دبیرکل جبه پایداری می گوید: گروهی که «با آرم امام زمان(عج)» وارد انتخابات می شوند، بعید نیست جریان حاشیه‌ای دولت باشد.

به گزارش خبرآنلاین،حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی در حاشیه همایش جبهه پایداری در پاسخ به پرسش خبرآنلاین درباره اظهارات آیت الله علم الهدی درباره اینکه گروهی در انتخابات آینده با آرم امام زمان(عج) به صحنه می آیند، این گروه همان جریان حاشیه دولت است اظهارداشت: «از این نوع رفتاری که این گروه دارند، بعید نیست که از جریانات حاشیه‌ای دولت باشد.»
جریان حاشیه دولت را برخی چهره های سیاسی و رسانه ها درباره اسفندیار رحیم مشایی و نزدیکان وی به کار می بردند.
با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری رسانه ها و سیاسیون احتمال حمایت دولت از کاندیدایی خاص را محتمل می دانند. اظهارات رئیس جمهور در مراسم 22 بهمن امسال و تکرار عبارت «زنده باد بهار!» هم از سوی جریانات اصولگرا با تعابیر انتخاباتی تفسیر شد.

مرتضی آقاتهرانی در پاسخ به پرسش دیگر خبرآنلاین درباره اینکه آیا باقری لنکرانی گزینه این جبهه برای انتخابات ریاست جمهوری است گفت: ما به دنبال کاندیدای اصلح هستیم، تا به حال اسامی نوشته شده است و ما در حال بررسی در مورد انتخاب یک کاندیدا هستیم.
وی ادامه داد:برای اعلام کاندیداتوری هنوز به توافق نرسیده‌ایم و اینکه عده‌ای اعلام کرده‌اند که جبهه پایداری سه کاندیدا برای انتخابات ریاست جمهوری مطرح کرده است را تکذیب می‌کنم.
وی در مورد اتفاقات اخیر مجلس گفت: یکشنبه بدی بود و چند عامل وجود داشت. اول خود استیضاح بود که باید در آن دقت بیشتر می شد. هیات رئیسه باید با دقت بیشتری جریان استیضاح را کنترل می کرد همچنین نمایندگان در صحبت هایشان رعایت لازم را می کردند.
آقاتهرانی گفت: احمدی نژاد باید صحبت هایش را تعدیل می کرد و قسمت آخر سخنرانی لاریجانی نیز باید اصلاح می شد. یکشنبه هفته گذشته روز بدی بود به این دلیل که از مسئولین بداخلاقی را شاهد بودیم، وزیر کار تا قبل از ظهر قطعا رای می‌آورد ولی بعدازظهر و بعد از صحبت‌های رییس جمهور همه چیز عوض شد.
وی در پایان در مورد ائتلاف با 1 + 2 گفت: ما با 1 + 2 رابطه خوبی داریم ولی در مورد ائتلاف با این‌ها باید با سخنگوی جبهه صحبت داشته باشیم.

/27212 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 277117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام EU ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۷
    35 5
    عذر می خوام معلم اخلاق این دولت کی بوده ؟ و سر کلاس چی یاد داده اونوقت؟
    • بدون نام IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۸
      4 0
      یکی لطفا بگه این جبهه پایداری از کجا امده و برای مردم تا حالا چیکار کرده ...؟ و چرا این براداران پایداری از کارههای اشتباه دولت که باعث رکود تولید و ورشکستگی صنایع و بیکاری و تورم شدید شده و برای نظام جمهوری اسلامی که هزاران جوان براش خون دادن ...مشکلات بزرگی ایجاد کرده و کشور در حال توسعه را به 30سال قبل برده...اینهمه با تعصب دفاع میکنه ؟ جبهه پایداری چرا اینهمه تصمیمات غلط اقتصادی را نمی بینه مردم دارن زجر میکشن تازه این پایان ماجرا نیست تا چقدر دولت میخواد تورم و گرانی راه بیندازه ..چرا حمایت میکنید
  • محسن IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۷
    17 0
    جناب آقا تهرانی اینها شاگردان و تربیت یافته دست شما هستند . در واقع بعضی گول شما را خوردند و اینها را در حد امام زاده تقدیس کردید و کردند . حالا کی بود کی بود من نبودم . ؟ به این میگن اخلاق اسلامی ؟؟؟؟؟؟؟/
  • بدون نام IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۷
    15 7
    آقای آقاتهرانی عزیز! این جریان انحرافی حاشیه ای نیست.در متن دولته. همه مردم فهمیدن به جز برخی مسئولینی که ادعای بصیرت هم دارند. خفته را می شود بیدار کرد ولی کسی که خودش را به خواب زده هرگز!!