شنبه 25 آذر 1391 - 19:43:00 چاپ

نامه‌ علی مطهری به آیت‌الله جنتی

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - سایت فردا نوشت:

علي مطهري نماينده تهران به آيت الله جنتي دبير شوراي نگهبان نامه نوشت. در اين نامه آمده است:
با اهداء سلام و تحیت، در مصاحبه اخیرتان فرموده اید "آیا اسلام اجازه می دهد که برخی در رقابت های انتخاباتی فحاشی کنند، تهمت بزنند، آبروی اشخاص را ببرند، افراد دیگر را تخریب کنند؟"
سخن درستی است اما این سوال مطرح می شود که جناب عالی که چنین اعتقادی دارید، چرا پس از مناظره مشهور در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال 88 هیچ اقدامی از طریق شورای نگهبان نکردید که اگر می کردید فتنه ای با آن وسعت پدید نمی آمد و شاید اصلا فتنه ای رخ نمی داد. به تعبیر امیرالمومنین علی علیه السلام"حق، وسیعترین میدانها در مقام توصیف است و تنگ ترین میدانها در مقام عمل."
همچنین فرموده اید " امکانی برای حضور مجدد فتنه گران در صحنه انتخابات وجود ندارد و آنها حتی نباید توهم این حضور مجدد را داشته باشند."
اگر مقصود شما افرادی است که جرم آنها در دادگاه صالح اثبات شده و حکم دادگاه موجب محرومیت آنها از حقوق اجتماعی است، سخن جناب عالی درست است، در غیر این صورت وجاهت قانونی ندارد. فرضا آقایان موسوی و کروبی هم کاندیدای ریاست جمهوری شوند، قطع نظر از اعتقاد شخصی ما درباره میزان قصور یا تقصیر آنها در بحران مذکور، چون در هیچ دادگاهی به طور علنی محاکمه نشده و از خود دفاع نکرده اند، مجوز قانونی برای رد صلاحیت آنها وجود ندارد. پس بهتر است به جای صدور این گونه احکام مِن عندی راه قانون را طی کنیم. توفیق بیشتر حضرت عالی را از خدای متعال خواستارم.
/2929
کلید واژه‌ها : احمد جنتی - علی مطهری -
176 دیدگاه
  • بدون نام
    شنبه 25 آذر 1391 - 19:53:17
    پاسخ
    5111 2279

    درود خداوند بر مطهری شجاع

    • بدون نام
      شنبه 25 آذر 1391 - 22:02:20
      1583 983

      منفی ها معلوم خودجوشه!!!!! ما مثبت ها همه چیز را میدانیم

    • بانی
      شنبه 25 آذر 1391 - 22:26:52
      1798 731

      تعداد منفی ها خیلی عجیب همه روی چهارصد و خورده ای است که یکباره امد!!!

    • شهروند مسول
      شنبه 25 آذر 1391 - 23:24:36
      200 187

      درود بر خودش که اصولگرای واقعی است

    • بدون نام
      شنبه 25 آذر 1391 - 23:54:54
      722 82

      من از لحاظ تفکری ممکنه خیلی تفاوت ها با ایشان داشته باشم ولی با تمام وجود فریاد می زنم که ایشان به معنای واقعی یک نماینده هستند که زیر بلیط هیچ کسی نیست درود بر شرافتت

    • من
      شنبه 25 آذر 1391 - 23:55:47
      435 53

      الان بیچاره مطهری را به حمایت از فتنه گران متهم میکنند!

    • بدون نام
      یکشنبه 26 آذر 1391 - 00:51:18
      599 28

      تعداد منفی ها در یک مدت کوتاه از 500 به 1000 رسید و در این حال در همان زمان 900 تا به مثبت ها اضافه شده، این در شرایطی است که در این زمان، خبر از لیست پربیننده ها خارج شده بود.

    • بدون نام
      یکشنبه 26 آذر 1391 - 12:45:57
      37 185

      عجب شجاعتی ! ای کاش ایشان بجای این همه شجاعت کمی هم درایت و بصیرت داشتند . بسیار جای تعجب است که ایشان زمینه های شبهه افکنی و القا تقلب را در گوشه کنار مملکت و جلسات شبانه و گردهمایی های داخلی و خارجی در این خصوص را در چند ماهه قبل از انتخابات متوجه نشده و بسیار جای تعجب است که ایشان حتی به فرمایشات و تذکرات مقام معظم رهبری که در فروردین سال 88 در مشهد در این خصوص بیان نمودند هم توجه نکردند و خیلی خیلی جای تعجب است که حتی ایشان به اعترافات بعضی از سران فتنه در دادگاه و همچنین برنامه ریزی های انها در جهت تغییر ساختار نظام و بر ملا شدن نقشه هاو برنامه ریزی های انجام شده اپوزیسیون لندن نشین در خصوص امید به جنبش سبز هم توجه ننمودند , و چنین افاضاتی را مطرح مینمایند .

    • بدون نام
      یکشنبه 26 آذر 1391 - 13:20:55
      26 152

      خب اگه قرار بود به خاطر فحاشی کسی رد صلاحیت بشه که مطهری خودش نفر اول بود شایدم من اشتباه میکنم شاید عمه من بود از تریبون مجلس به یه نماینده دیگه شروع به فحاشی کرد!

  • بدون نام
    شنبه 25 آذر 1391 - 19:56:52
    پاسخ
    2719 676

    دو کلام حرف حساب

    • بدون نام
      شنبه 25 آذر 1391 - 21:36:32
      132 28

      آمار منفی‌‌های این کامنت با کامنت قبل یه کم زیاد و در تضاد با باقی‌ کامنت‌ها نیست؟!

  • بدون نام
    شنبه 25 آذر 1391 - 19:58:33
    پاسخ
    1201 66

    رحمت به روح پدرت

    • حمید
      یکشنبه 26 آذر 1391 - 00:33:00
      47 1596

      آنروزی که برای حقوق مادام العمر خود را به مشقت می انداخت را فراموش نمیکنیم... روزی را که برای پرونده دانشگاه آزاد به این در و آن در میزد را فراموش نمیکنیم... نان خور هاشمی به از این نخواهد شد... پسر نوح با بدان بنشست........

    • بدون نام
      یکشنبه 26 آذر 1391 - 00:55:15
      256 20

      عزیزم، گفته کسی که در دادگاه صالحه محاکمه نشده نباید از حقوق اساسیش محروم باشه، حالا شما چشم و گوشو و ذهنو دربست گذاشتی در اختیار باقی دوستان، واضحه باید بهت بربخوره.

    • عادل
      یکشنبه 26 آذر 1391 - 01:05:19
      266 26

      اقاى حميد برايت متاسفم كه ندانسته قضاوت مى كنى مطهرى هيچوقت ادم كسى نبوده بلكه هميشه موضع اش دفاع از حق و براى مردم بوده

    • بدون نام
      یکشنبه 26 آذر 1391 - 13:13:06
      25 112

      با این حکم آقای مطهری مسعود رجوی هم میتواند در انتخابات شرکت کند! چون این ملعون هم در هیچ دادگاهی علناً محاکمه نشده است که از خود دفاع نماید!

  • بدون نام
    شنبه 25 آذر 1391 - 20:04:30
    پاسخ
    2115 452

    احسنت آقای مطهری،احسنت.

    • بدون نام
      شنبه 25 آذر 1391 - 23:11:35
      184 37

      واقعا احسنت گفتن داره.اگه کاندید بشه من بهش رای می دم

    • بدون نام
      یکشنبه 26 آذر 1391 - 13:30:49
      73 6

      امثال مسعود رجوي دستانشان به خون ملت آغشته است. رجوي محارب با اسلام، نظام، ملت و بشريت است. بنابراين بهتر است در اظهار نظرهايتان به گذشته افراد نگاهي داشته باشيد.

  • بدون نام
    شنبه 25 آذر 1391 - 20:08:58
    پاسخ
    1979 355

    حرف حساب چه جوابی داره؟

  • شهاب
    شنبه 25 آذر 1391 - 20:14:35
    پاسخ
    1027 496

    فقط می‌تونم بگم: احسنت

  • نیما
    شنبه 25 آذر 1391 - 20:15:01
    پاسخ
    1325 500

    آقای مطهری شما زبان ملت هستید خداوند شما را از شر بدخواهانتان محفوط بدارد.. آمین

  • حميد
    شنبه 25 آذر 1391 - 20:15:57
    پاسخ
    931 367

    شير مادر حلالت شير مرد

  • مرتضی
    شنبه 25 آذر 1391 - 20:17:01
    پاسخ
    1517 395

    آفرین آفرین . . .

  • بدون نام
    شنبه 25 آذر 1391 - 20:19:24
    پاسخ
    1044 232

    احسن به اين فرد بزرگوار و فهميده !! الحق كه فرزند استادي

  • بدون نام
    شنبه 25 آذر 1391 - 20:21:42
    پاسخ
    1151 292

    آقاي مطهري عزيز، خيلي شجاعيد كه تو اين شرايط حرف منطقي مي زنيد و از حق طرفداري ميكنيد. خدا كمكتون باشه انشاا...

  • وکیل دادگستری 1
    شنبه 25 آذر 1391 - 20:23:09
    پاسخ
    858 119

    مرحبا.حق گفتی

  • ali
    شنبه 25 آذر 1391 - 20:24:40
    پاسخ
    801 53

    کاملامعقول بنظر میرسد

  • بدون نام
    شنبه 25 آذر 1391 - 20:25:52
    پاسخ
    778 49

    بجا و دقیق فرمودید.

  • احسنت
    شنبه 25 آذر 1391 - 20:28:42
    پاسخ
    791 54

    احسنت 100%

  • محمد
    شنبه 25 آذر 1391 - 20:29:06
    پاسخ
    608 47

    از خداوندمتعال برای جناب دکتر علی مطهری توفیق و سر بلندی روز افزون خواستاریم .نور بر قبر پدر شهیدت ببارد ان شاءالله

  • بدون نام
    شنبه 25 آذر 1391 - 20:29:47
    پاسخ
    592 42

    قبون دهنت مطهري خيلي مردي

  • سيد
    شنبه 25 آذر 1391 - 20:32:36
    پاسخ
    380 29

    اين نقشي است كه همه ي نمايندگان بايد ايفا كنند اما فعلاً بار آن را منحصراً مطهري و چند تن ديگر بدوش مي كشند

    • بدون نام
      یکشنبه 26 آذر 1391 - 15:01:10
      27 3

      یک غم بس است از برای قبیله ای

  • علي
    شنبه 25 آذر 1391 - 20:34:42
    پاسخ
    548 35

    آقاي مطهري خيلي مردي .افتخار ميكنم از اينكه به شما راي دادم ...

  • امیر
    شنبه 25 آذر 1391 - 20:37:20
    پاسخ
    589 36

    ای کاش ما در این مملکت 10تا علی مطهری دیگه هم داشتیم - واقعا که فرزند خلف شهید مطهری هستی

  • محمد
    شنبه 25 آذر 1391 - 20:38:13
    پاسخ
    522 38

    الحق كه فرزند استاد مطهري هستي علي آقا

  • عباس
    شنبه 25 آذر 1391 - 20:39:09
    پاسخ
    469 31

    خدايا بر رفتگان ما رحمت بفرست و آنها را با ياران با وفا و شجاع سالار شهيدان محشور بفرما بخصوص آقاي ما آيت الله مطهري را روحش شاد و يادش گرامي باد

  • علیان
    شنبه 25 آذر 1391 - 20:41:29
    پاسخ
    526 41

    الله اکبر به این همه صداقت خدایا من تازه متوجه میشوم که امام خمینی (ره) چرا اینقدر شهید مطهری را دوست داشتند خداوند انشاالله هم امام خمینی و هم پدر شهیدتان را با امام حسین محشور فرماید و هم این همت عالی شما را متعالی فرماید. ما نگوئیم بد و میل به ناحق نکنیم.......... جامه کس سیه و دلق خود ارزق نکنیم

  • میدان
    شنبه 25 آذر 1391 - 20:42:30
    پاسخ
    587 198

    احسنت احسنت احسنت قربون هرچی فرزند شهید هست برم بزرگترین میراث شما از پدر بزرگوارتان شجاعتش هست 100% حلال زاده

  • مهدي
    شنبه 25 آذر 1391 - 20:45:05
    پاسخ
    766 203

    درود و رحمت خداوند بر اين نماينده به حق و شجاع ايران زمين

  • مهرداد
    شنبه 25 آذر 1391 - 20:47:39
    پاسخ
    288 28

    هروزبعدنمازم برات دعا ميكنم .

  • بدون نام
    شنبه 25 آذر 1391 - 20:47:40
    پاسخ
    259 32

    راستی یه چیزی یادم رفت. چرا این کاندید ریاست جمهوری نمیشه؟

    • Taheri
      شنبه 25 آذر 1391 - 22:54:18
      143 20

      خوب فك كنم رد صلاحيت بشن با اين وضعيت!

  • بهنام
    شنبه 25 آذر 1391 - 20:47:41
    پاسخ
    353 25

    من به نوبه خودم به خاط تمام موضع گيريتان در اين چند سال كمال تشكر را دارم به نظر من شما در حال حاضر در ايران اصول گرا ترين و اصلاح طلبترين انسان هستيد خدا از شما راضي باشد

    • بدون نام
      شنبه 25 آذر 1391 - 22:49:16
      162 14

      آقا بهنام خیلی زیبا گفتی دم شما گرم و پایبند بودن به اصول و همت گماردن به اصلاحات را جناب دکتر مطهری به درستی معنی فرمودند

  • بدون نام
    شنبه 25 آذر 1391 - 20:50:58
    پاسخ
    253 19

    خیلی مردی ونماینده واقعی ملت تو هستی اگر چند نماینده شجاع عین شما داشتیم مملکت گلستان بود

  • بدون نام
    شنبه 25 آذر 1391 - 20:51:53
    پاسخ
    231 22

    رحمت وعزت به شیرحلال مادرت وروح بزرگوارپدرت

  • بدون نام
    شنبه 25 آذر 1391 - 20:54:18
    پاسخ
    208 24

    شیر مادرت حلالت مرد

  • سادن
    شنبه 25 آذر 1391 - 20:55:18
    پاسخ
    210 23

    خدا عمرت بده... مواطب خودت باش.اقایی والله

  • حسین
    شنبه 25 آذر 1391 - 21:00:12
    پاسخ
    201 22

    مطهری عزیز ازشیوه بیانت لذت بردم حقا که خلف صالح آن علامه شهید ی

  • سعید
    شنبه 25 آذر 1391 - 21:10:04
    پاسخ
    143 15

    دوستت داریم مطهری

  • حسين از مشهد مقدس
    شنبه 25 آذر 1391 - 21:14:36
    پاسخ
    334 71

    احسنت احسنت احسنت به اقاي دكتر مطهري اميدوايم به عنوان نظريه اي كه با نظر ديگران متفاوت است .بطوريكه جرات بيان ان راندارند احترام گذاشته شود.

  • امید
    شنبه 25 آذر 1391 - 21:14:38
    پاسخ
    692 54

    درود خدا بر حق گو

  • بدون نام
    شنبه 25 آذر 1391 - 21:14:49
    پاسخ
    127 305

    مطهری چرا حالا که نزدیک شدیم به انتخابات این حرفا رو میزنه؟

    • بدون نام
      شنبه 25 آذر 1391 - 21:47:00
      124 12

      اگه نظراتش رو بخونید همیشه میگه.

    • بدون نام
      شنبه 25 آذر 1391 - 22:04:02
      219 17

      ایشان جواب سخنان آقای جنتی را داده که به تازگی بیان شده است...

    • بدون نام
      شنبه 25 آذر 1391 - 22:48:19
      120 12

      این حرفا رو از اولم می زد گویا شما خواب تشریف داشتین.

    • بدون نام
      شنبه 25 آذر 1391 - 23:26:34
      103 15

      ایشون 3و4 ساله عینا همین حرفا رو میزنه. شما ظاهرا دقت نفذموده اید دوست عزیز

  • بدون نام
    شنبه 25 آذر 1391 - 21:16:12
    پاسخ
    877 67

    افرين افرين

  • بدون نام
    شنبه 25 آذر 1391 - 21:17:23
    پاسخ
    225 52

    پسر که ندارد نشان پدر تو بیگانه خوانش نخوانش پسر

    • اكبر
      یکشنبه 26 آذر 1391 - 12:02:16
      18 7

      پسركو ندارد نشان ازپدر تو بيگانه خوانش نخوانش پسر

    • بدون نام
      یکشنبه 26 آذر 1391 - 14:44:27
      7 34

      لطفا به پدر ایشان توهین نکنید شعر مناسب ایشان این است که "پسر نوح با بدان بنشست / خاندان نبوتش گم گشت.

  • سینا از شیراز
    شنبه 25 آذر 1391 - 21:18:49
    پاسخ
    107 13

    آفرین بر فرزند برومند معلم انقلاب

  • بدون نام
    شنبه 25 آذر 1391 - 21:20:25
    پاسخ
    258 62

    آقا مطهری اگر شما کاندیدای ریاست جمهوری شود در انتخابات هم همین جور شجاعی بمانید که خواهی ماند ما به شما رای میدهیم قول شرف که بالاترین قول می باشد

    • بدون نام
      شنبه 25 آذر 1391 - 22:04:55
      153 20

      شمارا به خدا در انتخابات کاندید شوید زین همرهان سست عناصر دلم گرفت ...شیر خدا و رستم دستانم آرزوست.یا علی مدد

    • بدون نام
      شنبه 25 آذر 1391 - 22:05:45
      154 18

      خیلی مردی به مولا

  • مهندس جوان
    شنبه 25 آذر 1391 - 21:21:57
    پاسخ
    82 138

    حرفت کاملا درست است ولی خداکند از دلت باشد چون حرفای گذشته ات باعث شده نتونم حرفاتو باورکنم امثال شما که بعدا ممکنه تغییر کنن خیلی زیادن انشاله که این اتفاق نمیافتد

  • اکوانیان
    شنبه 25 آذر 1391 - 21:22:10
    پاسخ
    428 75

    انشالا که اقای جنتی به افکار عمومی احترام گذاشته و جواب نامه متین و به حق اقای مطهری را بدهند و بدانند که این ابهام اکثر جامعه است

  • بدون نام
    شنبه 25 آذر 1391 - 21:23:36
    پاسخ
    701 73

    دورود بر شرفت بزرگوار.... دورود.

  • سمیه
    شنبه 25 آذر 1391 - 21:26:19
    پاسخ
    427 47

    دم ایشان گرم

  • عباس
    شنبه 25 آذر 1391 - 21:28:57
    پاسخ
    23 365

    آقايان موسوي و کروبي با عدم تمکين به قانون موجب ايجاد آشوب در کشور شده و بنابراين از شرايط رجل سياسي خارج شده و فاقد صلاحيت رياست جمهوري هستند. ضمناً براي از دست دادن شرايط رياست جمهوري الزاماً لازم نيست شخص در دادگاه محکوم شده باشد. به عنوان مثال التزام به قانون اساسي هرچند جرم نيست اما موجب از دست دادن شرايط رياست جمهوري است. ما هم بهتر است به جاي به به و چه چه کردن بي مورد قدري قانون را مطالعه کنيم.

    • بدون نام
      یکشنبه 26 آذر 1391 - 14:31:07
      33 5

      اقای مطهری گفتند این افراد در هیچ داد گاهی محاکمه نشدند تا جرمشان معلوم شود این که براحتی قابل فهم است .

  • پویا
    شنبه 25 آذر 1391 - 21:28:58
    پاسخ
    131 11

    درود بر روان پاک پدرت جناب آقای مطری اگر شما فرزند آن پدر بزرگوار نبودید حرفتان راقبول می کردند!؟ می گفتند شما هم جزء عناصر فتنه هستید. راست گفتن شجاعت میخواهد و خدارا شکر که شما جزء طرفداران اسلام ناب محمدی و علی(ع) شیر خدا هستید .

  • بدون نام
    شنبه 25 آذر 1391 - 21:30:03
    پاسخ
    109 7

    اي بابا موسوي و کروبي که سهل است منن بعيد مي دانم اين آقا عارف را هم تاييد کند مگر دکتر معيين در دو دوره قبل را يادتان رفته

  • بدون نام
    شنبه 25 آذر 1391 - 21:30:17
    پاسخ
    209 46

    غیرت تماشا کن۰۰۰

  • هسام
    شنبه 25 آذر 1391 - 21:32:38
    پاسخ
    54 6

    بنده به اسلام ناب محمدی ایمان آوردم.

  • ارسلان
    شنبه 25 آذر 1391 - 21:40:20
    پاسخ
    94 10

    الحق که راه علی رو خوب یاد گرفتی درود بر مادر وپدر بزگوارت ای صدای ملت

  • بدون نام
    شنبه 25 آذر 1391 - 21:43:59
    پاسخ
    54 7

    چه عجب!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • احمد
    شنبه 25 آذر 1391 - 21:47:10
    پاسخ
    19 77

    مطهری پاره تن امام بود نه فرزندایشان واثار بزرگ مطهری بود که همه دوستشان داشتند نه اینکه از کسی که شناخت کاملی نداشته باشی الکی حمایش کنی اینهم از کتابهای مطهری باید درک میکردند که متاسفانه ایشان ره خودرامیروند نه راه شهیدمطهری .

  • بدون نام
    شنبه 25 آذر 1391 - 21:51:12
    پاسخ
    4 48

    قربون برم خدارو یک بوم و دو هوارو اینور بوم سرمارو اونور بوم گرمارو

  • شهاب
    شنبه 25 آذر 1391 - 21:55:10
    پاسخ
    478 8

    نمی‌دونم چرا اولی که این خبر اومد رو سایت خیلی سریع بالای 300 تا مثبت گرفت ولی در عرض 5 دقیقه 400 تا منفی. بعضی‌ها چه پشتکاری دارن واسه منفی زدن!

  • بدون نام
    شنبه 25 آذر 1391 - 21:55:27
    پاسخ
    903 7

    از خداوند برای شما سرافرازی وبرای دشمنان مردم خواری و عذاب خدا را خواهانم

  • ansari
    شنبه 25 آذر 1391 - 21:55:40
    پاسخ
    13 122

    ما هم قبول داریم که باید قانون در باره همه اجرا بشه ولی ایا واقعا موسوی وکروبی چون محاکمه نشدن حق دارن در انتخابات ریاست جمهوری شرگت کنند ایا مطهری برای چه این حرف را می زنه این حرف از یک نمایند مجلس صحیح است مگر نه اینکه همه میدونند که موسوی وکربی در خدمت استکبار بوده وهستن حالا چون بنا به مصلحت محاکمه نشدن حق شرکت در انتخابات زیاست جمهوری دارن وباید هم تایئد بشن این حرف برای خوش امدن استکبار نیست

  • علی
    شنبه 25 آذر 1391 - 21:57:32
    پاسخ
    73 8

    تاثیر لقمه حلال...

  • بدون نام
    شنبه 25 آذر 1391 - 22:00:58
    پاسخ
    159 19

    ایول مطهری، کاش سید حسن هم شجاعت تو را داشت.

  • بدون نام
    شنبه 25 آذر 1391 - 22:04:07
    پاسخ
    168 16

    حرف دل ما رو زدی مطهری. من نمی دونم چرا این آقایون فکر می کنند حرفشون حجته!

  • بدون نام
    شنبه 25 آذر 1391 - 22:04:18
    پاسخ
    492 16

    این منفیهای کامنتهای اول خیلی خیلی مشکوکه، کامنتهای بعدی با همون مضمون مثبتهاشون خیلی بیشتره. جالبه واقعاً.

    • بدون نام
      یکشنبه 26 آذر 1391 - 14:40:01
      13 5

      به جاهای خاصی دست رسی دارند و براحتی از این کارها میکنند .

  • reza
    شنبه 25 آذر 1391 - 22:04:46
    پاسخ
    1181 16

    مملکت ما به افراد واقعبین مثل شما نیاز مند است نه افراد متملق و چابلوس

  • بدون نام
    شنبه 25 آذر 1391 - 22:05:35
    پاسخ
    162 13

    خبر عزیز جالب اینه که تا سا عت 16:45 نظرات کلی منفی خورده است اما از 16:46 به بعد منفی ها به 9 تا و 10 تا می رسد!عجیب نیست؟

    • بدون نام
      شنبه 25 آذر 1391 - 23:38:07
      635 7

      این ها حامیان دولت هستند که شیفت کاریشون تا ساعت 4 بعد از ظهرد هست

  • ایرج
    شنبه 25 آذر 1391 - 22:07:44
    پاسخ
    50 125

    منتظر جواب کوبنده! آقای جنتی هستیم.

  • حمید
    شنبه 25 آذر 1391 - 22:11:01
    پاسخ
    342 19

    مطمئن هستم 2 تا پست اول که تعداد منفی های زیادی به سخنان آقای مطهری داده شده کاملا ساختگی و دستکاری شده است این رو میتونید از سایر کامنت ها متوجه بشید.

  • بدون نام
    شنبه 25 آذر 1391 - 22:19:09
    پاسخ
    28 541

    پدر کجا این کجا!!!!!!!!!!!! پسر نوح با بدان بنشت....................

    • بدون نام
      شنبه 25 آذر 1391 - 23:08:37
      260 9

      تو کجا و ما کجا

    • بدون نام
      یکشنبه 26 آذر 1391 - 00:09:04
      103 10

      هرکی با شما مخالفه پسر نوحه و با بدان نشسته!!

  • بدون نام
    شنبه 25 آذر 1391 - 22:26:43
    پاسخ
    210 17

    من با آقای مطهری کاملا موافقم بعضی مسولان واقعا موقع صحبت کردن به عواقب اضهار نظراتشان فکر نمیکنند نمیگند که ایران فقط به اونا ونظراتشان ختم نمیشه.

  • بدون نام
    شنبه 25 آذر 1391 - 22:27:47
    پاسخ
    139 19

    سلام آفرین خدا کنه شما رئیس بشی هر چندهجمهء سنگینی در مقابل شماست ولی کارشماقابل ستایش

  • حسین
    شنبه 25 آذر 1391 - 22:29:08
    پاسخ
    37 512

    مطمئن باشید اگر پدر بزرگوارشان در قید حیات بود ند نمی گذاشتند ایشان با فتنه گران همصدا شود

    • دوشواری
      یکشنبه 26 آذر 1391 - 00:12:18
      19 1225

      فتنه گر؟؟؟.....فتنه گر نداریم اینجا....خیلی هم عالیه.....یکه.....یک!!!

  • بدون نام
    شنبه 25 آذر 1391 - 22:29:14
    پاسخ
    375 16

    مگه شما حرف دل ما مردم رو به این آقایان بگید!!!!!!!!!

    • كريم
      یکشنبه 26 آذر 1391 - 00:34:23
      14 560

      مردم آمريكا!!!

    • علي
      یکشنبه 26 آذر 1391 - 00:37:52
      16 1164

      كدام مردم؟ مردم آمريكا يا نوكران اوباما !!!!!!!!!!!!!

  • بدون نام
    شنبه 25 آذر 1391 - 22:32:40
    پاسخ
    9 32

    امیرالمومنین علی علیه السلام"حق، وسیعترین میدانها در مقام توصیف است و تنگ ترین میدانها در مقام عمل." حالا این فرمایش شما از جنس توصیف است یا عمل؟

  • بدون نام
    شنبه 25 آذر 1391 - 22:33:53
    پاسخ
    13 239

    این حرف ها مثل کف روی آب است. عده ای دلشان خوش است به جمع کردن کف روی آب.

