رییس جمهور در دفاع از وزیر کار و امور اجتماعی اقدام به پخش یک نوار صوتی در مجلس کرد و گفت فیلمش را هم داریم.

به گزارش خبرآنلاین، محمود احمدی‌نژاد رییس جمهور در ادامه دفاع خود از شیخ الاسلامی وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی با بیان اینکه نواری هست که به این مسئله مربوط گقت: در اینجا دوستانی آمدند و گفتند بگذاریم فضا آرام تر شود. من هم گفتم یک نسخه را تقدیم کنم به رییس مجلس و روسای کمیسیون ها می کنم.
لاریجانی رییس مجلس خطاب به رییس جمهور گفت: شما نوار را پخش کنید و که بعدا نگویید پخش نشده است.
احمدی‌نژاد در جواب با بیان اینکه نوار درباره جلسه ای است بین فردی به نام فاضل لاریجانی و سعید مرتضوی گفت:آقای رییس اگر که شما موافق باشید چون اینجا سیستم صوتی خوب پخش نمی کند نوار را تقدیم شما و روسای کمیسیون‌ها کنیم.
لاریجانی پاسخ داد: شما هر چه که دارید و می خواهید بیان یا پخش کنید.
در ادامه رییس جمهور نوار صوتی را پخش کرد که به علت کیفیت پایین آن نوار مفهوم نبود و محمود احمدی نژاد پس از پخش آن بخش‌هایی از متن نوار را خود قرائت کرد که مکالمه‌ای بین فردی به نام فاضل لاریجانی و سعید مرتضوی بود. رییس جمهور در سخنانش عنوان کرد که فاضل لاریجانی ( که عنوان داشت برادر رییس مجلس و رییس قوه قضاییه است) در حال چانه زنی برای ورود فردی به نام «ز» در کارهای اقتصادی شرکت‌های تحت مدیریت سازمان تامین اجتماعی است. رییس جمهور همچنین گفت که این فرد ادعا کرده است که در صورتی این اتفاق بیافتد بحث جنجال‌ها پیرامون سعید مرتضوی در مجلس و قوه قضاییه پایان می‌یابد.
رییس جمهور در ادامه گفت: من گفتم این ها را رسیدگی کنید. شما مجلس هستید و ما دولت هستیم. صوت و تصویر و نوار مشخص است. اگر رییس مجلس صلاح دیدند ما نوار را در اختیارتان می گذاریم. مسایل جاهای دیگر است. چرا بین من و شما دعوا باشد؟ چرا شیخ الاسلامی باید مواخذه بشود. مسایل جای دیگر است. هرچیزی که نمایندکان در نظر بگیرند ما هم احترام می گذاریم.
27219
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 274902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =