+ A - یکشنبه 18 فروردین 1392 - 00:12:00 چاپ
امتیاز به مطلب 127 نفر

پوستر و آنونس فیلم جدید اصغر فرهادی

فرهنگ > سینما - پوستر فرانسوی و اولین آنونس فیلم سینمایی «گذشته» ساخته جدید اصغر فرهادی منتشر شد.
به گزارش خبرآنلاین، تنها شش هفته به آغاز جشنواره فیلم کن باقیمانده و منتشر شدن پوستر و آنونس فیلم «گذشته» احتمال حضور این فیلم در این جشنواره را بیشتر می‌کند.
 
فیلم جدید فرهادی یک ملودرام مدرن شهری در حال و هوای «جدایی نادر از سیمین» است.
  
فیلم داستان زوجی است که بعد از سال‌ها زندگی که حاصلش دو فرزند است زندگی آرامی ندارند. مرد (علی مصفا) بعد از سال‌ها اختلاف همسرش (بره‌نیس بژو) را رها کرده و به ایران برمی‌گردد. همسر او با مردی فرانسوی (طاهر رحیم) آشنا شده و آن مرد وارد زندگی‌اش می‌شود. در همین حال است که او به شوهرش در ایران نامه می‌نویسد و از او تقاضای طلاق می‌کند. مرد به فرانسه برمی‌گردد و یک تازه‌وارد را در خانه‌اش با دو بچه‌اش می‌بیند و ... 
 


به غیر از بره‌نیس بژو، علی مصفا، طاهر رحیم و پولین بارله، بابک کریمی نیز در چند سکانس این فیلم ایفای نقش می‌کند.
 
 «گذشته» به زبان فرانسوی است و تمام صحنه‌های آن در پاریس فیلمبرداری شده است.
 
این فیلم 15 مه یعنی اولین روز جشنواره فیلم کن 2013 در فرانسه روی پرده می‌رود.
 


 

ایندی‌وایر / 6 آوریل / ترجمه: حسین عیدی‌زاده
 
58241
کلید واژه ها: سینمای جهان - اصغر فرهادی -
نظرات 32
  • مصطفی یکشنبه 18 فروردین 1392 - 02:14:07
    420 61 پاسخ به این نظر
    شاهکاری دیگر از اصغر فرهادی در راهه
    • کوروش سه شنبه 20 فروردین 1392 - 03:04:55
      6 57
      چی چی رو شاهکاره؟ یه افتضاح دیگه.... اگه این جور فیلم ها رو می خواستیم ببینیم،فارسی 1 و جم تی وی رو می بینم که هم لباساشون کوتاه تر هم سریاله و بازیگرای پری چهره دارن و ....
  • آرمین 23 یکشنبه 18 فروردین 1392 - 02:26:02
    386 50 پاسخ به این نظر
    خدا چنین هنرمندان نازنین و پر وجاهتی را برای سرزمین نگه دارد تا نام ایران را در دنیا با هنرشان فریاد بکشند..
    • سمانه یکشنبه 18 فروردین 1392 - 03:44:32
      133 30
      دمت گرم.گل گفتی.
    • سمانه یکشنبه 18 فروردین 1392 - 03:50:28
      113 30
      گل گفتی.
    • ت دوشنبه 19 فروردین 1392 - 19:20:13
      25 10
      امیدوارم نامی که فرهادی از ایران فریاد می زند باعث افتخار ایرانی ها باشد نه سرافکندیشان
    • علی دوشنبه 19 فروردین 1392 - 22:31:19
      25 6
      تا حالا که هیچ وقت باعث سرافکندگی نشده و نخواهدشد انشاالله
  • مهرانا یکشنبه 18 فروردین 1392 - 03:12:54
    171 21 پاسخ به این نظر
    به به کیف کردم پوستر حرفه ای و انونس بسیار ترغیب کننده . آقای فرهادی بهت افتخار میکنیم زنده باشی داداش
  • بدون نام یکشنبه 18 فروردین 1392 - 03:13:52
    131 20 پاسخ به این نظر
    مثل پوسترای فیلمای هالیوود.دمش گرم
    • حامد یکشنبه 18 فروردین 1392 - 16:09:29
      127 9
      واقعا پوسترش زيبا بود. الان اگه تو ايران بود پوسترش همه ي بازيگران دور هم حلقه مي زدند نيششون هم تا بناگوش باز بود و .............................
    • ساسان یکشنبه 18 فروردین 1392 - 17:15:46
      17 18
      حالا انگار پوستر فیلم رو هم آقای فرهادی طراحی کردند بعضی های از ما متخصص جوگیر شدنیم
  • بدون نام یکشنبه 18 فروردین 1392 - 03:25:34
    141 18 پاسخ به این نظر
    پرچم ایرانی بالاست اقا بالا
  • بدون نام یکشنبه 18 فروردین 1392 - 03:40:04
    144 18 پاسخ به این نظر
    اونوقت تازه از احتمال اکران نشدن فیلم در ایران صحبت می کنن.جای بسی تاسفه...
  • سمانه یکشنبه 18 فروردین 1392 - 03:42:14
    126 16 پاسخ به این نظر
    عالی.عالی.بیست.امیدوارم اصغرآقابافیلم جدیدش هم بترکونه.موفق باشی آقای فرهادی به کوری چشم دشمنات.
  • رضا یکشنبه 18 فروردین 1392 - 03:51:56
    46 217 پاسخ به این نظر
    به فرهادی هم میگن هنرمند دلیل اسکار گرفتنش هم که معلوم شد.
  • ساسان یکشنبه 18 فروردین 1392 - 03:56:08
    82 8 پاسخ به این نظر
    خداییش خانوم بره‌نیس بژو رو نسبت به فیلم آرتیست که به یاد دارم به راحتی نشناختمش یادش به خیر آرتیست چقدر بهم چسبید.
  • مهدی یکشنبه 18 فروردین 1392 - 11:21:06
    120 15 پاسخ به این نظر
    درود بر اصغر فرهادی
  • بدون نام یکشنبه 18 فروردین 1392 - 12:15:01
    88 8 پاسخ به این نظر
    یه جورایی داستان مثل فیلم قبلی به نظر میرسه و شبیه یه فیلم 14000000 دلاری نیست. ولی باز دمش گرم. به زودی باید شاهد انتقادهای بی پایه و از سر حسادت برخی مسئولین کینه ای درباره فیلم جدید فرهادی باشیم.
    • مسعود دوشنبه 19 فروردین 1392 - 19:19:31
      10 2
      مگه فیلمایه 14000000 دلاری چه شکلیه؟!!
  • ماهك یکشنبه 18 فروردین 1392 - 14:54:30
    94 10 پاسخ به این نظر
    مايه افتخار، سربلني و غرور ما ايراني هاست...
  • بدون نام یکشنبه 18 فروردین 1392 - 16:18:25
    101 12 پاسخ به این نظر
    انشاا... جایزه جشنواره کن رو هم با لابی گری دولت همیشه پشتیبان سینما به فرهادی میدن.
  • بدون نام یکشنبه 18 فروردین 1392 - 16:49:56
    15 14 پاسخ به این نظر
    زنده باد اصغر فرهادی محصول اصفهانه چون بچه اصفهانه
  • نیلوفر یکشنبه 18 فروردین 1392 - 18:58:21
    70 11 پاسخ به این نظر
    خدا نگه داره امثال اصغر فرهادی رو برای ما
  • بدون نام یکشنبه 18 فروردین 1392 - 19:38:30
    24 62 پاسخ به این نظر
    ازاین بهترشم است
  • علی یکشنبه 18 فروردین 1392 - 23:09:09
    63 9 پاسخ به این نظر
    درود بر کارگردان ایرانی همیشه سرافراز.باعث افتخار و غرور مایی آقای فرهادی.
  • پارسا یکشنبه 18 فروردین 1392 - 23:54:19
    16 24 پاسخ به این نظر
    بنظر من هم پوستر ضعیفه و هم آنونس چندتا مشکل داره. حالا باید صبر کرد و دید فیلم چجوری هست.
  • بدون نام دوشنبه 19 فروردین 1392 - 02:27:41
    12 46 پاسخ به این نظر
    تا دلتون می خواهد منفی بدید : یک کارگردان عوام پسند
  • iman دوشنبه 19 فروردین 1392 - 15:18:40
    37 9 پاسخ به این نظر
    به تظر من این فیلم اگه تو ایران اکران بشه پرفروشترین فیلم سال 92 میشه
    • فرهاد دوشنبه 19 فروردین 1392 - 16:54:23
      29 12
      باید پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران بشه.رکورداخراجی هارو بشکنه.
  • بدون نام چهارشنبه 21 فروردین 1392 - 19:24:17
    11 2 پاسخ به این نظر
    تبریک به استاد فرهادی
  • مهرداد چهارشنبه 21 فروردین 1392 - 21:05:50
    6 11 پاسخ به این نظر
    هر اصفهانی هنرمند است مگر اینکه خلافش ثابت شود...
  • farshid سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 - 15:13:12
    1 0 پاسخ به این نظر
    شاهکاری دیگر از اصغر فرهادی. آنونس کار عالی بود. صد در صد فیلمشم مثل فیلمای قبلش شاهکاره. موفق باشی استاد فرهادی
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.