ایسنا نوشت:

معاون امور خانواده مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری گفت: لازم است که آموزشهای حین ازدواج به چهار ساعت افزایش یابد و به تعامل زوجین بپردازد نه پیشگیری از باروری.

زهرا سجادی افزود: در حال حاضر حین ازدواج طی دو ساعت شیوه‌های پیشگیری از باروری به دختر و پسر آموزش داده می‌شود، اما این آموزش‌ها نمی‌تواند برای زندگی آنان موثر باشند چون در آن‌ها به شیوه صحیح تعامل زوجین پرداخته نمی‌شود.

وی در ادامه گفت: پیشگیری از باروری در حال حاضر سیاست دولت نیست. علیرغم اینکه اکنون افزایش باروری سیاست دولت است؛ اما به دختر و پسر پیشگیری از باروری آموزش داده می‌شود.

معاون امور خانواده مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری با اشاره به آموزش های پس از ازدواج اظهار کرد:طرح مطلع مهر(ویژه آموزش زوجین شاغل که 5 سال اول زندگی مشترک را پشت سر می‌گذارند) به دستگاه‌های اجرایی سراسر کشور ابلاغ شده است. زوجین در قالب این طرح در سه زمینه پزشکی، روانشناسی و احکام آموزش می‌بینند.

سجادی در پایان تاکید کرد: با اجرای سراسری طرح «مطلع مهر»، آمار طلاق در 5 سال اول زندگی مشترک کاهش چشمگیری می‌یابد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 277302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • وحید IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۸
    35 6
    معاون امور خانواده مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری، سرکار خانم زهرا سجادی. لطفا به فکر وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم باشید و هزینه های ازدواج و مخارج بچه دار شدن (هزینه بیمارستان ، شیر خشک ، پوشاک ، تحصیل و ...) را پایین بیاورید. این راهکارها می تواند باعث افزایش جمعیت شود
  • بدون نام IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۸
    16 3
    معاون مرکز امور زنان نهاد ریاست جمهوری خسته نباشید لطفا در مورد بازنشستگی برای بانوان شاغل به ازای هر فرزند یک سال ارفاقی به کجارسیده است بنظر میرسد بهترین گزینه برای بانوان شاغل و تحیکم و تکریم بنیان خانواده بازنشستگی بانوان شاغل دارای فرزند با 10 سال ارفاقی یعنی 15 سال خدمت با 25 روز حقوق به به ترتیب تا 20 سال 30 سال حقوق ومزایا البته در صورت تمایل لطفا نتایج را منعکس فرمایند متشکریم
  • بدون نام A1 ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۹
    19 1
    واقعا متاسفم برای این خانم. سیاست دولت و حاکمیت اگر افزایش جمعیت است، باید بچه دار شدن را تشویق کنند و نه تعداد بچه های ناخواسته را.