دوشنبه 13 آذر 1391 - 17:42:00 چاپ

تهران سه شنبه و چهارشنبه تعطیل شد؛ آلودگی هوا به اضطرار رسید/ شهرستان های استان تهران هم تعطیل شد

جامعه > محیط زیست - با ادامه روند آلودگی هوا در شهرهای بزرگ و صنعتی، مدارس، دانشگاه ها و ادارات دولتی پایتخت ایران تعطیل شد.

امید کریمی: وضعیت آلودگی هوا همچنان در روز دوشنبه 13 آذر 91، در شرایط هشدار قرار داشت و پیش بینی شده است در دو سه روز آینده هم این شرایط ادامه داشته باشد. 

به همین دلیل کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران در جلسه ای که بعد از ظهر امروز تشکیل داد، تصمیم به تعطیلی تهران گرفت. 

مرتضی تمدن، استاندار تهران در این باره به خبرآنلاین گفت: برای جلوگیری از تشدید آلودگی هوا سه شنبه 14 آذر و چهارشنبه 15 آذر 91 ادارات، مدارس، دانشگاه ها و وزارت خانه های تهران تعطیل است.

به گفته او این تعطیلی شامل بانک ها و مراکز اورژانسی و درمانی نمی شود.

با این حساب تمام ادارات و مدارس تهران تا شنبه آینده تعطیل هستند. 

همچنین محمدرضا محمودی، معاون عمرانی استاندار تهران در این باره به خبرآنلاین گفت: غیر از سه شهر دماوند، فیرزوکوه و رودبار قصران بقیه شهرهای استان تهران هم تعطیل است.

این تصمیم پس از جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران گرفته شده است.

سازمان هواشناسی البته پیش بینی کرده است از آخر هفته شرایط جوی ناپایدار به کمک هوای آلوده تهران و شهرهای بزرگ و صنعتی بیاید.

همچنین یوسف رشیدی، مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران درباره آلودگی روزهای آینده چنین پیش بینی کرد: پیش بینی می شود وضعیت آلودگی هوا در پایتخت، فردا نیز به همین صورت باشد.

به گفته او براساس استانداردهای جهانی وضعیت کنونی آلودگی هوای تهران بسیار بد محسوب می شود: تقریبا در تمامی نقاط شهر وضعیت آلودگی هوا در شرایط بسیار بدی قرار دارد. شاخص آلودگی هوا در ایستگاه شهرری 180 ، ایستگاه علم و صنعت و ایستگاه اقدسیه 175 است. در واقع بیشترین میزان آلایندگی هوا را در این نقاط شاهد هستیم و میزان آلاینده ها در این نقاط به شرایط اضطرار بسیار نزدیک است.

 

آنهایی که نباید بیرون بیایند

از سوی دیگر، علیرضا مصداقی نیا، معاون بهداشتی وزیر بهداشت هشدار داد: الان ما در شرایطی هستیم که در تهران وارونگی هوا حاکم است و آلودگی هوا در شهر تهران بالاست و شرایط ناسالمی داریم و از دید وزارت بهداشت گروههای پر خطر شامل سالمندان،زنان باردار، نوزادان و بیماران تنفسی و قلبی تا جای ممکن نباید از خانه بیرون بیایند.

او به فارس گفت: ما الان هوای تهران را سالم نمی‌دانیم اما در این زمینه اقداماتی را که وظیفه وزارت بهداشت است انجام داده‌ایم.

معاون وزیر بهداشت در پاسخ به این پرسش که کدام نوع از آلودگی‌های موجود در هوا الان نگران کننده تر است گفت: ذرات معلق کوچکتر از 2.5میکرون از همه مهمتر است و ما نگران آن هستیم چون این ذرات می‌تواند تا اعماق ریه و دستگاه تنفسی نفوذ کند و وقتی با آلودگی های گازی همراه می‌شود به مراتب خطرناک‌تر است. چون این ذرات خیلی کوچک هستند به راحتی در بدن جذب می‌شوند و جذب آنها در بدن واقعی است و به همین علت می‌توانند خیلی آسیب رسان باشند.

به گفته او این ذرات می‌توانند بیماریهای تنفسی ایجاد کنند یا بیماری تنفسی افراد را تشدید کنند.

مصداقی نیا دلایل بروز آلودگی هوای زمستانه را چنین عنوان کرد: عوامل مختلفی در این زمینه دخیل است، گرد و غباری که از جاهای دیگر می‌آیند، سوختهای مختلف بعد از سوختن و حتی گیاهان ممکن است این ذرات را تولید و وارد هوا کنند.

مصداقی‌نیا گفت: خواهش من از همه این است که منتظر نشویم تا پدیده وارونگی هوا رخ دهد و بعد به فکر چاره بیفتیم، شهرهای بزرگ کشور و حاشیه آنها بیش از اندازه آلودگی را تحمل می‌کنند، میزان آلودگی‌های صنعتی و خودروهای موجود در این شهرها بیش از ظرفیت آنهاست و مثلاً تهران ظرفیت تحمل این همه خودرو را ندارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا اطلاع دارید، بنزین‌های مصرفی در خودروها استاندارد شد یا نه گفت: می‌دانم تلاش هایی در حال انجام است که این اتفاق بیفتند اما اینکه دقیقاً این اتفاق رخ داده یا نه اطلاع ندارم.

 

افزایش سکته مغزی ارمغان آلودگی هوا
همچنین حسین پاکدامن، رئیس انجمن متخصصان مغز و اعصاب ایران درباره تاثیرات آلودگی هوا به فارس گفت: آلودگی هوا که به شکل میزان بالای مونوکسید کربن و همچنین مواد سمی دیگر وجود دارد روی سیستم عصبی مغز ممکن است اثرگذار باشد. بنابراین آلودگی هوا ارتباط مستقیمی با ابتلای افراد به سردرد،گیجی، اختلال حافظه،ضعف و بی‌حالی،خستگی و همچنین بی قراری دارد و در صورت تشدید هوای آلوده،این علائم تثبیت می‌شوند.

رئیس انجمن مغز و اعصاب ایران توصیه کرد: افرادی که مشکلات ریوی و قلبی دارند در گروه افرادی با محدودیت حاد قرار دارند بنابراین زمانی که وضعیت هوا در شرایط هشدار قرار دارد نباید در خیابانها و هوای آزاد تردد کنند. اما افرادی که دچار بیماریهای مزمن هستند با اینکه سریعاً عوارض آلودگی خود را نشان نمی‌دهند اما این آ‌لودگی‌ها عوارض طولانی و خطرناکی را مانند سکته‌های مغز در پی دارند.

به گفته او افرادی که در تماس مستمر با آلودگی هوا و گازهای سمی هستند یا افرادی که به محض تماس با این هوا دچار سردرد می‌شوند، سیستم عصبی آنها دچار عوارض تدریجی می‌شود که در آینده خطر آفرین است.

رئیس انجمن متخصصان مغز و اعصاب ایران گفت: افرادی که دچار سردردهای مزمن،عصبی یا میگرن هستند با قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا علائم دردشان تشدید می‌شود.

4747

مطالب مرتبط
428 دیدگاه
  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 17:52:48
    پاسخ
    125 15

    سه شنبه 14 آذره که!!

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:00:32
      100 26

      ما يك عمره داريم در آلوده ترين نقطه ايران يعني عسلويه كار ميكنيم تا حالا يك ساعت هم نديدم جايي تعطيل بشه! آلودگي اينجا به گفته كارشناسان بيش از 30 برابر تهران است!!!!!

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:09:29
      75 43

      فقط برای تهرانیها!!! آبادانیها و اهوازیها که آدم نیستند !!!!

    • علی
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:53:36
      13 5

      توی تابستون گرمای 50 درجه توی زمستون گرد و غبار 20 برابر حد مجاز. از تعطیلی هم هیچ خبری نیست! محققان پس از تحقیقات فراوان بر روی آبادانی ها دریافتند که آبادانی ها به جای شش ، خاکشش دارند. این تحقیقات از زمانی آغاز شد که مردم آبادان اعلام کردند در هوای آلوده بهتر از هوای صاف نفس می کشند

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 17:56:10
    پاسخ
    59 31

    شهریار هم تعطیله؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:11:24
      9 33

      فقط شهر تهران، شهرستان شهریار شامل نمی شود

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:57:41
      23 12

      بله

    • حسام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:03:17
      61 19

      خبر بهتر از این نمیشد . از الان تا جمعه میتونیم بریم عشق کنیم دور از هرچی درسه

    • حسام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:05:02
      65 29

      هورااااااااااااااااااا بهنر از این نمیشه . بیخیال درس

    • علیرضا
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:56:23
      14 11

      اره دیگه. خبر مگه نخوندی

    • علی رضا
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:58:42
      27 5

      ملت محترم تهران و شهرستانهای استان تهران به غیر از دماوند و فیروز کوه و رودبار قصران تعطیل اعلام شد. دیگه خودتون ببینید تعطیل هستید یا نه!!!!! والله به خدا....

    • ali
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:43:20
      11 3

      اررررره

    • وحید
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:54:29
      8 11

      ای جان.فقط بشینیم درس بخوووووووونیم

    • علیرضا خ
      سه شنبه 14 آذر 1391 - 02:18:17
      7 2

      بلاخره ما نفهمیدیم که این شرکت ایران خودرو دولتیه یا خصوصی؟اگه سهامی عامه و زیر نظر نهاد ......پس چرا موقع تعطیلیا که میشه خصوصی محسوب میشیم؟ و میگن ما تعطیل نیستیم!!! اگه یه روزی بگن نفری یه توبره پول به خصوصیا بدبن اون موقع ایران خودرو اعلام میکنه من دولتی هستم

    • کیارش
      سه شنبه 14 آذر 1391 - 23:12:45
      2 4

      آره تعطیله

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 17:57:21
    پاسخ
    49 10

    14 و 15 آذر

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 17:59:04
    پاسخ
    260 62

    عجب اشتباهی کردیم استخدام بانک شدیما!

    • حسام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:03:53
      298 17

      خوش به حالت که استخدامی، ولی حیف که قدر نمیدونی

    • مشتری
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:24:38
      53 8

      شما معلومع که انقدر وقت اضافی داری که می رسین بیان توی سایت در زمان کاری نا شکری کنی!!

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:25:12
      168 29

      به ما هم حقوق بانكي ها رو بدن مارو تعطيل نكنن

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:34:27
      70 12

      بانکی ها مگه کار هم می کنند (منظورم بانک های دولتی بود)

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:10:25
      47 48

      حقوق بالا در کار نیست، وام هست که اونم باید در کم آوردنهای پشت باجه و یا خرج مریضیهایی مثل انواع زخمهای معده و ناراحتیهای روانی خرج کنی، حالا اگر دوست دارید بیایید پشت باجه بانک

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:16:55
      41 19

      فکر کردین حقوق بانکیها (البته بانکهای دولتی) خیلی زیاده؟!!!!!!!

    • علیرضا
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:52:23
      24 5

      اگه به فکر مردم هستید به فکر همه مردم باشید

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:37:59
      31 7

      مزايا و دريافتي ها و...... خارج از حقوقشون رديفه!!!

    • بهزاد
      سه شنبه 14 آذر 1391 - 00:48:57
      2 5

      حقوق و مزایا مال 8 سال پیشه ! ما دیگه کارگر بانک شدیم .

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 17:59:41
    پاسخ
    79 33

    هورااااااااااا

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 23:25:37
      5 5

      ما داریم از آلودگی هوا میمیریم اونوقت شما شادی می کنید که تعطیل شده

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 23:35:23
      5 2

      دو دلیل عمده: 1.خودروهای فرسوده 2.بنزین های آلوده

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:01:01
    پاسخ
    147 17

    هوای تهران امروز افتضاح بود انگار تو اگزوز نفس میکشیدی!

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:31:50
      35 33

      شما که از آمریکا پیغام میذ‌اری چجوری تو تهران نفس می‌‌کشی؟؟؟!!

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:36:58
      53 19

      اوج تبعیض!!!! رنگ خون شما تهرانیها قشنگتره لابد... ماکه تو خوزستان هرچه خاک وگردو خاک به حلقمون رفت از تعطیلی خبری نبود.. یه بارم میخاستن تعطیل کنن ساعت نه صبح گفتن فقط شیفت صبح تعطیله!!!

    • ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:03:39
      14 29

      ببخشید؛شما از کجا فهمیدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (رو کامنتت ک پرچم آمریکاس!!!!!!!!!!!!!!)

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:00:56
      59 5

      یه چیزی هست به اسم وی پی ان تا حالا شنیدی؟؟؟

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:21:13
      50 2

      تو امريكا نيست با وي پي ان وصله

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:25:24
      43 3

      مگر كارمندان شركتهاي خصوصي تنفس نمي كنند ؟

    • مهدى
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:32:45
      41 2

      تو كه خودت با برزيل او مدى به اون گىر ميدى

    • وی پی ان
      پنجشنبه 16 آذر 1391 - 15:10:29
      1 1

      من از شما عذر میخوام. فکر کنم دوستان تا حالا اسم وی پی ان به گوششون نخورده.

  • حسین
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:01:27
    پاسخ
    256 20

    پس ادارات خصوصی چی؟مگه ما آدم نیستیم؟

    • بی نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:34:02
      33 3

      خدا کنه تعطیلیه ادارات خصوصی رو هم ابلاغ کنن،بیشتر آلودگی به خاطر رفت و آمد کارمندان ادارات خصوصیه

    • فرزانه
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:48:13
      46 3

      ما از بخش خصوصی خودمون نفس میکشیم ریــه هامون فرق داره ای بابـــــــــــــا :|

    • فرزانــــــه
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:49:46
      29 4

      ما از بخش خصوصی باید تنفس کنیم ریه هامون فرق فوکــواــه ای بــابــــــااا !! :|

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:30:40
      12 7

      شركت هاي توليدي مثل پارس خودرو هم تعطيل نيست . حالا مي خواي خصوصي ها تعطيل باشند

    • پارس خودرو!
      پنجشنبه 16 آذر 1391 - 15:12:48
      0 2

      آه راست میگی! یادم رفته بود هروقت خواستم در مورد خصوصی ها بگم اول شرکتای تولیدی رو یه چک کنم حداقل! راستی نگفتی ربطش چی بود!

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:02:13
    پاسخ
    72 27

    دانشگاه ها هم تعطیلن؟

    • ناشناس
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:05:49
      14 7

      بله

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:02:23
    پاسخ
    147 30

    كارمندان بانك، اورژانس و درمان حق نفس كشيدن ندارند؟

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:10:47
      167 10

      احتمالا این دوستان آبشش دارن!

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:18:14
      12 1

      واقعا همینطوره

    • صالح
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:11:46
      24 6

      ما اگه شانس داشتیم تو این 3 جا استخدام نمیشدیم

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:13:42
      40 5

      کارمندای بانک همه جوره مصون هستند، اگر یادتون باشه سال 86 به خاطر یخ بندون همه جا تعطیل بود اما کارمندای بانک با سورتمه اومدن سر کار، یکی نیست به اینا بگه وقتی همه جا تعطیله، کارمندای بانک به کی خدمت باید بدن؟؟؟

    • سوگول
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:21:04
      46 4

      خصوصی ها هم تعطیل نیستن بهتره سئوالت رو تصحیح کنی فقط دولتی ها آدمن؟

    • خبرنگار
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:01:24
      14 6

      اقا خب ما خبرنگار ها هم تعطیل نیستم ما که تازه تو این هوا باید حرص و جوش مردم بخوریم.. گیر به مسئولان بدیم تا تعطیل بشن .. کار ما که دیگه از آب شش هم گذشته

    • خبرنگار
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:01:28
      6 8

      اقا خب ما خبرنگار ها هم تعطیل نیستم ما که تازه تو این هوا باید حرص و جوش مردم بخوریم.. گیر به مسئولان بدیم تا تعطیل بشن .. کار ما که دیگه از آب شش هم گذشته

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:32:24
      12 2

      من از رئیس بانک گرفته تا دفتر ریاست جمهوری زنگ زدم همه گفتن دسته ما نیست حالا شما پیدا کن پرتقال فروش را..............؟

  • علی
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:03:33
    پاسخ
    205 19

    چرا تعطیل عمومی نکردین؟؟؟؟؟؟؟؟ آها یادم رفته بود که خون کارمندان ادارات دولتی و آموزش و پرورشی های محترم از ما رنگین تره......... ما باید سینه سپر کنیم و توی این آلودگی بیاییم سرکار، دوستان دولتی در سواحل خزر حالشو ببرن.

    • بدون نام
      سه شنبه 14 آذر 1391 - 00:49:07
      3 1

      اگه شما هم تعطیل میشدید، جاده چالوس خیلی شلوغ میشد. (;

  • مهم نیست
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:04:03
    پاسخ
    48 35

    امروز داشتم از سمت تهران به کرج می اومدم هیچ وقتی از فرقی از نظر آلودگی هوا نبود اون وقت فقط تهران تعطیل میشه؟!!!!!!!!!!

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:09:56
      90 17

      آلودگی هوا هم حسادت داره؟؟؟

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:18:47
      8 7

      واقعا همینطوره

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 23:44:59
      4 4

      این دوستمون راست میگه هوای کرج هم افتضاح بود حالا ما چی؟منم میخوام

  • نازنین
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:04:36
    پاسخ
    63 21

    بچه ها تو رو خدابگید فردا دانشگاه ها هم تعطیله یا نه چون من امتحان دارم اگه نرم میافتم اگرم برم به خاطر مشکل قلبی می ترسم امروز که همش سرگیجه داشتم.منتظرم

    • ALI
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:08:21
      11 5

      یه بار دیگه خط 2 و 3 خبرو بخون متوجه میشی !!

    • علیرضا
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:10:00
      25 10

      بله در متن خبر هم نوشته: مرتضی تمدن، استاندار تهران در این باره به خبرآنلاین گفت: برای جلوگیری از تشدید آلودگی هوا سه شنبه 14 آذر و چهارشنبه 15 آذر 91 ادارات، مدارس، دانشگاه ها و وزارت خانه های تهران تعطیل است. من دانشگاهم اسلامشهره ، اونجا فکر کنم تعطیل نیست درسته؟ اگر کسی اطلاع داره جواب این کامنت منو بده لطفاً.

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:10:25
      18 6

      مدارس، دانشگاه ها و ادارات دولتی

    • مریم
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:11:47
      17 6

      مدارس، دانشگاه ها و ادارات دولتی

    • Arman
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:11:54
      25 12

      سلام ، تهران که تعطیله ولی من که دانشجویه پردنم نمیدونم اونجا هم تعطیله یا نه ! اگه دانشجو تهران هستی 100% تعطیله

    • سهیل
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:13:19
      74 5

      بله تعطیلید ما کارمندای خصوصی که هیچ وقت تعطیل نیستیم

    • علي
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:14:15
      16 5

      بله تعطيله ميتوني به اموزش دانشگاه خودتون هم بپرسين.

    • سهیل
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:14:58
      6 5

      بله تعطیلید ما که همیشه باید بریم سر کار کاش منم دانشجو بودم

    • علي اسدي
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:15:24
      9 2

      بله تعطيله

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:15:49
      2 4

      بله تعطيله عزيزم تو متن خبر هم هست.برو خوش باش.

    • محمد
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:21:47
      35 7

      منم فردا امتحان دارم . اگه نرم ميفتم . اگه هم برم ميفتم . دست آلودگي هوا درد نكنه. فقط يه كم با ملايمت و تعطيلي بيشتر باشه بهتره.

    • reza
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:27:22
      5 2

      نازنین خانم خیالتون راحت باشه 14 و 15 آذر دانشگاه ها تعطیله ولی ظاهراً شما کلاً در بحران به سر می برید!

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:30:28
      32 2

      چقدر جواب؟ اگه به جای نازنین مینوشت جاسم هم اینقدر جواب میدادید؟

    • نازنین
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 22:43:15
      3 2

      بچه ها واقعا ممنون لطف کردید. در جواب اون دوستمون که بی نام هستند اگر اسمم جاسم هم بود دوستان و مردم باز هم همین قدر به من لطف داشتند لطفا این افکار رو تو این دوران دیگه تموم کنید.این همه لطف مردم هم به خاطره این هست که من ناراحتی قلبی دارم.

    • بدون نام
      سه شنبه 14 آذر 1391 - 18:07:00
      3 1

      ببخشید. واسه شوخی گفتم و قصد توهین نداشتم!!!

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:04:39
    پاسخ
    32 13

    با اين وضعيت آلودگي شديد هواي تهران حداقل يك هفته تمامي مدارس و شركت ها به جز مراكز حساس مانند بانك ها و بيمارستان ها بايد بايد بايد و بايد تعطيل شوند تورو خدا به فكر مردم باشيد و تهران رو براي يك هفته (نه فقط دو روز) تعطيل كنيد!!

    • حامد
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:31:27
      23 1

      شرکتهای خصوصی مگه ریه ندارن-ما چه گناهی داریم که تعطیل نیستیم :((

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:04:39
    پاسخ
    17 6

    شهرستان های تهران چی؟ منظورم شهر ری هستش دانشگاه ها چی اونم تعطیل یا نه ؟چرا درست نمی گید آخه؟

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:09:29
      8 3

      شما خبرو درست بخون همه چی رو نوشته!!

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:26:13
      2 4

      غیر از سه شهر دماوند، فیرزوکوه و رودبار قصران بقیه شهرهای استان تهران هم تعطیل است.

  • حسین
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:04:58
    پاسخ
    106 3

    به شرکتهای خصوصی هم ابلاغ کنید تورو خدا

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:06:08
    پاسخ
    83 6

    اولا" بانکی ها مگه حق نفس کشیدن ندارن. ثانیا" باز بودن همه بانکها یعنی فعالیت اقتصادی و فعالیت اقتصادی یعنی تردد خودروها و افراد درشهر. آیا باز بودن برخی شعب به صورت کشیک کافی نیست؟!

  • نیوشا
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:06:28
    پاسخ
    19 6

    ممنون از اخبار تون.

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:06:50
    پاسخ
    4 29

    شهرستان ها هم تعطیله

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:07:12
    پاسخ
    13 3

    خوب همه رو تعطيل كنيد يعني چي ؟ كارمند اي دولت ادمند بقيه ادم نيستند

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:07:34
    پاسخ
    7 2

    شركت خصوصي چطور؟

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:07:40
    پاسخ
    11 2

    بخش خصوصی آدم نیست؟؟؟؟

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:08:03
    پاسخ
    7 1

    دانشگاه تعطیل دیگه مگه نمیخونی خبرو ؟ چجوری دانشگاه قبول شدی بابا! پس ادارات خصوصی چی؟ ما آدم نیستیم؟ ریمون از فولاده؟!

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:08:37
    پاسخ
    38 14

    خواهشمند است تردد خودرو را هم در این دو روز ممنوع کنید حداقل تک سرنشین را ! هیچ کس به فکر سلامتی خودش هم نیست !

  • حسين
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:08:42
    پاسخ
    9 3

    با سلام آقاي استاندار كارمندان بانكها هم انسان هستند و حق نفس كشيدن و زندگي دارند -البته چندان چيز جديدي نيست زيرا چند سال پيش هم كه همه به خاطر يخبندان و برف و سرما استراحت ميكردند كارمندان بي پناه بانكها دست و پايشان ميشكست -راستي اگه بانكها باز باشه كه همه دنبال تجارت بازرگاني و كار اداره هستن كه اين باعث رفت و آمد و الودگي ميشه -واقعا براي دوستان بايد تاسف خورد

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:08:47
    پاسخ
    25 10

    شعبات بانكها باز است ولي ادارات تعطيل است

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:20:27
      1 3

      ادارات مركزي بانكها تعطيل است.

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:38:27
      15 2

      عمو جون شعب خودش جمع است، شعبات جمع یک کلمه جمع

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:39:17
      8 1

      شعبات نه شعب درسته ، شعب خودش کلمه جمع هست

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:03:08
      3 1

      شما خبرگزاري هستي؟ از كجا اين حرف را مي زني؟ لطفا با منبع بگو.

    • بدون نام
      سه شنبه 14 آذر 1391 - 00:17:00
      2 0

      اولاً شعبات غلطه و شعب درسته در ثانی ادارات مرکزی بانک ما که بازه

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:09:13
    پاسخ
    50 7

    بانکها چی پس؟ بانکی ها بمیرند مهم نیست؟ اونا مریض نمی شن؟

  • محمد
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:09:23
    پاسخ
    49 8

    کارمندان بانک جزو آدمها دسته بندی نمی شوند آیا ؟؟

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:10:11
    پاسخ
    39 8

    کسایی که تو بانک کار می کنند، آدم نیستند؟ مریض نمیشوند؟

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:10:17
    پاسخ
    80 5

    چرا واقعيت رو نمي گيد ؟ همه اين آلودگي ها بخاطر بنزين است .

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:23:52
      7 62

      شما cng بزن

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:10:21
    پاسخ
    37 9

    کسایی که تو بانک کار می کنند، آدم نیستند؟ مریض نمیشوند؟

  • میلاد
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:10:28
    پاسخ
    100 5

    شرکت های خصوصی رو تعطیل نکردن، پس زیاد فرقی نداره. بیشتر تهرانو خصوصیا تشکیل میدن.

    • بدون نام
      سه شنبه 14 آذر 1391 - 01:50:01
      1 0

      همینو بگو....

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:10:31
    پاسخ
    5 13

    پاکدشت تعطیله یا نه

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:31:58
      4 1

      بله. نوشته شهرستان های استان تهران هم ....

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:11:35
    پاسخ
    18 1

    افرادی که تو شرکتهای خصوصی کار میکن انسان نیستن نه بیمه درست حسابی دارن نه حقوق مزایا درست حسابی دارن چه گناهی کردیم که یه آشنا نداشتیم تا بتونیم تو یه اداره دولتی استخدام بشیم الان که ما مثل اینکه تو این شهر نفس نمیکشیم تا وقتی که بانک بازه یعنی همه جا بازه

  • امین
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:12:55
    پاسخ
    19 5

    دانشگاه ها هم تعطیله دیگه، بخون خب خط اول رو

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:13:19
    پاسخ
    60 4

    جالبه كارخونه هايي كه از دلايل ايجاد الودگي اند تعطيل نيستند راستي آيا خون كارمندهاي دولت از كارگرها و كارمندان ديگه رنگين تره؟!

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:14:04
    پاسخ
    23 11

    رودهن هم تعطیله ؟ حوصله دانشگاه رفتن نداریم فردا :دی

    • سها
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:21:13
      13 8

      اِواااااااااااااا. شما آمریکایی ها هم دانشجوی رودهن درس میخونین؟!!! بورسیه ای دیگه:)))))

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:13:52
      12 4

      بله استاد تعطيله! رودهن هم شهرستانهاى تهرانه ديگه...

    • مینو
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:34:30
      2 5

      چرا کسی پاسخ نمیده استان های تهران تعطیلن یا نه ؟ رودهن ووبومهن و ورامین و.....

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:38:17
      6 1

      نه استاد رودهن جزو شهرستان دماونده که تعطیل نیست ولی سایت دانشگاه این دو روزو تعطیل کرده.

    • علی
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:19:39
      8 2

      ایول بروبکس رودهنی اینجا هم هستن اره دانشگاه تا شنبه تعطیله

    • علی
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:20:59
      2 5

      رودهن چه ربطی به دماوند داره رودهن خودش جدا هست از دماوند

    • ارمان
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:55:35
      1 2

      زنگ زدم دانشگاه گفتن تا اخر هفته تعطیله دم بچه های رودهن گرم

  • حمید
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:14:48
    پاسخ
    5 2

    مگر بانکیها نیتروژن تنفس می کنند, لا اقل نیروها شیفت بیایند تا کار هم نخوابد.

    • بدون نام
      سه شنبه 14 آذر 1391 - 00:38:41
      1 0

      نه ما بانکیها مثل درختا ،دی اکسید کربن می گیریم اکسیژن تولید می کنیم برای همین اصرار دارند که تو روزایی که خیلی آلوده هست ما بیرون بیایم!!!!

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:15:50
    پاسخ
    3 5

    به به جاده شمال رو عشق است

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:15:54
    پاسخ
    4 1

    دانشگاه های کرج تعطیل نیست؟ دانشگاهم تو کرجه. اونجا هم هوا آلوده است. اگه تعطیله الکی پا نشیم بریم

  • علي
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:16:20
    پاسخ
    11 2

    باز بودن بانكها يعني فعاليت همه شركتها .

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:16:47
    پاسخ
    0 3

    پاکدشت هم تعطیله؟

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:16:53
    پاسخ
    8 1

    آقایون مسئول حالا اگه این جبهه هوا آخر هفته به داد تهران نمیرسید چیکار میکردین ؟!! این بماند اون وقت کارکنان بخشهای درمانی ، نهاد های خصوصی و بانک ها از این ذرات معلق خطرناک که در ریه انسان ها نفوذ میکنه در امان هستند ؟! یا اینکه این دسته از هموطنان ما جز انسان به شمار نمیرند؟!

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:16:55
    پاسخ
    1 4

    شهرستان ملارد هم تعطیل هست ؟

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:17:03
    پاسخ
    3 5

    اصفهان هم تعطیله؟تو رو خدا کاش تعطیل باشه خدا کنه

    • بدون نام
      چهارشنبه 13 دی 1391 - 01:49:24
      0 0

      مشهدتعطيل است

  • حمید
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:19:27
    پاسخ
    4 1

    چی میشد ادارات خصوصی رو هم میگفتید؟

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:20:09
    پاسخ
    4 5

    سلام بر شمال !!!!!!

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:20:27
    پاسخ
    10 3

    این چه مسخره بازیه، کارمندای شرکت های خصوصی جزو ادم یا شهروند این مملت حساب نمی شن چون اشنا و پارتی نداشتن تو ادارات دولتی استخدام بشن باید تاوان پس بدن

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:20:30
    پاسخ
    2 7

    هواي شهر اراك خيلي از تهران آلوده تره. پس ما چي ؟؟؟

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:20:38
    پاسخ
    6 3

    تهران= ادارات دولتی! خصوصی ها آدم نیستند؟ چرا حداقل اعلام نمیکنند که کارکنان بالای 50 سال و نیز خانم های باردار در سازمان های خصوصی نیز می توانند سر کار حاضر نشوند؟ آیا این مسئولان به فکر سلامت مردمند؟ یا فقط می خواهند بگویند که اقدامی انجام داده اند؟

  • کارمند
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:20:39
    پاسخ
    5 3

    بابا من هم باید بتونم نفس بکشم یا نه!که بیام برای بانک کار کنم!کمک!کمک!دارم تو این آلودگی خفه میشم!

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:20:53
    پاسخ
    7 3

    یعنی کارمندای شرکتهای خصوصی ریه ندارند واقعا !!!!!!!!!!!!

  • سامان
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:21:19
    پاسخ
    9 9

    يههههههههههههههههههه :)

  • بانکی
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:21:26
    پاسخ
    64 4

    خوشحالم بانک خصوصی کار می کنم و می تونم بینیاز از هرگونه اکسیژن و به صورت کاملاً بی هوازی به زندگی ادامه بدم. اثباتشم قوانین هوشمندانه کشورمه :)

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:16:12
      10 4

      همین که بانک خصوص کار میکنی خدا رو شکر کن ! من حاضرم جامو باهات عوض کنم اگه خیلی ناراحتی ... حالا 2 روز هم سختی بکش عوضش خیالت راحته که یک کار درست و حسابی داری حقوقتم که بد نیست

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:19:31
      5 2

      ما که بانک دولتی هستیم و حقوق بالایی هم نمی گیریم و به اکسیژن هم نیازی نداریم از شما وضعمان بهتره ! اینهمه نعمت را خدا یکجا به ما داده!!!!!

    • امین
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:59:21
      3 0

      منم واست خیلی خوشحالو و بهت حسودی میکنم!!!!!! :)

    • بانکی
      پنجشنبه 16 آذر 1391 - 14:52:43
      0 0

      راست میگید یادم نبود یه مهندس دانشگاه سراسری مملکت چرا باید بخاطر حقوق ماهی 700 تومن ناراحت باشه، مگه برنج فروشه که با اون شکمش روزی چند میلیون سور کنه! الان که نظرات هوشمندانه دوستان رو خوندم فهمیدم که کارم چقدر توپ بوده خبر نداشتم. ممنون که روشنم کردید!

  • شبنم
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:22:38
    پاسخ
    6 7

    خبر مطمئن هست؟ دیگه خیالمون راحت باشه تعطیله؟

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:22:44
    پاسخ
    39 4

    جاده های شمال...

  • علی
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:23:10
    پاسخ
    15 8

    شرکت ایران خودرو هم تعطیله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:16:37
      16 1

      ايران خودرو كه خيلي وقته تعطيله

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:42:38
      6 1

      نه دادا ما باید باشیم تا الودگی باشه....................................ما بقی تعطیل شن..........

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:23:48
    پاسخ
    14 6

    البرز چطور؟

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:32:47
      3 3

      استان البرز هم تعطیل هست یا نه؟

    • بدون نام
      سه شنبه 14 آذر 1391 - 01:00:39
      1 2

      استان البرزززز چی ی ی ی ی ؟؟؟ یعنی جزو شهرستانهای تهران ن ن ؟؟؟؟

  • بهنام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:24:15
    پاسخ
    4 10

    آیا شهرک صنعتی های تابع تهران تعطیله؟

  • کیوان
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:24:24
    پاسخ
    6 6

    تمام شهرستانهای استان تهران تعطیل شد

  • نازنین
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:24:49
    پاسخ
    13 13

    هورا!!!!!!!!!

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:26:12
    پاسخ
    66 8

    خصوصی ها آدم نیستند

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:26:35
      22 2

      لابد ما خصوصی ها اتوماتیک فیلتر تصویه هوا داریم!!!!!

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:33:27
      4 1

      شرکت های خصوصی تعطیل نیستند؟؟؟؟؟؟

  • مجيد
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:26:36
    پاسخ
    4 1

    جالبه كارخونه هايي كه از دلايل ايجاد الودگي اند تعطيل نيستند راستي آيا خون كارمندهاي دولت از كارگرها و كارمندان ديگه رنگين تره؟

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:26:57
    پاسخ
    1 6

    خیلی خوشحال شدم چون تازه تو یه جای دولتی مشغول به کار شدم.هوووووووووووووووورا

  • امیر
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:27:42
    پاسخ
    7 2

    کارکنان بخش خصوصی ادم نیستند - ریه ندارند - خون دولتی ها رنگین تر است

  • کارمند
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:29:12
    پاسخ
    5 3

    پس چرا بانکیها را تعطیل نکردند آخه مگه بانکیها آدم نیستن توی این هوای کثیف بیان سر کار

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:30:06
    پاسخ
    0 4

    هوووووووووووووووووووووورررررررررراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

  • بینا
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:31:02
    پاسخ
    5 2

    اقا من سه روز است که سر دردهای شدیدی میگرم پس بگو دلیلش از چی بوده !!!!!!!!!

  • بی نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:31:49
    پاسخ
    6 1

    سلام ما بانکی ها آدم نیستیم

  • CH
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:32:01
    پاسخ
    7 2

    خصوصی اسمش روشه . خصوصیه. یعنی کارفرمایی که به شما حقوق میده میتونه بگه شما تو آلودگی هوا بیای سر کار یا نه . اما دولتی رو دولت میتونه تعطیل کنه چون پولشو میده.(راستی دولتی ها که همیشه تعطیلن. من حاضرم دولتی ها همیشه تعطیل باشن لااقل تهران خلوت باشه) اگر بخاطر کم شدن آلودگی بود باید میگفتن تعطیل عمومی اونوقت میشد واقعا انتظار داشت آلودگی کم بشه. من خودم کارم تو شرکت خصوصیه اما منطق اینو میگه.

  • ایمان
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:32:25
    پاسخ
    7 1

    کجان اون کسایی که دم از عدالت می زنن؟؟؟؟؟؟؟ عدالت اینه که فقط نور چشمی ها باید از خطرات این هوای مسموم در امان باشن؟؟؟؟؟ بقیه مردم چه گناهی به درگاه خدا کردن که باید با این شرایط بیان سر کار؟؟؟؟ حرفمون رو کجا بزنیم آخه؟ مگه ما آدم نیستیم؟ مگه شما تصمیم گیرنده ها انسان نیستین؟ یعنی واقعا اینقدر کار کردن توی این کشور مهمه که بخاطرش جون ما بدبخت ها رو به خطر می اندازین؟ اگه نه، چرا تعطیل عمومی نمی کنین؟ مردیم از بس که چرا گفتیم و هییییییییییییییییچ کس حرف ما رو نشنید.......

  • محدثه
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:33:53
    پاسخ
    1 4

    دماوند تعطیل نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • علی
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:33:56
    پاسخ
    15 7

    واقعا جای تاسف داره که ملت ما با تعطیلی خوشحال میشن. همینه که پیشرفت نمی‌کنیم. همه حال رو می‌ چسبند. به جای شاکی بشند که چرا باید تهران آلوده بشه. کیفور میشن.

  • همسر یک کارمند بانک
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:33:57
    پاسخ
    7 2

    شنیده بودیم کلا با بانکیها سر لج دارند بعضی ها. توی این 8 سال کاملا درکش کردیم. بانک به اندازه بیمارستانها خدمات اورژانسی داره!

  • رویا
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:34:24
    پاسخ
    2 1

    کارمندان شرکت های خصوصی هم اگر جز انسان هایی محسوب می شوند که ساکن تهران هستند ، اگر آلودگی برای ما هم خطرداره ، اگر ماهم برای رسیدن به محل کارمون باید از وسیل نقلیهاستفاده کنیم و ..... پس چرا ما تعطیل نیستیم ؟ مدیران شرکت های خصوصی هم ، همه اتفاق نظر دارند که کارمندان حتی اگر بیکارن اما باید در شرکت حضور داشته باشند !!!

  • کارمند شهرداری
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:34:28
    پاسخ
    2 2

    چرا شهرداری(قسمتهای اداری) هم جزء این تعطیلی نیستند؟

  • رضوان
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:34:31
    پاسخ
    7 8

    انقد خوشحال نباشید که تعطیله واقعا متاسفم برای سیستم مدیریت که ما هر سال همین مشکل رو داریم به جای تعطیل کردن الان باید از هفته پیش تردد خودروهای شخصی محدود می شد که الان همه خفه نشیم

  • بی نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:34:41
    پاسخ
    1 4

    دانشگاه ساوه چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • آریا فروغ مهر
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:35:01
    پاسخ
    1 4

    شهریار هم تعطیله؟؟؟؟

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:35:10
    پاسخ
    10 1

    ;کارمندهای بانک آبزی هستن که باید بیان سرکار؟؟؟؟؟ واقعا خجالت آوره همه چیز تو این مملکت تبعیضه

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:35:23
    پاسخ
    3 3

    مگه کارمندای خصوصی آدم نیستننننننننننننننننننن

  • مژگان
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:36:24
    پاسخ
    6 1

    اگر بانک ها تعطیل نباشد یعنی شرکتهای خصوصی تعطیل نیست . یعنی تردد با خودرو های شخصی همچنان انجام می شود آیا وقتی مدارس تعطیل است و ادارات خصوصی تعطیل نیست به این موضوع فکر شده بچه ها را باید چکار کنیم !!! یعنی با ید در خانه تنها بمانند یا همراه با خودمان بیاوریمشان سر کار ؟؟؟!!

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:36:53
    پاسخ
    2 3

    اسلام شهر هم تعطیله

  • مسعود
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:38:42
    پاسخ
    3 1

    يعني كارمندان شركتهاي خصوصي بلانسبت آدم نيستند؟ و آلودگي روشون تاثيري نداره؟ واقعا كه اين دولتي ها؟!

  • محمود
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:38:50
    پاسخ
    7 1

    ما خصوصی ها به جای شش اب شش داریم برای همین الودگی هوا رومون تاثیر نمیزاره!!!

  • رضا
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:40:04
    پاسخ
    3 1

    من جزو تکمیل ظرفیتی‌های پذیرفته شده هستم. فردا هم باید برای مصاحبه از شهرستانی دورافتاده به دانشگاه سوره برم. دانشگاه که اصلا اطلاعیه‌ای نزده و به هیچ یک از تلفنها هم جواب نیمده. آقا تورو خدا یکی بگه که راه بیافتیم بیاییم تهران یا نه؟ ای مدیران عزیز و نازنین سوره یک اطلاعیه زدن نه خرج داره و نه زحمت.

  • پرویز
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:40:33
    پاسخ
    7 1

    آیا به نظر استانداری کارمندان بانکها نیازی به اکسیژن و هوای تازه ندارند !!!!!!!!!

  • بهناز
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:40:36
    پاسخ
    8 3

    دلیل اینکه کارمندهای دولت تعطیل هستند درآمد بالا و کافی اونهاست ولی کارمندای شرکت خصوصی تعطیلات رو میخوان چکارکنند ؟ پول داری بری شمال؟ یا ماشین داری که هوا رو آلوده بکنه؟

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:40:46
    پاسخ
    4 1

    ما بانکیها ادم نیستیم

  • فرشاد
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:42:23
    پاسخ
    7 4

    من دانشجوی دماوند هستم.از مسئولین میخام بپرسم منی که از تهران میرم دماوند این هوارو تنفس نمیکنم؟؟؟!!!!آخه یکم فکر کنید بعد تصمیم بگیرید.حالا جالب اینجاس رودهن و بومهن که 10کیلومتریه دماونده تعطیل شد!!!!!!!!واقعا واسه تصمیم گیرنده ها متاسقم!

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:45:14
    پاسخ
    5 4

    امتحانم کنسل شد ایولللللللللللل

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:45:19
    پاسخ
    8 1

    بانکها رو چرا تعطیل نکردند وقتی بانکا باز باشن بازاریا میان ... ای بابا ...

  • هديه
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:45:28
    پاسخ
    4 1

    آخه اين چه وضع دادن اخبار. پس وضعيت ما بقي مردم که در شرکتها و موسسات کار ميکنن چيه

  • سميرا
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:46:08
    پاسخ
    3 2

    تعطيل کردن دو روز و سه روز شهر که دواي درد نيست.فکر اساسي کنيد.مگه چقدر ادارات دولتي و مدارس باعث رفت و آمد تو شهر مي شن؟بابا داريم ميميريم چرا کسي نميشنوه؟

  • ویدا
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:47:56
    پاسخ
    12 3

    همه زحمتها رو کارمندان شرکتهای خصوصی میکشن. راحتی و تعطیلیش واسه دولتی ها و اوناییه که با پارتی رفتن اونجا. خدا خودش یه روز جوابشونو بده....

    • مهران
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:27:43
      6 16

      نخیر ویدا خانم. انصافاً زحمتی که ما دولتیها می کشیم خیلی بیشتر از شما خصوصی هاست. شخب شما هم میتونید با مدیرانتون صحبت کنید تا شما رو هم تعطیل کنن.

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 22:19:52
      5 1

      آره مهران شما خیلی زحمت می کشید : تا 9:30 صبحانه 12 تا 2 ناهار و نماز 2 هم میرین خونه خسته نباشید

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:49:09
    پاسخ
    6 1

    هیچوقت ما خصوصی ها رو آدم حساب نکردن.کارفرماها هم که ماشالا آخر انصافن همین که اخراجمون نکردن باید شکر کنیم چه برسه به تعطیلی.خوش به حال پارتی دارها که دولتی کار میکنن.

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:49:51
    پاسخ
    3 1

    آفرین

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:49:56
    پاسخ
    4 1

    بانکها رو دقیقه 90 تعطیل میکنن . وضع خرابه

  • فرید
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:50:52
    پاسخ
    1 2

    اصفهان هم تعطیله؟ کاش تعطیل باشه تو رو خدا

    • اصغر
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 23:23:56
      1 0

      اصفون هم تعطیله

  • یک بی هوازی
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:51:06
    پاسخ
    7 3

    بیشتر آلودگی به خاطر کارخونه هاست که اغلب خصوصی هستن ادارات دولتی که با سرویس کارکنان جابه جا مشن بیشتر کارکنان شرکت خصوصی هستن که با خودرو شخصی تردد می کنن

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:53:22
    پاسخ
    5 3

    یکی بگه کرج هم تعطیله یانه

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:55:07
    پاسخ
    1 4

    مجید جان دلبندم اگه خصوصی ها هم تعطیلشن مملکت به کلی میخوابه

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:55:24
    پاسخ
    7 1

    چرا بانکهاروتعطیل نمیکنید.بخدا هرچی فشاره روی بانکیهاست.کمردرد.پادرد....حالاهم مشکل قلبی

  • ابی
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:56:03
    پاسخ
    10 2

    ما اهوازیها که باید در شرایط فوق اضطرار هم همچنان به کار ادامه دهیم. ما نمیگیم چرا تهران را تعطیل میکنید بلکه میگیم همه را به یک چشم نگاه کنید.

  • فرهاد
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:57:30
    پاسخ
    3 6

    چرا فقط تهران؟ مگه ما آدم نیستیم؟ اینجام آلودس خو امتحان حسابان داریم چیکار کنم؟!؟!

  • کارگر
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:57:39
    پاسخ
    5 4

    خداوندا الودگی تهران را زیادتر کن.شاید شاید درد مردم جنوب اندکب فقط اندکی اقایون حس کنند. البته اونا تعطیلی دارند و ما ..........

  • اشئهی
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:58:36
    پاسخ
    4 5

    البرز چی پس ؟؟؟؟؟

    • یوسفی
      سه شنبه 14 آذر 1391 - 03:33:34
      0 2

      منم جواب میخوام

  • حسین
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:59:13
    پاسخ
    7 3

    آقای استاندار ادارات خصوصی رو هم تعطیل کنید...به خدا ما هم آدمیم

  • یونس
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:59:31
    پاسخ
    0 3

    نیروهای مسلح تعطیل اند

  • saeed
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:59:36
    پاسخ
    5 2

    چرا اطلاعیه های دولت همیشه مثل فوتبال ما با اگر واما میباشد اگر تهران قرار است تعطیل شود کلا تعطیل کنید وضعیت انهایکه در جاده کرج مشغول به کار هستند ولی در تهران زندگی میکنند چیست وضعیت شرکتهای خصوصی چه میشود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • مانی
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:02:01
    پاسخ
    6 2

    پس چرا خصوصی ها تعطیل نیستن؟ ما سر درد نمی گیریم

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:02:27
    پاسخ
    3 2

    پس خصوصی ها چی ؟!!!!

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:04:17
    پاسخ
    8 1

    بانكيها آدم نيستند خانواده ندارند اين چه وضعيتيه كه براي مردم درست كردين ؟بچه تعطيل مرد خونخ تعطيل زنه حونه بايد بره سره كار واقعا مسخره است وقتي هوا بده براي همه ضرر داره نه فقط سازمانهاي دولتي و آموزش و پرورش

  • آرش
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:04:57
    پاسخ
    1 2

    پادگانها چی ؟ اونا هم تعطیله ؟!

  • سجاد
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:05:15
    پاسخ
    3 3

    اخه بابا ما هم ک دماوندیم از تهران باید بریم دیگه تعطیلش کنید دیگه خطر ناکه!!!!!!!!!!!!

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:05:18
    پاسخ
    0 4

    شهر ری تعطیله یا نه زود جواب بدین

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:06:00
    پاسخ
    1 5

    من دانشگاه آزاد واحد پیشوا_ورامین درس میخونم اونجا هم تعطیله یا نه؟

  • افسانه
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:06:04
    پاسخ
    6 4

    ای بابا پس خصوصی ها چی !!!

  • حمید
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:06:12
    پاسخ
    0 6

    ترو خدا یکی به من بگه پاکدشتم تعطیله یانه؟؟

  • غزاله اخوان
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:06:39
    پاسخ
    7 2

    امروز از صبح دارم سرفه میکنم بانکهارو تعطیل کنین که ما هم تعطیل بشیم

  • d
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:07:28
    پاسخ
    14 2

    مگر كارمندان بانك انسان نيستند ؟ نفس نمي كشند ؟ خجالت بكشيد . فكري به حال مديريت شهر و حمل و نقلتان بكنيد . شور همه چيزو بدر كرده ايد .

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:07:58
    پاسخ
    14 1

    بانكي ها بايد بميرن؟

  • دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:08:16
    پاسخ
    21 2

    چقدر بد شد؛ من دوست داشتم برم سرکار به هموطنام خدمت کنم حالا مجبورم برم شمال که کمتر آلودگی تولید بشه!

  • منگول
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:09:21
    پاسخ
    4 9

    ولی به نظر من امروز هوا عالی بود که!!!!!! چی میگن اینا؟؟ها قضیه چیه؟

  • رضا
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:09:41
    پاسخ
    6 5

    ما سرباز ها چی تعطیل نیستیم ؟؟ ستاد نیرو ارتش

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:09:53
    پاسخ
    17 2

    شرکتهای خصوصی را چرا تعطیل نمی کنند؟

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:36:16
      15 1

      چون كارمندان شركتهاي خصوصي ريه هاشون از جنس فولاده و هيچيشون نميشه

    • هههه
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:42:36
      2 3

      چون كارمندان شركتهاي خصوصي حقوقشون خيلي بالاست و تو اين آلودگي هوا بيان سركار اگه هم مريض بشن با حقوق هاي بالا ميتونن دوا و درمون كنند ولي كارمندان دولتي چون حقوقشون پايينه و مريض بشن گناه دارن و نميتونن درمان بشن اونا تعطيلن.ههههههههههه

  • سارا
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:10:03
    پاسخ
    0 5

    شهرری چطور

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:10:06
    پاسخ
    7 9

    دانشگاه آزاد واحد گرمسار هم تعطیله ؟چون دانشجویان زیادی از تهران به گرمسار میآن آخه گرمسار هم کنار ورامین و پاکدشته فاصله ای با ورامین و پاکدشت نداره فقط تنها مشکلی که هست تو استان سمنان هست!

  • میلاد
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:10:40
    پاسخ
    3 7

    آقا دانشاه رودهن هم تعطیل هست؟

  • بي نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:11:41
    پاسخ
    8 1

    جالبه كه ادارات تعطيل هستند ولي گروههاي خودروسازي ايران خودرو و سايپا و پارس خودرو و . . . با كل شركت هاي اقماريشان 3 شيفت كاري هستن!!!!پس نتيجه ميگيريم كارمندان دولتي باعث آلودگي هوا هستند.

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:11:50
    پاسخ
    9 6

    يكي بگه كرج تعطيله يا نه بخدا اينجام هوا الودس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بانام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:53:08
      1 3

      کلانشهراش تعطیل نیستن چه برسه به کرج.ای بابا

    • بی نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:00:13
      0 5

      بله کرجم تعطیله، متن خبرو خوب بخونی اونجا بهش اشاره شده،خیالت تخت تخت

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 22:41:17
      0 1

      کرج مگه جزو شهرستانهای تهرانه؟!!!!!!!!!!! کرج مال استان البرزه پس متاسفانه تعطیل نیست

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:13:46
    پاسخ
    8 2

    مدیر مدیره..............

  • علیرضا
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:14:07
    پاسخ
    2 4

    سلام دانشگاه پرند چی ؟؟؟؟ تعطیله .ترو خدا یه چیزی بگید؟؟

  • لاله
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:14:40
    پاسخ
    14 5

    تهران= مرگ تدریجی - خوشا به حالت ای روستایی

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:04:57
      1 2

      بلیط مینی بوس بفرستیم خدمتتان

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:48:43
      3 1

      از کی تاحالا مینی بوس هم بلیطی شده؟

  • مهوش
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:16:15
    پاسخ
    18 2

    ما خصوصی ها که آدم نیستیم واقعا که دیگه شورشو درآوردن یا تعطیل نکنید یا اگر م کنید کلا تعطیل بشه

  • لاله
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:16:26
    پاسخ
    5 8

    باید البرز رو هم نعطیل کنن, اونجا هم دست کمی از تهران نداره... کرجی ها آدم نیستن؟ هوای آلوده برای اونا ضرر نداره؟

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:16:57
    پاسخ
    2 4

    شرکت متانیر تعطیل نکرده لطفا مسئولان برخورد کنند

  • مریم
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:17:50
    پاسخ
    13 3

    خواهش میکنم تعطیل عمومی اعلام کنین تا کسایی که تو ادارات و شرکتهای خصوصی کار میکنن هم تو این شرایط نامناسب بتونن برای دو روز هم که شده سالم بمونن

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 23:59:33
      0 1

      کیه که گوش کنه خانم

  • سعيدي
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:17:56
    پاسخ
    14 1

    ما ها كه شركت خصوصي كا مي كنيم كلا آدم نيستيم؟!؟؟! تعطيلي آلودگي هوا كه بهمون نميخوره ...حقوقمون كه عقب افتاده ، بن و...كه نداريم كلا بايد بريم بميريم ديگه !!!!! الان مدير عامل شركتمون فرمودن اگه ميخواين ميتونين فردا از مرخصيتون استفاده كنين !!!!!!!

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:18:56
    پاسخ
    8 1

    کارمندان بانکها چون موجودات فضائی هستند اصلا الودگی تاثیر نداره فردا برید کار مضاعف کنید

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:47:51
      4 2

      لازم به ذکر که، این تعطیلی شامل کارکنانی که تو ادارات بانکها کار میکنند میشه ولی با عرض شرمندگی شامل کارکنانی که تو شعب بانکها هستند نمیشه!!!

  • مهرزاد
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:19:36
    پاسخ
    3 1

    آخ نمیدونی وقنی امریه ارگان دولتی هستی این تعطیلات چه حالی میده!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • آوین
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:19:39
    پاسخ
    10 5

    باز جای شکرش باقیه بخاطر این آلودگی ما دو روز بدون ترافیک میایم سرکار خدایی کلافه شدیم از دست این ترافیک !!!!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:00:01
      4 2

      تنها نظر واقعی و بدرد بخور، واقعا از اینهمه نظرات بی عمل و پشتوتنه خسته شدیم

  • راحله
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:20:14
    پاسخ
    8 1

    شركت هاي دولتي چون حقوقشونو دولت ميده و كار كردن يا نكردنشون تو حقوق آخر ماهشون تاثير نداره تعطيل شدن !!!!! خصوصي ها بايد برن تا زودتر سكته مغذي كنن و از شر اين دنيا راحت شن !!!!

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:20:18
    پاسخ
    2 6

    شاطره هم تعطیله؟؟؟؟؟؟؟؟ هنرستان پزشک نیا

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:05:00
      0 3

      اره تعطیله

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:24:21
    پاسخ
    4 4

    ايران خودرو كه تعطيل نكرده مردم نميتونن نفس بكشن ولي براي كسي مهم نيست

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:25:37
    پاسخ
    2 6

    الحمد ا.. هوای کلان شهر های دیگه خییییییییلی خوب.

  • Ali
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:30:43
    پاسخ
    8 2

    کارمندهای شرکت های خصوصی هیچ وقت مریض نمی شن ؟ آدم نیستن ؟

  • طاهری
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:31:28
    پاسخ
    0 10

    با تشکر فراوان از تعطیلی بابت آلودگی هوا

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:31:43
    پاسخ
    4 8

    استاندار عزیز دانجشویان دماوند 80 درصدشون از تهران میان .. به چه دلیل تعطیل نیست؟؟؟؟

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:31:45
    پاسخ
    1 4

    چرا این دولتی ها خبر و درست منتشر نمی کنن.تهران شامل چند تا شهرستان میشه.شهرستان ملارد هم تعطیل هست ؟ لطفا بپرسید و بگید.مرسی

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:31:54
    پاسخ
    4 3

    مکه تا حالا ادارات باز بودند ؟

  • مژگان
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:32:08
    پاسخ
    10 1

    آیا وقتی مدارس تعطیل است و شرکتهای خصوصی به دلیل تعطیل نبودن بانک تعطیل نیستند مادرانی به مادرانی که بچه مدرسه ای و مهد کودکی دارن فکر شده است ؟آنها باید چکار کنند ؟بچه را تنها بگذارن ویا با خودشان به سر کار ببرند؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • اميد
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:33:27
    پاسخ
    15 2

    فكر كنم ريه كاركنان خصوصي قوي باشه!!!!!!

    • بدون نام
      سه شنبه 14 آذر 1391 - 16:33:13
      1 0

      ریه ی ما بچه های خصوصی از فولاد به همین خاطر تعطیلمون نکردن

  • امید
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:34:01
    پاسخ
    5 6

    ما که آلودگی نمی بینیم.بیایید خوزستان بعد مفهوم اضطرار رو بکار ببرید!

  • لیمنوس
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:34:09
    پاسخ
    5 3

    من و همکارم گاز سوز هستیم بنابراین میاییم سرکار البته مدیرعاملمون چوم هیچی نمی سوزونه اون مجاز بیاد شرکت

  • وحید
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:35:16
    پاسخ
    0 5

    سلام تمام مدارس استان رباط کریم هم تعطیله؟؟؟؟؟؟؟؟؟اگه کسی می دونه به منم بگه خواهش می کنم

  • بینام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:35:46
    پاسخ
    2 5

    تهران و شهرستانهای استان تهران به غیر از دماوند و فیروز کوه و رودبار قصران تعطیل اعلام شد.

  • لیمنوس
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:36:02
    پاسخ
    5 3

    ما خصوص ها گاز سوز هستیم کافرما هم چون هیچی نمس سوزون هم باید بیان سرکار

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:36:35
    پاسخ
    5 12

    بد نگذره برا تهرانیا؟ اخه ما که تو شمالیم چه گناهی کردیم که باید اب گرونی و شلوغی اخر هفته و ترافیکی و هزار بدبختی دیگر رو که خیل مسافرا با خودشون میارن بخوریم. چهار روز اخر هفته رو تعطیل کردین همه میان شمال، ما هم که ادم نیستیم باید از ترس شلوغی بیرون بشینیم خونمون

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 23:56:10
      4 0

      به شما که بد نمیگذره.کاترو بر میدارید میوفتید جون ملت.همه چیز سوبله چوبله

    • بدون نام
      سه شنبه 14 آذر 1391 - 00:25:56
      3 0

      خوب کسی جلوی شما را نگرفته شما هم بیاین تهران م که مهمان نوازیم و مثل شما بخیل نیستیم

    • یک نفر
      سه شنبه 14 آذر 1391 - 02:16:39
      0 4

      وای...موافقم.تازه همش جاده های شمال رو به خاطر تهرانیا یک طرفه میکنند.. :-(

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:38:37
    پاسخ
    8 3

    وقتي بانكها تعطيل نيستند كارهاي اقتصادي انجام ميشه اين چه تعطيليه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • علي
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:39:16
    پاسخ
    3 3

    دانشگاه پرند هم چون جزو استان تهرانه تعطيله ؟

    • بی نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:54:07
      1 3

      بله، اگه متن خبرو خوب میخوندی اونجا اشاره شده که شهرستانهای استان تهران به غیر از دماوند فیروزکوه و رودبار قصران تعطیلند!!

  • afrooz
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:41:03
    پاسخ
    3 2

    اخه این دولت ما چرا اینقدر فرق میزاره مگه خصوص ها ریه ندارند مگه هوای آلوده فقط برای دولتی هاست اخه این همه دردمون رو به کیبگیم خداکجا نشستی چرا نمیبینی فکر کنم از نظردولت کارمندان بخش خصوصی از نوع گاز سوزهستن

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 23:53:15
      0 1

      اونی که به این نظر منفی داده واقعا فکر میکنه که غیر از اینه؟؟؟

  • مجید
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:42:33
    پاسخ
    6 4

    خوشم میاد یه مملکت دوست دارند کلا کشور تعطیل بشه !! بعدانتظار دارند ژاپن و کره رو بزاریم توی جیبمون!!!!!!! همین هفته پیش سه روز تعطیل بودین این هفته هم سه روز تعطیل کلا از سی روز هفده روز تشریف می برید سر کار . واقعا به کل مملکت یه خسته نباشی جانانه باید گفت بخاطر اینهمه فعالیت!!!!

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:43:51
    پاسخ
    10 3

    دانشگاه ما مجازیه ولی اونم تعطیل کردن یعنی محتواهامونو نمیتونن بزارن رو سایت؟

  • احمد
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:45:48
    پاسخ
    1 5

    چهاردانگه هم تعطیله ؟؟

  • امیر
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:47:14
    پاسخ
    7 3

    هورااااااااااااااااااااااااااا! باید همه جا رو کلا تعطیل کنن هیچکس از خونش بیرون نیاد همه بخوابن تا هوا خوب شه

  • پیام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:53:36
    پاسخ
    8 2

    متاسفانه خیلی از مراکز دولتی از مصوبات تعطیلی تبعیت نکرده و کارمندان رو به زور سر کار میکشند.

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:54:04
    پاسخ
    0 8

    متشگریم از بابت تعطیلی

  • مژگان
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:54:19
    پاسخ
    8 2

    شما با کار کردن مادران و خانم ها مخالفید ؟؟؟؟؟؟؟؟چرا دو بار در مورد مشکلات مادرانی که بچه مدرسه ای دارند و در شرکتهای خصوصی کار می کنند نظر نوشته ام منتشر نمی کنید!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:54:38
    پاسخ
    11 1

    پـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــس خصوصی ها چی؟!!! ما آدم نیستیم ...

  • مهدي
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:55:42
    پاسخ
    1 2

    مدارس ابتدايي و پيش دبستاني هم در كرج تعطيل شد؟؟؟

  • reza
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:59:31
    پاسخ
    7 4

    فقط تهران؟ بنده خدا بوشهری ها صدبرابر هواشون الوده تر و جمیعتشون هم خیلی کمتر تعطیل نشدن به جرم شهرستانی بودن؟ اصفهان که اصلا هوا تمیزه مخصوصا از وقتی که زاینده رود را دوستان خشکاندند

  • ميثم
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:02:45
    پاسخ
    4 2

    كرج تعطيله؟؟؟

  • علی
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:04:08
    پاسخ
    7 4

    ما سربازهای بد بخت چیکار کنیم که از ساعت 5 صبح تا ساعت 4 بعدازظهر بیرونیم آخرشم اضافه خدمت میزنن برامون

  • الیاس
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:04:21
    پاسخ
    10 3

    ما خصوصی ها بخاطر زندگی در مریخ و استمشاق گازهای سمی احتیاجی به اکسیژن نداریم...پس...............قطعآ برای ما تعطیلی مفهومی نداره !!!!! (:

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:40:13
      4 2

      دقیقآ....ما که انسان نیستیم.....

  • پوریا
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:06:50
    پاسخ
    0 5

    یه سوال من 4 شنبه بیلیت قطار دارم بیلتم کنسله؟ اصن راه آهن تعطیل است یا نه؟

    • amir
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:49:35
      2 2

      نه برادر! راه آهن هیچوقت تعطیل نیست، خیالت راحت...

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:07:44
    پاسخ
    1 5

    من دانشجوی ورامین هستم آیا تعطیلم؟؟؟

  • امير
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:13:12
    پاسخ
    10 4

    خصوصي ها بايد مملكت را بسازند و دولتي ها نظاره كنند و پزش را بدهند. آمار مرگ و مير در بين خصوصي ها خيلي زياد تر از آمار دولتي هاست... آقايون اينقدر مرگ ترس داره؟ دل و جرات خصوصي ها رو عشقه

  • محمد
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:13:16
    پاسخ
    7 6

    كاش پنج شنبه هم تعطيل ميشد

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:14:25
    پاسخ
    2 13

    قزوين چي تعطيله؟

  • شایان
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:14:41
    پاسخ
    4 10

    دانشگاه دماوند تعطیله یا نه ؟!؟!؟

  • محمد
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:20:41
    پاسخ
    11 2

    ادارات دولتی مگه فرقی داره که تعطیل باشن یا نباشن ... در هر صورت بیکار نشستن . همون بهتر تعطیل باشن ، خیال آدمم راحت تره

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:21:25
    پاسخ
    15 1

    اینجا آلودگی هوا فراموش شده ، همه بفکر تعطیلی هستند ... این هم از مردم ما ....

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:40:54
      1 7

      بابا آلودگی....!!!!!!!!!!!!!

  • پرستو
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:24:04
    پاسخ
    7 7

    کرج تعطیل نیست؟!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام
      سه شنبه 14 آذر 1391 - 05:20:31
      0 2

      خداکنه بشه

  • محمد
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:26:56
    پاسخ
    4 3

    با سلام اين تعطيليا چاره درمان نيست . فرار موقتيه . بايد ماشينها رو درست تحويل مردم بدن . يه سيستم براي ماشينا از 20 سال پيش آغاز شده ( من از اون موقع يادمه ) فکر کنم تا زماني که زنده باشيم ادامه داشته باشه. به اميد اون روز - کدوم روز ؟؟؟؟؟؟؟ شايد اون روز بيايد ، شايد !!!!!! ( فکر نکنم )

  • محمد خدادادی
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:29:28
    پاسخ
    7 5

    واقعا که! توروخدا یکم فراتر از اینها فکر کنید تعطیلی باعث خوشحالی نباید بشه . ناراحت باشید با این اوضاع بد اقتصادی فقط با کار بیشتره که میشه یکم جبران کرد اگر قرار باشه با اولین تعطیلی بدویم بریم شمال و بیخیال بقیه وضعیت بدتر هم میشه یک نگاهی به چین و ژاپن و ... بکنید با کار تونستند اقتصادشون بسازند من مخالف تعطیلی نیستم ولی درست و به اندازه نه اینجوری من که تولید کننده هستم تنم میلرزه . لطفا بزرگتر بیاندیشیم.

  • رادین
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:35:00
    پاسخ
    5 2

    اصل کاری بانک بابا دیگه

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:20:09
      1 7

      بابا ژاپن

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:37:22
    پاسخ
    4 4

    بخدا کرجم هوای بسیار آلوده ای داره حد فاجعه

  • م.م
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:38:35
    پاسخ
    8 3

    از الآن تا 14 فروردین سال آینده، بین التعطیلین و تعطیل!

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:40:26
    پاسخ
    2 4

    عجب ملت راحتی.

  • محمد
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:40:34
    پاسخ
    1 5

    نیرو انتظامی هم تعتیله؟

  • SAEED
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:40:52
    پاسخ
    3 5

    تعطیلی بد موقع تر از این نمی شد

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:41:23
    پاسخ
    1 5

    بازار هم تعطیله؟

  • دانیال
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:44:06
    پاسخ
    5 6

    جونه هرکی دوس دارین بگین کرج تعطیله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • نسیم
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 23:09:29
      2 1

      نه برادر کرج جز استان البرزه نه تهران

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:48:53
    پاسخ
    4 2

    اخه انسانهای متمدن عاقل اگه بانکها تعطیل نباشن همه مردم گرفتارقسط وچک هستند

  • علی
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:49:12
    پاسخ
    9 2

    همیشه در این مواقع که دولتی ها رو تعطیل می کنن یه سوال برام پیش میاد: آیا این عضوی که شرکت خصوصی ها باهاش نفس میکشن آبشُشه؟؟؟؟...

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:50:11
    پاسخ
    0 7

    هووووررررراااااا

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:52:30
    پاسخ
    2 10

    چرا اصفهانو پس تعطیل نمیکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اصفهان که بدتر از تهران.........

  • منصور
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:53:58
    پاسخ
    8 6

    مایه عمره تعطیلیم واسه این سه روز خیلی ذوق نکنید

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:55:59
    پاسخ
    8 3

    دانشگاه رودهن تعطیل کرده ولی دانشگاه دماوند تعطیل نیست. ما برای رسیدن به دانشگاه باید از غرب تهران با اتوبوس یک ساعت و نیم در مرکز شهر بریم تا برسیم به ترمینال شرق. بعد از انجا یک ساعت و نیم تا دماوند. خواهشا پیام ما رو هم برسونید.الان دانشگاه دماوند روی سایت زده تعطیل نیست! فتو سنتز کنیم؟

    • حسین
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:44:06
      1 3

      واقعا چرا دانشگاه دماوند تعطیل نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تا رودهن تعطیل شده ولی دماوند نه؟؟؟؟؟؟ چرا مسئولین هوای دماوند رو ندیدند؟ هوای دماوند مثل تهران آلوده شده

  • محمد
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:56:00
    پاسخ
    4 3

    یکی اگه میدونه بگه کرجم تعطیله یا نه ؟؟؟؟؟

    • ناشناس
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:11:30
      1 5

      میگه تهران و شهرستان های تهران...

    • بدون نام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:47:03
      0 0

      نمیدونم

    • بدون نام
      سه شنبه 14 آذر 1391 - 00:20:41
      2 3

      اون زمانی که خوشحال شدین که از تهران جدا شدین باید فکر اینجاشم می کردین

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:56:51
    پاسخ
    1 6

    آیا بازار هم تعطیله؟

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:57:56
    پاسخ
    4 3

    اثلا قانونی برای موتورسیکلت ها نیست درحالیکه بیشترین آلودگی رو دارند

  • رضا
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:58:48
    پاسخ
    1 7

    ارگانهای نظامی چطور؟ اونام تعطیله؟

  • بروبچ خانه تک
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:01:37
    پاسخ
    2 7

    جان مادرت ماهم تعطیلیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ آقا شهرام توروخدااجازه هست فردانیایم؟؟؟/

    • آقا شهرام
      دوشنبه 13 آذر 1391 - 22:51:05
      2 2

      آره آقا جون! شما نیا پسرم! به بقیه بروبچز هم بگو نیان!

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:01:39
    پاسخ
    0 5

    استاندار تهران، از تعطیلی شهر تهران و شهرستان های استان تهران به جز دماوند و فیروزکوه و بخش لواسان و رودبار قصران در روزهای سه شنبه و چهارشنبه خبر داد.

  • ساناز
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:01:41
    پاسخ
    4 2

    تروخدا یکی بگه دانشگاه ازاد صفادشت کرج هم تعطیله یا نه؟؟؟؟؟؟ اخه کد شماره ی دانشگاهمون 021 هستش

    • علی
      سه شنبه 14 آذر 1391 - 06:02:52
      3 0

      به به بچه های دانشگاه ما هم این جور جا ها میان .... اره گلم تعطیله... اصلا دانشگاه ما که کلا همینجوری تعطیل هست مگه نههههههههههههههههههه....همه بچه های دانشگاه آزاد صفادشت مخصوصا بچه های کامپیوتر و عشقههههه

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:03:07
    پاسخ
    5 7

    واقعا مسخرس مردم جنوب و جنوب غربی که تو تابستون بیشتر وقتا گردوخاکه و زجر هم میکشن ادم حساب نمیکنن

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:03:56
    پاسخ
    1 7

    آخ جون 4 روز تعطيله مثل تعطيلي كنفرانس عدم تعهد

  • مریم
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:04:21
    پاسخ
    2 4

    مدارس اندیشه ی شهریار تعطیله؟

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:06:55
    پاسخ
    5 11

    اه ما شریفی ها امتحان معادلات داشتیم،حالا چی میشه؟این چه وضعشه؟!

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:08:04
    پاسخ
    6 1

    همه جا از آلودگی هوا صحبت می شه و فقط آمار و ارقام داده می شود که این روزا آلودگی چقدر بالا رفته. یکی بگه چیکار باید کرد و تا حالا چه فعالیت هایی انجام شده تا دیگه شاهد این وضعیت جوی نباشیم. توضیح واضحات که هنر نیست!

  • تبریزجون
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:10:34
    پاسخ
    5 8

    لااقل تبریزم تعطیل کنن...بخدااینجام بدجور هواآلودس...تهران بودیم تعطیل نشدیم حالاکه اومدیم تبریز هوا آلوده شد تعطیلیم شد... مگه شهرای بزرگ آلوده نیستن؟آقاجون تبریز که دومین شهر آلوده ایرانه پس باید مارم تعطیل کنن...نامردیه

  • علي
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:10:53
    پاسخ
    12 2

    چند روز ميشه تعطيل كرد بعدش چي ؟

  • سپیده
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:13:55
    پاسخ
    2 8

    ای بابا 5 شنبرم تعطیل می کردن دیگهههههههه

  • سها
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:17:54
    پاسخ
    3 4

    دانشگاه رودهن هم تعطیله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:35:35
    پاسخ
    7 3

    مگر کارخانه داروسازی جزء ادارات نمیشود چطور فرزندمدرسه ای خود رادرخانه بگذاریم وپدرومادر بریم سر کار

    • شهري
      سه شنبه 14 آذر 1391 - 11:16:05
      2 1

      تابستان كه مدارس تعطيل بود چه كار ميكرديد ؟

  • مژگان د
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:37:10
    پاسخ
    15 4

    دانشگاه تعطیل ومدارس هم تعطیل ولی پدرومادر باید بریم سر کار

  • ایمان
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:41:06
    پاسخ
    5 1

    نمی دانم چرا در مسئله آلودگی تهران ، فقط صورت مسئله را با تعطیل کردن حل میکنیم و خود میدانیم که این تعطیلات خیانت به کل ایران است... در این شرایط که همه خوب می دانیم و نیازی به تکرار نیست ، به جای تعطیل کردن عمومی فقط افراد سالمند و بیماران قلبی و خاص را تعطیل کنید نیروی جوان نیازی به تعطیلی ندارد. میگویید تهران تعطیل است! وقتی بانک باز باشد یعنی تمام ادارات خصوصی باید سر کار حاضر شوند ، مگر دین ما اسلام و برابری نیست؟ پس چرا حکومت اسلامی ایران خود خلاف آن عمل می کند؟! اگر شما همین دو روز قانون منع آمد و شد در خیابان ها را می گذاشتید بهتر نبود؟ این همه اتوبوس ، ون ، مترو این دو روز را مثل عید فطر برنامه ریزی میکردید تا در این دو روز ملت به راختی سر کار حاضر شوند و فرهنگ سازی میکردید ! و...

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:41:37
    پاسخ
    27 10

    وای نه یعنی مهدکودکها هم تعطیلن من چند روز با این بچه باید چیکار کنم

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:45:16
    پاسخ
    2 1

    من تو یکی از خودروسازی های اطراف تهران کار می کنم با توجه به اینکه اکثر الاینده ها ناشی از کارخانه جات صنعتی اطراف تهران هست که بخش عمده ای به ایرانخودرو ، سایپا و پارس خودرو متعلق است در اینگونه موارد تعطیل نمی کنند.

  • بانکی
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:55:57
    پاسخ
    4 0

    چه بدبختی شده که بانکها مثل مراکز اورژانسی شدن !!!! س )اگه بانکه نباشند ،مردم میمیرند؟ یا کارمندای بانک آدم نیستند؟(البته که فرشته اند!!!!) تازه اگه بانکها باز باشند که مردم ازخانه بیرون می آیند .مگر نه قرار است که مردم توی خانه بمانند!!!!

  • ناظر
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 22:00:38
    پاسخ
    2 0

    آخه دانشجویان دماوند هم مثل سایر جاها (رودهن-پردیس-پرند-و...) از تهران پا میشن میان . خیلی بی انصافیه که دماوند تعطیل نباشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! حداقل اساتید این چند روز را یا نیان یا حضوروغیاب نکنن.تروخدا دانشگاه دماوند هم تعطیل کنید.مگه با بقیه دانشگاها چه فرقی داره !!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 22:01:39
    پاسخ
    2 0

    چرا همیشه واحد امورمشترکین مخابرات که بخش خصوصیه شامل این تعطیلات نمیشه مگه سلامتی پرسنل مخابرات مهم نیست لطفا یکی از شرکت خدمات اول که همیشه تصمیماتش به ضرر پرسنل و به نفع وسود خودشون هست بپرسه؟

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 22:02:17
    پاسخ
    1 2

    آقای استاندار هیچ فکر کردین دانشجوهای دماوند و فیروزکوه 95% از تهران هستن و از وسط تهران تردد میکنن ؟خیلی هاشون هم از غرب تهران میرن اونجا که حدود 1:30 توی خیابون های آلوده تهرانن.

  • مینا
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 22:12:19
    پاسخ
    2 2

    سلام ببخشید دانشگاه های کرج هم تعطیله؟

  • علی
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 22:14:23
    پاسخ
    2 1

    آقا فرهاد مگه برا شوما که تو سوییسی مهمه که اوضاع چند چنده؟ (به قول دبیر شیمی مون سرودی ها!!!)

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 22:16:29
    پاسخ
    2 2

    یعنی شانس در حده اثر انگشت مووورچه ...... حالا که دانشجو قزوین شدیم باید تهران تعطیل شه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :(((((((((((

  • 0098
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 22:17:26
    پاسخ
    1 2

    یعنی عاشقتم تهران!کلاس مزخرفی داشتیم فردا تعطیل شد خدایا شکرت :))))))))) تازه دانشگاه دولتی هستیم 5شنبه هم تعطیله یعنی 4 روز تعطیلیم!خدایی من کلی مسکن خوردم تو این چندروز...مردم از سردرد...امیدوارم اوضاع خوب شه با این تعطیلیها!!!!

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 22:18:04
    پاسخ
    2 4

    ابهام داره خبر آقا جان الان شهر دماوند تعطیله فقط یا شهرستان دماوند ( که رودهن هم جزوشه) ؟ آیا ؟!

  • ramtin
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 22:26:27
    پاسخ
    3 4

    استان البرز هم تعطیله؟

  • حسین
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 22:28:10
    پاسخ
    3 1

    واقعا جای تاسف داره . آخه مسئول محترم منکه کارمند بانکم وقتی برم سرکار خب اون بازاری که چک داره که نمیتونه بشینه خونه اش و چکش برگشت بخوره. شایدم ما ریه هامون فرق میکنه !

  • مهدی
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 22:31:05
    پاسخ
    3 2

    اگر بانکها باز باشند ذره ای از شلوغی و تردد کم نمیشود. چون کسبه و شرکتهای خصوصی در ارتباط مستقیم با بانک هستند.

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 22:39:44
    پاسخ
    5 0

    پس ما درانی که در بانک کار میکنند بجه هاشونو کجا ببرند اگه به فکر سلامتی شهروندان هستید مگه ما بانکیها و بجه هامون جزو این شهروندان نیستیم

  • سید امیررضا میراحمدی
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 22:52:50
    پاسخ
    3 1

    سلام کرج هم تعطیله؟

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 22:57:41
    پاسخ
    2 1

    بابا این اصفهان را هم تعطیل کنید دیگه فردا امتحان ریاضی دارم ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 23:13:02
    پاسخ
    2 1

    بخدا وضعیت هوای تبریز خیلی بده ولی متاسفانه مسئولین سازمان هواشناسی این استان در خواب هستند

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 23:15:33
    پاسخ
    2 1

    کرررررررررررررررررررررررررررررررررج :(( کرج چی آخــــــــــــــــــــــه

  • ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 23:32:14
    پاسخ
    1 1

    ساوه هم تعطیله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • پرستو
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 23:32:58
    پاسخ
    2 2

    مدرسه دختر من اس ام اس زده که باید بچه ها سر کلاس هاشون حاضر بشن ولی این درست نیست چون دختر من واقعا آسم داره که اگر بره مدرسه بیماریش تشدید میشه و اگر نره از دروس عقب میافته خلاصه این است بی قانونی که مدرسه سرپیچی کنه از دستور استانداری!!!!!

  • بینام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 23:33:53
    پاسخ
    1 2

    چرا دولت به شرکتهای خصوصی فشار نمیاره تعطیل کنن.مگر ما تنفس نمیکنیم

  • parham
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 23:36:36
    پاسخ
    2 1

    چرا قزوین رو تعطیــــــــل نکردن من فردا میانترم دارم باید از اینجا بکوبم برم قزوین هیچی هم نخوندم واویلــــــــلا

  • نگین
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 23:41:07
    پاسخ
    2 4

    کررررررررررررررررج! کرج چــــــــــــــــــــــــــــــی؟!!! من تو اخبار ساعت 7 شنیدم کرجم گفت...! اه

  • SAHAR
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 23:42:39
    پاسخ
    1 3

    آیا ساوه هم تعطیلهههههههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • بی نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 23:45:57
    پاسخ
    1 2

    دانشگاه های کرج تعطیل نیست؟پس کسانی که از تهران میان کرج چی؟

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 23:47:01
    پاسخ
    3 1

    همه جور نظری بود جز..نگرانی از وضعیت فاجعه گونه الودگی هوا و مشکلاتی که برامون به وجود میاد...

  • تنبل
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 23:51:35
    پاسخ
    3 3

    5 شنبه چی شد من امتحان دارم بخونم یا نخونم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • بدون نام
    دوشنبه 13 آذر 1391 - 23:54:18
    پاسخ
    3 0

    آیا کرج هم تعطیله؟

  • طنز
    سه شنبه 14 آذر 1391 - 00:12:56
    پاسخ
    3 2

    به جای تعطیلی ماشین های بد مصرف و هر چی کلمه ی بد و غیر استاندارد هست رو از دور خارج کن ف اولیش پراید و ... ببینم کجا آلوده میشه . مردم بالاجبار میخر ، اگر میتونید جلوی واردات رو آزاد کنید ببینم کی ازتون ماشین میخره .

  • استان البرز
    سه شنبه 14 آذر 1391 - 00:14:15
    پاسخ
    3 0

    استان البرزهم تعطیل هست ایا

  • مهسا
    سه شنبه 14 آذر 1391 - 00:15:19
    پاسخ
    2 0

    من کرجی هستم ایا تعطیل است

  • صلاح
    سه شنبه 14 آذر 1391 - 00:20:58
    پاسخ
    3 1

    دوستان خواهشا یگی بگه کرج یا همون استان البرز تعطیل نیست؟

  • مجتبی
    سه شنبه 14 آذر 1391 - 00:24:14
    پاسخ
    2 5

    خدایا ممنونم که دعایم رو مستجاب کردی واقعا ممنونم نمیدونم چه جوری جبران کنم

    • مریم
      سه شنبه 14 آذر 1391 - 22:01:21
      1 0

      یه دعاییم در حق ما بکن چون داریم روانی میشیم

    • مریم
      سه شنبه 14 آذر 1391 - 22:02:31
      1 0

      از خدا میخوام همتون تعطیل بشید چون اوضاعه هوا افتضاحه تا می تونیدم بیرون نرید.

  • reza
    سه شنبه 14 آذر 1391 - 00:28:12
    پاسخ
    2 2

    آقا چرا اونا آدمن ما آدم نیستید می کنید. خب شما هم نرید. مثل من بدبخت نیستید که اگر نرم پادگان اضاف می خورم.

  • بدون نام
    سه شنبه 14 آذر 1391 - 00:30:52
    پاسخ
    2 1

    سلام سربازها چطور تعطیلن

  • پسر اسلامشهری
    سه شنبه 14 آذر 1391 - 00:31:56
    پاسخ
    5 3

    اگر تیم ملی ایران هم می رفت جام جهانی این همه خوشحالی نمی کردم .

  • حامد
    سه شنبه 14 آذر 1391 - 00:53:13
    پاسخ
    4 2

    تعطیلی آلودگی هوا برای استان تهران شامل شرکت های خصوصی هم میشود یا خیر . ؟

  • بدون نام
    سه شنبه 14 آذر 1391 - 01:11:37
    پاسخ
    3 2

    با نظر اون دوستمون که گفته بود بانک ها ی دولتی مگه کارم می نند صد در صد موافقم

  • سید ابوالحسین
    سه شنبه 14 آذر 1391 - 01:16:47
    پاسخ
    4 3

    دوست عزیزی که گفته اید خون آموزش و پرورشی ها رنگین تر از شماست! خیر برادرم یا خواهرم! در بانک به شما حد اقل مزایایی می دهند هر چند اندک! نوش جانتان به هر حال زحمت می کشید، اما همین امسال دولت محترم از حقوق فرهنگیان مبالغی بالای صد هزار تومان کسر کرده است؛ اگر خبر آنلاین جرأت پخش این یاد داشت را داشت و شما خواندید با من تماس بگیرید تا مدارک را خدمتتان ارائه دهم، عزیز من هر معلم در روز حد اقل سه کلاس درسی که برود، یعنی حدود 100 نفر ارباب رجوع دارد، آنهم ارباب رجوعی که از نوع ارباب رجوع سایر ادارات نیست؛ منتی بر سر دانش آموزان محترم ندارم،فرزندان خود ما هم دانش آموز هستند، اما تو را بخدا قسم می دهم مقایسه نکنید.

  • نوید
    سه شنبه 14 آذر 1391 - 01:18:08
    پاسخ
    1 3

    کی میدونه پادگان ها تعطیله یا نه؟؟؟؟؟؟ پادگان پرندک لشگر 23 کسی می دونه تعطیله یا نه :(

  • fasoni
    سه شنبه 14 آذر 1391 - 01:32:41
    پاسخ
    1 2

    خب دماوند رو که تعطیل نکردید دانشجوهاش همه از تهرانن . هوش سرشاری دارید

  • امیر
    سه شنبه 14 آذر 1391 - 01:37:24
    پاسخ
    3 1

    کرجی ها ادم نیستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • رویا
    سه شنبه 14 آذر 1391 - 01:42:58
    پاسخ
    1 5

    تو رو خدا اصفهانم تعطیل اعلام کنید.بابا اصفهان که بدتره.ای خدا خودت یه کاری کن.

  • علي