  • بدون نام
    شنبه 25 آذر 1391 - 22:34:45
    پاسخ
    226 12

    آقای جنتی بگذارید مردم قضاوت کنند نه شما

  • علی
    شنبه 25 آذر 1391 - 22:36:11
    پاسخ
    62 5

    از آقای علی مطهری که همیشه منصف و منطقی بوده اند و چشم بسته و نسنجیده سخن نمیگویند تشکر میکنمو از ایشان دعوت می کننم که کاندید ریاست جمهوری شوند حمایت میکنیم.

  • م.م
    شنبه 25 آذر 1391 - 22:36:54
    پاسخ
    74 6

    مطهری؛ به نظرم جایگاه "برند مطهری "همچنان محفوظ خواهد ماند

  • بدون نام
    شنبه 25 آذر 1391 - 22:38:28
    پاسخ
    13 128

    خدایا! یه زره هم عقل ودین به مطهری ودوستانش عطافرما....!

  • مهنوش
    شنبه 25 آذر 1391 - 22:44:34
    پاسخ
    92 8

    هزاران احسنت بر اقای مطهری از چنان پدر فیلسوفی همچین پسر حقگرایی هم انتظار میرود، من طرفداری از جناح خاصی نمیکنم تو خونمونم ماهواره نداریم که تحت تاثیر اونا سخن بگم ولی چیزی که دارم میبینم اینه که به یه عده اتهاماتی وارد شده ولی به اونا اجازه دفاع داده نشده هرروز تو سایتا هم انواع اقسام اتهامات و یا اینکه طرف 20 سال پیش چکار کرده و کجا رفته رو نشون میدن حالا اینجا چند تا سوال پیش میاد 1- اگه این صحبتا درسته چرا زودتر عنوان نشده 2- به قول اقای مطهری چرا اجازه صحبت داده نمیشه اگه اقایون مطمئنن که حقانیت دارن و کاسه ای زیر نیم کاسشون نیست از چی میترسن که دهان مخالفین یا منتقدین رو میبندن

  • بدون نام
    شنبه 25 آذر 1391 - 22:47:52
    پاسخ
    67 8

    ایول نماینده شجاع یعنی این از حق ملت دفاع کن خدا پشتته

  • بدون نام
    شنبه 25 آذر 1391 - 22:51:15
    پاسخ
    13 107

    من نمي‌دونم اين مطهري چه كاره است كه به شوراي نگهبان هم تعيين تكليف مي‌كند؟ عيب مملكت ما اين است كه هر كسي فكر مي‌كند مي‌تواند هر كاري بكند. ايشان خودشان را جاي رهبر گذاشته است كه به دبير شوراي نگهبان نامه مي‌نويسد.

  • sara
    شنبه 25 آذر 1391 - 22:52:32
    پاسخ
    43 10

    خدا حفظت کنه حرف و بزارید کنار عمل هم بکنید بخدا تحت فشاریم

  • amirhossein
    شنبه 25 آذر 1391 - 22:53:31
    پاسخ
    70 9

    الحق كه فرزند استاد مطهري هستي

  • ايراني مسلمان
    شنبه 25 آذر 1391 - 22:54:55
    پاسخ
    16 433

    نظر من مطرح كردن خوداست مگر شما ملا حظه ابروي رئيس جمهور را كرديد كه ان نامه سر گشاده را نوشتيد وادعاي فضل كرديد

  • amir
    شنبه 25 آذر 1391 - 22:57:10
    پاسخ
    26 6

    چه کامنت های جالبی.... ما همیشه حافظه تاریخی ضعیفی داشتیم...

  • بدون نام
    شنبه 25 آذر 1391 - 23:00:26
    پاسخ
    249 6

    باید آخر نامش مینوشت طول عمر بیشتر از خداوند برای شما خواستاریم.

  • بدون نام
    شنبه 25 آذر 1391 - 23:03:28
    پاسخ
    330 8

    درود بر مطهری مرگ بر مزوران ریاکار

  • منطقی
    شنبه 25 آذر 1391 - 23:04:23
    پاسخ
    17 113

    به جای منفی دادن نظر بنویسید تا فکر نکنیم غیر منطقی و تندرو و چشم و گوش بسته اید ...

  • محمد
    شنبه 25 آذر 1391 - 23:07:39
    پاسخ
    16 292

    حیف آقای مطهری استاد که چنین پسری داره.... واقعا ببین مملکت رو به چه کسایی سپردیم که به ظاهر شجاعند در حالی جایی دیگه ترسیدند و این حرفو می زنند........

  • بدون نام
    شنبه 25 آذر 1391 - 23:09:33
    پاسخ
    781 11

    احسنت مطهری ناز نفست

  • بدون نام
    شنبه 25 آذر 1391 - 23:09:35
    پاسخ
    354 10

    درود و سلام خداوند بر هر آن کس که صادق وشجاع زیست

  • علي
    شنبه 25 آذر 1391 - 23:11:05
    پاسخ
    292 10

    دست شما درد نكنه آقاي مطهري ... شما باعث شديد مقام رهبري در جريان سوال از رئيس جمهور از حكم حكومتي استفاده كند،... انشالله روزي همه از قانون تبعيت كنند

  • امی
    شنبه 25 آذر 1391 - 23:11:19
    پاسخ
    1643 15

    زنده باد مطهری تا کور شود ... بزنید لایک رو تا حساب دستشون بیاد

  • بدون نام
    شنبه 25 آذر 1391 - 23:13:19
    پاسخ
    593 10

    الحق که مستقل هستین و شجاع.

  • احمد ياداور
    شنبه 25 آذر 1391 - 23:16:52
    پاسخ
    37 9

    اميدوارم همچون پدر بزرگوارتان كه با انحرافات مقابله كردن شما هم با تنگ نظريها ومتزلزل نشان دادن اين انقلاب مقابله كنيد وباعث جذب حداكثري باشيدوهمه با نظريات مترقي اسلام اشنا وخود را خودي بپندارن

  • بدون نام
    شنبه 25 آذر 1391 - 23:17:24
    پاسخ
    44 12

    جناب آقای مطهری من در برخی موارد مانند نظر شما راجع به حجاب با شما اختلاف نظر دارم اما بخاطر اتخاذ این تصمیم که قانون را به منافع جناحی و گروهی ترجیح میدهید و از آزادی مخالف دفاع میکنید ، برای شما بسیار احترام قائلم و آرزوی توفیق روز افزون دارم

    • بدون نام
      یکشنبه 26 آذر 1391 - 13:17:49
      6 22

      چون در هیچ دادگاهی به طور علنی محاکمه نشده و از خود دفاع نکرده اند، مجوز قانونی برای رد صلاحیت آنها وجود ندارد.!!!! شمر و يزيد هم چون در هيچ دادگاهي محكوم نشده اند ما حق لعن ونفرين آنها را نداريم و هنوز صلاحيت دارند !!!!!!!

  • بدون نام
    شنبه 25 آذر 1391 - 23:27:43
    پاسخ
    16 989

    متاسفم برا جناب مطهری بنده خدا شهید مطهری تو قبر لرزوندن، موسوی و کروبی در تاریخ به عنوان خیانتکار باید ثبت شوند. بعضی مواقع کار آدما نیاز به دادگاه نداره معلومه چه کردند. آقای جنتی خداوند شما رو برا انقلاب نگه داره

  • مهران
    شنبه 25 آذر 1391 - 23:28:36
    پاسخ
    602 12

    پسر کو ندارد نشان از پدر توبیگانه خوانش نخوانش پسر دوردبه روح پاک شهید مطهری که چنین فرزند شجاع ودلیر چون خودش تربیت نمود. یاحق

  • بدون نام
    شنبه 25 آذر 1391 - 23:28:50
    پاسخ
    14 89

    مطهری یا همیشه افراط میکنه یا تفریط.....اون چی میدونه اگه اینا محاکمه میشدن بعدش چه اتفاقاتی میافتاد...حالا که به خیر گذشت داره....

  • بدون نام
    شنبه 25 آذر 1391 - 23:31:42
    پاسخ
    17 722

    جناب مطهری اگر کسی ادعای تقلب بکند و نظام را متقلب معرفی کند و نتواند اثبات کند جرمش چیست رحمت و شفقت نظام را دلیل بی گناهی انهایی که قدرت را تا نابودی نظام هم می خواستند ندان جناب مطهری امثال شما با استدلاهای چیزکی و بی پایه کشور را دچار چنان بحرانی کردید که کمتر در تاریخ ایران ثبت شده بود هر نظام دیگری غیر نظام ایران اسلامی بود برخورد با معترضان و برهم زنندگان نظم کشور را به اشد مجازات می رساند تا کسی اجازه ایستادگی در مقابل احکام حکومتی را نداشته باشد فردای قیامت نشان دهنده ان خواهد بود که چه ضربه ای به اسلام و ایران زدید

    • بدون نام
      یکشنبه 26 آذر 1391 - 02:43:29
      32 3

      یادمه اولین کسی که به صدا وسیما اومد و اعلام کردکه در انتخابات تقلب نشده آقای مطهری بود.چطور می گید که ایشون کشور را دچار بحران کرده؟ضمنا کسانی که می خواهند با زور ومجازاتی که شما میگی کشور راحفظ کنند در پیشگاه عدالت الهی مجازات می شوند . فراموش نکنیم که اسلام دین آزادگی، برابری وعدالته.

  • بابک
    شنبه 25 آذر 1391 - 23:35:52
    پاسخ
    1248 12

    ایکاش همه مثل ایشان صاحب منطق بودند و نه اینکه بخواهند با تحکم و تعبد نظر خود را به دیگران تحمیل کنند.

  • فرزاد
    شنبه 25 آذر 1391 - 23:44:27
    پاسخ
    51 13

    حقت ریس جمهوریه ایرانه البته اگه افراطیها بزارن1

  • بدون نام
    شنبه 25 آذر 1391 - 23:45:10
    پاسخ
    835 14

    باریکلا علی آقا واقعا گل کاشتی

  • بدون نام
    شنبه 25 آذر 1391 - 23:46:00
    پاسخ
    644 13

    درود بر شرفت

  • حسین احمدی
    شنبه 25 آذر 1391 - 23:52:08
    پاسخ
    17 270

    آقای مطهری باید هم از سخنان آقای جنتی شاکی باشند زیرا خود ایشان هم همسو با فتنه گران عمل می نمایند در ضمن حضورشان در مجلس فعلی هم با لطف و دستور حکومتی مقام معظم رهبری به شورای نگهبان می باشد. ایشان دغدغه حضور هم حزبیانشان را در انتخابات آتی دارند. آقای مطهری لازم است که بدانید، شورای نگهبان فقط از مراجع قضائی استعلام نمی گیرد و از منابع گوناگون امنیتی و اطلاعاتی نیز صلاحیت هر فرد را بررسی می کند.

  • ali
    شنبه 25 آذر 1391 - 23:54:54
    پاسخ
    879 17

    خدا نگهدارت بزرگ مرد با حرف حسابت

  • میثم
    شنبه 25 آذر 1391 - 23:56:37
    پاسخ
    16 1654

    خدا پدر مطهری را به امرزد ولی خودش آدم ساده لوح است حرفهای سفسطه میزند اصلا مناظره چه ربطی به صحبتهای آقای جنتی دارد در مناطره کسی به کسی فحاشی نکرد فقط رییس جمهور با دلیل تعدادی از افرادرا نام برد که فساد اقتصادی داشتند در ضمن جرم فتنه گران ملت ایران روز9 دی ثابت کردند درضمن کامنت گذاری خبر آنلاین هم مغرضانه است وآنهای که منفی دادند افراد معلوم حال هستند

  • علی
    شنبه 25 آذر 1391 - 23:59:33
    پاسخ
    21 271

    با این حرفها می خواهد مقصر کل جریان فتنه را از سر امثال خودش رفع کنه و مثلاً کوتاهی شورای نگهبان را عامل فتنه جلوه دهد. واقعاً شما فکر کرده اید مردم اینقدر ساده هستند جریان فتنه از قبل انتخابات برنامه ریزی شده بود. جریان فتنه جریان براندازی بود....

  • بدون نام
    یکشنبه 26 آذر 1391 - 00:03:24
    پاسخ
    23 608

    آقای مطهری اگر کسی امد و به تو گفت خونه ات مال من است و باید از خونه بلند شی و یک سال تمام زندگیت را به جهنم تبدیل کر د و نتواست و یعنی زورش نرسید بعد دو سال اجازه می دهی باز هم اون ادعا را تکرار کند یا خسارت یک سالی که خونه ات ناامن برای زندگی کرده را ازش می گیری مگر حالا گیریم تو وی را ببخشی پس خسارتی را که به دین خدا زد را چه طور جبران می کنید این توجیح این همه خسارتی که به اسلام و مسلمانان وارد شده نیست فروختن دین خدا به دونانی که خرج زندگیشان را پادشاه جبار و دیکتاتور و ادم کش عربستان تامین می کند گناهی است که هیچ عقل بشری و عقل دینی انرا نمی پذیرد شماها که نوکری ال سعود افتخارتان است اگر ملت خدای ناخواسته گل حرفهای شیریتن شماها می خورد الان باید شاهد مرگ همه شیعیان جهان و نابودی مذهب ش

  • آراز
    یکشنبه 26 آذر 1391 - 00:07:29
    پاسخ
    35 377

    اللهم فکّ کل ّ اسیر

  • بدون نام
    یکشنبه 26 آذر 1391 - 00:08:54
    پاسخ
    249 22

    کل مجلس یک طرف علی مطهری یک طرف

    • بدون نام
      یکشنبه 26 آذر 1391 - 14:54:56
      3 3

      از چه جهت ؟

  • بدون نام
    یکشنبه 26 آذر 1391 - 00:31:16
    پاسخ
    21 555

    آخه اين ادم كه دم خروس فتنه از بغل خودش زده بيرون چي داره ميگه حداقل خوبه كه فتنه بودن فتنه رو قبول داره يه نفر مث خودش هم هي نظرات اينجوري تكراري با اسامي مختلف ميده

  • حسین
    یکشنبه 26 آذر 1391 - 00:35:44
    پاسخ
    22 431

    هنوز عده ای از جمله آقای مطهری در توهم به سر می برند و یا خود را به خواب زده اند و حق را از باطل نمی توانند تشخیص بدهند خدا به خواص کم بصیرت و یا بی بصیرت شفا دهد انشا الله

  • بدون نام
    یکشنبه 26 آذر 1391 - 00:39:45
    پاسخ
    22 516

    مطهری به نظرمن عامل انگلیسه

  • گمنام
    یکشنبه 26 آذر 1391 - 00:47:52
    پاسخ
    21 615

    آقای مطهری بس کن

  • رضافقیهیان
    یکشنبه 26 آذر 1391 - 00:53:07
    پاسخ
    16 1024

    باسلام اینکه آقای جنتی فرمودند:آیا اسلام اجازه می دهد که برخی در رقابت های انتخاباتی فحاشی کنند، تهمت بزنند، آبروی اشخاص را ببرند، افراد دیگر را تخریب کنند؟ این تنها شامل حال شخص خاصی ازدوطرف مناظره نمیشود واین حرفشان کلیت دارد بنده خودم آقای مطهری رابه عنوان یک نماینده قاطع ومحکم وسالم قبولشان دارم اما متاسفانه دربعضی مواضعشان دقت نظر نمیکنند شورای نگهبان بدون شک نتوانست قبل ازانتخابات موفق عمل کند ولی کارنامه شان دربعد ازانتخابات کاملا متین ومعقول است آیاجرم کسیکه مردم را به راهپیمایی به ظاهرمسالمت آمیزدعوت میکند ووقتی متوجه میشود که چه بخواهد ویانخواهد این راهپیمایی ها به اغتشاش ومجادله کشیده خواهدشد دوباره مردم راتشویق به تظاهرات میکندوحاصلش چندین کشته وزخمی میشود محرز نیست؟؟؟؟؟ ادامه..

  • علی رضا
    یکشنبه 26 آذر 1391 - 00:54:41
    پاسخ
    410 14

    ای کاش مسئولین ما وازجمله آقای جنتی قضاوت مردم درمورد سخنان ایشان وپاسخ آقای مطهری را بااین فاصله اختلاف درطرفداری ازحق می دیدند. مردم ایران اگرچه ممکن است حرفی نزنند اما بسیار زیرک ودرمرحله انتخاب بسیار هوشمند عمل می کنند.خدواند همه ماراهدایت وعاقبت بخیرنماید.

  • محمد
    یکشنبه 26 آذر 1391 - 00:56:38
    پاسخ
    18 311

    به نظرم بخش دوم کلام آقای مطهری درست نباشد زیرا اگرچه فردی مثل آقای موسوی دادگاهی نشده است ولی یکی از ملاکات اصلی شرکت در انتخابات که التزام عملی به قانون اساسی و ولایت فقیه است قطعا ندارند و این مسئله از عملکرد ایشان بعد از انتخابات قطعی است. اما در مورد آقای خاتمی نمی توان به این قطعیت حرف زد.

  • بدون نام
    یکشنبه 26 آذر 1391 - 01:06:49
    پاسخ
    18 284

    بدور از مواضع سیاسی حرف خوبی زده ولی ربطی به جنتی و صحبتهاش نداشت.دوستان عزیز یادمون باشه که همیشه افرادی هستند که دوست دارند با حرفهای قشنگ و شلوغ کاری خودشون را مطرح کنند.اقای مطهری میدونه که میتونه با این شلوغکاری ها از شرایط فعلی کسب شهرت کنه مثل موقعیت فعلیش که از نام پدرش کسب کرده.

  • علی
    یکشنبه 26 آذر 1391 - 01:11:49
    پاسخ
    28 875

    اين سخن مطهري نشان مي دهد وي تا چه حد نسبت به درك معادلات سياسي، ناتوان و داراي استضعاف فكري است زيرا شوراي نگهبان به عنوان يك نهاد قانوني و تصميم گير در امر تشخيص صلاحيت داوطلبان عمل مي كند و اين نهاد قانوني وظيفه اي مهمتر يعني سالم سازي فضاي انتخابات و ممانعت از حضور كساني كه قدرت تشخيص بزرگتر بودن 24 از عدد 13 را ندارند بر عهده دارد.

  • يار
    یکشنبه 26 آذر 1391 - 01:17:44
    پاسخ
    23 168

    خطاب به آقاي مطهري.اينكه فرموديد چرا آقاي جنتي درسال88ازطرف شوراي نگهبان چيزي راجع به فحاشي ها و... اظهار نظر نكرده اند،بايد گفت:شوراي نگهبان كه براي فحاشي و تهمت كسي به كس ديگر مسئوليت ندارد و ثانياً آن بي احترامي ها وفحاشي ها ونسبت دروغ ها بعد از تأييد صلاحيت افرادبود ثالثاً فكر مي كنيد در آن اوضاع كه با هر اظهارنظري شائبه حمايت از يك كانديدا به ذهن مي آمد،اصلاً اين كار صحيح بود كه انجام شود؟رابعاًخودتان فرموديد از طرف شوراي نگهبان موضعي نگرفتن،خب شما چرا به اظهارات شخصي ايشان در آن زمان رجوع نمي كنيد و با بي احترامي تمام به ايشان نسبت بي عملي مي دهيد؟اينكه فرموديداگر منظورتان افرادي است كه جرمشان به اثبات رسيده است سخنتان صحيح است و الا نه.عرض مي كنم:مگر ايشان منظور خودشان را نمي دانند كه

    • بدون نام
      یکشنبه 26 آذر 1391 - 12:37:49
      26 4

      شورای نگهبان می توانست از همان مناظره اول به همه هشدار بدهد در صورت تهمت و مواضع خلاف صلاحیتشان ممکن است رد شود.ما بارها شاهد رد صلاحیت افراد حتی یک روز قبل از انتخابات بوده ایم.پس دست شورا باز بود.شورای نگهبان آنچه را که در قانون آمده کف حقوقق خود در نظارت می داند و به همین دلیل بر اساس سخنرانی های افراد آنان را در دوره های مختلف رد صلاحیت کرده است.بنا بر این در این مورد هم دست شورا حداقل برای اعلام هشدار باز بود اما هیچ تحرکی نکرد.چرا؟

  • hossein
    یکشنبه 26 آذر 1391 - 10:52:15
    پاسخ
    36 3

    "حق، وسیعترین میدانها در مقام توصیف است و تنگ ترین میدانها در مقام عمل." ]چه حدیث قشنگی

  • علی
    یکشنبه 26 آذر 1391 - 11:39:09
    پاسخ
    9 73

    کروبی وموسوی مردگان سیاسی هستند فقط می توانید برای امرزش گناهانشان براشون حمد بفرستید

    • بدون نام
      یکشنبه 26 آذر 1391 - 12:13:37
      42 5

      نام نیکو داشتن حتی واسه مردگان سیاسی چیز با ارزشی ست، قبول نداری؟

  • بدون نام
    یکشنبه 26 آذر 1391 - 11:43:29
    پاسخ
    13 77

    خود آقای مطهری مصداق بارز فتنه هستش!!

  • بدون نام
    یکشنبه 26 آذر 1391 - 11:45:09
    پاسخ
    45 10

    اقای مطهری الحق که فرزند برومند شهید مطهری هستی که از حق سخن میگویی واز نابخردان و خودخواهان هراسی نداری دستت درد نکند یکنفر پیداشد حرف دل مارا بزند به قول معروف جانا سخن از زبان ما میگویی خدانگهدارت

  • بدون نام
    یکشنبه 26 آذر 1391 - 11:57:31
    پاسخ
    48 10

    نماینده مردم. علی مطهری

  • بدون نام
    یکشنبه 26 آذر 1391 - 13:25:28
    پاسخ
    9 40

    ين ادعا در حالي از سوي مطهري بيان مي شود كه به نظر مي رسد وي فضاي انتخاباتي سال 88 تا قبل از مناظره تاريخي را فراموش كرده است و تصور مي كند يك فضاي كاملا اخلاقي و سالم وجود داشته است و اين احمدي ن‍ژاد بوده كه به يكباره فضاي انتخابات را دچار دگرگوني كرده است! حجم بالاي انتشار دروغ ها، اهانت ها و تهمت هاي رسانه هاي داخلي و هر سه نامزد رقيب احمدي ن‍ژاد در انتخابات تا قبل از مناظره، موضوعي نيست كه به راحتي از افكار عمومي پاك شده باشد و مشخص نيست آيا آقاي مطهري كه امروز اين چنين با ‍ژست بي طرفي و عدالتخواهانه! به آيت الله جنتي خرده مي گيرد كه چرا بعد از مناظره، شوراي نگهبان اقدامي انجام نداد، در باره حجم اهانت هاي بكار رفته عليه رييس جمهور تا قبل از روز مناظره چه نظري دارد؟

  • حسن
    یکشنبه 26 آذر 1391 - 13:38:03
    پاسخ
    43 10

    حقیقت را باید گفت چون حق گرفتنی است نه دادنی . درود بر مطهری حقگو .

  • ایرانی
    یکشنبه 26 آذر 1391 - 14:06:21
    پاسخ
    44 11

    .خیلی جرات می خوادکسی بیاد در باره ی ....اظهار نظر کنه .واقعا شیر مردی آقای مطهری .

  • حافظ
    یکشنبه 26 آذر 1391 - 14:23:10
    پاسخ
    11 53

    اقای مطهری با این کاراش فقط میخواد خودش رو طرفدار حق و عدالت نشون بده ایشان حتما سخنان اقای جنتی رو اشتباهی فهمیده شما با این کارتان روحانیت رو که همیشه مدافع استقلال کشور و اسلام هستند خراب میکنی اقای مطهری

  • حسین
    یکشنبه 26 آذر 1391 - 15:58:32
    پاسخ
    38 7

    بخدا ملت ایران هم مسلمانند و هم انسان . شما را به حقانیت امام حسین (ع) هرکسی که چند صباحی مقامی را به امانت گرفت ; برای این مردم دانا و فهیم تصیم نگیرد . بگذارید خودشان انتخاب کنند . مطهری طاهر است و به دعای پدر پاک خواهد ماند.

  • LK
    یکشنبه 26 آذر 1391 - 16:02:49
    پاسخ
    47 10

    چی میتوان گفت جز احسنت؟ واقعا مثل مطهری در بین تمام دولتمردان و مسئولین رده بالای حکومت چند نفر می توان پیداکرد؟

  • کیومرث
    یکشنبه 26 آذر 1391 - 16:07:31
    پاسخ
    17 42

    آقای مطهری عزیز باز انتخابات نزدیک شد و شما به فکر حق و حقوق دیگران افتادید ؟ تا الان چیکار می کردین ؟ از شما خوشم می آید واقعا سیاست دار هستید .

  • فهيمه
    دوشنبه 27 آذر 1391 - 02:54:45
    پاسخ
    23 13

    چرا نظرات مخالف را انتشار نميديد

  • حسن
    جمعه 1 دی 1391 - 16:11:17
    پاسخ
    19 8

    اگه یه نماینده واقعی داخل مجلس باشه علی مطهریه...

  • عبدالله
    شنبه 2 دی 1391 - 12:38:53
    پاسخ
    4 12

    جناب مطهری، شما که تا بدین اندازه مقید به رعایت اخلاق اسلامی هستید و از شورای نگهبان انتظار دارید با هر تخلفی حتی پس از اتمام زمان اعلام صلاحیت، برخورد جدی و قاطع داشته باشد، چگونه این حکم را در مورد خود به اجرا در نمی آورید؟ چگونه است که حضرتعالی استعمال انواع و اقسام تهمت ها من جمله استفاده جبهه پایداری از پول خمس برای تبلیغات یا وابسته بودن دانشجویان معترض به طرح خصوصی سازی دانشگاه آزاد به جریان های سیاسی خاص و غیره به منظور زمین زدن رقیب و ارتقای جایگاه سیاسی! خودتان را جایز می دانید و تأیید صلاحیت را حق مسلم خود و همقطارانتان میدانید و انتظار هم دارید تا در صدر لیست جبهه متحد اصولگرایی قرار بگیرید، اما کمترین تخلف از غیر را شایسته مجازاتی عظیم می دانید؟ آیا ضرب المثل مشهور سوزن به خود و

  • علی
    یکشنبه 10 دی 1391 - 00:00:55
    پاسخ
    16 6

    درود خدا بر تو وبر پدر شهیدت وقتی حرف میزنی علی واری به راه علی (ع) هستی انشالله پیروزباشی مردم بصیرت یعنی این نه آن بصیرتی که بعد 50 سال گفتن مگر علی هم نماز میخواند.

  • عظیم
    دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 - 04:19:39
    پاسخ
    3 4

    موسوی و کروبی فقط به خاطر مصلحت نظام محاکمه نشدن و اگر محاکمه ای بود به خاطر این همه شرارت و به خاطر خونهای بی گناهی که در فتنه ریخته شد میبایست اعدام می شدند

  • هادی
    یکشنبه 5 خرداد 1392 - 00:27:04
    پاسخ
    1 5

    متاسفم برات آقای علی مطهری فرق تو با فرزند دکتر بهشتی این است که او شفاف در جریان فتنه حضور داشت اما شما با زرنگی ومنافقانه خودت را پشت سر دامادتان که جزساکتین فتنه بودند پنهان نمودی تو سواد نداری وکم میاری فقط نان نام شهید مطهری بزرگوار را یدک میکشی حیف است اسم شهید مطهری برو استغفار کن فتنه انگیزی نکن مردم فهیم در رای شان به تو تجدید نظر میکنند حالا که دیگه احمدی نژاد نیست که انتقادات منافقانه ات را پشت انتقاد از احمدی نژاد پنهان کنی ---- مرگ بر ضد ولایت فقیه موسوی وکروبی از نظرمردم عوامل اصلی فتنه بودند نظر تو هم برای خودت خوبه نظر را سانسور نکنید خبر آنلاین

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700