فارس نوشت:

 به دنبال حادثه آتش‌سوزی مدرسه دخترانه شین‌آباد پیرانشهر و فوت یکی از دانش آموزان آسیب دیده، جنبش عدالتخواه دانشجویی یک بخاری نفتی به وزیر آموزش و پرورش هدیه می‌کند.
 جنبش عدالتخواه دانشجویی به دنبال حادثه آتش‌سوزی مدرسه دخترانه شین‌آباد پیرانشهر و فوت سیران یگانه، یکی از دانش آموزان آسیب دیده این حادثه، یک عدد بخاری نفتی به حمیدرضا حاجی بابایی، وزیر آموزش و پرورش اهدا می‌کند.

همچنین، جنبش عدالتخواه دانشجویی در اعتراض به این واقعه که ناشی از بی‌عدالتی در بهره‌مندی از امکانات آموزشی است، به حمیدرضا حاجی بابایی، وزیر آموزش و پرورش توصیه می‌کند، اتاق کار خود را با بخاری نفتی گرم کند.

گفتنی است، صبح روز سه‌شنبه 21 آذرماه 91، تعدادی از اعضای شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی مقابل ساختمان وزارت آموزش و پرورش حضور می‌یابند و یک عدد بخاری نفتی به وزیر آموزش و پرورش اهدا می‌کنند تا وی از این به بعد طعم کمبود امکانات در مناطق محروم را بهتر بچشد.

لازم به ذکر است، در این تجمع نامه‌ای در اعترض به تبعیض و بی‌عدالتی آموزشی و کمبود امکانات در مناطق محروم قرائت می‌شود.

47237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 262863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 45
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آرش IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
    258 8
    عالي بود
  • بدون نام IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
    213 7
    همه مسوولان من بعد از این بخاری ها استفاده کنن ...
    • بدون نام MY ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۱
      4 2
      سخته دادا. شما هم چه پر توقعی
  • اصفهان IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
    143 7
    ایولااه
  • بدون نام IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
    152 7
    حرکت خوبی بود
  • بدون نام IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
    167 6
    پیشنهاد میدم در یک حرکت نمادین و به منظور یاد آوری به مسئولین برای پیش گیری از وقوع حوادث ناگوار، هر ساله در تاریخ وقوع این حادثه به هر وزیر آموزش و پرورشی که سر کار میاد یک بخاری کادو بدن.
  • بدون نام IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
    122 6
    دانشجویان عزیز توجه داشته باشند که بخاری نفتی «استاندارد» باشد!
    • هادی IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۱
      38 1
      اتفاقا این بخاری نفتی نباید استاندارد باشد
  • علی از شیراز IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
    همیشه و همه جا افراط وتفریط بد است حادثه پیش آمده واقعا تلخ و جانگداز بود ولی خدایش ربطی به وزیر ندارد ممکن است مسئولان محلی یا رییس آموزش و پرورش آن منطقه را مسئول دانست اما وزیر که نوعا سیاستهای کلی را دنبال می کند واقعا مقصر نیست این مثل آن است که یک نفر بخواهد از عرض خیابان عبور کند و بخاطر نبودن پل هوایی ِا خط کشی عابر تصادف کرده و بمیرد بعد ما بگویی مقصر وزیر کشور است! واقعا خنده دار نیست؟ ممکن است شهردار یا اداره راهنمایی اون شهر مقصر باشند ولی به وزیر ربطی ندارد. مسخره تر اینکه بخاری نفتی را هدیه بدهند که چی اخه؟
    • کمال IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
      30 1
      علی جان مسول یا وزیر باید مدیر و مدبر و..................................و ......داشته باشه از معلم که حقوقش به زور اخر ماه میرسه شما از اون چه انتظاری داری؟
    • بدون نام IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
      7 0
      وقتی مسئولیتش رو قبول کرد باید عواقب رو هم قبول کنه، چطوره که وزیر بودم، حقوق وزارت و... رو قبول می کنن.
    • بدون نام IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
      20 1
      پس به من ربط داره
    • بدون نام IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۱
      9 0
      حالا شما چندتا از این برنامه های کلی وزیر را نام ببرید که واقعا برای آموزش پرورش مفید بوده!!
    • استهبان EU ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۱
      12 1
      خوب مسول نظارت به کار ریس آموزش پرورش اون منطقه کیه؟ استان . مربوطه. مسول اون کیه؟
    • فرهاد IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۱
      16 2
      علی بن ابی طالب(درود بر او) وقتی فهمید زنی شوهرش در جنگ کشته شده و بچه های یتیمش رو سخت بزرگ میکنه چیکار کرد؟ علاوه بر رسیدگی با هزینه ی شخصی خودش،صورتش رو جلوی تنور گرفت خودش رو سرزنش کرد! وزیر ما کجا و علی کجا! وضعیت اون زن کجا و وضعیت این بچه ها کجا! وزیر نباید خودشو بکشه؟ حداقل نباید استعفا بده و از جیب خودش هزینه ها رو پرداخت کنه نه بمونه و از جیب مردم خرج کنه؟
    • غفوری DE ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۱
      16 1
      احتمالا شما از نظام اداری ایران خبر نداری! بله در کشوری مثل آمریکا حرف شما درست هست چون حتی یک روستا مسئولینی انتخابی داره که مردم همون جا انتخابش میکنن که البته در همون جا هم بخشدار، استاندار منطقه ای ، فرماندار ایالتی ، وزیر و در نهایت رئیس جمهور باید پاسخگو باشن که چرا استاندارد ها رو از مسئول حوزه نخواستن! اما در ایران کلیه مقامات انتصابی هست و فقط رئیس جمهور انتخابی پس شخص وزیر و حتی خود رئیس جمهور به عنوان مقام انتخابی مردم باید به نمایندگان مردم در مجلس و خود مردم پاسخگو باشند! این قانون اساسی جمهوری اسلامی است! البته از اونجایی که مدارس و تجهیز آنها جزو وظایف شهرداری ، فرمانداری، استانداری و وزیر کشور نیز هست وزیر کشور هم باید پاسخگو باشد و تنها وزیر آموزش پرورش مسئول نیست!
    • پاسخ IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
      2 0
      علی آقای عزیز اگه اینطوری فکر کنیم که سنگ رو سنگ بند نیست بقول پروین: خالی از عقلند سر هایی که سنگ ما شکست این گنه از سنگ بود از ما چرا رنجیده اند ایشان رئیس این سازمان باید بازرس بذاره برای سرکشی به مدارس برای این موارد
  • بدون نام IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
    حادثه ایی که ناخواسته بود و ممکن است برای هرکس دیگری هم اتفاق بیافتد حالا اگه بخاری نفتی نبود و گازی بود ودانش آموزان بر اثر گازگرفتگی مثلا خفه می شدند حتما بخاری گازی رو هدیه می دادند! واقعا که اسم خودشون رو هم میذارن جنبش دانشجویی
    • بدون نام IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۱
      8 0
      من خودم اگر قرار باشه انتخاب کنم که با گاز بمیرم یا تو آتیش بسوزم گاز رو انتخاب میکنم. در ضمن سالهاست که پکیج اختراع شده و اون مدرسه هم چون گاز کشی شده میتونست از پکیج استفاده کنه.
    • بدون نام IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۱
      9 0
      وقتی اصول استاندارد رعایت بشه ، نه آتش سوزی می شه نه گاز گرفتگی و نه حادثه ی ناگواری اتفاق می افته! چرا این اتفاق تو فلان مدرسه تو فلان جای تهران اتفاق نمی افته؟؟؟؟؟؟؟؟
  • معلم IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
    68 19
    دانشجویان عزیز آیا بهر نیست بجای هدیه بخاری به وزیر آ-پ از وزیر محترم علوم بخواهید اموال مستعمل دانشگاهه را بجای مزایده به مدارس آموزش وپرورش اهداء کند بخدا با جان ودل وبا منت آن ها را می پذیریم و تعهد می دهیم به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنیم حق دارید:دانشگاههای کشور بودجه های میلیاردی دارند اما مدارس ،برای خرید گچ ،برگه و... با کمبود شدید بودجه مواجهند
  • مانت IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
    57 9
    کار خوبی کردن کسی تا حالا اسم این جنبش رو شنیده؟
  • افراط و تفریط IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
    51 11
    ضمن عرض تسلیت و به خانواده این عزیز از دست رفته و آرزوی سلامتی برای دیگر دانش آموزان این سانخه ،بنده نقد ی داشتم - در قصور وزارت آموزش و برورش شکی نیست ولی انصافا نقش من ،شما ، مردم ، اهالی منطقه ،نماینده محترم منطقه ، معلم گرامی و برسنل شاغل مدرسه حادثه دیده چیست؟ ایا نمی شود از اینگونه حوادث عبرت گرفت ؟و برای جلوگیری از حوادث اقدام کرد ؟نماینده منتخب منطقه برای رفع محرومیت در این منطقه مرزی چه اهدافی را مد نظر قرار داده است ؟ غالب نظرات و ابراز احساسات مربوط به تهران است ! آیا این عزیزان حاضرند برای جلوگیری از وقوع چنین حوادثی گامی بر دارند با قبول هزینه تعمیر، بهبود فضای آموزشی این مناطق را عهده دار شوند؟ یا همچون بنده فقط شعار میدهیم؟ وای از دست برخی ما ایرانی ها
  • بدون نام IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
    49 7
    کار جالی بود. ایول داره.
  • بدون نام IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
    62 3
    در مورد وزیر اموزش و پرورش شاید ایشان در زمینه حادثه ایجاد شده واقعا مقصر نباشد ولی برخوردشان در این زمینه اصلا در شان وزیر اموزش و پرورش و سیستم اموزشی کشور نیست. پیشنهاد می کنم یکی از این بخاری ها را هم به وزیر صنایع و رییس استاندارد بدهید. واقعا کجای دنیا را سراغ دارید ک بخاری نفتی اتش بگیرد یا کسی به خاطر گاز گرفنگی بمیرید . اینها نشان دهنده ضعف صنایع و عدم نظارت استاندارد است.
  • بدون نام IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
    واقعا متاسفم برای همه کسانی که تصمیم گرفتن از این فاجعه دلخراش به نفع خودشون سوء استفاده کنن. آخه خدا به انسان عقل داده ... این آقایون عقلشون حکم میکنه که وزیر آموزش و پرورش باید تک به تک بخاری این چند صدهزار تا مدرسه که تو کشور هست رو بازرسی کنه ؟؟؟ پس این سلسله مراتب اداری و این چندصد هزار تا کارمند وزارت آموزش و پرورش چه نقشی دارند ؟ اینهایی که عقلشون حکم میکنه وزیر آموزش و پرورش مسئول هر اتفاقی در هر مدرسه ای در سراسر کشور هست خوب یه دفعه بیان رئیس جمهور رو استیضاح کنن دیگه چون در نهایت کل امور اجرایی کشور به ایشون بر میگرده .... فارغ از تمام این بحث ها از صمیم قلب آرزو می کنم که خداوند هرچه زودتر سلامتی رو به این فرشته های کوچک برگردونه .
    • ایرانی A1 ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
      27 2
      اصلا علاقه ای نمی دیدم که پاسخ بدم، ولی چون دیدم این سومین پیامی است که با این مضمون داده شده، عرض می کنم: آقا جان، موضوع بسیار ساده است! بالاترین مقام مسوول در هر اداره یا سازمان، مسوول فاجعه ای است که به دلیل قصور کار آن سازمان رخ می دهد، خصوصا این که این اتفاق چند بار هم تکرار شده باشد. دقیقا به همین دلیل است که مجلس حق دارد این مقام مسوول را استیضاح کند. به خدا هر جای دیگه دنیا بود، خیلی وقت بود که وزیر استعفا کرده بود!
    • بدون نام DE ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۱
      25 1
      کاملا موافقم ، آقای رئیس جمهور باید پاسخ بده که چرا با این که چند بار این اتفاقات تکرار شده دستور رسیدگی به وزیرش نداده !
    • بدون نام IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۱
      2 0
      لازمه خدمت شما خواننده محترم عرض کنم پس مدیران هر منطقه و استان بر چه مبنایی انتخاب می شوند؟ مگر نه این که وزیر در انتخاب این افراد دخالت دارد؟ اگر ایشان توانایی پاسخگویی در حوزه اختیارات و انتخابات خود را نداشته باشد آیا صلاحیت وزیر بودن را دارد؟
    • بدون نام US ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۱
      3 0
      واقعا خدا بايد عقل بده به كسايي كه حتي خبر ندارن تو اين مملكت چه خبره معلوم ميشه اصلا نمي دوني تو اين مدارس چه خبره تو اين مدارس مدير و ناظم يكي از همين معلماي بيچاره است كه يك حقوق ميگيره و كار چند نفرو انجام ميده بودجه اين مدارس حتي به خريد گچ هم نميرسه چه برسه به استاندارد كردن و ايمني، خود من تو مدرسه اي درس خوندم كه واسه خريد گچ از بچه ها پول ميگرفتن حالا چرا مقصر وزيره؟چون تو مملكتي كه پول نفت داره بودجه واسه اين مدارس نميده اون وقت پول رو صرف کارهای دیگه ميكنه يعني مسئوليت سوختن اين بچه ها و همين طور كشته شدن بچه هاي بروجني و ... به گردن اونه وقتي وزير ميشه و حقوق ميليوني ميگيره واسه اينه كه به اين مسائل برسه
  • دلال مرکزی EU ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
    50 9
    دمتون گرم!
  • شروین IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
    73 6
    خبر آنلاین خواهش میکنم که ساعت این تجمع رو اعلام کن تا همه ما دانشجو ها هم بیایم ... آیا اگه اون بچه ها خواهر های ما و بچه های ما هم بودن بی تفاوت میگذشتیم .... ؟؟؟
  • ترنادو IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
    54 5
    به خاطر اورید دقیقا یا تحقیقا یکسال پیش یک بجه کوچولو در سطل زباله ای پیدا شد همه کاربران همین خبرانلاین چه اشکها ریختند وچه فریادها کشیدند وچه ناله ها کردند وبعد نوروز رسید وکم کم فراموشی وخاموشی ودیگر هیچ کس نپرسید ان کودک چه شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • امیدانقلاب IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
    3 2
    باسلام کلیات این کارخوب است که این جنبش انجام میدهد ربطی هم به وزیزندارد عدالت آموزشی تنها مربوط به آموزش وپرورش نیست وقتی یک مدرسه روستایی فقط 100هزارتومان سرانه دارد با این سرانه چی کار کند در همین رابطه تا اکنون وزاری مختلف چندین طرح اجرا کرده اند جایگزین بخاریهای کاربراتی به جای چکه ی وطرحهای دیگر این حرکت تلنگری هست به همه مسئولین
  • ------- IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
    6 11
    کاش عکشو میزاشتین یکم بخندیم.........
    • بدون نام A1 ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۱
      1 0
      یکی بچه معصوم مرده تو میخوای به وزیر بخندی؟
  • بدون نام US ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۱
    3 2
    ایده عالی بود
  • حسين IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۱
    4 3
    جنبش بخاري نفتي!
  • ramin IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۱
    2 0
    واقعا دمتتون گرم.همه اونایی که اون بالا بلاها نشستن باید بخاری نفتی و .... داشته باشند تا طعم محرومیت را بچشند نه اینکه سنگین ترین کارشون بلند کردن خودکار بیک باشد.....
  • بدون نام IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۱
    16 2
    دمشون گرم ,پرچم بالاست
  • احمدی IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۱
    0 0
    " مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با تسلیت درگذشت این معلمان تصریح کرد: سرویس تصادف کرده مربوط به آموزش و پرورش نیست، بلکه معلمان به صورت توافقی اقدام به تامین سرویس ایاب و ذهاب شخصی برای خود کرده‌ بودند" اینم یک خبر جدید مربوط به امروز
  • ابران IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۱
    4 1
    از دانشجویان عزیز به خاطراین حرکت شجاعانه ممنونیم کارخیلی جالب وقشنگی بود
  • مسعود IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۱
    1 0
    بله بخاری نفتی استفاده کن تا به جای اینکه توجیه کنی شاید بوی نفت ذهنت به مخاطراتی که این طفل معصوما رو تهدید می کنه آگاه بشه
  • علیرضا DE ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
    1 0
    کل هنرشون تغییر سیستم آموزشی از 5-3-3 -1به 6-3-3 بود که اونم بالا برن پایین بیان الگو برداری از انگلیسه نه کار کارشناسی
  • سلیمی IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
    1 0
    کار جنبش عالی بوده اقای وزیر دیواری کوتاهتر ار معلم پیدا نکردید تا به حال چه قدمی برای معلمان برداشتید