امتیاز 127 نفر
یکشنبه 18 فروردین 1392 - 01:12:00 چاپ

پوستر و آنونس فیلم جدید اصغر فرهادی

فرهنگ > سینما - پوستر فرانسوی و اولین آنونس فیلم سینمایی «گذشته» ساخته جدید اصغر فرهادی منتشر شد.

به گزارش خبرآنلاین، تنها شش هفته به آغاز جشنواره فیلم کن باقیمانده و منتشر شدن پوستر و آنونس فیلم «گذشته» احتمال حضور این فیلم در این جشنواره را بیشتر می‌کند.
 
فیلم جدید فرهادی یک ملودرام مدرن شهری در حال و هوای «جدایی نادر از سیمین» است.
  
فیلم داستان زوجی است که بعد از سال‌ها زندگی که حاصلش دو فرزند است زندگی آرامی ندارند. مرد (علی مصفا) بعد از سال‌ها اختلاف همسرش (بره‌نیس بژو) را رها کرده و به ایران برمی‌گردد. همسر او با مردی فرانسوی (طاهر رحیم) آشنا شده و آن مرد وارد زندگی‌اش می‌شود. در همین حال است که او به شوهرش در ایران نامه می‌نویسد و از او تقاضای طلاق می‌کند. مرد به فرانسه برمی‌گردد و یک تازه‌وارد را در خانه‌اش با دو بچه‌اش می‌بیند و ... 
 


به غیر از بره‌نیس بژو، علی مصفا، طاهر رحیم و پولین بارله، بابک کریمی نیز در چند سکانس این فیلم ایفای نقش می‌کند.
 
 «گذشته» به زبان فرانسوی است و تمام صحنه‌های آن در پاریس فیلمبرداری شده است.
 
این فیلم 15 مه یعنی اولین روز جشنواره فیلم کن 2013 در فرانسه روی پرده می‌رود.
 


 

ایندی‌وایر / 6 آوریل / ترجمه: حسین عیدی‌زاده
 
58241
کلید واژه‌ها : سینمای جهان - اصغر فرهادی -
32 دیدگاه
  • مصطفی
    یکشنبه 18 فروردین 1392 - 03:14:07
    پاسخ
    420 61

    شاهکاری دیگر از اصغر فرهادی در راهه

    • کوروش
      سه شنبه 20 فروردین 1392 - 04:04:55
      6 57

      چی چی رو شاهکاره؟ یه افتضاح دیگه.... اگه این جور فیلم ها رو می خواستیم ببینیم،فارسی 1 و جم تی وی رو می بینم که هم لباساشون کوتاه تر هم سریاله و بازیگرای پری چهره دارن و ....

  • آرمین 23
    یکشنبه 18 فروردین 1392 - 03:26:02
    پاسخ
    387 50

    خدا چنین هنرمندان نازنین و پر وجاهتی را برای سرزمین نگه دارد تا نام ایران را در دنیا با هنرشان فریاد بکشند..

    • سمانه
      یکشنبه 18 فروردین 1392 - 04:44:32
      133 30

      دمت گرم.گل گفتی.

    • سمانه
      یکشنبه 18 فروردین 1392 - 04:50:28
      113 30

      گل گفتی.

    • ت
      دوشنبه 19 فروردین 1392 - 20:20:13
      25 10

      امیدوارم نامی که فرهادی از ایران فریاد می زند باعث افتخار ایرانی ها باشد نه سرافکندیشان

    • علی
      دوشنبه 19 فروردین 1392 - 23:31:19
      25 6

      تا حالا که هیچ وقت باعث سرافکندگی نشده و نخواهدشد انشاالله

  • مهرانا
    یکشنبه 18 فروردین 1392 - 04:12:54
    پاسخ
    171 21

    به به کیف کردم پوستر حرفه ای و انونس بسیار ترغیب کننده . آقای فرهادی بهت افتخار میکنیم زنده باشی داداش

  • بدون نام
    یکشنبه 18 فروردین 1392 - 04:13:52
    پاسخ
    131 20

    مثل پوسترای فیلمای هالیوود.دمش گرم

    • حامد
      یکشنبه 18 فروردین 1392 - 17:09:29
      127 9

      واقعا پوسترش زيبا بود. الان اگه تو ايران بود پوسترش همه ي بازيگران دور هم حلقه مي زدند نيششون هم تا بناگوش باز بود و .............................

    • ساسان
      یکشنبه 18 فروردین 1392 - 18:15:46
      17 18

      حالا انگار پوستر فیلم رو هم آقای فرهادی طراحی کردند بعضی های از ما متخصص جوگیر شدنیم

  • بدون نام
    یکشنبه 18 فروردین 1392 - 04:25:34
    پاسخ
    141 18

    پرچم ایرانی بالاست اقا بالا

  • بدون نام
    یکشنبه 18 فروردین 1392 - 04:40:04
    پاسخ
    144 18

    اونوقت تازه از احتمال اکران نشدن فیلم در ایران صحبت می کنن.جای بسی تاسفه...

  • سمانه
    یکشنبه 18 فروردین 1392 - 04:42:14
    پاسخ
    126 16

    عالی.عالی.بیست.امیدوارم اصغرآقابافیلم جدیدش هم بترکونه.موفق باشی آقای فرهادی به کوری چشم دشمنات.

  • رضا
    یکشنبه 18 فروردین 1392 - 04:51:56
    پاسخ
    46 217

    به فرهادی هم میگن هنرمند دلیل اسکار گرفتنش هم که معلوم شد.

  • ساسان
    یکشنبه 18 فروردین 1392 - 04:56:08
    پاسخ
    82 8

    خداییش خانوم بره‌نیس بژو رو نسبت به فیلم آرتیست که به یاد دارم به راحتی نشناختمش یادش به خیر آرتیست چقدر بهم چسبید.

  • مهدی
    یکشنبه 18 فروردین 1392 - 12:21:06
    پاسخ
    120 15

    درود بر اصغر فرهادی

  • بدون نام
    یکشنبه 18 فروردین 1392 - 13:15:01
    پاسخ
    88 8

    یه جورایی داستان مثل فیلم قبلی به نظر میرسه و شبیه یه فیلم 14000000 دلاری نیست. ولی باز دمش گرم. به زودی باید شاهد انتقادهای بی پایه و از سر حسادت برخی مسئولین کینه ای درباره فیلم جدید فرهادی باشیم.

    • مسعود
      دوشنبه 19 فروردین 1392 - 20:19:31
      10 2

      مگه فیلمایه 14000000 دلاری چه شکلیه؟!!

  • ماهك
    یکشنبه 18 فروردین 1392 - 15:54:30
    پاسخ
    94 10

    مايه افتخار، سربلني و غرور ما ايراني هاست...

  • بدون نام
    یکشنبه 18 فروردین 1392 - 17:18:25
    پاسخ
    101 12

    انشاا... جایزه جشنواره کن رو هم با لابی گری دولت همیشه پشتیبان سینما به فرهادی میدن.

  • بدون نام
    یکشنبه 18 فروردین 1392 - 17:49:56
    پاسخ
    15 14

    زنده باد اصغر فرهادی محصول اصفهانه چون بچه اصفهانه

  • نیلوفر
    یکشنبه 18 فروردین 1392 - 19:58:21
    پاسخ
    70 11

    خدا نگه داره امثال اصغر فرهادی رو برای ما

  • بدون نام
    یکشنبه 18 فروردین 1392 - 20:38:30
    پاسخ
    24 62

    ازاین بهترشم است

  • علی
    دوشنبه 19 فروردین 1392 - 00:09:09
    پاسخ
    63 9

    درود بر کارگردان ایرانی همیشه سرافراز.باعث افتخار و غرور مایی آقای فرهادی.

  • پارسا
    دوشنبه 19 فروردین 1392 - 00:54:19
    پاسخ
    16 24

    بنظر من هم پوستر ضعیفه و هم آنونس چندتا مشکل داره. حالا باید صبر کرد و دید فیلم چجوری هست.

  • بدون نام
    دوشنبه 19 فروردین 1392 - 03:27:41
    پاسخ
    12 46

    تا دلتون می خواهد منفی بدید : یک کارگردان عوام پسند

  • iman
    دوشنبه 19 فروردین 1392 - 16:18:40
    پاسخ
    37 9

    به تظر من این فیلم اگه تو ایران اکران بشه پرفروشترین فیلم سال 92 میشه

    • فرهاد
      دوشنبه 19 فروردین 1392 - 17:54:23
      29 12

      باید پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران بشه.رکورداخراجی هارو بشکنه.

  • بدون نام
    چهارشنبه 21 فروردین 1392 - 20:24:17
    پاسخ
    11 2

    تبریک به استاد فرهادی

  • مهرداد
    چهارشنبه 21 فروردین 1392 - 22:05:50
    پاسخ
    6 11

    هر اصفهانی هنرمند است مگر اینکه خلافش ثابت شود...

  • farshid
    سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 - 16:13:12
    پاسخ
    1 0

    شاهکاری دیگر از اصغر فرهادی. آنونس کار عالی بود. صد در صد فیلمشم مثل فیلمای قبلش شاهکاره. موفق باشی استاد فرهادی

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700