسابقه داشتند 12000تماشاچی افغان حضور داشتند وحضور این همه افراد بیگانه مصداق ناامنی است که اکثرا بصورت قاچاقی وارد کشور شده اند آنهم باپرداخت پول به قاچاقچیان انسان

  • بی نام
    شنبه 26 اردیبهشت 1394 - 02:11:18
    پاسخ
    1 0

    باسلام وخسته نباشید به سربازان گمنام آقا امام زمانعج.کارتون عالیه وبه عنوان یک ایرانی به شما افتخارمیکنم. حیف شد کاش میتونستم به عنوان یک بانوی ایرانی به جمع شما بپیوندم وبه میهن عزیزم ایران اسلامی خدمت کنم.

  • مجید
    یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 - 02:26:58
    پاسخ
    1 0

    تشکر از شما

  • ایرج
    چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 - 16:05:30
    پاسخ
    1 0

    باسلام واحترام من علاقمندومستعد به کارهای اطلاعاتی و امنیتی هستم وحاضر به همکاری با این سازمان با سخت ترین نوع شرایط میباشم .

  • م وپ ن
    چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 01:20:01
    پاسخ
    0 1

    باسلام وخداقوت به سربازان گمنام امام زمان عج اقا ماهم مشتاق کاردران مکان مقدس هستیم لطفا راهنمایی بفرمایید باتشکر

  • جواد
    جمعه 8 خرداد 1394 - 12:39:00
    پاسخ
    0 0

    باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شما سربازان گم نام امام زمانعج.انشاا... خدا شمارا در سایه صحت وتندرستی خود قرار دهد.به این دلیل که شما سربازان گم نام امام زمان عجبرای حظ کشور و دین و سرمای ایرانی میکوشید.با تشکر وخدا قوت.

  • الناز
    شنبه 9 خرداد 1394 - 14:37:13
    پاسخ
    0 0

    سایت باز نمیشه چیکار کنم

  • یکشنبه 10 خرداد 1394 - 05:12:37
    پاسخ
    0 0

    با سلام خسته نباشید به تمام سربازان گمنام امام زمان

  • احسان از خوزستان
    پنجشنبه 14 خرداد 1394 - 17:39:08
    پاسخ
    0 0

    سلام و تشکر..........من دارای مدرک دیپلم و از خوزستان ..... می خواستم وارد نیرو عملیات وزارت بشم ولی نمیدونم از کجا شروع کنم من دو تا کمربند سیاه در دو رشته رزمی دارم و الان بوکس کار میکنم و از مردن در راه وطن باکی ندارم و از خشونت حراسی

  • علي
    جمعه 15 خرداد 1394 - 05:44:05
    پاسخ
    0 0

    خدا قوت

  • هادی فتحی
    جمعه 15 خرداد 1394 - 13:40:06
    پاسخ
    0 0

    با عرض سلام و احترام. دیدگاهی که ارسال شد محضر سازمان ظاهرا بدون جواب رها شد لیکن حقیر این سوال رو مجددا با اصلاح به این ترتیب عرض میکنم که آیا امکان تغییر سازمان از ارتش به وزارت اطلاعات برای پرسنل استخدام رسمی وجود دارد ؟ متشکرم

  • میرصادق میری اردبیلی
    شنبه 16 خرداد 1394 - 00:06:01
    پاسخ
    0 2

    باسلام خسته نباشیدوروزسربازان گمنام رابه تمام خدمت گذاران کشوران به خصوص وزارت اطلاعات کشورعزیزایران وایرانیان تبریک عرض میکنم وامیدوارم همیشه سربلندوپرافتخارمملکتمان هستیدوباشید

  • ارغوان غلامی سعادت ابادی
    سه شنبه 19 خرداد 1394 - 06:11:19
    پاسخ
    0 1

    باسلام خیلی دوست دارم در وزارت اطلاعات خدمت کنم لطفا راهنمایی کنید لیسانس حقوق دارم وفرزند شهید هستم لطفا راهنمایی کنید

  • قاسم ملک شاه
    چهارشنبه 27 خرداد 1394 - 23:30:27
    پاسخ
    0 0

    سلام ،من یک مخترع ایرانی هستم طرح هایی که دارم میتونه بیشتر مشکلات سپاه و حل کنه ولی هر جا میرم انگار چیزی متوجه نمیشن خالصانه بگم پارتی ندارم تا بتونم طرح هامو به وزارت دفاع بفرستم... یه راهنمایی به ما کنین به خدا دعاتون میکنیم. ممنون

    • بی نام
      سه شنبه 20 مرداد 1394 - 17:14:52
      0 0

      سلام قاسم جان طرح های که میگی چی هست شاید بتونم کمکت کنم

  • بی نام
    چهارشنبه 3 تیر 1394 - 00:22:32
    پاسخ
    2 2

    من عاشق رهبر بهتر از جانم هستم. تمام نفسم وجودم فدای رهبر عزیزم امام خامنه ای. عاشق دیدنشم تا دست مهربانش ببوسم.

    • وحید ۸رود
      سه شنبه 20 مرداد 1394 - 00:36:40
      1 0

      زنده باشی

  • مهدی
    شنبه 6 تیر 1394 - 01:10:29
    پاسخ
    1 2

    سلام سرباز امام زمان بودن استخدام شدن نمیخواد باید از ته دل ایمان داشته باشی چه اطلاعاتی باشی چه ساده به وقتش و هر زمان به رهبرمان لبیک میگیم چه سنی چه شیعه یا علی

  • سه شنبه 16 تیر 1394 - 04:15:22
    پاسخ
    1 3

    باسلام خدمت شماضمن عرض تسلیت ایام شهادت، خسته نباشیدویژه خدمت شمامجاهدین

  • سیدعباس
    یکشنبه 28 تیر 1394 - 19:12:10
    پاسخ
    0 5

    من عاشق رهبری و برای فدایی شدن درراه اسلام درهرمقامی

  • مثل هیچ کس
    پنجشنبه 8 مرداد 1394 - 10:55:09
    پاسخ
    0 0

    سلام خسته نباشین از برادران اطلاعاتی و سربازن گمنام اقا نهایت تشکر را دارم به خاطر زحمتای که در راستای امنیت کشور اعمال میدارند میخواستم بدونم چند بار باید تخلف یک سری واحدهای متخلف بانوان گزارش بشه تا وزارت محترم رسیدگی کنه هستن واحدهایی که در قالب واحدهای اجتماعی فعالیت میکنن و به جوانان و دانش اموزان ضربه های اخلاقی شدیدی میزنن میشه لطفاراهنمایی کنین؟ خیلی ممنون اجرتون با خدا

  • باران
    جمعه 9 مرداد 1394 - 20:36:10
    پاسخ
    0 0

    سلام درمورد رشته های دانشکده اطلاعات بدین

  • جمعه 23 مرداد 1394 - 16:56:52
    پاسخ
    2 0

    درود بر شما

  • محمد طالبی
    جمعه 23 مرداد 1394 - 21:33:48
    پاسخ
    2 1

    سلام برشما عزیزان من در خدمت شما هستم هر کاری اطلاعاتی بدون هیچ هزینه ای انجام میدم یا علی مدد

  • گمنام
    جمعه 23 مرداد 1394 - 22:09:27
    پاسخ
    2 2

    سلام دانشجوی فوق لیسانسم و کارمند مرکز درمانی چطوری میتونم جذب اطلاعات بشم؟

  • بهروز
    چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 23:16:40
    پاسخ
    0 3

    با سلام من افتخار میکنم بتونم به وطنم خدمت کنم در سایه ولایت من امادگی کامل برای خدمت به ایران عزیزم رو دارم اگه میشه راهنمایی کنید چطور امکان داره؟

  • علی اکبر
    شنبه 7 شهریور 1394 - 23:19:35
    پاسخ
    3 0

    سلام میخواستم بدونم وزارت اطلاعات پناهنده افغانی هم استخدام میکنه یا نه من میخواستم استخدام بشم

  • علی اکبر
    یکشنبه 8 شهریور 1394 - 13:12:02
    پاسخ
    4 0

    سلام من میخواستم استخدام بشم باید چکار کنم لطفا با من تماس بگیرید ....

  • علی ارمبین
    یکشنبه 8 شهریور 1394 - 20:51:23
    پاسخ
    4 0

    باسلام بنده فردی بیکار ازخانواده شهدا می باشم چون کس کاری ندارم استخدام نمی شوم لطفا شما واسم کاری کنید وبند سرپرست 4خواهرو داری 2تابچه وهمسرمی باشم

  • محمد
    چهارشنبه 11 شهریور 1394 - 20:03:22
    پاسخ
    0 2

    سلام با من حدود17 مرداد تماس گرفتن ولی من پاسخگو نبودم الان نمیدونم قبول شدم یا نه آخه شنیدم اگه زنگ بزنن یعنی قبول نشدم

  • رامینجوادی
    شنبه 14 شهریور 1394 - 21:41:04
    پاسخ
    0 2

    من طراحی یک جنگنده رو کردم خیلی پیشرفته تر از قاهرو اف35 انکار مال چند سال جولوتر نظرتون چیه میخواین روش کارکنین

    • بی نام
      دوشنبه 13 مهر 1394 - 17:28:44
      0 0

      همینکه قاهر و f35 رو کنار هم گذاشتی، نشون میده که واقعا باید حفظ بشی.

  • محمد
    یکشنبه 15 شهریور 1394 - 17:36:02
    پاسخ
    1 3

    باسلام وعرض ادب خدمت برادران بزرگوارم.سایت خوبی تشکیل دادید ولی ای کاش گزینه ارتباط باما یاارتباط مردمی هم بهش اضافه میکردید چون خودم شخصاچندتا سوال داشتم که نمیدونم کجابایدسوالاتم وذکرکنم,تواین وب سایتم به دلیل عمومی بودنش نمیشه سوالات شخصی وذکرکرد.ارزوی موفقیت برای همه هموطنان عزیزم.

    • بی نام
      سه شنبه 31 شهریور 1394 - 16:15:50
      1 2

      بله فکر خوبیه که بشه بایک نفرکه کاری از دستش برمیاد مستقیم صحبت کرد ما مالباخته های شرکت فیلتر گستر خاوران بدبخت شدیم ولی هیج کس به دادما نمیرسه اخه اینم مملکته مادار

  • ابوالفضل علیزاده عبداباد
    چهارشنبه 1 مهر 1394 - 01:25:36
    پاسخ
    4 2

    خواستم ازشما بابت امنیت کشورتشکر کنم که افرادهای سودجو به کشورمان نفوذ نکنن خداقوت

  • بهمنی رسول
    دوشنبه 13 مهر 1394 - 16:46:17
    پاسخ
    3 3

    جانم فدای رهبر هر کدوم از شماها با حمایت از رهبری و مملکتتون نشون بدید که کل مردم ایران اطلاعاتی و جان فدای رهبرند

  • ابوالفضل
    جمعه 17 مهر 1394 - 12:50:48
    پاسخ
    1 2

    با عرض سلام خدمت دوستان و همکاران محترم من از زحمات رهبر کبیر انقلاب اسلامی و افرادی که زحمت برای این مرز بوم کشور میکشند کمال تشکر دارم با تشکر فراوان

    • ابوالفضل
      جمعه 1 آبان 1394 - 18:23:48
      0 0

      با عرض سلام خدمت اقای و رهبر کبیر انقلاب اسلامی مان در روزهای هفتم روزشهادت امام حسین ع را تسلیت عرض می کنم .دوست دارم همه مسلمانان جهان رهبرشان حضرت خامنه ای عزیزمان باشند . با تشکر از دوستان پیرو خط حضرت خامنه ای

  • مرتضی
    یکشنبه 19 مهر 1394 - 23:51:41
    پاسخ
    0 0

    باعرض سلام و ادب به ساحت مقدس امام زمان و رهبرکبیر انقلاب لطفا اینجانب را در خصوص جذب و همکاری باسازمان مقدس اطلاعات را راهنمایی کنید باتشکر

  • عبدلحسین شاخی
    سه شنبه 21 مهر 1394 - 02:29:07
    پاسخ
    1 0

    باسلام خدمت سلخت مقدس رهبری بنده شاغل درشرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب هستم مایل به همکاری باسربازان گمنام میباشم میخاهم به وطنم خدمت کنم

  • میلاد
    یکشنبه 26 مهر 1394 - 18:09:33
    پاسخ
    2 0

    با سلام ميخواستم بدونم که با اسامی معرفی شدگان دانشکده اطلاعات برای مصاحبه چه موقع تماس گرفته میشود؟ آیا تا الان تماس گرفته شده؟ ممنون

  • ابوالفضل
    شنبه 2 آبان 1394 - 09:29:00
    پاسخ
    0 3

    با عرض سلام خدمت حضرت خامنه ای اقا وسرور کشور مسلمان ایران عزیزمان دوست دارم از نزدیک اقا رو ملاقات کنم و در مورد یک مشکلی که دارم که چند سال حل نمی شود صحبتی با ایشان داشته باشم با تشکر فراوان از دوستدار امام عزیزمان حضرت خامنه ای

  • محسن
    یکشنبه 3 آبان 1394 - 12:45:02
    پاسخ
    3 0

    میخوام استخدام وزارت اطلاعات بشم چرا کسی رسیدگی نمیکنه ؟ جاهای دیگه دولت دنبال نیرو هستن اینجا اینهمه دوندگی کردم هنوزم نتیجه نداده چرا اخه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • داود
    دوشنبه 4 آبان 1394 - 00:03:58
    پاسخ
    0 2

    اینجانب بدلیل موقعیتهای که در طول 36 سال عمر خود داشته ام به راحتی کمکهای بسیار مهمی میتوانم برای کشورم انجام دهم حتي برون مرزی یاداخل کشور امیدوارم جواب دهید؟

  • حسین
    یکشنبه 10 آبان 1394 - 01:16:40
    پاسخ
    1 2

    با سلام به تمام نیروهای وفادار به نظام و کشور بنده میخواهم در مورد یک موضوع مهم با شما برادران مخلص صحبت کنم ممنون میشم به من پیام بزنید تا خدمتی به کشورمان بکنم

  • محسن ابراهیمیان
    یکشنبه 17 آبان 1394 - 15:04:55
    پاسخ
    0 0

    سلام از استان مازندران هستم من و ابوالفضل اکبرنیا تمام مراحل را رفتیم کی تماس میگیرید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • عباس
    یکشنبه 1 آذر 1394 - 20:02:43
    پاسخ
    0 0

    درورد خدا بر پیام اوران امنیت کشور از زحمات شما بسیار سپاسگزاریم شما عزیزان موجب افتخار ملتید اجرتان با بقیه الله الاعظم عج

  • بی نام
    چهارشنبه 4 آذر 1394 - 16:27:07
    پاسخ
    0 0

    من میخواهم یک سربازگمنام امام زمان باشم بزرگترین آرزوی من اینه چیکاربایدبکنم

  • بی نام
    جمعه 6 آذر 1394 - 01:35:16
    پاسخ
    0 0

    سلام خدا قوت کاکو ایشالا سالم باشین کارتون درست بودنتون مایه امید کاکو

    • احمد
      شنبه 7 آذر 1394 - 02:19:37
      2 1

      شماره تلفن بدهید از خارج به اصلاعات ایران تماس داشته باشیم امکان بود بدهید تشکر

  • هادی ص
    جمعه 13 آذر 1394 - 19:34:33
    پاسخ
    0 3

    باسلام بدینوسیله اززحمات وتلاش های رئیس محترم وکارکنان اداره اطلاعات شهرستان شهرضا درراستای صیانت ازآرمان های انقلاب اسلامی وولایت تقدیر می نمایم.

  • مسلم
    چهارشنبه 18 آذر 1394 - 01:07:10
    پاسخ
    0 0

    چطور به سربازان گمنام بپیندیم

  • امیر حسین حیدری
    یکشنبه 22 آذر 1394 - 04:51:05
    پاسخ
    0 0

    به نام خدا با عرض،سلام و خسته نباشيد خدمت تمام زحمت کشان این سازمان بزرگ و واقعامهم در برقراری امنیت من ارزو دارم تو این سازمان عضو شوم لطفا یه راهنمایی به من بکنید چجوری عضو شوم چون یکی از بزرگترین ارزوهامه کار به عنوان سرباز گمنام امام زمان

  • مجتبی
    یکشنبه 29 آذر 1394 - 14:55:21
    پاسخ
    0 0

    باسلام وخسته نباشی خدمت برادران جان برکف اینجانب چند روز پیش تو نرم افزار بیتالک دیدم شخصی برای داعش تبلیغ میکنه لطفا به من ایمیل بزنید تا مشخصات و عکس پروفایلشو براتون بفرستم موفق نشدم ایمیل وزارت و پیدا کنم من الله التوفیق

  • لیلا
    دوشنبه 7 دی 1394 - 14:15:18
    پاسخ
    2 0

    لبیک یا خامنه ای

  • حسین
    شنبه 12 دی 1394 - 10:59:51
    پاسخ
    3 0

    باسلام خسته نباشید من میخواستم برای استخدام در سازمان بنده رو راهنمایی کنید مچکرم.

  • بی نام
    شنبه 26 دی 1394 - 22:23:53
    پاسخ
    0 0

    هرکسی رابهر کاری ساختند, کسی که تو سایت اسمشو میگه ومیگه که میخوام استخدام وازرت اطلاعات بشم بدرد لای جرز دیوار هم نمیخوام.

  • بی نام
    چهارشنبه 30 دی 1394 - 10:31:30
    پاسخ
    0 0

    درود خدا بر خمینی کبیر...وسربازان گمنام امام زمان ع

  • ایرانی
    پنجشنبه 1 بهمن 1394 - 09:15:50
    پاسخ
    0 2

    من میخوام عضو سازمان باشم جهت پیشبرد اهداف عالیه نظام از جنگ ظالمان روز گار چطوری میتونم ارتباط داشته باشم دانشجوی کارشناسی ارشد حقوق هستم لطفا راهنمایی کنید

  • علی
    جمعه 2 بهمن 1394 - 01:42:31
    پاسخ
    0 0

    نمیتونم نظر بدم میترسم

  • سعید
    سه شنبه 6 بهمن 1394 - 12:26:50
    پاسخ
    0 0

    درود بر وزارت و بچه های وزارت .ضرورت سایت از سالها پیش احساس میشد. هر چند دیر به دیر بارگذاری میشود و هنوز متناسب جایگاه والای خود نیست اما قدمی بزرگ بوده.احسنت

  • بهنام
    یکشنبه 11 بهمن 1394 - 23:59:05
    پاسخ
    2 0

    سلام درودبرسربازان اقا امام زمان ودلاورمردان ایران پهناور. خواستم بدونم چطوری میتونم منم سربازامام زمان بشم به مملکتم به ایرانم خدمت کنم قبلا هم سابقه همکاری داشتم

  • حجت
    پنجشنبه 15 بهمن 1394 - 18:19:46
    پاسخ
    0 1

    خداقوت یوم الله برشما مبارکباددلیرمردان منتظرخبرهای خوب وخوش شما هستیم

  • بی نام
    دوشنبه 26 بهمن 1394 - 22:55:55
    پاسخ
    1 0

    حزب فقط حزب علی رهبر فقط سید علی سرو جانم فدای رهبر فدی تمامی سرباز گمنامها منم بزرگترین ارزوم اینکه یه روز سرباز گمنام بشم بهادر امیری شهرری

  • وحید چیریک
    پنجشنبه 29 بهمن 1394 - 21:13:29
    پاسخ
    9 0

    سلام خدمت بچه های دلیرمرد وزارت اطلاعات ماکه ن سابقه بسیج داریم ن اشنای نظامی.ولی روی مااگه حساب بازکنید خوشحال میشیم .

  • بی نام
    چهارشنبه 5 اسفند 1394 - 23:43:28
    پاسخ
    1 0

    امنیت مردم بسیار مهم است الحق که این سربازان گمنام امام زمان امنیت واسایش مردم را حفظ میکنندخدا نگهدار همهاشان باشد

  • عارف
    جمعه 7 اسفند 1394 - 02:25:35
    پاسخ
    7 2

    سلام داخل دفترچه راهنمای کنکور95 نوشته افرادی که علاقمند به ادامه تحصیل در دانشکده اطلاعات هستند در قسمت مربوطه علامت گذاشته و فرم شرکت در گزینش که در سایت وزارت اطلاعات هست تکمیل کرده و تا 29 اسفند 94 به وزارت اطلاعات ارسال کنید.اما اکنون 7 اسفند ماه است چنین فرمی در سایت وزارت خانه مربوطه نیست. ممنون می شوم راهنماییم کنید. با تشکر

  • حسین
    پنجشنبه 20 اسفند 1394 - 13:09:30
    پاسخ
    2 3

    سلام میخوام داستان های اطلاعاتی رو بخونم سایت باز نمیشه؟

  • نام
    یکشنبه 8 فروردین 1395 - 18:37:24
    پاسخ
    2 1

    تمام کسانی که تو این سایتا میان میگن من دوست دارم سرباز گمنام باشم،اطلاعاتی باشم و... فقط برای قیافه گرفتن هست، و یک حسی هست که جوگیر میشن. بنده خدا اگر شما میخوای اطلاعاتی باشی چرا میای تمام مشخصات خودتو فک فامیلتو اینجا مینویسی. برای ظهور حضرت ولی عصر عج دعا کنید. اللهم عجل لولیک الفرج

  • احمد
    چهارشنبه 11 فروردین 1395 - 15:40:59
    پاسخ
    2 0

    باعرض سلام من احمد مزرعه هستم و20سالمه ومدرک دیپلم کامپیوتر دارم وارزومه وارد اطلاعات بشم تا به وطنم خدمت کنم وقبلن در اطلاعات منطقه همکاری کردم

  • پرویزستارپور
    یکشنبه 15 فروردین 1395 - 12:42:34
    پاسخ
    5 0

    سلام من خلافکاربودم موادمخدر ولی توبه کردم چندسالی میخواهم به کشورم خدمت کنم آیا این امکان وجود داره که قبولم کنید بعنوان تواب

  • خمر
    سه شنبه 17 فروردین 1395 - 11:37:55
    پاسخ
    0 0

    با سلام اصلا باز نشد

  • محمد
    جمعه 20 فروردین 1395 - 01:35:12
    پاسخ
    0 0

    سلام می خواستم بدونم اگر کسی دارد رشته دارو سازی می خواند می تواند در دانشکده اطلاعات درس بخواند هم زمان باهم؟

  • بی نام
    چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 - 07:33:47
    پاسخ
    0 0

    با سلام و خسته نباشی چطور میتونم به سازمان اطلاعات برسونم...البته کتبی

  • محمود ج
    شنبه 18 اردیبهشت 1395 - 21:42:06
    پاسخ
    0 0

    سلام برای همه عزیزان جان بر کف و فداکار ارزوی موفقیت دارم

  • خصوصی
    دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 - 11:00:21
    پاسخ
    0 0

    سلام اگر محبت کنید به گزارشات مردم رسیدگی کنید عالیه ممنونم باتشکر

  • نعیم
    چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 - 00:30:30
    پاسخ
    0 0

    خدا قوت خسته نباشید

  • مهران
    یکشنبه 2 خرداد 1395 - 18:46:30
    پاسخ
    2 1

    باسلام وخسته نباشید ودرودبه رهبرکبیرانقلاب ازسازمان تقاضا وخواهش دارم که راهنمای کنم که چطورمی توانم واردسازمان شوم چون خیلی علاقه دارم ازاین طریق به کشورم خدمت کنم یکی ازسربازان گمنام باشم باتشکر

  • امیر حسین شیراوند
    شنبه 8 خرداد 1395 - 01:28:47
    پاسخ
    2 1

    جانم فدای رهبرم

  • احسان رضایی
    سه شنبه 11 خرداد 1395 - 09:14:46
    پاسخ
    1 1

    سلام.....ارزوم هستش جزسربازان امام زمان باشمم

  • مهدی
    چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 00:27:11
    پاسخ
    1 0

    من بسیجیم میخوام با شما همکری کنم

  • علی
    شنبه 22 خرداد 1395 - 19:31:50
    پاسخ
    0 0

    سلام دوستان خواهش میکنم در قسمت نظرات چیزی ننویسید چون وزارت اطلاعات از طریق سایت نیرو برنمی داره و نکته آخر وزارت اطلاعات خودش به افرادی که لیاقت داشته باشه پیشنهاد کار میده یعنی پس از تحقیقات کلی چندماه طول میکشه به فرد مورد نظر وزارت پیشنهاد کار میده تمام دیگه درقسمت نظرات درخواست همکاری ندید چون از این طریق نیرو بر نمیدارن

  • محسن
    پنجشنبه 27 خرداد 1395 - 17:15:32
    پاسخ
    0 1

    خیلی دوست دارم درخدمت دولتمون باشم

  • ســــــــــردارسایه ها
    یکشنبه 30 خرداد 1395 - 12:40:55
    پاسخ
    0 2

    ســــــــــلام خسته نباشید دلاوران افتخار میکنم یک ایرانی و یک شعیه هستم ورهبرپاکی چون سید علی داریم

    • س
      دوشنبه 31 خرداد 1395 - 19:50:53
      0 0

      سلام با عرض ادب و ارادت به سربازان گمنام امام زمان ... خدا قوت بنده با مدرک کارشناسی مدیریت و سن 37 سال ، چند سالی است که شب و روز به فکر جذب در جمع سربازان گمنام امام زمانم البته قطع به یقین سعادت حضور در این جمع امام زمانی را نداشته ام که تا حالا موفق به این کار نشده ام از شما ، خاضعانه تقاضا دارم به خاطر خدا بنده حقیر رو مساعدت بفرمایید تا بتوانم در این سازمان جذب شوم مدت مدیدی است که سابقه حضور فعال در بسیج ادارات و گردانهای عاشورا و قدس را دارا میباشم

  • سرباز ولایت
    یکشنبه 6 تیر 1395 - 02:34:10
    پاسخ
    0 0

    بسم رب الشهدا.سلام بنده سالهاست در حد توانم تلاش کردم محلی رو برای ارتباط با وزارت اطلاعات پیدا کنم و تنها 10 دقیقه بهم فرصت داده بشه تا خودم رو برای خدمت ثابت کنم.که تاکنون موفق نشدم.بنده 31 ساله هستم.مدرک کارشناسی.و بدون تردید دارای انگیزه بسیار بالا جهت پیوستن و خدمت به سربازان ولایت.سالهاست آرزو دارم یکی از مسئولیت وزارت اطلاعات رو ببینم و ارزشون درخواست کنم فقط چند دقیقه بهم فرصت بدن تا از انگیزه هام و توانایی هام برای خدمت کردن توضیح بدم از این رو از شما یا هرکسی که میتونه بهم کمک کنه تا حداقل یک فرصت بهم داده بشه خواهش میکنم به حق علی و به عدالت علی این فرصت به من هم داده بشه.من هیچ آشنا یا معرف یا پارتیی جز خدا ندارم.

  • سرباز
    چهارشنبه 9 تیر 1395 - 17:32:50
    پاسخ
    0 0

    سلام. منابع آزمون کارشناسی ارشد رشته های اعلام شده توسط دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی چیه؟ لطفا بگید چه کتابهایی رو مطالعه کنیم آزمون بدیم. ممنون

  • fateme
    جمعه 11 تیر 1395 - 01:38:15
    پاسخ
    0 0

    با سلام. من شنیدم که خانوماهم میتونن استخدام بشن ولی شرایط خاص خودش داره. میخواستم بدونم اون شرایط خاص چیه ؟ کسی میتونه راهنماییم کنه اطلاعات دقیق بهم بده؟

  • بیتا
    شنبه 12 تیر 1395 - 05:56:12
    پاسخ
    0 0

    من هم خیلی دوست دارم ازاین طریق به کشورم کمک کنم

  • خودم
    پنجشنبه 17 تیر 1395 - 01:11:49
    پاسخ
    0 0

    هرکی هرجایی که تو کشور هست یک ماموره،نیازی نیست مستقیم جذب بدنه بشی، نیازش اینه که چشمو گوشتو بازکنی وهرجایی رفتارو موردی دیدی که امنیت کشورو و مردمو بخطر میندازه کافیه یه تماس بگیری و به این عزیزان بگی، در این صورت شما یک مامور وظیفه شناسی، و شهروندی وطن پرست با هوش واستعداد بالا،...

  • محمد
    شنبه 19 تیر 1395 - 20:47:16
    پاسخ
    0 0

    سلام ببخشید من مدرک کاردانی الکترونیک دارم میخواستم ببینم میشه براکارشناسی برااطلاعات اقدام به ثبت نام کنم؟بلمدرکه کاردانی هم میشه رفت؟؟؟

  • مسلم
    شنبه 26 تیر 1395 - 12:05:40
    پاسخ
    1 0

    بنام خدا.اللهم عجل الولیک الفرج.با سلام دوست دارم به این نظام و جمهوری خدمت کنم و گوش به فرمان مقام ولایت هستم و باشم و راه شهدا را ادامه بدم .در هر زمینه ای که صلاح میدونید از من استفاده کنید.یا مهدی ادرکنی.

  • بی نام
    یکشنبه 3 مرداد 1395 - 20:13:30
    پاسخ
    0 0

    سلام . لطفا برای کارمندان اطلاعات ،کلاس نحوه ارتباط صحیح با همسر بگذارید. شاید شما از کار کارمندانتان راضی باشید. ماها خیلیامون راضی نیستیم. یعنی چی اخلاق خوبشون واسه اداره؟ صبرشون واسه اداره؟ زمین اداره و امکانات مالی واسه یه عده سن بالا؟ اعصاب خوردیش واسه ما خانمای بدبخت؟ هنوز بچه ندارم شوهرم گاهی مثل روانیا رفتار میکنه میخواد توی لاک خودش باشه. پس من چی ؟ من حقم فقط داشتن یه یخچال با مواد غذاییه؟ حقم یه خونه ی آپارتمانیه نشه راحت بود؟ آخه چقدر محدودیت برای همسران مردان اطلاعاتی می گذارید؟ چرا باید همش به دروغ شغلشو یه چیز دیگه بگم؟ شما خیلی از دردهای ما رو نمی دونید. توی این زمونه جز فتنه اندازهایی که دوست دارن بین زن و شوهر بندازن ، شغل شوهر هم به درد ما اضافه شده،...

  • بی نام
    یکشنبه 3 مرداد 1395 - 20:20:18
    پاسخ
    0 0

    سلام . به کارمنداتون بگین فقط واسه مردم خوب نباشن ، نفرین همسر رو کسی داشته باشه هیچی نخواهد داشت.

  • سعید تجری
    سه شنبه 5 مرداد 1395 - 09:53:39
    پاسخ
    0 0

    سلام واقعا دست مریزاد باید گفت بابت این همه تلاش و مجاهدت بچهای اطلاعات بابت تامین امنیت و ارامش مردم انشالا همیشه سالم و تندرست باشید

  • بی نام
    یکشنبه 17 مرداد 1395 - 23:42:47
    پاسخ
    1 0

    درود بیکران به شما سربازان گمنام انشالله همیشه پیروز و سلامت باشید

  • امین
    چهارشنبه 20 مرداد 1395 - 15:31:35
    پاسخ
    2 0

    باسلام اگر وزارت اطلاعات نبود امثال منافقین و داعش به ما حمله می کردن دراقوام های دور ما هست

  • کرمانی
    پنجشنبه 28 مرداد 1395 - 10:18:45
    پاسخ
    0 0

    بسیار سپاسگزاریم از زحمتهای شما تذکر شرکتهای هرمی به اسم بازار یابی اقتصاد مقاومت را نشانه رفتن حضور شما را در ریشه کنی را میطلبد

  • بی نام
    شنبه 30 مرداد 1395 - 23:51:13
    پاسخ
    0 0

    باعرض سلام وخسته نباشی به همه برادرای وزارت امنیت بسیارسپاس گذارم از زحمات شما وزارت نبود کشورهم نبود آرزوی موفقیت دارم برای برادرای گل امنیتی اسماعیل از بلوچستان شهرستان سرباز

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700