سینماپرس نوشت:

فیلمبرداری فیلم «چمران» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا بدون فریبرز عرب‌نیا ادامه دارد و حاتمی کیا در حال بررسی شرایط برای پایان فیلمبرداری است.

دلیل حضور نیافتن عرب‌نیا برای بازی در سکانس پایانی فیلم، اعتقاد وی در مورد پایان زمان قرارداد است، اما گروه معتقدند هنوز زمان قرارداد این بازیگر به پایان نرسیده است.

ابراهیم حاتمی کیا در حال بررسی شرایط برای اتمام فیلمبرداری است و احتمال دارد برای سکانس پایانی فیلم از بازیگر جایگزین استفاده شود.

قرار بود روز گذشته با بازی فریبرز عرب‌نیا سکانس پایانی فیلم با بازی این بازیگر پایان یابد، اما با غیبت وی برنامه ریزی‌ها تغییر کرد و امروز گروه فیلمبرداری سکانس‌های مربوط به هلی‌کوپتر را فیلمبرداری می‌کنند و فردا در مورد سکانس پایانی تصمیم گیری می‌شود.

مدتی است فیلمبرداری بخش‌های پاوه به اتمام رسیده است. «سعید راد»، «فریبرز عرب‌نیا»، «مریلا زارعی»، «بابک حمیدیان»، «محمدمهدی سلطانی»، «امیررضا دلاوری» و «اسماعیل سلطانیان» به عنوان بازیگر در این فیلم حضور دارند .

حاتمی‌کیا در فیلم سینمایی «چ» (درباره شهید چمران) سراغ دو روز و دو شب از زندگی شهید چمران رفته است و از روز بیست و پنجم تا بیست و هفتم مرداد 1358 زندگی شهید چمران را روایت کرده است.

57247

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 262455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
    42 18
    متاسفم برای بازیگری چون عرب نیا که شخصیتهایی چون شهید چمران رو با قرارداد و پول یکی میکنند
  • بدون نام IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
    13 1
    خدایا.........
  • بدون نام IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
    42 8
    نمی دانم منظور از نوشته فوق چه بود اما اگر آقای عرب نیا مشکل مالی دارند حیف است که بدین شکل آن هم در پروژه ای که هر کسی توفیق راهیابی به آن را ندارد و با کارگردان ارزشمندی مانند حاتمی کیا بخواهند مطرح کنند. از ایشان با سابقه صحبت هایی که در برنامه هفت سیما داشتند انتظار بیشتری می رود. در هر صورت ایشان هنوز برای ملت ایران محترمند.
  • مهوش IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
    20 5
    لابد می روند امیر آقایی را می آورند!!!!!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
    43 8
    چرا جوگير شده اين عرب نيا؟ يه مختار رو بازي كرده فكر كرده خبريه؟ درسته واسه بحث قرارداد، كار يه گروه كامل فيلمسازي رو لنگ بزاره؟ تازه اونم نه سر هر فيلمي، كه فيلمي راجع به دكتر چمران
  • بدون نام IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
    33 8
    اين عرب نيا هم خيل جوگير شده، فكر مي كنه كيه حالا....
  • آرش IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
    33 5
    ای بابا این عرب نیا چرا اینطوری میکنه؟؟ چند وقت پیش هم برنامه فیلمبرداری این فیلمو به هم زده بود الان هم به خاطر سکانس فینال فیلم ، اومده تهران ، این کار نهایتا 2 روز وقت میخواد واقعا دلیل این کار ایشون ، چیزی جز طلب پول بیشتره؟؟ خوبه حالا فیلم عشق و عاشقی نیست و درباره یکی از آدمهای باسواد و قهرمان این مملکته
  • رضا.ب IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
    30 7
    واقعا برای شخصیت مغرور و خودپسند آقای عرب نیا متاسفم. اون از اواسط کار که بخاطر ایرادات فنی حاتمی کیا به لحن و صدای عرب نیا و وسواس بجای وی برای بازضبط کلیه دیالوگ های نقش شهید چمران، که آقای عرب نیا قهرفرمودند و کار را نیمه کاره رها کردند، این هم از بهانه گیری جدیدشان.
  • بدون نام IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
    21 5
    یعنی واقعا اخلاق و مردانگی تا این حد از بین رفته که ایشون با این همه ادعا صرفا به خاطر اینکه فکر میکنه قراردادش تموم شده اینهمه ادم و تجهیزات و گروه رو مسخره خودش بکنه؟!اصلا به فرض که قرارداد ایشون تموم شده باشه مگه فیلمبرداری فقط یک سکانس چقدر از وقت ایشون رو میگیره؟!مسلما ایشون برای بازی در همچین پروژه ای پول هنگفتی هم گرفته پس فکر نمیکنم حتی بازی اضافه بر قرارداد در یک سکانس اضافه که نهایتا یک روز هم طول بکشه خیلی به ایشون ضرری بزنه...مردونگی نیست که اینجوری این همه ادم رو علاف خودت بکنی و با اون دستمزدی که گرفتی حتی حاضر نشی کاری رو که شروع کردی به اتمام برسونی..تقصیر خود اقای حاتمی کیاست که از اول انتخاب فوق العاده غلطی برای نقش شهید چمران داشتند..نقش ادم بزرگ رو ادم بزرگ باید بازی کنه
  • فرهاد IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
    5 41
    اسم فیلم رو گذاشتی "چ" که وجه تسمیه با چگواراست آقای حاتمی کیا. چگوارا یک کمونیست بود و بی خدا و الان همه ی دنیا میدونن که کمونیست چه به روز ملت ها آورده! دکتر چمران یک چهره ی مبارز مردمیه، یک مسلمان با اراده ی ایرانی! به چیزهایی که خودمون داریم افتخار کنیم نه اینکه اینو بچسبونیم به اون آدم کمونیستی.
    • رضا.ب IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
      16 4
      شما فقط نيمه خالي ليوان رو ميبيني. چ كمونيست بود، اما آزاده هم بود. مبارز هم بود. مثل چمران. اهل سياست و آلودگي به قدرت هم نبود. مثل چمران. اعتقاد و توانش در جنگ پارتيزاني و بانيروهاي مردمي هم مثل چمران مشهور بود. همه اينها رو ول كردي و چسبيدي به يه ايراد بني اسرائيلي؟!
    • رضا.ب IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
      8 2
      واقعا برای شخصیت مغرور و خودپسند آقای عرب نیا متاسفم. اون از اواسط کار که بخاطر ایرادات فنی حاتمی کیا به لحن و صدای عرب نیا و وسواس بجای وی برای بازضبط کلیه دیالوگ های نقش شهید چمران، که آقای عرب نیا قهرفرمودند و کار را نیمه کاره رها کردند، این هم از بهانه گیری جدیدشان.
    • سینا IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
      4 3
      آقا فرهاد، به نظر میاد با تفکرات حاتمی کیا آشنایی ندارید. با توجه به تاریخ فیلمنامه که به سال 86 برمیگرده احتمالا بعد از اون همایش کذایی دانشگاه تهران به اسم چ مثل چه گوارا و چمران شکل گرفته و جوابی است به عقایدی که شما هم منتقد آن عقاید هستید.پیروز باشید
    • امین IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
      3 4
      حالا خوبه شما دلت خواسته از"چ" چگوارا برداشت کردی چیز دیگه برداشت نکردی!!!! آخه چه ربطی داره به چگوارا؟؟!!
  • فرامرز IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۱
    8 2
    نباید یک طرفه به قاضی رفت – باید عرب نیا هم صحبت کند شاید دلایش منطقی باشد، بعد قضاوت کرد
  • کبیر IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۱
    3 2
    عربنیا برای چ قرارداد سفید امضا کرده پس مشکل مشکل مالی نیست