روز نخست مسابقات جام جهانی با حاشیه های زیادی همراه بود.

 به گزارش خبرآنلاین؛ مسابقات کشتی فرنگی جام جهانی 2013 تهران با تاخیر آغازشد . به رغم اینکه در برنامه رقابتها ساعت شروع مسابقات 10 صبح اعلام شده بود ، اما بعد از مراسم وزن کشی ستاد برگزاری جام جهانی ساعت شروع را 30 : 9 اعلام کرد که صبح امروز ، رقابتها ساعت 20 : 10 دقیقه شروع شد تا این ناهماهنگی کمی توی ذوق علاقمندان بزند !

اعتراض عکاسان به محل نامناسب
عکاسان رسانه های گروهی نسبت به محل نامناسب خود اعتراض کردند . رقابتهای جام جهانی در حالی شروع شد که عکاسان حاضر در سالن نسبت به محلی که برای پوشش تصویری آنها منظور شده بود اعتراض کردند . در حالی که در دو قسمت شرق و غرب سالن برگزاری دو مانیتور بزرگ جهت پخش مسابقات دو تشک B A و قرار دارد ، نور این مانیتورها مشکل بزرگی برای عکاسان ایجاد کرده است . عکاسان به این موضوع اعتراض داشتند که عارف ربطی رئیس ستاد برگزاری وعده داد کهبرای دیدارهای بعدازظهر این مشکل را برطرف نماید .
ناهماهنگی ، حرف اول صبح روز اول !
ناهماهنگی حرف اول و کاملا مشهود صبح روز اول مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی بود ! به رغم تمام زحماتی که دست اندرکاران این رقابتها کشیده اند ، متاسفانه برخی ناهماهنگی های ناخواسته و کاملا مشهود تمام زحمات نیروهای پرتلاش را تحت الشعاع خود قرار داد ! در حالی که تیمهای ایران و ترکیه بر روی تشک B کشتی می گرفتند و روسیه با بلغارستان بر روی تشک A اما هنگام مسابقه وزن 96 کیلوی ایران و ترکیه ، تابلوی هر دو تشک مسابقه پرچم ایران و ترکیه را نشان می داد ! کشتی گیران روسیه و بلغارستان نیز متعجب از این موضوع منتظر ماندند تا بعد از برطرف شدن این اشتباه ، مسابقه خود را شروع کنند . هیچ یک از عکاسان حاضر در سالن کاور نداشتند و همین موضوع نیز یکی دیگر از ناهماهنگی های مشهود بود ! همچنین در سالن تمرین کشتی گیران هیچ تلویزیون و مانیتوری جهت پوشش مسابقات وجود نداشت تا کشتی گیران هنگام استراحت و گرم کردن از مسابقات و نتایج یاران و حریفان خود مطلع شوند ! در حالیکه کشورمان تا به حال چندین بار مسابقات قهرمانی جهان و جام جهانی را برعهده داشته ولی متاسفانه برخی اشکالات و ضعفها که بروز آنها اصلا انتظار نمی رفت ، تمام زحمات را تحت الشعاع قرار داد !
اعتراض جزینی به هه گه دوش
رسول جزینی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان اعتراض خود نسبت به تصمیم داوری را با هه گه دوش نماینده و ناظر مجارستانی فیلا اعلام کرد . در خلال دیدار طالب نعمت پور با حریف ترکیه ای که جزینی معتقد به اشتباه داوران در واگذاری امتیاز به حریف بود ، وقتی اعتراضش رد شد به نماینده فیلا مراجعه کرد که او هم جزینی را به پذیرش تصمیم داوران مجاب کرد !


کایالپ متعجب از تصمیم مربیان و باباجانزاده !

رضاکایالپ قهرمان سنگین وزن جهان از تصمیم مربیان تیم ایران و بشیر باباجانزاده متعجب شد ! در حالیکه تیم ایران با نتیجه 4 – 2 مقابل تیم ترکیه برنده بود و شکست باباجانزاده مقابل کایالپ نیز هیچ تاثیری در نتیجه تیمی ما نداشت ، اما مربیان ایران با بیان اینکه بشیر مصدوم است ، از کشتی گرفتن او جلوگیری کردند ! این اتفاق به قدری تصنعی و غیر واقعی بود که هیچ کس نمی توانست این موضوع را باور کند و در نهایت نیز اسفندیاری فر یکی از مربیان تیم ملی اعلام کرد که این تصمیم ما یک تدبیر فنی بود و خودمان نمی خواستیم او مقابل کایالپ کشتی بگیرد ! گویا سه شکست قبلی بشیر مقابل قهرمان جهان باعث اتخاذ این تصمیم شده بود !

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 277985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ali IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۱
    7 2
    برد خفیفی بود
  • رضا US ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۱
    21 0
    چه قد تابلو.....زدیم رو دست عربا !!!