+ A - دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:41:00 چاپ
امتیاز به مطلب 654 نفر

تهران سه شنبه و چهارشنبه تعطیل شد؛ آلودگی هوا به اضطرار رسید/ شهرستان های استان تهران هم تعطیل شد

جامعه > محیط زیست - با ادامه روند آلودگی هوا در شهرهای بزرگ و صنعتی، مدارس، دانشگاه ها و ادارات دولتی پایتخت ایران تعطیل شد.

امید کریمی: وضعیت آلودگی هوا همچنان در روز دوشنبه 13 آذر 91، در شرایط هشدار قرار داشت و پیش بینی شده است در دو سه روز آینده هم این شرایط ادامه داشته باشد. 

به همین دلیل کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران در جلسه ای که بعد از ظهر امروز تشکیل داد، تصمیم به تعطیلی تهران گرفت. 

مرتضی تمدن، استاندار تهران در این باره به خبرآنلاین گفت: برای جلوگیری از تشدید آلودگی هوا سه شنبه 14 آذر و چهارشنبه 15 آذر 91 ادارات، مدارس، دانشگاه ها و وزارت خانه های تهران تعطیل است.

به گفته او این تعطیلی شامل بانک ها و مراکز اورژانسی و درمانی نمی شود.

با این حساب تمام ادارات و مدارس تهران تا شنبه آینده تعطیل هستند. 

همچنین محمدرضا محمودی، معاون عمرانی استاندار تهران در این باره به خبرآنلاین گفت: غیر از سه شهر دماوند، فیرزوکوه و رودبار قصران بقیه شهرهای استان تهران هم تعطیل است.

این تصمیم پس از جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران گرفته شده است.

سازمان هواشناسی البته پیش بینی کرده است از آخر هفته شرایط جوی ناپایدار به کمک هوای آلوده تهران و شهرهای بزرگ و صنعتی بیاید.

همچنین یوسف رشیدی، مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران درباره آلودگی روزهای آینده چنین پیش بینی کرد: پیش بینی می شود وضعیت آلودگی هوا در پایتخت، فردا نیز به همین صورت باشد.

به گفته او براساس استانداردهای جهانی وضعیت کنونی آلودگی هوای تهران بسیار بد محسوب می شود: تقریبا در تمامی نقاط شهر وضعیت آلودگی هوا در شرایط بسیار بدی قرار دارد. شاخص آلودگی هوا در ایستگاه شهرری 180 ، ایستگاه علم و صنعت و ایستگاه اقدسیه 175 است. در واقع بیشترین میزان آلایندگی هوا را در این نقاط شاهد هستیم و میزان آلاینده ها در این نقاط به شرایط اضطرار بسیار نزدیک است.

 

آنهایی که نباید بیرون بیایند

از سوی دیگر، علیرضا مصداقی نیا، معاون بهداشتی وزیر بهداشت هشدار داد: الان ما در شرایطی هستیم که در تهران وارونگی هوا حاکم است و آلودگی هوا در شهر تهران بالاست و شرایط ناسالمی داریم و از دید وزارت بهداشت گروههای پر خطر شامل سالمندان،زنان باردار، نوزادان و بیماران تنفسی و قلبی تا جای ممکن نباید از خانه بیرون بیایند.

او به فارس گفت: ما الان هوای تهران را سالم نمی‌دانیم اما در این زمینه اقداماتی را که وظیفه وزارت بهداشت است انجام داده‌ایم.

معاون وزیر بهداشت در پاسخ به این پرسش که کدام نوع از آلودگی‌های موجود در هوا الان نگران کننده تر است گفت: ذرات معلق کوچکتر از 2.5میکرون از همه مهمتر است و ما نگران آن هستیم چون این ذرات می‌تواند تا اعماق ریه و دستگاه تنفسی نفوذ کند و وقتی با آلودگی های گازی همراه می‌شود به مراتب خطرناک‌تر است. چون این ذرات خیلی کوچک هستند به راحتی در بدن جذب می‌شوند و جذب آنها در بدن واقعی است و به همین علت می‌توانند خیلی آسیب رسان باشند.

به گفته او این ذرات می‌توانند بیماریهای تنفسی ایجاد کنند یا بیماری تنفسی افراد را تشدید کنند.

مصداقی نیا دلایل بروز آلودگی هوای زمستانه را چنین عنوان کرد: عوامل مختلفی در این زمینه دخیل است، گرد و غباری که از جاهای دیگر می‌آیند، سوختهای مختلف بعد از سوختن و حتی گیاهان ممکن است این ذرات را تولید و وارد هوا کنند.

مصداقی‌نیا گفت: خواهش من از همه این است که منتظر نشویم تا پدیده وارونگی هوا رخ دهد و بعد به فکر چاره بیفتیم، شهرهای بزرگ کشور و حاشیه آنها بیش از اندازه آلودگی را تحمل می‌کنند، میزان آلودگی‌های صنعتی و خودروهای موجود در این شهرها بیش از ظرفیت آنهاست و مثلاً تهران ظرفیت تحمل این همه خودرو را ندارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا اطلاع دارید، بنزین‌های مصرفی در خودروها استاندارد شد یا نه گفت: می‌دانم تلاش هایی در حال انجام است که این اتفاق بیفتند اما اینکه دقیقاً این اتفاق رخ داده یا نه اطلاع ندارم.

 

افزایش سکته مغزی ارمغان آلودگی هوا
همچنین حسین پاکدامن، رئیس انجمن متخصصان مغز و اعصاب ایران درباره تاثیرات آلودگی هوا به فارس گفت: آلودگی هوا که به شکل میزان بالای مونوکسید کربن و همچنین مواد سمی دیگر وجود دارد روی سیستم عصبی مغز ممکن است اثرگذار باشد. بنابراین آلودگی هوا ارتباط مستقیمی با ابتلای افراد به سردرد،گیجی، اختلال حافظه،ضعف و بی‌حالی،خستگی و همچنین بی قراری دارد و در صورت تشدید هوای آلوده،این علائم تثبیت می‌شوند.

رئیس انجمن مغز و اعصاب ایران توصیه کرد: افرادی که مشکلات ریوی و قلبی دارند در گروه افرادی با محدودیت حاد قرار دارند بنابراین زمانی که وضعیت هوا در شرایط هشدار قرار دارد نباید در خیابانها و هوای آزاد تردد کنند. اما افرادی که دچار بیماریهای مزمن هستند با اینکه سریعاً عوارض آلودگی خود را نشان نمی‌دهند اما این آ‌لودگی‌ها عوارض طولانی و خطرناکی را مانند سکته‌های مغز در پی دارند.

به گفته او افرادی که در تماس مستمر با آلودگی هوا و گازهای سمی هستند یا افرادی که به محض تماس با این هوا دچار سردرد می‌شوند، سیستم عصبی آنها دچار عوارض تدریجی می‌شود که در آینده خطر آفرین است.

رئیس انجمن متخصصان مغز و اعصاب ایران گفت: افرادی که دچار سردردهای مزمن،عصبی یا میگرن هستند با قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا علائم دردشان تشدید می‌شود.

4747

مطالب مرتبط
نظرات 428
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:51:48
    125 12 پاسخ به این نظر
    سه شنبه 14 آذره که!!
    • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:59:32
      95 24
      ما يك عمره داريم در آلوده ترين نقطه ايران يعني عسلويه كار ميكنيم تا حالا يك ساعت هم نديدم جايي تعطيل بشه! آلودگي اينجا به گفته كارشناسان بيش از 30 برابر تهران است!!!!!
    • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 22:08:29
      75 37
      فقط برای تهرانیها!!! آبادانیها و اهوازیها که آدم نیستند !!!!
    • علی دوشنبه 13 آذر 1391 - 22:52:36
      13 4
      توی تابستون گرمای 50 درجه توی زمستون گرد و غبار 20 برابر حد مجاز. از تعطیلی هم هیچ خبری نیست! محققان پس از تحقیقات فراوان بر روی آبادانی ها دریافتند که آبادانی ها به جای شش ، خاکشش دارند. این تحقیقات از زمانی آغاز شد که مردم آبادان اعلام کردند در هوای آلوده بهتر از هوای صاف نفس می کشند
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:55:10
    59 29 پاسخ به این نظر
    شهریار هم تعطیله؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:10:24
      9 32
      فقط شهر تهران، شهرستان شهریار شامل نمی شود
    • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:56:41
      23 12
      بله
    • حسام دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:02:17
      57 19
      خبر بهتر از این نمیشد . از الان تا جمعه میتونیم بریم عشق کنیم دور از هرچی درسه
    • حسام دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:04:02
      64 28
      هورااااااااااااااااااا بهنر از این نمیشه . بیخیال درس
    • علیرضا دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:55:23
      14 9
      اره دیگه. خبر مگه نخوندی
    • علی رضا دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:57:42
      25 5
      ملت محترم تهران و شهرستانهای استان تهران به غیر از دماوند و فیروز کوه و رودبار قصران تعطیل اعلام شد. دیگه خودتون ببینید تعطیل هستید یا نه!!!!! والله به خدا....
    • ali دوشنبه 13 آذر 1391 - 22:42:20
      11 3
      اررررره
    • وحید دوشنبه 13 آذر 1391 - 22:53:29
      8 10
      ای جان.فقط بشینیم درس بخوووووووونیم
    • علیرضا خ سه شنبه 14 آذر 1391 - 03:17:17
      6 2
      بلاخره ما نفهمیدیم که این شرکت ایران خودرو دولتیه یا خصوصی؟اگه سهامی عامه و زیر نظر نهاد ......پس چرا موقع تعطیلیا که میشه خصوصی محسوب میشیم؟ و میگن ما تعطیل نیستیم!!! اگه یه روزی بگن نفری یه توبره پول به خصوصیا بدبن اون موقع ایران خودرو اعلام میکنه من دولتی هستم
    • کیارش چهارشنبه 15 آذر 1391 - 00:11:45
      1 3
      آره تعطیله
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:56:21
    45 10 پاسخ به این نظر
    14 و 15 آذر
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:58:04
    258 62 پاسخ به این نظر
    عجب اشتباهی کردیم استخدام بانک شدیما!
    • حسام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:02:53
      297 17
      خوش به حالت که استخدامی، ولی حیف که قدر نمیدونی
    • مشتری دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:23:38
      53 8
      شما معلومع که انقدر وقت اضافی داری که می رسین بیان توی سایت در زمان کاری نا شکری کنی!!
    • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:24:12
      168 29
      به ما هم حقوق بانكي ها رو بدن مارو تعطيل نكنن
    • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:33:27
      70 12
      بانکی ها مگه کار هم می کنند (منظورم بانک های دولتی بود)
    • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:09:25
      47 48
      حقوق بالا در کار نیست، وام هست که اونم باید در کم آوردنهای پشت باجه و یا خرج مریضیهایی مثل انواع زخمهای معده و ناراحتیهای روانی خرج کنی، حالا اگر دوست دارید بیایید پشت باجه بانک
    • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:15:55
      41 19
      فکر کردین حقوق بانکیها (البته بانکهای دولتی) خیلی زیاده؟!!!!!!!
    • علیرضا دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:51:23
      24 5
      اگه به فکر مردم هستید به فکر همه مردم باشید
    • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:36:59
      31 7
      مزايا و دريافتي ها و...... خارج از حقوقشون رديفه!!!
    • بهزاد سه شنبه 14 آذر 1391 - 01:47:57
      2 5
      حقوق و مزایا مال 8 سال پیشه ! ما دیگه کارگر بانک شدیم .
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:58:41
    79 32 پاسخ به این نظر
    هورااااااااااا
    • بدون نام سه شنبه 14 آذر 1391 - 00:24:37
      5 5
      ما داریم از آلودگی هوا میمیریم اونوقت شما شادی می کنید که تعطیل شده
    • بدون نام سه شنبه 14 آذر 1391 - 00:34:23
      5 2
      دو دلیل عمده: 1.خودروهای فرسوده 2.بنزین های آلوده
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:00:01
    147 17 پاسخ به این نظر
    هوای تهران امروز افتضاح بود انگار تو اگزوز نفس میکشیدی!
    • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:30:50
      35 33
      شما که از آمریکا پیغام میذ‌اری چجوری تو تهران نفس می‌‌کشی؟؟؟!!
    • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:35:58
      53 19
      اوج تبعیض!!!! رنگ خون شما تهرانیها قشنگتره لابد... ماکه تو خوزستان هرچه خاک وگردو خاک به حلقمون رفت از تعطیلی خبری نبود.. یه بارم میخاستن تعطیل کنن ساعت نه صبح گفتن فقط شیفت صبح تعطیله!!!
    • ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:02:39
      14 29
      ببخشید؛شما از کجا فهمیدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (رو کامنتت ک پرچم آمریکاس!!!!!!!!!!!!!!)
    • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:59:56
      59 5
      یه چیزی هست به اسم وی پی ان تا حالا شنیدی؟؟؟
    • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:20:13
      50 2
      تو امريكا نيست با وي پي ان وصله
    • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:24:24
      43 3
      مگر كارمندان شركتهاي خصوصي تنفس نمي كنند ؟
    • مهدى دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:31:45
      41 2
      تو كه خودت با برزيل او مدى به اون گىر ميدى
    • وی پی ان پنجشنبه 16 آذر 1391 - 16:09:29
      1 1
      من از شما عذر میخوام. فکر کنم دوستان تا حالا اسم وی پی ان به گوششون نخورده.
  • حسین دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:00:27
    256 20 پاسخ به این نظر
    پس ادارات خصوصی چی؟مگه ما آدم نیستیم؟
    • بی نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:33:02
      33 3
      خدا کنه تعطیلیه ادارات خصوصی رو هم ابلاغ کنن،بیشتر آلودگی به خاطر رفت و آمد کارمندان ادارات خصوصیه
    • فرزانه دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:47:13
      46 2
      ما از بخش خصوصی خودمون نفس میکشیم ریــه هامون فرق داره ای بابـــــــــــــا :|
    • فرزانــــــه دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:48:46
      29 3
      ما از بخش خصوصی باید تنفس کنیم ریه هامون فرق فوکــواــه ای بــابــــــااا !! :|
    • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:29:40
      12 7
      شركت هاي توليدي مثل پارس خودرو هم تعطيل نيست . حالا مي خواي خصوصي ها تعطيل باشند
    • پارس خودرو! پنجشنبه 16 آذر 1391 - 16:11:48
      0 2
      آه راست میگی! یادم رفته بود هروقت خواستم در مورد خصوصی ها بگم اول شرکتای تولیدی رو یه چک کنم حداقل! راستی نگفتی ربطش چی بود!
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:01:13
    72 27 پاسخ به این نظر
    دانشگاه ها هم تعطیلن؟
    • ناشناس دوشنبه 13 آذر 1391 - 22:04:49
      14 7
      بله
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:01:23
    147 30 پاسخ به این نظر
    كارمندان بانك، اورژانس و درمان حق نفس كشيدن ندارند؟
    • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:09:47
      167 10
      احتمالا این دوستان آبشش دارن!
    • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:17:14
      12 1
      واقعا همینطوره
    • صالح دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:10:46
      24 6
      ما اگه شانس داشتیم تو این 3 جا استخدام نمیشدیم
    • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:12:42
      40 5
      کارمندای بانک همه جوره مصون هستند، اگر یادتون باشه سال 86 به خاطر یخ بندون همه جا تعطیل بود اما کارمندای بانک با سورتمه اومدن سر کار، یکی نیست به اینا بگه وقتی همه جا تعطیله، کارمندای بانک به کی خدمت باید بدن؟؟؟
    • سوگول دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:20:04
      46 4
      خصوصی ها هم تعطیل نیستن بهتره سئوالت رو تصحیح کنی فقط دولتی ها آدمن؟
    • خبرنگار دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:00:24
      14 6
      اقا خب ما خبرنگار ها هم تعطیل نیستم ما که تازه تو این هوا باید حرص و جوش مردم بخوریم.. گیر به مسئولان بدیم تا تعطیل بشن .. کار ما که دیگه از آب شش هم گذشته
    • خبرنگار دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:00:28
      6 8
      اقا خب ما خبرنگار ها هم تعطیل نیستم ما که تازه تو این هوا باید حرص و جوش مردم بخوریم.. گیر به مسئولان بدیم تا تعطیل بشن .. کار ما که دیگه از آب شش هم گذشته
    • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:31:24
      12 2
      من از رئیس بانک گرفته تا دفتر ریاست جمهوری زنگ زدم همه گفتن دسته ما نیست حالا شما پیدا کن پرتقال فروش را..............؟
  • علی دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:02:33
    205 19 پاسخ به این نظر
    چرا تعطیل عمومی نکردین؟؟؟؟؟؟؟؟ آها یادم رفته بود که خون کارمندان ادارات دولتی و آموزش و پرورشی های محترم از ما رنگین تره......... ما باید سینه سپر کنیم و توی این آلودگی بیاییم سرکار، دوستان دولتی در سواحل خزر حالشو ببرن.
    • بدون نام سه شنبه 14 آذر 1391 - 01:48:07
      3 1
      اگه شما هم تعطیل میشدید، جاده چالوس خیلی شلوغ میشد. (;
  • مهم نیست دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:03:03
    48 35 پاسخ به این نظر
    امروز داشتم از سمت تهران به کرج می اومدم هیچ وقتی از فرقی از نظر آلودگی هوا نبود اون وقت فقط تهران تعطیل میشه؟!!!!!!!!!!
    • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:08:56
      90 17
      آلودگی هوا هم حسادت داره؟؟؟
    • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:17:47
      8 7
      واقعا همینطوره
    • بدون نام سه شنبه 14 آذر 1391 - 00:43:59
      4 2
      این دوستمون راست میگه هوای کرج هم افتضاح بود حالا ما چی؟منم میخوام
  • نازنین دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:03:36
    63 21 پاسخ به این نظر
    بچه ها تو رو خدابگید فردا دانشگاه ها هم تعطیله یا نه چون من امتحان دارم اگه نرم میافتم اگرم برم به خاطر مشکل قلبی می ترسم امروز که همش سرگیجه داشتم.منتظرم
    • ALI دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:07:21
      11 5
      یه بار دیگه خط 2 و 3 خبرو بخون متوجه میشی !!
    • علیرضا دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:09:00
      25 10
      بله در متن خبر هم نوشته: مرتضی تمدن، استاندار تهران در این باره به خبرآنلاین گفت: برای جلوگیری از تشدید آلودگی هوا سه شنبه 14 آذر و چهارشنبه 15 آذر 91 ادارات، مدارس، دانشگاه ها و وزارت خانه های تهران تعطیل است. من دانشگاهم اسلامشهره ، اونجا فکر کنم تعطیل نیست درسته؟ اگر کسی اطلاع داره جواب این کامنت منو بده لطفاً.
    • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:09:25
      18 6
      مدارس، دانشگاه ها و ادارات دولتی
    • مریم دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:10:47
      17 6
      مدارس، دانشگاه ها و ادارات دولتی
    • Arman دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:10:54
      25 12
      سلام ، تهران که تعطیله ولی من که دانشجویه پردنم نمیدونم اونجا هم تعطیله یا نه ! اگه دانشجو تهران هستی 100% تعطیله
    • سهیل دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:12:19
      74 5
