سریال ۲۶ قسمتی «خاطرات مرد ناتمام» ساخته صادق کرمیار از ۳۰ دی روی آنتن شبکه یک می‌رود.

 به گزارش روابط عمومی شبکه یک سیما،«خاطرات مرد ناتمام» سریالی خانوادگی است که داستان آن مربوط به سال‌های 1327 تا 1332 و روایت تلاش همایون‌پور سینا است که قصد سفر به خارج از کشور را دارد و در این حین خاطرات پدر بزرگش را که بتازگی فوت کرده می‌خواند.

 

همایون (پدر بزرگ) که در فرانسه دارو سازی خوانده و به ایران بازگشته درصدد تاسیس لابراتو ر و تولید داروی کزار برای مردم کشورش است اما سفارت انگلیس و شهربانی حکومت شاه، همین مقدار خدمت را هم نمی‌توانند ببینند و در مسیر او سنگ اندازی می‌کنند.

امین زندگانی، سروش صحت، مهرداد ضیایی، مهوش صبرکن، سیامک صفری، داوود فتحعلی بیگی، مجید سعید، امیرحسین مدرس از جمله بازیگران این سریال هستند.

سایر عوامل این پروژه نیز عبارتند از: تهیه کننده: محسن علی اکبری، کارگردان: صادق کرمیار، مشاور پروژه: سید مهدی شجاعی، مجری طرح: مجید یاسر، مدیر تولید: مجید معدنی، نویسندگان: سید علی می‌رفتاح، ابوالفضل زرویی نصرآباد، مدیر تصویربرداری: علی محمدزاده، مشاور کارگردان: سید هاشم میر طالبی، طراح صحنه و لباس: حمید شهیری، صدابردار: فرخ فدایی، گریم: ایمان امیدوار، تدوین: حسین غضنفری، دستیار اول کارگردان: محمد کرمیار، مدیر برنامه ریزی: مهرداد یزدانی، جانشین تولید: داوود معدنی، جلوه‌های ویژه می‌دانی: رضا ترکمان، جلوه‌های ویژه رایانه‌ای: فرهاد غفوریان، منشی صحنه: جمشید خندان، عکاس: نادیا ختایی.

سریال «خاطرات مرد ناتمام» که در 26 قسمت 45 دقیقه‌ای توسط محسن علی اکبری در گروه فیلم و سریال شبکه یک ساخته شده و از 30 دی از این شبکه پخش می‌شود.

57247

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 271046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =