+ A - یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 - 22:39:00 چاپ
امتیاز به مطلب 44 نفر

رونمایی ایران خودرو از زمان فروش خودرو با قیمت جدید/ جزییات قیمت های جدید از زبان معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو

اقتصاد > صنعت - فروش محصولات ایران خودرو با قیمت جدید و براساس فرمول شورای رقابت آغاز شد.

در نهایت شورای رقابت قیمت جدید تعدادی از خودرو های پرتیراژ داخلی را تایید کرد.

پس از اعلام قیمت جدید تعدادی از خودرو ها گروه خودرو سازی سایپا اعلام کرد که مشتریانی که بعد از 17 بهمن ماه 91 اقدام به خرید و یا تحویل خودرو نموده اند، خودرو آنها با قیمت جدید محاسبه و مابه التفاوت قیمتی آن به آنها مسترد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عبداله بابایی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو نیز عنوان کرد که فروش محصولات ایران خودرو با قیمت جدید و براساس فرمول شورای رقابت آغاز شد.

بابایی با بیان این مطلب گفت: شورای رقابت امروز قیمت جدید محصولات ایران خودرو را تایید کرد.

وی افزود : نرخ جدید وانت باردو بنزینی با تزمز ضد قفل، 108میلیون یکصد هزار ریال؛ وانت باردو بنزینی با ترمز ضد قفل جدید، 108میلیون و 700هزار ریال، وانت باردو دوگانه سوز با ترمز ضد قفل جدید 128میلیون و دویست هزار ریال و وانت باردو دو گانه سوز با ترمز ضد قفل 123میلیون و یکصد هزار ریال می باشد.

وی قیمت پژو 405اس ال ایکس با موتور تی 5،کیسه هوای راننده 231 میلیون و یکصد هزار ریال عنوان کرد و اظهار داشت: پژو405 بنزینی جی ال ایکس با کیسه هوای راننده 22میلیون 800هزار ریال می باشد.

بابایی ادامه داد: پژو405 دوگانه سوز جی ال ایکس با کیسه هوای راننده 236میلیون 600هزار ریال است.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو ادامه داد: سمند ال ایکس ای اف 7 پایه گاز سوز 256میلیون ریال و900هزار ریال عرضه خواهد شد.

وی ادامه داد:سمند ال ایکس ای اف 7 بنزینی با کیسه هوای راننده، 242میلیون 800هزار ریال خواهد بود، همچنین سمند ال ایکس سال بنزینی با کیسه هوای راننده 230میلیون ریال قیمت گذاری شده است.

بابایی قیمت سمند ال ایکس سال دوگانه سوز با کیسه هوای راننده را 248میلیون 500هزار ریال عنوان کرد و خودروی سمند اس ای با کیسه هوای راننده را 206میلیون 200هزار یال مطرح کرد.

وی ادامه داد: خودروی پژو پارس سال با کیسه هوای راننده 269میلیون 700هزار ریال و پژو پارس معمولی دوگانه سوز با کیسه هوای راننده 282میلیون 800ریال خواهد بود.

بابایی با بیان اینکه خودروهای مذکور دارای استاندارد یورو دو هستند، تاکید کرد مشتریان می توانند از ساعت 18 امروز با مراجعه به سایت ikco.com نسبت به خرید خودرو به صورت اینترنتی اقدام کنند.

گفتنی است قیمتهای فوق با احتساب بیمه و مالیات سال 92 محاسبه شده است.
3939
 

کلید واژه ها: خودرو - خودروسازان -
نظرات 38
  • بدون نام یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 - 23:41:45
    289 3 پاسخ به این نظر
    چقدر زحمت دادندبه خودشون وبودجه مملكت را هدر دادند تو جلسات ووقت مارا گرفتن براي اختلاف كمتر از 5 درصد قيمتهاي قبل عيد تا حالا !!!!!!!!
    • بدون نام دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:31:55
      77 1
      این قیمت ها برای یورو 2 هستش،اون 5 درصد رو هم وقتی یورو 4 کردن میان روش!!!
  • محمد یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 - 23:44:15
    239 6 پاسخ به این نظر
    وای خدای من, چقد ارزون شده قیمت ها واقعی شده
  • بدون نام دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 00:18:55
    279 2 پاسخ به این نظر
    الان کاهش قیمت دادید!!!! اون موقه که بالا می رفت پله هاش 10 تایی بود الان می خواد بیاد پایین پله هاش شده نیم!!
  • حبیب دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 01:47:48
    114 18 پاسخ به این نظر
    پس رانا چی؟!
    • بدون نام دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:02:19
      70 1
      رانا چی!معلومه.رانای 30 میلیونی هم لابد میشه 29999000 تومان.
  • هاشمی دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:20:08
    69 2 پاسخ به این نظر
    اسفند دود کنی به این پایین آوردگان قیمت خودرو چه شاهکار انجام دادن بزنید اون دست قشنگرو دست دست این همه ملت را الاف کرید فقط همین خجالت نمیکشید
  • بدون نام دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:21:13
    58 0 پاسخ به این نظر
    هر چقدر فکر کردم نفهمیدم کدومش ارزون شده! اصلا حالا ارزون شده یا باز گرون؟!؟!؟1
  • مهیار دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:23:13
    19 11 پاسخ به این نظر
    206 کو ؟ پارس کیسه هوادارو عشق هست
  • سعید دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:26:49
    46 1 پاسخ به این نظر
    مگان و تندر که بحث اصلی بود رو گذاشتن هرچی تیغشون برید بگن! عجب صنعتی و عجب نظارتی
  • 405 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 02:41:40
    46 2 پاسخ به این نظر
    خیلی زحمت کشیدید دستون درد نکنه که اینقدر هوای مردم را دارید بابا بزارید یه زره مردم سختی بکشن
  • محمد دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 03:01:27
    58 1 پاسخ به این نظر
    جالب از پارسال تا امسال سمند 10میلیون وپراید 8میلیون گرون کردن وبقیه خودروها... تازه با غرور میگن که قیمتها رو کاهش دادیم بابا خیلی باحالین فکر کردین مردم بلانسبت ...
  • علی دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 03:01:42
    57 1 پاسخ به این نظر
    وای واقعا نمیدونم چند تا ثبت نام کنم خیلی ارزونه ایران خودرو و سایپا قطعاً ورشکست خواهند شد
  • امیر دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 03:08:52
    17 3 پاسخ به این نظر
    206؟
  • میلیاردر دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 03:14:56
    52 4 پاسخ به این نظر
    منم به نوبه خودم از آقای رئیس حمهور و تمامی چندین هزار وزیری که در تمامی این دوره 8 ساله با دل و جون مانع گرونی بیشتر شدند تنشکر و خسته نباشید می کنم. امید وارم که رئیس جمهور آینده هم در راستای شما و سایر مسئولین با اهداف عالی در خدمت جامعه باشند. از آقای پزوهان هم بخاطر تمامی زحمات و تلاش هایشان در برگرداندن قیمت خودور ها به کمتر از روز اول هم تشکر می کنم. باید بگم که من به دلیل .ضعیت مالی توپ و درامد چندین ملیونی در روز همین امروز با قیمت خیلی پایین یه خودرو از ایران خودرو و یکی هم ار سایپا خریداری کردم که انشاءلله خودرو سازها هم بیشتر از این متضرر نشوند.
  • مالباحته دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 03:35:52
    46 0 پاسخ به این نظر
    واقعا که ملت رو مسخره کردین!خسته نباشین عرض کردم که دعوای زرگری بود! پس با این حساب رانا بنده با ثبت نام 21 تیر 91 همون 30 تومان در میاد البته اگه بیشتر نشه
  • مرتضی دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 03:35:53
    17 46 پاسخ به این نظر
    سلام میشه بگید چی ارزون شده که خودرو ارزون بشه؟!! بابا همه چی سه برابر شده الان میگید من از طرف خودرو سازها اومدم، نه اما وجدانم خوب چیزیه! حتما میگید خودروها کیفیت نداره؟!! میشه یه مثل بزنید که چی میسازیم کیفیت داره و ارزونه و گرون نشده؟!!! یه خودرو انصاف داشته باشیم خودرو گرون نشده ارزش پول ماست که اومده پایین خبرآنلاین خواهش میکنم نظر منو حذف نکن خواهش میکنم
  • mohammad دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 04:06:25
    35 2 پاسخ به این نظر
    ایران خودرو فقط وانت وسمند و پارس تولید میکنه؟!!!!!! پس رانا و 206 و 207 و206 اس دی چی شد؟
  • غلامرضا دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 04:11:12
    46 0 پاسخ به این نظر
    با این کاهش قیمت ورشکست نشین؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بدون نام دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 04:11:28
    40 0 پاسخ به این نظر
    واقا به زحمت افتادید, خدا سر شاهده راضی نبودیم... من که ...
  • بدون نام دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 04:14:40
    45 0 پاسخ به این نظر
    واقعا که خسته نباشید....لطفا به همان میزان هم حقوق کارمندان رابالا ببرید.....یک بوم و دو هوا که نمیشه....
  • بدون نام دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 04:24:43
    46 0 پاسخ به این نظر
    بنازم به این اقتدار دولت یه بارگفت قیمتا باید کاهش پیداکنه یه شبه نصف شد ازشورای بی لیاقت رقابت وحمایت ازخودروسازان کمال تشکر زاداریم که 3ماه مارا سرکار گذاشتن وباعث شدن همه صاحب خودرو شوند
  • رضا دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 04:28:11
    46 0 پاسخ به این نظر
    الان یعنی ارزون شد!!!!!!!!!!! حالا شما انتظار دارید ما بیایم بخریم!!!!!!!!!!! شما ما مردم چی فرض کردید!
  • حاجی قاسمی دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 04:39:48
    43 0 پاسخ به این نظر
    این مرحله اول نقشه است و تازه دارن دون میپاشن بزار بازار راه بیفته قیمتها تا 2 ماه دیگه دیدن داره من خودم ماشین فروشم و از خیلی چیزهای پشت پرده خبر دارم
  • بدون نام دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 05:24:57
    44 0 پاسخ به این نظر
    گفته بودم همش این حرفها الکی بوده توی مملکت چیزی را که گران کردن دیگر قیمت آن بر نمیگردد درکشورمان تنها پیشرفتی که داریم قیمت ها به پیش میرود
  • بدون نام دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 06:07:57
    43 0 پاسخ به این نظر
    اونایی که هی میگفتن نمی خریم حالا نخرند!!!
  • بدون نام دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 07:38:09
    36 1 پاسخ به این نظر
    دستشون درد نکنه واقعا خیلی زحمت کشیدن. الان دیگه میتونیم ماشین بخریم !
  • حمید دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 07:52:53
    44 0 پاسخ به این نظر
    حالا که این همه ارزون شده بیاین 2تا بخریم.
  • بدون نام دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 12:25:24
    42 1 پاسخ به این نظر
    بازی با اعداد و ارقام بازی با اعصاب مردم
  • بدون نام دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 13:18:34
    21 1 پاسخ به این نظر
    اي خداي من ماشين ارزون شد 2 تا ميخرم يكي براي خودم و خانم شايد براي پسرم هم بخرم چقدر ماشين مفته !!!!
  • بدون نام دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 13:24:22
    21 1 پاسخ به این نظر
    ای خـــدا شکرت! می دوونستم یه رووزی بالاخره این ســــونامی ارزونی میاد مارو در خودش غرق میکنه! 40 ساله داریم به بهوونه حمایت از خودرو سازها جلوی ورود خودرو به کشورو میبندیم که پولش بره تو جیب از ما بهتروون، حالا نگاه کنین وضعیتموونو!! این دووستمون که تو بیست و سی لپاش گل میندازه از شکوفایی!!!! و این چیزا براموون میگه آدم می خواد روی ماهشو ببووسه!!!!
  • ما شالا دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 13:47:14
    20 1 پاسخ به این نظر
    من از شورای رفاقت سوال دارم افزایش حقوق ما کارمندا با هزار منت 25درصد تازه اداره ما اونم پیچونده قرار شده 52تومن 10%حقوق پایه که تقریبا" میشه 95000 تومن پس با این دو دو تا حساب کتابه من در میاد50 تا نه 100 تا دستتون در نکنه شورای رقابت (گرونی) جالبه تورم اونا تو صنعت 50% من دارم میرم 10-15 تا ثبت نام کنم گفتم جای گله نمونه
  • بدون نام دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 14:39:52
    34 1 پاسخ به این نظر
    واقعا شرم آوره خودروی 5 میلیونی قبل عید که انصافا اونم براش زیاد بود رو کردن 20 میلیون بعد 2 تومن کم کردن کفتن قیمتا رو آوردیم پائین. چی بگم با این همه ثبات..........
  • بدون نام سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 - 13:14:53
    12 0 پاسخ به این نظر
    تو رو خدا نخرید
  • یک ایرانی سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 - 16:09:51
    6 3 پاسخ به این نظر
    سلام فروش اینترنتی آغاز شد ولی بلافاصله بسته شد. راستی چرا؟ این هم یک نوع بازار گرمی برای ایجاد التهاب در بازار است یا بازارگرمی برای خودرو های خود ؟متاسفانه حتی به نمایندگی ها هم مراجعه کردیم جواب منفی شنیدیم بهبا شرکت هم تماس گرفتیم فرمودند فقط وانت. لطفا از راهنمایی و رانندگی مجوز بگیرید که بشود خانواده را در صندوق بار آن سوار کرد ....خب دیگه چاره ای نیست
  • نادی نمکی چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 - 03:48:26
    6 0 پاسخ به این نظر
    میگن کارخانه پورشه با شنیدن این قیمت ها قرار شده یکی از خطوط تولید خود رابه تولید سمند دوگانه سوز تبدیل کنه.
  • سما شنبه 15 تیر 1392 - 09:48:12
    3 0 پاسخ به این نظر
    سلام ما زمستان پژو نوشتیم کی میدن؟
  • سينا سه شنبه 25 تیر 1392 - 09:54:01
    1 0 پاسخ به این نظر
    با سلام به همه عزيزاني كه غصه دل خودشان را باز گو كردن اميد است روزي پولمان ارزش واقعي خودش پيدا بكند ودل اين مديريت خود رو سازان به رحم آيد آنهاي كه نمي توانند ماشين خارجي بگيرند حداقل از توليد ات داخلي خودمان بتوانند ماشين مناسب خانوادشون را بگيرن.؟ و اما اين ديركرد تحويل خودرو را چطوري محاسبه مي كنند . لطفا كساني كه محاسبه اش را بلد هستند بنويسند متشكرم
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.