      بله تعطیلید ما کارمندای خصوصی که هیچ وقت تعطیل نیستیم
    • علي دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:13:15
      16 5
      بله تعطيله ميتوني به اموزش دانشگاه خودتون هم بپرسين.
    • سهیل دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:13:58
      6 5
      بله تعطیلید ما که همیشه باید بریم سر کار کاش منم دانشجو بودم
    • علي اسدي دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:14:24
      9 2
      بله تعطيله
    • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:14:49
      2 4
      بله تعطيله عزيزم تو متن خبر هم هست.برو خوش باش.
    • محمد دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:20:47
      35 7
      منم فردا امتحان دارم . اگه نرم ميفتم . اگه هم برم ميفتم . دست آلودگي هوا درد نكنه. فقط يه كم با ملايمت و تعطيلي بيشتر باشه بهتره.
    • reza دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:26:22
      5 2
      نازنین خانم خیالتون راحت باشه 14 و 15 آذر دانشگاه ها تعطیله ولی ظاهراً شما کلاً در بحران به سر می برید!
    • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:29:28
      32 2
      چقدر جواب؟ اگه به جای نازنین مینوشت جاسم هم اینقدر جواب میدادید؟
    • نازنین دوشنبه 13 آذر 1391 - 23:42:15
      3 2
      بچه ها واقعا ممنون لطف کردید. در جواب اون دوستمون که بی نام هستند اگر اسمم جاسم هم بود دوستان و مردم باز هم همین قدر به من لطف داشتند لطفا این افکار رو تو این دوران دیگه تموم کنید.این همه لطف مردم هم به خاطره این هست که من ناراحتی قلبی دارم.
    • بدون نام سه شنبه 14 آذر 1391 - 19:06:00
      3 1
      ببخشید. واسه شوخی گفتم و قصد توهین نداشتم!!!
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:03:39
    32 13 پاسخ به این نظر
    با اين وضعيت آلودگي شديد هواي تهران حداقل يك هفته تمامي مدارس و شركت ها به جز مراكز حساس مانند بانك ها و بيمارستان ها بايد بايد بايد و بايد تعطيل شوند تورو خدا به فكر مردم باشيد و تهران رو براي يك هفته (نه فقط دو روز) تعطيل كنيد!!
    • حامد دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:30:27
      23 1
      شرکتهای خصوصی مگه ریه ندارن-ما چه گناهی داریم که تعطیل نیستیم :((
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:03:39
    17 6 پاسخ به این نظر
    شهرستان های تهران چی؟ منظورم شهر ری هستش دانشگاه ها چی اونم تعطیل یا نه ؟چرا درست نمی گید آخه؟
    • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:08:29
      8 3
      شما خبرو درست بخون همه چی رو نوشته!!
    • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:25:13
      2 4
      غیر از سه شهر دماوند، فیرزوکوه و رودبار قصران بقیه شهرهای استان تهران هم تعطیل است.
  • حسین دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:03:58
    106 3 پاسخ به این نظر
    به شرکتهای خصوصی هم ابلاغ کنید تورو خدا
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:05:08
    83 6 پاسخ به این نظر
    اولا" بانکی ها مگه حق نفس کشیدن ندارن. ثانیا" باز بودن همه بانکها یعنی فعالیت اقتصادی و فعالیت اقتصادی یعنی تردد خودروها و افراد درشهر. آیا باز بودن برخی شعب به صورت کشیک کافی نیست؟!
  • نیوشا دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:05:28
    19 6 پاسخ به این نظر
    ممنون از اخبار تون.
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:05:50
    4 29 پاسخ به این نظر
    شهرستان ها هم تعطیله
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:06:12
    13 3 پاسخ به این نظر
    خوب همه رو تعطيل كنيد يعني چي ؟ كارمند اي دولت ادمند بقيه ادم نيستند
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:06:34
    7 2 پاسخ به این نظر
    شركت خصوصي چطور؟
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:06:40
    11 2 پاسخ به این نظر
    بخش خصوصی آدم نیست؟؟؟؟
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:07:03
    7 1 پاسخ به این نظر
    دانشگاه تعطیل دیگه مگه نمیخونی خبرو ؟ چجوری دانشگاه قبول شدی بابا! پس ادارات خصوصی چی؟ ما آدم نیستیم؟ ریمون از فولاده؟!
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:07:37
    38 14 پاسخ به این نظر
    خواهشمند است تردد خودرو را هم در این دو روز ممنوع کنید حداقل تک سرنشین را ! هیچ کس به فکر سلامتی خودش هم نیست !
  • حسين دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:07:42
    9 3 پاسخ به این نظر
    با سلام آقاي استاندار كارمندان بانكها هم انسان هستند و حق نفس كشيدن و زندگي دارند -البته چندان چيز جديدي نيست زيرا چند سال پيش هم كه همه به خاطر يخبندان و برف و سرما استراحت ميكردند كارمندان بي پناه بانكها دست و پايشان ميشكست -راستي اگه بانكها باز باشه كه همه دنبال تجارت بازرگاني و كار اداره هستن كه اين باعث رفت و آمد و الودگي ميشه -واقعا براي دوستان بايد تاسف خورد
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:07:47
    25 10 پاسخ به این نظر
    شعبات بانكها باز است ولي ادارات تعطيل است
    • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:19:27
      1 3
      ادارات مركزي بانكها تعطيل است.
    • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:37:27
      15 2
      عمو جون شعب خودش جمع است، شعبات جمع یک کلمه جمع
    • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:38:17
      8 1
      شعبات نه شعب درسته ، شعب خودش کلمه جمع هست
    • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:02:08
      3 1
      شما خبرگزاري هستي؟ از كجا اين حرف را مي زني؟ لطفا با منبع بگو.
    • بدون نام سه شنبه 14 آذر 1391 - 01:16:00
      2 0
      اولاً شعبات غلطه و شعب درسته در ثانی ادارات مرکزی بانک ما که بازه
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:08:13
    50 7 پاسخ به این نظر
    بانکها چی پس؟ بانکی ها بمیرند مهم نیست؟ اونا مریض نمی شن؟
  • محمد دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:08:23
    49 8 پاسخ به این نظر
    کارمندان بانک جزو آدمها دسته بندی نمی شوند آیا ؟؟
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:09:11
    39 8 پاسخ به این نظر
    کسایی که تو بانک کار می کنند، آدم نیستند؟ مریض نمیشوند؟
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:09:17
    80 5 پاسخ به این نظر
    چرا واقعيت رو نمي گيد ؟ همه اين آلودگي ها بخاطر بنزين است .
    • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:22:52
      7 62
      شما cng بزن
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:09:21
    37 9 پاسخ به این نظر
    کسایی که تو بانک کار می کنند، آدم نیستند؟ مریض نمیشوند؟
  • میلاد دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:09:28
    100 5 پاسخ به این نظر
    شرکت های خصوصی رو تعطیل نکردن، پس زیاد فرقی نداره. بیشتر تهرانو خصوصیا تشکیل میدن.
    • بدون نام سه شنبه 14 آذر 1391 - 02:49:01
      1 0
      همینو بگو....
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:09:31
    5 13 پاسخ به این نظر
    پاکدشت تعطیله یا نه
    • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:30:58
      4 1
      بله. نوشته شهرستان های استان تهران هم ....
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:10:35
    18 1 پاسخ به این نظر
    افرادی که تو شرکتهای خصوصی کار میکن انسان نیستن نه بیمه درست حسابی دارن نه حقوق مزایا درست حسابی دارن چه گناهی کردیم که یه آشنا نداشتیم تا بتونیم تو یه اداره دولتی استخدام بشیم الان که ما مثل اینکه تو این شهر نفس نمیکشیم تا وقتی که بانک بازه یعنی همه جا بازه
  • امین دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:11:55
    19 5 پاسخ به این نظر
    دانشگاه ها هم تعطیله دیگه، بخون خب خط اول رو
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:12:19
    60 4 پاسخ به این نظر
    جالبه كارخونه هايي كه از دلايل ايجاد الودگي اند تعطيل نيستند راستي آيا خون كارمندهاي دولت از كارگرها و كارمندان ديگه رنگين تره؟!
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:13:04
    23 11 پاسخ به این نظر
    رودهن هم تعطیله ؟ حوصله دانشگاه رفتن نداریم فردا :دی
    • سها دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:20:13
      13 8
      اِواااااااااااااا. شما آمریکایی ها هم دانشجوی رودهن درس میخونین؟!!! بورسیه ای دیگه:)))))
    • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:12:52
      12 4
      بله استاد تعطيله! رودهن هم شهرستانهاى تهرانه ديگه...
    • مینو دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:33:30
      2 4
      چرا کسی پاسخ نمیده استان های تهران تعطیلن یا نه ؟ رودهن ووبومهن و ورامین و.....
    • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:37:17
      6 1
      نه استاد رودهن جزو شهرستان دماونده که تعطیل نیست ولی سایت دانشگاه این دو روزو تعطیل کرده.
    • علی دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:18:39
      8 2
      ایول بروبکس رودهنی اینجا هم هستن اره دانشگاه تا شنبه تعطیله
    • علی دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:19:59
      2 5
      رودهن چه ربطی به دماوند داره رودهن خودش جدا هست از دماوند
    • ارمان دوشنبه 13 آذر 1391 - 22:54:35
      1 2
      زنگ زدم دانشگاه گفتن تا اخر هفته تعطیله دم بچه های رودهن گرم
  • حمید دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:13:48
    5 2 پاسخ به این نظر
    مگر بانکیها نیتروژن تنفس می کنند, لا اقل نیروها شیفت بیایند تا کار هم نخوابد.
    • بدون نام سه شنبه 14 آذر 1391 - 01:37:41
      1 0
      نه ما بانکیها مثل درختا ،دی اکسید کربن می گیریم اکسیژن تولید می کنیم برای همین اصرار دارند که تو روزایی که خیلی آلوده هست ما بیرون بیایم!!!!
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:14:50
    3 5 پاسخ به این نظر
    به به جاده شمال رو عشق است
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:14:54
    4 1 پاسخ به این نظر
    دانشگاه های کرج تعطیل نیست؟ دانشگاهم تو کرجه. اونجا هم هوا آلوده است. اگه تعطیله الکی پا نشیم بریم
  • علي دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:15:20
    11 2 پاسخ به این نظر
    باز بودن بانكها يعني فعاليت همه شركتها .
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:15:47
    0 3 پاسخ به این نظر
    پاکدشت هم تعطیله؟
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:15:53
    8 1 پاسخ به این نظر
    آقایون مسئول حالا اگه این جبهه هوا آخر هفته به داد تهران نمیرسید چیکار میکردین ؟!! این بماند اون وقت کارکنان بخشهای درمانی ، نهاد های خصوصی و بانک ها از این ذرات معلق خطرناک که در ریه انسان ها نفوذ میکنه در امان هستند ؟! یا اینکه این دسته از هموطنان ما جز انسان به شمار نمیرند؟!
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:15:55
    1 4 پاسخ به این نظر
    شهرستان ملارد هم تعطیل هست ؟
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:16:03
    3 5 پاسخ به این نظر
    اصفهان هم تعطیله؟تو رو خدا کاش تعطیل باشه خدا کنه
    • بدون نام چهارشنبه 13 دی 1391 - 02:48:24
      0 0
      مشهدتعطيل است
  • حمید دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:18:27
    4 1 پاسخ به این نظر
    چی میشد ادارات خصوصی رو هم میگفتید؟
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:19:09
    4 5 پاسخ به این نظر
    سلام بر شمال !!!!!!
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:19:27
    10 3 پاسخ به این نظر
    این چه مسخره بازیه، کارمندای شرکت های خصوصی جزو ادم یا شهروند این مملت حساب نمی شن چون اشنا و پارتی نداشتن تو ادارات دولتی استخدام بشن باید تاوان پس بدن
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:19:30
    2 7 پاسخ به این نظر
    هواي شهر اراك خيلي از تهران آلوده تره. پس ما چي ؟؟؟
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:19:38
    6 3 پاسخ به این نظر
    تهران= ادارات دولتی! خصوصی ها آدم نیستند؟ چرا حداقل اعلام نمیکنند که کارکنان بالای 50 سال و نیز خانم های باردار در سازمان های خصوصی نیز می توانند سر کار حاضر نشوند؟ آیا این مسئولان به فکر سلامت مردمند؟ یا فقط می خواهند بگویند که اقدامی انجام داده اند؟
  • کارمند دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:19:39
    5 3 پاسخ به این نظر
    بابا من هم باید بتونم نفس بکشم یا نه!که بیام برای بانک کار کنم!کمک!کمک!دارم تو این آلودگی خفه میشم!
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:19:53
    7 3 پاسخ به این نظر
    یعنی کارمندای شرکتهای خصوصی ریه ندارند واقعا !!!!!!!!!!!!
  • سامان دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:20:19
    9 9 پاسخ به این نظر
    يههههههههههههههههههه :)
  • بانکی دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:20:26
    64 4 پاسخ به این نظر
    خوشحالم بانک خصوصی کار می کنم و می تونم بینیاز از هرگونه اکسیژن و به صورت کاملاً بی هوازی به زندگی ادامه بدم. اثباتشم قوانین هوشمندانه کشورمه :)
    • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:15:12
      10 4
      همین که بانک خصوص کار میکنی خدا رو شکر کن ! من حاضرم جامو باهات عوض کنم اگه خیلی ناراحتی ... حالا 2 روز هم سختی بکش عوضش خیالت راحته که یک کار درست و حسابی داری حقوقتم که بد نیست
    • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:18:31
      5 2
      ما که بانک دولتی هستیم و حقوق بالایی هم نمی گیریم و به اکسیژن هم نیازی نداریم از شما وضعمان بهتره ! اینهمه نعمت را خدا یکجا به ما داده!!!!!
    • امین دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:58:21
      3 0
      منم واست خیلی خوشحالو و بهت حسودی میکنم!!!!!! :)
    • بانکی پنجشنبه 16 آذر 1391 - 15:51:43
      0 0
      راست میگید یادم نبود یه مهندس دانشگاه سراسری مملکت چرا باید بخاطر حقوق ماهی 700 تومن ناراحت باشه، مگه برنج فروشه که با اون شکمش روزی چند میلیون سور کنه! الان که نظرات هوشمندانه دوستان رو خوندم فهمیدم که کارم چقدر توپ بوده خبر نداشتم. ممنون که روشنم کردید!
  • شبنم دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:21:38
    6 7 پاسخ به این نظر
    خبر مطمئن هست؟ دیگه خیالمون راحت باشه تعطیله؟
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:21:44
    39 4 پاسخ به این نظر
    جاده های شمال...
  • علی دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:22:10
    15 8 پاسخ به این نظر
    شرکت ایران خودرو هم تعطیله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:15:37
      16 1
      ايران خودرو كه خيلي وقته تعطيله
    • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:41:38
      6 1
      نه دادا ما باید باشیم تا الودگی باشه....................................ما بقی تعطیل شن..........
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:22:48
    14 6 پاسخ به این نظر
    البرز چطور؟
    • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:31:47
      3 3
      استان البرز هم تعطیل هست یا نه؟
    • بدون نام سه شنبه 14 آذر 1391 - 01:59:39
      1 2
      استان البرزززز چی ی ی ی ی ؟؟؟ یعنی جزو شهرستانهای تهران ن ن ؟؟؟؟
  • بهنام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:23:15
    4 10 پاسخ به این نظر
    آیا شهرک صنعتی های تابع تهران تعطیله؟
  • کیوان دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:23:24
    6 6 پاسخ به این نظر
    تمام شهرستانهای استان تهران تعطیل شد
  • نازنین دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:23:49
    13 13 پاسخ به این نظر
    هورا!!!!!!!!!
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:25:12
    66 8 پاسخ به این نظر
    خصوصی ها آدم نیستند
    • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:25:35
      22 2
      لابد ما خصوصی ها اتوماتیک فیلتر تصویه هوا داریم!!!!!
    • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:32:27
      4 1
      شرکت های خصوصی تعطیل نیستند؟؟؟؟؟؟
  • مجيد دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:25:36
    4 1 پاسخ به این نظر
    جالبه كارخونه هايي كه از دلايل ايجاد الودگي اند تعطيل نيستند راستي آيا خون كارمندهاي دولت از كارگرها و كارمندان ديگه رنگين تره؟
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:25:57
    1 6 پاسخ به این نظر
    خیلی خوشحال شدم چون تازه تو یه جای دولتی مشغول به کار شدم.هوووووووووووووووورا
  • امیر دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:26:42
    7 2 پاسخ به این نظر
    کارکنان بخش خصوصی ادم نیستند - ریه ندارند - خون دولتی ها رنگین تر است
  • کارمند دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:28:12
    5 3 پاسخ به این نظر
    پس چرا بانکیها را تعطیل نکردند آخه مگه بانکیها آدم نیستن توی این هوای کثیف بیان سر کار
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:29:06
    0 4 پاسخ به این نظر
    هوووووووووووووووووووووورررررررررراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
  • بینا دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:30:02
    5 2 پاسخ به این نظر
    اقا من سه روز است که سر دردهای شدیدی میگرم پس بگو دلیلش از چی بوده !!!!!!!!!
  • بی نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:30:49
    6 1 پاسخ به این نظر
    سلام ما بانکی ها آدم نیستیم
  • CH دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:31:01
    7 2 پاسخ به این نظر
    خصوصی اسمش روشه . خصوصیه. یعنی کارفرمایی که به شما حقوق میده میتونه بگه شما تو آلودگی هوا بیای سر کار یا نه . اما دولتی رو دولت میتونه تعطیل کنه چون پولشو میده.(راستی دولتی ها که همیشه تعطیلن. من حاضرم دولتی ها همیشه تعطیل باشن لااقل تهران خلوت باشه) اگر بخاطر کم شدن آلودگی بود باید میگفتن تعطیل عمومی اونوقت میشد واقعا انتظار داشت آلودگی کم بشه. من خودم کارم تو شرکت خصوصیه اما منطق اینو میگه.
  • ایمان دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:31:25
    7 1 پاسخ به این نظر
    کجان اون کسایی که دم از عدالت می زنن؟؟؟؟؟؟؟ عدالت اینه که فقط نور چشمی ها باید از خطرات این هوای مسموم در امان باشن؟؟؟؟؟ بقیه مردم چه گناهی به درگاه خدا کردن که باید با این شرایط بیان سر کار؟؟؟؟ حرفمون رو کجا بزنیم آخه؟ مگه ما آدم نیستیم؟ مگه شما تصمیم گیرنده ها انسان نیستین؟ یعنی واقعا اینقدر کار کردن توی این کشور مهمه که بخاطرش جون ما بدبخت ها رو به خطر می اندازین؟ اگه نه، چرا تعطیل عمومی نمی کنین؟ مردیم از بس که چرا گفتیم و هییییییییییییییییچ کس حرف ما رو نشنید.......
  • محدثه دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:32:53
    1 4 پاسخ به این نظر
    دماوند تعطیل نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • علی دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:32:56
    15 7 پاسخ به این نظر
    واقعا جای تاسف داره که ملت ما با تعطیلی خوشحال میشن. همینه که پیشرفت نمی‌کنیم. همه حال رو می‌ چسبند. به جای شاکی بشند که چرا باید تهران آلوده بشه. کیفور میشن.
  • همسر یک کارمند بانک دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:32:57
    7 2 پاسخ به این نظر
    شنیده بودیم کلا با بانکیها سر لج دارند بعضی ها. توی این 8 سال کاملا درکش کردیم. بانک به اندازه بیمارستانها خدمات اورژانسی داره!
  • رویا دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:33:24
    2 1 پاسخ به این نظر
    کارمندان شرکت های خصوصی هم اگر جز انسان هایی محسوب می شوند که ساکن تهران هستند ، اگر آلودگی برای ما هم خطرداره ، اگر ماهم برای رسیدن به محل کارمون باید از وسیل نقلیهاستفاده کنیم و ..... پس چرا ما تعطیل نیستیم ؟ مدیران شرکت های خصوصی هم ، همه اتفاق نظر دارند که کارمندان حتی اگر بیکارن اما باید در شرکت حضور داشته باشند !!!
  • کارمند شهرداری دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:33:28
    2 2 پاسخ به این نظر
    چرا شهرداری(قسمتهای اداری) هم جزء این تعطیلی نیستند؟
  • رضوان دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:33:31
    7 8 پاسخ به این نظر
    انقد خوشحال نباشید که تعطیله واقعا متاسفم برای سیستم مدیریت که ما هر سال همین مشکل رو داریم به جای تعطیل کردن الان باید از هفته پیش تردد خودروهای شخصی محدود می شد که الان همه خفه نشیم
  • بی نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:33:41
    1 4 پاسخ به این نظر
    دانشگاه ساوه چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • آریا فروغ مهر دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:34:01
    1 4 پاسخ به این نظر
    شهریار هم تعطیله؟؟؟؟
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:34:10
    10 1 پاسخ به این نظر
    ;کارمندهای بانک آبزی هستن که باید بیان سرکار؟؟؟؟؟ واقعا خجالت آوره همه چیز تو این مملکت تبعیضه
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:34:23
    3 3 پاسخ به این نظر
    مگه کارمندای خصوصی آدم نیستننننننننننننننننننن
  • مژگان دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:35:24
    6 1 پاسخ به این نظر
    اگر بانک ها تعطیل نباشد یعنی شرکتهای خصوصی تعطیل نیست . یعنی تردد با خودرو های شخصی همچنان انجام می شود آیا وقتی مدارس تعطیل است و ادارات خصوصی تعطیل نیست به این موضوع فکر شده بچه ها را باید چکار کنیم !!! یعنی با ید در خانه تنها بمانند یا همراه با خودمان بیاوریمشان سر کار ؟؟؟!!
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:35:53
    2 3 پاسخ به این نظر
    اسلام شهر هم تعطیله
  • مسعود دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:37:42
    3 1 پاسخ به این نظر
    يعني كارمندان شركتهاي خصوصي بلانسبت آدم نيستند؟ و آلودگي روشون تاثيري نداره؟ واقعا كه اين دولتي ها؟!
  • محمود دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:37:50
    7 1 پاسخ به این نظر
    ما خصوصی ها به جای شش اب شش داریم برای همین الودگی هوا رومون تاثیر نمیزاره!!!
  • رضا دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:39:04
    3 1 پاسخ به این نظر
    من جزو تکمیل ظرفیتی‌های پذیرفته شده هستم. فردا هم باید برای مصاحبه از شهرستانی دورافتاده به دانشگاه سوره برم. دانشگاه که اصلا اطلاعیه‌ای نزده و به هیچ یک از تلفنها هم جواب نیمده. آقا تورو خدا یکی بگه که راه بیافتیم بیاییم تهران یا نه؟ ای مدیران عزیز و نازنین سوره یک اطلاعیه زدن نه خرج داره و نه زحمت.
  • پرویز دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:39:33
    7 1 پاسخ به این نظر
    آیا به نظر استانداری کارمندان بانکها نیازی به اکسیژن و هوای تازه ندارند !!!!!!!!!
  • بهناز دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:39:36
    8 3 پاسخ به این نظر
    دلیل اینکه کارمندهای دولت تعطیل هستند درآمد بالا و کافی اونهاست ولی کارمندای شرکت خصوصی تعطیلات رو میخوان چکارکنند ؟ پول داری بری شمال؟ یا ماشین داری که هوا رو آلوده بکنه؟
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:39:46
    4 1 پاسخ به این نظر
    ما بانکیها ادم نیستیم
  • فرشاد دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:41:23
    7 4 پاسخ به این نظر
    من دانشجوی دماوند هستم.از مسئولین میخام بپرسم منی که از تهران میرم دماوند این هوارو تنفس نمیکنم؟؟؟!!!!آخه یکم فکر کنید بعد تصمیم بگیرید.حالا جالب اینجاس رودهن و بومهن که 10کیلومتریه دماونده تعطیل شد!!!!!!!!واقعا واسه تصمیم گیرنده ها متاسقم!
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:44:14
    5 4 پاسخ به این نظر
    امتحانم کنسل شد ایولللللللللللل
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:44:19
    8 1 پاسخ به این نظر
    بانکها رو چرا تعطیل نکردند وقتی بانکا باز باشن بازاریا میان ... ای بابا ...
  • هديه دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:44:28
    4 1 پاسخ به این نظر
    آخه اين چه وضع دادن اخبار. پس وضعيت ما بقي مردم که در شرکتها و موسسات کار ميکنن چيه
  • سميرا دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:45:08
    3 2 پاسخ به این نظر
    تعطيل کردن دو روز و سه روز شهر که دواي درد نيست.فکر اساسي کنيد.مگه چقدر ادارات دولتي و مدارس باعث رفت و آمد تو شهر مي شن؟بابا داريم ميميريم چرا کسي نميشنوه؟
  • ویدا دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:46:56
    12 3 پاسخ به این نظر
    همه زحمتها رو کارمندان شرکتهای خصوصی میکشن. راحتی و تعطیلیش واسه دولتی ها و اوناییه که با پارتی رفتن اونجا. خدا خودش یه روز جوابشونو بده....
    • مهران دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:26:43
      6 16
      نخیر ویدا خانم. انصافاً زحمتی که ما دولتیها می کشیم خیلی بیشتر از شما خصوصی هاست. شخب شما هم میتونید با مدیرانتون صحبت کنید تا شما رو هم تعطیل کنن.
    • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 23:18:52
      5 1
      آره مهران شما خیلی زحمت می کشید : تا 9:30 صبحانه 12 تا 2 ناهار و نماز 2 هم میرین خونه خسته نباشید
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:48:09
    6 1 پاسخ به این نظر
    هیچوقت ما خصوصی ها رو آدم حساب نکردن.کارفرماها هم که ماشالا آخر انصافن همین که اخراجمون نکردن باید شکر کنیم چه برسه به تعطیلی.خوش به حال پارتی دارها که دولتی کار میکنن.
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:48:51
    3 1 پاسخ به این نظر
    آفرین
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:48:56
    4 1 پاسخ به این نظر
    بانکها رو دقیقه 90 تعطیل میکنن . وضع خرابه
  • فرید دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:49:52
    1 2 پاسخ به این نظر
    اصفهان هم تعطیله؟ کاش تعطیل باشه تو رو خدا
    • اصغر سه شنبه 14 آذر 1391 - 00:22:56
      1 0
      اصفون هم تعطیله
  • یک بی هوازی دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:50:06
    7 3 پاسخ به این نظر
    بیشتر آلودگی به خاطر کارخونه هاست که اغلب خصوصی هستن ادارات دولتی که با سرویس کارکنان جابه جا مشن بیشتر کارکنان شرکت خصوصی هستن که با خودرو شخصی تردد می کنن
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:52:22
    5 3 پاسخ به این نظر
    یکی بگه کرج هم تعطیله یانه
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:54:07
    1 4 پاسخ به این نظر
    مجید جان دلبندم اگه خصوصی ها هم تعطیلشن مملکت به کلی میخوابه
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:54:24
    7 1 پاسخ به این نظر
    چرا بانکهاروتعطیل نمیکنید.بخدا هرچی فشاره روی بانکیهاست.کمردرد.پادرد....حالاهم مشکل قلبی
  • ابی دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:55:03
    10 2 پاسخ به این نظر
    ما اهوازیها که باید در شرایط فوق اضطرار هم همچنان به کار ادامه دهیم. ما نمیگیم چرا تهران را تعطیل میکنید بلکه میگیم همه را به یک چشم نگاه کنید.
  • فرهاد دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:56:30
    3 6 پاسخ به این نظر
    چرا فقط تهران؟ مگه ما آدم نیستیم؟ اینجام آلودس خو امتحان حسابان داریم چیکار کنم؟!؟!
  • کارگر دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:56:39
    5 4 پاسخ به این نظر
    خداوندا الودگی تهران را زیادتر کن.شاید شاید درد مردم جنوب اندکب فقط اندکی اقایون حس کنند. البته اونا تعطیلی دارند و ما ..........
  • اشئهی دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:57:36
    4 5 پاسخ به این نظر
    البرز چی پس ؟؟؟؟؟
    • یوسفی سه شنبه 14 آذر 1391 - 04:32:34
      0 2
      منم جواب میخوام
  • حسین دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:58:13
    7 3 پاسخ به این نظر
    آقای استاندار ادارات خصوصی رو هم تعطیل کنید...به خدا ما هم آدمیم
  • یونس دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:58:31
    0 3 پاسخ به این نظر
    نیروهای مسلح تعطیل اند
  • saeed دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:58:36
    5 2 پاسخ به این نظر
    چرا اطلاعیه های دولت همیشه مثل فوتبال ما با اگر واما میباشد اگر تهران قرار است تعطیل شود کلا تعطیل کنید وضعیت انهایکه در جاده کرج مشغول به کار هستند ولی در تهران زندگی میکنند چیست وضعیت شرکتهای خصوصی چه میشود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • مانی دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:01:01
    6 2 پاسخ به این نظر
    پس چرا خصوصی ها تعطیل نیستن؟ ما سر درد نمی گیریم
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:01:27
    3 2 پاسخ به این نظر
    پس خصوصی ها چی ؟!!!!
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:03:17
    8 1 پاسخ به این نظر
    بانكيها آدم نيستند خانواده ندارند اين چه وضعيتيه كه براي مردم درست كردين ؟بچه تعطيل مرد خونخ تعطيل زنه حونه بايد بره سره كار واقعا مسخره است وقتي هوا بده براي همه ضرر داره نه فقط سازمانهاي دولتي و آموزش و پرورش
  • آرش دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:03:57
    1 2 پاسخ به این نظر
    پادگانها چی ؟ اونا هم تعطیله ؟!
  • سجاد دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:04:15
    3 3 پاسخ به این نظر
    اخه بابا ما هم ک دماوندیم از تهران باید بریم دیگه تعطیلش کنید دیگه خطر ناکه!!!!!!!!!!!!
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:04:18
    0 4 پاسخ به این نظر
    شهر ری تعطیله یا نه زود جواب بدین
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:05:00
    1 5 پاسخ به این نظر
    من دانشگاه آزاد واحد پیشوا_ورامین درس میخونم اونجا هم تعطیله یا نه؟
  • افسانه دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:05:04
    6 4 پاسخ به این نظر
    ای بابا پس خصوصی ها چی !!!
  • حمید دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:05:12
    0 6 پاسخ به این نظر
    ترو خدا یکی به من بگه پاکدشتم تعطیله یانه؟؟
  • غزاله اخوان دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:05:39
    7 2 پاسخ به این نظر
    امروز از صبح دارم سرفه میکنم بانکهارو تعطیل کنین که ما هم تعطیل بشیم
  • d دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:06:28
    14 2 پاسخ به این نظر
    مگر كارمندان بانك انسان نيستند ؟ نفس نمي كشند ؟ خجالت بكشيد . فكري به حال مديريت شهر و حمل و نقلتان بكنيد . شور همه چيزو بدر كرده ايد .
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:06:58
    14 1 پاسخ به این نظر
    بانكي ها بايد بميرن؟
  • دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:07:16
    21 2 پاسخ به این نظر
    چقدر بد شد؛ من دوست داشتم برم سرکار به هموطنام خدمت کنم حالا مجبورم برم شمال که کمتر آلودگی تولید بشه!
  • منگول دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:08:21
    4 9 پاسخ به این نظر
    ولی به نظر من امروز هوا عالی بود که!!!!!! چی میگن اینا؟؟ها قضیه چیه؟
  • رضا دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:08:41
    6 5 پاسخ به این نظر
    ما سرباز ها چی تعطیل نیستیم ؟؟ ستاد نیرو ارتش
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:08:53
    17 2 پاسخ به این نظر
    شرکتهای خصوصی را چرا تعطیل نمی کنند؟
    • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:35:16
      15 1
      چون كارمندان شركتهاي خصوصي ريه هاشون از جنس فولاده و هيچيشون نميشه
    • هههه دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:41:36
      2 3
      چون كارمندان شركتهاي خصوصي حقوقشون خيلي بالاست و تو اين آلودگي هوا بيان سركار اگه هم مريض بشن با حقوق هاي بالا ميتونن دوا و درمون كنند ولي كارمندان دولتي چون حقوقشون پايينه و مريض بشن گناه دارن و نميتونن درمان بشن اونا تعطيلن.ههههههههههه
  • سارا دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:09:03
    0 5 پاسخ به این نظر
    شهرری چطور
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:09:06
    7 9 پاسخ به این نظر
    دانشگاه آزاد واحد گرمسار هم تعطیله ؟چون دانشجویان زیادی از تهران به گرمسار میآن آخه گرمسار هم کنار ورامین و پاکدشته فاصله ای با ورامین و پاکدشت نداره فقط تنها مشکلی که هست تو استان سمنان هست!
  • میلاد دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:09:40
    3 7 پاسخ به این نظر
    آقا دانشاه رودهن هم تعطیل هست؟
  • بي نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:10:41
    8 1 پاسخ به این نظر
    جالبه كه ادارات تعطيل هستند ولي گروههاي خودروسازي ايران خودرو و سايپا و پارس خودرو و . . . با كل شركت هاي اقماريشان 3 شيفت كاري هستن!!!!پس نتيجه ميگيريم كارمندان دولتي باعث آلودگي هوا هستند.
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:10:50
    9 6 پاسخ به این نظر
    يكي بگه كرج تعطيله يا نه بخدا اينجام هوا الودس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بانام دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:52:08
      1 3
      کلانشهراش تعطیل نیستن چه برسه به کرج.ای بابا
    • بی نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:59:13
      0 5
      بله کرجم تعطیله، متن خبرو خوب بخونی اونجا بهش اشاره شده،خیالت تخت تخت
    • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 23:40:17
      0 1
      کرج مگه جزو شهرستانهای تهرانه؟!!!!!!!!!!! کرج مال استان البرزه پس متاسفانه تعطیل نیست
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:12:46
    8 2 پاسخ به این نظر
    مدیر مدیره..............
  • علیرضا دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:13:07
    2 4 پاسخ به این نظر
    سلام دانشگاه پرند چی ؟؟؟؟ تعطیله .ترو خدا یه چیزی بگید؟؟
  • لاله دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:13:40
    14 5 پاسخ به این نظر
    تهران= مرگ تدریجی - خوشا به حالت ای روستایی
    • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:03:57
      1 2
      بلیط مینی بوس بفرستیم خدمتتان
    • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:47:43
      3 1
      از کی تاحالا مینی بوس هم بلیطی شده؟
  • مهوش دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:15:15
    18 2 پاسخ به این نظر
    ما خصوصی ها که آدم نیستیم واقعا که دیگه شورشو درآوردن یا تعطیل نکنید یا اگر م کنید کلا تعطیل بشه
  • لاله دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:15:26
    5 8 پاسخ به این نظر
    باید البرز رو هم نعطیل کنن, اونجا هم دست کمی از تهران نداره... کرجی ها آدم نیستن؟ هوای آلوده برای اونا ضرر نداره؟
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:15:57
    2 4 پاسخ به این نظر
    شرکت متانیر تعطیل نکرده لطفا مسئولان برخورد کنند
  • مریم دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:16:50
    13 3 پاسخ به این نظر
    خواهش میکنم تعطیل عمومی اعلام کنین تا کسایی که تو ادارات و شرکتهای خصوصی کار میکنن هم تو این شرایط نامناسب بتونن برای دو روز هم که شده سالم بمونن
    • بدون نام سه شنبه 14 آذر 1391 - 00:58:33
      0 1
      کیه که گوش کنه خانم
  • سعيدي دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:16:56
    14 1 پاسخ به این نظر
    ما ها كه شركت خصوصي كا مي كنيم كلا آدم نيستيم؟!؟؟! تعطيلي آلودگي هوا كه بهمون نميخوره ...حقوقمون كه عقب افتاده ، بن و...كه نداريم كلا بايد بريم بميريم ديگه !!!!! الان مدير عامل شركتمون فرمودن اگه ميخواين ميتونين فردا از مرخصيتون استفاده كنين !!!!!!!
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:17:56
    8 1 پاسخ به این نظر
    کارمندان بانکها چون موجودات فضائی هستند اصلا الودگی تاثیر نداره فردا برید کار مضاعف کنید
    • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:46:51
      4 2
      لازم به ذکر که، این تعطیلی شامل کارکنانی که تو ادارات بانکها کار میکنند میشه ولی با عرض شرمندگی شامل کارکنانی که تو شعب بانکها هستند نمیشه!!!
  • مهرزاد دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:18:36
    3 1 پاسخ به این نظر
    آخ نمیدونی وقنی امریه ارگان دولتی هستی این تعطیلات چه حالی میده!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • آوین دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:18:39
    10 5 پاسخ به این نظر
    باز جای شکرش باقیه بخاطر این آلودگی ما دو روز بدون ترافیک میایم سرکار خدایی کلافه شدیم از دست این ترافیک !!!!!!!!!!!!!!!!
    • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:59:01
      4 2
      تنها نظر واقعی و بدرد بخور، واقعا از اینهمه نظرات بی عمل و پشتوتنه خسته شدیم
  • راحله دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:19:14
    8 1 پاسخ به این نظر
    شركت هاي دولتي چون حقوقشونو دولت ميده و كار كردن يا نكردنشون تو حقوق آخر ماهشون تاثير نداره تعطيل شدن !!!!! خصوصي ها بايد برن تا زودتر سكته مغذي كنن و از شر اين دنيا راحت شن !!!!
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:19:18
    2 6 پاسخ به این نظر
    شاطره هم تعطیله؟؟؟؟؟؟؟؟ هنرستان پزشک نیا
    • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:04:00
      0 3
      اره تعطیله
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:23:21
    4 4 پاسخ به این نظر
    ايران خودرو كه تعطيل نكرده مردم نميتونن نفس بكشن ولي براي كسي مهم نيست
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:24:37
    2 6 پاسخ به این نظر
    الحمد ا.. هوای کلان شهر های دیگه خییییییییلی خوب.
  • Ali دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:29:43
    8 2 پاسخ به این نظر
    کارمندهای شرکت های خصوصی هیچ وقت مریض نمی شن ؟ آدم نیستن ؟
  • طاهری دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:30:28
    0 10 پاسخ به این نظر
    با تشکر فراوان از تعطیلی بابت آلودگی هوا
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:30:43
    4 8 پاسخ به این نظر
    استاندار عزیز دانجشویان دماوند 80 درصدشون از تهران میان .. به چه دلیل تعطیل نیست؟؟؟؟
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:30:45
    1 4 پاسخ به این نظر
    چرا این دولتی ها خبر و درست منتشر نمی کنن.تهران شامل چند تا شهرستان میشه.شهرستان ملارد هم تعطیل هست ؟ لطفا بپرسید و بگید.مرسی
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:30:54
    4 3 پاسخ به این نظر
    مکه تا حالا ادارات باز بودند ؟
  • مژگان دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:31:08
    10 1 پاسخ به این نظر
    آیا وقتی مدارس تعطیل است و شرکتهای خصوصی به دلیل تعطیل نبودن بانک تعطیل نیستند مادرانی به مادرانی که بچه مدرسه ای و مهد کودکی دارن فکر شده است ؟آنها باید چکار کنند ؟بچه را تنها بگذارن ویا با خودشان به سر کار ببرند؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • اميد دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:32:27
    15 2 پاسخ به این نظر
    فكر كنم ريه كاركنان خصوصي قوي باشه!!!!!!
    • بدون نام سه شنبه 14 آذر 1391 - 17:32:13
      1 0
      ریه ی ما بچه های خصوصی از فولاد به همین خاطر تعطیلمون نکردن
  • امید دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:33:01
    5 6 پاسخ به این نظر
    ما که آلودگی نمی بینیم.بیایید خوزستان بعد مفهوم اضطرار رو بکار ببرید!
  • لیمنوس دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:33:09
    5 3 پاسخ به این نظر
    من و همکارم گاز سوز هستیم بنابراین میاییم سرکار البته مدیرعاملمون چوم هیچی نمی سوزونه اون مجاز بیاد شرکت
  • وحید دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:34:16
    0 5 پاسخ به این نظر
    سلام تمام مدارس استان رباط کریم هم تعطیله؟؟؟؟؟؟؟؟؟اگه کسی می دونه به منم بگه خواهش می کنم
  • بینام دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:34:46
    2 5 پاسخ به این نظر
    تهران و شهرستانهای استان تهران به غیر از دماوند و فیروز کوه و رودبار قصران تعطیل اعلام شد.
  • لیمنوس دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:35:02
    5 3 پاسخ به این نظر
    ما خصوص ها گاز سوز هستیم کافرما هم چون هیچی نمس سوزون هم باید بیان سرکار
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:35:35
    5 12 پاسخ به این نظر
    بد نگذره برا تهرانیا؟ اخه ما که تو شمالیم چه گناهی کردیم که باید اب گرونی و شلوغی اخر هفته و ترافیکی و هزار بدبختی دیگر رو که خیل مسافرا با خودشون میارن بخوریم. چهار روز اخر هفته رو تعطیل کردین همه میان شمال، ما هم که ادم نیستیم باید از ترس شلوغی بیرون بشینیم خونمون
    • بدون نام سه شنبه 14 آذر 1391 - 00:55:10
      4 0
      به شما که بد نمیگذره.کاترو بر میدارید میوفتید جون ملت.همه چیز سوبله چوبله
    • بدون نام سه شنبه 14 آذر 1391 - 01:24:56
      3 0
      خوب کسی جلوی شما را نگرفته شما هم بیاین تهران م که مهمان نوازیم و مثل شما بخیل نیستیم
    • یک نفر سه شنبه 14 آذر 1391 - 03:15:39
      0 4
      وای...موافقم.تازه همش جاده های شمال رو به خاطر تهرانیا یک طرفه میکنند.. :-(
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:37:37
    8 3 پاسخ به این نظر
    وقتي بانكها تعطيل نيستند كارهاي اقتصادي انجام ميشه اين چه تعطيليه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • علي دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:38:16
    3 3 پاسخ به این نظر
    دانشگاه پرند هم چون جزو استان تهرانه تعطيله ؟
    • بی نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:53:07
      1 3
      بله، اگه متن خبرو خوب میخوندی اونجا اشاره شده که شهرستانهای استان تهران به غیر از دماوند فیروزکوه و رودبار قصران تعطیلند!!
  • afrooz دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:40:03
    3 2 پاسخ به این نظر
    اخه این دولت ما چرا اینقدر فرق میزاره مگه خصوص ها ریه ندارند مگه هوای آلوده فقط برای دولتی هاست اخه این همه دردمون رو به کیبگیم خداکجا نشستی چرا نمیبینی فکر کنم از نظردولت کارمندان بخش خصوصی از نوع گاز سوزهستن
    • بدون نام سه شنبه 14 آذر 1391 - 00:52:15
      0 1
      اونی که به این نظر منفی داده واقعا فکر میکنه که غیر از اینه؟؟؟
  • مجید دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:41:33
    6 4 پاسخ به این نظر
    خوشم میاد یه مملکت دوست دارند کلا کشور تعطیل بشه !! بعدانتظار دارند ژاپن و کره رو بزاریم توی جیبمون!!!!!!! همین هفته پیش سه روز تعطیل بودین این هفته هم سه روز تعطیل کلا از سی روز هفده روز تشریف می برید سر کار . واقعا به کل مملکت یه خسته نباشی جانانه باید گفت بخاطر اینهمه فعالیت!!!!
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:42:51
    10 3 پاسخ به این نظر
    دانشگاه ما مجازیه ولی اونم تعطیل کردن یعنی محتواهامونو نمیتونن بزارن رو سایت؟
  • احمد دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:44:48
    1 5 پاسخ به این نظر
    چهاردانگه هم تعطیله ؟؟
  • امیر دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:46:14
    7 3 پاسخ به این نظر
    هورااااااااااااااااااااااااااا! باید همه جا رو کلا تعطیل کنن هیچکس از خونش بیرون نیاد همه بخوابن تا هوا خوب شه
  • پیام دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:52:36
    8 2 پاسخ به این نظر
    متاسفانه خیلی از مراکز دولتی از مصوبات تعطیلی تبعیت نکرده و کارمندان رو به زور سر کار میکشند.
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:53:04
    0 8 پاسخ به این نظر
    متشگریم از بابت تعطیلی
  • مژگان دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:53:19
    8 2 پاسخ به این نظر
    شما با کار کردن مادران و خانم ها مخالفید ؟؟؟؟؟؟؟؟چرا دو بار در مورد مشکلات مادرانی که بچه مدرسه ای دارند و در شرکتهای خصوصی کار می کنند نظر نوشته ام منتشر نمی کنید!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:53:38
    11 1 پاسخ به این نظر
    پـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــس خصوصی ها چی؟!!! ما آدم نیستیم ...
  • مهدي دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:54:42
    1 2 پاسخ به این نظر
    مدارس ابتدايي و پيش دبستاني هم در كرج تعطيل شد؟؟؟
  • reza دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:58:31
    7 4 پاسخ به این نظر
    فقط تهران؟ بنده خدا بوشهری ها صدبرابر هواشون الوده تر و جمیعتشون هم خیلی کمتر تعطیل نشدن به جرم شهرستانی بودن؟ اصفهان که اصلا هوا تمیزه مخصوصا از وقتی که زاینده رود را دوستان خشکاندند
  • ميثم دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:01:45
    4 2 پاسخ به این نظر
    كرج تعطيله؟؟؟
  • علی دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:03:08
    7 4 پاسخ به این نظر
    ما سربازهای بد بخت چیکار کنیم که از ساعت 5 صبح تا ساعت 4 بعدازظهر بیرونیم آخرشم اضافه خدمت میزنن برامون
  • الیاس دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:03:21
    10 3 پاسخ به این نظر
    ما خصوصی ها بخاطر زندگی در مریخ و استمشاق گازهای سمی احتیاجی به اکسیژن نداریم...پس...............قطعآ برای ما تعطیلی مفهومی نداره !!!!! (:
    • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:39:13
      4 2
      دقیقآ....ما که انسان نیستیم.....
  • پوریا دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:05:50
    0 5 پاسخ به این نظر
    یه سوال من 4 شنبه بیلیت قطار دارم بیلتم کنسله؟ اصن راه آهن تعطیل است یا نه؟
    • amir دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:48:35
      2 2
      نه برادر! راه آهن هیچوقت تعطیل نیست، خیالت راحت...
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:06:44
    1 5 پاسخ به این نظر
    من دانشجوی ورامین هستم آیا تعطیلم؟؟؟
  • امير دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:12:12
    10 4 پاسخ به این نظر
    خصوصي ها بايد مملكت را بسازند و دولتي ها نظاره كنند و پزش را بدهند. آمار مرگ و مير در بين خصوصي ها خيلي زياد تر از آمار دولتي هاست... آقايون اينقدر مرگ ترس داره؟ دل و جرات خصوصي ها رو عشقه
  • محمد دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:12:16
    7 6 پاسخ به این نظر
    كاش پنج شنبه هم تعطيل ميشد
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:13:25
    2 13 پاسخ به این نظر
    قزوين چي تعطيله؟
  • شایان دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:13:41
    4 10 پاسخ به این نظر
    دانشگاه دماوند تعطیله یا نه ؟!؟!؟
  • محمد دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:19:41
    11 2 پاسخ به این نظر
    ادارات دولتی مگه فرقی داره که تعطیل باشن یا نباشن ... در هر صورت بیکار نشستن . همون بهتر تعطیل باشن ، خیال آدمم راحت تره
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:20:25
    15 1 پاسخ به این نظر
    اینجا آلودگی هوا فراموش شده ، همه بفکر تعطیلی هستند ... این هم از مردم ما ....
    • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:39:54
      1 7
      بابا آلودگی....!!!!!!!!!!!!!
  • پرستو دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:23:04
    7 7 پاسخ به این نظر
    کرج تعطیل نیست؟!!!!!!!!!!!!
    • بدون نام سه شنبه 14 آذر 1391 - 06:19:31
      0 2
      خداکنه بشه
  • محمد دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:25:56
    4 3 پاسخ به این نظر
    با سلام اين تعطيليا چاره درمان نيست . فرار موقتيه . بايد ماشينها رو درست تحويل مردم بدن . يه سيستم براي ماشينا از 20 سال پيش آغاز شده ( من از اون موقع يادمه ) فکر کنم تا زماني که زنده باشيم ادامه داشته باشه. به اميد اون روز - کدوم روز ؟؟؟؟؟؟؟ شايد اون روز بيايد ، شايد !!!!!! ( فکر نکنم )
  • محمد خدادادی دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:28:28
    7 5 پاسخ به این نظر
    واقعا که! توروخدا یکم فراتر از اینها فکر کنید تعطیلی باعث خوشحالی نباید بشه . ناراحت باشید با این اوضاع بد اقتصادی فقط با کار بیشتره که میشه یکم جبران کرد اگر قرار باشه با اولین تعطیلی بدویم بریم شمال و بیخیال بقیه وضعیت بدتر هم میشه یک نگاهی به چین و ژاپن و ... بکنید با کار تونستند اقتصادشون بسازند من مخالف تعطیلی نیستم ولی درست و به اندازه نه اینجوری من که تولید کننده هستم تنم میلرزه . لطفا بزرگتر بیاندیشیم.
  • رادین دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:34:00
    5 2 پاسخ به این نظر
    اصل کاری بانک بابا دیگه
    • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 22:19:09
      1 7
      بابا ژاپن
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:36:22
    4 4 پاسخ به این نظر
    بخدا کرجم هوای بسیار آلوده ای داره حد فاجعه
  • م.م دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:37:35
    8 3 پاسخ به این نظر
    از الآن تا 14 فروردین سال آینده، بین التعطیلین و تعطیل!
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:39:26
    2 4 پاسخ به این نظر
    عجب ملت راحتی.
  • محمد دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:39:34
    1 5 پاسخ به این نظر
    نیرو انتظامی هم تعتیله؟
  • SAEED دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:39:52
    3 5 پاسخ به این نظر
    تعطیلی بد موقع تر از این نمی شد
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:40:23
    1 5 پاسخ به این نظر
    بازار هم تعطیله؟
  • دانیال دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:43:06
    5 6 پاسخ به این نظر
    جونه هرکی دوس دارین بگین کرج تعطیله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • نسیم سه شنبه 14 آذر 1391 - 00:08:29
      2 1
      نه برادر کرج جز استان البرزه نه تهران
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:47:53
    4 2 پاسخ به این نظر
    اخه انسانهای متمدن عاقل اگه بانکها تعطیل نباشن همه مردم گرفتارقسط وچک هستند
  • علی دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:48:12
    9 2 پاسخ به این نظر
    همیشه در این مواقع که دولتی ها رو تعطیل می کنن یه سوال برام پیش میاد: آیا این عضوی که شرکت خصوصی ها باهاش نفس میکشن آبشُشه؟؟؟؟...
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:49:11
    0 7 پاسخ به این نظر
    هووووررررراااااا
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:51:30
    2 10 پاسخ به این نظر
    چرا اصفهانو پس تعطیل نمیکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اصفهان که بدتر از تهران.........
  • منصور دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:52:58
    8 6 پاسخ به این نظر
    مایه عمره تعطیلیم واسه این سه روز خیلی ذوق نکنید
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:54:59
    8 3 پاسخ به این نظر
    دانشگاه رودهن تعطیل کرده ولی دانشگاه دماوند تعطیل نیست. ما برای رسیدن به دانشگاه باید از غرب تهران با اتوبوس یک ساعت و نیم در مرکز شهر بریم تا برسیم به ترمینال شرق. بعد از انجا یک ساعت و نیم تا دماوند. خواهشا پیام ما رو هم برسونید.الان دانشگاه دماوند روی سایت زده تعطیل نیست! فتو سنتز کنیم؟
    • حسین دوشنبه 13 آذر 1391 - 22:43:06
      1 3
      واقعا چرا دانشگاه دماوند تعطیل نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تا رودهن تعطیل شده ولی دماوند نه؟؟؟؟؟؟ چرا مسئولین هوای دماوند رو ندیدند؟ هوای دماوند مثل تهران آلوده شده
  • محمد دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:55:00
    4 3 پاسخ به این نظر
    یکی اگه میدونه بگه کرجم تعطیله یا نه ؟؟؟؟؟
    • ناشناس دوشنبه 13 آذر 1391 - 22:10:30
      1 5
      میگه تهران و شهرستان های تهران...
    • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 22:46:03
      0 0
      نمیدونم
    • بدون نام سه شنبه 14 آذر 1391 - 01:19:41
      2 3
      اون زمانی که خوشحال شدین که از تهران جدا شدین باید فکر اینجاشم می کردین
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:55:51
    1 6 پاسخ به این نظر
    آیا بازار هم تعطیله؟
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:56:56
    4 3 پاسخ به این نظر
    اثلا قانونی برای موتورسیکلت ها نیست درحالیکه بیشترین آلودگی رو دارند
  • رضا دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:57:48
    1 7 پاسخ به این نظر
    ارگانهای نظامی چطور؟ اونام تعطیله؟
  • بروبچ خانه تک دوشنبه 13 آذر 1391 - 22:00:37
    2 7 پاسخ به این نظر
    جان مادرت ماهم تعطیلیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ آقا شهرام توروخدااجازه هست فردانیایم؟؟؟/
    • آقا شهرام دوشنبه 13 آذر 1391 - 23:50:05
      2 2
      آره آقا جون! شما نیا پسرم! به بقیه بروبچز هم بگو نیان!
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 22:00:39
    0 5 پاسخ به این نظر
    استاندار تهران، از تعطیلی شهر تهران و شهرستان های استان تهران به جز دماوند و فیروزکوه و بخش لواسان و رودبار قصران در روزهای سه شنبه و چهارشنبه خبر داد.
  • ساناز دوشنبه 13 آذر 1391 - 22:00:41
    4 2 پاسخ به این نظر
    تروخدا یکی بگه دانشگاه ازاد صفادشت کرج هم تعطیله یا نه؟؟؟؟؟؟ اخه کد شماره ی دانشگاهمون 021 هستش
    • علی سه شنبه 14 آذر 1391 - 07:01:52
      3 0
      به به بچه های دانشگاه ما هم این جور جا ها میان .... اره گلم تعطیله... اصلا دانشگاه ما که کلا همینجوری تعطیل هست مگه نههههههههههههههههههه....همه بچه های دانشگاه آزاد صفادشت مخصوصا بچه های کامپیوتر و عشقههههه
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 22:02:07
    5 7 پاسخ به این نظر
    واقعا مسخرس مردم جنوب و جنوب غربی که تو تابستون بیشتر وقتا گردوخاکه و زجر هم میکشن ادم حساب نمیکنن
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 22:02:56
    1 7 پاسخ به این نظر
    آخ جون 4 روز تعطيله مثل تعطيلي كنفرانس عدم تعهد
  • مریم دوشنبه 13 آذر 1391 - 22:03:21
    2 4 پاسخ به این نظر
    مدارس اندیشه ی شهریار تعطیله؟
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 22:05:55
    5 11 پاسخ به این نظر
    اه ما شریفی ها امتحان معادلات داشتیم،حالا چی میشه؟این چه وضعشه؟!
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 22:07:04
    6 1 پاسخ به این نظر
    همه جا از آلودگی هوا صحبت می شه و فقط آمار و ارقام داده می شود که این روزا آلودگی چقدر بالا رفته. یکی بگه چیکار باید کرد و تا حالا چه فعالیت هایی انجام شده تا دیگه شاهد این وضعیت جوی نباشیم. توضیح واضحات که هنر نیست!
  • تبریزجون دوشنبه 13 آذر 1391 - 22:09:34
    5 8 پاسخ به این نظر
    لااقل تبریزم تعطیل کنن...بخدااینجام بدجور هواآلودس...تهران بودیم تعطیل نشدیم حالاکه اومدیم تبریز هوا آلوده شد تعطیلیم شد... مگه شهرای بزرگ آلوده نیستن؟آقاجون تبریز که دومین شهر آلوده ایرانه پس باید مارم تعطیل کنن...نامردیه
  • علي دوشنبه 13 آذر 1391 - 22:09:53
    12 2 پاسخ به این نظر
    چند روز ميشه تعطيل كرد بعدش چي ؟
  • سپیده دوشنبه 13 آذر 1391 - 22:12:55
    2 8 پاسخ به این نظر
    ای بابا 5 شنبرم تعطیل می کردن دیگهههههههه
  • سها دوشنبه 13 آذر 1391 - 22:16:54
    3 4 پاسخ به این نظر
    دانشگاه رودهن هم تعطیله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 22:34:35
    7 3 پاسخ به این نظر
    مگر کارخانه داروسازی جزء ادارات نمیشود چطور فرزندمدرسه ای خود رادرخانه بگذاریم وپدرومادر بریم سر کار
    • شهري سه شنبه 14 آذر 1391 - 12:15:05
      2 1
      تابستان كه مدارس تعطيل بود چه كار ميكرديد ؟
  • مژگان د دوشنبه 13 آذر 1391 - 22:36:10
    15 4 پاسخ به این نظر
    دانشگاه تعطیل ومدارس هم تعطیل ولی پدرومادر باید بریم سر کار
  • ایمان دوشنبه 13 آذر 1391 - 22:40:06
    4 1 پاسخ به این نظر
    نمی دانم چرا در مسئله آلودگی تهران ، فقط صورت مسئله را با تعطیل کردن حل میکنیم و خود میدانیم که این تعطیلات خیانت به کل ایران است... در این شرایط که همه خوب می دانیم و نیازی به تکرار نیست ، به جای تعطیل کردن عمومی فقط افراد سالمند و بیماران قلبی و خاص را تعطیل کنید نیروی جوان نیازی به تعطیلی ندارد. میگویید تهران تعطیل است! وقتی بانک باز باشد یعنی تمام ادارات خصوصی باید سر کار حاضر شوند ، مگر دین ما اسلام و برابری نیست؟ پس چرا حکومت اسلامی ایران خود خلاف آن عمل می کند؟! اگر شما همین دو روز قانون منع آمد و شد در خیابان ها را می گذاشتید بهتر نبود؟ این همه اتوبوس ، ون ، مترو این دو روز را مثل عید فطر برنامه ریزی میکردید تا در این دو روز ملت به راختی سر کار حاضر شوند و فرهنگ سازی میکردید ! و...
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 22:40:37
    27 10 پاسخ به این نظر
    وای نه یعنی مهدکودکها هم تعطیلن من چند روز با این بچه باید چیکار کنم
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 22:44:16
    2 1 پاسخ به این نظر
    من تو یکی از خودروسازی های اطراف تهران کار می کنم با توجه به اینکه اکثر الاینده ها ناشی از کارخانه جات صنعتی اطراف تهران هست که بخش عمده ای به ایرانخودرو ، سایپا و پارس خودرو متعلق است در اینگونه موارد تعطیل نمی کنند.
  • بانکی دوشنبه 13 آذر 1391 - 22:54:57
    4 0 پاسخ به این نظر
    چه بدبختی شده که بانکها مثل مراکز اورژانسی شدن !!!! س )اگه بانکه نباشند ،مردم میمیرند؟ یا کارمندای بانک آدم نیستند؟(البته که فرشته اند!!!!) تازه اگه بانکها باز باشند که مردم ازخانه بیرون می آیند .مگر نه قرار است که مردم توی خانه بمانند!!!!
  • ناظر دوشنبه 13 آذر 1391 - 22:59:38
    2 0 پاسخ به این نظر
    آخه دانشجویان دماوند هم مثل سایر جاها (رودهن-پردیس-پرند-و...) از تهران پا میشن میان . خیلی بی انصافیه که دماوند تعطیل نباشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! حداقل اساتید این چند روز را یا نیان یا حضوروغیاب نکنن.تروخدا دانشگاه دماوند هم تعطیل کنید.مگه با بقیه دانشگاها چه فرقی داره !!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 23:00:39
    2 0 پاسخ به این نظر
    چرا همیشه واحد امورمشترکین مخابرات که بخش خصوصیه شامل این تعطیلات نمیشه مگه سلامتی پرسنل مخابرات مهم نیست لطفا یکی از شرکت خدمات اول که همیشه تصمیماتش به ضرر پرسنل و به نفع وسود خودشون هست بپرسه؟
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 23:01:17
    1 2 پاسخ به این نظر
    آقای استاندار هیچ فکر کردین دانشجوهای دماوند و فیروزکوه 95% از تهران هستن و از وسط تهران تردد میکنن ؟خیلی هاشون هم از غرب تهران میرن اونجا که حدود 1:30 توی خیابون های آلوده تهرانن.
  • مینا دوشنبه 13 آذر 1391 - 23:11:19
    2 2 پاسخ به این نظر
    سلام ببخشید دانشگاه های کرج هم تعطیله؟
  • علی دوشنبه 13 آذر 1391 - 23:13:23
    2 1 پاسخ به این نظر
    آقا فرهاد مگه برا شوما که تو سوییسی مهمه که اوضاع چند چنده؟ (به قول دبیر شیمی مون سرودی ها!!!)
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 23:15:29
    2 2 پاسخ به این نظر
    یعنی شانس در حده اثر انگشت مووورچه ...... حالا که دانشجو قزوین شدیم باید تهران تعطیل شه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :(((((((((((
  • 0098 دوشنبه 13 آذر 1391 - 23:16:26
    1 2 پاسخ به این نظر
    یعنی عاشقتم تهران!کلاس مزخرفی داشتیم فردا تعطیل شد خدایا شکرت :))))))))) تازه دانشگاه دولتی هستیم 5شنبه هم تعطیله یعنی 4 روز تعطیلیم!خدایی من کلی مسکن خوردم تو این چندروز...مردم از سردرد...امیدوارم اوضاع خوب شه با این تعطیلیها!!!!
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 23:17:04
    2 4 پاسخ به این نظر
    ابهام داره خبر آقا جان الان شهر دماوند تعطیله فقط یا شهرستان دماوند ( که رودهن هم جزوشه) ؟ آیا ؟!
  • ramtin دوشنبه 13 آذر 1391 - 23:25:27
    3 4 پاسخ به این نظر
    استان البرز هم تعطیله؟
  • حسین دوشنبه 13 آذر 1391 - 23:27:10
    3 1 پاسخ به این نظر
    واقعا جای تاسف داره . آخه مسئول محترم منکه کارمند بانکم وقتی برم سرکار خب اون بازاری که چک داره که نمیتونه بشینه خونه اش و چکش برگشت بخوره. شایدم ما ریه هامون فرق میکنه !
  • مهدی دوشنبه 13 آذر 1391 - 23:30:05
    3 2 پاسخ به این نظر
    اگر بانکها باز باشند ذره ای از شلوغی و تردد کم نمیشود. چون کسبه و شرکتهای خصوصی در ارتباط مستقیم با بانک هستند.
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 23:38:44
    5 0 پاسخ به این نظر
    پس ما درانی که در بانک کار میکنند بجه هاشونو کجا ببرند اگه به فکر سلامتی شهروندان هستید مگه ما بانکیها و بجه هامون جزو این شهروندان نیستیم
  • سید امیررضا میراحمدی دوشنبه 13 آذر 1391 - 23:51:50
    3 1 پاسخ به این نظر
    سلام کرج هم تعطیله؟
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 23:56:41
    2 1 پاسخ به این نظر
    بابا این اصفهان را هم تعطیل کنید دیگه فردا امتحان ریاضی دارم ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
  • بدون نام سه شنبه 14 آذر 1391 - 00:12:02
    2 1 پاسخ به این نظر
    بخدا وضعیت هوای تبریز خیلی بده ولی متاسفانه مسئولین سازمان هواشناسی این استان در خواب هستند
  • بدون نام سه شنبه 14 آذر 1391 - 00:14:33
    2 1 پاسخ به این نظر
    کرررررررررررررررررررررررررررررررررج :(( کرج چی آخــــــــــــــــــــــه
  • ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سه شنبه 14 آذر 1391 - 00:31:14
    1 1 پاسخ به این نظر
    ساوه هم تعطیله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • پرستو سه شنبه 14 آذر 1391 - 00:31:58
    2 2 پاسخ به این نظر
    مدرسه دختر من اس ام اس زده که باید بچه ها سر کلاس هاشون حاضر بشن ولی این درست نیست چون دختر من واقعا آسم داره که اگر بره مدرسه بیماریش تشدید میشه و اگر نره از دروس عقب میافته خلاصه این است بی قانونی که مدرسه سرپیچی کنه از دستور استانداری!!!!!
  • بینام سه شنبه 14 آذر 1391 - 00:32:53
    1 2 پاسخ به این نظر
    چرا دولت به شرکتهای خصوصی فشار نمیاره تعطیل کنن.مگر ما تنفس نمیکنیم
  • parham سه شنبه 14 آذر 1391 - 00:35:36
    2 1 پاسخ به این نظر
    چرا قزوین رو تعطیــــــــل نکردن من فردا میانترم دارم باید از اینجا بکوبم برم قزوین هیچی هم نخوندم واویلــــــــلا
  • نگین سه شنبه 14 آذر 1391 - 00:40:07
    2 4 پاسخ به این نظر
    کررررررررررررررررج! کرج چــــــــــــــــــــــــــــــی؟!!! من تو اخبار ساعت 7 شنیدم کرجم گفت...! اه
  • SAHAR سه شنبه 14 آذر 1391 - 00:41:39
    1 3 پاسخ به این نظر
    آیا ساوه هم تعطیلهههههههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام سه شنبه 14 آذر 1391 - 00:44:57
    1 2 پاسخ به این نظر
    دانشگاه های کرج تعطیل نیست؟پس کسانی که از تهران میان کرج چی؟
  • بدون نام سه شنبه 14 آذر 1391 - 00:46:01
    3 1 پاسخ به این نظر
    همه جور نظری بود جز..نگرانی از وضعیت فاجعه گونه الودگی هوا و مشکلاتی که برامون به وجود میاد...
  • تنبل سه شنبه 14 آذر 1391 - 00:50:35
    3 3 پاسخ به این نظر
    5 شنبه چی شد من امتحان دارم بخونم یا نخونم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام سه شنبه 14 آذر 1391 - 00:53:18
    3 0 پاسخ به این نظر
    آیا کرج هم تعطیله؟
  • طنز سه شنبه 14 آذر 1391 - 01:11:56
    3 2 پاسخ به این نظر
    به جای تعطیلی ماشین های بد مصرف و هر چی کلمه ی بد و غیر استاندارد هست رو از دور خارج کن ف اولیش پراید و ... ببینم کجا آلوده میشه . مردم بالاجبار میخر ، اگر میتونید جلوی واردات رو آزاد کنید ببینم کی ازتون ماشین میخره .
  • استان البرز سه شنبه 14 آذر 1391 - 01:13:15
    3 0 پاسخ به این نظر
    استان البرزهم تعطیل هست ایا
  • مهسا سه شنبه 14 آذر 1391 - 01:14:19
    2 0 پاسخ به این نظر
    من کرجی هستم ایا تعطیل است
  • صلاح سه شنبه 14 آذر 1391 - 01:19:58
    3 1 پاسخ به این نظر
    دوستان خواهشا یگی بگه کرج یا همون استان البرز تعطیل نیست؟
  • مجتبی سه شنبه 14 آذر 1391 - 01:23:14
    2 5 پاسخ به این نظر
    خدایا ممنونم که دعایم رو مستجاب کردی واقعا ممنونم نمیدونم چه جوری جبران کنم
    • مریم سه شنبه 14 آذر 1391 - 23:00:21
      1 0
      یه دعاییم در حق ما بکن چون داریم روانی میشیم
    • مریم سه شنبه 14 آذر 1391 - 23:01:31
      1 0
      از خدا میخوام همتون تعطیل بشید چون اوضاعه هوا افتضاحه تا می تونیدم بیرون نرید.
  • reza سه شنبه 14 آذر 1391 - 01:27:12
    2 2 پاسخ به این نظر
    آقا چرا اونا آدمن ما آدم نیستید می کنید. خب شما هم نرید. مثل من بدبخت نیستید که اگر نرم پادگان اضاف می خورم.
  • بدون نام سه شنبه 14 آذر 1391 - 01:29:52
    2 1 پاسخ به این نظر
    سلام سربازها چطور تعطیلن
  • پسر اسلامشهری سه شنبه 14 آذر 1391 - 01:30:56
    5 3 پاسخ به این نظر
    اگر تیم ملی ایران هم می رفت جام جهانی این همه خوشحالی نمی کردم .
  • حامد سه شنبه 14 آذر 1391 - 01:52:13
    4 2 پاسخ به این نظر
    تعطیلی آلودگی هوا برای استان تهران شامل شرکت های خصوصی هم میشود یا خیر . ؟
  • بدون نام سه شنبه 14 آذر 1391 - 02:10:37
    3 2 پاسخ به این نظر
    با نظر اون دوستمون که گفته بود بانک ها ی دولتی مگه کارم می نند صد در صد موافقم
  • سید ابوالحسین سه شنبه 14 آذر 1391 - 02:15:47
    4 3 پاسخ به این نظر
    دوست عزیزی که گفته اید خون آموزش و پرورشی ها رنگین تر از شماست! خیر برادرم یا خواهرم! در بانک به شما حد اقل مزایایی می دهند هر چند اندک! نوش جانتان به هر حال زحمت می کشید، اما همین امسال دولت محترم از حقوق فرهنگیان مبالغی بالای صد هزار تومان کسر کرده است؛ اگر خبر آنلاین جرأت پخش این یاد داشت را داشت و شما خواندید با من تماس بگیرید تا مدارک را خدمتتان ارائه دهم، عزیز من هر معلم در روز حد اقل سه کلاس درسی که برود، یعنی حدود 100 نفر ارباب رجوع دارد، آنهم ارباب رجوعی که از نوع ارباب رجوع سایر ادارات نیست؛ منتی بر سر دانش آموزان محترم ندارم،فرزندان خود ما هم دانش آموز هستند، اما تو را بخدا قسم می دهم مقایسه نکنید.
  • نوید سه شنبه 14 آذر 1391 - 02:17:08
    1 3 پاسخ به این نظر
    کی میدونه پادگان ها تعطیله یا نه؟؟؟؟؟؟ پادگان پرندک لشگر 23 کسی می دونه تعطیله یا نه :(
  • fasoni سه شنبه 14 آذر 1391 - 02:31:41
    1 2 پاسخ به این نظر
    خب دماوند رو که تعطیل نکردید دانشجوهاش همه از تهرانن . هوش سرشاری دارید
  • امیر سه شنبه 14 آذر 1391 - 02:36:24
    3 1 پاسخ به این نظر
    کرجی ها ادم نیستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • رویا سه شنبه 14 آذر 1391 - 02:41:58
    1 5 پاسخ به این نظر
    تو رو خدا اصفهانم تعطیل اعلام کنید.بابا اصفهان که بدتره.ای خدا خودت یه کاری کن.
  • علي سه شنبه 14 آذر 1391 - 02:46:27
    2 2 پاسخ به این نظر
    اينم از مدرسه ما ببين چي اس ام اس داده..... بنا به درخواست آموزش و پرورش منطقه 6 كلاس هاي روز سه شنبه و چهار شنبه برگزار نخواهد شد و بجايش در روزهاي پنجشنبه و جمعه 16 و 17 آذر برگزار خواهد شد . روز پنجشنبه دروس فيزيك و شيمي و شروع كلاس ها 7 صبح / با تشكر
  • سجاد سه شنبه 14 آذر 1391 - 02:48:46
    1 2 پاسخ به این نظر
    سازمان بورس هم تعطیله؟
  • محسن سه شنبه 14 آذر 1391 - 02:59:54
    2 2 پاسخ به این نظر
    از اینکه اسلامشهر هم تعطیل شد . خوشحال شدم مثلا یا اگه خدا قسمت کنه کارمند شدیم.
  • محمد سه شنبه 14 آذر 1391 - 03:19:13
    1 2 پاسخ به این نظر
    باسلام استان البرز قبلا بخشی از استان تهران بوده است و با الودگی هوای تهران و تعطیلاتش کرج هم تعطیل میشدحالا که از هم جدا شده اند استان تهران باید تعطیل باشد ولی استان البرز نباید تعطیل شود یعنی قبلا الودگی استان البرز بیشتر از الان بوده و چون الان استان شده الودگیش کمتر شده یعنی کسی به فکر انسان هایی که تو کرج زندگی میکنن و مشکلات تنفسی دارند نمی افتد لطفا به این موضوع رسیدگی کنید چون کرج بسیارالوده است و این الودگی را شما میتوانید در مراتع ببینید
  • رومینا سه شنبه 14 آذر 1391 - 03:19:44
    1 2 پاسخ به این نظر
    یکی جواب بده بالاخره کرج تعطیل هست یانه؟
  • امیر سه شنبه 14 آذر 1391 - 04:10:06
    1 3 پاسخ به این نظر
    بخدا اصفهان که الوده تر از تهران شده!حالا تهران باید تعطیل بشه اصفهان نه؟! خونتون رنگینتره؟!
  • كاربر سه شنبه 14 آذر 1391 - 04:15:42
    5 4 پاسخ به این نظر
    ماشاالله چقدر كامنت خبر تعطيلي كه مياد خمه ميان تو سايتهاي خبري ببينن درسته يا نه . اما خبرهاي ديگرو بيخيال ميشن. اونوقت خود ما از جمله من نوعي توقع داريم بشيم مثل ژاپني ها و چيني ها البته از لحاظ اقتصادي با اين همه تعطيلي ببخشيدا هيچ پخي نميشيم.!!!!!!!!!!!! البته تعطيل هم كه نباشيم راندمان كاري نداريم . اگه غلط ميگم بگيد غلط ميگم.
  • حميد سه شنبه 14 آذر 1391 - 04:52:35
    1 9 پاسخ به این نظر
    دستتون درد نكنه ما كه داريم ميريم شمال:-)))))
  • بدون نام سه شنبه 14 آذر 1391 - 05:01:00
    1 2 پاسخ به این نظر
    با با ترو خدا اينقدر نگين دولتي ها الن و بلن و خصوصي ها نيستن . ما هم كه خير سرمون دولتي هستيم به اصطلاح تعطيل ولي كشيك اجباري داريم . پس چي ما هم ادم؟؟؟؟/
  • همسایه سیمان تهران مشیریه سه شنبه 14 آذر 1391 - 06:42:27
    4 1 پاسخ به این نظر
    باعث عمده این ذرات آلوده کارخانه سیمان تهران می باشد که به دلیل اقتصادی فیلترهای خود را خاموش می کند خصوصا شب هنگام و اعتراض مجاوران را هم با تهدید جوابگو هستند که ما به یک ارگان گردن کلفت وصل هستیم و احدی جرات مقابله با ما را ندارد
  • حمید سه شنبه 14 آذر 1391 - 07:22:31
    1 3 پاسخ به این نظر
    کرج تعطیله؟
    • امیر چهارشنبه 15 آذر 1391 - 01:44:56
      1 0
      بنده ی خدا ارزوی ما اینه
  • بدون نام سه شنبه 14 آذر 1391 - 13:15:05
    5 2 پاسخ به این نظر
    ای کاش هوای هیچ جا آلوده نبود و همیشه می رفتیم سر کار.این جور تعطیلی ها یه لحظه اش هم ارزش نداره.دل من که خیلی تنگ آبی آسمون!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بدون نام سه شنبه 14 آذر 1391 - 13:57:59
    2 2 پاسخ به این نظر
    دانشجویان میتونند به سایت دانشگاه خودشون برن وببینن. در قسمت اطلاعیه ها زده که چه روزایی تعطیله.
  • arshia سه شنبه 14 آذر 1391 - 14:15:21
    1 2 پاسخ به این نظر
    با سلام.ببخشید چرا خوب کرج تعطیل نشد؟! کاش کرج هم تعطیل بود!
  • arshia سه شنبه 14 آذر 1391 - 14:20:22
    2 2 پاسخ به این نظر
    نمیشه کرجم تعطیل کنن آخه؟!
    • کیارش چهارشنبه 15 آذر 1391 - 00:09:46
      1 0
      تعطیل شد!!!
  • ززز سه شنبه 14 آذر 1391 - 14:53:06
    4 1 پاسخ به این نظر
    سرباز ها باید چی کنند
  • هوادار محیط زیست سه شنبه 14 آذر 1391 - 15:26:54
    4 1 پاسخ به این نظر
    من فکر می کنم به جای اختلاف درباره تعطیلی بانکها وبقیه ادرات باید فکری برای گسترش فضای سبز وگسترش شبکه حمل ونقل عمومی بشود،تا مردم کمتر از وسایل شخصی استفاده کنندفکر می کنم تخریب باغها با جواز برج باغ در گسترش آلودگی در چند سال گذشته اثر داشته است خودم شاهد تخریب چند باغ بزرگ در چند سال گذشته به بهانه ساخت برج باغ در منطقه کاشانک و دار اباد بودم البته بهتر است کلمه باغ را خط بزنیم فقط برج ساختند . همه در معرض سرطان واسم وسکته های قلبی هستیم
  • علی سه شنبه 14 آذر 1391 - 16:03:58
    1 4 پاسخ به این نظر
    چرا شرکت ایران خودرو و شرکت ایساکو با توجه آلودگی شدید تهران تعطیل نیستند. مگر برای ما که در ایران خودرو هستیم سلامتی مهم نیست؟؟؟
  • ناشناس سه شنبه 14 آذر 1391 - 16:08:17
    6 3 پاسخ به این نظر
    خیلی جالبه . تو این مملکت هر کی به فکر خودشه . برای این ملت واقعا متاسفم که به اندازه ی یک سر سوزن اتحاد ندارند و همش به فکر تعطیلی اند و ریشه ای به ابن مساله فکر نمی کنن...واقها در تعجبم...
  • نغمه سه شنبه 14 آذر 1391 - 17:15:46
    3 1 پاسخ به این نظر
    سلام دوستان . من دانشجوی دانشگاه ازادم تو تهران.5شنبه هم کلاس دارم.از شمال باید بیام.کسی میدونه که این هفته تشکیل میشه یا تعطیله؟
  • ملیحه سه شنبه 14 آذر 1391 - 17:42:02
    3 2 پاسخ به این نظر
    با توجه به اینکه چندمین بار است که اتفاق می افتد ای کاش راه حل مشکل را پیدا می کردند. یک سال فرصت خیلی زیادیه برای یافتن چاره،
  • مریم سه شنبه 14 آذر 1391 - 22:57:53
    1 1 پاسخ به این نظر
    خوبه والا دانشگاها تو اصفهان تعطیل نیستن چه فرقی بین ریه و مغز یه جوون 18 ساله با 19 سالس از سردرد و چشم درد داریم میمیریم فردام میانترمه نمیشه نرفت.
  • ایمان چهارشنبه 15 آذر 1391 - 00:17:07
    2 1 پاسخ به این نظر
    هوراااااااااا
  • بدون نام چهارشنبه 15 آذر 1391 - 02:19:12
    3 0 پاسخ به این نظر
    نمی دونم با این آلودگی ما جوونها تا چند سال حق زندگی کردن داریم
  • بدون نام چهارشنبه 15 آذر 1391 - 02:42:57
    3 1 پاسخ به این نظر
    پنجشنبه هم تعطیله عایا که ؟
  • سارا چهارشنبه 15 آذر 1391 - 13:40:39
    5 0 پاسخ به این نظر
    سلام میخواستم بدونم 5شنبه تعطیله یا نه ؟
  • آرزو چهارشنبه 15 آذر 1391 - 18:51:27
    5 0 پاسخ به این نظر
    خدا کنه 5شنبه هم تعطیل بشه برای ما دانشجوها وگرنه من فردا مجبورم 7 صبح بلند شم از میدان قصر بکوبم برم تا جنت آباد شمالی که به دانشگام برسم
  • وحید چهارشنبه 15 آذر 1391 - 20:17:37
    2 0 پاسخ به این نظر
    ایا پنج شنبه هم تعطیله؟؟؟؟؟؟/
  • پرستو پنجشنبه 16 آذر 1391 - 00:35:31
    2 3 پاسخ به این نظر
    دانشگاه آزاد 5 شنبه تعطیل شد یا نه؟؟؟ من تهرانم شنیدم البرز تعطیل شده.
  • ليلا شنبه 18 آذر 1391 - 14:12:14
    3 0 پاسخ به این نظر
    تنها راه حل ترويج فرهنگ دوچرخه سواري است .كاشكي براي شروع روز پس از اولين بارندگي روز دوچرخه اعلام ميشدو همه بادوچرخه سر كار مي رفتند(به صورت اجباري تا كسي خجالت نكشه و كم كم تبديل به عادت بشه).
  • بدون نام دوشنبه 11 دی 1391 - 21:01:58
    2 0 پاسخ به این نظر
    دمتون گرم ما فردا امتحان عربی داشتیم
  • حسن جمعه 15 دی 1391 - 18:51:56
    2 0 پاسخ به این نظر
    در تهران جریان باد از غرب به شرق است . این م.ضوع را همه می دانند . حالا شهرداری منطقه 5 تهران که در غرب تهران واقع شده , محل در حال احداث پارک مادر را به یک شرکت فروخته برای احداث هایپر مارکت ...! جالب اینکه این محل درست در جوار ساختمان مرکزی شهرداری منطقه 5 در آیت الله کاشانی است .
  • جواد چهارشنبه 14 خرداد 1393 - 17:34:43
    0 0 پاسخ به این نظر
    هوای تهران خوبه هیچ ایرادی هم نداره اگر بعضیا رعایت کنن یاروو میخواد بره نون بگیره به10متر نمیرسه نونوایی با ماشین میره باید به این ادم چی گفت؟
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.