معلمی از جمله مشاغل سخت والبته شیرین است وبسیاری از افراد تا سالهای سال معلمان خود را در مقاطع مختلف به یاد دارند وخیلی خوب است که بتوانیم از آن ها تجلیل به عمل آوریم

اما گاهی به هزار دلیل این اتفاق نمی افتد وآن ها را از یاد می بریم برای مثال اکبر محبی برای خبر آنلاین در این باره نوشته:

سلام تا جایی که به خاطر دارم هر سال بعد از بازنشستگی در آموزش وپرورش ادارات مربوطه در استان از بازنشستگان تجلیل می کردند وهدیه ناقابل مثل نیم سکه یا ربع سکه یا پول نقد هدیه می دادند لطفا ازمسئولین آموزش وپروزش این موضوع را پیگیری کنیدتااعتباری هم برای بازنشستگان در نطر بگیرندو پاداش انها را پرداخت کنند.

واما علی فرهادی رئیس روابط عمومی آموزش وپرورش در پاسخ به سوال مطرح شده گفت:در همه مناطق از کشور این اتفاق می افتد وما طی مراسمی از همکاران خود تجلیل به عمل می آوریم بنابر این این همکار عزیز نباید نگران این موضوع باشند چراکه به زودی حتما مراسمی در این خصوص بر گزار خواهد شد بهرحال ممکن است به دلیل شلوغی آخر سال بعضی از این مراسم با تعویق صورت پذیرد.
45236

