استقلال با شکست دادن فولاد قهرمان لیگ برتر دوازدهم شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هم زمان با بازی فینال جام حذفی، مسابقه ای در اهواز برگزار می شود که اهمیت آن کمتر از فینال جام حذفی نیست. در این مسابقه استقلالی ها به مصاف فولاد خوزستان رفته اند. استقلال در صورت پیروزی در این مسابقه قهرمان لیگ برتر دوازدهم خواهد شد. در دقیقه 19 این مسابقه استقلال صاحب یک ضربه پنالتی شد که جواد نکونام این ضربه را به گل تبدیل کرد. البته فولادی ها هم فرصت این را داشتند که بازی را مساوی کنند اما از موقعیت خوب خود استفاده نکردند. فولادی ها در دقیقه 30 صاحب یک ضربه پنالتی شدند که مهدی نوری این ضربه را به بیرون زد تا استقلالی ها به قهرمانی در لیگ برتر امیدوارتر از گذشته شوند.

نیمه اول این مسابقه با همین یک گل به پایان رسید. بازیکنان دو تیم در نیمه اول برخوردهای زیادی با یکدیگر داشتند که منجر به خارج شدن 4 کارت زرد از جیب داور شد. ایوب کلانتری، آرش افشین و عبدالله کرمی از فولاد و مهدی رحمتی از استقلال، در نیمه اول این دیدار کارت زرد گرفتند.

با شروع نیمه دوم استقلالی ها سعی در حفظ نتیجه داشتند. همین یک گل استقلال را به قهرمانی می رساند و لازم نبود شاگردان قلعه نویی برای باز کردن دروازه فولاد به آب و آتش بزنند.

سرانجام استقلالی ها با گل جواد نکونام این بازی را بردند تا قهرمان لیگ برتر شوند. استقلال با این برد 67 امتیازی شد تا فاصله اش را با سپاهان به 4 امتیاز برساند و بازی هفته آخرش را تشریفاتی کند.

این هشتمین قهرمانی استقلال در ادوار مختلف لیگ فوتبال ایران است. جالب است که هشتمین قهرمانی آبی ها با سرمربیگری کسی رقم خورده که در دوران بازیگری اش پیراهن شماره 8 می پوشید؛ امیر قلعه نویی.

 

 

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 291086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =