۰ نفر
۱۴ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۵

فارس نوشت:

رئیس مرکز کنترل و فرماندهی راهور ناجا از کشته شدن 9 و مصدومیت 17 نفر طی 4 حادثه رانندگی در روز گذشته در جاده‌های کشور خبر داد.
سرهنگ رضا سلبی، اعلام کرد: در روز گذشته شاهد چندین حادثه مرگبار در جاده‌های مختلف کشور بودیم که در مهمترین این حوادث به شرح زیر است:

برابر اعلام پلیس راه استان سیستان و بلوچستان در ساعت 18:00 روز گذشته بر اثر واژگونی یک‌دستگاه پراید در کیلومتر 180 جاده روستای پشت قلعه 3 نفر کشته و 2 نفر مجروح شدند که کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده خودوری پراید اعلام کردند.

بر اساس اعلام پلیس راه استان کردستان در ساعت 09:45 روز گذشته بر اثر برخورد یکدستگاه سواری پژو 405 و یک دستگاه سواری پراید در کیلومتر 35 محور سنندج - سقز، 2 نفر کشته و 9 نفر مجروح شدند که کارشناسان پلیس راه علت این تصادف را انحراف به چپ از سوی راننده خودروی پراید اعلام کردند.

برابر اعلام پلیس راه استان ایلام در ساعت 14:00 روز گذشته بر اثر واژگونی یکدستگاه وانت نیسان در کیلومتر 15 جاده فرعی شاه احمد 2 نفر کشته و 4 نفر مجروح شدند که کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده وانت نیسان اعلام کردند.

بر اساس اعلام پلیس راه استان اصفهان در ساعت 12:00 روز گذشته بر اثر تصادف بین دو دستگاه وانت مزدا در کیلومتر 10 جاده کوهپایه 2 نفر کشته و 2 نفر مجروح شدند که کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را عدم توجه به جلو از جانب راننده یکی از خودروهای وانت مزدا اعلام کردند.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 284827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دروغ IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
    6 0
    این آمار دروغه چون دقیقا من خودم در فرگ از توابع داراب سر صحنه ای رسیدم که سه نفر در تصادف سمند و موتور سیکلت کشته شدند سمند هم در آتش سوخت
  • دانشور IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
    5 0
    سلام انشاء الله که سیزده بدر سال بعد جای این دو عدد صفر باشه