نخستین دادگاه اسکار پیستوریوس در حالی به پایان رسید که دادستانان پرونده بر این باورند که قهرمان دو سرعت قتل عمد انجام داده است، اتهامی که می تواند او را برای همیشه پشت میله های زندان بیاندازد.

سارا علم بیگی / خبرآنلاین: قاضی پرونده دزموند نیر امروز(جمعه) پیستوریوس را به طور رسمی متهم به قتل نامزدش ریوا استینکمپ کرد. حکمی که پیستوریوس را به گریه انداخت.
قاضی همچنین اعلام کرد که بنا به درخواست دادستانان، دادرسی کفالت (آزادی به قید کفالت) پیستوریوس به روز سه شنبه موکول شد تا زمان بیشتری برای بررسی پرونده وجود داشته باشد. تا جلسه بعدی دادگاه، پیستوریوس در بازداشتگاه اداره پلیس در شهر بروکلین در پرتوریا خواهد بود.
روز پنجشنبه پلیس جسد استینکمپ را در حالی در خانه شان در حوالی پروتوریای آفریقای جنوبی پیدا کرد که گلوله هایی به سر و قسمت فوقانی بدن او شلیک شده بود. پلیس یک سلاح کمری را در محل واقعه یافته است.
برخی خبرگزاری ها در گزارش های خود این احتمال را مطرح کرده بودند که پیستوریوس ممکن است مقتول را با یک دزد اشتباه گرفته باشد و به همین خاطر به طرف او شلیک کرده باشد، اما همسایگان این زوج به پلیس گفتند که پیش از شلیک گلوله، صدای جیغ و فریاد از خانه آنها شنیده اند.
اسکار پیستوریوس که با دو پای مصنوعی توانست در رقابتهای المپیک لندن تاریخ ساز شود و با ورزشکاران غیر معلول به رقابت بپردازد از قهرمان‌های ملی آفریقای جنوبی به شمار می رود.
 
43 43

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسعود FR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۷
    60 13
    نمک خوردی نمکدون را چرا شکستی؟
  • بدون نام FR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۷
    41 4
    غیر قابل باوره... پیستوریوس در نوع خودش یک اسطوره بود
  • بدون نام US ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۷
    20 3
    چقدر حیف شد!!!