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 280711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 19
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۸
    19 2
    از این آقای رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش لطفا سئوال کنید از معوقات 9 ماهه بیمه طلایی فرهنگیان کشور که چند ماه قبل قول پرداختش را داده بودند چه خبر ؟!!! نکنه این موضوع هم به خاطر شلوغی پایان سال فراموش شده ؟!
    • بدون نام IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
      2 0
      واقعا شغل معلمی شغل انبیاست با همان مظلومیت آنان
  • بدون نام IR ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
    20 1
    توی این مملکت برای همه چیز پول هست الا اموزش وپرورش شان و مفام یک معلم در این نیست که برگزاری این مراسم را درخواست کند فهم وادراک ان جناب مسئول باید برسد که در قبال این فرهنگی چه وظیفه ای دارد.
  • امیدوار IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
    11 1
    به مرگ گرفتن که به تب راضی بشیم .امروز نوزدهم اسفنده عیدی مون رو بدن بقیه پیشکش شون.
  • حميد IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
    11 1
    از معلمين فعلي تجليل كنيد وبه وضع معيشتي وحقوق آنها برسيد تا.... .هيچ فكري درآموزش وپرورش به معلمان ابتدايي نشده است اين درحالي است كه بيشترين فشار كاري سيستم آموزشي بر دوش اين عزيزان است .قابل توجه مسولان ونمايندگان مجلس حقوق يك معلم با مدرك هم تراز با يك هيت علمي رامقايسه كنيد .اميد به روزي كه جهت كار در مقطع ابتدايي بين عزيزان معلم رقابت باشد نه براي خروج از اين مقطع رقابت باشد.
  • رضا IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
    15 1
    در ایران مخصوصا در آ.پ وقتی کسی بازنشسته می شود اورا مرده فرض می کنند به معلمین باز نشسته انقدر حقوق می دهند که بتوانند به زور نفس بکشند بسیاری از این معلمین عزیزبرای کمی در امد بیشتر مجبورند کارهایی انجالم بدهند که در حد شان انها نیست وهمیشه از اوان خدمت تاپایان عمر شرمنده خانواده هستندخوب است تحقیق در باره حقوق بازنشسته های سازمان های مختلف صورت بگیرد ونتیجه را به اطلاع مسئولین برساند وقتی کسی بازنشسته می شود همه زندگی او فرسوده شده وتوان بازسازی نداردوکسی هم به فریادش نمی رسدبااین تورم بازنشسته ها چه باید بکنند تا بتوانند ازعهده مخارج زندگی برایند
  • بدون نام A1 ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
    12 0
    من سه سال قبل بازنشست شدم باحقوق ان سال من 4سکه میتوانستم بخرم اما حالا فقط نیم سکه میدهند این تجلیل شما برای ما کافی نیست؟
  • از میانه IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
    5 1
    همکار عزیز بنده که بازنشسته سال 86 میباشم از تقدیر و سکه و پول نقد خبری نیست به ما فقط یک نهار دادند و بس اگر به شماها هم یک نهار یا شامی بدند خوب است!!!!
  • علی IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
    17 1
    پاداش پایان خدمت ما بازنشستگان مهر 91 را بدهید ، هدیه پیشکش !!!
  • فرهنگی بازنشسته منطقه 5 IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
    7 0
    پس از سالها تدریس و بدون داشتن هیچ پست دیگری در آموزش و پرورش من و بسیاری از همکارانم که بازنشسته زود هنگام شدیم و تنها خود را مقید به تدریس و آموزش کرده بودیم در قیاس با سایر همکاران اداری خود و نیز در مقایسه با سایر نهادها و وزارتخانه ها نه تنها تجلیل نشدیم که حتی بدون داشتن مراسم تودیع به گونه ای تحقیر هم شدیم . ما که پاداشمان را از خدا گرفته ایم اما امیدوارم همکاران ما که در شرف بازنشستگی هستند از بودن و ماندن در آموزش و پرورش پشیمان نشده باشند !
  • بدون نام IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
    3 0
    باسلام. تجلیل به کنار؛لازم وضروری اما: ما نوزده نفر فرزند شهید بازنشسته ی آموزش و پرورش استان کردستان به دلیل بدهی اداره کل آموزش وپرورش این استان به سازمان بازنشستگی ،از دریافت حقوق ماهانه ی بازنشستگی هم محروم هستیم .در این آخر سال فکری به حال دریافت حقوق ما بکنید.
  • بدون نام IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    7 0
    اقاي حاجي بابايي تابه معيشت فرهنگيان نرسد قله مورد نظرش برفي است وكسي نمي تواند به بالاي ان برود من معلم خجالت زن وبچه هايم دارم او دم از قله مي زند اگر دلسوز بود چرا به اموزش عالي رفت مي ماند ودرد معلمان را مي فهميد
  • دبیر IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    3 1
    احکام بازنشستگی ماکه درمهر 91 بازنشسته شدیم ورتبه عالی داشتیم باید اصلاح شود که تاکنون انجام نشده و پاداش هم براساس آن باید داده شود که خبری نیست . انتظار سخته.
  • بدون نام IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    2 0
    بیمه طلایی که حق این عزیزان بود را گرفتند((من نگران اینم نه اونی که شما نگرانش هستید))
  • اسماعیل IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۴
    1 0
    تقدیر نمیخواهیم مبالغی که بابت صندوق ذخیره ی فرهنگیان وبازنشستگی کم میشه کجا سرمایه گذاری میشه سودش کجامیره یه فکر اساسی برای آموزش پرورش بکنید...
  • بدون نام IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۵
    5 0
    به چه علتی حقوق بازنشستگان فرهنگی را خیلی دیرتر از شاغلین می دهند؟ آیا این کار به خاطر تجلیل از زحمات سی ساله آنان است.یا اینکه گمان می کنند دیگر دستشان به جایی نمیرسد؟ پاداش پایان خدمت ما بازنشستگان مهر 91 را بدهید تا بیشتر از این شرمنده اهل و عیال و....نشویم.
  • علی محمد نامی IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    2 0
    عرض سلام وخسته نباشید خدمت شما عزیزان؛ ضمن تشکر از پرداخت هفتاد درصدی پاداش اگر ممکنه این سی درصد باقیمانده را هم سریعتر پرداخت شود باتشکر
  • معلم بازنشسته IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    3 0
    چرا هیچ امکانات تفریحی رفاهی ازجمله استحرو... برای این قشرکه ازجان خود مایه گذاشتند درنظر نمیگیرید این کارتهای منزلت و...چه دردی را دوا میکند
  • معلمی از جمله مشاغل سخت والبته شیرین US ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
    2 0
    تجلیل شد با یک عدد کارت هدیه 20 هزار تومانی بعداز 30سال خدمت صادقانه نمیدونم واقعا خودشون خجالت نکشیدن با این کارشون بعدم میگن ازبازنشستگان تجلیل به عمل آمد.