هنوز یک هفته از بارندگی و سیل شمال کشور نمی گذرد که باز هم مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بروز رگبار و رعد و برق در شمال و غرب کشور طی 3 روز آینده خبر داد.

 اگر چه که این اتفاق برای شمال کشور و در این فصل سال چندان عجیب و غیر قابل پیش بینی نیست .با اینحال عبدالرضا امیدوار شهری کی گوید: از امروز تا اواسط هفته آینده در سواحل شمال کشور، شمال غرب، غرب و برخی مناطق جنوب غرب، افزایش ابر، وزش باد، رگبار و رعد برق پیش بینی می شود.به گفته وی، طی سه روز آینده در برخی مناطق غرب کشور بارش ها شدت بیشتری خواهد داشت.

امیدوار همچنین می گوید : امروز در برخی مناطق سیستان و بلوچستان، هرمزگان ، جنوب کرمان و شرق فارس در ساعات بعد ازظهر افزایش ابر، وزش باد، رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود که از روز شنبه از میزان ناپایداری در این مناطق نیز کاسته می شود.

و التبه مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در مورد هوای پایتخت هم می گوید که  فردا آسمان تهران قسمتی ابری در ارتفاعات همراه با افزایش ابر گاهی رگبار، رعد و برق و وزش باد خواهد بود.

بیشترین  دمای تهران فردا مانند امروز معادل 20 درجه سانتیگراد و کمترین دما به 10 درجه سانتیگراد می رسد.
4545
 


 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 252092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام ID ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
    0 0
    سیل هم میاد؟! بگین تکلیفمون رو بدونیم اگه سیل میاد خونه زندگی رو جمع کنیم بریم رو بلندی که اقایون نگن ما گفتیم سیل میاد تقصیر مردم بود که گوش ندادن! :|
  • مسعود DE ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
    39 4
    قربون خدا برم... پارسال هواشناسیایران، استان بوشهر رو کم بارش ترین استان اعلام کرد و استان بوشهر هم کم بارش ترین شهرش رو بندر کنگان اعلام کرد و نتیجه می گیرم که بندر کنگان کم بارش ترین شهر ایران تو سال جاری بود..... قدر آب و هوای شهرتون رو بدونید..... من بندر کنگانم همیشه چشم به راه بارانیم ......... وقتی ابر میاد اونقدر بهش عاشقونه خیره میشم که اشکام سرازیر میشه با خودم میگم شاید ابرا اشکای من رو هم دیدن دلشون سوخت برام یه ابی پاشیدن.. اما هوای بهاری زمستون اینجا رو با هیجا عوض نمی کنم....
  • بدون نام IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
    0 0
    بارن پاییزی می بارد بوی نم پاک می کندشهرمان را آیا؟