رییس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پیروزی مردم غزه یک پیروزی تاریخی برای فلسطین و مقاومت اسلامی بود و این پیروزی را باید به همه مسلمانان تبریک گفت.

به گزارش ایسنا علی لاریجانی که به عراق سفر کرده است در دیدار با آیت‌الله بحرالعلوم از علمای نجف، خاطرنشان کرد: ما قلبا شما را دوست داریم و همیشه جویای احوال شما هستیم و امیدواریم در کنار ملت عراق همواره موفق و سربلند باشید.
در ادامه این دیدار نیز آیت‌الله بحرالعلوم ضمن خیرمقدم و تشکر از حضور رییس مجلس شورای اسلامی ایران در عراق، گفت: همان‌طور که خالد مشعل تاکید کرد پیروزی ملت فلسطین بر رژیم صهیونیستی در ابتدا با یاری خداوند بود و بعد کمک‌های ملت ایران که این پیروزی و جشن بزرگ را به ارمغان آورد و این فتح بزرگ در سایه کمک ایران و رهبری مقام معظم رهبری به دست آمد و یک پیروزی برای همه ملت‌های مسلمان است.
آیت‌الله بحرالعلوم افزود: من از شما می‌خواهم که برای دوستی و مودت بین ملت‌ها تلاش کنید چرا که قدرت شما با رهبری مقام معظم رهبری بسیار مهم و تاثیرگذار است.
به گزارش خانه ملت، در پایان این دیدار علی لاریجانی با حضور در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی خواهان استقرار ثبات و امنیت در عراق می‌باشد، گفت: ایران، عراق را کشور دوست و برادر می‌داند و روابط حسنه دو کشور به امنیت منطقه کمک می‌کند.
وی با اشاره به حوادث سوریه افزود: موضوع سوریه ماجرای غم‌انگیزی است که متاسفانه برخی از کشورها با ارسال سلاح به تروریست‌ها، مشکلاتی را برای مردم این کشور ایجاد می‌کنند.
رئیس مجلس در پایان تاکید کرد: ایران علاقه‌مند به انجام اصلاحات آرام و مسالمت‌آمیز در سوریه است.
27216
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 260228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =