مراسم تودیع رضا تقی‌پور وزیر سابق ارتباطات و معارفه علی نکیزاد وزیر راه و شهرسازی به سرپرستی این وزارت با حضور معاون اول رئیس‌جمهور در غیاب تقی‌پور برگزار شد.

تقی‌پور نخستین وزیر برکنارشده ICT کشور است. این برکناری 7 ماه مانده به پایان دولت انجام شده و از امروز به مدت سه ماه علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی سرپرست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.
آنچنان که فارس گزارش داده است، مراسم تودیع و معارفه با حضور رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور و نیکزاد در حال برگزاری است و تقی‌پور به دلیل آنچه که مشکل پزشکی اعلام شده، به مراسم نیامده است.
علاوه بر مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تمام اصحاب رسانه حوزه ICT و تنی چند از نمایندگان مجلس، مدیران بخش خصوصی نیز مراسم معارفه وزیر جدید را از دست ندادند.
امروز فضای سالن شهید قندی وزارت ارتباطات بسیار امنیتی بود؛ پیش از این نیز رحیمی به این سالن آمده بود اما هیچ‌گاه از خبرنگاران کارت ورود به جلسه خواسته نشد و هیچ‌گاه خبرنگاران را مجبور به تحویل کیف‌هایشان و خاموش کردن موبایل نکرده بودند.
سالن شهید قندی امروز مملو از جمعیت است، جمعیتی که از سخنان رحمانی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در خصوص مخالفت با ادغام دو وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به وجد آمده و کف زدند.
این افراد همچنین به صحبت‌های شریف‌زاده معاون پشتیبانی وزارت ارتباطات در خصوص قدردانی از زحمات رضا تقی‌پور به دقت گوش دادند.
/29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 262485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
    80 1
    اينطور كه پيش ميرود در كابينه بعدي مقام لشگر ومقام كشور وخزانه دار مي ماند
  • اردبيبل IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
    84 2
    ماشاأ ا.. اين نيكزاد چقدر طاقت وتوان اداره كردن مجموعه هاي زير دستشو داره هر چي بهش تعارف ميزنن باكله ميگيره مسئولين دولت خدمتگذار همينها هستن كه بهشت زير پاي اينهاست ؟؟؟////؟"""""""
  • بدون نام IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
    38 1
    اين كف زدنا به خاطر حرفهاي يكي از كاركنان وزارت ارتباطات در خصوص مخالفت با توديع آقاي تقي پور و همچنين اعتراض به كارهاي دولت درباره وزارت ارتباطات بود من خودم انجا بودم
  • بدون نام IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
    39 1
    خدا به خیر کنه, این طور پیش بره یهو می بینیم احمدی نژاد نیک زاد و سرپرست اداره ی امور رئیس جمهوری بکنه و خودش بره دنبال انتخابات آتی
  • بدون نام A1 ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
    2 4
    تقی‌پور به دلیل آنچه که مشکل پزشکی اعلام شده، به مراسم نیامده است. لابد تقی پور دچار شوک عصبی شده وقتی پستشو ازش گرفتند