صمد مرفاوی و شاگردانش در قم با شکست برابر الشباب امارات از بازی های آسیایی حذف شدند.

به گزارش خبرآنلاین ؛ در پلی آف آسیایی منطقه غرب آسیا شاگردان تیم کم هزینه صبای قم که سال قبل با هدایت عبدالله ویسی سهمیه آسیایی را بدست آورده بودند ، خیلی زود از این بازی ها کنار رفتند. بازی صبا با حریف اماراتی اگرچه در 120 دقیقه به تساوی یک بر یک رسید اما شاگردان جوان مرفاوی نتوانستند در ضربات پنالتیموفق باشند و از گردونه بازی های آسیایی خیلی زود حذف شدند.

صبایی ها که با گل دقیقه 4 رزاقی راد بازی را خوب شروع کرده بودند و می خواستند آسیایی بمانند ، آنها در ادامه این نیمه موقعیت های دیگری را هم از دست دادند. نوری شوت سنگینش را به تیر دروازه الشباب کوبید و در برگشت هم این توپ به تیر خورد و آنها باز هم موقعیت هایی برای گلزنی داشتند اما مرفاوی و تیمش بدشانس بودند. صبا این قدر توپ خراب کرد تا اینکه در دقیقه 89 و روی یک ضد حمله دروازه اش باز شود. با این اتفاق بازی به وقت اضافه و بعد ضربات پنالتی کشید . جایی که صبایی ها بازی برده را باختند و رویای آسیایی شان که یکسال برایش زحمت کشیده بودند ، خیلی زود از بین رفت. صبا پنالتی را 5 بر 3 به حریفش واگذار کرد.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 276082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۱
    مرفاوی یادت باشه حمودی سرورته
  • عماد IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۱
    71 50
    عبدالصمد بسیار مربی بزرگ و با دانشی است (افعال معکوس)
  • مهدی IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
    20 5
    همون بهتر که الان حذف شد. وگرنه باید هزینه های زیادی میکردن وزنگ تفریح عربا میشد .خیلی هم ناراحتنباشن بقیه تیمها هم تا دو سه ماهی دیگه حذف میشن..
  • ali IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    2 2
    ماشالا به اقا صمد چقدر این مربی با دانش و با تجربه هست. به نظر من ایشان به جای فرگوسن مربی منچستر بشن