+ A - جمعه 19 آبان 1391 - 03:48:00 چاپ
امتیاز به مطلب 151 نفر

79درصد از بینندگان مناظره مطهری و زارعی به دیدگاه علی مطهری رای دادند

سیاست > مجلس - بینندگان مناطره تلویزیونی دو نماینده موافق و مخالف سوال رئیس جمهور در برنامه"دیروز،امروز،فردا" در یک نظرسنجی نیز شرکت کردند.

در اين نظرسنجي سه گزينه زير در برابر بينندگان قرار داشت:

-طرح سوال در جلسه علني

- طرح سوال در جلسه غيرعلني

-منتفي شدن سوال

در پايان برنامه مناظره نتيجه اي كه از اين نظر سنجي برصفحه تلويزيون ظاهرشد نشان داد كه بيش از 79درصد موافق گزينه اول( سوال از رئيس جمهور درجلسه علني) 7درصد موافق طرح سوال در جلسه غيرعلني و بقيه موافق منتفي شدن سوال هستند.

گفتني است در جريان مناظره، علي اصغرزارعي به عنوان مخالف سوال از رئيس جمهور،يكي از دلايل اصلي اين مخالفت را نگراني از بدترشدن اوضاع بازار بدليل سخناني كه رئيس جمهور درمجلس ايراد خواهدكرد اعلام داشت. زارعي در تحكيم اين استدلال خود به كنفرانس اخير مطبوعاتي احمدي نژاد اشاره كرد و گفت بعد از سخنان رئيس جمهور، بازار به هم ريخت.

علي مطهري نيز در جريان مناظره از زارعي و دوستانش خواست از طرح سوال و پاسخ رئيس جمهور نترسند.

1717

مطالب مرتبط
نظرات 79
  • بدون نام جمعه 19 آبان 1391 - 04:05:32
    4718 39 پاسخ به این نظر
    درود بر اقای مطهری
    • علیرضا جمعه 19 آبان 1391 - 08:44:01
      2023 16
      شجاعتش قابل تقدیره. مستدل، قانونی و منطقی صحبت کردند...
    • علی جمعه 19 آبان 1391 - 13:49:40
      175 28
      چرا بعد از گذشت 7 سال همه به فکر این افتادن که خودشون رو نشون بدن؟؟؟ قبلا هیچ سوالی بر عملکرد رئیس جمهور نبود؟؟؟
  • علی جمعه 19 آبان 1391 - 04:07:12
    616 30 پاسخ به این نظر
    نظرسنجی سیما وزن سیاسی حدادعادل ورفقا را مشخص کرد.
  • جمعه 19 آبان 1391 - 04:08:45
    46 470 پاسخ به این نظر
    من با اينكه از جبهه پايداري خوشم نمياد اما دكتر زارعي فرد بسيار محترمي است. حتي باختن او در اين مناظره از احترامي كه براش قائلم چيزي كم نمي كنه
    • بدون نام جمعه 19 آبان 1391 - 11:20:03
      200 15
      مگه مسابقه برد و باخت بوده که می گی باخته؟ ایشون محترم هست جای خود, مهمتر اینکه ایشون وکالت نمایندگی از مردم داره و باید گوش به نظر موکلینش کنه
    • علیا جمعه 19 آبان 1391 - 15:41:35
      27 0
      اصلا قرار نیست توی مجلس همه با یه دیدگاه موافق یا همه با یه دیدگاه مخالف باشند. اونوقت به چنین نمایندگان مجلسی نمیشه گفت نمایندگان مردم. همونطور که دیدگاه مردم در برابر یه موضوع با هم متفاوته حتی دیدگاه زن و شوهر و دوتا برادر و خواهر یا پدر و پسر توی مجلس هم این اتفاق عادی هست. قرار نیست اگه یه نفر بادیدگاه اکثریت موافق نبود آدم بد یا نامحترمی باشه. مهم اینه که در پایان وقتی یه موضوع در مجلس به تصویب نهایی رسید مخالف یا موافق اون طرح یا موضوع به این نتیجه احترام بذارند. توی این مرحله هست که میتونیم تشخیص بدیم چه کسی محترمه و چه کسی محترم نیست.
  • شهروند جمعه 19 آبان 1391 - 04:09:06
    40 347 پاسخ به این نظر
    خیلی تحلیله بی اساسی از این نظر سنجی داشتید.من خودم به گزینه اول رای دادم ولی کاملا با اقای مطهری مخالفم.در حال حاضر بین بد و بدتر باید بد را انتخاب کرد.پس از وصول سوال و این همه جارو جنجال بهترین راه توقف این هجمه ها حضور و توضیح شخص رئیس جمهو ر است.منتفی شدن سوال در این زمان موجب سوژه سازی برای بیگانگان و شایعه پراکنی داخلی مبنی بر اعمال قدرت دولت بر برگزار نشدن این طرح سوال می گردد.
    • همايون جمعه 19 آبان 1391 - 13:32:39
      175 5
      اگر اين بيگانگان نبودند شما چه توجيهات ديگري داشتيد كه هر عمل خلاف نظر شما را سريع به بيگانگان ربط مي دهيد.
    • فرزاد جمعه 19 آبان 1391 - 15:51:27
      27 0
      من به اینایی که همیشه ساز مخالف میزنن و همه ی منفیای سایتو جمع میکنن و ایمیل میذارن به ایمیلشون پیغام دادم و روشنگریشون کردم.
  • بدون نام جمعه 19 آبان 1391 - 04:21:00
    429 32 پاسخ به این نظر
    احسنت به اقاي مطهري بسيار مفيد وسازنده بود وكيل واقعي مردند ايشان
  • پشت دیوارنشین مجلس جمعه 19 آبان 1391 - 04:25:00
    240 67 پاسخ به این نظر
    79درصدچیه بابا! 100درصدمطهری! 1000درصدمطهری!00000درصدمطهری! اول وآخرش همه علی مطهری! کاندیدای رییس جمهوری شود100000000000000000000000000درصدمطهری! باورنداریدکاندیدشودنا مردم بهتون خالی کنند......!!!
    • بدون نام جمعه 19 آبان 1391 - 04:45:19
      159 39
      جو گیر شدی داش
    • امیر بهادر جمعه 19 آبان 1391 - 04:54:14
      193 68
      مطهری ادم مستقل و محترمیه اما رییس جمهوری ادم خیلی بزرگ تر میخواد
    • بدون نام جمعه 19 آبان 1391 - 05:34:32
      73 9
      مثل .....؟؟؟
    • بدون نام جمعه 19 آبان 1391 - 06:50:57
      65 16
      بابااین بنده خدا،طعنه زده به مطهری شما به علامتهای تعجبش هم نگاه نکردید!!؟
  • علی جمعه 19 آبان 1391 - 04:25:35
    330 13 پاسخ به این نظر
    خیلی عالی بود .. ایول مطهری ولی من یه چندتا انتقاد به برنامه دیروز امروز فردا دارم! 1. تیزری که برای تبلیغ مناظره ها درست میکنید کاملا تحریف شده و جهت داره! نمونش تیزر تبلیغ این مناظره هست که بخش بخش از مناظره شریعتمداری و اصغرزاده بود و بیشتر جوری نشون دادید که اصغر زاده حرفهای شریعتمداری رو تایید کرد که اصلا اینجوری نبودو واقعیت 180 درجه فرق داشت! 2. خیلی ببخشید مجری برنامه نمیخواست خیلی حرفهارو آقای مطهری بزنه! ولی نشد تقریبا"!
  • بدون نام جمعه 19 آبان 1391 - 04:34:33
    245 5 پاسخ به این نظر
    "در جريان مناظره، علي اصغرزارعي به عنوان مخالف سوال از رئيس جمهور،يكي از دلايل اصلي اين مخالفت را نگراني از بدترشدن اوضاع بازار بدليل سخناني كه رئيس جمهور درمجلس ايراد خواهدكرد اعلام داشت." تو رو خدا یه خورده به علت اصلی مخالفت فکر کنید؟؟؟؟؟ یعنی رئیس جمهور میخواد به هدف نشان دادن اشتباه بودن طرح سوال از خودش، باز بازار رو خراب کنه؟؟؟؟؟ غیر مستقیم نمایندگان رو تهدید میکنه اگه سوال بپرسین و اوضاع خراب بشه عواقبش با خودتونه. ما چه گناهی کردیم
  • بدون نام جمعه 19 آبان 1391 - 04:38:40
    334 10 پاسخ به این نظر
    چهره مجري برنامه وقتي كه نتيجه نظرسنجي رو اعلام ميكرد ديدني بود. اصلا باورش نمي شد
    • علیا جمعه 19 آبان 1391 - 15:44:22
      61 0
      همین که نتیجه رو نشون دادند و تحریف نشد جای شکرش باقیه.
  • بدون نام جمعه 19 آبان 1391 - 04:39:21
    210 7 پاسخ به این نظر
    كاش اعلام مي شد چند نفر در نظرسنجي شركت كردند.
  • بدون نام جمعه 19 آبان 1391 - 04:45:16
    164 6 پاسخ به این نظر
    هم مناظره هفته قبل و هم مناظره اين هفته خوب بود. اميدوارم ادامه پيدا كنه.
  • بدون نام جمعه 19 آبان 1391 - 04:52:29
    244 9 پاسخ به این نظر
    در حقیقت مطهری با این مناظره رسالت اصلی نمایندگی ملت را به آقایان اصولگرا متذکر شدو به آنها فهماندمجلس نباید منفعل و بی خاصیت باشد .نماینده فوق لیسانس نداشته باشد آنقدر مهم نیست که از خود اراده نداشته باشد.
  • بدون نام جمعه 19 آبان 1391 - 05:07:16
    237 0 پاسخ به این نظر
    25 درصد نمایندگان مردم طرح سوال را امضا کردند ولی در نظرسنجی 79 درصد مردم با طرح سوال و آن هم علنی موافقت کردند !!! سوال: چند درصد از نمایندگان مجلس به خواسته های موکلینشان انجام وظیفه می کنند؟؟؟
    • علی جمعه 19 آبان 1391 - 15:04:11
      37 3
      آره ایشون راست میگه راستی به نظر شما بینندگان برنامه دیردز امروز فردا چه کسانی هستند......... جواب روشنه پس میبینیم که در نظر نیروهای انقلابی و حزب الهی چه بود امان از نماینده هایی که کیفشان را هدیه گرفته اند
    • علیا جمعه 19 آبان 1391 - 15:49:40
      1 46
      من زیاد موافق نیستم با این حرف. خودم بیشتر موافق دیدگاه های آقای مطهری هستم تا بقیه. اما خب نمایندگان مردم فرقشون با خود مردم اینه که ما عوام هستیم و اون ها خواص. عوام که ما هستیم معمولا به مسائل سطحی تر ناه میکنیم. به همین خاطره که خواص رو برای نمایندگی خودمون انتخاب میکنیم. درست مثل پدری که روی یه موضوع تاکید داره ولی پسرش روی یه موضوع دیگه. به طور معمول 90 درصد موافع پدر درست میگه و 10 درصد پسر (حالا نیاین بگین این 90 درصد و 10 درصد رو از کدوم منبع آوردی :D ) همیشه و توی هر نوع حکومت و هرجای دنیا موضوعاتی وجود داره که سیاسیون میدونند و نیازی نیست عوام بدونند. شاید در این باره هم چنین ملاحظاتی دخیل بوده
  • حميد جمعه 19 آبان 1391 - 05:08:38
    246 3 پاسخ به این نظر
    كاش مي شد مجري اين برنامه رو عوض كرد. موقع ماست مالي كردن بحث ها حال ادم را بد مي كند.
    • بدون نام جمعه 19 آبان 1391 - 13:22:40
      54 20
      حیدری باشه جه میشه
    • بدون نام جمعه 19 آبان 1391 - 14:36:10
      65 0
      به نظرم باید فردوسی پور مجری این برنامه باشه
    • کارا جمعه 19 آبان 1391 - 16:04:08
      39 2
      موقع حرف زدن آدم هایی که یکم حرف حق میزنن سریع میگه وقتتون تمومه خیلی هم جانبدارانه تو این 2 برنامه رفتار کرده اصلا بیطرف نیست!برای همینه من حالم از تلویزیون بهم میخورههههههههههههههههه
    • بدون نام جمعه 19 آبان 1391 - 16:59:51
      13 0
      فقط جهرش و عکس العمل های صورتش باعث میشه این برنامرو نتونم تحمل کنم
  • بدون نام جمعه 19 آبان 1391 - 05:12:04
    151 4 پاسخ به این نظر
    اگراین واژه ی مصلحت نبود آقای زارعی و همفکرانشان چه جوابی برای سوالات داشتند. به نظر بنده بدترین نوع دفاع ازولایت فقیه و جایگاه رهبری همین دفاع و برداشت های اینچنینی است. خدا انشاء ا... آقای مطهری عزیز را برای نظام عزیزمان حفظ نمایند. نظرسنجی آخربرنامه هم جالب بودب الغ بر79 درصد از مردم موافق طرح سوال درجلسه ی علنی بودند.
  • بدون نام جمعه 19 آبان 1391 - 05:13:25
    157 2 پاسخ به این نظر
    درود بر آقای مطهری و نمایندگان شجاع شهرستانها که قاطعانه پای امضایشان و احقاق حقوق مردم ایستادند. مردم بهترین قاضی هستند جناب آقای زارعی!
    • م.انصاری جمعه 19 آبان 1391 - 10:24:14
      101 3
      عالی نوشتید مرسی... اقای مطهری عالی بود خدا پدر شهیدتان را مورد رحمت و شما را مورد برکت قرار دهد .
  • احمدي جمعه 19 آبان 1391 - 05:15:25
    161 3 پاسخ به این نظر
    مطهري مثل پدر شهيدش خاري در چشم دشمنان است. افرين به تربيت و وجدان او كه بدون هيچ ترسي از موكلين خود يعني مردم دفاع ميكند و ترسي از كسي جز خدا ندارد.
  • بدون نام جمعه 19 آبان 1391 - 05:15:29
    97 18 پاسخ به این نظر
    کیف کردم ازاستدلالات آقای زارعی!!!!!!!!!
    • بدون نام جمعه 19 آبان 1391 - 13:25:48
      51 1
      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! تعنه در حد تیم ملی
    • jodagen جمعه 19 آبان 1391 - 17:52:17
      12 0
      دوست عزيز طعنه درسته نه تعنه.
  • بدون نام جمعه 19 آبان 1391 - 05:19:46
    169 2 پاسخ به این نظر
    ايول مطهري. خيلي مردي.
  • amireali جمعه 19 آبان 1391 - 05:35:29
    15 183 پاسخ به این نظر
    در دنیای امروز حرف اول را تبلیغات در رسانه میزند وآقای مطهری که تنها حسنش پدر گرامی ایشان است بطور احسنت از این فرصت برای خود استفاده کرد در حالی که ایشان فقط به حمایت از خانواده خاصی می خواهند رییس جمهور را به صحن مجلس بیاورند نه بدلیل سفره مردم چرا که ان زمان که نرخ تورم بسرعت بالا میرفت ایشان بفکر تسویه حساب شخصی با رییس جمهور بود تا در انتخابات پیش رو فرد مورد نظر ایشان برنده باشد اینان هیچوقت به فکر سفره مردم نیستند
  • بدون نام جمعه 19 آبان 1391 - 06:13:17
    184 1 پاسخ به این نظر
    به نظر من که مجری کاملا جهت دار بر نامه رو اداره میکرد برای همچی برنا مه ایی باید یه مجری بی طرف انتخاب کنن
  • بدون نام جمعه 19 آبان 1391 - 07:49:28
    143 1 پاسخ به این نظر
    من حدسم این بود که اکثریت بینندگان به گزینه یک رای می دهند و فکر میکردم به همین علت سیما نتیجه نظرسنجی را اعلام نکند که خوشبختانه اینطور نشد وخوشحالم از اینکه نظرم اشتباه بود.ای کاش صدا وسیما همانگونه که در مورد کاهش محبوبیت دولتهای غربی آمار میدهد این را هم بعنوان یک خبر در ارتباط با کاهش محبوبیت رئیس جمهور پخش میکرد تا ایشان کمی بخود بیایند و بدانند که مردم همه کارهای آنها را زیر نظر دارند اگر اعتقادمان بر این است که مردم همه کاره اند.خیلی هم عجیب بود که سیما این نظر خواهی را عنوان کرده بود و ای کاش در رابط با مناظره شریعتمداری و اصغرزاده هم این نظرخواهی وجود داشت.
  • بدون نام جمعه 19 آبان 1391 - 09:36:47
    82 3 پاسخ به این نظر
    مگہ میشہ از پرزیدنت سوال کرد؟بحق چیزای ندیدہ!!!!!!! بلک لیست !!!
  • بیاتی جمعه 19 آبان 1391 - 10:22:48
    11 115 پاسخ به این نظر
    باسلام رئیس جمهور محبوب ودلیر ونترس وپاک وتلاشگر حرفهای زیادی برای گفتن در مجلس دارد اگر بنده را به عنوان مشاور افتخاری قبول داشته باشد پیشنهاد میکنم کلا خدماتی که تو این چند سال انجام داده واگر انجام نمی شد وضع خیلی بدتر ازاین میشد
  • ...hp جمعه 19 آبان 1391 - 11:57:32
    32 22 پاسخ به این نظر
    با مذاکراتی که دیشب انجام شد هم با آقای مطهری موافقم و میبایست از رئیس جمهور سوال بشه اما باید وضع حال هم لحاظ بشه سوال پرسیدن خوبه اما نباید به نوعی مچ گیری و صف کشی مقابل هم تلقی بشه و رئیس جمهور هم باید پاسخ گو باشن و وضح حال و در نطر بگیرن.
  • بدون نام جمعه 19 آبان 1391 - 12:14:01
    84 4 پاسخ به این نظر
    واقعا از حرفاي آقاي مطهري لذت بردم. بدون ترس نظراشو گفت چون خودش مشكلي نداره بدون ترش حرف ميزنه وگرنه كسي دهنش بو بده............
  • بدون نام جمعه 19 آبان 1391 - 12:15:30
    16 40 پاسخ به این نظر
    چقدر ساده به قضیه نگاه میکنید. صدا و سیما با کاری که کرد، تگذاشت که مجلس این سوال را از دستور خارج کند کند
  • محمد جمعه 19 آبان 1391 - 13:01:46
    60 4 پاسخ به این نظر
    درود بر پسر خلف استاد شهید مطهری .که به حق صدای ملت است.
  • قاسم جمعه 19 آبان 1391 - 13:22:19
    82 4 پاسخ به این نظر
    این مناظره و نتیجه نظر سنجی آن پاسخ مناسبی به آقای حداد عادل وتمام هم فکرانشان میباشد در ضمن دورود بر مطهری شجاع خدا نگهدارش باشد نمایندگان محترم بدانند ملت ایران با شعور ترین هستند و قدر شناس باید در مجلس از حق آنها در برابر هر مقامی دفاع کنند تا مورد تائید قرار بگیرند و اگر بخواهند منافع خود ویا با امتیاز گیری ازحقوق مردم دفاع نکنند مورد نفرت قرار گرفته وطرد خواهند شد خبر آنلاین هم مثل مجری برنامه هدف دار کامنت ها را انتخاب میکند این کامنت شایدچهلمین کامنت من است که چاپ نمیشود پ
    • سيد جمعه 19 آبان 1391 - 15:07:13
      2 24
      پسر خوب چرا جو ميدى خبر انلاين عاشق همين پيغام هاست اگر کامنت شما را انتشار نده پيغام طرفدارن جناب ريس جمهور را که حق و عدالت طلبند را انتشار دهد دورود بر ريس جمهور شخسى که نگاه صحيح به اصل ولايت فقيه را بطور صحيح نه مثل بعضى ها به همه اموخت نه اينکه اقاي مطهرى بعد از هشت سال تازه به اين فکر بيفتد و ان را چماقى براى اصول گرايان بکند
  • محسن جمعه 19 آبان 1391 - 13:30:46
    69 5 پاسخ به این نظر
    این رای 79 درصدی نشانه ی شعور بالای سیاسی مردم است.
    • سيد جمعه 19 آبان 1391 - 14:50:39
      3 19
      خوب فکر کنيد خيلى راى دادن و جزء کسانى هستند که منتظرند جناب اقاى ريس جمهور را خيلى زود در مجلس ببينند تا جواب شاسى زنان را بدهد پسر خوب انتقاد کردن اسان است اجراء هميشه سخته
  • علی محمد جمعه 19 آبان 1391 - 13:31:35
    155 3 پاسخ به این نظر
    با سلام صدا وسیما اگر می خواهد مناظره بگذارد که بدرد مردم بخورد بگذاردافرادی مثل اقای مطهری حرفشان را کامل بزنند نه مجری بپرد داخل حرفش ومنا ظره را خراب کند
  • آبرسام جمعه 19 آبان 1391 - 13:42:16
    61 8 پاسخ به این نظر
    درود بر آقای علی مطهری و آقای اصغر زاده که حرف عموم مردم ایران رو زدند و نشان دادند ایرانی هستند و با مردم ایران هستند
  • ابوالحسن جمعه 19 آبان 1391 - 13:45:33
    58 2 پاسخ به این نظر
    اینکه از رئیس جمهورمحترم درمجلس شورای اسلامی سوالی پرسیده شود جامعه نگران نمیشود مانده که رئیس جمهور باان شوخیهای بیجا مجلس رادستکم بگیرد وجواب منطقی ندهد
    • عليپور شنبه 20 آبان 1391 - 00:13:32
      3 0
      ابوالحسن عزيز خوب گفتي ، اين آقاا جواب درستي نميده و همه را به باد مسخره ميگيرد.......
  • هاشم جمعه 19 آبان 1391 - 13:54:22
    7 92 پاسخ به این نظر
    خدا خیلی چیزها را رو می کند ابن هم از مجلس ما. درود بر احمدی نژاد.
  • اکبر جمعه 19 آبان 1391 - 14:57:45
    34 1 پاسخ به این نظر
    اقای رنجبران اگر میخواهی مناظره واقعی تر باشه گوشی را از گوشت دربیار . تیزر برنامه اصلا ربظی به برنامه نداره ساعت برنامه جلوتر بیاورید اقایت صدا سیما نمام ببیندگان ذو برنامه اخیر از کل تمام برنامهای حداقا یکسال اخیر بیشتر بوده است پس درس بگیرید. اقای زارعی از مطهری انتقاد کرد که چرا گفته در پستو تصمیمی گرفتید ولی از سیلی زدن خودش به نماینده دیگری صحبت مبکند . ونامبرده و همفکرانش ز دشمن خارجی جهت جلوگیری از بحث ازاد و شفاف کردن رفتارهای خودشان استفاده میکنند.
  • رضا جمعه 19 آبان 1391 - 15:07:42
    20 6 پاسخ به این نظر
    هممون سر کاریم.......اینا فقط دارن سرملت و گرم میکنن همین
  • بدون نام جمعه 19 آبان 1391 - 15:13:42
    35 4 پاسخ به این نظر
    آفرین به مطهری، رضایی، افروغ و همه اصولگرایان اصیل مدافع ملت ضمنا مجری هم اصلا نمی گذاشت مطهری صحبت کند و خیلی زننده بود این بچه
  • بدون نام جمعه 19 آبان 1391 - 15:18:14
    38 1 پاسخ به این نظر
    با همه ی افکار آقای مطهری موافق نیستم ولی بعنوان نماینده واقعی مردم در مجلس قبولش دارم.کاش ده تا دیگه مثل ایشون در مجلس داشتیم
  • علی جمعه 19 آبان 1391 - 15:24:15
    29 2 پاسخ به این نظر
    من موندم در حالیکه همیشه نتیجه نظرسنجی ها به نفع اصلاح طلبان و افرادی مثل آقای مطهری و خاتمی هست بععضیها با چه رویی میگن اصلاح طلبان دیگه جایگاهی در نزد مردم ندارن . نمونه آخرش آقای شجونی که گفته آقای خاتمی از بی اعتنایی مردم رنج میبره!!!!!!!!!!! به نطر شما آیا آقای شجونی در مورد مردم ایران حرف زده؟ من که بعیید میدونم
    • بدون نام جمعه 26 آبان 1391 - 03:50:48
      0 1
      نتیجه نظر سنجی هیچ ربطی به اصلاح طلب یا اصولگرا بودن طرفین نداره مردم تحت فشارن و می خوان کسی که در راس اموره به اونا پاسخ بده نه اینکه فقط به خاطر اشخاص یا احزاب رایی رو بدن به نظر من بدون این مناظره هم رای مردم در مورد این قضیه همین بود. آقای مطهری هم اینو میدونه و برای همینه که قضیه سوال از رئیس جمهورو راه انداخته!
  • reza جمعه 19 آبان 1391 - 15:41:35
    28 2 پاسخ به این نظر
    فکر میکردم صدا و سیما نتیجه نظر سنجی رو اون جوری که خودش میخواد مدیریت - مهندسی و منعکس میکنه -ولی با اعلام نتایج خوشحال شدم که سیما در معدود دفعات در موضوع سیاسی به نظر مردم احترام گذاشت و واقعیت رو منعکس کرد . امید وارته باشه - امید وارم این روند ادامه داشته باشه - مردم ایران مردم خوب و نجیبی هستند - اگر حس کنند به شعور و فهم آنها احترام گذاشته می شود قدر شناس هستند .
  • عسگری جمعه 19 آبان 1391 - 16:12:19
    16 3 پاسخ به این نظر
    سلام مناظره خوبی بود .بزرگترین نتیجش نشون دادن میزان محبوبیت احمدی نژاد در بین مردم است .البته که برا دکتر این حرف ها مهم نیست و ایشون کار خودشو انجام میده.
  • مریدان پدر شهیدش جمعه 19 آبان 1391 - 16:13:09
    26 1 پاسخ به این نظر
    نماینده ای که ادبیات سیلی زدن را مجاز میداند ولی پستو را که در تمامی برنامه صدا وسیما پحش میشود را نا درست می داند. از طرف کدامین جناح وارد مجلس شده واقعا از نتیچه نظر سنچی ایشان و دوستان مشارالیه کسب فیض نمی نمایند
  • محمد جمعه 19 آبان 1391 - 16:13:10
    31 0 پاسخ به این نظر
    خوشحال شدم که صدا وسیما یه تکوتی به خودش داد امیدوارم این مناظره ها بیشتر بشه چون برخلاف بعضی ها به نظر من این مناظره ها و فضای آزاد بیشتر در رسانه نه تنها به نظام اسیب نمی زنه بلکه باعث افزایش رضایت و همدلی مردم با نظام خواهد شد
  • بدون نام جمعه 19 آبان 1391 - 17:45:14
    18 0 پاسخ به این نظر
    این چهارچوب مجری منو کشته بود...
  • بدون نام جمعه 19 آبان 1391 - 17:48:56
    20 1 پاسخ به این نظر
    آفرین بر مطهری شیر پاک خورده
  • بدون نام جمعه 19 آبان 1391 - 18:18:44
    22 1 پاسخ به این نظر
    تو این صدا و سیما به این بزرگی، مجری بهتر از این آقا نبوده برای این برنامه، ایشون به جز عدم تواناییش در اجرا با اون سئوال های بی ربط ،حتی تن صدا مناسب مجری گری را هم نداره.
  • مهدی جمعه 19 آبان 1391 - 18:34:05
    21 1 پاسخ به این نظر
    ای کاش این وظیفه شناسی رو 4 سال زودتر احساس می کردند تا کار به اینجا نرسه.
  • واحد جمعه 19 آبان 1391 - 21:27:30
    19 2 پاسخ به این نظر
    احسنت اقای مطهری واقعآ حرف دل مارو به اصولگراهای تند گفتی
    • بدون نام جمعه 26 آبان 1391 - 15:15:54
      0 0
      به نظر شما آقای مطهری اصولگرای کنده؟! ایشون در ماجراهای مختلفی مثل قضیه گشت ارشاد بعضی عقایدشونو نشون دادن. این چندتا اظهار نظر درباره زندانیان سیاسی فقط برای تیریپه! اینم که میبینی داره سوال از رئیس جمهور راه می آندازه به خاطر اصولگرای تند یا کند بودن نیست حتی به حرف دل شما هم کاری نداره قضیه فقط یه دعوا و تسویه حساب سیاسیه
  • تيمور شنبه 20 آبان 1391 - 00:02:28
    9 1 پاسخ به این نظر
    آقاي مطهري سلام خسته نباشي ، سئوال كردن عيب نيست ! حق مجلس است ! متاسفيم ا براي افرادي كه امضاء مي كنند و بعد از چندي پس ميگيرند! كجائي سعدي ؟ آن زمان ها گذشت ..........حالا ديگه بني آدم ابزار يكديگرند............!
  • محمد شنبه 20 آبان 1391 - 00:19:52
    8 1 پاسخ به این نظر
    مطهری شیر مرد است جیگر دارد حرف حق را از شیر مردان باید شنید
  • فا طمه شنبه 20 آبان 1391 - 00:42:37
    6 1 پاسخ به این نظر
    اقای مطهری می دو نستم از انتخاب شما پشیمان نمی شم درود به شرفتان خسته نباشید نماینده ی مردمی
  • بدون نام شنبه 20 آبان 1391 - 03:19:46
    11 1 پاسخ به این نظر
    فکر کنم حداقل نصف مردم که اعتماد زیادی به صدا و سیما ندارن این برنامه را ندیدن اگر بینندگان برنامه بیشتر بود درصد موافقان مطهری به بیش از 95 درصد هم میرسید
  • داود شنبه 20 آبان 1391 - 19:55:43
    0 7 پاسخ به این نظر
    سلام، در اين مناظره دو روايت تعريف شد كه خيلي قابل تأمل بود و بايد اين دو را باهم ديد. آقاي مطهري تعريف كرد درباره آن كسي كه مثلاً وضو گرفتنش خيلي طولاني شد، و كسي به اون گفت اگر مردم اين تفسير شما را ملاك قرار دادند و درست نبود شما در آخرت چه جوابي داريد كه بدهيد و با اين داستان خواست بگويد كه تحليل و برداشت از اصل ولايت فقيه از طرفي و حرفها و سخنان ايشان از طرف ديگر اگر شخصي باشد، بايد پاسخگو باشيم. ضمناً آقاي زارعي هم داستان جنگ احد را تعريف كرد كه پيامبر اسلام (ص) قبل از جنگ دستور داده بود كه آن قسمت از كوه را خالي نكنيد كه متأسفانه وقتي عده اي در اواخر روز ترك پست كردند، تحليل و برداشتشان از نص صريح سخنان زنده شخص پيامبر و در اصل توجيهشان اين بود كه آن حرف براي صبح بوده است. ادامه دارد
  • داود شنبه 20 آبان 1391 - 19:56:45
    1 8 پاسخ به این نظر
    ادامه قبلي؛ حالا سئوالي كه من از آقاي مطهري دارم اين است كه مگر مي شود گفت برداشت تفسير از اصل ولايت فقيه و حرف رهبري فقط از طرف مقابل شما ممكن است كه حالا بايد در آن دنيا جوابگو باشند؟!!‌ يعني آيا شما صددرصد فهمتان و قرائتتان از سخنان رهبري درست است و نبايد پاسخگو باشيد؟!! آيا اگر مثلاً به فرض، شما كه باهم در اين زمينه اختلاف داريد بر طبق آيه 65 سوره نساء اگر رجوع كنيد به خود ايشان بعنوان ولي امر، ايا كدامتان راضي و تسليم مي شويد؟ يعني به فرض اگر رهبري يك روزي بالاخره مصلحت را در اين ديدند كه برخلاف ميل و دعوشان، صريح و مصداقي وارد عرصه شوند؛ آيا آنموقع شما اگر در تفسير حرف به بن برسيد به اصل ولايت و حداقل به مصداق آن ان قلت وارد نمي كنيد! كه البته شواهدي هست كه شما اين سابقه فكري را داريد
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.