علی اکبر ولایتی گفت: فردی که پایبند به نظام جمهوری اسلامی هم در قول و هم در فعل باشد می‌تواند به ائتلاف سه گانه اصولگرایان بپیوندد.

به گزارش خبرآنلاین، علی اکبر ولایتی در بدو ورود به فرودگاه شهيد هاشمي‌نژاد مشهد در جمع خبرنگاران با اشاره به هدف از سفر خود به مشهد مقدس اظهار کرد: هدف از سفر شرکت در شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) بوده که به مدت دو روز در مشهد مقدس برگزار می‌شود.
وی افزود: مجمع جهانی اهل بیت شورایی بین المللی است و نمایندگان مختلف از کشورهای اسلامی عضو در این جلسه حضور یافته و پیرامون موضوعات مربوط به جهان تشیع و پیروان اهل بیت(ع) به تبادل نظر می‌پردازند و تمام این موارد وسیله‌ای برای تشرف به آستان مقدس علی ابن موسی الرضا(ع) است.
ولایتی با بیان اینکه در این سفر دیدارهای انتخاباتی در استان‌های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی دارد ، خاطرنشان کرد: احتمال پیوستن گزینه چهارم به ائتلاف 1+2 وجود دارد؛ تاکنون به ائتلاف 1+2 گزینه ای اضافه نشده اما هنوز احتمال پیوستن نفر چهارم منتفی نیست و کسی که شرایط ورود به این ائتلاف را داشته باشد می‌تواند به ما بپیوندد.
وی ادامه داد: نپیوستن فردی به ائتلاف سه گانه اصولگرایان به این معنا نیست که ما احتمال انتخاب فردی خارج از جمع سه نفری را به کلی منتفی می‌کنیم.
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل تاکید کرد: افراد زیادی تمایل خود را برای پیوستن به ائتلاف سه گانه اصولگرایان مطرح کرده‌اند.
وی با اشاره به شرایط ورود به ائتلاف 1+2 تصریح کرد: اصولگرایی و اعتقاد به مبانی جمهوری اسلامی هم در قول و هم در فعل در راس شرایط پیوستن به ائتلاف 1+2 است؛ همچنین ائتلاف سه گانه اصولگرایان تاکید ویژه ای بر حضور افرادی با کارنامه درخشان همراه با رضایت آحاد ملت در طول خدمت خود به نظام جمهوری اسلامی دارد و بنابراين حضور افراد ذی‌صلاح در ائتلاف 1+2 منتفی نیست.
ولایتی یادآور شد: حضور در انتخابات چه به لحاظ رای دهنده و چه کاندیدا برای آحاد ملت ایران مجاز بوده و انگیزه شخصی بنده این است که هیچ افتخاری ارزنده‌تر از خدمت در محضر مقام معظم رهبری به عنوان مشاور ایشان در امور بین المللی نیست.
عضو ائتلاف سه گانه اصولگرایان اذعان کرد: وظیفه هر کسی است که در این حماسه سیاسی شرکت کند چرا که یکی از مهم‌ترین قله‌های مربوط به حماسه سیاسی انتخابات بوده و آحاد ملت باید با همه ظرفیت پای کار بیایند تا در آینده بتوانیم دولت قوی در خط انقلاب و پایبند به مبانی جمهوری اسلامی داشته باشیم.
دکترعلی اکبر ولایتی عضو ائتلاف سه گانه اصولگرایان و مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل، در نخستین سفر رسمی خود در چهارشنبه چهاردهم فروردین ماه سال جاری با نخبگان و علما این شهر دیدار می کند.
علی اکبر ولایتی در سفر خود به مشهد، با تشکل های سیاسی، خبرنگاران رسانه‌های جمعی کشوری و استانی، دانشجویان و طلاب خراسان رضوی دیدار می کند.
به گفته این کمیته، زیارت مرقد مطهر امام رضا(ع) و در کنار آن دیدار با علما برجسته خراسان رضوی در راس برنامه های این عضو ائتلاف سه گانه اصولگرایان قرار گرفته است.
ولايتي در 14 فروردين ماه در ساعت 8 ديدار با آيت‌الله اشرفي شاهرودي، در ساعت 9:30 جلسه‌اي با دانشجويان و طلاب دانشگاه علوم اسلامي رضوي در اين دانشگاه، در ساعت 16 نشست خبري در هتل پرديسان مشهد و در ساعت 19:30 سخنراني با نخبگان در مسجد علي دارد.
کمیته ارتباطات جبهه حامیان ولایت ضمن اعلام این خبر با اشاره به اهداف عملکردی حامیان ولایت گفت: تلاش در جهت گسترش دین اسلام و تعالیم قرآنی و آموزه های ائمه اطهار(ع)، تلاش برای ایجاد انسجام و وحدت امت اسلامی در راستای مهیا کردن زمینه دولت حضرت قائم(عج) و تلاش در مسیر پاسداری از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و خون شهدا براساس پیروی از اندیشه های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(دامه ظله العالی) در راس اهداف است.
همچنین حفظ و حرمت به حقوق قانونی شهروندان برای تحقق عدالت اجتماعی، هوشیاری کامل و جلوگیری از بروز هرگونه انحراف و انحطاط در اصول و ارزش های انقلاب اسلامی اعم از سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، تدوین راهکارهای موثر و کاربردی در مسیر بهبود وضعیت رفاه و معیشت آحاد جامعه در زمره دیگر اهداف عملکردی جبهه حامیان ولایت است.
کمیته ارتباطات جبهه حامیان ولایت تربیت نیروهای جوان متعهد و تخصص را گامی موثر برای بهبود و استحکام نظام اسلامی توصیف کرده و اذعان داشت: در حوزه تربیت جوانان متعهد و متخصص این مرز و بوم با ارائه برنامه جامع و راهبردی در مسیر استحکام نظام اسلامی گام برمی داریم.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 284749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
    5 7
    محسن رضایی و قالیباف بقیه اگر دلسوزند بروند فکر مردم و آینده شون رو بکنند
  • بدون نام IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
    6 2
    ما در شرایطی هستیم که برای حل مشکلات کشور افراد مقبولتر میبایست وارد عرصه شوند وگرنه با مشکل مواجه میشویم