+ A - شنبه 21 بهمن 1391 - 02:59:00 چاپ
امتیاز به مطلب 63 نفر

تصاویر استقبال از احمدی​نژاد/ شعار «چپ، راست، کارگزار، علیه اسفندیار»

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - آنگونه که «شبکه ایران» -سایت روزنامه ایران- خبر داده بود عصر امروز مراسم استقبال از رئیس جمهور از سوی تعدادی از حامیان وی در فرودگاه مهر آباد برگزار شد.

جمعیتی که حدود 100 نفر بودند از محمود احمدی نژاد با شعارهایی در حمایت از وی و اسفندیار رحیم مشایی استقبال کردند. (عکس ها از مهر و ایرنا)

/2929

نظرات 21
  • بدون نام شنبه 21 بهمن 1391 - 03:35:03
    283 225 پاسخ به این نظر
    محبوب قلب ما محمود
  • بدون نام شنبه 21 بهمن 1391 - 03:36:24
    207 266 پاسخ به این نظر
    اینا یا خودشون حالشون خوب نیست یا فکر می کنن ما حالمون خوب نیست!!!
  • بدون نام شنبه 21 بهمن 1391 - 03:45:55
    122 14 پاسخ به این نظر
    چپ راست کارگزار علیه اسفندیار" این یکی همان شمشیری است که در مجلس بلند شد.,,
  • بدون نام شنبه 21 بهمن 1391 - 03:46:47
    222 47 پاسخ به این نظر
    کاملا خودجوش بوده ! یه وقت کسی شک نکنه !!!
  • محمد رضا شنبه 21 بهمن 1391 - 03:56:20
    55 205 پاسخ به این نظر
    درود بر احمدی نژاد و یار او مشایی
  • بدون نام شنبه 21 بهمن 1391 - 04:13:55
    163 23 پاسخ به این نظر
    استقبال مردمي؟!
    • بدون نام شنبه 21 بهمن 1391 - 11:24:26
      121 13
      واقعا مردمی و خودجوش!!!!!!!!!!!!!!!
  • بدون نام شنبه 21 بهمن 1391 - 04:17:12
    184 18 پاسخ به این نظر
    وای خدا خیلی خندیدم، تا حالا جک تصویری به این واضحی ندیده بودم..........
  • رضا شنبه 21 بهمن 1391 - 04:50:07
    190 17 پاسخ به این نظر
    اگه از اين شركتهاي"چند مي گيري گريه كني" كمك مي گرفتند بيشتر از اين ميومدن
  • بدون نام شنبه 21 بهمن 1391 - 04:59:49
    148 14 پاسخ به این نظر
    سفرهاي استاني هم براي همين لغو شد كه استقبالها به همين اندازه با شكوهه؟؟؟؟!!!
  • بدون نام شنبه 21 بهمن 1391 - 05:00:15
    141 15 پاسخ به این نظر
    با اون همه تبليغات فقط 100 نفر؟
  • ایران با عشق شنبه 21 بهمن 1391 - 05:06:16
    134 10 پاسخ به این نظر
    و کاملا خود جوش ... ما که میدونیم خود جوشه آقای مشایی رئیس جمهور 35 میلیونی ...
  • بدون نام شنبه 21 بهمن 1391 - 10:40:29
    18 104 پاسخ به این نظر
    فقط درود
  • مهستا شنبه 21 بهمن 1391 - 11:39:11
    33 141 پاسخ به این نظر
    سلام به همگی 1 - قبول کنیم که توی مملکت ما تمام حرکت های خودجوش همین طور است. 2 - ایشان در حال حاضر رییس این مملکت هستند و عده زیادی هم دوستش دارند. 3 - انصافا تا بحال هم بدکار نکرده و ایران در زمان حکومت ایشان در سطح جهان مقتدرانه تر عمل کرده است. 4 - مشایی بده من هم میگم (بد) اما وجدانا بین مشایی و محسن رضایی که آرزوی ریاست بدل داره و هر دوره هم کاندید میشود با عقبه روشن و ماسمالی های پسر گلش در آمریکا و دوبی توسط آقا محسن شما بگین کدوم بهترن. 5 - خدانگه دار همتون باشه.
    • بدون نام شنبه 21 بهمن 1391 - 13:35:06
      11 79
      دوست عزیز و گرامی به چه دلیل میگی مشایی بده !!! تا حالا چند تا مصاحبه و اظهار نظر از ایشان شنیده یا دیده ایی ؟!!! اگر انسان روشن و منصفی هستید لطفا تحت تاثیر تخریب رسانه ها قرار نگیرید دوست عزیز ....
  • بدون نام شنبه 21 بهمن 1391 - 12:12:51
    104 11 پاسخ به این نظر
    چه قدر استقبال با شکوه بود!! ازدحام مردم تا کیلومترها قابل مشاهده است.
  • بوشهر شنبه 21 بهمن 1391 - 12:26:19
    43 45 پاسخ به این نظر
    بین محسن رضایی و مشايی ، فاصله بی منتهاست سپهدار لشکر که بزدل بود زجنگ آورون جنگ مشکل بود می دانی محسن سپهدار لشکرهایی بود که شیر مردانش با خون وضو می گرفتند و آنگاه از مشايی هیچ خبری نبود انسانهای نامی مملکت را با ایده و برداشت شخصی خودتان خراب نکنید بحث ریاست نیست شیر در زنجیر شیر است و روبه آزاد هم روباه است فرد را در بحران می توان شناخت خودتان فکر کنید کی مرد بحران است
  • بدون نام شنبه 21 بهمن 1391 - 15:25:51
    42 10 پاسخ به این نظر
    احمدی نژاد داره مشایی را مطرح کنه که یا شورای نگهبان ردش کنه یا شخص رهبری، که با این حساب تلافی این چند سال که مقابل رهبری ایستاد و نتونست کاری بکنه را در بیاره. احمدی نژاد تا قبل از مطرح شدن معاونت اولی مشایی پیرو رهبری بود اما وقتی که با مخالفت ایشون در مورد مشایی روبرو شد مقابل ایشون ایستاد و با عث شد اختلاف افکنی ها شروع بشه.
  • بدون نام شنبه 21 بهمن 1391 - 19:51:47
    42 54 پاسخ به این نظر
    درود بر احمدي نژاد و رحيم مشايي
  • سمناني شنبه 21 بهمن 1391 - 23:44:29
    47 41 پاسخ به این نظر
    درود بر سيد محمد خاتمي..........كجاي خاتمي خسته شديم.
  • عادل شریفی یکشنبه 22 بهمن 1391 - 06:27:24
    4 10 پاسخ به این نظر
    احمدی نژاد رییس جمهور ایران است پس باید بعنوان رییس جمهور ایران ازوی استقبال کنیم و باید بعنوان یک شهروند ایرانی از وی مطالباتمان را بیان کنیم و ایشان هم باید در مسند رییس جمهور کشور به مشکلات اقتصادی و فرهنگی و اخلاقی جامعه پاسخگو باشند و ما نیز تلاش کنیم شنونده صادقی باشیم
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.