مهر نوشت:

سخنگوی جمعیت آبادگران جوان با بیان اینکه در دیدار امروز تشکل سیاسی متبوعش با دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین موضوع انتخابات شوراها مورد بحث و بررسی قرار گرفت، از تداوم دیدارها با این تشکل خبر داد و گفت: بنا داریم به زودی با جمعیت ایثارگران و رهپویان و موتلفه اسلامی دیدار انتخاباتی داشته باشیم.
بیت الله بدرلو گفت: در این دیدار موضوع انتخابات ریاست جمهوری و شوراها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر همگرایی اصولگرایان در انتخابات بویژه در انتخابات شوارها تاکید شد.
وی گفت: در این جلسه بر استراتژی هایی که باید در انتخابات لحاظ کنیم بحث شد و امیدواریم همه احزاب از این گونه دیدار ها با هم داشته باشند.
سخنگوی جمعیت آبادگران این جلسه را بسیار مثبت ارزیابی کرد و با بیان اینکه در این جلسه مشخص شد که دیدگاه های جامعه اسلامی مهندسین با آبادگران نزدیک است از تداوم این جلسات خبر دارد و گفت: انشاء الله گفت و گوی ما با جامعه مهندسین و محمد رضا باهنر ادامه خواهد داشت، ضمن آنکه بنا داریم در آینده نزدیک با جمعیت ایثارگران و جمعیت رهپویان (اصولگرایان تحول خواه) دیدار داشته باشیم.
این فعال سیاسی درباره اینکه این دیدارها چه زمانی صورت خواهد گرفت؟ گفت: ما در حال مکاتبه با احزاب اصولگرا و این دو تشکل سیاسی هستیم هر وقت این دیدار قطعی شد آن را اعلام خواهیم کرد. اما فردا با حزب موتلفه اسلامی دیدار می کنیم، و در آن جلسه مطالب و نظرات خود را اعلام خواهیم کرد.
سخنگوی جمعیت آبادگران جوان درپاسخ به این سئوال که آیا با جامعتین نیز دیدار خواهید کرد یا نه؟ گفت: فعلا روی این موضوع بحثی نشده است. اما آبادگران حتما از نظرات روحانیت و مراجع تقلید استفاده خواهد کرد.

29219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 258446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =