ایسنا نوشت:

مدیر روابط عمومی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از تلاش 20 ساعته امدادگران برای پیدا کردن چهار کوه نورد محبوس شده در بهمن «لاسه‌سر» خبر داد.
حسین درخشان  با بیان اینکه در ساعت 14:05 روز گذشته ریزش بهمن در کوه «لاسه سر» از توابع شهرستان ماسوله در استان گیلان به مرکز فوریت‌های 147 امدادی گزارش شد، گفت: با توجه به نوع گزارش دریافتی بلافاصله دو تیم عملیات امداد کوهستان شامل 15 امدادگر به محل حادثه اعزام شدند.
وی با بیان اینکه تحقیقات محلی نشان داد که چهار نفر در بهمن لاسه سر محبوس شده‌اند گفت: بلافاصله امدادگران درخواست حضور تیم آن‌ست (سگ‌های جستجو) را از مرکز پشتیبانی کردند.
مدیر روابط عمومی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه بلافاصله دو تیم آن‌ست به ارتفاعات لاسه‌سر اعزام شد، گفت: بر اساس اطلاعات محلی مشخص شد که یک تیم کوهنوردی 20 نفره به قصد صعود به ارتفاعات لاسه‌سر مراجعه کرده بودند اما دچار بهمن شدند که خوشبختانه پس از انجام عملیات جستجو سه نفر از محبوس شدگان بهمن نجات یافتند.
وی با بیان اینکه تحقیقات نشان داد که یک نفر در بهمن محبوس شده است،‌ گفت: تلاش امدادگران برای یافتن تنها فرد مفقود شده در بهمن لاسه‌سر ادامه دارد.
45282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 266902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پارسا IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
    2 0
    دست مریزاد . پاینده باشید و موفق .
  • فومنی GB ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
    6 0
    شهرستانی به نام ماسوله نداریم ، ماسوله یک شهرک هست از توابع بخش سردارجنگل شهرستان فومن . امیدوارم هر چه سریعتر خبر سلامتی اون عزیز رو بشنویم .
  • بدون نام IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
    4 0
    ایشالا که سالم پیداشون کنن. تو این فصل کوهنوردی اون هم توی کوههای برف گیری که احتمال سقوط بهمن درشون زیاده خیلی خطرناکه